Jump to content

Cosmote Internet On The Go!


Mitsos_The_Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ποια είναι τα πακέτα μετά την πάροδο των δύο μηνών; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος φίλε, ευχαριστώ.

Το πακέτο με τα 25 ευρώ που σου δίνει απεριόριστα δεδομένα για δύο μήνες μπορείς να το ανανεώνεις κάθε δίμηνο; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, p_k said:

Ωραίος φίλε, ευχαριστώ.

Το πακέτο με τα 25 ευρώ που σου δίνει απεριόριστα δεδομένα για δύο μήνες μπορείς να το ανανεώνεις κάθε δίμηνο; 

Όχι είναι προσωρινό. Ισχύει μεχρι τελος του μήνα. Για την ακρίβεια μεχρι 29/9 όπως εγραψε ο φίλος πιο πανω.

Edited by geopapa123
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, geopapa123 said:

Όχι είναι προσωρινό. Ισχύει μεχρι τελος του μήνα. Για την ακρίβεια μεχρι 29/9 όπως εγραψε ο φίλος πιο πανω.

Μετά τις 29/9 πώς διαμορφωνονται τα πακέτα; 

Με ενδιαφέρει για φοιτητικό σπίτι 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, p_k said:

Μετά τις 29/9 πώς διαμορφωνονται τα πακέτα; 

Με ενδιαφέρει για φοιτητικό σπίτι 

Αν δεις στα προηγούμενα ποστ εχει γραφτει οτι θα αντικατασταθει με 200gb

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, geopapa123 said:

Αν δεις στα προηγούμενα ποστ εχει γραφτει οτι θα αντικατασταθει με 200gb

Πολύ καλά είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμο. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2023 at 3:17 ΜΜ, babakos said:

Tελικά δεν βγήκε άκρη παρόλες τις κλήσεις στην τεχνική υποστήριξη οπότε μιας και η Vodafone φαινεται να εχει καλή κάλυψη εδώ, βολευτήκαμε με μια Vodafone Wifi On The Spot που εχω στην άκρη.  

Aπλά για να κλεισω το θέμα, μετά από ένα μήνα σχεδόν εγινε δεκτή η αίτηση πιστωσης που ειχα ζητήσει (μιας και τα 25 Ευρώ που ειχα πληρώσει για να βάλω απεριόριστα στην Internet on The Go SIM πήγαν χαμένα λόγω κακού σήματος). Επειδή εγώ δεν εχω αλλο αριθμό Cosmote στο ονομά μου, ζητησα και έγινε δεκτό να πιστωθούν στο λογαριασμο κινητού της συζύγου μου.

Με ταλαιπώρησαν αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω πίσω ..

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει από απόψεως σήματος μέσα στην πόλη της Φλώρινας;

Πρόκειται για φοιτητικό σπίτι και με ενδιαφέρει η λύση του Mobile Internet On The Go με κάρτα, αλλά εάν δεν έχουμε καλή κάλυψη και καλό σήμα τότε τζάμπα θα πάει ο κόπος και τα χρήματα.

Κάποιο μέλος από Φλώρινα υπήρχε παλιά εδώ μέσα που είχε γράψει κάποια πράγματα αν θυμάμαι καλά

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Που είναι προσφορά με τα απεριόριστα ;

Την αφαίρεσανε και υποτίθεται ότι έλειγε σήμερα τα μεσανυχτα.

Γιατί ;  Τι παίχτηκε ;

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Panarmon said:

Που είναι προσφορά με τα απεριόριστα ;

Την αφαίρεσανε και υποτίθεται ότι έλειγε σήμερα τα μεσανυχτα.

Γιατί ;  Τι παίχτηκε ;

Μόλις "την πάτησα" κι εγώ.... Κάνω νωρίτερα ανανέωση 25€ και μετά από λίγο μόλις πάω να ενεργοποιήσω την προσφορά βλέπω... άφαντη! Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι από σήμερα δεν ισχύει κατηγορηματικά. Κατέληξα στο να απαιτήσω να μεταφερθεί το ποσό των 25€ που είχα κάνει ανανέωση στο νούμερο what's up που έχω διαφορετικά θα προβώ σε καταγγελία της σύμβασης και πίστωσης του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό μου. 

Νοοτροπία "αποφασίζουμε και διατάζουμε"...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, damierom said:

Μόλις "την πάτησα" κι εγώ.... Κάνω νωρίτερα ανανέωση 25€ και μετά από λίγο μόλις πάω να ενεργοποιήσω την προσφορά βλέπω... άφαντη! Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι από σήμερα δεν ισχύει κατηγορηματικά. Κατέληξα στο να απαιτήσω να μεταφερθεί το ποσό των 25€ που είχα κάνει ανανέωση στο νούμερο what's up που έχω διαφορετικά θα προβώ σε καταγγελία της σύμβασης και πίστωσης του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό μου. 

Νοοτροπία "αποφασίζουμε και διατάζουμε"...

Ρε τους αλήτες....

Ντροπή τους.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Panarmon said:

Ρε τους αλήτες....

Ντροπή τους.

Έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να πρέπει οπωσδήποτε να βγάζουμε φωτογραφίες τις προσφορές που ανεβάζουν για να μη μας λένε ότι να ναι κι ότι θέλουν... Που φτάσαμε... έλεος!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αφού έχασα το πακέτο των απεριόριστων data για μια μέρα (μιας και το απενεργοποιήσανε στις 28 του μηνός και όχι στις 29 όπως προβλεπόταν), αναγκάστικα να πάρω τα 200 giga για ένα μήνα με τα 25€ που είχα μέσα.

Σήμερα παρατηρώ από την εφαρμογή της cosmote που μπήκα μέσα για να ελέγξω το υπόλοιπο, ότι πάνω από την ημερομηνία λήξης του υπολοίπου έχει την ένδειξη "απεριόριστα data για 3 μήνες" .

 Το εχει δει κανείς άλλος ; Τι σημαίνει αυτό; Μήπως μας δώσανε " δώρο" απεριόριστα 3 μήνες για την γκάφα που κάνανε; (λέω τώρα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό).

Δεν μπορω να το εξακριβώσω άμεσα γιατί έχω ακόμα αρκετό υπόλοιπο (πάνω από 100 giga) μέχρι τη λήξη του.

Αν ξέρει κανείς να μου πει και μένα....

(Υπόψιν, ότι αυτό το μήνυμα το εμφανίζει αφού "πατήσω" πάνω στο υπόλοιπο για ποιο λεπτομερή ανάλυση).

Edited by Panarmon
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αγόρασα το πακέτο COSMOTE Mobile Internet με κάρτα SIM Only Pack 15GB/12 μήνες προς €20 και παλεύω -εδώ και ΩΡΕΣ- να το ενεργοποιήσω.
Η SIM τοποθετήθηκε στο 2ο slot του κινητού κανονικά, οι ρυθμίσεις μου φαίνονται εντάξει, διάβασα τα FAQ, είδα τον οδηγό στο YouTube, ΤΙΠΟΤΑ.

Αντιγράφω:

Quote

Εφόσον διαθέτεις αριθμό COSMOTE Mobile Internet με κάρτα μπορείς να συνδεθείς στη σελίδα:
http://ciotgprepaid.cosmote.gr
https://ciotgprepaid.cosmote.gr
ή
http://ciotgonrequest.cosmote.gr
https://ciotgonrequest.cosmote.gr

Καμία από τις ιστοσελίδες αυτές δεν δουλεύει. Καμία.
Και το bot με γειώνει κανονικά.
Γράφω στο live chat «Ενεργοποίηση COSMOTE Mobile Internet με κάρτα» και μου ζητούν να πληκτρολογήσω το 10ψήφιο νούμερο.
Μπορεί η SIM να προσφέρει μόνο δεδομένα, αλλά στη συσκευασία αναγράφεται κανονικός τηλεφωνικός αριθμός.
Όταν το πληκτρολογώ λαμβάνω το μήνυμα:

Quote

Το τηλέφωνο που μου δώσατε δεν έχει προστεθεί στην καρτέλα διαχείρισης συνδέσεων στο My COSMOTE.
Για να μπορέσω να διαχειριστώ άμεσα το αίτημά σας, θα χρειαστεί πρώτα να επιλέξετε τον παρακάτω σύνδεσμο και να προσθέσετε τον αριθμό σας στην εφαρμογή. Εφόσον ολοκληρωθεί η προσθήκη παρακαλώ όπως συνδεθείτε εκ νέου και θα φροντίσω για την εξυπηρέτησή σας.
Πατήστε εδώ.

Έλα όμως που όταν συμπληρώνω τη φόρμα στο αντίστοιχο πεδίο μου βγάζει «Δεν βρέθηκαν πελάτες με τα στοιχεία που καταχωρήσατε»
Αυτό είναι ο ορισμός του Catch22!

Μήπως κάνω κάποιο λάθος; Υπάρχει κάποιο βήμα που παρέλειψα; Κάτι που μπορώ να κάνω ΕΚΤΟΣ από το να πάρω την εξυπηρέτηση πελατών που ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ;
Έχω δύο συνδέσεις στο COSMOTE app, αμφότερες Frog. Αυτή εδώ όμως δεν προστίθεται με τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα το πακέτο COSMOTE Mobile Internet με κάρτα SIM Only Pack 15GB/12 μήνες προς €20 και παλεύω -εδώ και ΩΡΕΣ- να το ενεργοποιήσω.
Η SIM τοποθετήθηκε στο 2ο slot του κινητού κανονικά, οι ρυθμίσεις μου φαίνονται εντάξει, διάβασα τα FAQ, είδα τον
, ΤΙΠΟΤΑ.

Αντιγράφω:
Εφόσον διαθέτεις αριθμό COSMOTE Mobile Internet με κάρτα μπορείς να συνδεθείς στη σελίδα:
http://ciotgprepaid.cosmote.gr
https://ciotgprepaid.cosmote.gr
ή
http://ciotgonrequest.cosmote.gr
https://ciotgonrequest.cosmote.gr
Καμία από τις ιστοσελίδες αυτές δεν δουλεύει. Καμία.
Και το bot με γειώνει κανονικά.
Γράφω στο live chat «Ενεργοποίηση COSMOTE Mobile Internet με κάρτα» και μου ζητούν να πληκτρολογήσω το 10ψήφιο νούμερο.
Μπορεί η SIM να προσφέρει μόνο δεδομένα, αλλά στη συσκευασία αναγράφεται κανονικός τηλεφωνικός αριθμός.
Όταν το πληκτρολογώ λαμβάνω το μήνυμα:
Το τηλέφωνο που μου δώσατε δεν έχει προστεθεί στην καρτέλα διαχείρισης συνδέσεων στο My COSMOTE.
Για να μπορέσω να διαχειριστώ άμεσα το αίτημά σας, θα χρειαστεί πρώτα να επιλέξετε τον παρακάτω σύνδεσμο και να προσθέσετε τον αριθμό σας στην εφαρμογή. Εφόσον ολοκληρωθεί η προσθήκη παρακαλώ όπως συνδεθείτε εκ νέου και θα φροντίσω για την εξυπηρέτησή σας.
Πατήστε εδώ.
Έλα όμως που όταν συμπληρώνω τη φόρμα στο αντίστοιχο πεδίο μου βγάζει «Δεν βρέθηκαν πελάτες με τα στοιχεία που καταχωρήσατε»
Αυτό είναι ο ορισμός του Catch22!

Μήπως κάνω κάποιο λάθος; Υπάρχει κάποιο βήμα που παρέλειψα; Κάτι που μπορώ να κάνω ΕΚΤΟΣ από το να πάρω την εξυπηρέτηση πελατών που ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ;
Έχω δύο συνδέσεις στο COSMOTE app, αμφότερες Frog. Αυτή εδώ όμως δεν προστίθεται με τίποτα!
Εκανες ταυτοποίηση του αριθμού;; Όπως θα έκανες σε κανονικό κινητό

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, bill33 said:

Έκανες ταυτοποίηση του αριθμού;; Όπως θα έκανες σε κανονικό κινητό.

Ταυτοποίηση; Σοβαρά; Η τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το ζήτημα ήταν όταν έγινε υποχρεωτική για τα καρτοκινητά, έχουν περάσει πολλά χρόνια.
Χρειάζεται και σε αυτό το πακέτο που δίνει μόνο data;
Δεν είδα πουθενά σχετική αναφορά, είσαι σίγουρος πως είναι απαραίτητο;

Edit:
Μπήκα προ ολίγου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Επέλεξα μεταβολή -> Επιβεβαίωση κατοχής νέου κινητού τηλεφώνου κι ακόμα περιμένω SMS με τον 6ψήφιο κωδικό μιας χρήσης.
Είμαστε σίγουροι πως δέχονται SMS αυτά τα πακέτα;
Μήπως είναι καλύτερα να αφαιρέσω την 1η SIM και να αφήσω μόνο τη 2η;

Edited by minus21grams
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minus21grams said:

Ταυτοποίηση; Σοβαρά; Η τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το ζήτημα ήταν όταν έγινε υποχρεωτική για τα καρτοκινητά, έχουν περάσει πολλά χρόνια.
Χρειάζεται και σε αυτό το πακέτο που δίνει μόνο data;
Δεν είδα πουθενά σχετική αναφορά, είσαι σίγουρος πως είναι απαραίτητο;

Edit:
Μπήκα προ ολίγου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Επέλεξα μεταβολή -> Επιβεβαίωση κατοχής νέου κινητού τηλεφώνου κι ακόμα περιμένω SMS με τον 6ψήφιο κωδικό μιας χρήσης.
Είμαστε σίγουροι πως δέχονται SMS αυτά τα πακέτα;
Μήπως είναι καλύτερα να αφαιρέσω την 1η SIM και να αφήσω μόνο τη 2η;

Χωρίς ταυτοποίηση δεν γίνεται.Την πατησα και εγώ πριν μερικά χρόνια.Το παράγγειλα απο το site καθώς ήμουν εξωτερικό,παραδόθηκε μετά απο 2 μέρες στην σύζυγο και δεν μπορούσε να συνδεθεί με τίποτα.Τελικά πήγε ο πατέρας μου και το δήλωσε στο όνομα του στον Γερμανό.Μετά συνδέθηκε κατευθείαν.

Όλες οι συνδέσεις κινητού,γιατί σαν κινητό λογίζεται και αυτό,πρέπει να ταυτοποιηθουν πριν την χρήση.

Παρε τα χαρτιά κλπ που έχεις και πήγαινε σε ενα καταστημα ΟΤΕ να στο ταυτοποιήσουν. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, bill33 said:

Χωρίς ταυτοποίηση δεν γίνεται.Την πατησα και εγώ πριν μερικά χρόνια.Το παράγγειλα απο το site καθώς ήμουν εξωτερικό,παραδόθηκε μετά απο 2 μέρες στην σύζυγο και δεν μπορούσε να συνδεθεί με τίποτα.Τελικά πήγε ο πατέρας μου και το δήλωσε στο όνομα του στον Γερμανό.Μετά συνδέθηκε κατευθείαν.

Όλες οι συνδέσεις κινητού,γιατί σαν κινητό λογίζεται και αυτό,πρέπει να ταυτοποιηθουν πριν την χρήση.

Παρε τα χαρτιά κλπ που έχεις και πήγαινε σε ενα καταστημα ΟΤΕ να στο ταυτοποιήσουν. 

Μήπως θυμάσαι τι χρειάζεται εκτός από τα προφανή; (Απόδειξη αγοράς και έγχαρτη ταυτότητα ή gov.gr wallet)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, minus21grams said:

Μήπως θυμάσαι τι χρειάζεται εκτός από τα προφανή; (Απόδειξη αγοράς και έγχαρτη ταυτότητα ή gov.gr wallet)

Αυτά που αναφέρεις και τα χαρτιά απο το πακέτο,καρτα σιμ με τους κωδικούς κλπ, φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό.
Δεν έφταναν τα πήγαινε-έλα (θα μπορούσαν να μου πουν κατά την παραλαβή πως απαιτείται ταυτοποίηση στο κατάστημα και να ξεμπέρδευα, ένα λεπτό θα έπαιρνε η φωτοτυπία της ταυτότητας και η καταχώριση στο σύστημα), ήρθε να με αποτελειώσει και το super duper δίκτυο με την τρομακτική ταχύτητα των 10 kb/sec!
Όχι, δεν υπερβάλλω.
Τα SMS καλωσορίσματος/ολοκλήρωσης δήλωσης των στοιχείων, διαδέχθηκε η ένδειξη 2G.
2G. Ολογράφως, δύο.
Αφήνω να περάσουν 2-3 ώρες, ανοιγοκλείνω τα mobile data, κάνω και μερικές επανεκκινήσεις του κινητού, ΤΙΠΟΤΑ.
Μπαίνω στο chat και μου συνιστούν να περιμένω μια μέρα μέχρι να ολοκληρωθεί ό,τι είναι να ολοκληρωθεί τέλος πάντων.
Φυσικά την επομένη δεν έχει αλλάξει τίποτα! 😠
1η SIM: Frog -> 5G με σήμα καμπάνα και speedtest που το βλέπεις και τρίβεις τα μάτια σου
2η SIM: COSMOTE Mobile Internet με κάρτα -> 2G και δεν ανοίγουν ούτε τα apps της COSMOTE!

Με ρώτησαν για συσκευή και περιοχή. Εν ολίγοις, ό,τι λέει το εγχειρίδιο (παρακαλώ να μην θεωρηθεί μομφή προς τους εργαζομένους της εξυπηρέτησης πελατών)
Το smartphone πωλούνταν -και εξακολουθεί να πωλείται- από την αλυσίδα καταστημάτων COSMOTE συνεπώς είναι 100% συμβατό και η περιοχή έχει αξιοπρεπέστατη κάλυψη.
Το chat έκλεισε με το μήνυμα «Κατόπιν έλεγχου, παρουσιάστηκε ζήτημα με την κάρτα SIM σας και προωθήθηκε για έλεγχο και αποκατάσταση, θα κληθείτε να ενημερωθείτε σχετικά».
Προσωπικά, δεν έχω ξανακούσει για ελαττωματική SIM (του κουτιού, όχι να την πάρει ο χρήστης και να τη χαρακώσει!).
Κι αυτή η απάντηση μοιάζει βγαλμένη απ’ τον οδηγό της εταιρείας.

Και όλη αυτή η κατάσταση συμπίπτει με την αύξηση ελάχιστης ανανέωσης του Frog στα €13.😠
Ε, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα του δικτύου λύθηκε. Μετά κόπων και βασάνων βέβαια και με αδικαιολόγητα [;] μεγάλη καθυστέρηση.
Παραθέτω τα βήματα χρονολογικά για να ξέρετε, όσοι το τολμήσετε, τις σας περιμένει ή να αποφύγετε τις κακοτοπιές.

1. Δευτέρα, 06/11: Αγορά «COSMOTE Mobile Internet με κάρτα» [15GB για 12 μήνες] από germanos.gr

2. Πέμπτη, 09/11: Παραλαβή από κατάστημα «Γερμανός» - Καμία απολύτως πληροφόρηση για την ταυτοποίηση από το προσωπικό (ανεπίτρεπτο)

3. Δευτέρα, 13/11: Ταυτοποίηση σε κατάστημα «Γερμανός» - διήρκεσε λιγότερο από 5′ και αν με είχαν ενημερώσει κατά την 1η επίσκεψη δεν θα είχα αναλώσει ΤΣΑΜΠΑ χρόνο το Σ/Κ προσπαθώντας να βγάλω άκρη. Ο τσάμπα χρόνος είναι επιθυμητός μόνο στις προσφορές των πακέτων.

4. Τρίτη, 14/11: GB βλέπω και GB δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω! Η SIM συνδέεται μόνο σε δίκτυο 2G.
Πρώτη κρούση σε εξυπηρέτηση πελατών και ολοκλήρωση του Live Chat με «περιμένετε 24 ώρες και αν δεν έχει λυθεί το θέμα θα σας καλέσουμε εμείς».

5. Τετάρτη, 15/11: Έχει βραδιάσει και το customer care αγνοείται. Επιχειρώ για 2η φορά να λύσω το πρόβλημα στο Live Chat. Ρυθμίζουν *κάτι* και μου λένε να απενεργοποιήσω προσωρινά τα mobile data. Όταν τα ξανανοίγω, το 5G στέκεται εκεί περήφανο κι αγέρωχο. ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ! 🙄😏
Και επειδή έχω τη λόξα να εξαντλώ τα περιθώρια προτού ενοχλήσω, ανοίξω tickets κ.λπ. (με λίγα λόγια ανήκω στη κατηγορία που διαβάζει το F***ing Manual), ζητάω από την ευγενέστατη υπάλληλο να μου αναφέρει -επιγραμματικά έστω- τα αίτια. Μήπως μου ξέφυγε κάτι, κάποια ρύθμιση στο smartphone, οτιδήποτε που θα μπορούσα να κάνω χωρίς τη βοήθειά τους.
Η απάντηση ήταν αρνητική.

Ηθικόν δίδαγμα: Αν δεν δεήσει ο ΟΤΕτζής να πατήσει 3 πλήκτρα, να δώσει την εντολή στο terminal, θα συνεχίσεις να απολαμβάνεις αστρονομικές ταχύτητες που μετρώνται σε kilobytes μέχρι τη λήξη του πακέτου!
Συνεπώς την αποκλειστική ευθύνη φέρει η εταιρεία και μόνον αυτή.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Edited by minus21grams
Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι, δυστυχώς, η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας, η οποία είναι και η ακριβότερη όλων. 

Τουλάχιστον είχε αίσιο τέλος η περιπέτεια. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπήκα να κράξω, βλέπω τα πράγματα εντελώς αποστασιοποιημένα και θα αλλάξω πάροχο όσες φορές κρίνω σκόπιμο. Ήμουν στην Q (που κατάντησε τσίρκο, πιθανόν και ηθελημένα για να διώξουν τους cheapιδες), πριν ένα χρόνο μεταπήδησα στην Frog και αύριο μπορεί να βρεθώ αλλού.
Όταν κάτι μπορεί να ολοκληρωθεί ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ εντός ενός λεπτού, ποιος ο λόγος να καθυστερείς τον πελάτη για μέρες; Γιατί τον αναγκάζεις να επισκέπτεται ξανά το κατάστημα και να χάνει την ώρα του με αιτήματα στο customer care;
Αυτά είναι που με εξοργίζουν όπως και οι οδηγίες που -ενδεχομένως- δίνουν στο προσωπικό των καταστημάτων.

Είχα πάει τις προάλλες για φορητότητα αριθμού ενός ακόμη ηλικιωμένου συγγενή και με τη μία πρότειναν πακέτο που δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες του.
Με το που ψελίζεις τις λέξεις «ΟΧΙ data, μόνο ομιλία και κάνα SMS αν υπάρχει», η όψη του προσώπου τους αλλάζει. Προς το χειρότερο.
Και τυχαίνει συχνά, αλλά πολύ συχνά, να υπάρχει έλλειψη SIM. Για τα καρτοκινητά πάντα. 😉
Δεν ξέρω, ίσως υπερβάλλω ή βλέπω φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν. Όλες οι απόψεις σεβαστές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπήκα να κράξω, βλέπω τα πράγματα εντελώς αποστασιοποιημένα και θα αλλάξω πάροχο όσες φορές κρίνω σκόπιμο. Ήμουν στην Q (που κατάντησε τσίρκο, πιθανόν και ηθελημένα για να διώξουν τους cheapιδες), πριν ένα χρόνο μεταπήδησα στην Frog και αύριο μπορεί να βρεθώ αλλού.
Όταν κάτι μπορεί να ολοκληρωθεί ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ εντός ενός λεπτού, ποιος ο λόγος να καθυστερείς τον πελάτη για μέρες; Γιατί τον αναγκάζεις να επισκέπτεται ξανά το κατάστημα και να χάνει την ώρα του με αιτήματα στο customer care;
Αυτά είναι που με εξοργίζουν όπως και οι οδηγίες που -ενδεχομένως- δίνουν στο προσωπικό των καταστημάτων.

Είχα πάει τις προάλλες για φορητότητα αριθμού ενός ακόμη ηλικιωμένου συγγενή και με τη μία πρότειναν πακέτο που δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες του.
Με το που ψελίζεις τις λέξεις «ΟΧΙ data, μόνο ομιλία και κάνα SMS αν υπάρχει», η όψη του προσώπου τους αλλάζει. Προς το χειρότερο.
Και τυχαίνει συχνά, αλλά πολύ συχνά, να υπάρχει έλλειψη SIM. Για τα καρτοκινητά πάντα.
Δεν ξέρω, ίσως υπερβάλλω ή βλέπω φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν. Όλες οι απόψεις σεβαστές.


Δυστυχώς είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση η άθλιοτητες στα καταστήματα που ειδικά τους ηλικιωμένους τους κλέβουν κανονικά


Sent from my iPhone 14 Pro using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...