amelidis Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 To Αutotriti δεν εχει ιδεα τι του γινεται....Αν διαβασεις το press release η Bmw ανακοινωνει επισημα οτι η νεα σειρα 3 E90' εχει 25% μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια απο την Ε46.Αρα...E90=3 E46 +25%=22.500NM/degree Εχεις καποιο link απο αυτο το press release?? Που το διαβασες?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 Οδηγησα πριν λιγες μερες το 147 του φιλου μου :p εγω εχω atos...καταλαβα τι σημαινει οδηγηση! θετικο αυτο......... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 ki omws to epivevaiwsa kai apo germaniko site(autobild) prokeitai gia to volkswagen passat....ti exete na peite???? Τι να πουμε δηλαδη?.....οτι υπερτερει και σε καθε αλλο τομεα απο την 159? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 +25% σε σχεση με την προηγουμενη...πουθενα δεν εχει αναφερθει πραγματικη τιμη ;) http://www.autozine.org/0_News/Archive/2004_10/News.htm MODEL ................... YEAR ........................................ Nm/degree Vectra A .................. 88 ............................................ 6.000 BMW 3 sedan ......... 91 ............................................ 11.000 BMW E46 3 sedan ... 98 .......................................... 18.000 BMW 5 .. sedan ...... 95 ............................................ 24.000 BMW 7 .. sedan ...... 01 ............................................ 30.000 BMW Z3 ...................................................................... 5.600 BMW Z4 .................................................................... 14.500 MINI ........................ 01 ........................................... 24.500 Merc S-Class........... 98 ........................................... 27.500 ASTON MARTIN .. VANGUISH ................................... 28.500 CRYSHLER CROSSFIRE .......................................... 20.140 LAMBO .... GALLARDO ............................................ 23.000 LAMBO .... MURCIELAGO ........................................ 20.000 PAGANI ZONDA ...................................................... 26.500 OPEL Vectra ............. 02 ......................................... 18.000 SAAB 9.3 Sedan ....................................................... 22.000 SAAB 9.3 Convertible .............................................. 11.500 RENAULT Spyder ...................................................... 10.000 LOTUS ELISE ............................................................ 11.000 Rolls-Royce Phantom ................................................ 40.000 Α2 ..................................................................... 14,2 kNm/deg A8 ..................................................................... 25,0 kNm/deg Focus 3d .......................................................... 22,5 kNm/deg Focus 5d .......................................................... 19,5 kNm/deg Golf IV 3d ......................................................... 19,6 kNm/deg Golf IV 5d ..........................................................17,9 kNm/deg Celica TS .......................................................... 13,6 kNm/deg 147 3d ............................................................... 16,6 kNm/deg Tipo 1.6 5d ....................................................... 11,3 kNm/deg Civic EK 2d ...................................................... 10,7 kNm/deg Panda 1,2 ......................................................... 70.0000 daNm/deg Alfa 159 ........................................................... 31,4 kNm/deg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 ΑΡΕ ΦΟΚΟΥΣ ......................... ΑΡΕ ΦΟΚΟΥΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 Οχι, δεν εννοω καποιο site.... Οι συντακτες αυτου του site μπορει να ειναι εξισου amateurs με τους συντακτες του AutoTriti! Αληθεια εσυ το θεωρεις αξιοπιστο?? Ερωτω γιατι εκανα τον κοπο να διαβασω το αρθρο τους για την 159 και μεταξυ αλλων αναφερει τα εξης: Ιn the past 26 years, Alfa Romeo's V6 has been renowned for power, willingness and sound quality, especially the latter. However, after so many years the old architecture has run out of potential thus Alfa decided to replace it with GM's global V6. This engine was developed and manufactured by Holden in Australia and has been widely used in various Holdens, Cadillac CTS, Buick LaCrosse, Saab 9-3, Opel Vectra OPC etc. Alfa 159 chose the 3.2-litre version, completed with dual continuous VVT – a significant advance over the old V6. However, that's only the basis. In order to make sure it produce the right “Alfa noise”, Alfa adds its own cylinder heads and intake manifolds in Italy.Αρα ουσιαστικα μιλαμε για κινητηρες της Holden με αλλαγμενες κυλινδροκεφαλες και συστημα εισαγωγης για να μιμιθουν τον ηχο των παλιων κινητηρων!! Ακομα σε σχεση με την νεα BMW 3 series και την οδικη τους συμπεριφορα αναφερει... The question is, can it beat the rear-drive BMW 3-Series ? Not yet. Despite of the great effort of Alfa, the BMW is even better balanced, more neutral, more agile and more feelsome at the steering wheel. In almost every aspect, the new BMW 3-Series edges out the Alfa 159, no matter the 2.2 JTS or the 4WD V6. Its more compact body, lighter weight, 50:50 balance, lower polar moment of inertia and rear-wheel drive play important roles there. That said, Alfa 159 is simultaneously a good driver's car and a comfortable executive car. It might lacks the ultimate talent of BMW 3-Series, but its beautiful styling, beautiful cabin and beautiful sound can lure a lot of buyers from the BMW camp. The only worry is reliability and servicing – a traditional weakness of Alfa Romeo. There are signs that Alfa worked hard to improve this area, but only time will tell. Οριστε και το link... http://www.autozine.org/html/Alfa/159.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 Amelidis δεν θελεις να καταλαβεις?....Το ειχα διαβασει στο press release της Bmw....+25% σε σχεση με την Ε46...Τι επιμενεις?Γραψε Ε90 torsion rigidity στο yahoο. Mετα μου αναφερεις ενα site το οποιο γραφει γελοιοτητες και ψευδη για τους κινητηρες και απο την αλλη μπορω να σου αναφερω αλλα 10 site που εχουν επαινεσει την οδηγικη συμπεριφορα της 159.....πρεπει να ειναι το 2ο ή 3ο ψιλοαρνητικο review στα 10δες θετικα που εχω διαβασει για την 159...Μονο και μονο οι ανακριβειες που γραφει αυτοαναιρει τον εαυτο του... 1)However, after so many years the old architecture has run out of potential thus Alfa decided to replace it with GM's global V6. This engine was developed and manufactured 2)και μετα γραφει το ακριβως αντιθετο-However, that's only the basis. In order to make sure it produce the right “Alfa noise”, Alfa adds its own cylinder heads and intake manifolds in Italy. Μετα ειναι ανακριβες οταν αναφερει οτι τα μπλοκ ειναι της Gm :wacko: Οι νέοι JTS & V6 JTS χρησιμοποιούν βάση εξελιγμένη απο την Fiat GM Powertrain που ειναι το αψυχο τμήμα του κινητήρα μια και δεν έχει εξαρτήματα που κινούνται όλα τα υπόλοιπα εξαρτήμτα του κινητήρα και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται(JTS,Twinphaser,πιστονια,στροφαλος,εκκεντροφοροι κτλ.) είναι 100% Alfa.Η Fiat GM Powertrain που εξελιξε τις βάσεις των κινητηρων L850 και Global V6 ειχε βαση την Ιταλια που συνεργαζοταν με αυτης της Gm στο Detroit και το 80% των μηχανικών ηταν της Fiat Auto αλλα η χρηματοδοτηση ήταν 50/50.Aυτα προερχονται απο το τμημα marketing του Groupo και οχι στις εικασιες του καθε ασχετου.Ειναι δυνατον να χρησιμοποιησει block της Gm οταν τα νεα block της Alfa ειναι τα μοναδικα που μπορουν να δεχτουν το επαναστατικο Multiair τεχνολογια που η Gm ΑΓΝΟΕΙ! Και στο τελος η εκδοση που οδηγησαν ηταν προπαραγωγης(sperimentale)! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 Να προσθεσω για το νεο Passat γιατι επισης γραφηκαν ψευδη....Το Ams μπορει να γραφει οτι θελει! Η VW δεν ανακοινωνει οπως και η Bmw καποιον αριθμο στρεπτικης ακαμψιας....αλλα λεει ακριβως οτι το Passat B6 ειναι κατα 57% πιο ακαμπτο.Το 1997 η VW ειχε αναφερει οτι το Passat εχει 18.000nm/deg σ.α. Ενα ισπανικο και ενα αμερικανικο site εγραψε οτι η 5η γενια του Passat εχει 20.000nm/deg και αν αυτο ειναι αληθες τοτε η σ.α. του νεου Passat ειναι 31.400nm/deg που ειναι ακριβως ιδια με της 159.Αν ομως λαβουμε υπ'οψιν την τιμη που ανακοινωνει η VW δηλαδη 18.000nm/deg τοτε η πραγματικη τιμη του Passat B6 ειναι 28.260nm/deg....οτι και να ισχυει σε καμια περιπτωση δεν εχει μεγαλυτερη τιμη απο την 159 και τα γερμανικα site μπορουν να φανταζονται οτι θελουν....εχει ομως καλυτερη απο το A4 και την σειρα 3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2005 Το συγκεκριμενο site δεν το ανεφερα εγω αλλα εσυ! Ας μην το ξεχναμε αυτο... (να θυμησω οτι αυτο το site χρησιμοποιησες για να αποδειξεις την ακαμψια της σειρας 3!!) Βασιστηκες στην αρχη στο συγκεκριμενο site και μετα απο λιγο αποκαλεσες αυτα που λεει "γελοιοτητες" και "ψευδη"! Ποσο αξιοπιστη λοιπον μπορει να ειναι η διαδικασια που ακολουθεις...? Οριστε και το quote σου:+25% σε σχεση με την προηγουμενη...πουθενα δεν εχει αναφερθει πραγματικη τιμη ;) http://www.autozine.org/0_News/Archive/2004_10/News.htm ....... κλπ κλπ Αυτο που ηθελα να τονισω ειναι οτι αυτα τα νουμερα στρεπτικης ακαμψιας ειναι.... στον αερα!! Τα νουμερα τις στρεπτικης ακαμψιας της Ε46 ανακοινωθηκαν, η και αυτα ηταν προσαυξημενα κατα καποιο ποσοστο επι αυτων της Ε36?? Και αν, ναι εχεις καποια αναφορα απο τα επισημα δελτια τυπου της BMW η θα βασιστεις και παλι στα ιδια "αξιοπιστα" sites... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 Amelidi μην τα μπερδευεις γιατι στην προκειμενη περιπτωση ολα μα ολα τα site αναφερουν οτι το πλαισιο της Ε90 ειναι οπως ανακοινωνει η Bmw +25% πιο ακαμπτο απο της Ε46.Πρεπει να κατσω να ψαξω αυτο που ειχα διαβασει και στο επισημο press release πριν κατι μηνες για να σε πεισω? Admirers of the world’s finest premium-market compact sports sedan will cheer the arrival of the all-new BMW 3 Series next year. To be revealed for the first time in public at the Geneva Motor Show in March 2005, the E90 3 Series is due on sale in Australia towards the middle of the coming year. The fifth generation of the much-loved BMW 3 Series again resets the benchmark in dynamic sports sedan driving with a significant step forward. Feted for 30 years as the definitive driver’s car, with the arrival of the E90, the BMW 3 Series adds an armoury of impressive, innovative improvements for engine, chassis, safety technology as well as driving comfort. Three energetic, stimulating and rewarding new engines. The new BMW 3 Series makes its debut powered by a pair of all-new powerful, refined and economical petrol-driven six-cylinder engines. A further optimised iteration of the famous 2.0-litre four-cylinder slots into the 320i entry model. Six-cylinder with extra-light magnesium crankcase. The all-new R6 straight-six cylinder fitted to the top-of-the-range BMW 330i offers an energetic output of 190 kW, with torque at 300 Nm between 2,500 and 4,000 rpm. The new 3.0-litre R6 is the most powerful and lightest six-cylinder engine in its segment. To minimise weight, BMW has employed magnesium for the first time in large-scale series production, achieving a substantial 30 percent weight saving compared with an all aluminium alloy engine. Magnesium is used for the crankcase, the crankshaft bearings, and on the cylinder head cover. Maximising the weight saving and boosting performance across the rev range is the addition of a now well-known BMW innovation: VALVETRONIC infinitely variable intake valve control. The result is an even more efficient use of fuel with an even faster engine response. This superior technology is teamed with the long-standing BMW double-VANOS variable camshaft adjustment on both inlet and exhaust valves. The combination of VALVETRONIC and double-VANOS spurs the new BMW 330i from 0-100 km/h in a supercar-like 6.3 seconds. Top speed is electronically limited to 250 km/h. Despite this remarkable performance from a compact sedan, fuel consumption is a meagre 8.7-ltr/100 km on the composite EU cycle. The 2.5-litre BMW 325i also makes its European debut in early 2005. Its new engine produces 160 kW at 6,500 rpm thanks to VALVETRONIC and double-VANOS technology, with maximum torque of 250 Nm available between 2,750 and 4,250 rpm. The BMW 325i accelerates from 0-100 km/h in 7.1 seconds with a top speed of 245 km/h. The BMW 325i uses just 8.3 ltr/100 km on the combined EU cycle. BMW 320i powered by high-output four-cylinder. The BMW 320i picks up a newly optimised version of the advanced VALVETRONIC-equipped 2.0-litre four-cylinder, previously available on the E46 318i. The E90 320i engine, equipped with double-VANOS variable camshaft adjustment, delivers maximum output of 110 kW at 6,200 rpm, with maximum torque of 200 Nm at 3,600 rpm. Thus equipped, the new BMW 320i can accelerate to 100 km/h from rest in just 9.0 seconds and has a top speed of 220 km/h. Fuel consumption in the EU combined cycle is 7.4 ltr/100 km. These improvements over the previous engine, already acknowledged as a genuinely smooth and powerful performer, are attributable to the optimisation of both the intake manifold and exhaust system. Six-speed transmissions on all models. The 320i and 325i models will come as standard with a six-speed manual gearbox and the option of a six-speed automatic transmission. The 330i will be available as standard with the automatic transmission. An extra gear, closer increments and wider overall spread of ratios allow the driver to extract the most from these engines, particularly at step-off. The new BMW 3 Series is even more dynamic on the road, accelerating faster than before and achieving a higher top speed, while consuming less fuel and thus producing fewer emissions. Push to start. The new BMW 3 Series gains a unique feature for this class of premium sport sedan, a Start/Stop push button combined with the Comfort Start function. The driver simply presses the starter button in order to fire the engine. All other operations then continue automatically without any further intervention. Top-of-the-range technology for enhanced driving dynamics. Reflecting its mighty heritage, the new BMW 3 Series is replete with classic BMW characteristics; a longitudinally-mounted engine, rear-wheel drive, and perfect axle load distribution of 50:50, combining to deliver superior all-round dynamic agility. The newly developed double-joint front axle is all-aluminium, ensuring optimum balance of driving dynamics and motoring comfort. Further, optimised directional stability is assured thanks to a stiff, strong and light front axle. The five-link rear axle made of lightweight steel, in turn, ensures supreme agility and dynamic handling at all times. Further advantages are precise wheel guidance and very good roll comfort. Active steering: unique in this segment. A unique feature available for the first time in this segment is BMW's active steering, to be offered as an option on six-cylinder models. Active steering provides a more direct transmission ratio at low speeds and an indirect ratio at higher speeds, thus solving the conflict of interest between agility, stability, and comfort, which conventional steering simply cannot offer. BMW active steering is enhanced for the new 3 Series by an additional feature particularly important in everyday motoring in poor conditions. When the driver applies the brakes on surfaces with varying frictional coefficients such as icy patches, snow and asphalt, active steering - actively intervening in the steering control - stabilises the car more quickly and more precisely than a ‘regular’ motorist would ever be able to do. Latest-generation DSC. BMW's DSC Dynamic Stability Control appears in its latest generation to provide safety of the highest standard. On the six-cylinder models DSC is enhanced with useful functions such as dry-braking of the brake discs on wet roads, Brake Standby with the brakes being alerted by pre-aligning the brake linings, a Start-Off Assistant preventing the car from rolling back when setting off on a gradient, as well as anti-dive control when applying the brakes slowly. As a result of all these features and improvements, BMW's sports saloon is once again increasing its leadership in driving dynamics, an area in which it has always excelled. The BMW 3 Series - a dynamic and elegant sedan. With its design language, the new BMW 3 Series is a unique, self-confident contender clearly expressing its qualities as a dynamic and elegant sports sedan. Positioned at the epicentre of BMW's modern design spectrum, the new 3 Series harmonises the body design of the BMW Z4 and the BMW 1 Series with the elegance of the 5 and 7 Series. Characteristic features are the short overhangs, the greenhouse pushed to the rear, and the long bonnet. The BMW 3 Series is noticeably larger inside and out. The interior is bright, spacious and generous reflecting the lifestyle of its target group. At 4,520 mm, the body of the new BMW E90 3 Series is 49 mm longer than the E46 3 Series it replaces. At 1,817 mm it is 78 mm wider and 6 mm higher at 1,421 mm. The wheelbase is stretched 35 mm to 2,760 mm. Body: Lighter, stiffer, safer. Stiffer and lighter than before, the bodyshell of the new BMW 3 Series benefits from lightweight engineering via latest-generation steel and moulding technologies. A new joint and crossbar design for the car's load-bearing structure increases body stiffness by 25 per cent, with no weight gain over the E46. Side impact protection: The safest 3 Series yet. The new BMW 3 Series is designed to achieve best results in the EuroNCAP crash test. It is also one of the first cars in the world fully prepared for the extremely demanding side-impact requirements in the USA as well as the US high-speed rear impact test. In addition to optimised belt systems, the passenger safety system comes as standard with six airbags: front airbags for the driver and front passenger, hip/thorax airbags, and curtain head airbags. Proven technology for extra safety. While dual halogen headlights are standard, customers may select bi-xenon headlights with or without an adaptive light function as an option. Dynamically adjusting the position of the headlights in an infinite process, the bi-xenon headlights with adaptive headlight function ensure perfect illumination of the road ahead geared to current driving requirements. The result is much better visibility for the driver. This pays off particularly in bends, where the headlights dynamically follow the course of the road, to quite literally guide the driver along. Featured as standard, two-stage Brake Force Display enlarges the brake light area as soon as the driver pushes hard on the brake pedal or when ABS cuts in. Drivers following will instantly recognise this as an indication of emergency braking, giving them vital extra seconds in which to react. The new BMW 3 Series also comes as standard with runflat tyres enabling the car to continue for up to 250 km after a puncture at a speed of up to 80 km/h without destroying the tyre or the rim. Clever solutions inside the car - premium class space and comfort. The interior of the new BMW 3 Series is modern and harmonious, the luxurious ambience reflecting a sense of controlled dynamism and lightness. The interior conveys the twin 3 Series strengths of luxury and sports driving. Driver-oriented cockpit. As with all BMW cars, the cockpit is clearly structured and driver-oriented. The driver zone conveys important information with optimum clarity. The centre section serves as the comfort zone within perfect reach of the driver and front passenger. Combining high information density with ease of control. Superior ergonomics means controlling important features such as the air conditioning and radio is easy, convenient and safe. Complex systems with high information density are controlled via iDrive, where optioned together with satellite navigation. This option includes a bespoke binnacle in the middle of the instrument panel. The controller enables the driver to select the various functions and navigate through the individual menus. Keyless driving. With iDrive eliminating the conventional array of buttons and knobs in the cockpit, Comfort Access, available as an option, renders the conventional ignition key a thing of the past. A transmitter referred to as the ID Sensor enables the owner to enter the car and start the engine without even touching the key. And in conjunction with Key Memory, the ID Sensor recalls the seat position, mirrors, automatic air conditioning and radio tuning settings used on the driver’s last journey. Ultra-fast cooling and heating. Conceived for maximum comfort and ease of control, the air conditioning in the new BMW 3 Series ensures exceptionally fast cooling and heating. A full multi-zone climate system is offered, enhanced by an optimised, automatic anti-mist function. Luxury class infotainment systems. The wide range of information and entertainment features in the new BMW 3 Series employ DVD data systems, allowing drivers the choice of either the Business or Professional navigation units, available as options. Also optional is the Professional Logic7 HiFi system that provides in-car surround sound. Australian specification. Details of Australian specification, model line-up and pricing will be announced much closer to local launch in mid-2005. Bmw australia Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 http://www.motorbox.com/static/upl/a/alfaromeo159-7127-021-f.jpg Sound Alfa 159 2.2 JTS http://media.autobild.de/audio/4/269c602e3f22f55888980473d7691084-1.mp3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 αλεχανδρε κατι ακουσα για μιας ωρας test drive στην ΕΜΙΚΟ............ ποτε θα παμε???????????????????????????????????????????????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 Αυτο που ηθελα να τονισω ειναι οτι αυτα τα νουμερα στρεπτικης ακαμψιας ειναι.... στον αερα!! Τα νουμερα τις στρεπτικης ακαμψιας της Ε46 ανακοινωθηκαν, η και αυτα ηταν προσαυξημενα κατα καποιο ποσοστο επι αυτων της Ε36?? Και αν, ναι εχεις καποια αναφορα απο τα επισημα δελτια τυπου της BMW η θα βασιστεις και παλι στα ιδια "αξιοπιστα" sites... Αλέξανδρε καταντάς σπαστικά ξεροκέφαλος μερικές φορές όταν μιλάμε για τη νέα 3άρα! :p ;) Popolare αυτό για την ΕΜΙΚΟ που το άκουσες; Από πότε ισχύει; Μήπως έχει λίστα αναμονής κανά εξάμηνο όπως παλαιότερα; :cool: Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 Δεν εχει να κανει με την 3αρα... Και το Ατος Πραιμ να ηταν με τον ιδιο τροπο θα αντιδρουσα! ;) Το οτι αραδιαζονται πληροφοριες με την μεθοδο του copy-paste και με ενα link απο κατω οπως απεδειξα, δεν λέει απολυτως τιποτα! Δεν θεωρω τιποτα απο αυτα που αναφερθηκαν αξιοπιστο... Αν τα θεωρεις εσυ, τοτε καλως! :cool: PS: Ειναι τυχαιο το οτι οποιδηποτε αρθρο καταφερεται εναντια στην 159 να ειναι "αναξιοπιστο" και "ψευδες" και οσα την εκθειαζουν να εινια τα αξιοπιστα και τα "proffesional"!! Ουτε αδαης ειμαι ουτε ευκολοπιστος... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 αλεχανδρε κατι ακουσα για μιας ωρας test drive στην ΕΜΙΚΟ............ ποτε θα παμε???????????????????????????????????????????????? Πρεπει να παμε απο... χθες!! Θα το κανονισουμε απο βδομαδα με τον Στελιο! Αν δεν μας δωσουν 159 θα παρω την GT... Πρεπει να το οδηγησω αυτο το αμαξι!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 Oλα τα μωρα στην πιστα... http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=2VVM0YNEOH4311ZRPO19PQPU1C Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 Πρεπει να παμε απο... χθες!! Θα το κανονισουμε απο βδομαδα με τον Στελιο! Αν δεν μας δωσουν 159 θα παρω την GT... Πρεπει να το οδηγησω αυτο το αμαξι!! ;) περιμενω τηλεφωνο........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2005 BRERA http://www.mijnalbum.nl/Foto=SNPP3NTX http://www.mijnalbum.nl/Foto=VC7PQRWJ http://www.mijnalbum.nl/Foto=4JZGII8M 159 http://img.photobucket.com/albums/v139/reneboo/11.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto=SMVD8MN4 http://www.mijnalbum.nl/Foto=VIC8QCLU Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2005 169 Θα χρησιμοποιει μονο V6-V8 κινητηρες. 3.2v6 280-300hp(rιvals CLS350,530i,S type 3lt ktl.) 4.2v8 400hp(rivals CLS500,Panamera S,550i,S Type 4.2lt ktl.) 3.0JTDm 250hp(rivals 530d,S Type D) 3.0JTDm 300hp(rivals 535d) Για την GTA υπαρχουν 2 επιλογες. 4.8V8 με 500hp ή 4.2V8+compressor με περισσοτερα απο 500hp.(rivals CLS AMG, Panamera turbo, M5, S type R ktl.)Γινονται μελετες και για 3.6V6 αλλα μαλλον ο συγκεκριμενος κινητηρας θα χρησιμοποιηθει στις 159 με την ονομασια Super και στην Brera με την ονομασια Veloce για να καλυψει το κενο μεταξυ GTA 4,2/4,3 Fer/Maser. και 3.2JTS Multiair. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NaGR Δημ. September 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2005 Ti leei re pedia to 147 1.6.skeftome na to parw used mexri na apoktisw to 159 (to 147 tha to dwsw ston mpampa mou). milis περίπου σε τι τιμές βρίσκεις? απο κατόχους τι πρέπει να κοιτάξουμε σε μεταχειρισμένο, προβλήματα φθορά πο χρόνο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. September 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2005 Popolare αυτό για την ΕΜΙΚΟ που το άκουσες; Από πότε ισχύει; Μήπως έχει λίστα αναμονής κανά εξάμηνο όπως παλαιότερα; :cool: Γιάννη σε ρώτησα κάτι. Με γράφεις;;; :p Δεν θεωρω τιποτα απο αυτα που αναφερθηκαν αξιοπιστο... Αν τα θεωρεις εσυ, τοτε καλως! :cool: PS: Ειναι τυχαιο το οτι οποιδηποτε αρθρο καταφερεται εναντια στην 159 να ειναι "αναξιοπιστο" και "ψευδες" και οσα την εκθειαζουν να εινια τα αξιοπιστα και τα "proffesional"!! Ουτε αδαης ειμαι ουτε ευκολοπιστος... ;) Ναι. Θεωρώ την υπογραφή BMW Australia, και κατά συνέπεια το σχετικό κείμενο, αξιόπιστη και με το παραπάνω. Το ότι εσύ δεν συμφωνείς μάλιστα μου φαίνεται περίεργο. :confused: Επιπλέον το άρθρο που έλεγε για το κλείσιμο του εργοστασίου των V6 στην Ιταλία δεν εκθίαζε την Alfa αλλά ήταν αξιόπιστο. Επίσης αληθινό ήταν το άρθρο που αναφέρει την συμμετοχή της Holden στους νέους V6 της Alfa. Το άρθρο όμως που αναφέρει ότι οι νέοι V6 της Alfa είναι της GM καταλαβαίνεις κι εσύ ότι δεν είναι αξιόπιστο και ότι λέει βλακείες. Γιατί απλά έτσι είναι. Μην είσαι ευκολόπιστος, αλλά μην είσαι και δύσπιστος. ;) Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2005 Γιάννη σε ρώτησα κάτι. Με γράφεις;;; :p Δεν σου λεμε για να μην μας φας το test drive με την 159...! :p :lol: Παντως απο βδομαδα θα περασω καμια βολτα απο την ΕΜΙΚΟ και θα ενημερωσω... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2005 δεν ξερω ρε φιλος .......... αυτο υποθετω...... ειδα το αλλο το παλικαρο στο αφλιστι που την πηρε και σκεφτηκα οτι δεν εχει και αλλη αντιπροσωπεια η θεσσαλονικη............ οποτε........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2005 Στο alfisti το παλικαρι πρεπει να την πειρε απο Ιταλια... ;) Αλλα δεν μας χαλαει αυτο! Παμε για GT 3,2!! Η μηπως να παρουμε την 147??? :stupid: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2005 3.2???? πρωτα απο ολα ποιος θα μας την δωσει και κατα δευτερον πιστεψε με δεν θα το ευχαριστηθουμε...... (οπως πρεπει) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.