Jump to content

Αίτημα στη Wind


aspanos69
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind:

 

Είμαι συνδρομητής της Wind εδώ και 10 χρόνια, ίσως και παραπάνω, Πριν λίγες μέρες πήγα στο κατάστημά σας στην Πανόρμου για να αγοράσω μία κάρτα φορητότητας Q, ώστε να μεταβώ σε αυτό το πρόγραμμα από το F2G που είμαι τώρα. Ο υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι δυνατό να γίνει αυτό γιατί είναι ίδια εταιρεία. Σαφώς αυτό είναι παράνομο, όπως παράνομο ήταν to γεγονός να αλλάξετε τις χρεώσεις στο F2G το περασμένο καλακαίρι χωρίς καμία προειδοποίηση.

Μετά από όλα αυτά είμαι διατεθειμένος να κινηθώ νομικά (πράγμα που δεν έχω ξανακάνει ποτέ για καμιά εταιρεία), εκτός και αν επαναφέρεται τα παλιά πογράμματα για όλους τους συνδρομητές ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind:

 

ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q.

 

Ευχαριστώ

 

Νομίζω πως γίνεται από WIND μεταφορά σε Q

 

Στην χειρότερη ζήτα να σου κάνουν συμβόλαιο Q και διέκοψε το...

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά υπάρχει και άλλη μια λεπτομέρεια, ότι μένω κυρίως εξωτερικό...

Anyway, με βλέπω για frog.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind:

 

Είμαι συνδρομητής της Wind εδώ και 10 χρόνια, ίσως και παραπάνω, Πριν λίγες μέρες πήγα στο κατάστημά σας στην Πανόρμου για να αγοράσω μία κάρτα φορητότητας Q, ώστε να μεταβώ σε αυτό το πρόγραμμα από το F2G που είμαι τώρα. Ο υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι δυνατό να γίνει αυτό γιατί είναι ίδια εταιρεία. Σαφώς αυτό είναι παράνομο, όπως παράνομο ήταν to γεγονός να αλλάξετε τις χρεώσεις στο F2G το περασμένο καλακαίρι χωρίς καμία προειδοποίηση.

Μετά από όλα αυτά είμαι διατεθειμένος να κινηθώ νομικά (πράγμα που δεν έχω ξανακάνει ποτέ για καμιά εταιρεία), εκτός και αν επαναφέρεται τα παλιά πογράμματα για όλους τους συνδρομητές ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q.

 

Ευχαριστώ

 

γίνεται πριν λίγο πήρα και ρώτησα . Οπότε μην ανχωνεσαι θα κανείς μια αίτηση στο κατάστημα ή πάρε τηλέφωνο το τμήμα φορητοτητας τις κίου κατευθείαν από το κινητό σου . Εξάλλου ο χρονος φορητοτητας έχει μειωθεί και σε 3 μέρες είσαι στο δίκτυο που θέλεις οπότε μην ανχωνεσαι.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Η wind έχει λίγο περίεργη εξυπηρέτηση και χάνει πελάτες. Όταν δηλώναμε καρτοκινητά είχα κι εγώ ενα, πήγα να το δηλώσω και δε με δέχτηκαν! (είχανε βάλει ωράριο για το πότε δεχονται αιτήσεις) φυσικά χωρίς να το αναφέρουν πουθενά. Τελικά δε το δήλωσα και απλά χάθηκε ο πελάτης. Στο mail που έστειλα στη Wind ποτέ δεν απάντησαν. Συμπέρασμα...μακρυά!
Link to comment
Share on other sites

Απλα ηταν χαλια η εξυπηρετηση στο καταστημα που πηγες . Φυσικα και γινεται

 

ακριβώς έπεσεσ σε άτομα που δεν ήξεραν. Πήγαινε σε άλλο κατάστημα εάν πάλι δεν βγάλεις άκρη κάλεσε το 13822 το τμήμα φορητοτητας τις κίου είναι και είναι δωρεάν η κλήση.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

επιβαιβεωνω και εγω...γινεται φορητοτητα...το εχω κανει....

 

οσο για την αυξηση τωβ χρεωσεων....υποηρχε ανακοινωση στο site της εταιρειας....ειχε συζητηθει και εδω....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στο κατάστημα wind στην ΓΡΗΓ. ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ 52-54, ΙΛΙΣΣΙΑ. Όσες φορές και εάν έχω πάει με έχουν εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο.
Link to comment
Share on other sites

@vakon_

 

Πλάκα μας κάνεις....

Δεν μπορεί να το εννοείς!!!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και γίνεται να πας από Wind σε Q είτε κάρτα είτε συμβόλαιο!

Κι εγώ το ίδιο έχω κάνει εδώ και καιρό.

Ζήτα το όνομα του υπαλλήλου που σου είπε αυτή τη σαχλαμάρα καθώς και του ιδιοκτήτη του καταστήματος σε περίπτωση franchise και πες τους ότι θα προβείς σε έγγραφη καταγγελία τόσο στην ίδια τη Wind όσο και στην EETT.

Αν βαριέσαι να κάνεις όλα αυτα απλά πήγαινε σε άλλο κατάστημα γιατί έπαισες σε καραγκιόζηδες...

Link to comment
Share on other sites

@CaptainMorgan

 

Ησυχάστε ρε παιδιά!

Μπορει να έπεσε σε υπάλληλο που να μην γνώριζε!

Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος δεν βγάζει και κατι το κατάστημα από αυτές τις διαδικασίες (δεν δικαιολογεί αυτό την έλλειψη σωστης γνώσης)

 

Πάντως σε τέτοια θέματα (καρτοκινητά) αν δεν σας καλύπτουν οι απαντήσεις από τα κατστήμτα καλό είνια να παίρνετε παραπάνω πληροφορίες από το cc κάθε εταιρίας!

 

Μην γινόμαστε κατακριτές με το παραμικρό σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που περνάμε!

 

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ αλλά σε μερικά θέματα να είμαστε και λίγο πιο ελαστικοί...

Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα φίλε αλλά και στον αναγνώστη που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αν και το θέμα των αυξήσεων το έχασα. Μάλλον το κατάπιαν όλοι.

 

 

@CaptainMorgan

 

Μην γινόμαστε κατακριτές με το παραμικρό σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που περνάμε!

 

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ αλλά σε μερικά θέματα να είμαστε και λίγο πιο ελαστικοί...

Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα φίλε αλλά και στον αναγνώστη που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα!

Πως θα μπορούσα να είμαι πιο ελαστικός;;; Δε μου κάνουν χάρη. Εγώ τους κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Τα παραλενε καποιοι για τη wind,τουλαχιστον στο κομματι της εξυπηρετησης ειναι πολυ καλη απο αρχαιοτατων χρονων,πρεπει να κανεις συγκρισεις με τις αλλες δυο εταιριες για να βγαλεις το συμπερασμα οτι ειναι χαλια......οσο αναφορα τα καταστηματα μπορει να ειναι εξουσιοδοτημενα απο την εταιρια αλλα δεν ανηκουν στην εταιρια....δηλαδη για την εξυπηρετηση των υπαλληλων σε ενα καταστημα την ευθυνη την φερει ο ιδιοκτητης ο οποιος ειναι υπολογος προς την εταιρια..... Edited by Picard
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω DemetreKre ότι τα παραλέω...

Είμαστε καταναλωτές όλοι και απαιτώ από κάθε εταιρεία και από κάθε κατάστημα

να μας αντιμετωπίζει με το δέοντα σεβασμό είτε έχουμε συμβόλαια των 100 ευρώ είτε καρτοκινητό.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα ένας υπάλληλος να μη γνωρίζει μια προσφορά που βγήκε πριν 2 ώρες πχ

αλλα θεωρώ απαράδεκτο να κάνει τον κινέζο σε ένα θέμα που ουσιαστικά θα έπρεπε να γνωρίζει εδώ και μήνες ( για να μη πω χρόνια )

Αν φυσικά δεν έχει τη σωστή ενημέρωση από το αφεντικό του τότε είναι θέμα του ιδιοκτήτη και φυσικά η Wind θα πρέπει να ενημερώνεται και από εμάς τους ίδιους για τέτοιες αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές που βλάπτουν την ίδια την εταιρεία...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στα καταστήματα υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν όρεξη για δουλειά και άλλοι που πάνε για να περάσουν την ώρα τους. Αυτό ισχύει και στις Cosmote, Vodafone!

Καλό είναι αν περάσει από την υπόληψη μας ότι κάτι είναι λάθος ή περίεργο από αυτά που μας είπε ο υπάλληλος να μιλάμε με το CC.

Μόνο Nokia!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στα καταστήματα υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν όρεξη για δουλειά και άλλοι που πάνε για να περάσουν την ώρα τους. Αυτό ισχύει και στις Cosmote, Vodafone!

Καλό είναι αν περάσει από την υπόληψη μας ότι κάτι είναι λάθος ή περίεργο από αυτά που μας είπε ο υπάλληλος να μιλάμε με το CC.

 

Σωστότατο αυτό, οπότε να σημειώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι όντως το κατάστημα των Ιλισίων έχει γνώστες που βοηθάνε τον πελάτη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...