Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Και το καπάκι των πόλων της μπαταρίας? Εκεί απ' ότι έιδα σε φωτό στο νετ έπρεπε να έχει, σωστα?

Επίσης τι άλλο να κοιτάξω που υπάρχει περίπτωση να λείπει? Κάποιο από τα εργαλεία ίσως.. Φαρμακείο δίνεται?

Και τελευταία απορία (για σήμερα :P): Εκτός από τα ηχεία που έχει στις πόρτες οδηγού/συνοδηγού, που είναι τα υπόλοιπα? Χρειάζονται κάποια ενεργοποίηση τα άλλα μήπως?

 

 

To owners manual το γνωρίζεις?? το δίνουν μαζί με όλα τα αυτοκίνητα, καλό θα ήταν να του ρίξεις μια ματιά.

mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To owners manual το γνωρίζεις?? το δίνουν μαζί με όλα τα αυτοκίνητα, καλό θα ήταν να του ρίξεις μια ματιά.

 

Ρωτάω και περιμένω απάντηση από κάποιον που έχει διάθεση να απάντησει κ όπως βλέπεις υπάρχουν αρκετοι.. Αν εσύ δε γουστάρεις να απάντησεις πρόβλημα δικό σου..

Link to comment
Share on other sites

Όντως πρόβλημα δικό μου είναι, αλλά και τα δικά σου προβλήματα θα λυθούν διαβάζοντας το owners manual, το οποίο θα σε βοηθήσει να μάθεις το αμάξι που αγόρασες και θα σου λύσει τυχόν μελλοντικές σου απορίες.
mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

Το μονο προβλημα που εχω μεχρι στιγμης ειναι οτι εδω και 300χλμ περιπου μια αναβει μια σβηνει το λαμπακι του αεροσακκου στον πινακα των οργανων.Α ...ξεχασα και τα φρενα μου σκουζουν απο τοτε που το πηρα αλλα αυτα θα αλλαχτουν τωρα επιτελους.Αυτα τα τρομερα....μεχρι σημερα.
Link to comment
Share on other sites

σημερα την πηγα και την αφησα στην αντιπροσωπεια,αρχισα λοιπον να λεω τα προβληματα κι αυτοι τα δεχτηκαν ολα τοσο απλα,παραξενο μου φαινεται,τοσο τρελαμενος φαινομουν και φοβηθηκαν?αυριο θα χω νεωτερα,αντε να δουμε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο προβλημα που εχω μεχρι στιγμης ειναι οτι εδω και 300χλμ περιπου μια αναβει μια σβηνει το λαμπακι του αεροσακκου στον πινακα των οργανων.Α ...ξεχασα και τα φρενα μου σκουζουν απο τοτε που το πηρα αλλα αυτα θα αλλαχτουν τωρα επιτελους.Αυτα τα τρομερα....μεχρι σημερα.

Αν το αυτοκίνητο πήγε πρόσφατα για εσωτερικό πλύσιμο, είναι πολύ πιθανό να σου έχουν "πειράξει" άθελά τους με την ηλεκτρική σκούπα τη φύσσα που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού η οποία και ενεργοποιεί τον αερόσακό του. Επίσης, αν μεταφέρεις επάνω στο κάθισμα του συνοδηγού πράγματα που δεν είναι σταθερά, αλλά... "κινούνται", (πχ μία τσάντα) και πάλι θα λαμβάνεις αυτή την ένδειξη, καθώς ο εγκέφαλος δεν μπορεί να καταλάβει αν έχεις συνεπιβάτη ή όχι και μπερδεύεται...

@ GiorgosH

Φαρμακείο δεν δίνεται μαζί με το αυτοκίνητο. Τα πίσω ηχεία είναι στο σημείο που θα έπρεπε να υπάρχουν οι πόρτες, στα πλευρά των πίσω επιβατών. Αν δεν τα ακούς, παίξε λίγο με το fader του ηχοσυστήματος. Αν και πάλι έχεις πρόβλημα, ενδέχεται να έχει γίνει κάτι στην εγκατάσταση. Μην πανικοβάλλεσαι. Δεν είναι τραγικό, είναι απλά μία ώρα στο ηλεκτρολογείο της αντιπροσωπείας.

Το καπάκι της μπαταρίας δεν είναι είναι απαραίτητο να υπάρχει. Θα δεις σε πολλές διαφημίσεις που τονίζουν στα ψηλά γράμματα "το αυτοκίνητο της φωτογραφίας ενδέχεται να φοράει προαιρετικό εξοπλισμό". Μην θεωρείς δεδομένο ότι βλέπεις στο web. Προσωπικά, αγόρασα κούτα την 146 που είχα και καπάκι μπαταρίας δεν είχε. Όπως επίσης να σου πω ότι στο έντυπο την είχε φωτογραφία με αλουμινένιες πελαταλιέρες και παρότι πήρα την πλέον πλούσια έκδοση τότε (τελευταία σειρά της 146, 09/99), την SportKit, πεταλιέρες δεν είχε! Μην μασάς λοιπόν. Αν δεν βαριέσαι ρώτησε στον αντιπρόσωπο και ενδέχεται να σου δώσουν το καπάκι. Αλλά προσωπικά δεν θα πολυ-ήλπιζα να μου το βρουν...

Επίσης, να τονίσω ότι τόσο η GT όσο και η 147 έχουν μόνο ένα φως όπισθεν (που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά), ενώ στην αριστερή έχουν το οπίσθιο φως ομίχλης.

Φιλικά

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

costasp σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Με κάλυψες πλήρως. Τελικά πήγα χθες μου έβαλαν το καπάκι σε 1 λεπτάκι κ παραδέχτηκαν ότι όντως έπρεπε να είναι εκεί αλλα μου είπαν ότι συμβαίνει φορές να λείπουν τέτοιες μικρο-λεπτομέρειες..

Επίσης έλειπε το κατσαβίδι από τα εργαλεία της ρεζέρβας και μου το έδωσαν αμέσως. Πριν πάω στο συνεργείο πήγα να ανοίξω το καπώ και μόλις το άνοιξα έπεσε (!!) το ένα λαστιχάκι που υπάρχει για να μην 'χτυπάει' και χαλάει το χρώμα.. Ήταν σφηνωμένο στο καπώ και είχε γράσο γύρω του. Έγινε παραγγελία και γι' αυτό.

 

Σε γενικές γραμμές αρκετά εξυπηρετικοί στο service της Άλφα, σε αντίθεση με πωλήσεις/ανταλλακτικά που δεν ήξεραν αν και ποια radio/cd/mp3 μπορεί να πάρει η 147 χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα..

 

Ξαναπήγα στο συνεργείο για να ρωτήσω για αλλαγή του radio/cd και μου ειπε πως με την αλλαγή απλά δεν θα υπάρχουν ενδείξεις ραδιοφώνου στον υπολογιστή ταξιδίου. Μου είπε όμως πως σε 2-3 147 που έχουν αλλάξει το radio/cd μετά από καιρό τους παρουσίαζε errors στην οθόνη χωρίς λόγο και απλά ήταν ενοχλητικό.

 

Τελικά τι θα μου προτείνατε? Θέλω να εχει mp3 και αν γίνεται οθονούλα ευανάγνωστη και phone support (είδα ένα παλιό μοντέλο της blaupunkt με τέτοια υποστήριξη).

Επίσης, όταν βγάλουμε το εργοστασιακό μετά όταν ξεκινάμε τη μηχανή τι ενδείξεις έχει ο υπολογ. ταξίδίου: έχει την αμέσως επόμενη (κατανάλωση νομίζω) ή κενό?

 

Ευχαριστώ και σόρυ για τις πολλές ερωτήσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε GiorgosH

Έχεις ΡΜ :)

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Μου είπε όμως πως σε 2-3 147 που έχουν αλλάξει το radio/cd μετά από καιρό τους παρουσίαζε errors στην οθόνη χωρίς λόγο και απλά ήταν ενοχλητικό.

Τελικά τι θα μου προτείνατε? Θέλω να εχει mp3 και αν γίνεται οθονούλα ευανάγνωστη και phone support (είδα ένα παλιό μοντέλο της blaupunkt με τέτοια υποστήριξη).

Επίσης, όταν βγάλουμε το εργοστασιακό μετά όταν ξεκινάμε τη μηχανή τι ενδείξεις έχει ο υπολογ. ταξίδίου: έχει την αμέσως επόμενη (κατανάλωση νομίζω) ή κενό?

 

Το μοναδικό error που παρουσιάζει η 147 όταν αλλάξεις το μαμά CD είναι οτι μερικές φορές αναβοσβήνει η ένδειξη του χιλιομετρητή στο στροφόμετρο κοντά. Με την επόμενη επανεκκίνηση του οχήματος όλα μια χαρά. Στα 2 χρόνια που έχω αλλάξει το μαμά σιντί το έχει κάνει 3 φορές ίσως... :p Καμία άλλη αλλαγή δεν έχει στο αμάξι. Όταν ξεκινά ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει τα ίδια ακριβώς και με πριν. Φυσικά RDS δεν εμφανίζεται στην οθόνη του όπως σωστά σου είπαν.

 

Αξίζει να πάρεις ένα καλό MP3 player με οθόνη καλή. Ίσως και ένα DVD player με μεγάλη κυλιώμενη οθόνη αφής... αν διαθέτεις τα χρήματα για κάτι τέτοιο.

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα εμφανίζει το σταθμό ή μόνο ημερομηνία ώρα?

 

Για οθόνη δεν το βλέπω γιατί ξεφεύγω από το budget μου κατά πολύ και δεν το βρίσκω και σαν κάτι που θα μου χρησιμεύσει και ιδιαίτερα. Επίσης έχω και ένα PDA που σκοπεύω να το αντικαταστήσω και ίσως το έχω μόνο για nagivation.. Στο μέλλον αυτό..

 

Όσον αφορά το ραδιο-CD-mp3 είδα κάποια της Pioneer σήμερα αλλα μου φάνηκαν ακριβά και μάλλον θα στραφώ προς άλλη εταιρεία.. Κάτι πιστεύω θα βρω :lol

 

Σχετικά με carkit ξέρετε αν υπάρχει κάτι που να έχει βάση για το κινητό για φόρτιση (και ομιλία) και να μπορώ να το τοποθετήσω από την αριστερή μεριά του οδηγού, χωρίς όμως να έχω καλώδια στα πόδια μου?

Link to comment
Share on other sites

carkit βγαζουν σχεδον ολες οι εταιριες που δουλευουν με bluetooth οποτε δεν εχει καλωδια..Η nokia εχει ενα αξιολογο νομιζω χωρις να το εχω ψαξει ιδιαιτερα..Με μια βολτα στο web θα βρεις πιστευω...
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να παραθέσω ένα κείμενο που βρήκα στο διαδίκτιο και έχει σχέση με την ιστορία και την εξέλιξη του μοντέλου 33 της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το οικογενειακό μας αυτοκίνητο εδώ και 13,5 χρόνια και εξακολουθεί να "στέκεται" στον δρόμο όσο λίγα αυτοκίνητα της ηλικίας του και νεότερα. Του το αφιερώνω (καθώς και σε όλους του αθεράπευτους alfisti!)

 

"Alfa 33

Η Ιστορία της Alfa Romeo και των θρυλικών αυτοκινήτων της εταιρείας.

Στις αρχές της δεκαετίας το ’70, η Alfa Romeo έστρεψε την προσοχή της στην κατασκευή ενός μεσαίας κατηγορίας προσθιοκίνητου αυτοκινήτου (κάτι το επαναστατικό για τον φανατικό Alfisti της εποχής).

Μετά από αρκετά projects το 1971 ''γεννήθηκε'' η Alfasud. Ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, τέσσερα δισκόφρενα και έναν ολοκαίνουργιο boxer κινητήρα 1186 κυβικών. Η ιδέα της Alfasud αποδείχτηκε επιτυχημένη γεγονός που επιβεβαιώνεται από τον μεγάλο αριθμό των ''οπαδών'' της ανά τον κόσμο. Το 1983 έφτασε ο καιρός της αντικατάστασής της από την 33. Είναι σχετικά δύσκολο να βρει κάποιος καλοδιατηρημένες Alfasud καθώς το αδύνατο σημείο τους ήταν η σκουριά. Συλλεκτικές θεωρούνται οι εκδόσεις Ti και Sprint (Veloce, Quadrifoglio Verde).

Η 33, που πήρε το όνομά της από ένα παλαιότερο καθαρά αγωνιστικό μοντέλο της Alfa (Model 33), βγήκε στην παραγωγή σε διάφορες εκδόσεις με ένα σαφή διαχωρισμό των 33 πριν το 1990 και αυτών μετά το 1990.

Αρχικά οι κινητήρες που ''φορούσε'' η 33 ήταν οι ίδιοι με αυτούς της Alfasud :

1351cc (με μονό καρμπυρατέρ και απόδοση 79 ίππων ή διπλό με απόδοση 86 ίππων) και 1490cc (85-96 ίππους για μονό και διπλό καρπυρατέρ αντίστοιχα)Υπήρχε και μία έκδοση 1200cc διαθέσιμη μόνο σε συγκεκριμένες χώρες.

Αργότερα παρουσιάστηκε μία station έκδοση με αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Pininfarina η οποία και διέθετε τετρακίνηση κατ’επιλόγην εξελιγμένη από την Subaru. Το 1985 έγιναν κάποιες αλλαγές με κυριότερη αυτήν της τοποθέτησης διπλών καρπυρατέρ στην έκδοση Gold Cloverleaf (1.5 Quadrifoglio Verde). Ένα μικρό facelift ακολούθησε (εξωτερικά και εσωτερικά) το 1987 καθώς και η προσθήκη στην γκάμα των κινητήρων των 1712cc με απόδοση 118 ίππους ενώ καταργήθηκε η τετρακίνητη έκδοση station και το μοντέλο ονομάστηκε SportWagon.

Μετά το 1990, μία εκτεταμένη ανανέωση του μοντέλου ήταν αυτή που βοήθησε στην παράταση της παραγωγής της μέχρι το πρώτο μισό του 1995.

Η ανανέωση έγινε κυρίως στην αισθητική του αμαξώματος ενώ το πλάισιο παρέμεινε το ίδιο. Στόχος των σχεδιαστών ήταν να δώσουν στην νέα 33 μία μοντέρνα εμφάνιση σαφώς επηρεασμένη από την 164 κυρίως στο πίσω μέρος όπου τα φανάρια ενώνονταν με μία μακριά αντανακλαστική ''ταινία''. Οι κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι boxer των 1351, 1490, 1712 και 1712 16V κυβικών. Επίσης ήταν διαθέσιμη και με έναν τρικύλινδρο turbodiesel κινητήρα από την VM. Αρχικά οι κινητήρες των 1351 και 1490 κυβικών είχαν διπλά καρπυρατέρ ενώ αργότερα (στα μέσα του 1991) εξοπλίζονταν με fuel electronic injection και καταλύτη. Οι κινητήρες 1.7 και 1.7 16V είχαν ηλεκτρονικό ψεκασμό (Bosch Motronic) από την αρχή(μολονότι ορισμένες 1700άρες ήταν διαθέσιμες με καρμπυρατέρ στις τελευταίες εκδόσεις πριν το 1990 μέχρι και το τέλος του 1991). O κινητήρας 1.7 16V ήταν κάτι το ιδιαίτερα ξεχωριστό σαν κατασκευή. Απέδιδε 137 ίππους (129 με καταλύτη) σύμφωνα πάντα με την Alfa Romeo (γιατί οι ''κακές γλώσσες'' μιλούν για απόδοση κοντά στους 140 ίππους). Εξόπλιζε τις εκδόσεις 1,7 16V και 16V Quadrifoglio Verde ενώ αργότερα παρουσιάστηκε και μία τετρακίνητη έκδοση που αρχικά ονομάστηκε Permanent 4 και αργότερα (Μάιος 1992) Q4.

Η κίνηση στην συγκεκριμένη έκδοση μεταδιδόταν κατά 95% στους εμπρός τροχούς ενώ αν το απαιτούσαν οι συνθήκες μπορούσε να μεταδοθεί κατά 65% στους πίσω. Ήταν επίσης διαθέσιμη και ως SportWagon σχεδιασμένη από τον Pininfarina.

Πολλές ήταν οι εκδόσεις που παρουσιάστηκαν μέχρι το τέλος της παραγωγής της ανάμεσα τους η Feeling, η Hit και η πιο γνωστή στους περισσότερους Imola. Η τελευταία αποτελούσε ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο αφού διέθετε τον κινητήρα των 1351cc και το εξωτερικό της 33 16V (spoilers, body kit, σαλόνι και ζάντες). Η Imola είχε επίσης και κάποιες μικρές διαφορές στην ανάρτηση. Οι εκδόσεις Feeling και Hit πωλήθηκαν μόνο σε συγκεκριμένες χώρες, διέθεταν τον boxer των 1351cc με διαφοροποιημένο εσωτερικό διάκοσμο. Όταν η 33 ήταν ακόμα στην παραγωγή, η Alfa Romeo ξεκίνησε την παραγωγή του νέου της hatchback την 145 και αργότερα την 146. Αρχικά εξοπλίζονταν με τους ίδιους κινητήρες με κάποιες μικροαλλαγές στον 1.7 16V. Εξαιτίας όμως του μεγάλου τους βάρους συγκριτικά με την 33 (σχεδόν +200kg), οι γενικότερες επιδόσεις και η κατανάλωση ήταν χειρότερες. Γι’αυτό τον λόγο η Alfa αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τους καινούργιους τότε Twin Spark 16V. Αυτό ήταν και το τέλος των ξεχωριστών και πολύ αξιόπιστων Boxer κινητήρων. Με την ''γέννηση'' των 145 και 146, η ιδέα της SportWagon εγκαταλείφθηκε και πολλοί Alfisti που χρειάζονταν ένα ευρύχωρο και γρήγορο οικογενειακό αυτοκίνητο, απογοητεύθηκαν αφού η ''διάδοχος'' άργησε αρκετά να παρουσιαστεί (Alfa 156 SportWagon). Η 33 ήταν μία πραγματική Alfa: ένας επαναστατικός, δυνατός και πολύ αξιόπιστος κινητήρας σε ένα ελκυστικό αμάξωμα. Ήταν ένα γρήγορο, οικογενειακό αυτοκίνητο που κέρδισε γρήγορα την εκτίμηση των Αlfisti χρόνο με τον χρόνο. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφερθεί ότι η 33 16V θεωρείται ''κλασική'' Alfa. Μάλιστα, ένα παλιό ιταλικό περιοδικό αυτοκινήτου,τ ο Ruoteclassiche, είχε ανακυρήξει την 33 16V ως ''classica domani'' ή ''κλασικό αύριο''!

Link to comment
Share on other sites

@ teitzis

Άψογο κείμενο για ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο. Είχε ένας φίλος μία 33 1,7 16V QV με τα 136 ΗΡ και είχα την τιμή να την οδηγήσω πολλές φορές, ακόμα και σε σχετικά απαιτητικές διαδρομές, πχ. Επίδαυρος. Το αυτοκίνητο παρά τα χρόνια του, όντας όμως τέλεια συντηρημένο, πάταγε και έστριβε απίστευτα καλά...

Ένα υπέροχο αυτοκίνητο, που δυστυχώς έβγαλε σχετικά "κακό" όνομα, λόγω κάποιων προβλημάτων στα ηλεκτρικά του. Κρίμα... Ακόμα όμως και σήμερα παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του.

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

apisteyto aytokinhto ontws, tromero krathma kai epidoseis gia thn kathgoria tou... exontas omws mexri to 1996 alfasud ofeilw na omologhsw pws kai stis 33 to problhma tis skourias den eixe ly8ei... APISTEYTO aytokinhto alla gia 5-6 xronia oi 33 mias kai gia na to krathseis parapanw h8ele na exeis kolhto fanartzh kai hlektrologo... odhgika apsogo, alla thats it paidia mhn to 8eopoioume kiolas... Sto katw katw stamathse na bgainei to 95, dhladh 10 xronia kai twra den blepei kanena sto dromo, h an 8a deis spania kapoio na kykloforei... den htan mono ta hlektrika ths pou xolenan... Gia na mhn me kathgorhsetai bebaia poly 8a h8ela na eixa twra mia kainourgia gia 50-60.000 xlm an kanw to kefi mou, mias kai to mikro tou baros kai to apsogo krathma tou htan super syndiasmos pou oi kainourgies alfa den exoun..(exoun alla pleonekthmata ok... alla 1000 kila ama3wma den exoun :p)
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα-πλάκα, έχουμε 2 παιδιά στο alfisti που έχουν 33άρες σε άψογη κατάσταση. Σαπάκια απλά δεν έχουν, είναι σε κατάσταση καινούργιων... Βέβαια, αφενός το αμάξι είναι και λαχείο, αφετέρου είναι και θέμα κατόχου

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας και εγω για 10 χρονια μια 33 μαυρη 1700 χωρις καταλυτη οκταβαλβιδη συμφωνω με ολα οσα γραφτηκαν.Το τι ....ξεβρακ....τα ...εχει κανει αυτο το αμαξι δεν λεγεται.Ερωτας.....
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι που πέρασε από τα χέρια μου αν 33 1,4 μπορώ να πώ ότι ήταν το χειρότερο αμάξι που είχα ποτέ. Εντελώς μα εντελώς χάλια, και δεν μιλάω μόνο για την αξιοπιστία του.
mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

panagiotispa nomizw kaneis la8os re c ...se odhgikh symperifora htan gia xronia to shmeio anaforas sthn kathgoria kai ayto symfwna kai me olon ton entypo kai hlektroniko typo... poiothta a3iopistia finirisma ok patos alla odhgikh symperifora TOP ola kai ola
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Sto katw katw stamathse na bgainei to 95, dhladh 10 xronia kai twra den blepei kanena sto dromo, h an 8a deis spania kapoio na kykloforei... :p)

 

Διαφωνώ εντελώς στο συγκεκριμένο αγαπητέ φίλε. Η 33 είναι από τα πιο μοσχοπουλημένα μοντέλα της Alfa, γιατί το '92 - '93 δεν έβρισκες κάτι ανάλογο μόνο με 3.800.000-4.200.000.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να παραθέσω ένα κείμενο που βρήκα στο διαδίκτιο και έχει σχέση με την ιστορία και την εξέλιξη του μοντέλου 33 της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το οικογενειακό μας αυτοκίνητο εδώ και 13,5 χρόνια και εξακολουθεί να "στέκεται" στον δρόμο όσο λίγα αυτοκίνητα της ηλικίας του και νεότερα. Του το αφιερώνω (καθώς και σε όλους του αθεράπευτους alfisti!)

[...]

 

Δεν ειναι κακο να παραθετεις και την πηγη, η οποια σε αυτη την περιπτωση ειναι:

 

http://www.alfisti.gr/main/alfa_history/index.php?cat=3&view=model&id=27

Link to comment
Share on other sites

ma akribws ayto lew teitzh, pws gamh8#@## stis pwlhseis kai pleon DEN blepeis para mono spania alfa33 ston dromo... kai pane 10-13 xronia... apo tote pou les kai stamathse na pwleitai san kainourgio...den eipa egw pws den pouliotan san zesto pswmi tote, tounantiws ekane trela noumera... apla ta ama3ia ayta kapoia stigmh sxedos mazika e3afanistika ola mazi... opws dystyxws e3afanistikan kai ta poio polla 146-145 apo tous dromous parolo pou toulaxiston sthn tripolh ekanan arketa kales pwlhseis... opote h molis ta allazoun oi ellhnes e3agontai san metaxeirismena h menoun sta azhthta, h dialountai h stoukaroun ola mazi ... ti allo na pw oeoooo :p
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

^^ Να είχε και καλύτερες επιδόσεις.....ψόφιο είναι με τοσο βάρος που έχει, κρίμα
mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κακο να παραθετεις και την πηγη, η οποια σε αυτη την περιπτωση ειναι:

 

http://www.alfisti.gr/main/alfa_history/index.php?cat=3&view=model&id=27

 

Το κείμενο το είχα αποθηκευμένο σε ένα έγγραφο word χωρίς λοιπά στοιχεία. Άλλωστε αν διάβαζες πιο προσεκτικά θα έβλεπες ότι ξεκίνησα να γράφω λέγοντας ότι ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Είδες πουθενά να λέω ότι το ΄γραψα εγώ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...