aspanos69 Δημοσιεύτηκε December 11, 2010 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 11, 2010 Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind: Είμαι συνδρομητής της Wind εδώ και 10 χρόνια, ίσως και παραπάνω, Πριν λίγες μέρες πήγα στο κατάστημά σας στην Πανόρμου για να αγοράσω μία κάρτα φορητότητας Q, ώστε να μεταβώ σε αυτό το πρόγραμμα από το F2G που είμαι τώρα. Ο υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι δυνατό να γίνει αυτό γιατί είναι ίδια εταιρεία. Σαφώς αυτό είναι παράνομο, όπως παράνομο ήταν to γεγονός να αλλάξετε τις χρεώσεις στο F2G το περασμένο καλακαίρι χωρίς καμία προειδοποίηση. Μετά από όλα αυτά είμαι διατεθειμένος να κινηθώ νομικά (πράγμα που δεν έχω ξανακάνει ποτέ για καμιά εταιρεία), εκτός και αν επαναφέρεται τα παλιά πογράμματα για όλους τους συνδρομητές ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q. Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. December 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2010 Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind: ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q. Ευχαριστώ Νομίζω πως γίνεται από WIND μεταφορά σε Q Στην χειρότερη ζήτα να σου κάνουν συμβόλαιο Q και διέκοψε το... Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aspanos69 Δημ. December 11, 2010 Author Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2010 ναι αλλά υπάρχει και άλλη μια λεπτομέρεια, ότι μένω κυρίως εξωτερικό... Anyway, με βλέπω για frog. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. December 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2010 Αν και είναι γνωστό νομίζω το "πρόβλημα", παραθέτω το e-mail που έστειλα στη Wind: Είμαι συνδρομητής της Wind εδώ και 10 χρόνια, ίσως και παραπάνω, Πριν λίγες μέρες πήγα στο κατάστημά σας στην Πανόρμου για να αγοράσω μία κάρτα φορητότητας Q, ώστε να μεταβώ σε αυτό το πρόγραμμα από το F2G που είμαι τώρα. Ο υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι δυνατό να γίνει αυτό γιατί είναι ίδια εταιρεία. Σαφώς αυτό είναι παράνομο, όπως παράνομο ήταν to γεγονός να αλλάξετε τις χρεώσεις στο F2G το περασμένο καλακαίρι χωρίς καμία προειδοποίηση. Μετά από όλα αυτά είμαι διατεθειμένος να κινηθώ νομικά (πράγμα που δεν έχω ξανακάνει ποτέ για καμιά εταιρεία), εκτός και αν επαναφέρεται τα παλιά πογράμματα για όλους τους συνδρομητές ή/και δώσετε τη δυνατότητα για αλλαγή απο Wind σε Q. Ευχαριστώ γίνεται πριν λίγο πήρα και ρώτησα . Οπότε μην ανχωνεσαι θα κανείς μια αίτηση στο κατάστημα ή πάρε τηλέφωνο το τμήμα φορητοτητας τις κίου κατευθείαν από το κινητό σου . Εξάλλου ο χρονος φορητοτητας έχει μειωθεί και σε 3 μέρες είσαι στο δίκτυο που θέλεις οπότε μην ανχωνεσαι. Παράθεση επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taketrance Δημ. December 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2010 Απλα ηταν χαλια η εξυπηρετηση στο καταστημα που πηγες . Φυσικα και γινεται Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1975 Δημ. December 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2010 Η wind έχει λίγο περίεργη εξυπηρέτηση και χάνει πελάτες. Όταν δηλώναμε καρτοκινητά είχα κι εγώ ενα, πήγα να το δηλώσω και δε με δέχτηκαν! (είχανε βάλει ωράριο για το πότε δεχονται αιτήσεις) φυσικά χωρίς να το αναφέρουν πουθενά. Τελικά δε το δήλωσα και απλά χάθηκε ο πελάτης. Στο mail που έστειλα στη Wind ποτέ δεν απάντησαν. Συμπέρασμα...μακρυά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 Απλα ηταν χαλια η εξυπηρετηση στο καταστημα που πηγες . Φυσικα και γινεται ακριβώς έπεσεσ σε άτομα που δεν ήξεραν. Πήγαινε σε άλλο κατάστημα εάν πάλι δεν βγάλεις άκρη κάλεσε το 13822 το τμήμα φορητοτητας τις κίου είναι και είναι δωρεάν η κλήση. Παράθεση επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 επιβαιβεωνω και εγω...γινεται φορητοτητα...το εχω κανει.... οσο για την αυξηση τωβ χρεωσεων....υποηρχε ανακοινωση στο site της εταιρειας....ειχε συζητηθει και εδω.... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vakon_ Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στο κατάστημα wind στην ΓΡΗΓ. ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ 52-54, ΙΛΙΣΣΙΑ. Όσες φορές και εάν έχω πάει με έχουν εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 @vakon_ Πλάκα μας κάνεις.... Δεν μπορεί να το εννοείς!!! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainMorgan Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 Φυσικά και γίνεται να πας από Wind σε Q είτε κάρτα είτε συμβόλαιο! Κι εγώ το ίδιο έχω κάνει εδώ και καιρό. Ζήτα το όνομα του υπαλλήλου που σου είπε αυτή τη σαχλαμάρα καθώς και του ιδιοκτήτη του καταστήματος σε περίπτωση franchise και πες τους ότι θα προβείς σε έγγραφη καταγγελία τόσο στην ίδια τη Wind όσο και στην EETT. Αν βαριέσαι να κάνεις όλα αυτα απλά πήγαινε σε άλλο κατάστημα γιατί έπαισες σε καραγκιόζηδες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 @CaptainMorgan Ησυχάστε ρε παιδιά! Μπορει να έπεσε σε υπάλληλο που να μην γνώριζε! Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος δεν βγάζει και κατι το κατάστημα από αυτές τις διαδικασίες (δεν δικαιολογεί αυτό την έλλειψη σωστης γνώσης) Πάντως σε τέτοια θέματα (καρτοκινητά) αν δεν σας καλύπτουν οι απαντήσεις από τα κατστήμτα καλό είνια να παίρνετε παραπάνω πληροφορίες από το cc κάθε εταιρίας! Μην γινόμαστε κατακριτές με το παραμικρό σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που περνάμε! ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ αλλά σε μερικά θέματα να είμαστε και λίγο πιο ελαστικοί... Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα φίλε αλλά και στον αναγνώστη που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aspanos69 Δημ. December 13, 2010 Author Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αν και το θέμα των αυξήσεων το έχασα. Μάλλον το κατάπιαν όλοι. @CaptainMorgan Μην γινόμαστε κατακριτές με το παραμικρό σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που περνάμε! ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ αλλά σε μερικά θέματα να είμαστε και λίγο πιο ελαστικοί... Δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα φίλε αλλά και στον αναγνώστη που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα! Πως θα μπορούσα να είμαι πιο ελαστικός;;; Δε μου κάνουν χάρη. Εγώ τους κάνω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Picard Δημ. December 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2010 (edited) Τα παραλενε καποιοι για τη wind,τουλαχιστον στο κομματι της εξυπηρετησης ειναι πολυ καλη απο αρχαιοτατων χρονων,πρεπει να κανεις συγκρισεις με τις αλλες δυο εταιριες για να βγαλεις το συμπερασμα οτι ειναι χαλια......οσο αναφορα τα καταστηματα μπορει να ειναι εξουσιοδοτημενα απο την εταιρια αλλα δεν ανηκουν στην εταιρια....δηλαδη για την εξυπηρετηση των υπαλληλων σε ενα καταστημα την ευθυνη την φερει ο ιδιοκτητης ο οποιος ειναι υπολογος προς την εταιρια..... Edited December 13, 2010 by Picard Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainMorgan Δημ. December 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2010 Δε νομίζω DemetreKre ότι τα παραλέω... Είμαστε καταναλωτές όλοι και απαιτώ από κάθε εταιρεία και από κάθε κατάστημα να μας αντιμετωπίζει με το δέοντα σεβασμό είτε έχουμε συμβόλαια των 100 ευρώ είτε καρτοκινητό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα ένας υπάλληλος να μη γνωρίζει μια προσφορά που βγήκε πριν 2 ώρες πχ αλλα θεωρώ απαράδεκτο να κάνει τον κινέζο σε ένα θέμα που ουσιαστικά θα έπρεπε να γνωρίζει εδώ και μήνες ( για να μη πω χρόνια ) Αν φυσικά δεν έχει τη σωστή ενημέρωση από το αφεντικό του τότε είναι θέμα του ιδιοκτήτη και φυσικά η Wind θα πρέπει να ενημερώνεται και από εμάς τους ίδιους για τέτοιες αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές που βλάπτουν την ίδια την εταιρεία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vakon_ Δημ. December 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2010 @vakon_ Πλάκα μας κάνεις.... Δεν μπορεί να το εννοείς!!! Δεν κάνω καθόλου πλάκα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bkoud Δημ. March 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2011 Στα καταστήματα υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν όρεξη για δουλειά και άλλοι που πάνε για να περάσουν την ώρα τους. Αυτό ισχύει και στις Cosmote, Vodafone! Καλό είναι αν περάσει από την υπόληψη μας ότι κάτι είναι λάθος ή περίεργο από αυτά που μας είπε ο υπάλληλος να μιλάμε με το CC. Παράθεση Μόνο Nokia! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SCHUMIFER Δημ. April 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2011 Στα καταστήματα υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν όρεξη για δουλειά και άλλοι που πάνε για να περάσουν την ώρα τους. Αυτό ισχύει και στις Cosmote, Vodafone! Καλό είναι αν περάσει από την υπόληψη μας ότι κάτι είναι λάθος ή περίεργο από αυτά που μας είπε ο υπάλληλος να μιλάμε με το CC. Σωστότατο αυτό, οπότε να σημειώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι όντως το κατάστημα των Ιλισίων έχει γνώστες που βοηθάνε τον πελάτη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.