Jump to content

ZTE Blade / Orange San Francisco (μέρος Ι)


nikatapi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εαν θέλει κάποιος αύριο να το αγοράσει, πρέπει να προσέξει τίποτα;

 

Οι πρώτες παρτίδες δεν είχαν πρόβλημα; Επίσης ειχαν AMOLED οι πρώτες; Εαν ζητήσει κάποιος απο τον πωλητή να τον πει εαν είναι πρώτη παρτίδα; (Πχ κανένα χωριό που να έχει wind ) ;)

Χλωμοτατο αδερφε............:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Φιλε μου? παρ τους και κραχτους και ζητα ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ειναι "υποχρεωμενοι" να το κανουν! Και γνωμη μου, αν εχεις δωσει μετρητα ζητα τα και παρε καποιο αλλο επωνυμο. Και σ αυτο εχεις δικαιωμα εντως 14 ημερων. ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ οτι λεω .

 

ΜΕτρητα πληρωνω παντα φιλε.

Σε λιγο θα μαθω την αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

Χλωμότατο τί; :happy: :p

 

.........Εαν ζητήσει κάποιος απο τον πωλητή να τον πει εαν είναι πρώτη παρτίδα; (Πχ κανένα χωριό που να έχει wind )..............

 

Σιγα μην ξερουν βρε..........:D

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Στη WIND δεν μπορουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ.

10 λεπτα αναμονη για να μου πει η Κ@ριολα οτι ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και ΜΟΝΟ μπορει να κανει αλλαγη.

Η αμεση ΑΛΛΑΓΗ ειναι στις 7 ημερες ΟΧΙ στις 14.

Αυτα απο εμενα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ουτε εμενα δεχονται αμεση αντικατασταση παροτι το πηγα 2 μερες μετα την αγορα λογω του προβληματος με το wifi ειμαι απο επαρχια και το εστειλαν αθηνα για να εγκρινουν την αμεση ανταλλαγη και τιποτα προφανος ολα αυτα περι doa ειναι πολυ απλα ενα μεγαλο ΨΕΜΑ.-
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

παιδια ουτε εμενα δεχονται αμεση αντικατασταση παροτι το πηγα 2 μερες μετα την αγορα λογω του προβληματος με το wifi ειμαι απο επαρχια και το εστειλαν αθηνα για να εγκρινουν την αμεση ανταλλαγη και τιποτα προφανος ολα αυτα περι doa ειναι πολυ απλα ενα μεγαλο ΨΕΜΑ.-

 

Ρε μην τρωτε παραμυθια. Εμεις που δουλευουμε δηλαδη στην ΛΑΙΚΗ ;;;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτο που λενε-αμεση αντικατασταση.

Πρωτα τεχνικος ελεγχος-μετα υπογραφη απο managers και μετα στο καταστημα για αλλαγη (εαν χρειαζεται)

ΕΤσι δουλευω εγω 10 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Ρε μην τρωτε παραμυθια. Εμεις που δουλευουμε δηλαδη στην ΛΑΙΚΗ ;;;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτο που λενε-αμεση αντικατασταση.

Πρωτα τεχνικος ελεγχος-μετα υπογραφη απο managers και μετα στο καταστημα για αλλαγη (εαν χρειαζεται)

ΕΤσι δουλευω εγω 10 χρονια.

Λοιπον .

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002) "Επισεις" . Σύμφωνα με το ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από το ν. 3587/2007 που εφαρμόζεται και στις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου, "υπάρχει δικαίωμα αδικαιολόγητης υπαναχώρησης" εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω δυστηχως μετα απο αυτη την κακη εμπειρια με τη wind καταλαβα το παραμυθακι τους,
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον .

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002) "Επισεις" . Σύμφωνα με το ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από το ν. 3587/2007 που εφαρμόζεται και στις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου, "υπάρχει δικαίωμα αδικαιολόγητης υπαναχώρησης" εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

 

Φιλε ΠΑΡΕ ΤΗΛ οπου θες τωρα και μαθε.

7 ημερες ειναι για ΑΜΕΣΗ αντικατασταη ΜΟΝΟ Εαν εχει ΣΟΒΑΡΟ προβλημα( δηλαδη δεν ανοιγει ). Μολις τωρα μιλησα με manager-Επωνυμα στη wind.

θα το δουν και Εαν εχει οντος προβλημα θα γινει η αλλαγη.

Δηλαδη τι να του κανω μηνυση ; Δεν γινονται ετσι αυτα.

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ . ΤΕΛΟΣ.

 

θα δουμε. θα το ψαξω λιγο ακομα.

Ας δουμε τι απαντηση θα λαβω απο το τεχνικο τους τμημα.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ στην voda στο αλλαζουν αμεσα οταν εισαι σε doa και στην wind οχι??Μα τι λετε τωρα!!!

Εαν θελετε να τρωτε οτι σας λεει ο καθε υπαλληλος εχει καλος διαφορετικα απαιτηστε οτι απο τον νομο δικαιουστε!!!

 

Μεγαλα παιδια ειμαστε και ο καθενας πρατη οτι θεωρη σωστο,αλλα ο νομος ειναι νομος!!

Πηγαινετε σε ενα καταστημα με τον νομο στο χερι να δουμε τι θα σας πουν τοτε...

Υπαρχουν πολλες αρχες για την προστασια του καταναλωτη βρε!!!!!!!

 

ΤΕΛΟΣ και απο εμενα......κοροιδο παντως μεχρι τωρα που ειμαι 41 ετων δεν με επιασε κανενας και καμια εταιρια!!!

 

Παντα φιλικα προς ολους τους φιλους εδω μεσα........και οχι μονο......για τις εταιριες που μας διαβαζουν..........

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Οπως πηρες και συ τηλεφωνο. Ετσι πηρε και ενας αλλος και του ειπαν οτι αλλο εγγυηση που χρειαζετε να σταλει στα κεντρικα και αλλο αμεση αντικατασταση.

 

Του ειπαν οταν ξανα παει στο καταστημα και κανουν τα ιδια να τους πεις να καλεσουν στο 1234 και θα τους το πουν και οι ιδιοι απο τα κεντρικα.

 

Και αν και παλι αρνηθουν, τοτε υπαρχει το 1260 που κανεις παραπονο και καταγγελιες για συγκεκριμενα καταστηματα.

 

Αυριο που θα παω, με την προυποθεση να τους εχουν ερθει τα κομματια, θα δουμε τι θα μου πουν

Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

Οπως πηρες και συ τηλεφωνο. Ετσι πηρε και ενας αλλος και του ειπαν οτι αλλο εγγυηση που χρειαζετε να σταλει στα κεντρικα και αλλο αμεση αντικατασταση.

 

Του ειπαν οταν ξανα παει στο καταστημα και κανουν τα ιδια να τους πεις να καλεσουν στο 1234 και θα τους το πουν και οι ιδιοι απο τα κεντρικα.

 

Και αν και παλι αρνηθουν, τοτε υπαρχει το 1260 που κανεις παραπονο και καταγγελιες για συγκεκριμενα καταστηματα.

 

Αυριο που θα παω, με την προυποθεση να τους εχουν ερθει τα κομματια, θα δουμε τι θα μου πουν

Υπαρχει νομος που εγραψα παραπανω που εχετε ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ να παρετε τα λεφτα σας πισω ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ . Ειναι νομος ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.

 

Φιλε ΠΑΡΕ ΤΗΛ οπου θες τωρα και μαθε.

7 ημερες ειναι για ΑΜΕΣΗ αντικατασταη ΜΟΝΟ Εαν εχει ΣΟΒΑΡΟ προβλημα( δηλαδη δεν ανοιγει ). Μολις τωρα μιλησα με manager-Επωνυμα στη wind.

θα το δουν και Εαν εχει οντος προβλημα θα γινει η αλλαγη.

Δηλαδη τι να του κανω μηνυση ; Δεν γινονται ετσι αυτα.

Φιλε συγνωμη αλλα θα με τρελανεις μ αυτα που μου λες. Δηλ εχει δικιο Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ και δεν εχει δικιο Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ? Εγω εσας ηθελα να βοηθησω κι εσεις αμφιβαλετε ακομη και που γραφω και τους συγκεκριμενους νομους? Οκ πιστεψτε οποιον θελετε και καντε οτι θελετε.

 

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Μην κάνεις συνεχόμενα posts. Χρησιμοποίησε την τροποποίηση αν θέλεις να προσθέσεις ή να διορθώσεις κάτι.

Edited by navi55
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΤΑ

αποριες καποιοι ρωτησαν πως βελτιωθηκαν οι επιδωσεις στο benchmark στο froyo 2.2 ειναι απλο στην εκδοση 2.1 δεν εχουν περαστει οι drivers για την gpu ενω στην 2.2 ναι εχουν περαστει αυτο ισχυει για ολα τα androidd phone(νομιζω) . για παιχνιδια που ρωτησαν καποιοι οριστε το link που διχνει οτι τα καταφερνει μια χαρα στα hd games

 

ακολουθει αναλυτικος οδηγος για το πως περναμε τα custom rom

 

 

το custom rom froyo 2.2 το κατεβαζουμε απο ε

δω http://android.modaco.com/content/zte-blade-blade-modaco-com/324786/oled-tft-07-dec-alpha3-alpha4-wip-modaco-custom-froyo-rom-download-online-kitchen-heavily-fixed-chinese-leak/

 

1)καταρχας πρεπει να κανεις root κινητο γιαυτο κατεβαζεις το universal androot απο το android market η αν δεν εχει εκει απο το ιντερνετ οταν το εκγατεστισεις το προγραμα πατας root και αυτο αυτοματος θα σου το κανει(αυτο ηταν το ευκολο)

2)τωρα πρεπει να βαλεις το κινητο σου σε recovery mode για να το κανεις αυτο χρειαζεσαι τα εξης προγραματα clockworkmod recovery και το fastboot αυτα τα δυο προγραματα τα κατεβαζεις απο εδω http://android.modaco.com/content/zte-blade-blade-modaco-com/319565/30-nov-2-5-1-3-clockworkmod-recovery/ το fastboot ειναι σε μορφη zip το αποσυμπιεζεις, και τα δυο προγραματα δηλαδη το fastboot και το clockworkmod recovery το βαζεις στον ιδιο φακελο το επαναλαμβανω το βαζεις στον ιδιο φακελο. Αφου εχεις κανει αυτα ανοιγεις την γραμη εντολων(cmd) για να το βρεις πας εναρξη-προγραματα-βοηθηματα(για windows 7 και για xp το ιδιο πραγμα θα ειναι) τωρα κλεινεις το κινητο σου βγαζεις την μπαταρια την ξαναβαζεις την μπαταρια πατας το κουμπι ενεργοποιησεις του κινητου και το πληκτρο εντασης (το κατω μερος του πληκτρου εντασης οχι το επανω) αυτα τα δυο πληκτρα τα πατας ταυτοχρονα για μερικα δευτερολεπτα και το συνδεεις στον υπολογιστη με το καλωδιο usb η οθονη του κινητου σου θα σου διχνει το πρασινο ρομποτακι του android.

Τωρα παμε στη γραμμη εντολων(cmd) και γραφεις αυτο 'fastboot-windows flash recovery recovery-clockwork-2.5.0.9-modaco-r2-blade.img' και πατας enter μεταα γραφεις αυτο fastboot-windows reboot και πατας enter αυτο ηταν τωρα το κινητο θα κανει μονο του επανεκινιση (σημειωση αν οταν πληκτρολογησεις την πρωτη εντολη και σου πει οτι δεν βρεθηκε τιποτα η κατι τετοιο πατα στον φακελο που εχεις αποθηκευσει αυτα τα δυο προγραματα πατα shift και δεξι κλικ και επελεξε το ανοιγμα παραθυρου εντολων εδω και τοτε πληκτρολογησε τις εντολες αυτο αν εχεις windows 7 για window xp δεν νομιζω να χρειαζεται)

3)αφου εχεις τελειωσει απο ολα αυτα βγαζεις το κινητο απο το pc και ψαχνεις στο ιντερνετ για custom rom που θελεις να περασεις ολα τα custom rom ειναι σε μορφη zip και το βαζεις στο κινητο σου (το αρχειο zip δεν το αποσυμπιεζουμε σε καμια περιπτωση κιαι αλαζουμε το ονομα του αρχειυ σε update toτο συγκεκριμενο custom rom δεν πρεπει να βαλεις σε φακελους της καρτας μνημης π.χ στο φακελο download η στον φακελο android αλλα σκετο στην καρτα μνημης) τωρα απενεργοποιειουμε το κινητο το ξανα ενεργοποιειοιυμε πατωντας το κουμπι ενεργοποιεισης και το κατω κουμπι της εντασεις τα δυο πληκτρα τα εχεις πατημενα ταυτοχρονα μεχρι το πρασινο android γινει γαλαζιο (για μερικα δευτερολεπτα γινεται γαλαζιο) μετα γυρνας το κινητο σου αναποδα ναι καλα διαβασες κια στο μενου του clokworkmod κινησε με τα πληκτρα εντασης και με το πληκτο home(λειτουργει σαν οκ οπως σους υπολογιστε ) και με το πληκτρο πισω πας γυρνας πισω.

πριν περασουμε το custom rom κανουμε backuk τα αρχεια η επιλογη backup ειναι προς τα κατω το backup πρεπει να το κανεις οπως δηποτε, η διαδικασια του backup θα διαρκεσει κανενα λεπτο, τωρα παμε πισω και μπενουμε στο wipe data/factory reset και παταμε yes-delete all user data μετα παμε ξανα πισω και μπενουμε στο wipe cache partittion και παταμε yes-wipe cache τωρα ξανα παμε πισω και μπενουμε στο instal zip from sdcard και επιλεγουμε το apply sdcard:update zip(για αυτο σου ειπα το custom rom που κατεβασες να το μετονομασεις σε update) τωρα περιμενεις οταν τελιωσει πατας το reboot και το τηλεφωνο θα κανει επανεκινισει στην αρχη με την εγκατασταση custom rom περνει πολλη χρονο να κανει επανεκινισει για αυτο υπομονη μερικα custom rom δεν θα κανουν καν επανεκινιση για τι δεν θα ειναι για το κινητο σου δηλαδη αυτο που ειναι για το zte san francisco δεν κανουν για το blade.

ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΝΕ BACKUP ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΕΚΙΝΙΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΚΑΝΕΙς ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗς ORIGINAL STOK ROM. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΡΙΕς ΣΤΕΙΛΕ PM

 

803 benchmark score με την πιστη αναπαραγωγη των οδηγιων παραπανω!Γ@μησες μαν! Το κινητο δεν εχει καμια σχεση με την 2.1........απλα ειναι καλυτερο x2

http://www.throgswarhammer.com Η κοινότητα του warhammer fantasy.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εσεις που εχετε τα ενα σωρο προβηματα δεν ανοιγετε ενα νεο Μιτο να τα χωνετε στη Wind ???

 

και αφηστε εμας τους υπολοιπους να εξερευνουμε το Μπλειντ μας ανταλασοντας χρηστικες πληροφοριες ?????????????

Ας επεμβει καποιος Admin τελος παντων ....

Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα μου είπε ότι έχει DOA 14 ημερών αλλά πήγε να μου το κάνει με έγκριση και ιστορίες και γιαυτό πήρα τηλ στη wind. Μίλησα με το service στη wind και μου είπαν ότι DOA σημαίνει άμεση αντικατάσταση όπως και έγραψα πριν.

 

Επίσης, αυτό που γράφει ο Aby είναι πέρα για πέρα πραγματικά και οι νόμοι είναι αυτοί ακριβώς. Έχουμε φίλο δικηγόρο και μου έχει πει στο παρελθόν ακριβώς αυτές τις 3 επιλογές που έχει ο καταναλωτής.

 

Στην τελική κάνεις αναστροφή πώλησης (κάπως έτσι λέγεται) και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω. Αυτά περί "να το στείλω για έγκριση" δεν παίζουν τις πρώτες 14 μέρες είτε έχει DOA είτε δεν έχει. Είναι τεχνάσματα από τα μικρομάγαζα που πέραν από τη γνωστή κασέτα δεν έχουν ιδέα για το οτιδήποτε άλλο αποκλίνει από αυτή.

 

Φυσικά αυτά είναι η τελευταία λύση αν το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο.

 

Υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να βοηθήσουν και άλλοι που προσπαθούν να σε ξεφορτωθούν. Αν πέσεις στη δεύτερη περίπτωση τότε αναπόφευκτα θα χρειαστεί να ψάξεις εσύ και να κάνεις αυτό που θα έπρεπε να κάνει αυτός και να του το μάθεις κιόλας για την επόμενη φορά.

 

Για τον φίλο που μίλησε για την ταχύτητα της οθόνης, δεν το έψαξα ακόμα αλλά αν γενικά σου κολλάει η οθόνη και σου αργεί πολύ, βγάλε την μπαταρία και ξαναδοκίμασε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αλλο σε καποια παιχνιδια κι αλλο σε "Συγκεκριμενες καταστασεις χρωματων και αναλογα τεστ" που εκει φενεται αν ανταπεξερχεται "φυσιολογικα" η οθονη.

Ρε παιδια μην τρελαθουμε..δν υπαρχει περιπτωση να εχει 0.1 refresh rate..η οθονη ειναι αψογη εκτος απο τα wallpaper που λετε..μηπως τα wallpaper δν ειναι καλη ποιοτητα?..μηπως φταιει που η οθονη ειναι μονο 256k..??

Δν πιστευω να σας τα αλλαξουν με αυτη τν δικαιολογια παντως..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το κινητό μπορεί να μην έχει doa γιατί το είχαν δώσει στο κατάστημα για να το βάλουν στη "πλάτη" δηλαδή demo συσκευή αλλά το κατάστημα για να κερδίσει,το πούλησε. Συμβαίνει πολλές φορές. Ο μόνος που δεν φταίει σε τίποτα και έχει δίκιο είναι ο πελάτης. Γνώμη μου είναι να μιλήσεις απ'ευθιάς στη wind για την κατάσταση και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Κανε κ καταγγελία αν χρειαστεί.

 

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

[sIGPIC][/sIGPIC]

Motorola Moto G 4g

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εσεις που εχετε τα ενα σωρο προβηματα δεν ανοιγετε ενα νεο Μιτο να τα χωνετε στη Wind ???

 

και αφηστε εμας τους υπολοιπους να εξερευνουμε το Μπλειντ μας ανταλασοντας χρηστικες πληροφοριες ?????????????

Ας επεμβει καποιος Admin τελος παντων ....

 

........Ας επεμβει καποιος Admin τελος παντων..........

Φιλε μου εχεις εν μερη δικαιο,αλλα απο οτι βλεπεις δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

Καποιοι φιλοι θελουν βοηθεια ωστε σαν καταναλωτες να μην μας πουλαει φουμαρα

ο καθε ενας υπαλληλος.

Και τα εκτος θεματος σε καθε τοπικ εχουν το σκοπο τους,την βοηθεια του εκαστοτε χρηστη-συμφουρμιστη.:)

Παμε παρακατω λοιπον!!!!:p

Παντα φιλικα Κωστας.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μην τρελαθουμε..δν υπαρχει περιπτωση να εχει 0.1 refresh rate..η οθονη ειναι αψογη εκτος απο τα wallpaper που λετε..μηπως τα wallpaper δν ειναι καλη ποιοτητα?..μηπως φταιει που η οθονη ειναι μονο 256k..??

Δν πιστευω να σας τα αλλαξουν με αυτη τν δικαιολογια παντως..

Μπορει να μην ειναι 0.14 το refresh rate οπως το βγαζει το τεστ, αλλα σιγουρα δεν ειναι σταθερο και γι αυτο κανει αυτο το "τρεμουλιασμα" και γι αυτο το τεστ το βγαζει τοσο χαμηλο. Κατι ΓΙΑ ΜΕΝΑ σιγουρα κατι δε παει σωστα γι αυτο βγαζει αυτο το αποτελεσμα το τεστ, και γι αυτο τρεμουλιαζει η οθονη.

 

Στο κατάστημα μου είπε ότι έχει DOA 14 ημερών αλλά πήγε να μου το κάνει με έγκριση και ιστορίες και γιαυτό πήρα τηλ στη wind. Μίλησα με το service στη wind και μου είπαν ότι DOA σημαίνει άμεση αντικατάσταση όπως και έγραψα πριν.

 

Επίσης, αυτό που γράφει ο Aby είναι πέρα για πέρα πραγματικά και οι νόμοι είναι αυτοί ακριβώς. Έχουμε φίλο δικηγόρο και μου έχει πει στο παρελθόν ακριβώς αυτές τις 3 επιλογές που έχει ο καταναλωτής.

 

Στην τελική κάνεις αναστροφή πώλησης (κάπως έτσι λέγεται) και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω. Αυτά περί "να το στείλω για έγκριση" δεν παίζουν τις πρώτες 14 μέρες είτε έχει DOA είτε δεν έχει. Είναι τεχνάσματα από τα μικρομάγαζα που πέραν από τη γνωστή κασέτα δεν έχουν ιδέα για το οτιδήποτε άλλο αποκλίνει από αυτή.

 

Φυσικά αυτά είναι η τελευταία λύση αν το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο.

 

Υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να βοηθήσουν και άλλοι που προσπαθούν να σε ξεφορτωθούν. Αν πέσεις στη δεύτερη περίπτωση τότε αναπόφευκτα θα χρειαστεί να ψάξεις εσύ και να κάνεις αυτό που θα έπρεπε να κάνει αυτός και να του το μάθεις κιόλας για την επόμενη φορά.

 

Για τον φίλο που μίλησε για την ταχύτητα της οθόνης, δεν το έψαξα ακόμα αλλά αν γενικά σου κολλάει η οθόνη και σου αργεί πολύ, βγάλε την μπαταρία και ξαναδοκίμασε.

Φιλε μου, μιλαμε για ενα "τρεμουλιασμα" στο απλο ροζ wallpaper, οχι το live. Βαλε και εσυ το απλο ροζ wallpaper και δες το. Δε ξερω αλλα εγω πιστευω οτι ισως το κανει σε ολα, μακαρι να διαψευστω. Καλο ειναι να το δοκιμασουν και να βαλουν ολοι το απλο ροζ wallpaper και να λενε εντυπωσεις, γιατι αν οντως τρεμουλιαζει η οθονη σε ολα τα blade στο ροζ wallpaper , και το εχουν ολα τα blade της wind τοτε μιλαμε για μεγαλο προβλημα.

 

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Μην κάνεις συνεχόμενα posts. Χρησιμοποίησε την τροποποίηση αν θέλεις να προσθέσεις ή να διορθώσεις κάτι.

Edited by navi55
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, μιλαμε για ενα "τρεμουλιασμα" στο απλο ροζ wallpaper, οχι το live. Βαλε και εσυ το απλο ροζ wallpaper και δες το. Δε ξερω αλλα εγω πιστευω οτι ισως το κανει σε ολα, μακαρι να διαψευστω. Καλο ειναι να το δοκιμασουν και να βαλουν ολοι το απλο ροζ wallpaper και να λενε εντυπωσεις, γιατι αν οντως τρεμουλιαζει η οθονη σε ολα τα blade στο ροζ wallpaper , και το εχουν ολα τα blade της wind τοτε μιλαμε για μεγαλο προβλημα.

 

Η συσκευή μου έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα όπως ανάφερα πιο πριν στο αρχικό ποστ μου ;)

Όχι δεν το κάνουν όλα διότι στου πωλητή το τηλέφωνο δεν το έκανε.

 

Δε μιλάμε για 1-2 πιξελ αλλά για περιοχές της φωτογραφίας. Το πιο χαρακτηριστικό είναι το default ροζ wallpaper που από τη μία άκρη της εικόνας μέχρι την άλλη και με ύψος 2-3 χιλιοστά τα πιξελ τρεμοπαίζουν σαν να φυσάει άνεμος 8 μποφόρ στην περιοχή. Επίσης η μπλε γραμμή στο γκρι φόντο όταν κάνεις μία κλήση είναι ένδειξη ότι δεν αποδίδει σωστά κάποιες αποχρώσεις του γκρι και της εμφανίζει μπλε.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Εμενα παλι μια χαρα ειναι, κανενα προβλημα στο ροζ φοντο και γενικα δεν εχω παρατηρησει κανενα τρεμουλιασμα πουθενα.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον .

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002) "Επισεις" . Σύμφωνα με το ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από το ν. 3587/2007 που εφαρμόζεται και στις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου, "υπάρχει δικαίωμα αδικαιολόγητης υπαναχώρησης" εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

 

Συμφωνώ με τα παραπάνω και προσθέτω πως επιπλέον ο καταναλωτής έχει δικαίωμα εντός 7 ημερών (ή 5 εργάσιμων ημερών ?) να επιστρέψει το προϊόν πίσω και να πάρει τα χρήματά του χωρίς καμία δικαιολογία. Απλώς γιατί έτσι γουστάρει ή και γιατί το μετάνιωσε ή δεν έμεινε ικανοποιημένος από την αγορά του προϊόντος. Έχω επιστρέψει αρκετές ηλεκτρονικές συσκευές που δεν λειτουργούσαν όπως θα περίμενα ή γιατί δεν ανταποκρίνονταν σε αυτά που υπόσχονταν. Μερικές φορές αγόραζα κάτι άλλο, άλλες μου το αντικαθιστούσαν επιτόπου αφού κάποιος προϊστάμενος έλεγχε τη συσκευασία ή άλλες φορές έπαιρνα τα χρήματα πίσω.

Μην τους λέτε ότι είναι χαλασμένο. Πείτε τους πως δεν σας αρέσει σαν τηλέφωνο και πάρτε τα χρήματά σας πίσω εντός μίας εβδομάδας από την ημερομηνία αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to ZTE Blade / Orange San Francisco (μέρος Ι)
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...