just_a_comment Δημ. February 27, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2011 Για τις λιγότερο "διάσημες" κατηγορίες: Στην κατηγορία των ντοκυμαντέρ υπάρχει εντόνη συζήτηση γύρω από το (απολαυστικά αστείο/περίεργο) Exit through the giftshop του ζωντανού θρύλου της street art Banksy. Ο καλλιτέχνης ζήτησε να εμφανιστεί με μάσκα σε περίπτωση που βραβευτεί (δεν εχει αποκαλυψει ποτε το πρόσωπό του) αλλά η ακαδημίά αρνήθηκε. To φαβορί πάντως φαίνεται να είναι το τελειως επίκαιρο Inside Job, με θέμα την οικονομική κρίση. Από τις μικρού μήκους (αγαπημένη μου κατηγορία) έχω δει το wish 143 που το βρήκα πάρα πολύ ωραίο (στον player του BBC για οποιον ενδιαφέρεται), αλλά και το φαβορί για φέτος, το The crush που είναι εξαιρετικό (παιδάκι ειναι ερωτευμενο με τη δασκάλα του και προκαλεί τον αρραβωνιαστικό της σε μονομαχία). Και οι άλλες ταινίες φαίνονται πολύ καλές από τα promos, θα ηθελα να δω και το God of love αλλά δεν το χω βρει ακόμα. Από τις animated μικρού μήκους πολύ ωραία είναι το Τhe Lost thing, αλλά και το Magadascar, carnet de voyage που ξεχωρίζει για την αισθητική-κολλαζ/scrapbook. Βασικά όλες μου άρεσαν: και το The Gruffalo, παραμύθι, παραγωγή του BBC1 και το οικολογικό Let's Pollute και η μοναδική παραγωγή μεγάλης εταιρείας (Pixar&Disney), το χαριτωμένο Day&Νight, που, αν δεν κανω λάθος, έπαιζε πριν το Toy Story 3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 (edited) http://www.imdb.com/features/oscars/2011/nominations Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Melissa Leo (The Fighter) B' AΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Christian Bale (The Fighter) ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΙΚΩΝ Stefan Dechant (Alice in Wonderland) ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Wally Pfister (Ιnception) ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ The Lost Thing ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ Toy Story 3 ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ The Wolfman ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΩΝ Alice in wonderland ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ In a better world ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΕΦΕ ΚΑΙ ΗΧΟΥ Inception ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ David Seidler (The King's Speech) ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Aaron Sorkin (The Social Network) ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ Stranger no more ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ God of Love ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Charles Ferguson (Inside Job) ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΠΤΙΚΩΝ ΕΦΕ Inception ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Trent Reznor & Atticus Ross (Inception) ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ «We belong together» , Randy Newman (Toy story 3) ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ Tom Hooper (The Κing's Speech) ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ Natalie Portman Μαύρος Κύκνος (BLACK SWAN) ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ Colin Firth Ο λόγος του Βασιλιά (THE KING'S SPEECH) Edited February 28, 2011 by kage Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cute_eyes Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 (edited) πωπω πρωτοτυπία πάλι στα oscar :p αλλά δεν πειράζει τα άξιζαν ολοι... Edited February 28, 2011 by cute_eyes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DesertSMisSRaiN Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Και για ακόμα μια φορά η Ακαδημία σνομπάρει τον Aronofsky :down: (μη μου πει κανείς ότι "πήρε ένα με την Portman". Είναι η νέα American sweetheart, εξ ου και το Οσκαρ. Όχι ότι δεν το άξιζε...εννοείται πως το άξιζε και με το παραπάνω). Επίσης...καλύτερου μακιγιάζ το "The Wolfman";;; Εγώ νόμιζα πως όλοι όσοι είχαν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέλανε να το ξεχάσουνε. Παράθεση "Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sofi-k Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Σαν πολυ δεν "σαρωσε" ο Λογος του Βασιλια; Τοσο φοβερη ταινια ηταν; Εντυπωση μου κανει. Περιμενα κι Αρονοφσκι, κριμα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vakon_ Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Εγώ χάρηκα βασικά που πήρε περισσότερα Όσκαρ ο Λόγος του Βασιλιά ,απο το να έπαιρνε το The Fighter. Χάρηκα επίσης που πήρε βραβείο και η Νάταλι Πόρτμαν , τις άξιζε!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
just_a_comment Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Σαν πολυ δεν "σαρωσε" ο Λογος του Βασιλια; Τοσο φοβερη ταινια ηταν; Εντυπωση μου κανει. Περιμενα κι Αρονοφσκι, κριμα. όντως...ειδικά της σκηνοθεσίας πια, μες απ τα χερια του το πηραν. Απ την άλλη χίλιες φορες ο λογος του βασιλια, παρά να τα σαρωνε η μουφιά το inception. Για το εγχωριο ενδιαφερον : το χασαμε το αγαλμα από τους Δανους :(- αλλά χαλαλι τους γιατι φαινεται καλή τανια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Τα φετινά Όσκαρ μου άφησαν μια αίσθηση αδιαφορίας. Από τη μία ο Λόγος του Βασιλιά είναι αντικειμενικά μια καλοφτιαγμένη και ωραία ταινία, από την άλλη μου φαίνεται τελείως ασήμαντη. Ο δε κύριος ανταγωνισμός του (Social Network) ήταν ένα έργο άψογα γραμμένο και σκηνοθετημένο αλλά αρκετά κρύο και απρόσωπο. Και δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η αγαπημένη μου ταινία για φέτος, ο Μαύρος Κύκνος, είχε χτυπητές αδυναμίες και ποτέ δεν έπαιζε σοβαρά για τα βασικά βραβεία. Οπότε η χρονιά δεν ήταν άσχημη συνολικά αλλά σίγουρα δεν είχε και το αριστούργημα για να χαρώ ή να εκνευριστώ με το αποτέλεσμα. Όλα κρίνονται τελικά από την υστεροφημία του κάθε έργου. Θα δούμε αν κάποιες από αυτές τις ταινίες θα μείνουν κλασικές και ποιές θα είναι αυτές. Και από τη μία πολύ αμφιβάλλω ότι θα θεωρούμε το "Λόγο του Βασιλιά" αριστούργημα σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα αλλά από την άλλη δεν είναι μια ντροπιαστική βράβευση σαν το Rocky ή το Crash. Το βραβείο της Melissa Leo από την άλλη... εχμ... :rolleyes: Πάντως θα χαιρόμουν αν έπαιρνε το Όσκαρ σκηνοθεσίας ο Fincher. Ή τουλάχιστον εφόσον δείχνει ότι το θέλει πολύ, ελπίζω να συνεχίσει να το επιδιώκει με έργα σαν το Social Network και όχι oscar bait σαν το Benjamin Button που είναι κατώτερά του. Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DesertSMisSRaiN Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Τα φετινά Όσκαρ μου άφησαν μια αίσθηση αδιαφορίας. Από τη μία ο Λόγος του Βασιλιά είναι αντικειμενικά μια καλοφτιαγμένη και ωραία ταινία, από την άλλη μου φαίνεται τελείως ασήμαντη. Ο δε κύριος ανταγωνισμός του (Social Network) ήταν ένα έργο άψογα γραμμένο και σκηνοθετημένο αλλά αρκετά κρύο και απρόσωπο. Και δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η αγαπημένη μου ταινία για φέτος, ο Μαύρος Κύκνος, είχε χτυπητές αδυναμίες και ποτέ δεν έπαιζε σοβαρά για τα βασικά βραβεία. Οπότε η χρονιά δεν ήταν άσχημη συνολικά αλλά σίγουρα δεν είχε και το αριστούργημα για να χαρώ ή να εκνευριστώ με το αποτέλεσμα. Όλα κρίνονται τελικά από την υστεροφημία του κάθε έργου. Θα δούμε αν κάποιες από αυτές τις ταινίες θα μείνουν κλασικές και ποιές θα είναι αυτές. Και από τη μία πολύ αμφιβάλλω ότι θα θεωρούμε το "Λόγο του Βασιλιά" αριστούργημα σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα αλλά από την άλλη δεν είναι μια ντροπιαστική βράβευση σαν το Rocky ή το Crash. Το βραβείο της Melissa Leo από την άλλη... εχμ... :rolleyes: Πάντως θα χαιρόμουν αν έπαιρνε το Όσκαρ σκηνοθεσίας ο Fincher. Ή τουλάχιστον εφόσον δείχνει ότι το θέλει πολύ, ελπίζω να συνεχίσει να το επιδιώκει με έργα σαν το Social Network και όχι oscar bait σαν το Benjamin Button που είναι κατώτερά του. Δε νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση στο σινεμά για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι το King's Speech δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Δηλαδή ούτε θα αλλάξει το σινεμά, ούτε θα το θυμόμαστε σε κανα-δυο χρόνια. Και τον Fincher και τον Aronofsky τους έχουν "κλέψει" πολλάκις τα Oscar που νομίζω αντικειμενικά τους αξίζανε. Με τα "Seven" και "Requiem for a Dream" δεν ήταν καν υποψήφιοι... Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές. Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά. Anyway, Oscar ήταν και πέρασαν, Oscar ήταν και πάνε :p ΥΓ: Ιδέα μου είναι ή πάτωσε το 127 Hours? Παράθεση "Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Δε νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση στο σινεμά για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι το King's Speech δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Δηλαδή ούτε θα αλλάξει το σινεμά, ούτε θα το θυμόμαστε σε κανα-δυο χρόνια. Και τον Fincher και τον Aronofsky τους έχουν "κλέψει" πολλάκις τα Oscar που νομίζω αντικειμενικά τους αξίζανε. Με τα "Seven" και "Requiem for a Dream" δεν ήταν καν υποψήφιοι... Γιατί το Fight Club? Ακόμα και το Zodiac μερικές υποψηφιότητες τουλάχιστον τις άξιζε. Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές. Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι κάποιες χρονιές βραβεύουν ταινίες που ξεφεύγουν από την οσκαρική πεπατημένη (π.χ. Σιωπή των Αμνών, Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους κλπ.) αλλά αν υπάρχει καλό Oscar bait κερδίζει εκείνο πάντα. ΥΓ: Ιδέα μου είναι ή πάτωσε το 127 Hours? Ναι, δεν πήρε τίποτα. Ακόμα χειρότερα τα πήγε το True Grit που είχε 0/10. Το βραβείο φωτογραφίας που πήγε στο Inception νομίζω ότι μάλλον το άξιζε αλλά κατά τα άλλα καλώς δεν πήρε τίποτα. Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
just_a_comment Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές. Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά. χαχαχα! τελεια αναλογία :up: και τωρα που μου το θύμισες, αυτό το χετε δει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
show Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Απογοητευτικά τα Οσκαρ φέτος, εντελώς προβλέψιμα. Μόνο για τον Bale χάρηκα. Οι παρουσιαστές κάτω του μετρίου, με μηδέν χιούμορ, μόνο το μοντάζ στην αρχή άξιζε.... ο Φράνκο τι είχε πάθει; Βαριόταν;:O Ωραίος ο Λογος του Βασιλιά, αλλά όχι και για όσκαρ καλύτερης ταινίας! Τον Φίντσερ τον έκλεψαν κανονικότατα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DesertSMisSRaiN Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Οι παρουσιαστές κάτω του μετρίου, με μηδέν χιούμορ, μόνο το μοντάζ στην αρχή άξιζε.... ο Φράνκο τι είχε πάθει; Βαριόταν;:O Όχι, απογοητεύτηκε που δεν πήρε τίποτα το 127 Hours και χάλασε η διάθεσή του :p Παράθεση "Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 χαχαχα! τελεια αναλογία :up: και τωρα που μου το θύμισες, αυτό το χετε δει? Άψογο! Επίσης: Όχι, απογοητεύτηκε που δεν πήρε τίποτα το 127 Hours και χάλασε η διάθεσή του :p Μπα, μάλλον άλλος ήταν ο λόγος. Pineapple Express. Based on a true story :p Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DesertSMisSRaiN Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 (edited) Μπα, μάλλον άλλος ήταν ο λόγος. Pineapple Express. Based on a true story :p Αχαχαχαχα Δεν έχω δει ακόμα αποσπάσματα... Ρε συ αυτός είναι κάργα μαστουρωμένος! τι το συζητάμε;;; :p:p Και το παράδοξο είναι πως θα έπρεπε να είναι αντίστροφα τα πράγματα: ο Franco ειναι ΟΚ και νηφάλιος. Η Hathaway είναι που δεν παλεύεται με τίποτα! Αυτή έπρεπε να μαστουρώσουν μπας και αποκτήσει λίγο χιούμορ! ΥΓ:... ή μπορεί απλά να ήταν κάποιο ιδιαίτερο tribute στον ΘΕΟ, - o oποιός επίσης μεθυσμένος αποκτά μαγικά...ταλέντο!! Edited February 28, 2011 by DesertSMisSRaiN Παράθεση "Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
show Δημ. February 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2011 Η Hathaway είχε πάθει το ακριβώς αντίθετο... ήταν υπερκινητική, υπερ-ενθουσιασμένη, υπερ-ενοχλητική. :p Πάντως ο Φράνκο τουιταρε όλο το βράδυ, ανέβαζε φωτογραφίες και βιντεάκια από τα παρασκήνια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. January 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2012 Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα φετινά βραβεία: http://www.imdb.com/oscars/nominations/ Πως σας φαίνονται; Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
StandArd Δημ. January 25, 2012 Author Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2012 Οι τελικές λίστες των υποψηφιοτήτων έχουν ανακοινωθεί και τα αποτελέσματα αναμένονται στις 26 Φεβρουαρίου σε μια λαμπερή τελετή απονομής. Παρ' όλα αυτά η συζήτηση δεν στρέφεται γύρω από αυτούς που κατάφεραν να αποσπάσουν την πολυπόθητη υποψηφιότητα, αλλά σε εκείνους που είναι απόντες από τις επιλογές της Ακαδημίας. Στην κατηγορία του Α' Ανδρικού Ρόλου έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο Ράιαν Γκόσλινγκ δεν κατάφερε να είναι υποψήφιος ούτε για το Drive, ούτε για το Αι Ειδοί του Μαρτίου, ούτε για το Crazy, Stupid, Love, παρ'όλο που στις Χρυσές Σφαίρες ήταν δύο φορές υποψήφιος για την ερμηνεία του στα δύο τελευταία (μία υποψηφιότητα σε κωμωδία/μιούζικαλ και μία σε δράμα). Αλλά ούτε ο Μάικλ Φασμπέντερ (Shame) που είχε αποσπάσει το βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ των Καννών και έχει ενθουσιάσει στον ρόλο ενός άνδρα εθισμένου στο σεξ δεν κατάφερε να λάβει μια θέση στην πεντάδα. Και μπορεί η ταινία του Κλιντ Ίστγουντ J. Edgar να μην έχει αποσπάσει και τις καλύτερες κριτικές και γι'αυτό να αγνοήθηκε, αλλά έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής Λεονάρντο Ντι Κάπριο δεν ήταν υποψήφιος για την ερμηνεία του ως Τζ. Έντγκαρ Χούβερ. Στην κατηγορία του Α' γυναικείου ρόλου τη θέση της Σαρλίζ Θέρον (Young Adult) «έκλεψε» η Ρούνι Μάρα από Το Κορίτσι με το Τατουάζ, ενώ ούτε η Τίλντα Σουίντον δεν κατάφερε να αποσπάσει μια υποψηφιότητα, παρά τη θαρραλέα της ερμηνεία στο Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν. Ούτε λόγος φυσικά για την Κίρστεν Ντανστ του Melancholia (παρά τα βραβεία που έχει αποσπάσει για την ερμηνεία της στην ταινία του Λαρς Φον Τρίερ). Στους δεύτερους ρόλους η απουσία του Άλμπερτ Μπρουκς (Drive) από την κατηγορία του Β' Ανδρικού Ρόλου θεωρείται κραυγαλέα. Ο ηθοποιός σχολίασε με χιούμορ μέσω Twitter την απόφαση της Ακαδημίας να μην τον συμπεριλάβει στην πεντάδα των υποψηφίων: «Με λήστεψαν! Δεν εννοώ τα Όσκαρ, εννοώ κυριολεκτικά. Έκλεψαν το παντελόνι και τα παπούτσια μου» για να γράψει λίγο αργότερα: «Και στην Ακαδημία: "Δεν με συμπαθείτε. Πραγματικά δεν με συμπαθείτε"» παραφράζοντας τον γνωστό ευχαριστήριο λόγο της Σάλι Φιλντ. Δεν περίμενε, βέβαια, μια υποψηφιότητα εξαρχής. Μία ημέρα πριν την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων είχε γράψει στο Twitter: «Αύριο θα μάθω αν θα πρέπει να πάω και σε άλλες εκδηλώσεις όπου θα κερδίσει ο Κρίστοφερ Πλάμερ», αναφερόμενος στον 82χρονο ηθοποιό που έχει σαρώσει τα βραβεία για τον ρόλο του στους Πρωτάρηδες. Μάλιστα, ο ηθοποιός ξεκίνησε μια συνομιλία με τον συνάδελφό του Πάτον Όσγουαλντ του Young Adult. Οι δυο τους αποφάσισαν να πάνε να τα πιούνε σε ένα μπαρ στο Λος Άντζελες και συνέχισαν, λέγοντας ότι θα καλέσουν και τους άλλους απόντες από τη λίστα των υποψηφίων: ο Αντι Σέρκις (Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση) θα βάζει μουσική στο τζουκ μποξ και ο Μάικλ Φασμπέντερ (Shame) θα φορά πειρατικό καπέλο. Την ίδια ώρα Σαρλίζ Θερόν και Τίλντα Σουίντον θα φτάνουν με κλεμμένο περιπολικό, ο Ράιαν Γκόσλινγκ θα πιει όλα τα βαρέλια μπίρα και η Ελίζαμπεθ Όλσεν (Μάρθα, Μάρσι Μέι, Μαρλίν) και η Κίρστεν Ντανστ θα αναδυθούν από ένα πέπλο με ροδοπέταλα. Στην κατηγορία του animation έκπληξη προκαλεί η απουσία των Περιπετειών του Τεν-Τεν, ταινία που κέρδισε και Χρυσή Σφαίρα animation, ενώ ούτε το τραγούδι της Μαντόνα για το W.E. είναι υποψήφιο για Όσκαρ τραγουδιού. Άλλωστε στην κατηγορία είναι υποψήφια μόνο δύο τραγούδια, γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά για την Ακαδημία (κανείς άλλος δεν τραγούδησε σε ταινία το 2011; ) Στην κατηγορία της καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας δεν είναι υποψήφιο Το Δέρμα που Κατοικώ του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Το εξαιρετικό Senna δεν ήταν καν στη μακρά λίστα ντοκιμαντέρ, οπότε, φυσικά, έμεινε εκτός της πεντάδας παρά το γεγονός ότι πρόκειται για εξαιρετική ταινία. Στις ταινίες τώρα που «αγνοήθηκαν» συμπεριλαμβάνονται τα Αι Ειδοί του Μαρτίου, Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν και Drive. Το Κορίτσι με το Τατουάζ λείπει από τις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας και σίγουρα έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι τη θέση του κατέλαβε το Εξαιρετικά Δυνατά και Απίστευτα Κοντά που δίχασε κοινό και κριτικούς. Newsroom ΔΟΛ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
StandArd Δημ. January 25, 2012 Author Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2012 Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα φετινά βραβεία: http://www.imdb.com/oscars/nominations/ Πως σας φαίνονται; Τα προγνωστικά δείχνουν The Artist για καλύτερη ταινία και Rango για κινούμενο σχέδιο. Το The Help είναι πιθανό να κερδίσει Α' και Β' Γυναικείο ρόλο (Βαϊόλα Ντέιβις και Οκτάβια Σπένσερ αντίστοιχα). Ο Τζορτζ Κλούνεϊ μάλλον πάει για δεύτερο Όσκαρ (μετά το Syriana) με το The Descendants. Κλειδωμένο θεωρείται το Όσκαρ Β' ρόλου στον Κρίστοφερ Πλάμερ (Beginners). Σκηνοθεσία στο The Artist, πρωτότυπο σενάριο πάλι στο The Artist και διασκευασμένο στο The Descendants. Το Hugo αναμένεται να σαρώσει στα τεχνικά βραβεία (φωτογραφία, καλλιτεχνική διεύθυνση κλπ.) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. January 27, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2012 Προσωπικά οι υποψηφιότητες με άφησαν με μια εντύπωση κάπως meh. Κραυγαλέες απουσίες, ακόμη και από ονόματα που συνήθως είναι στις πρώτες επιλογές της Ακαδημίας... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
slash7 Δημ. January 31, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2012 Μου εκανε αρκετα μεγαλη εντυπωση η απουσια της Ναιτλι για την ερμηνεια της στο "Μια επικινδυνη μεθοδος". Θεωρω οτι ηταν εξαιρετικη και αξιζε εστω την υποψηφιοτητα. Παράθεση :D Άρης Follow me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
StandArd Δημ. February 27, 2012 Author Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2012 (edited) Best Motion Picture of the Year WINNER The Artist (2011): Thomas Langmann Other Nominees: The Descendants (2011): Jim Burke, Alexander Payne, Jim Taylor Extremely Loud & Incredibly Close (2011): Scott Rudin The Help (2011): Brunson Green, Chris Columbus, Michael Barnathan Hugo (2011/II): Graham King, Martin Scorsese Midnight in Paris (2011): Letty Aronson, Stephen Tenenbaum Moneyball (2011): Michael De Luca, Rachael Horovitz, Brad Pitt The Tree of Life (2011): Sarah Green, Bill Pohlad, Dede Gardner, Grant Hill War Horse (2011): Steven Spielberg, Kathleen Kennedy Best Performance by an Actor in a Leading Role WINNER Jean Dujardin for The Artist (2011) Other Nominees: Demian Bichir for A Better Life (2011) George Clooney for The Descendants (2011) Gary Oldman for Tinker Tailor Soldier Spy (2011) Brad Pitt for Moneyball (2011) Best Performance by an Actress in a Leading Role WINNER Meryl Streep for The Iron Lady (2011) Other Nominees: Glenn Close for Albert Nobbs (2011) Viola Davis for The Help (2011) Rooney Mara for The Girl with the Dragon Tattoo (2011) Michelle Williams for My Week with Marilyn (2011) Best Performance by an Actor in a Supporting Role WINNER Christopher Plummer for Beginners (2010) Other Nominees: Kenneth Branagh for My Week with Marilyn (2011) Jonah Hill for Moneyball (2011) Nick Nolte for Warrior (2011) Max von Sydow for Extremely Loud & Incredibly Close (2011) Best Performance by an Actress in a Supporting Role WINNER Octavia Spencer for The Help (2011) Other Nominees: Berenice Bejo for The Artist (2011) Jessica Chastain for The Help (2011) Melissa McCarthy for Bridesmaids (2011) Janet McTeer for Albert Nobbs (2011) Best Achievement in Directing WINNER Michel Hazanavicius for The Artist (2011) Other Nominees: Woody Allen for Midnight in Paris (2011) Terrence Malick for The Tree of Life (2011) Alexander Payne for The Descendants (2011) Martin Scorsese for Hugo (2011/II) Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen WINNER Midnight in Paris (2011): Woody Allen Other Nominees: The Artist (2011): Michel Hazanavicius Bridesmaids (2011): Kristen Wiig, Annie Mumolo Margin Call (2011): J.C. Chandor Jodaeiye Nader az Simin (2011): Asghar Farhadi Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published WINNER The Descendants (2011): Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash Other Nominees: Hugo (2011/II): John Logan The Ides of March (2011): George Clooney, Grant Heslov, Beau Willimon Moneyball (2011): Steven Zaillian, Aaron Sorkin, Stan Chervin Tinker Tailor Soldier Spy (2011): Bridget O'Connor, Peter Straughan Best Animated Feature Film of the Year WINNER Rango (2011): Gore Verbinski Other Nominees: Une vie de chat (2010): Alain Gagnol, Jean-Loup Felicioli Chico & Rita (2010): Fernando Trueba, Javier Mariscal Kung Fu Panda 2 (2011): Jennifer Yuh Puss in Boots (2011): Chris Miller Best Foreign Language Film of the Year WINNER Jodaeiye Nader az Simin (2011): Asghar Farhadi (Iran) Other Nominees: Rundskop (2011): Michael R. Roskam (Belgium) Hearat Shulayim (2011): Joseph Cedar (Israel) In Darkness (2011): Agnieszka Holland (Poland) Monsieur Lazhar (2011): Philippe Falardeau (Canada) Best Achievement in Cinematography WINNER Hugo (2011/II): Robert Richardson Other Nominees: The Artist (2011): Guillaume Schiffman The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Jeff Cronenweth The Tree of Life (2011): Emmanuel Lubezki War Horse (2011): Janusz Kaminski Best Achievement in Editing WINNER The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Angus Wall, Kirk Baxter Other Nominees: The Artist (2011): Anne-Sophie Bion, Michel Hazanavicius The Descendants (2011): Kevin Tent Hugo (2011/II): Thelma Schoonmaker Moneyball (2011): Christopher Tellefsen Best Achievement in Art Direction WINNER Hugo (2011/II): Dante Ferretti, Francesca Lo Schiavo Other Nominees: The Artist (2011): Laurence Bennett, Robert Gould Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Stuart Craig, Stephenie McMillan Midnight in Paris (2011): Anne Seibel, Helene Dubreuil War Horse (2011): Rick Carter, Lee Sandales Best Achievement in Costume Design WINNER The Artist (2011): Mark Bridges Other Nominees: Anonymous (2011/I): Lisy Christl Hugo (2011/II): Sandy Powell Jane Eyre (2011): Michael O'Connor W.E. (2011): Arianne Phillips Best Achievement in Makeup WINNER The Iron Lady (2011): Mark Coulier, J. Roy Helland Other Nominees: Albert Nobbs (2011): Martial Corneville, Lynn Johnson, Matthew W. Mungle Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Nick Dudman, Amanda Knight, Lisa Tomblin Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score WINNER The Artist (2011): Ludovic Bource Other Nominees: The Adventures of Tintin (2011): John Williams Hugo (2011/II): Howard Shore Tinker Tailor Soldier Spy (2011): Alberto Iglesias War Horse (2011): John Williams Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song WINNER The Muppets (2011): Bret McKenzie ("Man or Muppet") Other Nominees: Rio (2011): Sergio Mendes, Carlinhos Brown, Siedah Garrett ("Real in Rio") Best Achievement in Sound Mixing WINNER Hugo (2011/II): Tom Fleischman, John Midgley Other Nominees: The Girl with the Dragon Tattoo (2011): David Parker, Michael Semanick, Ren Klyce, Bo Persson Moneyball (2011): Deb Adair, Ron Bochar, David Giammarco, Ed Novick Transformers: Dark of the Moon (2011): Greg P. Russell, Gary Summers, Jeffrey J. Haboush, Peter J. Devlin War Horse (2011): Gary Rydstrom, Andy Nelson, Tom Johnson, Stuart Wilson Best Achievement in Sound Editing WINNER Hugo (2011/II): Philip Stockton, Eugene Gearty Other Nominees: Drive (2011): Lon Bender, Victor Ray Ennis The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Ren Klyce Transformers: Dark of the Moon (2011): Ethan Van der Ryn, Erik Aadahl War Horse (2011): Richard Hymns, Gary Rydstrom Best Achievement in Visual Effects WINNER Hugo (2011/II): Robert Legato, Joss Williams, Ben Grossmann, Alex Henning Other Nominees: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Tim Burke, David Vickery, Greg Butler, John Richardson Real Steel (2011): Erik Nash, John Rosengrant, Danny Gordon Taylor, Swen Gillberg Rise of the Planet of the Apes (2011): Joe Letteri, Dan Lemmon, R. Christopher White, Daniel Barrett Transformers: Dark of the Moon (2011): Scott Farrar, Scott Benza, Matthew E. Butler, John Frazier Best Documentary, Features WINNER Undefeated (2011): Daniel Lindsay, T.J. Martin, Rich Middlemas Other Nominees: Hell and Back Again (2011): Danfung Dennis, Mike Lerner If a Tree Falls: A Story of the Earth Liberation Front (2011): Marshall Curry, Sam Cullman Paradise Lost 3: Purgatory (2011): Joe Berlinger, Bruce Sinofsky Pina (2011): Wim Wenders, Gian-Piero Ringel Best Documentary, Short Subjects WINNER Saving Face (2012): Daniel Junge, Sharmeen Obaid-Chinoy Other Nominees: The Barber of Birmingham: Foot Soldier of the Civil Rights Movement (2011): Robin Fryday, Gail Dolgin God Is the Bigger Elvis (2012): Rebecca Cammisa, Julie Anderson Incident in New Baghdad (2011): James Spione The Tsunami and the Cherry Blossom (2011): Lucy Walker, Kira Carstensen Best Short Film, Animated WINNER The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (2011): William Joyce, Brandon Oldenburg Other Nominees: Dimanche (2011): Patrick Doyon La Luna (2011): Enrico Casarosa A Morning Stroll (2011): Grant Orchard, Sue Goffe Wild Life (2011): Amanda Forbis, Wendy Tilby Best Short Film, Live Action WINNER The Shore (2011): Terry George, Oorlagh George Other Nominees: Pentecost (2011): Peter McDonald Raju (2011): Max Zahle, Stefan Gieren Time Freak (2011): Andrew Bowler, Gigi Causey Tuba Atlantic (2010): Edited February 28, 2012 by StandArd Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DesertSMisSRaiN Δημ. February 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2012 Αν και φαντάζομαι ότι θα με κράξετε, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το The Artist είναι τόσο καλή ταινία. Δεν την έχω δει, αλλά δε με τραβάει και τίποτα να τη δω. Sorry για αυτό που θα πω αλλά προσωπικά πιστεύω πως όλη αυτή η φασαρία έγινε και γίνεται γιατί είναι κάτι το πρωτότυπο (για 2012) και πολύ "ψαγμένο", avant-garde και τέλος πάντων φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει. Αδυνατώ να πιστέψω πως η καλύτερη ταινία για μια ολόκληρη χρονιά ήταν μια ταινία που δεν ακούγεται ούτε μια λέξη, όσο χαζό και αν ακούγεται αυτό στους λάτρεις του βωβού κινηματογράφου. Με δυο λόγια, μου κάνει λίγο pretentious το όλο πράγμα... Tώρα για τα βραβεία που έχουν να κάνουν με τους ηθοποιούς, αν και ξαναλέω πως δεν έχω δει την ταινία, αν όντως είναι καλοί σίγουρα τους αξίζουν περισσότερο απ'ότι θα άξιζαν στους άλλους συναδέλφους τους γιατί είναι πολύ δύσκολο να εκφράσεις συναισθήματα χωρίς λόγια. Τέλος για τη Meryl Streep έχω να πω ότι όπως διάβασα κάπου κάποτε, "αυτής της γυναίκας και το κουρτινόξυλο να της δώσεις να παίξει, θα το κάνει τόσο ενδιαφέρον που θα κάτσεις και θα το παρακολουθήσεις". Παράθεση "Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lisa Δημ. February 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2012 ακριβώς την ίδια γνώμη έχω κι εγώ για το the artist. ακριβώς όπως το λες. και πραγματικά δεν έχω υπομονή να δω την ταινία ούτε καν από περιέργεια.. τραγικό... σχετικά με τη Μέρυλ Στριπ συμφωνώ επίσης, δεν υπάρχει πιο φαν από μενα, αλλά θεωρώ ότι έχει δώσει πολύ πιο ιδανικές για όσκαρ ερμηνείες όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, όσκαρ που πραγματικα΄άξιζε και της χρωστούσαν. αυτή η ταινία δεν ήταν πετυχημένη για μενα, ήταν ένας καλός ρόλος και μια καλή ερμηνεία αλλά δεν έπεσα κάτω, δεν ήταν μια χρονιά που θ ατης έδινα όσκαρ γι'αυτό. σίγουρα όμως θα της είχα δώσει 3-4 προηγούμενα.. να πω για τις γέφυρες του Μάντισον; την Αμφιβολία;; ακόμα και για το Διάβολο με το Prada άξιζε όσκαρ... ειλικρινά νομίζω πως το όλο θέμα με τη Θάτσερ ήταν τελείως προβλέψιμο και χαζό, τελείως αμερικανιά να το πω έτσι.. anyway όπως και να χει εγώ θεωρώ ότι πήρε κάτι χρωστούμενο.. κι ελπίζω να μη τη διαγράψουν από τη λίστα γιατί σκοπεύει να επανέλθει με 2 σούπερ ταινίες -όπως φαίνεται κι ελπίζω ότι θα μας συγκινήσει βαθιά και πάλι... Παράθεση 'cause somewhere in the crowd there' s you!.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. February 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2012 Αν και φαντάζομαι ότι θα με κράξετε, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το The Artist είναι τόσο καλή ταινία. Δεν την έχω δει, αλλά δε με τραβάει και τίποτα να τη δω. Sorry για αυτό που θα πω αλλά προσωπικά πιστεύω πως όλη αυτή η φασαρία έγινε και γίνεται γιατί είναι κάτι το πρωτότυπο (για 2012) και πολύ "ψαγμένο", avant-garde και τέλος πάντων φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει. Αδυνατώ να πιστέψω πως η καλύτερη ταινία για μια ολόκληρη χρονιά ήταν μια ταινία που δεν ακούγεται ούτε μια λέξη, όσο χαζό και αν ακούγεται αυτό στους λάτρεις του βωβού κινηματογράφου. Με δυο λόγια, μου κάνει λίγο pretentious το όλο πράγμα... Δεν νομίζω πως θα βρεις εύκολα θιασώτες του The Artist σε οποιονδήποτε άλλο «κύκλο» πέραν των κριτικών και «κριτικών». Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες, ήταν λες και η ταινία έγινε απλά για να πάρει βραβείο(-α). Tώρα για τα βραβεία που έχουν να κάνουν με τους ηθοποιούς, αν και ξαναλέω πως δεν έχω δει την ταινία, αν όντως είναι καλοί σίγουρα τους αξίζουν περισσότερο απ'ότι θα άξιζαν στους άλλους συναδέλφους τους γιατί είναι πολύ δύσκολο να εκφράσεις συναισθήματα χωρίς λόγια. Προσωπικά πιστεύω το αντίθετο. Οι εκφράσεις είναι κάτι που κάθε ηθοποιός είναι αναγκασμένος να μάθει να παρουσιάζει (βλ. Jooey, "I'm old, I'm cold" κλπ.). Θεωρώ όμως ότι εφόσον ο κινηματογράφος είναι ομιλών, η ερμηνεία πρέπει να αντικατοπτρίζει όλα τα aspects (δεν μου έρχεται το ελληνικό) του ρόλου. Και ο τόνος της φωνής, και ο τρόπος που θα πεις τα λόγια. Η απαγγελία είναι εύκολη, το να κάνεις τα λόγια όμως να είναι πραγματικά δικά σου είναι δύσκολο. Νομίζω πως οι περισσότεροι βρίσκουν πάτημα σε αυτό που λες για τις εκφράσεις χωρίς λόγια, αλλά προσωπικά το βρίσκω εύκολη λύση/δικαιολογία. Τέλος για τη Meryl Streep έχω να πω ότι όπως διάβασα κάπου κάποτε, "αυτής της γυναίκας και το κουρτινόξυλο να της δώσεις να παίξει, θα το κάνει τόσο ενδιαφέρον που θα κάτσεις και θα το παρακολουθήσεις". Άξιζε όμως στην προκειμένη περίπτωση; ακριβώς την ίδια γνώμη έχω κι εγώ για το the artist. ακριβώς όπως το λες. και πραγματικά δεν έχω υπομονή να δω την ταινία ούτε καν από περιέργεια.. τραγικό... σχετικά με τη Μέρυλ Στριπ συμφωνώ επίσης, δεν υπάρχει πιο φαν από μενα, αλλά θεωρώ ότι έχει δώσει πολύ πιο ιδανικές για όσκαρ ερμηνείες όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, όσκαρ που πραγματικα΄άξιζε και της χρωστούσαν. αυτή η ταινία δεν ήταν πετυχημένη για μενα, ήταν ένας καλός ρόλος και μια καλή ερμηνεία αλλά δεν έπεσα κάτω, δεν ήταν μια χρονιά που θ ατης έδινα όσκαρ γι'αυτό. σίγουρα όμως θα της είχα δώσει 3-4 προηγούμενα.. να πω για τις γέφυρες του Μάντισον; την Αμφιβολία;; ακόμα και για το Διάβολο με το Prada άξιζε όσκαρ... ειλικρινά νομίζω πως το όλο θέμα με τη Θάτσερ ήταν τελείως προβλέψιμο και χαζό, τελείως αμερικανιά να το πω έτσι.. anyway όπως και να χει εγώ θεωρώ ότι πήρε κάτι χρωστούμενο.. κι ελπίζω να μη τη διαγράψουν από τη λίστα γιατί σκοπεύει να επανέλθει με 2 σούπερ ταινίες -όπως φαίνεται κι ελπίζω ότι θα μας συγκινήσει βαθιά και πάλι... Ακριβώς. Το κάνει συχνά η Ακαδημία, αγνοεί ερμηνείες made for Oscar και βραβεύει τους ηθοποιούς αργότερα σε ταινίες χαμηλότερων ποιοτικά ερμηνειών... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.