Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλο λαδι να βαζεις και μην ανυσυχεις για τιποτα....:)
Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

OK,αυτό το έχω ήδη στο μυαλό μου.Έβαζα κάτι ημισυνθετικά motul για scooter με 10e,αλλά τώρα με βλέπω για castrol TTS...STAN εσύ τι λές για το multivar?Θα κάνει τίποτα ή είναι πεταμένα λεφτά όταν είναι 50άρι το scooter??

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

Oi ελαφριες μπιλιες σου εδωσαν παραπανω στροφες.Τιποτα ανησυχητικο και 9000 που βλεπεις λιγες ειναι αλλοι πανε με 10+ :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα παιδιά,άλλη μια ερωτησούλα!Εδω και περίπου ενα χρόνο ακούγεται απο το καπάκι της μετάδοσης ενα "τακ-τακ"σα να χτυπάει κατι μεταλικό.Συνήθως το κάνει αυτο όταν γύρω πολυ το μηχάνακι προς τα δεξιά ή οταν ανοίγω απότομα το γκάζι.Ο ήχος είναι πάρομοιος με αυτόν που κάνει η μανιβέλα αν πατηθεί καταλάθος λίγο οταν είναι ανοιχτή η μηχανή.Ο μάστορας μου είχε πει παλιότερα οτι είναι μια φυσιολογική φθορά,το κάνουν τα μισά Gilera μετά απο κάποια χιλιόμετρα,και προέρχεται απο το κόμπλερ κίνησης,το οποίο καμιά φορά χτυπάει λίγο στο γρανάζι της μανιβέλας.Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό?Είναι όπως μου το είχε πει?Δηλαδή κατι το "φυσιολογικό"γι' αυτά τα μηχανάκια?

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παίδες,το δικό μου...δεν ξέρω τί έχει πάθει...όσα σερβις και αν έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια,αυτό δεν έχει αλλάξει..Και τι εννοώ,όταν είμαι ακόμα και σε ευθεία,αλλά περισσότερο σε ανηφόρα,εκεί που θα πάει αν για λίγο πατήσω φρένο ή απλά κόψω γκάζι τέλειωσε..Τέρμα γκάζι να χω,δεν θα προχωράει καν.Θα πάει με τα 20 στην καλύτερη,πραγματικά!Και ακόμα και πατίνι θα με περάσει.Τάμα να κάνεις δεν ανεβάζει στροφές-μόνο ένας ήχος,μακρόσυρτος και το νοιώθεις,ότι απλά για να σου καίει βενζίνη γίνεται αυτό,και να πεις ότι το μηχανάκι δεν έχει σβήσει- να ανεβάσει ταχύτητα.Ειδικά με δεύτερο άτομο....ούτε καν! Ακόμα και τις πιο εύκολες ανιφόρες δεν θα τις ανέβει..Θα πρέπει να κλείσω τελείως το γκάζι,και με το δώσω όλο,για να μπορέσει να ανέβει .Τί παίζει; Ο μάστορας ποτέ δεν βρίσκει κάτι στραβό!Και έχουν γυρίσει τα μυαλά μου,αν είναι δυνατόν..Τώρα αν είναι μέσα σε 5 χρόνια να χαλάνε έτσι,με το σέρβις να είναι εντατικό τι να πω...Είναι για πέταμα.Καμιά λύση; Γιατί θα πάει για σερβις,μιας και έπιασε τα χιλιόμετρα που πρέπει.Τουλάχιστον να υποδείξω ακριβώς που να επιμείνουν .

50ρι είναι..αγορασμένο 9/2005 .

Edited by xtrmsnpr

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Παίδες,το δικό μου...δεν ξέρω τί έχει πάθει...όσα σερβις και αν έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια,αυτό δεν έχει αλλάξει..Και τι εννοώ,όταν είμαι ακόμα και σε ευθεία,αλλά περισσότερο σε ανηφόρα,εκεί που θα πάει αν για λίγο πατήσω φρένο ή απλά κόψω γκάζι τέλειωσε..Τέρμα γκάζι να χω,δεν θα προχωράει καν.Θα πάει με τα 20 στην καλύτερη,πραγματικά!Και ακόμα και πατίνι θα με περάσει.Τάμα να κάνεις δεν ανεβάζει στροφές-μόνο ένας ήχος,μακρόσυρτος και το νοιώθεις,ότι απλά για να σου καίει βενζίνη γίνεται αυτό,και να πεις ότι το μηχανάκι δεν έχει σβήσει- να ανεβάσει ταχύτητα.Ειδικά με δεύτερο άτομο....ούτε καν! Ακόμα και τις πιο εύκολες ανιφόρες δεν θα τις ανέβει..Θα πρέπει να κλείσω τελείως το γκάζι,και με το δώσω όλο,για να μπορέσει να ανέβει .Τί παίζει; Ο μάστορας ποτέ δεν βρίσκει κάτι στραβό!Και έχουν γυρίσει τα μυαλά μου,αν είναι δυνατόν..Τώρα αν είναι μέσα σε 5 χρόνια να χαλάνε έτσι,με το σέρβις να είναι εντατικό τι να πω...Είναι για πέταμα.Καμιά λύση; Γιατί θα πάει για σερβις,μιας και έπιασε τα χιλιόμετρα που πρέπει.Τουλάχιστον να υποδείξω ακριβώς που να επιμείνουν .

50ρι είναι..αγορασμένο 9/2005 .

πολυ απλα πατιναρει το μηχανακι! αλλαξε βαλβιδες reed και ενα set ιμαντα και ραουλα και θα :blink: αισθητη διαφορα ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Χμμ,οκ..Όταν θα το πάω στο συνεργείο,θα το πώ αυτό. Γιατί έγινε αυτό; Ιμάντα θυμάμαι είχα ξαναλλάξει.

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Χμμ,οκ..Όταν θα το πάω στο συνεργείο,θα το πώ αυτό. Γιατί έγινε αυτό; Ιμάντα θυμάμαι είχα ξαναλλάξει.

Ιμαντα και ραουλα αλλαζεις συχνα.αναλογα και πως το πας! αναλλωσιμο ειναι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ιμαντα και ραουλα αλλαζεις συχνα.αναλογα και πως το πας! αναλλωσιμο ειναι.

 

 

Εε το θέμα είναι οτι γω σπουδάζω εδώ και τρία χρόνια,οπότε το κινεί ο πατέρας μου..Αυτός τι χρήση το κάνει είναι το θέμα...έρχομαι και βρίσκω σακατεμένο μηχανάκι.

- - - -

Link to comment
Share on other sites

αν το μηχανακι πατιναρε θα ανεβαζε στροφες χωρις να ξεκιναει και θα ηθελε αλλαγη συμπλεκτη.εφοσον κανει σερβις συχνα και ραουλα αλλαζει και ιμαντα.

το προβλημα βρισκεται στη ρυθμιση του καρμπυρατερ και ετσι το μηχανακι κρεμαει μουγκριζει και δεν ανεβαζει στροφες.

 

Δεν το λεω τυχαια,ειχα το ιδιο προβλημα και ετσι διορθωθηκε.αν θες βαλε και ενα λιγο πιο σκληρο ελατηριο πισω στην καμπανα ωστε να απαιτει απο τη μηχανη παραπανω στροφες για βα γινει συμπλεξη και να ξεκιναει

Link to comment
Share on other sites

Παίδες,το δικό μου...δεν ξέρω τί έχει πάθει...όσα σερβις και αν έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια,αυτό δεν έχει αλλάξει..Και τι εννοώ,όταν είμαι ακόμα και σε ευθεία,αλλά περισσότερο σε ανηφόρα,εκεί που θα πάει αν για λίγο πατήσω φρένο ή απλά κόψω γκάζι τέλειωσε..Τέρμα γκάζι να χω,δεν θα προχωράει καν.Θα πάει με τα 20 στην καλύτερη,πραγματικά!Και ακόμα και πατίνι θα με περάσει.Τάμα να κάνεις δεν ανεβάζει στροφές-μόνο ένας ήχος,μακρόσυρτος και το νοιώθεις,ότι απλά για να σου καίει βενζίνη γίνεται αυτό,και να πεις ότι το μηχανάκι δεν έχει σβήσει- να ανεβάσει ταχύτητα.Ειδικά με δεύτερο άτομο....ούτε καν! Ακόμα και τις πιο εύκολες ανιφόρες δεν θα τις ανέβει..Θα πρέπει να κλείσω τελείως το γκάζι,και με το δώσω όλο,για να μπορέσει να ανέβει .Τί παίζει; Ο μάστορας ποτέ δεν βρίσκει κάτι στραβό!Και έχουν γυρίσει τα μυαλά μου,αν είναι δυνατόν..Τώρα αν είναι μέσα σε 5 χρόνια να χαλάνε έτσι,με το σέρβις να είναι εντατικό τι να πω...Είναι για πέταμα.Καμιά λύση; Γιατί θα πάει για σερβις,μιας και έπιασε τα χιλιόμετρα που πρέπει.Τουλάχιστον να υποδείξω ακριβώς που να επιμείνουν .

50ρι είναι..αγορασμένο 9/2005 .

Αντιμετόπιζα το ίδιο πρόβλημα περίπου,και λύθηκε με αντικατάσταση εξάτμισης.Λογικά θα έχει μπουκώσει απο τα κατάλοιπα των καμμένων λαδιών...Πόσα km έχεις κάνει?

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετόπιζα το ίδιο πρόβλημα περίπου,και λύθηκε με αντικατάσταση εξάτμισης.Λογικά θα έχει μπουκώσει απο τα κατάλοιπα των καμμένων λαδιών...Πόσα km έχεις κάνει?

 

Πέρσι άλλαξα εξάτμιση και έβαλα την κλασική που είχε και παλιά. 25k+ έχει..

Το μηχανάκι είχε χτυπήσει κύλινδρο και τον είχαμε αλλάξει,πρόπερσι ,λόγο ότι κάποιος μας είχε κόψει το σωληνάκι του λαδιού...και ο μάστορας που το πήγαμε,μάλλον δεν είχε κάνει εξαέρωση και παπαλα..

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Φιλε επειδη τα εχω φαει στην μαπα ολα αυτα σιγουρα ειναι το καρμπυλατερ....θελει ρυθμισμα!!!
Link to comment
Share on other sites

Τώρα θα το πάω στο συνεργείο.Οπότε θα του πω,ότι μου είπατε για το καρμπυλατέρ κτλ. Γιατί χωρίς πλάκα,πρέπει να με δείτε σε ανηφόρα...σε περίπτωση που κάποιος μου κόψει την φόρα,πάει.....θα ανέβω με ούτε 15χιλ :P ,ακόμα και πεζός με περνάει αμα περπατάει πιο έντονα. Συν ότι μερικές φορές,δεν ανεβένει και ανηφόρες,και απλά δίνει στροφές,κ γω είμαι στο ίδιο σημείο lol :P .

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δινει στροφες και δεν ανεβαινει η κρεμαει και δεν ανεβαζει στροφες?

Λάθος μου.Όταν είπα δίνει στροφές ,ήθελα να πω ότι απλά ακούγετε σα να κινείτε το πιστόνι,αλλά τίποτα.Λάθος αν σας μπέρδεψα.Το απόγευμα που θα το πάρω,θα σας πω τί αλλαγές έγιναν και τί έφτιαξαν(αν είχε τίποτα) .

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Οποτε κρεμαει και δεν ανεβαζει.100% ειναι θεμα καρμπυρατερ μιας και σε σερβις δεν το πειραζουν ωστε αν υπαρχει προβλημα να το διορθωσουν.Επισης αν αυτο δεν το εκανε παντα και το κανει τελευταια να εχει με την παροδο του χρονου μαλακωσει υπερβολικα το πισω ελατηριο και να θελει αντικατασταση.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα του κάνω καλό αν βάζω κάθε φορά αμόλυβδη 100άρα?Εννοώ κρατιέται καθαρός ο κινητήρας κλπ?

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.το μηχανακι μου(4τ 125) επαιρνε δυσκολα μπρος και οταν επαιρνε και το αφηνα να "ρολλαρει" ή ας πουμε οταν περιμενα στο φαναρι και πηγαινα να ξεκινησω,εσβηνε.επισης αρχισε να κανει καποιες διακοπες,κυριως με λιγα χλμ στο κοντερ και οταν εχω σταθερο γκαζι ή οταν το ανοιγω λιγο αποτομα(παλια δν το εκανε αυτο),σα να με κοβει δλδ κατα καποιον τροπο.τελος παντων αλλαξα μπαταρια,μπουζι και που το πηγα σε συνεργειο μου αλλαξαν πολλαπλασιαστη(τον οποιο ειχα ξαναλλαξει πριν απο καποια χλμ,επειδη εκανε παλι διακοπες) και μου ειπαν οτι καθαρισαν το καρμπ.το μηχανακι πλεον παιρνει μπρος κανονικα και δεν σβηνει αλλα το προβλημα με τις διακοπες παρεμεινε.επισης δεν το νιωθω να ανοιγει πολυ καλα μετα τα 70-80 οπως προηγουμενως.και κλασσικα οταν το ειπα στον "επισκευαστη" λεει ετσι πρεπει να ειναι αυτο,και οτι δν κανει διακοπες :wacko::wacko: ελεος..εχει κανεις καποια ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει?να μην καθαριστηκε καλα το καρμπ πχ?ή να προκειται για κατι αλλο,εντελως διαφορετικο?

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες διακοπες εννοεις σαν να κανει λοξυγκα το μηχανακι?Σαν να ανοιγοκλεινει μονο του το γκαζι?
Link to comment
Share on other sites

οπως οταν αφηνεις λιγο το γκαζι στο διχρονο και κοβει το μηχανακι λιγο,σε πεταει μπροστα κατα καποιο τροπο.χθες για ενα διαστημα οχι απλα εκανε διακοπες,αλλα ανοιγα γκαζι και δεν εφευγε καθολου,με 20 χλμ αναγκαστηκα & πηγαινα(υποτιθεται αυτο ηταν θεμα πολλαπλασιαστη..) και ακουγοταν ενας θορυβος απο καπου,δεν καταφερα να καταλαβω απο που γιατι δεν το ξαναεκανε..το πηγα σημερα στον μαστορα και μου ειπε επειδη οι διακοπες δεν ειναι συνεχομενες δν μπορει να κανει κατι,αν χειροτερεψει τοτε να του το παω...

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Λοιπον το Runneraki μου κατα τιν εκκινηση ειναι πολυ φτωχο σε μιγμα.Αλλα στις ψηλες στροφες παει τερμα....δεν μου μπερδευει καθολου εντομεταξυ αλλα για να ξεκινησει θελει αφου δωσεις το γκαζι μετα απο κανα 3-4 δευτερολεπτα.(δεν πατηναρι απλα αργει να ανεβασει στροφες στα χαμηλα,μετα αφου κουμπωσει ο συμπλεκτης παει σαν χαζο)Τι μπορω να κανω για να διορθωθει αυτο?Μεγαλυτερο ζιγκλερ 'η κατεβασμα βελονας?Το μηχανακι ειναι 50αρι και φοραει μονο μια εξατμιση και μπιλακια.
Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Επειδη ειμαι ασχετος μποριτε να με βοηθησετε στο εξης

Απο την δεξια μερια το στρογγυλο μερος ακριβως διπλα δλδ στα μαρσπιε του συνοδηγου (ειμαι ασχετος ειπαμε :O ) μου εχει ανοιξει/τρυπησει (ειναι σαν χαρακια περιπου)

Ξερετε τι θα μπορουσα να βαλω για να κλεισω το κενο??

Link to comment
Share on other sites

οπως οταν αφηνεις λιγο το γκαζι στο διχρονο και κοβει το μηχανακι λιγο,σε πεταει μπροστα κατα καποιο τροπο.χθες για ενα διαστημα οχι απλα εκανε διακοπες,αλλα ανοιγα γκαζι και δεν εφευγε καθολου,με 20 χλμ αναγκαστηκα & πηγαινα(υποτιθεται αυτο ηταν θεμα πολλαπλασιαστη..) και ακουγοταν ενας θορυβος απο καπου,δεν καταφερα να καταλαβω απο που γιατι δεν το ξαναεκανε..το πηγα σημερα στον μαστορα και μου ειπε επειδη οι διακοπες δεν ειναι συνεχομενες δν μπορει να κανει κατι,αν χειροτερεψει τοτε να του το παω...

 

Τσεκαρε το μπουζι σε τι κατασταση ειναι και πες το εδω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...