Jump to content

The Academy Awards (Oscars)


StandArd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για τις λιγότερο "διάσημες" κατηγορίες:

 

Στην κατηγορία των ντοκυμαντέρ υπάρχει εντόνη συζήτηση γύρω από το (απολαυστικά αστείο/περίεργο) Exit through the giftshop του ζωντανού θρύλου της street art Banksy. Ο καλλιτέχνης ζήτησε να εμφανιστεί με μάσκα σε περίπτωση που βραβευτεί (δεν εχει αποκαλυψει ποτε το πρόσωπό του) αλλά η ακαδημίά αρνήθηκε.

To φαβορί πάντως φαίνεται να είναι το τελειως επίκαιρο Inside Job, με θέμα την οικονομική κρίση.

 

Από τις μικρού μήκους (αγαπημένη μου κατηγορία) έχω δει το wish 143 που το βρήκα πάρα πολύ ωραίο (στον player του BBC για οποιον ενδιαφέρεται), αλλά και το φαβορί για φέτος, το The crush που είναι εξαιρετικό (παιδάκι ειναι ερωτευμενο με τη δασκάλα του και προκαλεί τον αρραβωνιαστικό της σε μονομαχία). Και οι άλλες ταινίες φαίνονται πολύ καλές από τα promos, θα ηθελα να δω και το God of love αλλά δεν το χω βρει ακόμα.

 

Από τις animated μικρού μήκους πολύ ωραία είναι το Τhe Lost thing, αλλά και το Magadascar, carnet de voyage που ξεχωρίζει για την αισθητική-κολλαζ/scrapbook. Βασικά όλες μου άρεσαν: και το The Gruffalo, παραμύθι, παραγωγή του BBC1 και το οικολογικό Let's Pollute και η μοναδική παραγωγή μεγάλης εταιρείας (Pixar&Disney), το χαριτωμένο Day&Νight, που, αν δεν κανω λάθος, έπαιζε πριν το Toy Story 3.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 135
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

http://www.imdb.com/features/oscars/2011/nominations

Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Melissa Leo (The Fighter)

 

B' AΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Christian Bale (The Fighter)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΙΚΩΝ

Stefan Dechant (Alice in Wonderland)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Wally Pfister (Ιnception)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

The Lost Thing

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Toy Story 3

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

The Wolfman

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΩΝ

Alice in wonderland

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

In a better world

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΕΦΕ ΚΑΙ ΗΧΟΥ

Inception

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

David Seidler (The King's Speech)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

Aaron Sorkin (The Social Network)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Stranger no more

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

God of Love

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Charles Ferguson (Inside Job)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΠΤΙΚΩΝ ΕΦΕ

Inception

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Trent Reznor & Atticus Ross (Inception)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ

«We belong together» , Randy Newman (Toy story 3)

 

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ

Tom Hooper (The Κing's Speech)

 

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ

Natalie Portman Μαύρος Κύκνος (BLACK SWAN)

 

ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ

Colin Firth Ο λόγος του Βασιλιά (THE KING'S SPEECH)

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

πωπω πρωτοτυπία πάλι στα oscar :p

αλλά δεν πειράζει τα άξιζαν ολοι...

Edited by cute_eyes
Link to comment
Share on other sites

Και για ακόμα μια φορά η Ακαδημία σνομπάρει τον Aronofsky :down:

 

(μη μου πει κανείς ότι "πήρε ένα με την Portman". Είναι η νέα American sweetheart, εξ ου και το Οσκαρ. Όχι ότι δεν το άξιζε...εννοείται πως το άξιζε και με το παραπάνω).

 

Επίσης...καλύτερου μακιγιάζ το "The Wolfman";;;

Εγώ νόμιζα πως όλοι όσοι είχαν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέλανε να το ξεχάσουνε.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολυ δεν "σαρωσε" ο Λογος του Βασιλια; Τοσο φοβερη ταινια ηταν; Εντυπωση μου κανει. Περιμενα κι Αρονοφσκι, κριμα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγώ χάρηκα βασικά που πήρε περισσότερα Όσκαρ ο Λόγος του Βασιλιά ,απο το να έπαιρνε το The Fighter.

Χάρηκα επίσης που πήρε βραβείο και η Νάταλι Πόρτμαν , τις άξιζε!!

Link to comment
Share on other sites

Σαν πολυ δεν "σαρωσε" ο Λογος του Βασιλια; Τοσο φοβερη ταινια ηταν; Εντυπωση μου κανει. Περιμενα κι Αρονοφσκι, κριμα.

 

όντως...ειδικά της σκηνοθεσίας πια, μες απ τα χερια του το πηραν. Απ την άλλη χίλιες φορες ο λογος του βασιλια, παρά να τα σαρωνε η μουφιά το inception.

 

Για το εγχωριο ενδιαφερον : το χασαμε το αγαλμα από τους Δανους :(- αλλά χαλαλι τους γιατι φαινεται καλή τανια

Link to comment
Share on other sites

Τα φετινά Όσκαρ μου άφησαν μια αίσθηση αδιαφορίας. Από τη μία ο Λόγος του Βασιλιά είναι αντικειμενικά μια καλοφτιαγμένη και ωραία ταινία, από την άλλη μου φαίνεται τελείως ασήμαντη. Ο δε κύριος ανταγωνισμός του (Social Network) ήταν ένα έργο άψογα γραμμένο και σκηνοθετημένο αλλά αρκετά κρύο και απρόσωπο. Και δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η αγαπημένη μου ταινία για φέτος, ο Μαύρος Κύκνος, είχε χτυπητές αδυναμίες και ποτέ δεν έπαιζε σοβαρά για τα βασικά βραβεία.

Οπότε η χρονιά δεν ήταν άσχημη συνολικά αλλά σίγουρα δεν είχε και το αριστούργημα για να χαρώ ή να εκνευριστώ με το αποτέλεσμα.

Όλα κρίνονται τελικά από την υστεροφημία του κάθε έργου. Θα δούμε αν κάποιες από αυτές τις ταινίες θα μείνουν κλασικές και ποιές θα είναι αυτές. Και από τη μία πολύ αμφιβάλλω ότι θα θεωρούμε το "Λόγο του Βασιλιά" αριστούργημα σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα αλλά από την άλλη δεν είναι μια ντροπιαστική βράβευση σαν το Rocky ή το Crash. Το βραβείο της Melissa Leo από την άλλη... εχμ... :rolleyes:

 

Πάντως θα χαιρόμουν αν έπαιρνε το Όσκαρ σκηνοθεσίας ο Fincher. Ή τουλάχιστον εφόσον δείχνει ότι το θέλει πολύ, ελπίζω να συνεχίσει να το επιδιώκει με έργα σαν το Social Network και όχι oscar bait σαν το Benjamin Button που είναι κατώτερά του.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Τα φετινά Όσκαρ μου άφησαν μια αίσθηση αδιαφορίας. Από τη μία ο Λόγος του Βασιλιά είναι αντικειμενικά μια καλοφτιαγμένη και ωραία ταινία, από την άλλη μου φαίνεται τελείως ασήμαντη. Ο δε κύριος ανταγωνισμός του (Social Network) ήταν ένα έργο άψογα γραμμένο και σκηνοθετημένο αλλά αρκετά κρύο και απρόσωπο. Και δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η αγαπημένη μου ταινία για φέτος, ο Μαύρος Κύκνος, είχε χτυπητές αδυναμίες και ποτέ δεν έπαιζε σοβαρά για τα βασικά βραβεία.

Οπότε η χρονιά δεν ήταν άσχημη συνολικά αλλά σίγουρα δεν είχε και το αριστούργημα για να χαρώ ή να εκνευριστώ με το αποτέλεσμα.

Όλα κρίνονται τελικά από την υστεροφημία του κάθε έργου. Θα δούμε αν κάποιες από αυτές τις ταινίες θα μείνουν κλασικές και ποιές θα είναι αυτές. Και από τη μία πολύ αμφιβάλλω ότι θα θεωρούμε το "Λόγο του Βασιλιά" αριστούργημα σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα αλλά από την άλλη δεν είναι μια ντροπιαστική βράβευση σαν το Rocky ή το Crash. Το βραβείο της Melissa Leo από την άλλη... εχμ... :rolleyes:

 

Πάντως θα χαιρόμουν αν έπαιρνε το Όσκαρ σκηνοθεσίας ο Fincher. Ή τουλάχιστον εφόσον δείχνει ότι το θέλει πολύ, ελπίζω να συνεχίσει να το επιδιώκει με έργα σαν το Social Network και όχι oscar bait σαν το Benjamin Button που είναι κατώτερά του.

 

Δε νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση στο σινεμά για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι το King's Speech δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Δηλαδή ούτε θα αλλάξει το σινεμά, ούτε θα το θυμόμαστε σε κανα-δυο χρόνια.

Και τον Fincher και τον Aronofsky τους έχουν "κλέψει" πολλάκις τα Oscar που νομίζω αντικειμενικά τους αξίζανε. Με τα "Seven" και "Requiem for a Dream" δεν ήταν καν υποψήφιοι...

 

Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές.

Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά.

 

Anyway, Oscar ήταν και πέρασαν, Oscar ήταν και πάνε :p

 

ΥΓ: Ιδέα μου είναι ή πάτωσε το 127 Hours?

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση στο σινεμά για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι το King's Speech δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Δηλαδή ούτε θα αλλάξει το σινεμά, ούτε θα το θυμόμαστε σε κανα-δυο χρόνια.

Και τον Fincher και τον Aronofsky τους έχουν "κλέψει" πολλάκις τα Oscar που νομίζω αντικειμενικά τους αξίζανε. Με τα "Seven" και "Requiem for a Dream" δεν ήταν καν υποψήφιοι...

 

Γιατί το Fight Club? Ακόμα και το Zodiac μερικές υποψηφιότητες τουλάχιστον τις άξιζε.

 

Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές.

Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά.

 

Η αλήθεια είναι ότι κάποιες χρονιές βραβεύουν ταινίες που ξεφεύγουν από την οσκαρική πεπατημένη (π.χ. Σιωπή των Αμνών, Καμιά Πατρίδα για τους μελλοθάνατους κλπ.) αλλά αν υπάρχει καλό Oscar bait κερδίζει εκείνο πάντα.

 

ΥΓ: Ιδέα μου είναι ή πάτωσε το 127 Hours?

 

Ναι, δεν πήρε τίποτα. Ακόμα χειρότερα τα πήγε το True Grit που είχε 0/10. Το βραβείο φωτογραφίας που πήγε στο Inception νομίζω ότι μάλλον το άξιζε αλλά κατά τα άλλα καλώς δεν πήρε τίποτα.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά τα Oscar μου θυμίζουν λίγο...την Έκθεση στις Πανελλαδικές.

Σου λένε "να σκέφτεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι πιστεύεις πραγματικά, να πρωτοπορείς", αλλά άμα δεν ακολουθήσεις την πεπατημένη οδό μην περιμένεις επιβράβευση. Το ίδιο και με τα βραβεία: κάτι να ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισμένα, από την κλασική συνταγή της "καλής" ταινίας και σε γράφουνε κανονικά.

 

χαχαχα! τελεια αναλογία :up:

και τωρα που μου το θύμισες, αυτό το χετε δει?

Link to comment
Share on other sites

Απογοητευτικά τα Οσκαρ φέτος, εντελώς προβλέψιμα. Μόνο για τον Bale χάρηκα.

Οι παρουσιαστές κάτω του μετρίου, με μηδέν χιούμορ, μόνο το μοντάζ στην αρχή άξιζε.... ο Φράνκο τι είχε πάθει; Βαριόταν;:O

 

Ωραίος ο Λογος του Βασιλιά, αλλά όχι και για όσκαρ καλύτερης ταινίας!

Τον Φίντσερ τον έκλεψαν κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Οι παρουσιαστές κάτω του μετρίου, με μηδέν χιούμορ, μόνο το μοντάζ στην αρχή άξιζε.... ο Φράνκο τι είχε πάθει; Βαριόταν;:O

 

Όχι, απογοητεύτηκε που δεν πήρε τίποτα το 127 Hours και χάλασε η διάθεσή του :p

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα! τελεια αναλογία :up:

και τωρα που μου το θύμισες, αυτό το χετε δει?

 

Άψογο! Επίσης:

 

Όχι, απογοητεύτηκε που δεν πήρε τίποτα το 127 Hours και χάλασε η διάθεσή του :p

 

Μπα, μάλλον άλλος ήταν ο λόγος.

 

Pineapple Express. Based on a true story :p

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Μπα, μάλλον άλλος ήταν ο λόγος.

 

Pineapple Express. Based on a true story :p

 

Αχαχαχαχα

Δεν έχω δει ακόμα αποσπάσματα...

Ρε συ αυτός είναι κάργα μαστουρωμένος! τι το συζητάμε;;; :p:p

Και το παράδοξο είναι πως θα έπρεπε να είναι αντίστροφα τα πράγματα: ο Franco ειναι ΟΚ και νηφάλιος. Η Hathaway είναι που δεν παλεύεται με τίποτα! Αυτή έπρεπε να μαστουρώσουν μπας και αποκτήσει λίγο χιούμορ!

 

ΥΓ:... ή μπορεί απλά να ήταν κάποιο ιδιαίτερο tribute στον ΘΕΟ,

- o oποιός επίσης μεθυσμένος αποκτά μαγικά...ταλέντο!! Edited by DesertSMisSRaiN

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Η Hathaway είχε πάθει το ακριβώς αντίθετο... ήταν υπερκινητική, υπερ-ενθουσιασμένη, υπερ-ενοχλητική. :p

 

Πάντως ο Φράνκο τουιταρε όλο το βράδυ, ανέβαζε φωτογραφίες και βιντεάκια από τα παρασκήνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα φετινά βραβεία:

 

http://www.imdb.com/oscars/nominations/

 

Πως σας φαίνονται;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Οι τελικές λίστες των υποψηφιοτήτων έχουν ανακοινωθεί και τα αποτελέσματα αναμένονται στις 26 Φεβρουαρίου σε μια λαμπερή τελετή απονομής. Παρ' όλα αυτά η συζήτηση δεν στρέφεται γύρω από αυτούς που κατάφεραν να αποσπάσουν την πολυπόθητη υποψηφιότητα, αλλά σε εκείνους που είναι απόντες από τις επιλογές της Ακαδημίας.

 

 

Στην κατηγορία του Α' Ανδρικού Ρόλου έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο Ράιαν Γκόσλινγκ δεν κατάφερε να είναι υποψήφιος ούτε για το Drive, ούτε για το Αι Ειδοί του Μαρτίου, ούτε για το Crazy, Stupid, Love, παρ'όλο που στις Χρυσές Σφαίρες ήταν δύο φορές υποψήφιος για την ερμηνεία του στα δύο τελευταία (μία υποψηφιότητα σε κωμωδία/μιούζικαλ και μία σε δράμα).

 

Αλλά ούτε ο Μάικλ Φασμπέντερ (Shame) που είχε αποσπάσει το βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ των Καννών και έχει ενθουσιάσει στον ρόλο ενός άνδρα εθισμένου στο σεξ δεν κατάφερε να λάβει μια θέση στην πεντάδα.

 

Και μπορεί η ταινία του Κλιντ Ίστγουντ J. Edgar να μην έχει αποσπάσει και τις καλύτερες κριτικές και γι'αυτό να αγνοήθηκε, αλλά έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής Λεονάρντο Ντι Κάπριο δεν ήταν υποψήφιος για την ερμηνεία του ως Τζ. Έντγκαρ Χούβερ.

 

Στην κατηγορία του Α' γυναικείου ρόλου τη θέση της Σαρλίζ Θέρον (Young Adult) «έκλεψε» η Ρούνι Μάρα από Το Κορίτσι με το Τατουάζ, ενώ ούτε η Τίλντα Σουίντον δεν κατάφερε να αποσπάσει μια υποψηφιότητα, παρά τη θαρραλέα της ερμηνεία στο Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν.

 

Ούτε λόγος φυσικά για την Κίρστεν Ντανστ του Melancholia (παρά τα βραβεία που έχει αποσπάσει για την ερμηνεία της στην ταινία του Λαρς Φον Τρίερ).

 

Στους δεύτερους ρόλους η απουσία του Άλμπερτ Μπρουκς (Drive) από την κατηγορία του Β' Ανδρικού Ρόλου θεωρείται κραυγαλέα.

 

Ο ηθοποιός σχολίασε με χιούμορ μέσω Twitter την απόφαση της Ακαδημίας να μην τον συμπεριλάβει στην πεντάδα των υποψηφίων: «Με λήστεψαν! Δεν εννοώ τα Όσκαρ, εννοώ κυριολεκτικά. Έκλεψαν το παντελόνι και τα παπούτσια μου» για να γράψει λίγο αργότερα: «Και στην Ακαδημία: "Δεν με συμπαθείτε. Πραγματικά δεν με συμπαθείτε"» παραφράζοντας τον γνωστό ευχαριστήριο λόγο της Σάλι Φιλντ.

 

Δεν περίμενε, βέβαια, μια υποψηφιότητα εξαρχής. Μία ημέρα πριν την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων είχε γράψει στο Twitter: «Αύριο θα μάθω αν θα πρέπει να πάω και σε άλλες εκδηλώσεις όπου θα κερδίσει ο Κρίστοφερ Πλάμερ», αναφερόμενος στον 82χρονο ηθοποιό που έχει σαρώσει τα βραβεία για τον ρόλο του στους Πρωτάρηδες.

 

Μάλιστα, ο ηθοποιός ξεκίνησε μια συνομιλία με τον συνάδελφό του Πάτον Όσγουαλντ του Young Adult. Οι δυο τους αποφάσισαν να πάνε να τα πιούνε σε ένα μπαρ στο Λος Άντζελες και συνέχισαν, λέγοντας ότι θα καλέσουν και τους άλλους απόντες από τη λίστα των υποψηφίων: ο Αντι Σέρκις (Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση) θα βάζει μουσική στο τζουκ μποξ και ο Μάικλ Φασμπέντερ (Shame) θα φορά πειρατικό καπέλο.

 

Την ίδια ώρα Σαρλίζ Θερόν και Τίλντα Σουίντον θα φτάνουν με κλεμμένο περιπολικό, ο Ράιαν Γκόσλινγκ θα πιει όλα τα βαρέλια μπίρα και η Ελίζαμπεθ Όλσεν (Μάρθα, Μάρσι Μέι, Μαρλίν) και η Κίρστεν Ντανστ θα αναδυθούν από ένα πέπλο με ροδοπέταλα.

 

Στην κατηγορία του animation έκπληξη προκαλεί η απουσία των Περιπετειών του Τεν-Τεν, ταινία που κέρδισε και Χρυσή Σφαίρα animation, ενώ ούτε το τραγούδι της Μαντόνα για το W.E. είναι υποψήφιο για Όσκαρ τραγουδιού.

 

Άλλωστε στην κατηγορία είναι υποψήφια μόνο δύο τραγούδια, γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά για την Ακαδημία (κανείς άλλος δεν τραγούδησε σε ταινία το 2011; )

 

Στην κατηγορία της καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας δεν είναι υποψήφιο Το Δέρμα που Κατοικώ του Πέδρο Αλμοδόβαρ.

 

Το εξαιρετικό Senna δεν ήταν καν στη μακρά λίστα ντοκιμαντέρ, οπότε, φυσικά, έμεινε εκτός της πεντάδας παρά το γεγονός ότι πρόκειται για εξαιρετική ταινία.

 

Στις ταινίες τώρα που «αγνοήθηκαν» συμπεριλαμβάνονται τα Αι Ειδοί του Μαρτίου, Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν και Drive. Το Κορίτσι με το Τατουάζ λείπει από τις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας και σίγουρα έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι τη θέση του κατέλαβε το Εξαιρετικά Δυνατά και Απίστευτα Κοντά που δίχασε κοινό και κριτικούς.

 

Newsroom ΔΟΛ

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα φετινά βραβεία:

 

http://www.imdb.com/oscars/nominations/

 

Πως σας φαίνονται;

 

Τα προγνωστικά δείχνουν The Artist για καλύτερη ταινία και Rango για κινούμενο σχέδιο.

 

Το The Help είναι πιθανό να κερδίσει Α' και Β' Γυναικείο ρόλο (Βαϊόλα Ντέιβις και Οκτάβια Σπένσερ αντίστοιχα).

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ μάλλον πάει για δεύτερο Όσκαρ (μετά το Syriana) με το The Descendants.

Κλειδωμένο θεωρείται το Όσκαρ Β' ρόλου στον Κρίστοφερ Πλάμερ (Beginners).

Σκηνοθεσία στο The Artist, πρωτότυπο σενάριο πάλι στο The Artist και διασκευασμένο στο The Descendants.

Το Hugo αναμένεται να σαρώσει στα τεχνικά βραβεία (φωτογραφία, καλλιτεχνική διεύθυνση κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά οι υποψηφιότητες με άφησαν με μια εντύπωση κάπως meh. Κραυγαλέες απουσίες, ακόμη και από ονόματα που συνήθως είναι στις πρώτες επιλογές της Ακαδημίας...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Μου εκανε αρκετα μεγαλη εντυπωση η απουσια της Ναιτλι για την ερμηνεια της στο "Μια επικινδυνη μεθοδος".

Θεωρω οτι ηταν εξαιρετικη και αξιζε εστω την υποψηφιοτητα.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Best Motion Picture of the Year

WINNER

The Artist (2011): Thomas Langmann

 

Other Nominees:

The Descendants (2011): Jim Burke, Alexander Payne, Jim Taylor

Extremely Loud & Incredibly Close (2011): Scott Rudin

The Help (2011): Brunson Green, Chris Columbus, Michael Barnathan

Hugo (2011/II): Graham King, Martin Scorsese

Midnight in Paris (2011): Letty Aronson, Stephen Tenenbaum

Moneyball (2011): Michael De Luca, Rachael Horovitz, Brad Pitt

The Tree of Life (2011): Sarah Green, Bill Pohlad, Dede Gardner, Grant Hill

War Horse (2011): Steven Spielberg, Kathleen Kennedy

 

Best Performance by an Actor in a Leading Role

WINNER

Jean Dujardin for The Artist (2011)

 

Other Nominees:

Demian Bichir for A Better Life (2011)

George Clooney for The Descendants (2011)

Gary Oldman for Tinker Tailor Soldier Spy (2011)

Brad Pitt for Moneyball (2011)

 

Best Performance by an Actress in a Leading Role

WINNER

Meryl Streep for The Iron Lady (2011)

 

Other Nominees:

Glenn Close for Albert Nobbs (2011)

Viola Davis for The Help (2011)

Rooney Mara for The Girl with the Dragon Tattoo (2011)

Michelle Williams for My Week with Marilyn (2011)

 

Best Performance by an Actor in a Supporting Role

WINNER

Christopher Plummer for Beginners (2010)

 

Other Nominees:

Kenneth Branagh for My Week with Marilyn (2011)

Jonah Hill for Moneyball (2011)

Nick Nolte for Warrior (2011)

Max von Sydow for Extremely Loud & Incredibly Close (2011)

 

Best Performance by an Actress in a Supporting Role

WINNER

Octavia Spencer for The Help (2011)

 

Other Nominees:

Berenice Bejo for The Artist (2011)

Jessica Chastain for The Help (2011)

Melissa McCarthy for Bridesmaids (2011)

Janet McTeer for Albert Nobbs (2011)

 

Best Achievement in Directing

WINNER

Michel Hazanavicius for The Artist (2011)

 

Other Nominees:

Woody Allen for Midnight in Paris (2011)

Terrence Malick for The Tree of Life (2011)

Alexander Payne for The Descendants (2011)

Martin Scorsese for Hugo (2011/II)

 

Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen

WINNER

Midnight in Paris (2011): Woody Allen

 

Other Nominees:

The Artist (2011): Michel Hazanavicius

Bridesmaids (2011): Kristen Wiig, Annie Mumolo

Margin Call (2011): J.C. Chandor

Jodaeiye Nader az Simin (2011): Asghar Farhadi

 

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published

WINNER

The Descendants (2011): Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash

 

Other Nominees:

Hugo (2011/II): John Logan

The Ides of March (2011): George Clooney, Grant Heslov, Beau Willimon

Moneyball (2011): Steven Zaillian, Aaron Sorkin, Stan Chervin

Tinker Tailor Soldier Spy (2011): Bridget O'Connor, Peter Straughan

 

Best Animated Feature Film of the Year

WINNER

Rango (2011): Gore Verbinski

 

Other Nominees:

Une vie de chat (2010): Alain Gagnol, Jean-Loup Felicioli

Chico & Rita (2010): Fernando Trueba, Javier Mariscal

Kung Fu Panda 2 (2011): Jennifer Yuh

Puss in Boots (2011): Chris Miller

 

Best Foreign Language Film of the Year

WINNER

Jodaeiye Nader az Simin (2011): Asghar Farhadi (Iran)

 

Other Nominees:

Rundskop (2011): Michael R. Roskam (Belgium)

Hearat Shulayim (2011): Joseph Cedar (Israel)

In Darkness (2011): Agnieszka Holland (Poland)

Monsieur Lazhar (2011): Philippe Falardeau (Canada)

 

Best Achievement in Cinematography

WINNER

Hugo (2011/II): Robert Richardson

 

Other Nominees:

The Artist (2011): Guillaume Schiffman

The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Jeff Cronenweth

The Tree of Life (2011): Emmanuel Lubezki

War Horse (2011): Janusz Kaminski

 

Best Achievement in Editing

WINNER

The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Angus Wall, Kirk Baxter

 

Other Nominees:

The Artist (2011): Anne-Sophie Bion, Michel Hazanavicius

The Descendants (2011): Kevin Tent

Hugo (2011/II): Thelma Schoonmaker

Moneyball (2011): Christopher Tellefsen

 

Best Achievement in Art Direction

WINNER

Hugo (2011/II): Dante Ferretti, Francesca Lo Schiavo

 

Other Nominees:

The Artist (2011): Laurence Bennett, Robert Gould

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Stuart Craig, Stephenie McMillan

Midnight in Paris (2011): Anne Seibel, Helene Dubreuil

War Horse (2011): Rick Carter, Lee Sandales

 

Best Achievement in Costume Design

WINNER

The Artist (2011): Mark Bridges

 

Other Nominees:

Anonymous (2011/I): Lisy Christl

Hugo (2011/II): Sandy Powell

Jane Eyre (2011): Michael O'Connor

W.E. (2011): Arianne Phillips

 

Best Achievement in Makeup

WINNER

The Iron Lady (2011): Mark Coulier, J. Roy Helland

 

Other Nominees:

Albert Nobbs (2011): Martial Corneville, Lynn Johnson, Matthew W. Mungle

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Nick Dudman, Amanda Knight, Lisa Tomblin

 

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score

WINNER

The Artist (2011): Ludovic Bource

 

Other Nominees:

The Adventures of Tintin (2011): John Williams

Hugo (2011/II): Howard Shore

Tinker Tailor Soldier Spy (2011): Alberto Iglesias

War Horse (2011): John Williams

 

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song

WINNER

The Muppets (2011): Bret McKenzie ("Man or Muppet")

 

Other Nominees:

Rio (2011): Sergio Mendes, Carlinhos Brown, Siedah Garrett ("Real in Rio")

 

Best Achievement in Sound Mixing

WINNER

Hugo (2011/II): Tom Fleischman, John Midgley

 

Other Nominees:

The Girl with the Dragon Tattoo (2011): David Parker, Michael Semanick, Ren Klyce, Bo Persson

Moneyball (2011): Deb Adair, Ron Bochar, David Giammarco, Ed Novick

Transformers: Dark of the Moon (2011): Greg P. Russell, Gary Summers, Jeffrey J. Haboush, Peter J. Devlin

War Horse (2011): Gary Rydstrom, Andy Nelson, Tom Johnson, Stuart Wilson

 

Best Achievement in Sound Editing

WINNER

Hugo (2011/II): Philip Stockton, Eugene Gearty

 

Other Nominees:

Drive (2011): Lon Bender, Victor Ray Ennis

The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Ren Klyce

Transformers: Dark of the Moon (2011): Ethan Van der Ryn, Erik Aadahl

War Horse (2011): Richard Hymns, Gary Rydstrom

 

Best Achievement in Visual Effects

WINNER

Hugo (2011/II): Robert Legato, Joss Williams, Ben Grossmann, Alex Henning

 

Other Nominees:

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011): Tim Burke, David Vickery, Greg Butler, John Richardson

Real Steel (2011): Erik Nash, John Rosengrant, Danny Gordon Taylor, Swen Gillberg

Rise of the Planet of the Apes (2011): Joe Letteri, Dan Lemmon, R. Christopher White, Daniel Barrett

Transformers: Dark of the Moon (2011): Scott Farrar, Scott Benza, Matthew E. Butler, John Frazier

 

Best Documentary, Features

WINNER

Undefeated (2011): Daniel Lindsay, T.J. Martin, Rich Middlemas

 

Other Nominees:

Hell and Back Again (2011): Danfung Dennis, Mike Lerner

If a Tree Falls: A Story of the Earth Liberation Front (2011): Marshall Curry, Sam Cullman

Paradise Lost 3: Purgatory (2011): Joe Berlinger, Bruce Sinofsky

Pina (2011): Wim Wenders, Gian-Piero Ringel

 

Best Documentary, Short Subjects

WINNER

Saving Face (2012): Daniel Junge, Sharmeen Obaid-Chinoy

 

Other Nominees:

The Barber of Birmingham: Foot Soldier of the Civil Rights Movement (2011): Robin Fryday, Gail Dolgin

God Is the Bigger Elvis (2012): Rebecca Cammisa, Julie Anderson

Incident in New Baghdad (2011): James Spione

The Tsunami and the Cherry Blossom (2011): Lucy Walker, Kira Carstensen

 

Best Short Film, Animated

WINNER

The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (2011): William Joyce, Brandon Oldenburg

 

Other Nominees:

Dimanche (2011): Patrick Doyon

La Luna (2011): Enrico Casarosa

A Morning Stroll (2011): Grant Orchard, Sue Goffe

Wild Life (2011): Amanda Forbis, Wendy Tilby

 

Best Short Film, Live Action

WINNER

The Shore (2011): Terry George, Oorlagh George

 

Other Nominees:

Pentecost (2011): Peter McDonald

Raju (2011): Max Zahle, Stefan Gieren

Time Freak (2011): Andrew Bowler, Gigi Causey

Tuba Atlantic (2010):

Edited by StandArd
Link to comment
Share on other sites

Αν και φαντάζομαι ότι θα με κράξετε, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το The Artist είναι τόσο καλή ταινία.

Δεν την έχω δει, αλλά δε με τραβάει και τίποτα να τη δω. Sorry για αυτό που θα πω αλλά προσωπικά πιστεύω πως όλη αυτή η φασαρία έγινε και γίνεται γιατί είναι κάτι το πρωτότυπο (για 2012) και πολύ "ψαγμένο", avant-garde και τέλος πάντων φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει. Αδυνατώ να πιστέψω πως η καλύτερη ταινία για μια ολόκληρη χρονιά ήταν μια ταινία που δεν ακούγεται ούτε μια λέξη, όσο χαζό και αν ακούγεται αυτό στους λάτρεις του βωβού κινηματογράφου. Με δυο λόγια, μου κάνει λίγο pretentious το όλο πράγμα...

 

Tώρα για τα βραβεία που έχουν να κάνουν με τους ηθοποιούς, αν και ξαναλέω πως δεν έχω δει την ταινία, αν όντως είναι καλοί σίγουρα τους αξίζουν περισσότερο απ'ότι θα άξιζαν στους άλλους συναδέλφους τους γιατί είναι πολύ δύσκολο να εκφράσεις συναισθήματα χωρίς λόγια.

 

Τέλος για τη Meryl Streep έχω να πω ότι όπως διάβασα κάπου κάποτε, "αυτής της γυναίκας και το κουρτινόξυλο να της δώσεις να παίξει, θα το κάνει τόσο ενδιαφέρον που θα κάτσεις και θα το παρακολουθήσεις".

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς την ίδια γνώμη έχω κι εγώ για το the artist. ακριβώς όπως το λες. και πραγματικά δεν έχω υπομονή να δω την ταινία ούτε καν από περιέργεια.. τραγικό...

 

σχετικά με τη Μέρυλ Στριπ συμφωνώ επίσης, δεν υπάρχει πιο φαν από μενα, αλλά θεωρώ ότι έχει δώσει πολύ πιο ιδανικές για όσκαρ ερμηνείες όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, όσκαρ που πραγματικα΄άξιζε και της χρωστούσαν. αυτή η ταινία δεν ήταν πετυχημένη για μενα, ήταν ένας καλός ρόλος και μια καλή ερμηνεία αλλά δεν έπεσα κάτω, δεν ήταν μια χρονιά που θ ατης έδινα όσκαρ γι'αυτό. σίγουρα όμως θα της είχα δώσει 3-4 προηγούμενα.. να πω για τις γέφυρες του Μάντισον; την Αμφιβολία;; ακόμα και για το Διάβολο με το Prada άξιζε όσκαρ... ειλικρινά νομίζω πως το όλο θέμα με τη Θάτσερ ήταν τελείως προβλέψιμο και χαζό, τελείως αμερικανιά να το πω έτσι.. anyway όπως και να χει εγώ θεωρώ ότι πήρε κάτι χρωστούμενο.. κι ελπίζω να μη τη διαγράψουν από τη λίστα γιατί σκοπεύει να επανέλθει με 2 σούπερ ταινίες -όπως φαίνεται κι ελπίζω ότι θα μας συγκινήσει βαθιά και πάλι...

'cause somewhere in the crowd there' s you!..
Link to comment
Share on other sites

Αν και φαντάζομαι ότι θα με κράξετε, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το The Artist είναι τόσο καλή ταινία.

Δεν την έχω δει, αλλά δε με τραβάει και τίποτα να τη δω. Sorry για αυτό που θα πω αλλά προσωπικά πιστεύω πως όλη αυτή η φασαρία έγινε και γίνεται γιατί είναι κάτι το πρωτότυπο (για 2012) και πολύ "ψαγμένο", avant-garde και τέλος πάντων φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει. Αδυνατώ να πιστέψω πως η καλύτερη ταινία για μια ολόκληρη χρονιά ήταν μια ταινία που δεν ακούγεται ούτε μια λέξη, όσο χαζό και αν ακούγεται αυτό στους λάτρεις του βωβού κινηματογράφου. Με δυο λόγια, μου κάνει λίγο pretentious το όλο πράγμα...

 

Δεν νομίζω πως θα βρεις εύκολα θιασώτες του The Artist σε οποιονδήποτε άλλο «κύκλο» πέραν των κριτικών και «κριτικών». Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες, ήταν λες και η ταινία έγινε απλά για να πάρει βραβείο(-α).

 

Tώρα για τα βραβεία που έχουν να κάνουν με τους ηθοποιούς, αν και ξαναλέω πως δεν έχω δει την ταινία, αν όντως είναι καλοί σίγουρα τους αξίζουν περισσότερο απ'ότι θα άξιζαν στους άλλους συναδέλφους τους γιατί είναι πολύ δύσκολο να εκφράσεις συναισθήματα χωρίς λόγια.

 

Προσωπικά πιστεύω το αντίθετο. Οι εκφράσεις είναι κάτι που κάθε ηθοποιός είναι αναγκασμένος να μάθει να παρουσιάζει (βλ. Jooey, "I'm old, I'm cold" κλπ.). Θεωρώ όμως ότι εφόσον ο κινηματογράφος είναι ομιλών, η ερμηνεία πρέπει να αντικατοπτρίζει όλα τα aspects (δεν μου έρχεται το ελληνικό) του ρόλου. Και ο τόνος της φωνής, και ο τρόπος που θα πεις τα λόγια. Η απαγγελία είναι εύκολη, το να κάνεις τα λόγια όμως να είναι πραγματικά δικά σου είναι δύσκολο. Νομίζω πως οι περισσότεροι βρίσκουν πάτημα σε αυτό που λες για τις εκφράσεις χωρίς λόγια, αλλά προσωπικά το βρίσκω εύκολη λύση/δικαιολογία.

 

Τέλος για τη Meryl Streep έχω να πω ότι όπως διάβασα κάπου κάποτε, "αυτής της γυναίκας και το κουρτινόξυλο να της δώσεις να παίξει, θα το κάνει τόσο ενδιαφέρον που θα κάτσεις και θα το παρακολουθήσεις".

 

Άξιζε όμως στην προκειμένη περίπτωση;

 

ακριβώς την ίδια γνώμη έχω κι εγώ για το the artist. ακριβώς όπως το λες. και πραγματικά δεν έχω υπομονή να δω την ταινία ούτε καν από περιέργεια.. τραγικό...

 

σχετικά με τη Μέρυλ Στριπ συμφωνώ επίσης, δεν υπάρχει πιο φαν από μενα, αλλά θεωρώ ότι έχει δώσει πολύ πιο ιδανικές για όσκαρ ερμηνείες όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, όσκαρ που πραγματικα΄άξιζε και της χρωστούσαν. αυτή η ταινία δεν ήταν πετυχημένη για μενα, ήταν ένας καλός ρόλος και μια καλή ερμηνεία αλλά δεν έπεσα κάτω, δεν ήταν μια χρονιά που θ ατης έδινα όσκαρ γι'αυτό. σίγουρα όμως θα της είχα δώσει 3-4 προηγούμενα.. να πω για τις γέφυρες του Μάντισον; την Αμφιβολία;; ακόμα και για το Διάβολο με το Prada άξιζε όσκαρ... ειλικρινά νομίζω πως το όλο θέμα με τη Θάτσερ ήταν τελείως προβλέψιμο και χαζό, τελείως αμερικανιά να το πω έτσι.. anyway όπως και να χει εγώ θεωρώ ότι πήρε κάτι χρωστούμενο.. κι ελπίζω να μη τη διαγράψουν από τη λίστα γιατί σκοπεύει να επανέλθει με 2 σούπερ ταινίες -όπως φαίνεται κι ελπίζω ότι θα μας συγκινήσει βαθιά και πάλι...

 

Ακριβώς. Το κάνει συχνά η Ακαδημία, αγνοεί ερμηνείες made for Oscar και βραβεύει τους ηθοποιούς αργότερα σε ταινίες χαμηλότερων ποιοτικά ερμηνειών...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...