Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γράψε σε παρακαλώ την απάντηση όταν σε ενημερώσουν και εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείς. Πάντως ένα περίεργο πράγμα ε.... Μόλις απείλησες επί παντός υπευθύνου ξαφνικά αναγνωρίστηκαν όλες οι βλάβες, βρέθηκαν φωτό, θα σε πάρουν τηλεφωνάκι, θα σου κάνουν μασάζ στα πόδια σου αν πονάς... Γιαυτό πάντα λέω να μην πηγαίνεις με το σταυρό στο χέρι σε τέτοιες περιπτώσεις! Λάθη σίγουρα γίνονται από όλους μας, αλλά αυτό το περιστατικό είναι ξεκάθαρη κοροϊδία και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να παίζει με τα λεφτά και με την ηρεμία σου!

Όπως λέει και ο xapos από πάνω.... Σκίσε τους!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν έχει καμία σημασία από που είναι, για Ευρώπη αναφέρομαι. Είναι η εξυπηρέτηση που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί σε πολλά service. Σχεδόν πάντα φταίει ο χρήστης είναι η απάντηση τους.

 

Δεν έχει σημασία από που προέρχεται το κινητό, αλλά το αν πωλείται επίσημα στην ελληνική αγορά. Βέβαια, από τη στιγμή που αγοράζεις από κατάστημα που δραστηριοποιείται και εδρεύει στην Ελλάδα, όπως το kaizer, καλύπτεσαι από την ελληνική νομοθεσία (3043-2002) εκτός των άλλων...

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία από που προέρχεται το κινητό, αλλά το αν πωλείται επίσημα στην ελληνική αγορά. Βέβαια, από τη στιγμή που αγοράζεις από κατάστημα που δραστηριοποιείται και εδρεύει στην Ελλάδα, όπως το kaizer, καλύπτεσαι από την ελληνική νομοθεσία (3043-2002) εκτός των άλλων...

 

Όπως τα λες. Μάθανε την καραμέλα όλοι. Να ψάξουν αλλού για κορόιδα. Εδώ μας τελείωσαν.

Link to comment
Share on other sites

Γράψε σε παρακαλώ την απάντηση όταν σε ενημερώσουν και εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείς. Πάντως ένα περίεργο πράγμα ε.... Μόλις απείλησες επί παντός υπευθύνου ξαφνικά αναγνωρίστηκαν όλες οι βλάβες, βρέθηκαν φωτό, θα σε πάρουν τηλεφωνάκι, θα σου κάνουν μασάζ στα πόδια σου αν πονάς... Γιαυτό πάντα λέω να μην πηγαίνεις με το σταυρό στο χέρι σε τέτοιες περιπτώσεις! Λάθη σίγουρα γίνονται από όλους μας, αλλά αυτό το περιστατικό είναι ξεκάθαρη κοροϊδία και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να παίζει με τα λεφτά και με την ηρεμία σου!

Όπως λέει και ο xapos από πάνω.... Σκίσε τους!

 

I will do it. Ευχαριστώ φυσικά θα ενημερώσω.

 

Μια εμπειρια μου τωρα κοντα ,με Samsung TV παραεισαγωγης απο e-shop , δεν ειχα κανένα πρόβλημα με την Αντιπροσωπεια της Samsung ηρθαν την πηρανε την φερανε , δεν πλήρωσα τιποτα.Τα μαγαζια με την αιγίδα της Ελληνικής Αντιπροσωπειας την πουλούσαν 1/3 Plus πάνω την πήρα περιπου 700 Ε κατω.

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση" ή κάνουμε χρήση της "Πολλαπλής παράθεσης"
Link to comment
Share on other sites

Μια εμπειρια μου τωρα κοντα ,με Samsung TV παραεισαγωγης απο e-shop , δεν ειχα κανένα πρόβλημα με την Αντιπροσωπεια της Samsung ηρθαν την πηρανε την φερανε , δεν πλήρωσα τιποτα.Τα μαγαζια με την αιγίδα της Ελληνικής Αντιπροσωπειας την πουλούσαν 1/3 Plus πάνω την πήρα περιπου 700 Ε κατω.

 

LG και Samsung ειναι παραδειγματα προς μιμηση και υποδειγματα επαγγελματιων και σωστου σερβις κι οχι μονο σε συσκευες για Ελλαδα αλλα και παραεισαγωγης.

Ειναι πολυ βασικος λογος για μενα γι'αυτο δεν ξαναμπλεξα με Sony,HTC και iphone.

Ειδικα αυτη η Arvato...

Xiaomi 14 - Samsung Tab S9+

Link to comment
Share on other sites

Τα τηλεφωνα που εχω ειναι LG 3D P920 ,SAMSUNG S4 ZOOM (Τωρα το πως έμπλεξα με Sony ειναι Ιστορια με Αγριους στο αλλο νήμα τα εχω εξηγήσει, Αρχικα το παρρειγηλα για την εξαδέλφη μου στο Όνομα μου αλλα αυτή το πλήρωσε , και επειδη εγω την κατηύθυνα , απο που να το πάρει ,για να γλυτώσει λεφτα ,Δηλ εγω διάλεξα το Μαγαζί αγορας.Το φεσωθηκα τελικα , (Ο Γερμανος το ειχε 749 , ενω το Καιζερ 499) ,εγω παρέλαβα και πρωτοανοιξα το τηλ , και οτι ανέφερα μεχρι τώρα , την ιστορία και την διαδρομή του ,εγινε απο εμένα και την ξαδέρφη μου παρεα. Οταν λοιπον το βγάλανε εκτός εγγύησης θεώρησα τον εαυτό μου υπεύθυνο ,μια που αν το έπαιρνε απο αλλού μαλλον δεν θα είχε αυτήν την περιπέτεια ,οποτε τις το πλήρωσα και εγινε και ουσιαστικά δικο μου. Ιστορία για αγρίους οπως ξαναείπα ,δηλαδή . Εξυπηρέτηση έκανα και.....

 

 

ΕΕΕ η γκαντεμια μου δεν εχει ορια , σήμερα που περίμενα τηλέφωνο απο τον Τεχνικό (το απόγευμα μου ειπε),Έχουν χαλάσει όλες οι τηλεφωνικές γραμμές στην περιοχή μου απο το μεσημέρι ,και τωρα το πήρα είδηση, που πήγα να πάρω εγώ τον τεχνικό με Αγρια διαθεση .

Edited by sevast99
Link to comment
Share on other sites

ειμαι νεο μελος στο forum αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικο με το θεμα πηρα εναν laptop πριν 20 μηνες στο διαστημα αυτο μια φορα μου χαλασε η μνημη ραμ μετα απο τρεισ μηνεσ μου χαλασε ο σκληρος αυτα ηταν μεσα στην εγγυηση του ενοσ ετος . χτες μου χαλασε η μητρικη και μου ζητανε 300 ευρο για να το φτιαξουν τους ειπα το μηχανημα το οποιο μου πουλησανε ηταν ελλατωματικο απο την αρχη και οτι βαση νομο θα πρεπει να μου το αντικαταστησουν δωρεαν αν δεν εχει παρελθει το 24μηνο . μου ειπανε κατι τετοιο δεν ισχυει . του ειπα οτι θα κανω καταγγελια στην Γ.Γ καταναλωτων και στον συνηγορο . Για να μην φτασω εκει μπορω να κανω κατι επιπλεον ωστε να λυθει το θεμα

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

ειμαι νεο μελος στο forum αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικο με το θεμα πηρα εναν laptop πριν 20 μηνες στο διαστημα αυτο μια φορα μου χαλασε η μνημη ραμ μετα απο τρεισ μηνεσ μου χαλασε ο σκληρος αυτα ηταν μεσα στην εγγυηση του ενοσ ετος . χτες μου χαλασε η μητρικη και μου ζητανε 300 ευρο για να το φτιαξουν τους ειπα το μηχανημα το οποιο μου πουλησανε ηταν ελλατωματικο απο την αρχη και οτι βαση νομο θα πρεπει να μου το αντικαταστησουν δωρεαν αν δεν εχει παρελθει το 24μηνο . μου ειπανε κατι τετοιο δεν ισχυει . του ειπα οτι θα κανω καταγγελια στην Γ.Γ καταναλωτων και στον συνηγορο . Για να μην φτασω εκει μπορω να κανω κατι επιπλεον ωστε να λυθει το θεμα

ευχαριστω

 

Τι μαρκα το laptop?

Link to comment
Share on other sites

Είδες Σεβαστή τι γίνεται όταν ζητάς υπογεγραμμένα πράγματα όπου φαίνεται ο υπεύθυνος που κάνει τη διάγνωση; Τελικά το να ζεις σε μια κοινωνία ευθυνόφοβων δεν είναι πάντα κακό πράγμα!!!!
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Είδες Σεβαστή τι γίνεται όταν ζητάς υπογεγραμμένα πράγματα όπου φαίνεται ο υπεύθυνος που κάνει τη διάγνωση; Τελικά το να ζεις σε μια κοινωνία ευθυνόφοβων δεν είναι πάντα κακό πράγμα!!!!

 

Δεν πήρε εχθές , όμως αλλα επειδη είχα κομμένο τηλ δεν το ήξερα ,ξαναπηρα σήμερα και μου ειπε ότι έλλειπε Ο Δικος του??? Εξωτερικό ,και σημερα γύρισε , οποτε να περιμενω νεα Αυριο, η μεθαύριο. Οταν τον ρώτησα ποιος δικος του μου ειπε, Αυτον που εχω τον Γνωστό μεσα στην Sony??? τι θελει να πει τω ποιητή δεν ξερω.

Σήμερα μου ζήτησε και το τηλέφωνο μου μονο μαιλ μου ειχε ,Πως θα με έπαιρνε τότε εχθές δεν κατάλαβα .Ένταξη μπορεί να ταν ζαλισμένος θα δείξει.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ειναι turbo-x

 

Ειναι δικη τους παραγωγη οποτε δινουν οσο εγγυηση αυτοι κρίνουν.Αν το κυνηγησεις οπως λες και εφ'οσον εχεις αποδειξεις για τις προηγουμενες εντος εγγυησης βλαβες εχεις πιθανοτητες πολλες να κερδισεις,Σαν εξ'αρχης ελλατωματικο προιον.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι νεο μελος στο forum αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικο με το θεμα πηρα εναν laptop πριν 20 μηνες στο διαστημα αυτο μια φορα μου χαλασε η μνημη ραμ μετα απο τρεισ μηνεσ μου χαλασε ο σκληρος αυτα ηταν μεσα στην εγγυηση του ενοσ ετος . χτες μου χαλασε η μητρικη και μου ζητανε 300 ευρο για να το φτιαξουν τους ειπα το μηχανημα το οποιο μου πουλησανε ηταν ελλατωματικο απο την αρχη και οτι βαση νομο θα πρεπει να μου το αντικαταστησουν δωρεαν αν δεν εχει παρελθει το 24μηνο . μου ειπανε κατι τετοιο δεν ισχυει . του ειπα οτι θα κανω καταγγελια στην Γ.Γ καταναλωτων και στον συνηγορο . Για να μην φτασω εκει μπορω να κανω κατι επιπλεον ωστε να λυθει το θεμα

ευχαριστω

 

Μπορείς να κοιτάξεις το τι αναφέρω σε προηγούμενη ανάρτησή μου στο παρών, και να ακολουθήσεις τα αρχικά βήματα.

 

Ειναι δικη τους παραγωγη οποτε δινουν οσο εγγυηση αυτοι κρίνουν.Αν το κυνηγησεις οπως λες και εφ'οσον εχεις αποδειξεις για τις προηγουμενες εντος εγγυησης βλαβες εχεις πιθανοτητες πολλες να κερδισεις,Σαν εξ'αρχης ελλατωματικο προιον.

 

Ούτως ή άλλως ο κάθε κατασκευαστής δίνει όση εγγύηση αυτός επιθυμεί. Όμως, αυτή η εγγύηση που παρέχει ο κάθε κατασκευαστής, λειτουργεί προσθετικά με τις διατάξεις του 3043-2002, και σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν αναιρεί τα δικαιώματα του αγοραστή που πηγάζουν από αυτές ακριβώς τις διατάξεις. Οπότε, η υπόθεση του mantaras εμπίπτει στη νομοθεσία περί 2ετούς ευθύνης των πωλητών (3043-2002), και όχι στην εγγύηση.

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , έχω ευχάριστα,μαλλον , λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.

Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω.

Edited by sevast99
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , έχω ευχάριστα, ,λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.

Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω.

 

Ναι, μα φυσικά, περί εξαίρεσης πρόκειται...! Χαχαχαχα! Δεν μπορούν να κατανοήσουν μερικοί ότι οι παλιοί καλοί καιροί των παχιών αγελάδων πέρασαν ανεπιστρεπτί... Τότε που σου χάλαγαν τα αντικείμενά σου και έλεγες δε βαριέσαι, θα πάρω άλλο....

 

Τέλος καλά όλα καλά για εσένα λοιπόν! Άντε με το καλό να το έχεις στα χέρια σου.

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , έχω ευχάριστα, ,λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.

Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω.

 

χαχαχα!τους καραγκιοζηδες!σου κανανε και χαρη στο τελος..τελος καλο ολα καλα για σενα αυτο εχει σημασια..

- Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi

- iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition 

- Oneplus 12

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου ηρθε απο Σονυ το παρακατω μαιλ

 

Αγαπητή κυρία ..............,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia.

 

Σε απάντηση του e-mail σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, έπειτα από τον διεξοδικό τεχνικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στην συσκευή σας τύπου Sony Xperia™ Z1i με imei: ................................ από το Eξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευών της εταιρίας μας με την επωνυμία “Arvato”, διαπιστώθηκε σπάσιμο στην υποδοχή sim της συσκευής. Η συγκεκριμένη βλάβη καθιστά την συσκευή εκτός εγγύησης. Φωτογραφικό υλικό υπάρχει διαθέσιμο από το εν λόγω Επισκευαστικό Κέντρο.

 

Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι τo άνω κινητό έχει υποστεί ζημία οφειλόμενη σε αντικανονική του χρήση πριν την παράδοση αυτού προς επισκευή, έχει τεθεί εκτός εγγύησης, σύμφωνα με τον όρο 3 της εγγύησης της Sony: «…Η εγγύηση επίσης δεν καλύπτει ελαττώματα του προϊόντος εξαιτίας ατυχημάτων, τροποποιήσεων και ρυθμίσεων λογισμικού ή υλικού, περιστατικών ανωτέρας βίας ή ζημιών που προκύπτουν από υγρά ή υγρασία».

 

 

 

Παρόλα αυτά, στα πλαίσια της πάγιας πολιτικής εξυπηρέτησης των πελατών μας, προχωρήσαμε μέσω του παραπάνω service, στην κατ ’εξαίρεση αντικατάσταση της συσκευής σας, στα πλαίσια της τεχνικής υποστήριξης, χωρίς κάποιο κόστος από την πλευρά σας.

 

 

 

Για την παραλαβή της νέας συσκευής θα ενημερωθείτε εντός των επόμενων ημερών από το κατάστημα στο οποίο αρχικά παραδώσατε τη συσκευή σας.

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας http://www.sonymobile.com.

ΝΗΚΗΣΑΜΕΕΕ:D:D:lol:

Edited by zxr
Link to comment
Share on other sites

Από δω και πέρα μας βλέπω να πηγαίνουμε στο service της Sony και αν μας πουν ότι δεν το φτιάχνουν εντός εγγύησης να τους λέμε: "Ξέρω τη Σεβαστή" και να μας το φτιάχνουν χωρίς δεύτερη σκέψη!!! :p :lol::lol::lol:

 

Πέρα από την πλάκα αυτό ήταν το σωστό γιατί όντως δεν υπήρχε κάποια υπαιτιότητα από την πλευρά σου, αφενός, κι αφετέρου ο σεβασμός στον πελάτη θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα αρχή για κάθε εταιρεία.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Από δω και πέρα μας βλέπω να πηγαίνουμε στο service της Sony και αν μας πουν ότι δεν το φτιάχνουν εντός εγγύησης να τους λέμε: "Ξέρω τη Σεβαστή" και να μας το φτιάχνουν χωρίς δεύτερη σκέψη!!! :p :lol::lol::lol:

 

Πέρα από την πλάκα αυτό ήταν το σωστό γιατί όντως δεν υπήρχε κάποια υπαιτιότητα από την πλευρά σου, αφενός, κι αφετέρου ο σεβασμός στον πελάτη θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα αρχή για κάθε εταιρεία.

 

 

Συμφωνώ και επαυξάνω :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μια σχετικη ερευνα σε διάφορα μαγαζιά πώλησης κινητών , Σκρουτζομαγαζα ,διάβασα (μα σε ολα 6-7) το εξής και έμεινα κάγκελο!

 

"Το επίσημο service για συσκευές ΗTC,Nokia, Samsung, LG, και Sony έχει αναλάβει η εταιρεία Arvato (Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500)."

Τι κατάρα ειναι αυτη βρε παιδια????

Αυτό ειναι το Service ολων πια ? ,τι θα κάνουμε ??

Petition που είπε και ένας φίλος, για να σταματήσει αυτη η σχεδον αποκλειστική συνεργασία?? Να αρχίσουμε να μαζεύουμε υπογραφές καμμένοι και μη??:worry:

Ασε που τα περισσότερα λενε οχι Doa,σε ελαττωματικά εξ αρχής προϊόντα, αλλά σέρβις και οτι πει. Δηλαδή η Ιστορία μου ειναι το καθιερωμένο, και ούτε επιστροφή χρημάτων κάνουν αλλά πίστωση .Δηλ αμα σου τα πάρουνε, καλά Χριστούγεννα.

 

Θα ψάξω και στα ποιο γνωστά ,και καθιερωμένα μαγαζιά να δω τι γίνετε!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ισχυει αυτο με την Arvato αλλα απο οσο γνωριζω σε καποιες μαρκες οπως πχ. στη samsung υπαρχουν και αλλες εταιριες που το εισαγουν. Δεν ειναι μονο η arvato.
Link to comment
Share on other sites

Ναι ισχυει αυτο με την Arvato αλλα απο οσο γνωριζω σε καποιες μαρκες οπως πχ. στη samsung υπαρχουν και αλλες εταιριες που το εισαγουν. Δεν ειναι μονο η arvato.

Δεν το εισάγει η Αρβατο αλλα η Ελ. Αντιπροσωπεια Της κάθε εταιρειας , όντως για Samsung Υπάρχει και δεύτερη συμβεβλημένη εταιρεια σερβις,

αλλά αν φύγει αντιπροσωπεια οτι σου κάτσει , όπου το πάνε , εκτος αν ζητήσεις να το πας μονος σου.

 

Μολις πηρα την Samsung , τα Σερβις της για Αθηνα ειναι,Smartec ,Arvato, Omnitech.Για Θεσσ/νικη microtech ,

και,την και LG αν το πας μονος σου στο σερβις ειναι το Procordia, Αν παει μεσω μαγαζιου αγορας Arvato.

Τελικά απο οτι καταλαβα , μονος εχεις επιλογες ,αν μέσω μαγαζιού αγορας την εκατσες,

Εκεινο που μου αρεσε στην Lg ηταν οτι ηταν πρόθυμοι να στείλουν κουριερ να το παρουν και να το φτιαξουν με δικα τους μεταφορικα (δεν εχουν σερβις θεσ/σνικη) Λοιπόν +1 στην LG ,ΓΙΑ AFTER SALES Υποστήριξη.

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση" ή κάνουμε χρήση της "Πολλαπλής παράθεσης"
Link to comment
Share on other sites

http://europa.eu/pol/pdf/flipbook/el/consumer_el.pdf

στην σελιδα 7 αναφερει με μεγαλη σαφηνεια οτι η εγγυηση στις χωρες τησ ΕΕ ειναι δυο χρονια . το εντυπο ειναι του 2013

 

 

:!:Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.:!:

Edited by mantaras
Link to comment
Share on other sites

http://europa.eu/pol/pdf/flipbook/el/consumer_el.pdf

στην σελιδα 7 αναφερει με μεγαλη σαφηνεια οτι η εγγυηση στις χωρες τησ ΕΕ ειναι δυο χρονια . το εντυπο ειναι του 2013

 

Θα σου προτεινα να διαβασεις απο την αρχη το thread.

 

ΥΓ. Καλως ηρθες στο forum.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα τελικα Σήμερα την Ζ1, Εντάξει ο Σιμρεντερ , τον αναγνώρισε αμέσως , Έφαγα μια τουβλια γιατί δεν αναγνώριζε, την κάρτα μνήμης που του έβαλα (καινούργια της Σονυ HSHC) 16 GB , αλλά εφταιγε η κάρτα μνήμης , μια άλλη από το αλλο μου κινητό την αναγνώρισε αμεσα ,οποτε όλα καλά προς το παρόν,
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...