Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Egw filtate Mythozz tha evaza tin linea (opws allwste kai skeftomai na kanw). Mou fainetai pio iremi kai sigoura pio alfa. ;) Me tis tarzanies (oson afora tin emfanisi kai mono) tis Bretanikis Autodelta pote den symfwnisa. :p

 

popolaros poio apo ta dyo? anatolika h' dytika?

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

alfista ....... anatolika

costa apla pleon me mathane ......... :(

idika sto anatoliko me enan apo tous polites pigena gimnastirio mazi kai entaksi psilopsixrathikame kapia stigmi.........

sto ditiko me kseri i dieuthintria as to poume .......... ta eixame pei ena proino.......(kai kala ithela na agoraso amaksi)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος alfista ( 6 Σεπ. 2004 , 18:12)

 

Egw filtate Mythozz tha evaza tin linea (opws allwste kai skeftomai na kanw). Mou fainetai pio iremi kai sigoura pio alfa. ;) Me tis tarzanies (oson afora tin emfanisi kai mono) tis Bretanikis Autodelta pote den symfwnisa. :p

 

 

Φίλε alfista δεν ξέρω, θεωρώ τα πιο αδικα λεφτά να τα δώσω για ένα body kit που το πίσω είναι ολόιδιο με το μαμίσιο αν αφαιρέσεις τα bumpers, και το μπροστινό έχει σιτα... που δεν ταιριάζει με το look της Alfa μας...

 

Τα θεωρώ 900 ευρώ για πέταμα, όσο και αν είναι... ελκυστική η λύση αυτή... Μου φαίνεται θα την αφήσω έτσι όπως είναι και θα τα φάω με πιπίνια... μέσα στην Alfa... :up: :o

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όσο κι αν έχω ψάξει body kits και γενικότερα βελτιώσεις για 155 έχω βρει μόνο το alfaowner.com

 

Ξέρετε που αλλού μπορώ να βρω?

 

Λέω για κανένα φίλτρο και κανένα τελικό... Βέβαια μου έχει κάτσει και το κιτ της brembo αλλά είναι πολλά τα λεφτά ρε γμτ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz ( 6 Σεπ. 2004 , 19:10)

 

Φίλε alfista δεν ξέρω, θεωρώ τα πιο αδικα λεφτά να τα δώσω για ένα body kit που το πίσω είναι ολόιδιο με το μαμίσιο αν αφαιρέσεις τα bumpers, και το μπροστινό έχει σιτα... που δεν ταιριάζει με το look της Alfa μας...

 

Τα θεωρώ 900 ευρώ για πέταμα, όσο και αν είναι... ελκυστική η λύση αυτή... Μου φαίνεται θα την αφήσω έτσι όπως είναι και θα τα φάω με πιπίνια... μέσα στην Alfa... :up: :o

 

 

Katarxin gia emas pou kseroume tin alfa san tin palami mas, o pisw profylaktiras tis linea kanei mpam oti einai pio fouskwmenos. Pantws einai alitheia oti kapoios pithanotata den tha sygkratouse eukola ti diafora. H ousia einai oti symfwnw mazi sou afou ki egw skopevw na afisw ton mama kai apla na vapsw ti mauri lwridoula. ;)

Oson afora ti sita tis mprosta maskas mallon tin exeis pareksigisei. Stin ousia den prokeitai kan gia sita alla gia plastiko plegma, paromoio me auto pou yparxei kai stis dikes mas italides. H kyria diafora estiazetai stin apousia tis epinikelwmenis lwridas (pou kata ti gnwmi mou einai peritta tosa diakosmitika nikela se ena amaksi me klasiki alla synama kai sport opsi).

Allwste ta stroggyla flasakia tis linea alfa se syndyasmo me ta kopsimata ekaterwthen tou thyreou ala 156 einai arketa gia na kanoun ti diafora. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Για ονομα του Θεου ρε παιδια.... Μην αλλαξετε τα κωλοφαναρα των αυτοκινητων!!! Οταν βλεπω αλλαγμενα κωλοφαναρα μου ερχονται στο μυαλο τα Saxoralla με τα γυφτικα lexus stule... Μια χαρουλα ειναι το αυτοκινητακι με τα κοκκινα φωτα!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος alfista ( 7 Σεπ. 2004 , 01:09)

 

Katarxin gia emas pou kseroume tin alfa san tin palami mas, o pisw profylaktiras tis linea kanei mpam oti einai pio fouskwmenos. Pantws einai alitheia oti kapoios pithanotata den tha sygkratouse eukola ti diafora. H ousia einai oti symfwnw mazi sou afou ki egw skopevw na afisw ton mama kai apla na vapsw ti mauri lwridoula. ;)

Oson afora ti sita tis mprosta maskas mallon tin exeis pareksigisei. Stin ousia den prokeitai kan gia sita alla gia plastiko plegma, paromoio me auto pou yparxei kai stis dikes mas italides. H kyria diafora estiazetai stin apousia tis epinikelwmenis lwridas (pou kata ti gnwmi mou einai peritta tosa diakosmitika nikela se ena amaksi me klasiki alla synama kai sport opsi).

Allwste ta stroggyla flasakia tis linea alfa se syndyasmo me ta kopsimata ekaterwthen tou thyreou ala 156 einai arketa gia na kanoun ti diafora. :cool:

 

 

Φίλε alfista είσαι λάθος στο πλέγμα. Είναι μεταλικό, τόσο που περνάει το... δαχτυλάκι σου και το καταλαβαίνεις, και δεν έχει μεγάλη σχέση με το πλαστικό δικό μας πλεγμα, που δεν είναι... πλέγμα :p αλλά πλαστικό κομμένο σε τετραγωνακια με νικελένιες λωρίδες... ;)

 

Για να λέμε όλη την αλήθεια :p Τέσπα συμφωνούμε πάνω κάτω... ;)

 

amelidis μην αγχώνεσαι φίλε, θα το ψάξουμε το θέμα πριν μπει. Την έχω δει πως είναι με αυτά τα φώτα και πίστεψε με... είναι το ίδιο όμορφα. Προσέχω πολύ την Ιταλίδα μου πάντως για να την κάνω... Saxoralo στο look της... ;) :p

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω κατι?εχει καποιος απο σας οδηγησει GTA?

είχε έρθει στη πάτρα για 1 μερα στην αντιπροσωπεια..και οπως παντα ο καλος Νικολας με πηρε τηλ να την κανω ενα τεστ ντραιβ λιγο πριν την παρει η νταλικα για αθηνα...βεβαια δεν ηταν η 147 αλλα η 156...

βασικα μονο αν ηταν καποιος που ηξερε απο αυτιοκινητα θα μπορουσε να καταλαβει οτι αυτη ηταν μια διαφορετικη 156....και οχι μια μαιμου φτιαγμενη.....εντυπωσεις?αναμικτες...δεν ειμαι κανενας ειδικος,και βεβαια αυτο φαινετε και στην 147 μου...θα πω τις εντυπωσεις μου απλα σαν ενας οδηγος τησ σειρας.....

Βασικα επαθα την πλακα μου με τον θορυβο της εξατμισης-κινητηρα...μου ρχοταν να παρω μια καρεκλα και να καθομαι να τιν ακουω....στριβοντας επιτοπια στα φαναρια τησ παπαφλεσσα με σκοπο να παω προς βραχνεικα(οι πατρινοι ξερουν πατησα τερμα το γκαζι..περιτο να σας πω που πηγε το στομαχι μου οπως και να σας πω που πηγαινε ολο το αυτοκινητο σε καθε αλλαγη ταχυτητας..ολοκληρο το αυτοκινητο μετατοπιζοταν δεξια ή αριστερα...μεχρι τον βασιλοπουλο ειχα προλαβει να βαλω τεταρτη και να ειμαι σχεδον στα 200κμ τα οποια βεβαια δεν κρατησα ουτε για ενα δευτερο λογω κινησης...επισης λογω του οτι φαινοταν σαν μια φτιαγμενη 156 και οχι σαν gta..(λιγοι προσεξαν το σηματακι κατω δεξια) θελαν κοντριτσες και παρασυροντουσαν οταν εγω στα φαναρια μαρσαριζα....1 δευτερα του ειχα ...γελασα με την ψυχη μου οταν εβλεπαν οτι ουτε κιχ δεν μπορουσαν να κανουν...τελειωνοντας την βολτα ετρεμα.....απο περιεργεια κοιταξα το trip computer για καταναλωση..οταν στην 147 μου η καταναλωση ειναι 8-9/λιτ στη gta εδειξε 18/λιτ επαθα πλακα...

 

δυστηχως οταν εχεις τετοιο αμαξι δεν μπορεις να πας αργα...απο την αλλη ομως το αυτοκινητο δεν μαντρωνεται ευκολα...ειναι πολυ επικυνδυνο...αν ειχα 50000 δεν θα ηταν η επιλογη μου ουτε και για σενα φιλε Κωστα με 8 μηνων κορη...το αμαξι αυτο ειναι για δευτερο αμαξι(μη γελατε ετσι ειναι) το οποιο θα παιρνεισ σαββατοκυριακο να του αλλαζεις τα φωτα...διαφορετικα.....κανε συμβαση με shell παιξε λοττο και μην τρως για βδομαδες για να την συντηρησης..περιττο να σας πω πως αισθανθηκα οταν μπηκα στην 147 μου..λες και ειχα ποδηλατο...σε σημειο που σταματησα διοτι νομιζα οτι το αμαξι κατι εχει...

 

αλλη μια φορα ειχα μια αναλογη εμπειρια την τοτε διπορτη κουπε lancia κ (ξερεις μυθο..αυτη που εχει ο δημαρχος) αλλα με 250 αλογα...επισης τεστ ντραιβ....

 

και μια που ειπα lancia k εχει συναντησει κανενας στον δρομο την lancia thesis?ξερετε εκεινο το θηριο...μην σκεφτητε καν την ιδεα οτι δεν παει...ειναι πυραυλος....

πηγαινα με τον ιδιοκτητη τις μοναδικης thesis που κυκλοφορει στην πατρα σε γαμο..εγω με την 147..ουτε το ονομα μου δεν προλαβα να πω......και οταν αργοτερα το οδηγησα επαθα την πλακα μου...λες και οδηγουσα ενα γρηγορο gt...απεναντιας η 166 δεν με ενθουσιασε ποτε σαν κινητηρας.....ενα αργο μεγαλο αμαξι....και μιας και ειπα gt...εγω φιλε σακη που εχω 147 δεν θα επαιρνα ποτε(αποψη μου) το gt...οδηγησα το gt της αντιπροσωπειας....λες και οδηγουσα την 147(για το ταμπλο μιλαω)...το υπολοιπο αυτοκινητο το εβλεπα απο τις βιτρινες..που αν δεν υπηρχαν θα ελεγα οτι οδηγω μια 147..απο επιδοσεις βεβαια δεν ξερω διοτι δεν την ανοιξα...........

τωρα γιατι τα λεω ολα αυτα? :rolleyes: εε μιας και εγω δεν εχω φτιαξει το αμαξι μου :mad: δεν εχω εμπειριες οποτε ειπα να αλλαξω λιγο κουβεντα :D

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί μου φίλοι και ειδικότερα gmak...

Κατά καιρούς, είτε μέσα από test drives, είτε μέσα από γνωριμίες έχω οδηγήσει αυτοκίνητα πραγματικά εκπληκτικά. Μεταξύ τους ενδεικτικά αναφέρω τα παρακάτω-μαζί με τους ιδιοκτήτες για να μην με περάσετε για ματσό και καλά :( : Audi S3 (ο λογιστής μου), ΒΜW M3 Ε46 (εφοπλιστής γνωστός του father), Subaru WRX-STi (φίλος στη Subaru), την 156 3.0 V6 (του Γρίβα που έχει το κατάστημα GT-AR, κοντά στα 270 HP) και βέβαια την 156 GTA που είχα σχεδόν αποκλειστικά για 1 ολόκληρο weekend (φίλος που έχει κάνει ολόκληρη τη μετατροπή από 2.0 JTS-για όσους ενδιαφέρονται κοντά στα 15.000 € κομπλέ). Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι έστω και από αυτές τις βραχύβιες συμβοιώσεις με αυτά τα απίστευτα αυτοκίνητα, αποκτάς μία μικρή έστω άποψη για το πώς πάνε. Σας διαβεβαιώ -και όχι μόνο επειδή είμαι Alfista- μακράν το πιο user friendly και πιο ολοκληρωμένο είναι η GTA. Το Subaru επιταχύνει σαν κριάρι που ετοιμάζεται να κουτουλήσει τον αντίπαλο, αλλά κράζει ότι είναι κοντράμαξο και μέσα δεν πείθει. Το S3 είναι γκάζι ακόμα και στο μαμίσιο 225άρι - του λογιστή μου είναι γύρω στα 270 άλογα - και ίσως η Audi να είναι η μόνη μάρκα για την οποία θα έλεγα, άντε να αλλάξω έτσι για το γαμώτο (η φωνή της συνείδησης: σιγά το κάνεις κολλημένε !). Η Μ3 είναι μεν καταιγιστικά γρήγορη αλλά σύντομα σε κουράζει...θέλει προσοχή στο δεξί πόδι και προσωπικά μου έμοιασε ότι είναι πιο "συμμετοχική" στις στροφές από ότι η GTA και απαιτεί χέρια. Η GTA στρίβει με τη σκέψη του οδηγού, επιταγχύνει πολύ γρήγορα και φρενάρει διαολεμένα. Καίει σίγουρα λιγότερο από ένα υπερτροφοδοτούμενο και τα κυβικά της της επιτρέπουν να κινείσαι με αρκετά χιλιόμετρα και σχετικά λίγες στροφές, έχοντας πάντα επαρκή ροπή για να εκτοξευτείς μπροστά. Σίγουρα είναι το πλέον διακριτικό σε εμφάνιση -μέσα κι έξω- και το πιο "low-profile everyday race-car " όπως έγραψε το αγγλικό Top Gear.

Θα την αγόραζα φίλε gmak την GTA και μάλιστα για πρώτο και αποκλειστικό αμάξι. What the hell, μία φορά ζούμε...Άλλωστε τα γκάζια και το κράτημα πληρώνονται και ταχύτητα χωρίς κατανάλωση δεν υπάρχει - ακόμα και το Smart με τα 600 cc και τα 62 HP που είχα νοικιάσει πέρσι το καλοκαίρι, για να πάει γρήγορα έκαιγε σαν 1800άρι!!! και μάλιστα για να πάει γρήγορα το Smart σημαίνει σπασμένο στα 130-140 km. Όσο λοιπόν και να κάψει η GTA με τα 250 ΗΡ και τα 250 km τελική είναι αναμενόμενα...

Ελπίζω να μη σας κούρασα. Να είστε όλοι καλά...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησαμε τελεια κανοντας 3ις σερι νικες.Μετα απογοητευση καθως η bmw εκανε 4 σερι νικες και συνυπολογιζοντας τις εγγαταλειψεις σε δυο αγωνες οι bmw περασαν μπροστα με διαφορα.Μετα ομως την τελευταια νικη μας και ενω πολλοι θεωρουσαν οτι το πρωταθλημα ειχε κριθει γινεται το comeback και ελπιζουμε ακομα και σε τιτλο.Για να δουμε...................

 

Double victory for AutoDelta's Gabriele Tarquini at Imola on Sunday has bounced him right back into contention in the fight for the European Touring Car Championship title.However, the Alfa Romeo factory team, who have utterly dominated the ETCC since its rebirth three years ago, do not take defeat lying down, and buoyed by a new suspension set-up successfully tested at Vallelunga earlier in the week, arrived on their home turf looking to bounce back.Sunday saw two crushing displays from Alfa Romeo: Tarquini took victory both races, claiming the maximum score available, 20 points, while Giovanardi dutifully backed him up with two seconds, and Farfus hammered home their advantage with two thirds, although a safety car period infringement saw the Brazilian ejected down the order of race two.

 

The reigning champion was delighted, commenting after the race: "Many people came here to see Alfa Romeo in first position and when we scored double podium today, the dream came true. Now the Championship is open again…”

 

With Dirk Muller managing to score just seven points combined from both races, Tarquini has now chopped thirteen points out of his advantage. Title rivals, Andy Prilaux and Jorg Muller both had a dismal weekend, leaving Imola after taking only four points and two points respectively.

 

Now its on to BMW's home circuit at Oschersleben, in a fortnight's time, a track where the German marque has traditionally dominated, before the final round takes place in Dubai on 8th October.

 

AutoDelta will be looking to consolidate at Oschersleben, the layout of which will undoubtedly favour the rear wheel drive BMW's. Meanwhile Dubai will be new to everyone, and the Italian team will he banking on the fact that their ability to get the best out of the Michelin tyres in the heat at Imola over the weekend, will be prevalent again and help to gain them an advantage in the blisteringly hot Middle East.

In the manufacturer's series BMW are now almost home and dry, holding onto a large 54 point lead over Alfa Romeo with just two races remaining.

The Germans have been helped along the way by seven maximum scores of 18 points, compared to Alfa Romeo's five. They now has 224 points, Alfa Romeo are second with 170 points, while SEAT trail in a distant third with just 68 points.

In the Independent's Trophy, Dutch BMW pilot Tom Coronel now holds a clear advantage after claiming seven wins on his way to amassing 120 points. Honda's Alessandro Balzan is second, with 91 points, while five further adrift comes the first of the Team Oregon Alfa Romeo 156 GTA driving trio, Salvatore Tavano, who has picked up five wins, including victory in race one at Imola on Sunday.

Team mate Luca Rangoni is next, tied with BMW's Stefano d'Aste on 58 points, the Alfa driver being helped to this mark after a double win at Hockenheim. The third Team Oregon driver, Michele Bartyan, a winner at Magny-Cours, is in 6th place, one point further back.

Finally, in the teams classification all is still to play for: BMW Team Deutschland, who run both Jorg and Dirk Muller, are just 11 points ahead of AutoDelta, the German team having 179 points to the Italian outfit's 166.

AutoDelta closed the gap up considerably at Imola over the weekend after raking in a maximum 36 point haul, while BMW Team Deutschland managed to grab only nine points.

 

DRIVERS

CHAMPIONSHIP

1 Dirk Müller (GER) 93

2 Gabriele Tarquini (ITA) 86

3 Andy Priaulx (GBR) 85

4 Jörg Müller (GER) 85

5 Fabrizio Giovanardi (ITA) 62

 

MANUFACTURERS CHAMPIONSHIP

 

1 BMW 224

2 Alfa Romeo 170

3 SEAT 68

 

http://www.italiaspeed.com/2004/motorsport/touring_cars/08_imola/120.jpg

http://www.italiaspeed.com/2004/motorsport/touring_cars/08_imola/122.jpg

http://www.italiaspeed.com/2004/motorsport/touring_cars/08_imola/122.jpg

Link to comment
Share on other sites

gmac με ρωτησες για ποιο λογο πηρα την gt η μαλλον μου πηραν τη gt οπως λεει ο jamie με τα λεφτα του μπαμπα.Η ερωτηση ταιριαζει γαντι σε εναν κυριο ο οποιος ειχε 156 την πουλησε πηρε 147 και τωρα εχει και την gt.Aν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα αγοραζα καθε 2 χρονια και καινουρια αλφα.Προσωπικα πριν 3 χρονια ηθελα να παρω την 147 αλλα ο father με το ζορι μου πηρε το stilo.Περασαν τα 2 χρονια και ενα πρωινο που μπαινω internet τι βλεπω στο italiaspeed?-φωτογραφιες του νεου κουπε της αλφα.Περιττο να πω οτι πηγα να δακρυσω χαζευωντας τα οπισθια της και την τριγωνικη γαμψη μυτη της.απλα με χτυπησε ο ερωτας οπως οταν ειχα πρωτοδει την 147.Οσο για το εσωτερικο σαφως και το ταμπλο ειναι ιδιο με 147 με καλυτερα υλικα αλλα δεν προσεξες την χαμηλοτερη θεση οδηγησης τα πληρη σκληρα γαματα μπακετ καθισματα και τον γυμνο επιλογεα?Το τιμονι ειναι λιγο πιο βαρυ απο την 147 και η συμπεριφορα στον δρομο θα μου επιτρεψεις αλλα κραταει καλυτερα και απο 156.Οσο για τις επιδοσεις ποιος νοιαζεται.Εγω θελω να τραβαει ανετα χωρις να ζοριζεται και ο διλιτρος τα παει μια χαρα.Το τιμονι της θελω να κρατω και τιποτε αλλο δεν με νοιαζει.....
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz ( 7 Σεπ. 2004 , 01:31)

 

Φίλε alfista είσαι λάθος στο πλέγμα. Είναι μεταλικό, τόσο που περνάει το... δαχτυλάκι σου και το καταλαβαίνεις...

 

 

H alitheia einai oti pote den evala to daxtylaki mou anamesa se kapoio analogo plegma! :D Pantws emfanisiaka kai mono, akoma kai apo kontini apostasi, den katalava diafora. Gia na to les fantazomai to exeis psaksei perissotero! ;)

 

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος amelidis ( 7 Σεπ. 2004 , 01:10)

 

Για ονομα του Θεου ρε παιδια.... Μην αλλαξετε τα κωλοφαναρα των αυτοκινητων!!! Οταν βλεπω αλλαγμενα κωλοφαναρα μου ερχονται στο μυαλο τα Saxoralla με τα γυφτικα lexus stule... Μια χαρουλα ειναι το αυτοκινητακι με τα κοκκινα φωτα!

 

 

Symfwnw apolyta! Ti sxesi exoun oi tzaponezoi me to design! :p

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος amelidis ( 7 Σεπ. 2004 , 01:10)

 

Για ονομα του Θεου ρε παιδια.... Μην αλλαξετε τα κωλοφαναρα των αυτοκινητων!!! Οταν βλεπω αλλαγμενα κωλοφαναρα μου ερχονται στο μυαλο τα Saxoralla με τα γυφτικα lexus stule... Μια χαρουλα ειναι το αυτοκινητακι με τα κοκκινα φωτα!

 

Άστον να τα βάλει, και θα τον ποστάρουμε πρώτη μούρη στο καγκουροthread! :lol: :p

Link to comment
Share on other sites

Φίλε gmak συμπάσχω για το ονειρεμένο σου ταξιδάκι με την GTA... :up:

 

Είσαι απο τους τυχερούς φίλε. Οσο για την GT, μετά την βόλτα που έκανα μαζί της δεν θα την έπαιρνα για το εσωτερικό της μιας και είναι ιδιο για εμένα (απο την 147)... Εξωτερικά όμως είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο... ;)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

costasp παλαιοτερα που εκανες συγκριση alfa vs the rest ειχες αναφερει οτι την εποχη που η αλφα εφτιαχνε φρενα οι αλλοι χρησιμοποιουσαν abs.Μηπως μπορεις να μου το διευκρινησεις :)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss ( 7 Σεπ. 2004 , 10:36)

 

gmac με ρωτησες για ποιο λογο πηρα την gt η μαλλον μου πηραν τη gt οπως λεει ο jamie με τα λεφτα του μπαμπα.Η ερωτηση ταιριαζει γαντι σε εναν κυριο ο οποιος ειχε 156 την πουλησε πηρε 147 και τωρα εχει και την gt.Aν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα αγοραζα καθε 2 χρονια και καινουρια αλφα.Προσωπικα πριν 3 χρονια ηθελα να παρω την 147 αλλα ο father με το ζορι μου πηρε το stilo.Περασαν τα 2 χρονια και ενα πρωινο που μπαινω internet τι βλεπω στο italiaspeed?-φωτογραφιες του νεου κουπε της αλφα.Περιττο να πω οτι πηγα να δακρυσω χαζευωντας τα οπισθια της και την τριγωνικη γαμψη μυτη της.απλα με χτυπησε ο ερωτας οπως οταν ειχα πρωτοδει την 147.Οσο για το εσωτερικο σαφως και το ταμπλο ειναι ιδιο με 147 με καλυτερα υλικα αλλα δεν προσεξες την χαμηλοτερη θεση οδηγησης τα πληρη σκληρα γαματα μπακετ καθισματα και τον γυμνο επιλογεα?Το τιμονι ειναι λιγο πιο βαρυ απο την 147 και η συμπεριφορα στον δρομο θα μου επιτρεψεις αλλα κραταει καλυτερα και απο 156.Οσο για τις επιδοσεις ποιος νοιαζεται.Εγω θελω να τραβαει ανετα χωρις να ζοριζεται και ο διλιτρος τα παει μια χαρα.Το τιμονι της θελω να κρατω και τιποτε αλλο δεν με νοιαζει.....

 

 

 

 

φιλε σακη τεχνικα χαρακτηριστικα της gt δεν ξερω οποτε δεν μπορω να πω...απλα μιλησα μονο για το ταμπλο...δεν ζητησα να μου πεις γιατι πηρες gt?αλοιμονο....."περι ορεξεως ......"απλα ειπα οτι εγω δεν θα την επαιρνα καθοτι μεσα ειναι ιδια με 147.....απο οτι βλεπεις και ο μυθος την ιδια αποψη εχει........

Link to comment
Share on other sites

Ρε σάκη τι τεχνικά χαρακτηριστικά; Η δίλιτρη μόνο αξίζει για να μπορέσει να σε συγκινήσει σαν άνθρωπο. Μην μας μπερδέυεις με άλλους οδηγούς. Εγώ ο gmak και άλλοι οδηγούμε εδώ και χρόνια την 147 και για ΕΜΑΣ τοε σωτερικό και το feeling της GT δεν έχει καμία σχέση με αυτό που σου δημιούργησε εσένα. Γιαυτό δεν εντυπωσιάστηκα απο το εσωτερικό της, αφού αισθάνθηκα γνώριμα και πολύ βολικά. Σαν τη δικιά μου ήταν με μερικές εξαιρέσεις. :)

 

Εσύ σου συνιστώ να προσέχεις όταν την πάρεις με το καλό, και να πατάς το πόδι... με σκέψη πριν το κάνεις... Μην αφήσεις τον ενθουσιασμό σου να σε κυριεύει όταν οδηγάς ένα τέτοιο αμάξι.

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Kαι εγω αν ειχα 147 δεν θα εντυπωσιαζομουν....τωρα καταλαβα τι εννοουσατε αλλα δε νομιζω οτι αυτος ειναι λογος για να μην παρεις την gt.Δηλαδη ποιο αλλο αυτοκινητο να αγοραζα αυτη τη στιγμη?Η επιλογη μου ηταν μονοδρομος και εντελως συναισθηματικη.Θα μπορουσα με τα ιδια λεφτα να παρω 320,typer,Rx8,leon cupra,celica,Rs αλλα δεν το εκανα.Μπραβο μου..lol
Link to comment
Share on other sites

Saki den to syzitame kan. H GT einai m...ara kai den tithetai thema peri orthotitas tis epilogis sou. Ki egw, pou akoma kai simera dilwnw trela erwteumenos me tin 147 (se vathmo koroidias :D ), an epelega twra amaksi tha epairna tin GT . Min doulevomaste. ;)
Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους...

Προσωπική αποψη: το εσωτερικό της GT είναι πανέμορφο. Επίσης ένα bravo στον Σάκη για την τελική του επιλογή στο θέμα του αυτοκινήτου :) . Όσο για τα φρένα, είχα πει ότι η Alfa έβαζε 4 δισκόφρενα και διπλό κύκλωμα με σερβό από τη δεκαετία του '70. Η δικιά μου Giulietta έτσι ήταν σεταρισμένη! Τότε οι υπόλοιποι ακόμα έψαχναν να δουν πως θα έχουν ομοιόμορφή πέδηση σε όλους τους τροχούς. Γνωστό κόλλημα των Γερμανών με την παθητική ασφάλεια και των Ιταλών με την ενεργητική. Όταν όλοι έψαχναν τι θα γίνει όταν φτάσεις στο αμήν και πας για τράκο (ABS, αερόσακοι, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, πυρόσβεση), η Alfa έκανε το παν για να μην φτάσεις στο αμήν. Έβαζε γρήγορες κρεμαγιέρες και επαρκές γκάζι ώστε στο προσπέρασμα η παραμονή στην αντίθετη λωρίδα να είναι η μικρότερη δυνατή. Η Alfa άργησε να μπει στο παιχνίδι του ΑΒS και μάλιστα συνειδητά. Όταν τα πεντάλ της είχαν τρομερή αίσθηση, όταν είχαν βρει μύριους τρόπους για να απαγάγουν θερμότητα από τα φρένα και να σταματάνε πραγματικά τα αμάξια, ποιός ο λόγος να βάλεις ΑΒS και εν τέλει να χάσεις λίγο από την όλη αίσθηση. Τελικά όμως και αφού αποδεδειγμένα ή αγορά καθορίζει τα δεδομένα, η Alfa έβαλε ABS, όπως έβαλε και Airbags και FPS και όλα τα συμπράγκαλα που η αγορά επιτάσσει. Να πω όμως, ειδικά για τον φίλο τον Σάκη, αξίζει να είχες οδηγήσει την GT στα Μέγαρα όπου μας ζήτησαν να φρενάρουμε από τα 120 με φρένο πανικού. Ναι μεν μπήκε το ABS αλλά η αίσθηση επιβράδυνσης ήταν όλα τα λεφτά. Με το καλό να την πάρεις φίλε...

Καλή μας μέρα παιδιά

ΥΓ: και εγώ αν άλλαζα αμάξι τώρα θα έπαιρνα την GT και ας έκανα μάχη να βάλω το μωρό στο παιδικό καθισματάκι πίσω. Δεν νομίζω ότι στην περιοχή των 30.000 μπορεί να πάρει ένας Alfista κάτι άλλο που να τον ικανοποιεί. Άλλωστε, τουλάχιστον για εμένα η GTA είναι ακόμα μακριά - άτιμα 50.000 €...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

costasp θα μπορουσα να δωσω και εγω 1 εκκατομυριο παραπανω να παρω την gt-a αλλα το θεμα ειναι οτι πρεπει να βαζεις 20ευρω βενζινη καθε τρεις μερες,το service πανακριβο και η ασφαλεια σου κωβει τον ποπο.Δυστυχως τα τρεχοντα εξοδα ειναι πολλα....
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσω φίλε Σάκη... :)

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...