Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Ωχ, ανοιξαν οι ασκοι του Αιολου!!

Λογικα τωρα θα ακολουθησουν 5-6 parts με την απαντηση... :p :p

(μην με παρεξηγησει κανεις σας, χιουμορ κανω!)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

vre sakiss pou eides esu pws ta italika entupa vgazoun kaluteri tin 159 se sxesi me tin triara????

pira to quattroruote kai anamesa apo 11 autokinita tin vgazei OGDOI prwto to bmw meta mercedes meta audi meta passat klp klp.kai min akousw kouventa giati pali to quattroruote KAI to Auto(allo periodiko italiko) vgazoun kalutero to bmw.

Eυχαριστω που μου δινεις την ευκαιρια γιατι φενεται οτι αν και ''ιταλος'' δεν γνωριζεις καλα τα πραγματα.Οτι γραφεις προερχεται απο αυτα που διαβαζεις στο Ιταλικο Quattroruote που συνεχως γραφει βλακειες.Να σε ενημερωσω λοιπον για το τι συμβαινει στην Ιταλια....

 

Το Quattroruote εχει το μεγαλυτερο διαφημιστικο του συμβολαιο με το Groupo Vag και ειναι το αδερφακι του γερμανικου Ams καθως εκτος του οτι δημοσιευουν παρομοια αρθρα χρησιμοποιουν και κοινους testers.

To Αutomobilismo εχει το μεγαλυτερο του συμβολαιο με την Bmw Italia και δευτερο με την Vag.

Το Auto εχει πρωτο συμβολαιο με την Bmw Italia,δευτερο με την Vag και τριτο με την DaimlerChrysler Italia.

 

Mετα σε ενημερωνω αγαπητε οτι στον διαγωνισμο του COTY 2004 οι 3ις απο τους 6 Ιταλους δημοσιογραφους (Cavicchi, Pilgrims, Eramo) εδωσαν σκανδαλωδη βαθμολογια στο Fiat Panda.Aρκει μονο να αναφερω οτι οι Βρετανοι εδωσαν 43ψηφους,40 οι Γαλλοι και 38 οι 6 Ιταλοι στο συνολο τους.Ο κυριος Eramo εδωσε 10 βαθμους στο Golf,5 στο opel Meriva,4 στο Mazda και μονο 3 στο Panda.Aπ'οτι καταλαβαινεις,στο συνολο των 281 βαθμων μονο οι 38 προερχονται απο τους ιταλους δημοσιογραφους.....Λοιπον,για ποιον Ιταλικο τυπο μιλας?

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ας ερθουμε στο περιφημο συγκριτικο που προβαλεις ως επιχειρημα αλλα μονο καποιος αρκετα ηλιθιος μπορει να πεισθει(δεν θα αναφερθω καθολου στις ανακριβειες που εγραψες για GM-πλατφορμα κ.τ.λ. γιατι φενεται οτι δεν γνωριζεις οχι μονο την Put option αλλα και τιποτα για την Premium multislip platform.)

 

Για να δουνε οι φιλοι μας ποσο αξιοπιστο ειναι το συγκεκριμενο test το οποιο σπονσοραρει η Bmw-Vag-DC,γινεται στην Γερμανια και μετα εκδιδεται απο ολα τα περιοδικα(eγχωρια και μη) που ανηκουν στην German publishing house motor-pressed(autobild-ams-quattroruote..ktl) .....αρκει μονο να πω οτι στις πρωτες 4 θεσεις ηταν μονο τα γερμανικα αυτοκινητα(100% επιτυχια)...ακομα και το Μondeo/407/Accord ηταν συνολικα καλυτερα απο την 159 :lol: ....πραγματικα διασκεδαζω με τετοια review γιατι δειχνουν οι Γερμανοι ποσο φοβουνται την 159.Να σου θυμησω οτι στο αναλογο test με το λανσαρισμα της 156 ειχε βαθμολογηθει τελευταια!Μετα πως ειναι δυνατον οταν η 159 εχει τα καλυτερα υλικα-συναρμογη στην κατηγορια της να παιρνει χειροτερο βαθμο απο την 3,Α4,C εναν τομεα στον οποιο οι πατριωτες γαλλοι εχουν παραδεχθει οτι η 159 δεν εχει αντιπαλο?

 

Ειναι σκανδαλωδες οταν η 159 σε ολα τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας,slalom παιρνει τους καλυτερους βαθμους και στο overall του handling την βγαζουν χειροτερη απο το Α4,C VW Passat,3.ΞΕΧΑΣΕΣ να αναφερεις οτι το στο αρθρο παροτι την παραπληροφορηση ΛΕΝΕ οτι η 159 has the better suspension than all the tried cars("COLPO DI GENIO"=GENIUS BLOW") και παροτι το μεγαλυτερο βαρος της ειναι μπροστα απο την σειρα 3 σε καθε απο τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας αλλα στο overall γραφουν αλλα ντι αλλων.........................oι αθεοφοβοι εδωσαν μεγαλυτερη βαθμολογια ακομα και στο Vectra εναντι του Sabb 9-3....ακομα και η X type σε παρομοιο test ειχε παρει λιγοτερους βαθμους απο το Vectra....οταν το saab 9-3 εχει βελτοιωμενα μηχανικα μερη,στρεπτικη ακαμψια,καλυτερη ποιοτητα υλικων/φινιρισμα απο το αδερφακι Vectra και οι φιλοι μας οι γερμανοι το βγαζουν χειροτερο απο το εθνικο τους προοιον!!!ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ οι μηχανικοι της GM που χρησιμοποιησαν ως βαση της premium cadillac bls το Sabb 9-3 και οχι το Vectra.Μετα ξεχνας να γραψεις οτι στο test ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ τον πιο μικρο κινητηρα της βασικης εκδοσης της 159 1.9JTDm ενω τα Βmw, Mondeo, Passat, Audi Benz & Bmw χρησιμοποιουσαν μεγαλυτερο κινητηρα.Ας ειμαστε σοβαροι...αφου δοκιμασαν τον 1.9 εναντι 2.2 θα μπορουσαν να δοκιμασουν και τον 2.4JTDm εναντι του 2.2 καθως η τιμη του 1.9(150hp) με τον 2.4(200hp) ειναι πολυ κοντα.1.9 150hp της Alfa εναντι 2.2D 177hp 400nm για το Toyota avensis η του 2,4 Volvo D5 185ηπ/400nm,2.0-163hp της Bmw?...γιατι δεν επελεξαν τον 2.4JTDm?Επιπλεον η 159 1.9JTDm progression ζυγιζει 1535kgr και η 320d 1505kgr...στο test ομως χρησιμοποιησαν την distinctive εκδοση που ζυγιζει 20/30kg περισσοτερα αρα εχουμε +60kg για την 159 σε σχεση με την 3αρα που ειναι το βαρος ενος ενηλικα και η 159 καταφερνει να ειναι πρωτη σε καθενα απο τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας.H 159 φορουσε 225/50 r17 κατι που τιμωρει την καταναλωση-επιταχυνση ενω οι φιλοι μας οι γερμανοι φορουσαν 205 R16.

 

Περιμενε πρωτα να δεις μερικα σοβαρα συγκρητικα αλλων χωρων που δεν εχουν σχεση με Γερμανικους οικους οπως top gear, car magazine, car visie, 4 troxoi, autocar, action car motion, autojournal κ.τ.λ..και μετα να βγαλεις το τελικο σου συμπερασμα.

 

Η 159 εχει επαινεθει απο πληθος περιοδικων οπως.....

Autocar

Car

Express Car

Top Gear

Automobiles Classiques

Visie Car

Autoweek(NL)

4TPOXOI

Car Motor und Sport(GR)

Car Motor und Sport(SE)

You Bilagare(SE)

Car(GR)

The autojournal

The automobile

race track

κτλ

κτλ

κτλ

 

 

Σε αυτο την σχολικη αναφορα που ο θεος να το κανει master test οπως το ονομασαν ο πιο βασικος παραγοντας ηταν η εθνικοτητα του αυτοκινητου και τιποτε αλλο :!:

Τωρα το αν εσυ με βαση αυτο το συγκριτικο θεωρεις οτι η 3αρα με την μπροστινη αναρτηση αυτοκινητου πολης,σχεδιαση επνευσμενη απο Primera του 90(ο bangle εχασε την θεση του απο διευθυντης σχεδιασης),μαζικη χρηση κακογουστου σκληρου πλαστικου στο εσωτερικο,κατωτερης ποιοτητα δερμα τυπου nappa,υποδυεστερους κινητηρες,ειναι καλυτερη απο την 159 ειναι δικαιωμα σου αλλα να ξερεις οτι δεν απευθυνεσαι σε προβατα.

Link to comment
Share on other sites

Η 159 προσφερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

 

-Μεγαλύτερες διαστάσεις

ΑLFA ROMEO 159 4660mm / 1828mm / 1417mm

BMW 3 4520mm / 1817mm / 1421mm

AUDI A4 4586mm /1772mm / 1427mm

-Το καλύτερο φρενάρισμα με μόλις 36m στο 100-0km/h.

-Καλύτερη ηχομόνωση....67db στα 120km/h

-Η βασική έκδοση της 159 έχει διπλά κρύσταλλα(μόνη στη κατηγορία),ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και κλιματισμό που είναι εξτρά στις βασικές εκδόσεις των γερμανικών μοντέλων κάτι που προσθέτει 50kg στο συνολικό βάρος.

-To Q4 προσθέτει 150kg στην 3.2 γι’αυτό τα συγκριτικά θα πρέπει να γίνουν με 330xi και Α4 3.2 Quattro.

-Alfa 159 180.000daNM

BMW 3 E90 129.000daNM

Audi A4 126.000daNM

-H πλατφόρμα της προοριζόταν για αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας E/F και θα έχει την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην D segment.31.400nm/degree είναι μια τιμή μεγαλύτερη ακόμα και από την 7series,S class και μόνο η Quattroporte/Α8 εχει πιο άκαμπτο πλαίσιο απο ατσάλι. Μιλάμε για εξωπραγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισης, οδηγικής συμπεριφοράς και παθητικής ασφάλειας, πρωτόγνωρο για την κατηγορία, κάτι που έχει επαληθευθεί από το γεγονός οτι η 159 έχει την καλύτερη ευελιξία στην κατηγορία της σημειώνοντας ακόμα και με τον πιο αδύναμο κινητήρα της 1.9JTDm,130Km/h στην απότομη αλλαγή πορείας την στιγμή που για π.χ. μόνο η 330i σταματά στα 122,9km/h. Αν και η Bmw ισχυρίστηκε οτι κάθε 6κυλινδρος με παρόμοια ισχύ με τον δικό της είναι 10 κιλά βαρύτερος, ο αλουμινένιος 3.2 V6 JTS TwinPhaser της Alfa Romeo ζυγίζει 162χγρ,δηλαδή μόλις 1 κιλό περισσότερο. Test slalom(18m) από το γερμανικό AMS.

Η 159 1.9 JTD 150hp με 100hp λιγότερα από την 147Gta και σχεδόν 200kg βαρύτερη καταφέρνει και είναι πιο γρήγορη!

159 1.9JTDm 150cv TA 62,9km/h

147 GTA 250CV TA 61,4KM/H

Golf R32 62,7km/h(100kg ελαφρύτερο)

Μένει να κατακτήσει και τα 5 αστέρια στο Euro Ncap.

-Τα πιο δυνατά 4/6κύλινδρα σύνολα

Στο επίσημο press release οι μετρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί με βενζίνη 95 οκτανίων.

Η διαφορά μεταξύ 95 και 98 Ron μεταφράζεται σε (1,5-2%+/-) σε ροπή και ιπποδύναμη. Τα test της Bmw3 και του Α4 είναι με 98Ron ενω της 159 ειναι με 95Ron,δηλαδή ο 2.2JTS αποδίδει με 98Ron 190hp και ο 3.2 V6 JTS 265hp.

Mε βενζίνη 98 οκτανίων.

159 1.9JTS 163hp/6500rpm 194nm/4500rpm

159 2.2JTS 189hp/6500rpm 235nm/4500rpm

159 3.2JTS Q4 265hp/6200rpm 328nm/4500rpm

-Το σύστημα TwinPhaser προσφέρει το 85% της ροπής μεταξύ 1500 & 6000rpm και το 90% μεταξύ 2500 & 6000rpm

-H 159 1.9JTS αντικαθιστά την 156 1.8T.SPARK και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από 318i-2,0,Audi A4 2,0,C180 Kompressor & 9-3 1,8…

Η 159 2.4JTDm έχει καλύτερες επιδόσεις από Lexus IS220 D,X type 2.2D & A4 2.5TDI.

Η 159 3.2JTS Q4 έχει καλύτερες επιδόσεις από Jaguar X type 3.0V6 4x4, C350 4matic,C280 3.0V6 4matic.....

159 1.9JTDm έχει καλύτερες επιδόσεις από A4 2.0TDI,X type 2.0D

159 1.9JTDm 8v............................................A4 1.9TDI

159 2.2JTS αντικαθιστά την 156 2.0 ΤS και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από: 320i,X type 2.1V6 C200 Kompressor,Saab 9-3.

-159 vs Bmw 3

Αν και η Bmw ισχυρίστηκε οτι κάθε 6κυλινδρος με παρόμοια ισχύ με τον δικό της είναι 10 κιλά βαρύτερος,ο αλουμινένιος 3.2 V6 JTS TwinPhaser της Alfa Romeo ζυγίζει 162χγρ,δηλαδή μόλις 1 κιλό περισσότερο.

 

 

1858cm3 L4 16v JTS TwinPhaser 160hp/6500rpm 190nm/4500rpm(168nm/2000rpm)

'18i' 1998cm3 L4 16v Valvetronic 129hp/5750rpm 180nm/3250rpm

...............................................................................................

2198cm3 L4 16v JTS TwinPhaser 185hp/6500rpm 230nm/4500rpm(203nm/2000rpm)

'20i' 1998cm3 L4 16v valvetronic 150hp/6200rpm 200nm/3600rpm

...............................................................................................

3195cm3 V6 24v JTS TwinPhaser 260hp/6200rpm 322nm/4500rpm(285nm/2000rpm)

'30i' 2995cm3 L6 24v valvetronic 258hp/6600rpm 300nm/2500rpm

-Tρεις επιλογές diesel 1.9JTDm=120/150hp, 2.4JTDm=200hp.

-Καλύτερο φινίρισμα (αρκεί μόνο να παρατηρήσει κανείς το τελείωμα του ταμπλό στο κάτω μέρος της κολώνας στήριξης του τιμονιού)/ποιότητα υλικών στην κατηγορία και μαζική χρήση πραγματικού αλουμινίου.

-Τρεις επιλογές δερμάτινου σαλονιού.

Η βασική επιλογή ονομάζεται tibet σε σχέση με το παλιό momo

Πλήρης κάλυψη του εσωτερικού με pieno fiore (ίδιας ποιότητας με το Tibet) της Frau (an icon of made in italy).

Σπορ εσωτερικό με ίδια καθίσματα με αυτά της Βrera.

-5 χρόνια εγγύηση στα Μηχανικά μέρη όταν οι Γερμανοί ανταγωνιστές προσφέρουν 2.

-Επιλογή προσθιοκίνησης ή τετρακίνησης.

-Καλύτερη ενεργητική/παθητική ασφάλεια.

- Το πιο γρήγορο/ακριβές τιμόνι στην κατηγορία

- Η 159 είναι μετρημένη κατά Din ready to drive που περιλαμβάνει 100% φορτίο καυσίμου+75kg(= οδηγός + αποσκευές) + υγρά. Αλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν διαφορετικές ευρωπαϊκές νόρμες.

-Το πάτωμα premium χρησιμοποιεί διπλά-τετράπλευρα ψαλίδια μπροστά, πίσω ανάρτηση τύπου trilink [στην πραγματικότητα είναι Pentalink αλλά κατασκευασμένη απο 3 τμήματα και όχι 5 εκ των οποίων τα 2 βασικά ειναι σχεδίασης U με δύο links (ενώσεις) έκαστος με αποτέλεσμα να πιάνει μικρότερο χώρο, άρα μικρότερο βάρος, άρα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά],η οποία είναι αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος multilink.

Link to comment
Share on other sites

Κατι ασχετο που εγραψα λιγο καιρο πριν...

PS: Ειναι τυχαιο το οτι οποιδηποτε αρθρο καταφερεται εναντια στην 159 να ειναι "αναξιοπιστο", "βλακωδες" και "ψευδες" και οσα την εκθειαζουν να εινια τα αξιοπιστα και τα "proffesional"!!

Ε, δεν νομιζω, ετσι δεν ειναι!?!?!

Link to comment
Share on other sites

koita sakiss....den kserw an eimai ilithios i oxi opws omws kserw pws den apeuthinomai se provata(alla se lukous...px diafimistiko spot 159...)

 

OMWS pistepse me an kai se paw me ta xilia gia tin filotimi kai romantiki oso kai entelws anidioteli(den se plirwnei i alfa romeo gia ayta pou les ta les giati tin agapas san etairia)prospatheia kalo tha itan file mou na gurisei kai ayti stin pisw kinisi gia na patisei mia kai kali to katestimeno

 

sou lew mono pws osoi filoi gnwstoi eixan kana eurw gia aytokinito piran bmw enw mou eipan pws tha epairnan alfa an itan piswkiniti.

 

metaksu autwn vale kai mena.

 

an mi ti allo i bmw emeine poio pisti stin paradosi tis kai auto den mporeis na to arnitheis.

 

me filikous xairetismous.

 

enas oxi kai toso ilithios.

 

isws ligo

 

 

ps.amelidi se paw me ta xilia filaraki eisai morfi...irtha saloniki prin ena mina apithani!!!

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

...OMWS pistepse me an kai se paw me ta xilia gia tin filotimi kai romantiki oso kai entelws anidioteli(den se plirwnei i alfa romeo gia ayta pou les ta les giati tin agapas san etairia)prospatheia kalo tha itan file mou na gurisei kai ayti stin pisw kinisi gia na patisei mia kai kali to katestimeno

 

sou lew mono pws osoi filoi gnwstoi eixan kana eurw gia aytokinito piran bmw enw mou eipan pws tha epairnan alfa an itan piswkiniti.

 

metaksu autwn vale kai mena.

 

an mi ti allo i bmw emeine poio pisti stin paradosi tis kai auto den mporeis na to arnitheis...

 

Η alfa romeo θα γυρισει στην πισω κινηση, μερικως με την 159 Q4 (80% δυναμη πισω) και εντελως με την 169. Και τοτε θα δεις εναν sakiss να φθανει τα 30,000 post! υπομονη...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον για να ξεκαθαρισουμε το παραμυθι οτι το αρθρο ηταν του Ιταλικου Quattroruote οριστε και η Greek version κατευθειαν translated from German house press....τουλαχιστον στην ελληνικη εκδοση τονιζουν οτι η 159 πρωτευσε και στα 5 τεστ δυναμικης συμπεριφορας.Φενεται οτι το πακετο διαφημησεων απο BmwGr,VagGt,DCGr δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο αυτο της Vag-Italia-Dc Italia και προσπαθουν να ισσοροπησουν την κατασταση μπας και ξεκολλησουν απο τον πατο των πωλησεων.

 

http://www.ams.gr/JPG/ams/390/covers/2005.20.jpg

Link to comment
Share on other sites

pantws pedia xthes me tin 156 1.6 mou 3ekinisame kontra me mia 318 stin efteia tis ag.varvaras(kipros) kai me pernouse kata miso aftokinito....molis ftasame stin strofi tis ag,varvaras kai enw imoun stin e3wteriki ton perasa aneta........alla eipame...'molis teleiwnei i eftheia 3ekina i eftyxia.....
Link to comment
Share on other sites

Η 159 διαλυει τον ανταγωνισμο γιατι μερικοι ανθρωποι ξερουν να παθιαζουν και να παθιαζονται.

 

Master test απο δημοσιογραφους του Ams.de που δημοσιευτηκε σε ολα τα περιοδικα του ομιλου...ams.de/fr/gr/nl,auto-quattroruote.it

 

Το αρθρο ξεκινα καπως ετσι..Ειναι ...αλλου!

-Ξεπερνα τα επιπεδα ασφαλειας του ανταγωνισμου,η 159 ειναι το πρωτο αυτοκινητο που διαθετει αεροσακο για τα γονατα του συνοδηγου.

-Το πλαισιο της ειναι το πιο ακαμπτο της κλασης,πραγμα που ωφειλεται στη νεας τεχνολογιας συγκολησης των υψηλων αντοχης μεταλικων μερων,που γινεται με πολυ πυκνες κολλησεις laser.

-Η 159 ειναι με διαφορα οτι πιο ομορφο και καλαισθητο διαθετει αυτην τη στιγμη η κλαση.Οι ιταλοι ειναι πολυ μπροστα σε desing.

-Η 159 προσφερει στον οδηγο συγκινησεις και αισθηση που δεν συνανταται στην κλαση.To πιο fun to drive.

-Η αμεσοτητα του πλαισιου,η ακριβεια του τιμονιου/αναρτησης("COLPO DI GENIO" γραφει το ιταλικο ams=quattroruote)και το γενικοτερο στησιμο της ειναι απαραμιλλα στην κλαση.

 

(σχ.ams=Ακολουθει το master test οπου η 159 καταφερε να παρει ''τις φανελες'' απο τον ανταγωνισμο σε οποιο ασφαλτινο αγωνισμα κ αν συμμετειχε....)

 

Πρωτη οχι σε ενα,ουτε σε δυο αλλα και στα 5 test δυναμικης συμπεριφορας εχοντας τον μικροτερο σε κυβισμο κινητηρα μαζι με το vecta-9-3.(159 1.9JTDm 150hp vs A4 2.0TDI vs 320d vs Mondeo 2.2TDCI vs Accord 2.2-CTDI vs C220 CDI vs Vectra 1.9CDTi vs 407 2.0HDi vs 9-3 1.9TiD vs Avensis 2.2 D-cat vs Passat 2.0TDi)

 

1)1η στην αλλαγη λωριδας(lane change)

2)1η στην αποφυγη ταρανδου

3)1η στο test σταθεροτητας στη στροφη(σχ=η 159 μοιαζει να κινειται πανω σε ραγες ,καποιοι ανταγωνιστες της με την ιδια ταχυτητα,εχουν ηδη ξεφυγει απο την πορεια τους.

4)1η στην αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα(σχ=περνα με ακριβεια αναμεσα απο τις κορυνες χωρις να παρουσιαζει την παραμικρη αποσταθεροποιηση)

5)1η στο slalom

Link to comment
Share on other sites

Αναρτηση

 

(σχ=ams)

H μπροστινη οπως και η πισω αναρτηση ειναι κατασκευασμενες απο αλουμινιο.Το αλουμινο εξασφαλιζει αμεσοτητα αντιδρασεων,χαμηλωμενο αναρτωμενο βαρος και υψηλες τιμες ακαμψιας.Τα διπλα ψαλιδια εμπρος,ουδεμια σχεση εχουν με το παρελθον,αφου πλεον το πανω ψαλιδι εχει διαφορετικο σημειο στηριξης και αντιρηδα τασης,που συντονιζει το πανω,με το κατω ψαλιδι,ενω πισω εχει γινει ενα εξαιρετικο ''fine tuning'' στη φιλοσοφια της αναρτησης των πολλαπλων συνδεσμων,η οποια περα της εκπληκτικης της αποτελεσματικοτητας ειναι και σχεδιασμενη ετσι ωστε να καταλαμβανει οσο το δυνατον πιο περιορισμενο χωρο.Ολες αυτες οι μηχανολογικες λυσεις εχουν κανει τα ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας vdc,asr,msr ουσιαστικα...αχρηστα.

 

(σχ=ams)

Αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα.

Θεωρητικα τα πισωκινητα μοντελα εχουν ενα πλεονεκτημα ,αλλα και παλι η πρωτια καταληγει στην προσθιοκινητη 159.

 

(σχ=ams)

Βmw 320d

Το συμβουλιο ασφαλειας,οι δοκιμαστες και οι συντακτες του Master test δηλαδη,εβγαλε ομοφωνα το πορισμα.Η ''συγχρονη''σειρα 3 ειναι η καλυτερη μεσαια Bmw ολων των εποχων....ωστοσο οι υπευθυνοι εξελιξης του Βαυαρικου μοντελου θα πρεπει να αισθανονται καπως περιεργα,απο τη στιγμη που το......... καμαρι τους δεν επικρατησε σε καποια δοκιμασια του test ενεργητικης ασφαλειας της Alfa 159.

 

(σχ=ams)

407

Στα test ενεργητικης ασφαλειας παρατηρηθηκε μια γενικοτερη ασταθεια ,που συνοδευοταν απο αλλαγες φορτιου,τις οποιες ωστοσο ελεγχε παντα και αποτελεσματικα το ESP.Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα της διαφορας μεταξυ της σπορτιφ Alfa Romeo 159 και του οικογενειακου 407.

Link to comment
Share on other sites

Απο την αλλη μπορει ο οδηγος της BMW να ηταν κουλος... ;)

(κανοντας τον δικηγορο του διαβολου!!)

Ela re Al Pacino(devils Advocate).....koulos den itan.koulos egine omws ama ton perase mia 1.6.

pantws genika tous katoxous BMW pou me kontraran panta to iperoxo kol..raki tis ekastatote Alfa mou evlepan.Opws tin teleftea kontra pou ekana prin kaei i A155 2.0 me ena 520......kerdisa kai 100euro. Ipenthimizw 3ekinisa me mia A75 1.8 meta A155 2.0 kai twra A156 1.6. O mpampas mou 3ekinise me alfasud-gtv-alfetta.

Link to comment
Share on other sites

149

Επισημη παρουσιαση Paris-2006

Σεπτεμβριος του 2006-εναρξη παραγωγης στο pomigliano

Διαφημιστικη καμπανια 11/2006-->1/2007.....

Link to comment
Share on other sites

mhpws ofeiletai auto sto oti gia kathe 7 triares stin italia(!) !

 

Φυσικα και οχι...απο τον οκτωβριο του 97 που εγινε το λανσαρισμα...

 

χρονια/alfa 156/ bmw 3

1998 49.364 19.113

1999 43.649 25.302

2000 42.753 30.899

2001 38.500 30.796

2002 27.109 32.237

2003 28.036 29.723

2004 22.599 20.652

Συνολο 252.010 188.722

 

Και μην ξεχνας οτι η e46 δεν ηταν μονο 4π/touring αλλα και compact,coupe & cabrio.

Link to comment
Share on other sites

Οι απωλειες εχουν μειωθει απο τα 288 στα 88 εκ ευρω.

Η στρατηγικη του ομιλου

O CEO του Groupo ανακοινωσε 20 νεα μοντελα ενω στα σχεδια του ομιλου δινονται στοιχεια μονο για 15 απο αυτα.

 

http://www.fiatgroup.com/comuni/php/file_get.php?w=KP9240VGKFUM5SAUBC91

 

Mερικα απο τα νεα-f μοντελα.....

 

Fiat

 

2005

Croma

Grande Punto

Sedici(Suv)

 

2006

Stilo

Multipla(f)

Grande Punto turbo εκδοσεις

 

2007

500

Panda(f)

Idea(f)

 

2008

Ulysse

Minicargo Panorama

Grande Punto-Croma…(f)

 

Lancia

 

2006

Suv

Ypsilon(f)

 

2007

Delta

Fulvia

Musa(f)

Phedra(f)

 

Alfa Romeo

 

2005

159

Brera

159sportwagon

Brera spider

 

2006

Gt coupe(f)

 

2007

149

Kamal

 

2008

169

159-Brera(f)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...