Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

απαράδεκτα τέτοια λάθη από μία μεγαλή εταιρία σαν τη wind

σκέφτομαι τον υπάλληλο που εκανε λαθος τον λογαριασμό, θα έφαγε καλο κραξιμο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αμφιβάλλω αν έκανε κάτι η καταγγελία, καθώς θέλει πάνω από 2-3 βδομάδες για να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για την οποία έγινε η καταγγελία, αλλά ύστερα από 17 ημέρες και αφού έπρεπε να τους ξαναπάρω σήμερα για 4η φορά, μου πίστωσαν το ποσό.

Τους ζήτησα να μου στείλουν και το σχετικό sms και ήρθε 5 λεπτά πιο μετά.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό update στην ανταπόκριση της Wind στα γραπτά αιτήματα των πελατών της.

- Αρχικό email που τους έστειλα για την λάθος χρέωση ήταν στις 9/8 (20 μέρες πριν).

- Επόμενο email μετά την καταγγελία, 22/8 (1 βδομάδα πριν)

 

Απαντήσανε σε αυτό το email πριν λίγο (μάλλον επειδή ανέφερα την καταγγελία) , με email ότι θα μπει πίστωση στον επόμενο λογαριασμό.

 

Φυσικά τον προηγούμενο λογαριασμό θα τον αφήσω απλήρωτο και θα καλύψω μια και καλή τον επόμενο με την πίστωση.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

δε μπορούν τώρα τα παιδιά να ασχοληθούν..πουλιούνται στη vodafone :)

μην πουλάνε όμως και τους πελάτες τους

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum...

Θα ήθελα να μου δώσετε μία συμβουλή όσον αφορά το πρόβλημα μου.

Πρίν από 2 εβδομάδες έλαβα ένα λογαριασμό ύψους 900+ Ευρώ.

Είμαι συνδρομητής της Wind τα τελευταία 2,5 χρόνια και πάντα ήμουν τυπικός στις συναλλαγές μου, ποτέ εκπρόθεσμος ή προβληματικός πελάτης. Στο πρόγραμμα μου ΔΕΝ έχω συμπεριλάβει Internet.

Κάποια στιγμή το HTC μου, έχοντας ενεργοπoιημένο το 3G εμφάνισε μύνημα σχετικά με αναβάθμιση του Android (που απ'ότι είδα μετά ήταν περίπου 35 ΜΒ) και σκεπτόμενος απλά,χωρίς να είμαι γνώστης των χρεώσεων ανά ΜΒ, δέχτηκα, προκειμένου να λειτουργεί σωστά το κινητό,και με βάση αυτή την λογική αποκλειστικά.

Δεν χρησιμοποίησα internet για να κατεβάσω κάτι άλλο.

Στον λογαριασμό αυτό, η κεραία έχει γράψει 105 ΜΒ δεδομένων.

Την ημέρα που έγινε αυτή η κίνηση,έγινε φραγή εξερχομένων,και μόλις τους κάλεσα με πληροφόρησαν πως ο λογαριασμός έχει ξεπεράσει τα 460 Ευρώ.Άμεσα, ζήτησα να μου κόψουν κάθε ρύθμιση Internet.

Αυτή τη στιγμή είμαι σε πολύ δύσκολη θέση,διότι όλοι καταλαβαίνετε πως πρόκειται για ένα μισθό αποκλειστικά στο κινητό.

Η αμφισβήτηση δεν έγινε δεκτή και τους απάντησα πως θα προχωρήσω σε καταγγελία στα αρμόδια καταναλωτικά όργανα.Είχα αρχικά ζητήσει να μου αφαιρέσουν το ποσό των 590 Ευρώ που αποδίδουν σε κινήσεις δεδομένων.

Θεωρώ την χρέωση ληστρική και απαράδεκτη.Φυσικά,θετικα απάντηση δεν έλαβα και δεν νομίζω πως θα λάβω.

Τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής;

Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας.

Ξέρω πως πολλοί μπορεί να μην μοιράζεστε τις απόψεις μου,αλλά σας διαβεβαιώνω πως κάποιος που έχει λογαριασμούς maximum 100 Ευρώ μηνιαία δεν ξυπνάει μία μέρα και αρχίζει να χρεώνει το internet σε σημείο που να φτάσει τα 900 Ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω το ζόρι σου, αλλά όπως καταλαβαίνεις έχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης στο όλο θέμα.

Δεν σε χρέωσε η wind με το έτσι θέλω.Το δικό σου κινητό συνδέθηκε και κατέβασε τα δεδομένα.Από την στιγμή που τα κατέβασε όντως, πρέπει ή δεν πρέπει να τα πληρώσεις?Άλλο αν είναι ακριβό το ΜΒ κλπ.

Τελικά πόσα ΜΒ κατέβασες?Τι γράφει ο λογαριασμός?

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για 35 ΜΒ update και αυτοί λένε 105 ΜΒ στον λογαριασμό.

Θεωρώ εντελώς ανήθικο να χρεώνουν 900 Ευρώ σε λογαριασμό κινητού.Είναι κοροιδία και στόχο έχει την αξιοπρέπεια σου.

Δεν παίρνω δα και 10.000 Ευρώ το μήνα για να πληρώνω έτσι κινητό...πόσο μάλλον για μία υπηρεσία που δεν χρησιμοποίησα συνειδητά,πέραν του update.

 

Απλά το μόνο που δεν θέλω είναι να τραβιέμαι μελλοντικά με αγωγές κτλ. Δεν μιλάμε για 10 και 20 Ευρώ,μιλάμε για περίπου ένα χιλιάρικο.Θα το κυνηγήσουν.

 

Υπάρχουν άλλες λύσεις;Αυτό αναρωτιέμαι.

Link to comment
Share on other sites

Η άλλη λύση είναι να πας σε κάποιο κατάστημα wind & να τους πεις ότι εσύ δεν το χρησιμοποιήσες για άλλο λόγο & ότι το χρησιμοποιήσες για να κατεβάσεις κάποιο λογισμικό στο κινητό για να λειτουργεί καλύτερα , να τους δείξεις τον λογαριασμό & να τους ζητήσεις να στείλουν φαξ ή email επάνω στα κεντρικά ,για αμφσβήτηση λογαριασμού.
Link to comment
Share on other sites

Αυτα παθαινει οποιος περνει την απατη που λεγεται android.. Εχει καει πολλοις κοσμος..
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για 35 ΜΒ update και αυτοί λένε 105 ΜΒ στον λογαριασμό.

 

Και εσύ που ξέρεις οτι είναι μόνο 35MB;;;

Μήπως είχες κατεβσμένο το watchdog;;;

 

Πώς είσαι σίγουρος πως τη στιγμή που ενεργοποίησες το APN δεν κατέβαζαν και άλλες εφαρμογές δεδομένα;;;

Έπρεπε να είχες γίνει από πιο νωρίς μέλος του myphone ή να είχες δείξει κάποιο ενδιαφέρον για το τρόπο που λειτουργεί η συσκεύη σου!

 

Καλή συνέχεια! Κρίμα γιατί 900€ είναι πολλά...

Link to comment
Share on other sites

@DemetreKre

όχι δεν είχα κατεβασμένο το watchdog.

Εγώ βλέπω τις λήψεις στο μενού του κινητού μου.

900 Ευρώ είναι πολλά όντως.

 

@vakon_

Αυτό έκανα σήμερα και ελπίζω σε θετική απάντηση.Άντε να δούμε!

Θα ξαναστείλω για να ενημερώσω για την πορεία του αιτήματος.

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν είχα κατεβασμένο το watchdog.

Εγώ βλέπω τις λήψεις στο μενού του κινητού μου.

 

Αν έχει τέτοια επιλογή το κινητό σου τότε προσθέτεις τα σταλθέντα και τα ληφθέντα δεδομένα.

Ανέφερε τον τύπο της συσκευής σου να σε βοηθήσει κάποιος αν έχει μετρητή το κινητό και αν μετράει και τα updates.

 

Γιατί έχει τεράστια διαφορά να γράφει άλλο όγκο το κινητό σου (με εργοστασιακό μετρητή) και να σε χρεώνει πολύ παραπάνω η WIND

 

Ζήτα τον αναλυτικό λογαριασμό να δεις ποιες ώρες σε έχει χρεώσει και τι όγκο κατέβαζε κάθε στιγμή!

Link to comment
Share on other sites

Eνημέρωσε τους οτι έγινε τυχαία και οτι δεν γνώριζες την συγκεκριμένη λειτουργία.Ενημέρωσε οτι δεν πρόκειτε να πληρώσεις και οτι θα κάνεις φορητότητα στην vodafone η οποία προσέχει τους πελάτες της με την χρέωση μόνο του 1ευρώ επιπλέον για κίνηση internet και όχι αυτές τις απαράδεκτες τιμές που έχει η wind σε όλους τους τομείς πλέον.Αν σου πουν οτι δεν γίνεται φορητότητα αν δεν πληρώσεις ενημέρωσε πως δεν σε ενδιαφέρει το νούμερο και οτι θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πρόσεξέ με λίγο, αν και έχω απαντήσει πιο πίσω στο νήμα καθώς υπήρξα ομοιοπαθής.

 

Καταρχήν μην ακούς τα εξυπνίστικα ότι φταις εσύ. Ή αποκλειστικά εσύ. Απορώ πραγματικά με μερικούς φίλους οι οποίοι ενώ βλέπουν ένα σημαντικό πρόβλημα το οποίο έχει πάψει προ πολλού να θεωρείται μεμονωμένο, συνεχίζουν να κουνάνε το δάχτυλο σε αυτούς που την πατήσανε. Πραγματικά εύχομαι να μην τους έρθει κάποτε αντίστοιχη κεραμίδα.

 

Για το μόνο που φταις είναι που έδειξες εμπιστοσύνη. Θα σου το πω απλά: Νομικά έχεις άδικο, ηθικά έχεις δίκιο. Και το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό οι εταιρίες. Υπάρχει λοιπόν μια μαγική λέξη που λέγεται "συνευθύνη". Συνεπώς, εκείνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας (όχι με την εξυπηρέτηση πελατών) , με σωστό τρόπο και να αποδεχθείς το μερίδιο ευθύνης που σου αναλογεί ζητώντας τη συνδρομή της εταιρίας για μια μέση λύση. Παράλληλα θα κοινοποιήσεις το θέμα στην ΕΕΤΤ.

 

Η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη, τουλάχιστον μέχρι να προκύψει δικαστική δικαίωση συνδρομητή, αλλά τα σοβαρά τεκμηριωμένα θέματα τα αξιολογεί κατάλληλα και πολλές φορές βρίσκονται και κοινά αποδεκτές λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Και ο πάροχος που ακριβώς ευθύνεται δηλαδή;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Και ο πάροχος που ακριβώς ευθύνεται δηλαδή;

 

Ο πάροχος σου παρέχει μια υπηρεσία η οποία έχει ξεφύγει από τον έλεγχό του ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιείται εν αγνοία του χρήστη από τις νέου τύπου συσκευές. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το μεγάλο πρόβλημα παρατηρείται σε συνδρομητές της συγκεκριμένης εταιρίας. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι είναι και η μόνη εταιρία που δεν παρέχει προστασία στον πελάτη της (και εδώ υπάρχει μεγάλη ευθύνη της) .

 

Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι οι πωλητές της wind τελευταία συστήνουν σε όποιους παίρνουν smart phones να έχουν κλειστή την επιλογή data/3g κατά την καθημερινή χρήση.

 

Τα κινητά συνδέονται στο Internet και κατεβάζουν δεδομένα (και άγνωστο τι είδους, πιθανότατα κάνουν συνεχές update σε διάφορες εφαρμογές) χωρίς να έχει ο πελάτης ανοιχτό κάποιον browser ή εφαρμογή. Αυτό πλέον το γνωρίζουν οι εταιρίες, αλλά προφανώς η κατάσταση αυτή εξυπηρετεί.

 

Υπάρχουν πολλά προφανή θέματα τα οποία ο χρήστης αγνοεί αλλά η εταιρία τα γνωρίζει και δεν κάνει απολύτως τίποτα για άμεση ή έμμεση προστασία του πελάτη.

 

Δε λέω ότι ο φίλος θα δικαιωθεί. Πιστεύω ότι αν το χειριστεί με σύνεση και χωρίς υπερβολές και κραυγές δεν έχει κάτι άλλο να χάσει και ίσως κερδίσει στο τέλος κάτι ώστε να μειωθεί η ζημιά του.

 

Τέλος και κρατήστε το αυτό, σε λίγο καιρό αυτό που σήμερα χρεώνουν με 900άρια και 1000άρια σαν το λογαριασμό του φίλου, θα το δίνουν δωρεάν όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μετά από 2 τηλεφωνικές αμφισβητήσεις λογαριασμού, 1 γραπτή (σταλμένη με fax) και ένα αίτημα αναλυτικού λογαριασμού, η κατάσταση έχει ως εξής:

Με κάλεσε κάποια κοπέλα από το "τμήμα γραπτής επικοινωνίας" και μου μίλησε σε ένα πιο συγκαταβατικό ύφος, απ' ότι όλοι οι άλλοι της εξυπηρέτησης μαζί, με εξαίρεση το τελευταίο άτομο που μίλησα (πάλι με καλό ύφος).

Η κοπέλα με ρώτησε σχετικά με την συσκευή μου (εταιρία, μοντέλο και πότε το αγόρασα) και μου είπε πως θα επεξεργαστούν το αίτημα μου για να καταλήξουμε κάπου, τέλοσπάντων.

Σήμερα έλαβα μύνημα πως ετοιμάστηκε ο αναλυτικός και είναι στο ταχυδρομείο.

Αυτά προς το παρόν.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και τις συμβουλές σας.Θα ενημερώσω το forum για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ οτι οι χρεώσεις είναι παράλογες, υπερβολικές και τραγικές!

Αλλά όλα τα παραπάνω σαν επιχειρήματα δεν στέκουν. Επιγραμματικά, η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει αν ο χρήστης που πήρε το smartphone ξέρει να το χρησιμοποιήσει ή όχι. Για παράδειγμα ένας μέσος χρήστης iphone κάνει 400-500ΜΒ κίνηση δεδομένων τον μήνα. Πως μπορεί να ξέρει η εταιρεία οτι αυτός ο χρήστης το κάνει εις γνώση του ή εν αγνοία του; Δεν μπορεί και δεν είναι στις υποχρεώσεις τις εταιρείας.

Δεν είναι θέμα της wind, σε όλες τις εταιρείες έχουν παραπονεθεί στο παρελθόν άσχετοι χρήστες που κατέβαζαν δεδομένα νομίζοντας οτι είναι στο wifi του σπιτιού τους ή δεν ξέρω τι αλλά κατέβαζαν από το δίκτυο της κινητής. Σίγουρα το μέτρο της VF (δεν ξέρω αν έχει και η Κοσμοτέ κάτι αντίστοιχο) όπου σε ενημερώνει όταν φτάσεις στο 80% του όγκου δεδομένων είναι πολύ χρήσιμο και προλαβαίνει πολλά "κακά" αλλά το ότι δεν το έχει η wind δεν σημαίνει οτι δεν θα πρέπει να χρεώνει και τον πελάτη.

Το τι λένε οι πωλητές δεν αποτελεί κάποια δήλωση ή απόδειξη οτι το δίκτυο της wind ή της κάθε εταιρείας έχει κάποιο πρόβλημα και κάνει τους χρήστες να κατεβάζουν δεδομένα εν αγνοία τους. Οι περισσότεροι πωλητές είναι τόσο άσχετοι (ή ημιμαθείς που είναι ακόμα χειρότερο) που ό,τι και να πουν δεν έχει κάποια σημασία. Βλέπε τον άλλον πιο πάνω που γράφει οτι το Android είναι απάτη και "έχει καεί κόσμος", έλεος!

Ούτε συμφέρει τις εταιρείες να γίνεται αυτό γιατί δυσαρεστείται ο πελάτης με αποτέλεσμα να σηκώνεται να φεύγει προς άλλη εταιρεία συν οτι τις περισσότερες φορές συμβιβάζεται εταιρεία-πελάτης με ένα μικρό ποσοστό των χρεώσεων.

 

Εννοείται πως αν μιλήσει μαζί τους, τους εξηγήσει οτι οι χρεώσεις είναι υπερβολικές, το κινητό "τα παιξε", δεν ήξερε, δεν πρόσεχε και άλλο κλάμα θα του μειώσουν αρκετά και θα την βγάλει σχετικά καλά...!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Το τι στέκει σαν επιχείρημα και τι όχι είναι σχετικό. Όπως επίσης και ο τρόπος που χρησιμοποιεί κάποιος ένα επιχείρημα έχει μεγάλη σημασία.

 

Ο μέσος χρήστης φυσικά και δεν κάνει τέτοια χρήση που αναφέρεις. Όπως και ο μέσος λογαριασμός είναι πολύ χαμηλότερος από 80 ευρώ αν θυμάμαι καλά από κάποια παλαιότερη έρευνα. Αλλά ας φύγουμε από τους μέσους όρους. Εδώ υπάρχει στατιστική σειρά για κάθε χρήστη. Όταν κάθε μήνα επί 2 χρόνια πληρώνει λογαριασμό με εύρος από 50 - 100 και ξαφνικά του έρχεται χιλιάρικο, προφανώς υπάρχει θέμα. Και όλα αυτά φαίνονται στον αναλυτικό λογαριασμό (ο οποίος δείχνει σημεία και τέρατα) . Και διαχρονικά.

 

Όπως και να χει, μίλησα για συνευθύνη. Όντως σε μεγάλη κλίμακα η εταιρία δε μπορεί να γνωρίζει τι κάνει ο καθένας ξεχωριστά με το κινητό του. Αλλά όταν έχει εντοπιστεί ένα πρόβλημα προσπαθείς να το λύσεις και δεν κλείνεις τα μάτια περιμένοντας τα θύματα να σκύψουν το κεφάλι και να πληρώσουν.

 

Είναι από τις περιπτώσεις που ξέρεις ότι έχεις δίκιο, ξέρεις ότι δεν ήταν κάτι στο χέρι σου, ξέρεις ότι και η άλλη πλευρά δεν πρόκειται να δεχθεί ευθύνη, ξέρεις ότι άκρη δεν θα βγάλεις και τρελαίνεσαι. όμως εδώ, από τη στιγμή που δεν είναι θέμα συγκεκριμένου κινητού, λογισμικού ή εφαρμογής τότε είναι καθαρά ευθύνη που άπτεται στα συστήματα της εταιρίας. Ούτε τρελαθήκαμε όλοι να είμαστε 24 ώρες το 24ωρο στο ιντερνετ από το κινητό και μάλιστα με 3g ούτε άσχετοι είμαστε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

Μόλις ολοκλήρωσα την επικοινωνία μου με την υπεύθυνη της Wind.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως το θέμα μου είχε ευτυχή κατάληξη.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της αντιπροσώπου της εταιρίας,υπάρχει καταγεγραμμένη κίνηση,ωστόσο δεδομένου του ιστορικού μου ως πελάτη και έπειτα από κατανόηση της πραγματικής κατάστασης (οπού και η ίδια παραδέχτηκε πως υπάρχουν αρκετά περιστατικά αυτού του είδους), και κατ'εξαίρεση:cool: , θα μου πιστωθεί πίσω το ποσό που αναφερόταν σε πλεονάζουσες κινήσεις δεδομένων, όπως και αιτήθηκα.

Ευτυχώς έδειξαν χαρακτήρα και ήρθαμε σε μία σωστή και δίκαιη λύση και για τις δύο πλευρές.

Σας ευχαριστώ όλους για τις υποδείξεις σας και για τον χρόνο σας.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα με καλύτερες αφορμές!

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα με καλύτερες αφορμές!

 

Βάλε αν θες και ένα πρόγραμμα με 100mb το μήνα με κόστος 5€ :)

Υπάρχει και η υπηρεσία daily :)

 

Ή διαφορετικά κάνε κλήση στο 1231 να σου βάλουν φραγή στο internet στη γραμμή σου! :!:

Link to comment
Share on other sites

Μολις τωρα ηρθε στη γυναικα μου ebill 448 ευρω!!!!!!!!! Συνηθως κανει 80 ευρω λογαριασμους!!!!!!! 15 μερες εχει νεο android κινητο!εκανε το update που ειπε και ο koss και λιγο καιρο ανανεωση!εχει το πακετο windmax 660 που δινει 40mb δωρεαν πλοηγησης μεσω WAP ΟΧΙ GINT.εγω ειχα παρει την wind για ρυθμισεις στο νεο κινητο και η μαλακο μου ειπε με υφος "οι νεες συσκευες παιρνουν αυτοματα τις ρυθμισεις δεν χρειαζεται να κανετε εσεις τιποτα".ελα ομως που ΜΟΝΟ ΤΟ GINT εγκατασταθηκε αυτοματα οποτε οτι κινηση δεδομενων εγινε,χρεωθηκε απο το gint!!!! Που στο δ ια ολο να ηξερα να εβαζα το gwap apn αφου η υπαλληλος μου ειπε ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ???? Ποιον θα πλακωσω εγω τωρα βραδιατικα??????

@koss ποιο τηλεφωνο πηρες την wind??

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μολις τωρα ηρθε στη γυναικα μου ebill 448 ευρω!!!!!!!!! Συνηθως κανει 80 ευρω λογαριασμους!!!!!!! 15 μερες εχει νεο android κινητο!εκανε το update που ειπε και ο koss και λιγο καιρο ανανεωση!εχει το πακετο windmax 660 που δινει 40mb δωρεαν πλοηγησης μεσω WAP ΟΧΙ GINT.εγω ειχα παρει την wind για ρυθμισεις στο νεο κινητο και η μαλακο μου ειπε με υφος "οι νεες συσκευες παιρνουν αυτοματα τις ρυθμισεις δεν χρειαζεται να κανετε εσεις τιποτα".ελα ομως που ΜΟΝΟ ΤΟ GINT εγκατασταθηκε αυτοματα οποτε οτι κινηση δεδομενων εγινε,χρεωθηκε απο το gint!!!! Που στο δ ια ολο να ηξερα να εβαζα το gwap apn αφου η υπαλληλος μου ειπε ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ???? Ποιον θα πλακωσω εγω τωρα βραδιατικα??????

@koss ποιο τηλεφωνο πηρες την wind??

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

 

Ειπαμε.. Αυτα παθαινει καποιος οταν παιρνει android! Ειναι οτι χειροτερο λογισμικο εχει βγει ποτε!

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε.. Αυτα παθαινει καποιος οταν παιρνει android! Ειναι οτι χειροτερο λογισμικο εχει βγει ποτε!

 

δεν ειναι ετσι στο δικο μου εχω βαλει πακετο ιντερνετ αλλα στης γυναικας μου θεωρησα οτι τα 40 που εχει της αρκουσαν! αλλα αυτοι δεν με ενημερωσαν οτι τα 40 ειναι μονο μεσω wap που ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ αυτοματα οι ρυθμισεις!!!μονο το apn gint εγκαθισταται αυτοματα!βλεπω τωρα το ebill και τα δεδομενα ειναι 64 mb περιπου αρα εαν τα 40 ηταν ΔΩΡΕΑΝ οπως μου ειπε η μ α λα κο απο την wind τοτε τουλαχιστον η χρεωση θα ηταν απο τα 41 μεχρι τα 64 ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ 64!!!αν βγαλεις και τον παραπανω φπα και τα 60 ευρω φορο μειωνεται κατα πολυ το ποσο!

Edited by ilka71
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...