Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση ρε παιδιά... Από την μία οι εταιρείες χρεώνουν 1 ευρώ τη μέρα σε μερικά συμβόλαια και σε άλλα χωρίς ίντερνετ 1 ευρώ το ΜΒ.....

 

Μπορούσε αν είχε ενδιαφερθεί λίγο ο φίλος @dimitrief να είχε μεταβεί στα Wind to All τα οποία σε ένα συγκεκριμένο ποσό κλείνουν. Δεν έδειξε καθόλου ενδιαφέρον για τη χρέωση (μια κλήση σε cc ή κατάστημα θα μάθαινε) και θεώρησε πως είναι μικρή για τη χρήση που ήθελε να κάνει. Την είχα "πατήσει" εγώ έτσι πριν 5-6 χρόνια ήμουν 15 χρονών! Ήξερα πως υπάρχει χρέωση στο internet αλλά λέω σιγά πόσο θα με χρεώσει για μισή ώρα την ημέρα...

 

Σωστή η λογική σου @greeksalad αλλά αν συγκρίνεις WIND με ανταγωνισμό τα προγράμματα ομιλίας είναι αρκετά πιο φθηνά. Κάθε εταιρία έχει τα υπέρ και τα κατά της. Ανάλογα κρίνει ο καθένας τι τον συμφέρει! Αλλού κάνουν παράπονο πως 10kb αν μπεις θα σε χρεώση 1€

Άλλωστε δεν είναι κρυφή η χρέωση INTERNET της Wind αν δεν έχεις ενσωματωμένο όγκο... Υπάρχει και η δυνατότητα φραγής internet καθώς και οι υπηρεσίες daily. Είναι 7€/MB σε αρκετά παλιά προγράμματα...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μπορούσε αν είχε ενδιαφερθεί λίγο ο φίλος @dimitrief να είχε μεταβεί στα Wind to All τα οποία σε ένα συγκεκριμένο ποσό κλείνουν. Δεν έδειξε καθόλου ενδιαφέρον για τη χρέωση (μια κλήση σε cc ή κατάστημα θα μάθαινε) και θεώρησε πως είναι μικρή για τη χρήση που ήθελε να κάνει. Την είχα "πατήσει" εγώ έτσι πριν 5-6 χρόνια ήμουν 15 χρονών! Ήξερα πως υπάρχει χρέωση στο internet αλλά λέω σιγά πόσο θα με χρεώσει για μισή ώρα την ημέρα...

 

Σωστή η λογική σου @greeksalad αλλά αν συγκρίνεις WIND με ανταγωνισμό τα προγράμματα ομιλίας είναι αρκετά πιο φθηνά. Κάθε εταιρία έχει τα υπέρ και τα κατά της. Ανάλογα κρίνει ο καθένας τι τον συμφέρει! Αλλού κάνουν παράπονο πως 10kb αν μπεις θα σε χρεώση 1€

Άλλωστε δεν είναι κρυφή η χρέωση INTERNET της Wind αν δεν έχεις ενσωματωμένο όγκο... Υπάρχει και η δυνατότητα φραγής internet καθώς και οι υπηρεσίες daily. Είναι 7€/MB σε αρκετά παλιά προγράμματα...

 

Αυτό δυστυχώς είναι πονεμένη ιστορία. Οι περισσότεροι που αποκτούν καινούριο smartphone δεν γνωρίζουν, δεν ρωτούν και δυστυχώς δεν κατατοπίζονται σχετικά από τους υπαλλήλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι φταίει η Wind, γιατί όπως πολύ σωστά προανέφερε και ο junglist δεν ευθύνεται π.χ. η ΙΚΕΑ αν πουλάει μαχαίρια και κάποιος σφάχτηκε από δική του αμέλεια. Η Wind έχει τα πιο φθηνά πακέτα και προσωπικά εκτιμώ την ποιότητα του δικτύου της πολύ περισσότερο από τους άλλους δυο. Να βλέπουμε λοιπόν και τα καλά. Είπαμε, δεν φταίει για όλα το κράτος.

Link to comment
Share on other sites

Οι αγορεύσεις των "δικηγόρων" των εταιριών και των ληστρικών χρεώσεων συνεχίζονται.

 

Οι εταιρίες συμβιβάζονται όπως βλέπετε (είναι δεδομένο ότι υπάρχει bug) αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για άσχετους χρήστες.

Link to comment
Share on other sites

Οι αγορεύσεις των "δικηγόρων" των εταιριών και των ληστρικών χρεώσεων συνεχίζονται.

 

Οι εταιρίες συμβιβάζονται όπως βλέπετε (είναι δεδομένο ότι υπάρχει bug) αλλά συνεχίζουμε να μιλάμε για άσχετους χρήστες.

Βασικά υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

-Η μία όπου η εταιρεία πράγματι έκανε λάθος στην χρέωση, όπως στην δικιά μου περίπτωση και του Demetreke και η εταιρεία φρόντισε να μας πιστώσει άμεσα τα χρήματα που μας χρωστούσε (βέβαια ήθελε το κυνήγι της)

-και η περίπτωση που ο χρήστης χρεώνεται καθαρά από δική του αμέλεια είτε λόγω μη γνώσης των χρεώσεων ή μη γνώσης του πώς δουλεύει το κινητό, όπου εκεί καμιά ευθύνη δεν φέρει η εταιρεία τηλεφωνίας.

 

Είναι πολύ απλά τα πράγματα λοιπόν, αρκεί να μην φοράμε παρωπίδες. :O Και δεν είναι κακό να παρεδέχεται κάποιος ότι δεν γνωρίζει κάτι ή ότι είναι άσχετος.Είναι το 1ο βήμα προς την αυτογνωσία. :)

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Το κακό με την wind ειναι ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει παραγίνει τώρα το τελευταίο εξάμηνο. Κ υπάρχουν κ άτομα στο cc της,που δεν ξέρουν τι τους γίνετε.

Τον προηγούμενο χρόνο (όπως και αυτόν βέβαια) οι λογαριασμοί μου είναι πάνω από 60 μέχρι 100 ευρώ καθε μήνα. Μου έστειλαν μύνημα πέρσι τα χριστούγεννα ότι εχω αναβάθμιση 100ευρώ με αποτέλεσμα να κάνω αίτηση φορητοτητας(όχι για εκβιασμό,δεν την ηξερα αυτην την οδό).

Αποτέλεσμα,πήρα το desire hd μου με 120€ από 600+€ που έκανε τον Μάρτιο.

Από εκεί και μετά άρχισε το μαρτύριο.Κάθε μήνα μου έρχονται τρέλες χρεώσεις κ μετά από πολλά τηλέφωνα να βρίσκουν τα "λάθη" τους. Στην αρχή δεν ήξεραν πόσο "δωρεαν" χρόνο είχα γιατί δεν ήξεραν αν ήμουν στο παλιό ή στο νέο wind L,μετά τα ίδια με τα "δωρεάν" mb.

Τελευταίο κρουσμα τον προηγούμενο μήνα,χρειαζόμουν παραπάνω internet τον αύγουστο κ ενεργοπίασα ένα πακέτο που υπάρχει με 20€ και σου έδινε 1,5gb συν 1,5gb δώρο για κάποιο διάστημα. Μου ήρθε λογαρισμό 250€ από 97€ που περίμενα.Από το κιν μου,το watchdog δεν είχε περάσει τα 3gb (είχα σύνολο σχεδόν 3,5gb "δωρεάν" 2*1,5gb+420mb του large)

,οπότε λέω να το τσεκάρω μέσο ebill μήπως με έχουν χρεώσει παραπάνω,εκεί βλέπω ότι εχω κατανάλωση περίπου 2,8gb.

Αμέσως τηλ στο cc και μου λένε ότι εγώ δεν δικαιούμαι τον διπλασιασμό τον mb γιατί ενεργοποιησα το μεγάλο πακέτο που δεν έχει διπλασιασμο,αλλά για κακή τύχη της κοπέλας ήμουν πολύ σίγουρος κ ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο ενώ άνοιγα στο site της wind την σελίδα με την προσφορά και ενημέρωνα και την κοπέλα ότι στην τάδε σελίδα σας γράφει αυτό.Αμέσως μου ζητάει να κλείσουμε το τηλ και θα με καλέσει σε 10 λεπτά,με αποτέλεσμα σε 5 λεπτά να με έχει πάρει πίσω κ να μου ζητάει συγνώμη κ ότι έχει γίνει λάθος το οποίο, και αυτό, θα διορθωθεί.

Με όλα αυτα το τελευταίο εξάμηνο κατά 99% έχουν χάσει άλλον 1 πελατη,αν μπορούσα τώρα θα είχα φύγει,το μόνο που με κρατάει είναι η δέσμευση του συμβολαίου λόγο επιδότησης.

Και ολα αυτα για εμένα δεν είναι από λάθος,αλλά μάλλον από "λάθος"!

Συγνώμη για το μεγάλο ποστ,αλλά σίγουρα δεν είμαι ένας αδαης με την τεχνολογία και με το τηλέφωνο μου,οπότε κάτι άλλο φταίει στην δικιά μου περίπτωση τουλάχιστον!

Αυτα από άλλον έναν απογοητευμένο πελάτη της συγκεκριμένης εταιρίας!

 

Sent from my Desire HD using Tapatalk

s1.bit3fight.gr/c.php?uid=23557

 

starfinal

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή δεν ήξεραν πόσο "δωρεαν" χρόνο είχα γιατί δεν ήξεραν αν ήμουν στο παλιό ή στο νέο wind L,μετά τα ίδια με τα "δωρεάν" mb.

Τελευταίο κρουσμα τον προηγούμενο μήνα,χρειαζόμουν παραπάνω internet τον αύγουστο κ ενεργοπίασα ένα πακέτο που υπάρχει με 20€ και σου έδινε 1,5gb συν 1,5gb δώρο για κάποιο διάστημα. Μου ήρθε λογαρισμό 250€ από 97€ που περίμενα.Από το κιν μου,το watchdog δεν είχε περάσει τα 3gb (είχα σύνολο σχεδόν 3,5gb "δωρεάν" 2*1,5gb+420mb του large)

 

Στην πρώτη περίπτωση που δεν ήξεραν το πακέτο σου δεν μπορώ να σχολιάσω πολλά...

Δηλαδή κάλεσες το cc και σου είπαν "δεν γνωρίζουμε κύριε σε ποιο πακέτο είστε" ή μπερδεύτηκες εσύ; Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να έκλεινα το τηλέφωνο αν δεν μου έλεγαν εμένα το πακέτο μου.

 

Στη 2η περίπτωση πάντα να ξέρεις στις "προσφορέςς" πάντα κάτι "παίζεται" Γενικό φαινόμενο, όχι μόνο σε εταιρίες κινητής.

Οπότε ειδικά σε προσφορές όγκου δεδομένων μόλις της ενεργοποιήσεις καλό είναι να κάνεις πρώτα μια κλήση στο 1231 να επιβεβαιώσεις πως ισχύει η προσφορά. Δεν μπορείς να στηριχτείς σε κάτι που είδες από το internet.

 

Το ξέρω πως είναι "χρονοβόρο" να επιβεβαιώνεις τα πάντα με το cc και να ελέγχεις κάθε μήνα το ebill αλλά φίλε δεν γίνεται αλλιώς!

Αυτό αφορά γενικότερη εικόνα σε όλες τις εταιρίες κινητής.

 

PS: Οπότε παιδιά όποιος χρησιμοποιεί εργοστασιακό μετρητή στο κινητό τον μηδενίζει (με την έκδοση του λογαριασμού) αλλιώς (Android, IOS) κατεβάζει κάποια εφαρμογή για όγκο. Έβγαλε πρόσφατα και η WIND για τα 2 τελευταία.

Αυτά τουλάχιστον μέχρι να "φτιάξουν" τα πράγματα με internet στα κινητά μας.

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη περίπτωση που δεν ήξεραν το πακέτο σου δεν μπορώ να σχολιάσω πολλά...

Δηλαδή κάλεσες το cc και σου είπαν "δεν γνωρίζουμε κύριε σε ποιο πακέτο είστε" ή μπερδεύτηκες εσύ; Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να έκλεινα το τηλέφωνο αν δεν μου έλεγαν εμένα το πακέτο μου.

 

Στη 2η περίπτωση πάντα να ξέρεις στις "προσφορέςς" πάντα κάτι "παίζεται" Γενικό φαινόμενο, όχι μόνο σε εταιρίες κινητής.

Οπότε ειδικά σε προσφορές όγκου δεδομένων μόλις της ενεργοποιήσεις καλό είναι να κάνεις πρώτα μια κλήση στο 1231 να επιβεβαιώσεις πως ισχύει η προσφορά. Δεν μπορείς να στηριχτείς σε κάτι που είδες από το internet.

 

Το ξέρω πως είναι "χρονοβόρο" να επιβεβαιώνεις τα πάντα με το cc και να ελέγχεις κάθε μήνα το ebill αλλά φίλε δεν γίνεται αλλιώς!

Αυτό αφορά γενικότερη εικόνα σε όλες τις εταιρίες κινητής.

 

PS: Οπότε παιδιά όποιος χρησιμοποιεί εργοστασιακό μετρητή στο κινητό τον μηδενίζει (με την έκδοση του λογαριασμού) αλλιώς (Android, IOS) κατεβάζει κάποια εφαρμογή για όγκο. Έβγαλε πρόσφατα και η WIND για τα 2 τελευταία.

Αυτά τουλάχιστον μέχρι να "φτιάξουν" τα πράγματα με internet στα κινητά μας.

 

Πήρα τηλ το cc μετά από 3 ημέρες ενεργοποίησης του "νέου" συμβολαίου μου και δεν ήξεραν σε ποιό πρόγραμμα ήμουν. Αν ήμουν στο νέο η στο παλιό large, κ δεν μπορούσαν να μου που αν είχα 250' ή 420',το ίδιο και για τα mb. Οπότε κάλεσα 3 φορές για να μου πουν διαφορετικά άτομα το τι δικαιούμαι βάση του παγίου μου και με γνώση όλων μας ότι οι κλήσεις καταγράφονται.

Αποτέλεσμα; Και τις 3 φορές άκουσα τα ίδια πράγματα αλλά ελα που εκαναν λάθος!

Ευτυχώς όταν χρειάστηκε τους ενημέρωσα ότι είχα μιλησει 3 φορές μς το cc την συγκεκριμένη μέρα και ώρα κ μου πιστωσαν πάλι και τότε τον λογαρισμό.

 

Sent from my Desire HD using Tapatalk

s1.bit3fight.gr/c.php?uid=23557

 

starfinal

Link to comment
Share on other sites

Μιας και λετε για μετρητες δεδομενων, εγω να σας πω που δουλευω σε εταιρεια κινητης τον καλυτερο μετρητη τον εχουν τα smartphone της Nοκia. Δεν εχει καμια αποκλησει απο τον ογκο που πραγματικα καταναλωνεις, αν τον μηδενισεις την ωρα που πρεπει κ τον κοιτας μεσα στο μηνα δε πρωκειτε να χρεωθεις ποτε παραπανω. Οσον αφορα τωρα τα android γινετε χαμος, εχει κλαψει πολλοις κοσμος, οτι εφαρμογες κ να εγκαταστησεις ποτέ δε ξερεις ποσα mb θα σου φαει.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Μιας και λετε για μετρητες δεδομενων, εγω να σας πω που δουλευω σε εταιρεια κινητης τον καλυτερο μετρητη τον εχουν τα smartphone της Nοκia. Δεν εχει καμια αποκλησει απο τον ογκο που πραγματικα καταναλωνεις, αν τον μηδενισεις την ωρα που πρεπει κ τον κοιτας μεσα στο μηνα δε πρωκειτε να χρεωθεις ποτε παραπανω. Οσον αφορα τωρα τα android γινετε χαμος, εχει κλαψει πολλοις κοσμος, οτι εφαρμογες κ να εγκαταστησεις ποτέ δε ξερεις ποσα mb θα σου φαει.

Τα έχουμε συζητήσει αυτά.Υπάρχουν πολλές εφαρμογές καταμέτρησης και η προσέγγιση είναι σχεδόν άριστη.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε συζητήσει αυτά.Υπάρχουν πολλές εφαρμογές καταμέτρησης και η προσέγγιση είναι σχεδόν άριστη.

 

Σύντομα όλες οι συσκευές θα έρχονται με προεγκατεστημένα προγράμματα ελέγχου των δεδομένων που ανταλλάσσουν με το δίκτυο, αρχής γενομένης με το Galaxy Nexus ή αν προτιμάτε με το Android Sandwich. Που σημαίνει ότι πρακτικά δεν αντιμετωπίζουμε μόνο στην Ελλάδα προβλήματα με χρεώσεις, αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη... Αναγνωρίζω ότι κάποια πράγματα είναι καλύτερα στο εξωτερικό, ωστόσο μην εξιδανικεύουμε τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομα όλες οι συσκευές θα έρχονται με προεγκατεστημένα προγράμματα ελέγχου των δεδομένων που ανταλλάσσουν με το δίκτυο, αρχής γενομένης με το Galaxy Nexus ή αν προτιμάτε με το Android Sandwich. Που σημαίνει ότι πρακτικά δεν αντιμετωπίζουμε μόνο στην Ελλάδα προβλήματα με χρεώσεις, αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη... Αναγνωρίζω ότι κάποια πράγματα είναι καλύτερα στο εξωτερικό, ωστόσο μην εξιδανικεύουμε τα πάντα.

Ως τοτε κανα δυο απλες λυσεις.....

https://market.android.com/details?id=net.rgruet.android.g3watchdog&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwibmV0LnJncnVldC5hbmRyb2lkLmczd2F0Y2hkb2ciXQ..

https://market.android.com/details?id=com.wind.datacounter&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS53aW5kLmRhdGFjb3VudGVyIl0.

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο είναι αρκετά καλό. Το έχω κι εγώ στο android που δουλεύω για την ώρα και φαίνεται ότι είναι εντελώς οκ, απ'ότι βλπεω τι κατεβάζω και τι δείχνει.
Naxos Guide App - Ο οδηγός για κινητά τηλέφωνα που σας οδηγεί κατευθείαν στα καλύτερα…
Link to comment
Share on other sites

Να επιβεβαιώσω και εγω το ισχύει το λεγόμενο bill shock, σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό ήρθε μια χρέωση 100€ για 15mb ιντερνετ χωρίς τους φόρους(!!!!), μετα απο επικοινωνία με το cc και έλεγχο του λογαριασμού μου πιστώθηκαν συνολικά 70€.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά

 

Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με έναν λογαριασμό Wind που μου ήρθε 432€ και αφορά χρεώσεις από internet ποσού 269€

και μαζί με τους φόρους (140€) και τις λοιπές χρεώσεις ανεβαίνει στο ποσό των 432€.

 

Από ότι υποθέτω έμπαινα στο δίκτυο με το android κινητό μου θεωρώντας ότι είμαι μέσω wifi αλλά όπως αποδείχθηκε

με χρέωνε με 5€ το mb (προ φπα) μέσω 3g/gprs λόγω προεγκατεστημένων ρυθμίσεων internet.

 

Το αποτέλεσμα?? Για 52mb να χρεωθώ 269€ προ φπα!!!(το πρώτα 40 mb είναι δωρεάν λέει στο πακέτο wind 100 R.

Και να φανταστείτε ότι υπάρχουν προγράμματα με 500 mb με 5€!!!

 

Πως μπορώ να κινηθώ τώρα ?? Mπορώ να κάνω κάτι με οποιανδήποτε τρόπο??

Εάν δεν τον πληρώσω εκτός από την φραγή και την ακύρωση του αριθμού τι γίνεται από εκεί και πέρα ??κινείτε η Wind νομικά??

Εγώ έχω κάποια προστασία τώρα (πχ συνήγορο του πολίτη κτλ) η πρέπει να τα πληρώσω όλα??

 

Αν κάποιος έχει κάποια ανάλογη εμπειρία η έχει να προτείνει κάποια λύση θα με βοηθούσε πολύ σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Χρήστος

 

Υ.Γ: Σχετικά παραθέτω και screenshot του λογαριασμού.

 

http://img810.imageshack.us/img810/92/37231249.jpg

http://img691.imageshack.us/img691/6731/46330359.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/5346/17294645.jpg

 

Για την ιστορία και μονό να πω ότι μετά από πολύ χαρτοπόλεμο μεσώ φαξ με το λογιστήριο της WIND η εταιρια μου έκανε μια έκπτωση στα πλαίσια "εξυπηρέτησης πελατών" της τάξεως του 30% και συνολικά γλίτωσα περίπου στα 120€. Ζήτησα και διακανονισμό αλλά δεν τον δέχτηκαν λέει γιατί έπρεπε να πληρωθεί μετρητά το ποσό λόγω της έκπτωσης.Το άφησα και εγώ απλήρωτο για κάνα δυο μήνες και το πλήρωνα σιγά σιγά μέχρι που εξόφλησα το εναπομείναν ποσό.Μου έκαναν φραγή βέβαια αλλά μικρο το κακό.

Πάντως ήταν ένα θετικό βήμα από την WIND και δεν μπορώ να μην τους το αναγνωρίσω αυτό και να μην τους πω ένα μπράβο.

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία και μονό να πω ότι μετά από πολύ χαρτοπόλεμο μεσώ φαξ με το λογιστήριο της WIND η εταιρια μου έκανε μια έκπτωση στα πλαίσια "εξυπηρέτησης πελατών" της τάξεως του 30% και συνολικά γλίτωσα περίπου στα 120€. Ζήτησα και διακανονισμό αλλά δεν τον δέχτηκαν λέει γιατί έπρεπε να πληρωθεί μετρητά το ποσό λόγω της έκπτωσης.Το άφησα και εγώ απλήρωτο για κάνα δυο μήνες και το πλήρωνα σιγά σιγά μέχρι που εξόφλησα το εναπομείναν ποσό.Μου έκαναν φραγή βέβαια αλλά μικρο το κακό.

Πάντως ήταν ένα θετικό βήμα από την WIND και δεν μπορώ να μην τους το αναγνωρίσω αυτό και να μην τους πω ένα μπράβο.

 

Η Wind προσέχει πολύ τους πελάτες της και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το γεγονός ότι "καίγεται" να διασφαλίσει και κατ' επέκταση να αυξήσει το μερίδιο της. Το έχω ζήσει καλά στο πετσί μου: είναι οι μόνοι που με καλύπτουν από άποψη δικτύου, ενώ όποτε προέκυπτε πρόβλημα ήταν πάντα διατεθειμένοι να το λύσουν - έστω και αν προερχόταν από δική μου υπαιτιότητα. Τα καλά να λέγονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Φταίει το κράτος επειδή εσύ δεν φρόντισες να μάθεις πώς δουλεύει το συγκεκριμένο πρόγραμμα? Μήπως φταίει και ο ΟΤΕ?? :lol::lol:

Φίλε μου κάτι δεν έχεις καταλάβει.Πολύ σωστά σε χρέωσε η Wind για δική σου απερίσκεπτη χρήση των δεδομένων ίντερνετ.

 

 

Οι νομικοί σύμβουλοι της Ενωσης Καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ λένε πως «οι καταγγελίες για υπερχρέωση σε σχέση με όγκο διαδικτυακών δεδομένων ξεκίνησαν από τότε που βγήκαν τα έξυπνα τηλέφωνα στην αγορά». Μόνο για το εννιάμηνο του 2011, το 90% των καταγγελιών που έχουν δεχτεί αφορά τέτοιους φουσκωμένους λογαριασμούς. Ωστόσο, αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Ο Βίκτωρας Τσιαφούτης, νομικός σύμβουλος στην ΕΚΠΟΙΖΩ, τονίζει πως «πρέπει από την αρχή της αγοράς κάποιας καινούργιας συσκευής ή νέας σύνδεσης, η υπηρεσία 3G να είναι απενεργοποιημένη από τον πάροχο και μόνο εάν ο χρήστης το επιθυμεί να ενεργοποιηθεί. Οι εταιρείες βέβαια κάνουν ακριβώς το αντίθετο».

 

Σε ότι αφορά τη σύνδεση μέσω Wi-Fi, συνεχίζει ο κ. Τσιαφούτης, «όταν η ποιότητα του σήματος στο ασύρματο δίκτυο δεν είναι καλή, υπάρχει μια υπηρεσία που αρχίζει και σε χρεώνει αυτόματα μέσω 3G». Δηλαδή, μπορεί κάποιος χρήστης να έχει ενεργοποιημένη την αναζήτηση του ασύρματου δικτύου, να περπατάει, να περάσει από κάποιο κατάστημα που έχει ξεκλείδωτο δίκτυο, το τηλέφωνο θα το εντοπίσει, αλλά επειδή ο χρήστης απομακρύνεται και η ποιότητα του σήματος χάνεται, το έξυπνο τηλέφωνο θα αρχίσει να τον χρεώνει.

 

«Την ευθύνη», καταλήγει ο κ. Τσιαφούτης, «έχουν στο ακέραιο οι εταιρείες που δεν ενημερώνουν επαρκώς». Αλλοι νομικοί σύμβουλοι της ΕΚΠΟΙΖΩ προσθέτουν πως η ευθύνη των εταιρειών είναι τριπλή. Αφ' ενός οι παραπάνω πρακτικές χρέωσης «προσκρούουν στις διατάξεις του Ν.2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και συγκεκριμένα στα άρθρα 2 και 4 περί προστασίας και ενημέρωσης του καταναλωτή καθώς και τις συμβάσεις από απόσταση». Επίσης, «από τα καταστήματα των εταιρειών, αγοράζουμε τις συσκευές μας και επίσης οι ίδιοι μας στέλνουν τους λογαριασμούς, οπότε οφείλουν να μας ενημερώσουν».

 

Εκατοντάδες οι καταγγελίες

 

Σε περίπτωση καταγγελίας για αμφισβήτηση του ποσού, η συνήθης πρακτική που ακολουθούν οι εταιρείες είναι η άρνηση. Συγκεκριμένα, «ότι οι εν λόγω χρεώσεις είναι τεχνικά ορθές». Από την αλληλογραφία τους με επιτροπές καταναλωτών που τους καταγγέλλουν τους φουσκωμένους λογαριασμούς, «λένε φλυαρίες», πως έγινε με τη συγκατάθεση του χρήστη (!), πως θα έπρεπε να έχει ειδοποιήσει εκ των προτέρων για απενεργοποίηση κ.ά. Αλλού, «καθώς κύριο μέλημα» της εταιρείας είναι η διευκόλυνση του καταναλωτή, προτείνουν, και «εφ' όσον το επιθυμεί» ο πελάτης, την «τμηματική εξόφληση των οφειλών». Αλλού πάλι, πως δεν υποχρεούνται σε καμία περίπτωση να προχωρήσουν σε πίστωση και το «οφειλόμενο ποσό του μητρώου διαμορφώνεται σε 620,23 ευρώ και είναι απαιτητά». Ακόμη όμως και στην περίπτωση που ο χρήστης δικαιωθεί και χρειαστεί να του επιστραφούν χρήματα, καθυστερούν.

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=326548

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μην λέτε ότι θέλετε. Οι εταιρειες εχουν ευθυνη. Ήθελα να ξερα τι θα λέγατε, εαν οι εταιρείες ξαφνικα, αποφασιζαν να χρεωσουν υποθετικά 100 ευρώ το mb και κάποιος έκανε δώρο ένα smartphone, στην ηλικιομενη μάνα σας..

 

Sent from my Blade using Tapatalk

 

απλα παιρνει το cs και κλεινει το ιντερνετ απο το δικτυο. εγω αυτο εχω κανει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. σε καθε αγορα smartphone πρεπει να υπαρχει συνοδευτικη επιστολη για τις χρεωσεις.αν δεν σας τις δινουν να τις ζητατε.

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου, από τη στιγμή που παραδέχεσαι ότι εσύ έκανες το λάθος και μπήκες στο διαδίκτυο χωρίς ασύρματο δίκτυο, θα πρέπει να πληρώσεις είτε θες, είτε δεν θες.

μπορείς να κάνεις έναν διακανονισμό με τη WIND και να πληρώσεις το ποσό αυτό σε δόσεις [π.χ σε δύο δόσεις των 300 ευρώ].

και να ζητήσεις να διακόψεις το συμβόλαιό σου, πάλι θα πρέπει να πληρώσεις το ποσό. ενδεχόμενως να μην σε αφήσουν να το ακυρώσεις [είτε μετατροπή σε καρτοκινητό, είτε φορητότητα] λόγω του ανεξόφλητου λογαριασμού.

τέλος, αν δεν τον πληρώσεις, η WIND με την πάροδο του χρόνου θα προχωρήσει σε φραγή εξερχομένων κλήσεων, στη συνέχεια σε φραγή εισερχομένων κλήσεων και κατάργηση του αριθμού σου [βέβαια, αν πληρώσεις το ποσό, μπορείς να κάνεις αίτηση και να τον πάρεις πίσω]. Την συνέχεια δεν τη γνωρίζω.

 

Η συνεχεια ειναι το εξωδικο!!! εχω δει εξωδικα και για 150 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Οι νομικοί σύμβουλοι της Ενωσης Καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ λένε πως «οι καταγγελίες για υπερχρέωση σε σχέση με όγκο διαδικτυακών δεδομένων ξεκίνησαν από τότε που βγήκαν τα έξυπνα τηλέφωνα στην αγορά». Μόνο για το εννιάμηνο του 2011, το 90% των καταγγελιών που έχουν δεχτεί αφορά τέτοιους φουσκωμένους λογαριασμούς. Ωστόσο, αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Ο Βίκτωρας Τσιαφούτης, νομικός σύμβουλος στην ΕΚΠΟΙΖΩ, τονίζει πως «πρέπει από την αρχή της αγοράς κάποιας καινούργιας συσκευής ή νέας σύνδεσης, η υπηρεσία 3G να είναι απενεργοποιημένη από τον πάροχο και μόνο εάν ο χρήστης το επιθυμεί να ενεργοποιηθεί. Οι εταιρείες βέβαια κάνουν ακριβώς το αντίθετο».

 

Σε ότι αφορά τη σύνδεση μέσω Wi-Fi, συνεχίζει ο κ. Τσιαφούτης, «όταν η ποιότητα του σήματος στο ασύρματο δίκτυο δεν είναι καλή, υπάρχει μια υπηρεσία που αρχίζει και σε χρεώνει αυτόματα μέσω 3G». Δηλαδή, μπορεί κάποιος χρήστης να έχει ενεργοποιημένη την αναζήτηση του ασύρματου δικτύου, να περπατάει, να περάσει από κάποιο κατάστημα που έχει ξεκλείδωτο δίκτυο, το τηλέφωνο θα το εντοπίσει, αλλά επειδή ο χρήστης απομακρύνεται και η ποιότητα του σήματος χάνεται, το έξυπνο τηλέφωνο θα αρχίσει να τον χρεώνει.

 

«Την ευθύνη», καταλήγει ο κ. Τσιαφούτης, «έχουν στο ακέραιο οι εταιρείες που δεν ενημερώνουν επαρκώς». Αλλοι νομικοί σύμβουλοι της ΕΚΠΟΙΖΩ προσθέτουν πως η ευθύνη των εταιρειών είναι τριπλή. Αφ' ενός οι παραπάνω πρακτικές χρέωσης «προσκρούουν στις διατάξεις του Ν.2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και συγκεκριμένα στα άρθρα 2 και 4 περί προστασίας και ενημέρωσης του καταναλωτή καθώς και τις συμβάσεις από απόσταση». Επίσης, «από τα καταστήματα των εταιρειών, αγοράζουμε τις συσκευές μας και επίσης οι ίδιοι μας στέλνουν τους λογαριασμούς, οπότε οφείλουν να μας ενημερώσουν».

 

Εκατοντάδες οι καταγγελίες

 

Σε περίπτωση καταγγελίας για αμφισβήτηση του ποσού, η συνήθης πρακτική που ακολουθούν οι εταιρείες είναι η άρνηση. Συγκεκριμένα, «ότι οι εν λόγω χρεώσεις είναι τεχνικά ορθές». Από την αλληλογραφία τους με επιτροπές καταναλωτών που τους καταγγέλλουν τους φουσκωμένους λογαριασμούς, «λένε φλυαρίες», πως έγινε με τη συγκατάθεση του χρήστη (!), πως θα έπρεπε να έχει ειδοποιήσει εκ των προτέρων για απενεργοποίηση κ.ά. Αλλού, «καθώς κύριο μέλημα» της εταιρείας είναι η διευκόλυνση του καταναλωτή, προτείνουν, και «εφ' όσον το επιθυμεί» ο πελάτης, την «τμηματική εξόφληση των οφειλών». Αλλού πάλι, πως δεν υποχρεούνται σε καμία περίπτωση να προχωρήσουν σε πίστωση και το «οφειλόμενο ποσό του μητρώου διαμορφώνεται σε 620,23 ευρώ και είναι απαιτητά». Ακόμη όμως και στην περίπτωση που ο χρήστης δικαιωθεί και χρειαστεί να του επιστραφούν χρήματα, καθυστερούν.

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=326548

 

Αρα υπάρχει κάποιος νομος που μπορούμε να επικαλεστούμε ώστε να αντιμετωπίσουμε τις εταιρείες. Μπορεί κάποιος να τους αναφέρει?? Εγώ συγκεκριμένα χρεώθηκα σε πρόσφατο ταξίδι στην Αθήνα με μία συγκεκριμένη κίνηση δεδομένων όχι διάρκεια αφού δεν έμπαινα ποτέ στο ιντερνετ μέσω δεδομένων παρά μόνο με το wifi. Οποτε θεώρησα ότι προφανώς ήταν μια κακόβουλη πράξη που δέχτηκε το κινητό μου. Υπάρχουν κακόβουλα λογισμικά spam τα οποία δρουν για διαφημιστικούς λόγους κυρίως σε site με πορνογραφικό υλικό. Αν δεν άνοιξα εγώ την λειτουργία του ιντερνετ μέσω κινητής πως άνοιξε μόνο του?? Μου ρθε λογαριασμός για 75 mb που κατέβηκαν με την μία σε μια συγκεκριμένη στιγμή Χ4 ευρώ το mb περίπου στα 255 με το φπα και τέλος κινητής και τα λοιπά κοντά στα 404 ευρώ. Εγώ πάνω απο 25 ευρώ δεν είχα ποτέ σε λογαριασμό μου. Ψάχνοντας λοιπόν βρήκα ένα πρόγραμμα το οποίο ονομάζεται androidlost. Με αυτό το πρόγραμμα εκγατεστημένο οποιοσδήποτε μπορεί να διαχειριστεί το τηλέφωνό σου από ένα pc. Mπορεί να ανοίξει να κλείσει gps,bluetooth,gprs, να βγάλει φωτογραφίες με την εμπρός και πίσω κάμερα να στήλει μήνυμα στο κινητό να το ανοίξει να σου διαγράψει την κάρτα να κάνει ότι θελει. Να πάρει το status του κινητού με τον αριθμό IMEI. ΤΑ ΠΑΝΤΑ.....ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ???Τι να πω ήξερα τις χρεώσεις ήξερα τα πάντα έχω smartphone εδώ και χρόνια είμαι γνώστης της τεχνολογίας αλλά χωρίς να ανοίξω ποτε ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΝΟΟΩ χρεώθηκα με 404 ευρώ χωρίς να κάνω εγώ την κίνηση. Στις τράπεζες όταν πχ γίνει υπερβολική χρεώση της πιστωτικής σου κάρτας ή σου κλαπεί η κάρτα ή την χάσεις και δεν προλάβεις να την ακυρώσεις μετά φυσικά από αίτησή σου δεν αποδέχεσε την συναλαγή και δεν την χρεώνεσε...Αυτό μου έχει τύχει....Δεν ξέρω αν κάτι πρεπει να γίνει ώστε να γίνεται και αυτό απο τις εταιρείες. Δηλαδή κάποιος χάνει το τηλεφωνό του και μπαίνει ο αλλος και κατεβάζει τα αντερά του τι γίνεται????Είναι κακόβουλη χρήση ή όχι?? Το ίδιο γίνεται τώρα στα smartphone με τα λογισμικά OTA (OVER THE AIR) που σου περνάνε λογισμικό στο κινητό χωρίς να καταλάβεις όταν βρεθείς στο ιντερνετ με το wifi....Παιδιά δεν είναι επιστημονική φαντασία γίνονται. Μπορούμε λοιπόν ξαναρωτάω να αντιπαρατάξουμε τους νόμους που αναφέρθηκαν παραπάνω ή εστω να κινηθούμε μέσω της αρχής που αναφέρθηκε?? Εγώ πάντως δεν είμαι διατεθειμένος όχι διακανονισμό να κάνω αλλά ευρώ παραπάνω να δώσω σε δόσεις. Με αυτό τον τρόπο είναι σαν να αποδέχομαι ότι φταίω ενώ δεν φταίω. Είναι σαν καποιος αθώος που είναι αθώος να κάνει παζάρια και να παραδέχετε με το να δεχτεί μια μικρότερη ποινή....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...