Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παρατηρω το topic και βλεπω οτι ολοι οι χρηστες που εχουν προβλημα εχουν smartphone και οι περισσοτεροι καποιο με android. Μηπως η συγκεκριμενη πλατφορμα εχει ελειψεις διαχειρισης των data και δημιουργει το προβλημα; Νομιζω μια εφαρμογη 3g watchdog ή καπως ετσι θα βοηθουσε πολλους εδω μεσα για παν ενδεχομενο, ακομη και αν δεν κανουν χρηση 3g εν γνωση τους αφου η πλατφορμα δεν υποστηριζει out of the box τετοια δυνατοτητα...

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στα android (τουλαχιστον sto x10 mini pro) υπαρχει ενα widget "Kινηση δεδομενων" που το πατας και μπλοκαρει οποιαδηποτε συνδεση ιντερνετ εκτος wifi, ειναι εγκληματικο να μην τα εχεις ψαξει αυτα οταν πας να ασχοληθεις με mobile internet στο κινητο. Αλλο που δεν θελουνε οι εταιριες να σε πιασουνε στον υπνο!!!

 

Καλα χρυσα τα smartphone αλλα θελουν ιντερνετ συνεχεια, στο mini pro δεν εχει ουτε file manager πρεπει να το κατεβασεις απο market!!!

Edited by TIM-RANGER
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι δεν το παρακολουθούν και "ξεφεύγουν" οι συνδρομητές, αλλά το ότι η wind χρεώνει χωρίς οι χρήστε να έχουν κάνει χρήση της υπηρεσίας. Θυμάμαι ότι η πρώτη περίπτωση που διάβασα ήταν κάποιος που όταν του λέγανε ότι είχε κάνει χρήση data ήταν αμερική και είχε κλειστό το data του κινητού.

 

Πάντως προγράμματα τύπου 3g watchdog είναι απολύτως απαραίτητα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι δεν το παρακολουθούν και "ξεφεύγουν" οι συνδρομητές, αλλά το ότι η wind χρεώνει χωρίς οι χρήστε να έχουν κάνει χρήση της υπηρεσίας. Θυμάμαι ότι η πρώτη περίπτωση που διάβασα ήταν κάποιος που όταν του λέγανε ότι είχε κάνει χρήση data ήταν αμερική και είχε κλειστό το data του κινητού.

 

Πάντως προγράμματα τύπου 3g watchdog είναι απολύτως απαραίτητα.

 

Μου θυμίζει λίγο την περίπτωση με τα τα 5ψηφια μηνύματα από νούμερα...

-Μα δεν έχω ενεργοποιήσεο εγώ κάτι τέτοιο ποτέ!

 

Δηλαδή, σε εμάς πως είναι δυνατόν να μην έχει τύχει τίποτα τέτοιο.

Σίγουρα ελάχιστες περίπτωσεις μπορεί να οφείλονται σε λάθος (με αμερικάνικα δίκτυα δεν ξέρω τι παίζει) αλλά ο κύριος αριθμός των περίπτωσεων αυτών οφείλεται σε αμάθεια.

Για αυτά αν κάποιος αγοράσει κάποια τέτοια συσκευή ας ζητήσει από τον πάροχό του φραγή στις κινήσεις δεδομένων από το δίκτυο ή ακόμα ας βάλει μια κάρτα καρτοκινητού μέχρι να το μάθει...

Δεν είμαστε χαζοί εμείς που για να μάθουμε τα android μόλις βγήκαν, βάζαμε το καρτοκινητό μας και σβήναμε τα apn!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα και απο εμένα.

Μόλις έπιασα στα χέρια μου το λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας WIND (ίσως έχει σημασία η αναφορά της εταιρείας),στην οποία ειμαι πελάτης της επι μία 10ετία (λίγη σημασία έχει). Το ποσό του εταιρικού μου πακέτου είναι 520 ολόκληρα ευρουλάκια :cry:!

Ναί έχω smartphone για πολλούς και διάφορους λόγους, εργασιακούς και όχι μόνο! Το έχω στην κατοχή μου 7 και πλέον μήνες! Όταν το προμηθεύτηκα (επιδοτούμενο) πήγα στο κατάστημα για να πραγματοποιήσω τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, SMS,MMS,MAIL ACCOUNTS,INTERNET και όλα τα συναφεί, είχα τονίσει στην υπάλληλο οτι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ να έχω ρυθμίσεις INTERNET, καθώς έχω σε όλους τους χώρους που κινουμαι WiFi!

Για 6 και πλέον μήνες λοιπόν δεν είχα καθόλου χρεώσεις απο ανταλλαγή δεδομένων, όπως φυσικά είναι λογικό αφού ΔΕΝ είχα ορίσει στο αντίστοιχο menu το απαραίτητο path! Κάποια στιγμή,όπως επίσης είναι λογικό, έκανα το update της συσκευής,περίπου 1 μήνα πρίν(είχαν προηγηθεί αλλα 2-3 updates)!

Απο τότε, και χωρίς να συνδιάσω το παρακάτω γεγονός με την εν λόγο αναβάθμιση, άρχισαν να μου έρχονται mails, ενημερώσεις και τέτοια διάφορα, χωρίς εγώ να προβώ σε οποιαδήποτε αλλαγή των ρυθμίσεων της συσκευης μου! Κάποιες φορές το θεωρούσα λογικό καθώς μπορεί να εβρισκα κάποιο WiFi (το είχα μόνιμα ενεργοποιημένο) και να λάμβανα τα mail, κάτι όμως που γινόταν και στιγμές που δέν επαιζε γύρω να υπάρχει κάποιο ασύρματο δίκτυο!

Εκεί άρχισα να ψιλιάζομαι κάτι, όμως ευησυχαζόμουν παράλληλα, καθώς ήξερα πως ΔΕΝ έχω ενεργοποιημένη την υπηρεσία του INTERNET και οτι απλά είναι κάποιος όγκος δεδομένων που θεωρείται αμελητέος και έτσι μπορεί και μου το στέλνει η WIND δωρεάν (αμ'δέ!!). Σημειωτέον πως ουδέποτε προσπάθησα να κάνω χρήση του δικτύου GPRS για να δώ μια σελίδα, ενα βιντεάκι η να περιηγηθώ στο δίκτυο γενικά, παρά μόνον άνοιγα τα mail, και αυτό μόνο σε περίπτωση που περίμενα κατι σημαντικό και απουσίαζα απο το γραφείο!

Πηγαίνω απο το κατάστημα προχθές (πρίν λάβω τον επίσημο λογαριασμό) να κάνω μια ερώτηση επί του θέματος και να τσεκάρω τον επερχόμενο λογαριασμό! Να σημειώσω επίσης πως σε σύγκριση του menu ενός ίδιου κινητού στο κατάστημα το οποίο δεν ήταν αναβαθμισμένο, έλειπε ένα υποmenu απο το δικό μου, το οποίο ήταν αυτό που όριζες τις παραμέτρους για τα παραπάνω, MMS,MAIL κλπ! Και εκεί μου σκάνε το παραμυθάκι τους! Η WIND πλέον ορίζει αυτόματα αυτές τις παραμέτρους στα smartphones και αυτό γίνετε σε όλες τις συσκευές και έτσι εσείς κάνετε χρήση αυτών των ρυθμίσεων ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ σας και χωρίς προηγουμένος να ενημερωθείς για αυτές τις αλλαγές, που στη τελική ΔΕΝ επιθυμούσα εξ αρχής!!!

Τώρα θα πείς smartphone ήθελες, τεχνολογία, μούρη και μπλα μπλα μπλα! ΔΕΝ είναι έτσι όμως ρε παιδιά! Όταν 6 λογαριασμοί μου κινούνται στα πλαίσια των 150€ και ξαφνικά κάποιος ξεφεύγει κατα 350€ και πλέον, απο χρήση την οποία ΔΕΝ έχω επιλέξει εξ αρχής, και είναι ο λογαριασμός που ακολουθεί μετά την αναβάθμιση που έκαναν αυτοί (χωρίς καμιά προειδοποίηση και ενημέρωση των πελατών) , δεν είναι δικαιο και επαγγελματικό να σε πάρει κάποιος απο τους τόσους υπαλλήλους τους (έστω και στη μέση του μεσημεριού όπως το συνηθίζουν), να σε ειδοποίσει για τις αλλαγές και για τις χρεώσεις που ξαφνικά άρχισαν να γίνονται απο την γραμμή σου? Αυτό ίσως γινόταν στην χώρα των Θαυμάτων και αν με λέγανε και Αλίκη!

Η επικοινωνία μου φυσικά απέβει άκαρπη με πολλες κουβέντες εκατέρωθεν και φυσικά αποτέλεσμα ένα ολοστρόγγυλο ΜΗΔΕΝΙΚΟ, και φυσικά όλο αυτο δικό μου, με το χρέος μου απέναντί τους να παραμένει στα 520€ που προανέφερα! Ένα μήνυμα απο την εταιρεία τους, που έλαβα στιγμές αργότερα μου ανέφερε πως μετά απο έλεγχο που έγινε στις χρεώσεις μου τις βρήκαν απολύτως φυσιολογικές!!! Και ναι, σαφώς είναι φυσιολογικές γιατί πολύ απλά έγιναν! Οχι ομώς εν γνώση μου! Αυτό είναι και το θέμα! Αναβαθμίσανε τις υπηρεσίες τους (και καλά κάνανε), χωρίς όμως να ενημερώσουν τους πελάτες τους! Το άν θα πληρωθούν (τουλάχιστον απο εμένα), ειναι αλλο θέμα! Το θέμα είναι πως εγώ θέλω να έχω και τις συσκευές μου ενημερωμένες αλλά να πληρώνω για υπηρεσίες που επιθυμώ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, και οχι η κάθε εταιρεία!

Όπως αντιλήθφηκα είναι ενα γεγονός που τείνει να γίνει επιδημία, αλλά είναι κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να περασει απαρατηρητο! Θα υπάρξουν πολλαπλάσια κρούσματα και φυσικά ελάχιστα θα δημοσιευτούν!

Σας ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα!

Άν καποιος έχει κάποια νεότερα τον ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! Άν έχω εγώ νεότερα θα τα ποστάρω ανάλογα!

 

Παρόμοια περίπτωση και η δική μου, όπου μου ήρθε χρέωση 130 ευρώ περίπου ΌΛΑ σε data και που συνολικά ο λογαριασμός ανήλθε σε 240 ευρώ (2 γραμμές, πάγια, φπα, τέλη κλπ) . Κατέβασα τον αναλυτικό, όπου με φρίκη διαπίστωσα χρεώσεις δεδομένων, το τηλέφωνο υποτίθεται κάποιες μέρες ήταν σχεδόν επί 24 ώρες On-line. Το πιο κουφό επίσης είναι ότι φαίνεται να γίνονται συνδέσεις στο facebook, τη στιγμή που ΔΕΝ έχω facebook, δεν έχω καν εγκατεστημένη την εφαρμογή του appstore (και δεν υπάρχει περίπτωση χρήσης του κινητού από άλλον) .

 

Σε αντίθεση με το φίλο παραπάνω, εγώ έχω ενργοποιημένα 3g και δεδομένα. Χρησιμοποιώ τα τηλέφωνα που κατά καιρούς είχα με τον ίδιο τρόπο τουλάχιστον 2 χρόνια, χωρίς ΠΟΤΕ να χρεωθώ ούτε σεντ (λόγω πακέτου WIND M με δωρεάν mb τα οποία προφανώς και δεν ξεπερνούσα). Το δε iPhone 3GS που έχω από τον Οκτώβρη επίσης το χρησιμοποιώ με τον ίδιο τρόπο και κατά 90% με συνδέσεις wi-fi (και από αυτές πάλι κατά 90% στο σπίτι όπου έχω πάλι wind double play) και μέχρι τον προηγούμενο μήνα δεν χρεώθηκα ποτέ.

 

Επικοινώνησα σήμερα με wind τους έθεσα το θέμα, τους είπα ότι δεν αναγνωρίζω αυτές τις χρεώσεις και προωθήσανε το θέμα στους αρμόδιους. Είμαι βέβαιος ότι θα απαντήσουν χειρότερα από ότι απάντησαν στον φίλο, καθώς εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι έχω απενεργοποιημένες τις επιλογές 3g/δεδομένα.

 

Φυσικά, επειδή πληρώνω με πιστωτική ήδη το ποσό χρεώθηκε οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι επ' αυτού.

 

Δεν ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει κι άλλος αλλά είναι βέβαιο ότι κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ.

Edited by kobourk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους, το μονο που μπορω να σας προτεινω ειναι οπως ανεφερε ο φιλος πιο πανω να κατεβασετε την εφαρμογη απο το android market "3g watchdog" ετσι ωστε να ελεγχετε την κινηση δεδομενων του κινητου σας.Η αληθεια ειναι οτι τους τελευταιους μηνες υπαρχουν παρα πολοι λογαριασμοι με χρεωση δεδομενων και πολλες φορες ακομα και φραγη λογο υπερβασης οριου...οσοι εχετε android κινητα ελεγξτε απο τις ρυθμισεις τους λογαριασμους οι οποιοι συγχρονιζουν καθε 3 και λιγο με αποτελεσμα να κανουν κινηση δεδομενων και επεισης κατεβαστε προγραμμα task manager ωστε να "κλεινετε" οσες εφαρμογες θελετε...οσο για τα αιτηματα πιστωσης που εχετε κανει αναγκαστικα περιμενετε απαντηση απο την εταιρια...αν και σε χρεωσεις λογο κινησης δεδομενων σπανια γινονται πιστωσεις...
Link to comment
Share on other sites

Παθώς - μαθώς μου λέγανε κάποτε. Κάποια αντίστοιχη χρέωση της τάξεως των 25€ είχα κι εγω πρόσφατα για κατανάλωση ευτυχώς μόνον περίπου 2ΜΒ όγκου δεδομένων(WIND S με 100ΜΒ το συμβόλαιό μου) και αναμένω απάντηση μετά απο επανέλεγχο της WIND. Μετά απο ένα ολιγόλεπτο προβληματισμό και διαβάζοντας τα παραπάνω posts μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί η καλή μας εταιρεία αφού δεν μας ενημερώνει για το υπόλοιπο των ΜΒ του προγράμματός της, γιατί δεν βάζει τουλάχιστον μια κλιμακωτή χρέωση;

π.χ. 0-100ΜΒ - 0€

101-200ΜΒ - 5€ (φέρει πειν) κοκ...

Αφού δεν θέλει να φέρνει σε δύσκολη θέση τους συνδρομητές της και να έχει ένα σχετικά δίκαιο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών γιατί δεν το κάνουν; Είναι ηλίου φαεινότερον οτι οι χρεώσεις αυτές δεν είναι ανταγωνιστικές αλλά ληστρικές, αποκρουστικές και αν μη τι άλλο άδικες!

Ο κάθε συνδρομητής της εταιρίας να σέβεται τις υποχρεώσεις του, αλλά και η εταιρία(εταιρείες καλύτερα γιατί όλες μαζί συναποφασίζουν στην τελική) να σέβεται τον καταναλωτή προχωρώντας σε εξορθολογισμό κάποιων χρεώσεων.

Η αλήθεια είναι εκεί τριγύρω στο ψέμα...
Link to comment
Share on other sites

Τα μαγαζια εχουμε διαβιβασει αυτο το τεραστιο παραπονο τον συνδρομητων μιας και καταρχας οι αλλες εταιριες εχουν ενημερωση για την κινηση δεδομενων αλλα και επειδη δυστηχως οι χρεωσεις για την κινηση δεδομενων στην ελλαδα μας ειναι τραγικες...απο χθες η wind ειναι η πρωτη εταιρια (απο οσο ξερω τουλαχιστον αν κανω λαθος διορθωστε με) που αποφασισε να βαζει φραγη με την συμπληρωση των προγραμματων για ασυρματο Internet ελπιζω πολυ συντομα να γινει επιτελους μια υπηρεσια για ενημερωση των MBs και στα προγραμματα κινητης τηλεφωνιας αν και πανω σε αυτο το θεμα δεν υπαρχει ακομα καποια ενημερωση...οποιος χρειαστει παντως καιποια βοηθεια και μενει θεσσαλονικη ας μου στειλει μυνημα και αν μπορουμε να βοηθησουμε καλως...
Link to comment
Share on other sites

μάλλον αυτό θα γίνει τελικά έτσι και αλλιώς...

αλλά έλεγα να μην πέσω αμαχητί και έστω και μια μικρή ελπίδα να είχα να την κυνηγούσα...

 

Εγω στην θεση σου θα τους επαιρνα τηλ και θα προσπαθουσα να τους καταφερω να κοψουν οσο το μεγαλυτερο ποσο γινεται σαν εξαπατημενος. Αν μου ελεγαν οτι δεν γινετε θα τους ελεγα οκ θα τα πληρωσω αλλα θα μεταφερω και το νουμερο μου σε αλλο παροχο.

Στο κινητο εχω συνδεση cosmote ποτε μου δεν καταφερα να ξεπερασω το οριο μου που ειναι 1 gb αλλα αν το περναγα και δεν με ειδοποιουσαν και μου ερχοταν λογαριασμος σαν τον δικο σου θα με χανανε απο πελατη οχι επειδη ειναι υπερβολικο το ποσο αλλα επειδη δεν προστατευουν τον πελατη και το μονο που κοιτανε ειναι η τσεπη τους.

Εχω ενα στικακι της βονταφον 3g στο λαπτοπ μου μετα απο ενα χρονο πρωτη φορα αυτον τον μηνα ξεπερασα τα mb το θεμα ειναι οτι πριν φτασω τα mb μου πεταχτηκε μηνυμα οτι φτανω το οριο και μεχρι τωρα που το εχω ξεπερασει μου βγαζει μηνυμα ποσο παραπανω ειμαι.

Οσο για καποιους δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι τοσο αποτομοι στον συνανθρωπο τους ΤΑ ΚΑΝΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ!! Σε λιγο θα βγαλετε και τον βουρδουλα!!! Μηπως δουλευετε στην wind? Δηλαδη εσενα αν σου εκλεβαν την συσκευη η στην επερναν τιποτα πιτσιρικια και μπενανε στο ιντερνετ και σου ερχοταν ενας λογαριασμος 1000 ευρω τι θα ελεγες οτι εφτεγες επειδη σου εκλεψαν το κινητο η οτι φταις επειδη την πηραν τα ανηψακια σου και επαιζαν? Πιστευω οτι η εταιρια πρεπει να προσεχει τους πελατες και να τους ειδοποιει!

iphone 6 Sony Vaio duo 13 ipod nano 6th
Link to comment
Share on other sites

Tελικά φίλε xrele δεν μας είπες τι έκανες...

Πέσατε να τον φάτε όλοι :blink: Σίγουρα είναι δικό του λάθος αλλά ας κάνει ό,τι μπορεί.. Μην είμαστε υπερβολικοί και μιλάμε ότι κλέβουμε την εταιριά.. Πόσες φορές μας έχει κλέψει η wind? Και μόνο αυτές οι χρεώσεις είναι ληστρικές για το internet. 7euro/mb είναι αν δεν κάνω λάθος. Και φυσικά η πρώτη κίνηση που θα έκανε κανείς είναι αμφισβήτηση του λογαριασμού ή και να βγάλει αλλιώς άκρη και αν δεν μπορεί τίποτα άλλο, κάνει έναν διακανονισμό.. Όλοι αυτό θα κάνατε αν σας ερχονταν λογαριασμός 500 ευρώ (έστω και με λάθος του ξεροκεφαλου σας).

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περίπτωση και η δική μου, όπου μου ήρθε χρέωση 130 ευρώ περίπου ΌΛΑ σε data και που συνολικά ο λογαριασμός ανήλθε σε 240 ευρώ (2 γραμμές, πάγια, φπα, τέλη κλπ) . Κατέβασα τον αναλυτικό, όπου με φρίκη διαπίστωσα χρεώσεις δεδομένων, το τηλέφωνο υποτίθεται κάποιες μέρες ήταν σχεδόν επί 24 ώρες On-line. Το πιο κουφό επίσης είναι ότι φαίνεται να γίνονται συνδέσεις στο facebook, τη στιγμή που ΔΕΝ έχω facebook, δεν έχω καν εγκατεστημένη την εφαρμογή του appstore (και δεν υπάρχει περίπτωση χρήσης του κινητού από άλλον) .

 

Σε αντίθεση με το φίλο παραπάνω, εγώ έχω ενργοποιημένα 3g και δεδομένα. Χρησιμοποιώ τα τηλέφωνα που κατά καιρούς είχα με τον ίδιο τρόπο τουλάχιστον 2 χρόνια, χωρίς ΠΟΤΕ να χρεωθώ ούτε σεντ (λόγω πακέτου WIND M με δωρεάν mb τα οποία προφανώς και δεν ξεπερνούσα). Το δε iPhone 3GS που έχω από τον Οκτώβρη επίσης το χρησιμοποιώ με τον ίδιο τρόπο και κατά 90% με συνδέσεις wi-fi (και από αυτές πάλι κατά 90% στο σπίτι όπου έχω πάλι wind double play) και μέχρι τον προηγούμενο μήνα δεν χρεώθηκα ποτέ.

 

Επικοινώνησα σήμερα με wind τους έθεσα το θέμα, τους είπα ότι δεν αναγνωρίζω αυτές τις χρεώσεις και προωθήσανε το θέμα στους αρμόδιους. Είμαι βέβαιος ότι θα απαντήσουν χειρότερα από ότι απάντησαν στον φίλο, καθώς εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι έχω απενεργοποιημένες τις επιλογές 3g/δεδομένα.

 

Φυσικά, επειδή πληρώνω με πιστωτική ήδη το ποσό χρεώθηκε οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι επ' αυτού.

 

Δεν ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει κι άλλος αλλά είναι βέβαιο ότι κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ.

 

 

 

Ακόμα ένας ανυποψίαστος (και όχι χαζός, όπως χαρακτηρίζουν κάποιοι άλλοι!!) λαγουδάκος στο σακούλι της WIND!!! Εγώ ακόμα αναμένω απαντήσεις πάντως... Καλή υπομονή και άν έχω νέα θα ενημερώσω!

Link to comment
Share on other sites

ΕΣΤΩ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ WIFI ΛΙΙΙΓΟ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ Σ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ, ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΡΑΞΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ. ΑΝ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΡΑΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΑΝ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ, ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΑΓΜΕΝΗ Η ΓΡΑΜΜΗ, ΑΦΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ. ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΖΗΤΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΗ FERRARI ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΤΟΧΟ, ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ.

ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ) ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΟΧΟΣ Η Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ. ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ¨;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

ΕΣΤΩ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ WIFI ΛΙΙΙΓΟ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ Σ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ, ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΡΑΞΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ. ΑΝ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΡΑΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΑΝ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ, ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΑΓΜΕΝΗ Η ΓΡΑΜΜΗ, ΑΦΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ. ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΖΗΤΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΗ FERRARI ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΤΟΧΟ, ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ.

ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ) ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΟΧΟΣ Η Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ. ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ¨;;;;;;;;

 

Συγγνώμη, αλλά η συγκεκριμένη άποψη είναι εντελώς τραγική για καταναλωτή. Για να μην πω επικίνδυνη.

 

Στο θέμα, υπάρχουν πράγματα που είναι πέρα από τα συστήματα και είναι εντελώς προφανή. Κανένας δεν κάνει χρήση ιντερνετ 500 και 1000 ευρώ πόσο μάλλον από το κινητό. Ούτε καν 100 και λιγότερο πιστεύω εγώ. Τουλάχιστον εν γνώσει του. Είναι καθαρά θέμα ΣΩΣΤΗΣ επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης. Με τον σωστό τρόπο τις περισσότερες φορές έστω και σε κάποιο βαθμό θα υπάρξει δικαίωση. Αρκεί να καταφέρει ο καθένας να ξεφύγει από τις τυποποιημένες απαντήσεις του υπερευγενικού cust care και να γνωρίζει ότι δεν φταίει μόνο ο άλλος, έστω και αν η δική του ευθύνη είναι η μικρότερη ή και σχεδόν μηδενική. Η μαγική λέξη λέγεται "συνευθύνη". Επίσης, υπάρχουν φορείς όπως η ΕΕΤΤ οι οποίοι όταν καταλαβαίνουν ότι μια καταγγελία είναι σοβαρή και υπεύθυνη τη λαμβάνουν υπόψη και προχωρούν σε ενέργειες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους. Χθες ηρθε ο μηνιαιος λογαριασμος WIND και μολις τον ειδα επαθα πλακα. Το παγιο μου ειναι 35(απλο συμβολαιο με δωρεαν χρονο ομιλιας) ευρο, αλλα ο λογαριασμος ειναι 600 ευρο. Μολις κοιταξα καλυτερα, ειδα οτι ολο το υπολοιπο οφειλεται σε χρηση ιντερνετ.

 

Πριν ενα μηνα πηρα καινουργιο κινητο και η αληθεια ειναι οτι προσεξα καποια στιγμη οτι συνδεεται και χωρις wifi, μιας και μου ερχοντουσαν emails στο ακυρο. Το απενεργοποιησα μετα απο κατι μερες, αλλα το κακο ειχε γινει. Συγκεκριμενα, ενα κατεβασμα κοστισε γυρω στα 300 ευρο απο οτι βλεπω στον λογαριασμο. Το θεμα ειναι οτι πηρα την WIND και δεν γινετε τιποτα, πρεπει να πληρωσω 600 ευρω μεχρι τελη Αυγουστου.

 

Τι να κανω ρε παιδια? Δεν τα εχω τα ριμαδια και στην τελικη δεν θελω να τα πληρωσω κιολας. Αμα κοψω το συμβολαιο και δεν τα πληρωσω θα με πανε μεσα? Βοηθηστε με...:cry:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους. Χθες ηρθε ο μηνιαιος λογαριασμος WIND και μολις τον ειδα επαθα πλακα. Το παγιο μου ειναι 35(απλο συμβολαιο με δωρεαν χρονο ομιλιας) ευρο, αλλα ο λογαριασμος ειναι 600 ευρο. Μολις κοιταξα καλυτερα, ειδα οτι ολο το υπολοιπο οφειλεται σε χρηση ιντερνετ.

 

Πριν ενα μηνα πηρα καινουργιο κινητο και η αληθεια ειναι οτι προσεξα καποια στιγμη οτι συνδεεται και χωρις wifi, μιας και μου ερχοντουσαν emails στο ακυρο. Το απενεργοποιησα μετα απο κατι μερες, αλλα το κακο ειχε γινει. Συγκεκριμενα, ενα κατεβασμα κοστισε γυρω στα 300 ευρο απο οτι βλεπω στον λογαριασμο. Το θεμα ειναι οτι πηρα την WIND και δεν γινετε τιποτα, πρεπει να πληρωσω 600 ευρω μεχρι τελη Αυγουστου.

 

Τι να κανω ρε παιδια? Δεν τα εχω τα ριμαδια και στην τελικη δεν θελω να τα πληρωσω κιολας. Αμα κοψω το συμβολαιο και δεν τα πληρωσω θα με πανε μεσα? Βοηθηστε με...:cry:

 

Πρωτο βήμα χωρίς δεύτερη σκέψη, κάνεις αίτηση φορητοτητας και πας στους κοκκινους εκεί δε πρόκειται να αντιμετωπίσεις τέτοιου είδους προβλήματα, ούτε καν. Όταν σε πάρουν τηλέφωνο από την wind θα πεις αυτό που σου γράφω παραπάνω, ότι στη Vfn προσέχουν τον πελάτη τους, και για τα χρήματά δωστους το πολύ 100ευρώ έτσι και αλλιώς παράνομες χρεώσεις είναι. Θα τους το πει ότι είναι παράνομες χρεώσεις. Κάνε αυτό που σου λέω και θα φάνε καλά.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

φίλε μου, από τη στιγμή που παραδέχεσαι ότι εσύ έκανες το λάθος και μπήκες στο διαδίκτυο χωρίς ασύρματο δίκτυο, θα πρέπει να πληρώσεις είτε θες, είτε δεν θες.

μπορείς να κάνεις έναν διακανονισμό με τη WIND και να πληρώσεις το ποσό αυτό σε δόσεις [π.χ σε δύο δόσεις των 300 ευρώ].

και να ζητήσεις να διακόψεις το συμβόλαιό σου, πάλι θα πρέπει να πληρώσεις το ποσό. ενδεχόμενως να μην σε αφήσουν να το ακυρώσεις [είτε μετατροπή σε καρτοκινητό, είτε φορητότητα] λόγω του ανεξόφλητου λογαριασμού.

τέλος, αν δεν τον πληρώσεις, η WIND με την πάροδο του χρόνου θα προχωρήσει σε φραγή εξερχομένων κλήσεων, στη συνέχεια σε φραγή εισερχομένων κλήσεων και κατάργηση του αριθμού σου [βέβαια, αν πληρώσεις το ποσό, μπορείς να κάνεις αίτηση και να τον πάρεις πίσω]. Την συνέχεια δεν τη γνωρίζω.

Edited by DonJuan
Link to comment
Share on other sites

φίλε μου, από τη στιγμή που παραδέχεσαι ότι εσύ έκανες το λάθος και μπήκες στο διαδύκτιο χωρίς ασύρματο δίκτυο, θα πρέπει να πληρώσεις είτε θες, είτε δεν θες.

μπορείς να κάνεις έναν διακανονισμό με τη WIND και να πληρώσεις το ποσό αυτό σε δόσεις [π.χ σε δύο δόσεις των 300 ευρώ].

και να ζητήσεις να διακόψεις το συμβόλαιό σου, πάλι θα πρέπει να πληρώσεις το ποσό. ενδεχόμενως να μην σε αφήσουν να το ακυρώσεις [είτε μετατροπή σε καρτοκινητό, είτε φορητότητα] λόγω του ανεξόφλητου λογαριασμού.

τέλος, αν δεν τον πληρώσεις, η WIND με την πάροδο του χρόνου θα προχωρήσει σε φραγή εξερχομένων κλήσεων, στη συνέχεια σε φραγή εισερχομένων κλήσεων και κατάργηση του αριθμού σου [βέβαια, αν πληρώσεις το ποσό, μπορείς να κάνεις αίτηση και να τον πάρεις πίσω]. Την συνέχεια δεν τη γνωρίζω.

 

Γιατί να πληρώσει? Επίδει έτυχε να είναι πελάτης της χειρότερης εταιρείας κινητής στον κοσμο? Υπάρχει ειδική ευρωπαϊκή οδηγία για τις χρεώσεις διαδικτυου. Είναι παράνομες χρεώσεις. Άσχετα σου οι περισσότεροι δε γνωρίζουν τίποτα.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

 

Εκ μέρους της WIND Ελλάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να ενημερωθείτε για το οφειλόμενο ποσό, τις διαδικασίες, καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν για την εξόφληση του λογαριασμού σας, επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail, cs_billing_info@wind.com.gr ή καλώντας στο 1260 από κινητό (χρέωση 0,24€/κλήση) ή στο 693-5601260 από κινητό και σταθερό τηλέφωνο από όλη την Ελλάδα (με χρέωση) και στο +306935601260 για κλήσεις από το εξωτερικό (με χρέωση).

 

Με εκτίμηση

WIND Ελλάς

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να υπαρχει μια ενημερωση των πωλητων της wind προς τους πελατες για τυχον τετοια προβληματα και οχι να υπαρχουν σε ψιλα γραμματα. εχει γινει πολλες φορες αυτο το πραγμα και οι αρχαριοι της τεχνολογιας δεν φταινε να πληρωνουν τσαμπα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

 

Εκ μέρους της WIND Ελλάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να ενημερωθείτε για το οφειλόμενο ποσό, τις διαδικασίες, καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν για την εξόφληση του λογαριασμού σας, επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail, cs_billing_info@wind.com.gr ή καλώντας στο 1260 από κινητό (χρέωση 0,24€/κλήση) ή στο 693-5601260 από κινητό και σταθερό τηλέφωνο από όλη την Ελλάδα (με χρέωση) και στο +306935601260 για κλήσεις από το εξωτερικό (με χρέωση).

 

Με εκτίμηση

WIND Ελλάς

 

WIND Ελλάς καταλαβαίνω πως για τους δικούς σου λόγους δεν θες την υπηρεσία daily στα συμβόλαια που έχουν οι άλλοι δύο!

Γιατί δεν δίνεις τη δυνατότητα να ορίζει κάποιος το ανώτατο όριο για υπέρβαση της κίνησης των δεδομένων;;;

 

Θα μπορούσες να προτείνεις ώς ελάχιστο όριο τα 50€ μέχρι ενα ανώτατο (400€) και από εκεί και πέρα να έμπαινε φραγή στη σύνδεση του συνδρομητή.

 

Τότε δεν θα σου έκαναν παράπονα οτι το κόκκινο δίκτυο που, όπως γράφει αναγνώστης από πάνω, "προσέχει τους πελάτες"

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλεσα το 1260 και μου ειπαν η πληρωνω μεχρι τελη Αυγουστου η αν τα δωσω με δοσεις μεσω πιστωτικης μου δινουν περιθωριο 6 μηνες. Μισο λεπτο να παω να βγαλω μια πιστωτικη... μα ειμαστε σοβαροι? Το θεμα ειναι οτι πρεπει να πληρωσω 600 ευρω για.... τιποτα! Ειναι τραγικο το ποσο για ενα μηνα. Και να πεις οτι ναι, χρησιμοποιουσα εν γνωση μου το ιντερνετ και κατεβαζα δεν ξερω και εγω τι, αλλα στην ουσια πληρωνω τις ενημερωσεις του κινητου και των εφαρμογων του(που κατεβαινουν τζαμπα μεσω wifi)? Αμα ειναι ετσι βαλτε με φυλακη ρε παιδια.

 

Και αν ηθελαν να ειναι σωστοι αυτοι στη wind, θα επρεπε να στειλουν τουλαχιστον ενα μυνημα να ειδοποιησουν τον πελατη οτι γινεται χρηση ιντερνετ μεσω του κινητου και οτι υπαρχουν συμβολαια για τετοια χρηση. Οταν ομως προκειτε για ανανεωση συμβολαιου, οχι μονο μυνηματα, αλλα μεχρι και τηλεφωνο σε περνουν.

 

Δεν ξερω τι να πω, αλλα αυτα τα λεφτα και να τα ειχα, δεν θα τα εδινα. Μηπως να αναφερθω στο ΙΝΚΑ?

Edited by Lagoudisio
Link to comment
Share on other sites

Αν γινει το χειροτερο δηλαδη να πρεπει να πληρωσεις αυτο το ποσο θα τους πεις δοσεις οσο πιο χαμηλα γινετε για να μην σου φαινεται , πες και 20 ή πενηντα ευρω , θα σου τκανουν κολπα στην αρχη και θα σου πουν δεν δεχομαστε και τετοια , αλλα εσυ καθε φορα που θα σε παιρνουν για να σου πουν για δοσεις η για να κανουν τα παζαρια τους θα εισαι ΠΑΝΤΑ θετικος οτι θες να ξεπληρωσεις και οτι ο μονος τροπος που μπορεις ειναι αυτα τα 20 ή 50 ευρω , και 200 δοση να σου πουνε εσυ θα βαζεις 20 ευρω ή οποιο ειναι το ποσο που ειχες πει εξ αρχης , να δεις ποσο γρηγορα θα το χωνεψουν και θα σου που οκ βαζε αυτα που ειπες , ειναι δοκιμασμενο αυτο που σου λεω και ψαγμενο ..καλη τυχη παντως στην περιπετεια σου
Link to comment
Share on other sites

Είναι τακτική της Wind φιλαράκι μου 600 εύρο και δύο θείοι μου ο ένας 300 και ο άλλος 350 για χρήση internet! Και ουτε που ξέρουν πως μπαίνεις στο internet!!! Εγώ εχω f2g και δεν εχω φόβο αλλά από τον άλλο μήνα λέω να τα μαζεύω και να πηγαίνω σε άλλη εταιρία γιατί αυτή με αναγουλιαζει!!!Και ένα μπράβο στην Wind έχασε 4 πελάτες μαζί με εμένα περαστικά...

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικό να κάνεις από λάθος/αμέλεια/παράβλεψη/ασχετοσύνη χρεώσεις και μετά να γκρινιάζεις και προσπαθείς να βγεις και από πάνω. Το πιο τραγικό είναι οι άλλοι που υποστηρίζουν τραγικές συμπεριφορές αυτών που το κάνουν!

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παζαρέψεις το ποσόν μιας και είναι πολλά τα λεφτά και προκειμένου να σε κυνηγάνε και να ρισκάρουν να μην τα πάρουν ποτέ (αν δεν έχεις κάτι να σου πάρουν δικαστικά κάποια στιγμή) είναι να κάνεις αρχικά αμφισβήτιση χρεώσεων, να γκρινιάξεις-κλαφτείς-παίξεις άσχετος στην εταιρεία (όχι στο myphone) για να σου μειώσουν κατά πολύ το ποσόν και να τα πληρώσεις. Έτσι γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις χρεώσεων. Και μετά μπορείς να αλλάξεις εταιρεία γιατί αν αλλάξεις και χρωστάς θα συνεχίσεις να χρωστάς ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικό να κάνεις από λάθος/αμέλεια/παράβλεψη/ασχετοσύνη χρεώσεις και μετά να γκρινιάζεις και προσπαθείς να βγεις και από πάνω. Το πιο τραγικό είναι οι άλλοι που υποστηρίζουν τραγικές συμπεριφορές αυτών που το κάνουν!

Πόσο δίκιο έχεις, φίλε μου! Λες και τους βάζει η εταιρεία στο internet...

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...