Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Mythozz:To εχω ακουσει και εγω αυτο.To ENCAP ειναι ιδιωτικος οργανισμος.Τα αυτοκινητα πρεπει να περνανε τον ευρωπαικο οργανισμο και τοτε ειναι ΟΚ.Ενημερωτικα το ENCAP περιλαμβανει δυο συγκρουσεις.Μια μετωπικη και μια πλαγια.Απο αυτες τις δυο συγκρουσεις βγαζουν αποτελεσμα για την συνολικη παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.Οπως εχει τονιστει και απο ειδικους δημοσιογραφους οι πραγματικες συνθηκες του τρακαρισματος απεχουν πολυ απο τις ελεγχομενες συνθηκες του ENCAP.Οσο για την αξιοπιστια του οργανισμου οπως γνωριζετε το νεο toyota avensis συγκεντρωσε 4 αστερια αλλα επειδη ειχε τον προειδοποιητικο ηχο για να φοραμε την ζωνη του βαλανε τελικα 5 ΑΣΤΕΡΙΑ.Ο νοω νοειτο.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ναι ρε Mythozz καλα αυτα που λες ομως η Alfa Romeo ποτε δεν εστελνε αυτοκινητα της για crash test και τωρα που εστειλε ενα απ τα τελευταια μοντελα της,αυτο προσφερει 18% προστασια σε μετωπικη συγκρουση!Το αυτοκινητο ειναι μια δεκαετια τουλαχιστο πισω σε αυτο το τομεα.Το οτι η καμπινα κατερρευσε ειναι προφανες απ τη φωτογραφια και ειναι απαραδεκτο για τη φιρμα,το μεγεθος το βάρος (υποτιθεται ειναι βαρυ λογω παθητικής ασφαλειας!) και την τιμη του αυτοκινητου.

 

Τι εννοεις ειδικα διαμορφωμενα αυτοκινητα?Οτι Περνει πχ η Ford το Focus που ειναι 1050 κιλα και προσθετει ενισχυσεις και στελνει αμαξι 1200 κιλα στο crash test?Δε με επεισες....το αμαξι τα πηγε χαλια σε αυτο τον τομεα.Καλη η ενεργητικη ασφάλεια αλλα δε σε σωζει παντα.......

Link to comment
Share on other sites

Don_VitoCorleone δεν ψάχνω να σε πείσω. Ψάχνω να σου δώσω να καταλάβεις πως δεν βγαίνει η πραγματική απόδοση ενός οχήματος, από διάτρητα τεστς στον τομέα της αξιοκρατίας. Κατάλαβε λίγο οτι πρόκειται για έναν οργανισμό ιδιωτικό... με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Αν το... αυτοκίνητο αυτό που λες παρουσίαζε 18% μόλις προστασία σε μετωπική σύγκρουση, δεν θα είχε το όνομα που έχει. Είναι 3 σχεδόν χρόνια στην αγορά, και κανένας δεν έχει πει κουβέντα για τις παθητικές του επιδόσεις. Εγώ δε σου λέω κάτι απο... τα υπερπέραν Σου λέω ένα γεγονός, για το οποίο έχω αποδείξεις, φωτογραφίες, αναφορά συμβάντος απο την τροχαία, τη ζημιά του άλλου αυτοκινήτου και τη ζημιά του δικού μου.

 

Δεν πάω να το βγάλω 5 αστέρια έτσι και ντε. Απλά σου λέω πως η απόδειξη που χρησιμοποιείς δεν στέκει πλέον, τόσο σε όλο τον κόσμο, τόσο απο τις πωλήσεις του, τόσο απο την ιστορία που έχει φτιάξει, και τόσο από τη δική μου προσωπική εμπειρία. :)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Καλα ντε δε τραβαω και κανενα ζορι :) δε θα το παιρνα το αυτοκινητο,αν ειχα τα λεφτα θα περνα κατι αλλο οποτε ψαχνω να του βρω ψεγαδια :P .
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz (11 Μάρ. 2004 , 23:38)

Σου λέω ένα γεγονός, για το οποίο έχω αποδείξεις, φωτογραφίες, αναφορά συμβάντος απο την τροχαία, τη ζημιά του άλλου αυτοκινήτου και τη ζημιά του δικού μου.

 

 

Μηπως αυτος χτυπησε το μπροστινο μερος του αυτοκινητου κι εσενα σε βρηκε απο πισω στον προφυλακτηρα?? :p

Μη θυμωσεις προσωπικα...Ξερεις πως μ αρεσει να την λεω στους alfisti...! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι σημερα δεν ετυχε να ακουσω για σοβαρες ελλειψεις ασφαλειας σχετικες με την 147. Ομως ρε παιδια αν κρινω απο την φωτο το αυτοκινητο χρειαζεται καποιες ενισχυσεις! ;) ;)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz (11 Μάρ. 2004 , 23:38)

 

Don_VitoCorleone δεν ψάχνω να σε πείσω. Ψάχνω να σου δώσω να καταλάβεις πως δεν βγαίνει η πραγματική απόδοση ενός οχήματος, από διάτρητα τεστς στον τομέα της αξιοκρατίας. Κατάλαβε λίγο οτι πρόκειται για έναν οργανισμό ιδιωτικό... με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Απλά σου λέω πως η απόδειξη που χρησιμοποιείς δεν στέκει πλέον, τόσο σε όλο τον κόσμο...

 

Ta pragmata einai panw-katw opws ta leei o Mythozz. Ta asteria tou ENCAP exoun xasei ti lampsi pou eixane palia, afou pleon xarizontai me antallagma lampakia kai proeidopoiitika koudounakia. :worry:

H alitheia einai pws exw dei polles (sxedon oloklirotika) katestramenes 147, me tin kampina se para poly kali katastasi, kai tin orofi na min einai paramorfomeni opws fainetai stin fotografia.

Genika mia typopoiimeni diadikasia mporei na prosferei xrisima symperasmata, alla mporei na odigisei kai se plani. Se kathe periptwsi i pathitiki asfaleia tis 147 den thymizei Mercedes E class, alla sigoura den einai tragiki, opws parousiazetai. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ναι ομως η παραμορφωση προηλθε απο μια συγκρουση με 60km/h και σε σταθερο στοχο! Τι θα γινει αν (χτυπα ξυλο) συμβει κατι αντιστοιχο με 100km/h?? Θα δεις τον Χριστο φανταρο??? :confused: Με τα λεφτα που μου ζηταει η Alfa θα περιμενα κατι καλυτερο... ;)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος amelidis (12 Μάρ. 2004 , 02:25)

 

Ναι ομως η παραμορφωση προηλθε απο μια συγκρουση με 60km/h και σε σταθερο στοχο! Τι θα γινει αν (χτυπα ξυλο) συμβει κατι αντιστοιχο με 100km/h??

 

Auto prospathousa na eksigiso parapanw. Exw dei polles 147 me dialymmeno to mprosta meros ystera apo metopiki, kai ton kinitira na exei fygei entelws apo ti thesi tou (profanws milame gia sygkrousi me poly perissotera apo 60 km/h), alla i orofi den itan paramorfomeni opws sti fotografia. ;)

An pragmati i 147 itan tosooo "epikindyni" stin praksi (kai oxi stis theories tou ENCAP) tha eixe ginei salos. Apo trakarismenes 147 allo tipota. :D

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Rε παιδια η αλφα δεν εχει αναγκη απο παθητικη ασφαλεια.Απο την στιγμη που εχει την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια με ενα τετοιο τρενο πρεπει να σαι πολυ στοκος για να τρακαρεις.
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειαζεται να σαι στοκος για να τρακαρεις...Μπορει να συμβει στον οποιονδηποτε,οποτεδηποτε...Κουφια η ωρα!
Link to comment
Share on other sites

Me to aploustato skeptiko oti stin Ellada para polloi dromoi einai diplis kateuthinsis xoris diaxoristiko, den xreiazetai na ftais esy gia na proklithei atyxima. Sto simeio auto, an erthei o allos katapanw sou i energitiki asfaleia einai axristi. Ekei stirizesai stin pathiktiki asfaleia kai sto an ekanes proseuxi to prwi. ;)
Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Εύγε στην Alfa Romeo για το δημιούργημά της αυτό όπως επίσης και για τη νέα θεά που ακούει στο όνομα Alfa GT.

Για την ασφάλεια που λέτε έχω δει κι εγώ τρακαρισμένο 147 (όχι το δικό μου ευτυχώς :lol: ) του οποίου η καμπίνα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

Sakiss: Συμφωνώ για την ενεργητική ασφάλεια αλλά χρειάζεται και η παθητική... για τους λόγους που προαναφέρθηκαν :)

Link to comment
Share on other sites

Ετσι γίνεται κουβέντα. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες πως ναι η 147 έχει κορυφαία ενεργητικη ασφάλεια, σε εμποδίζει να κάνεις τη χοντρή Μ@λ@κία, τα ηλεκτρονικά σε βοηθούν να οδηγείς στο όριο και με ασφάλεια... όμως δεν είναι μόνο αυτό. Χρειάζεται αντίστοιχη παθητική ασφάλεια η οποία σαφώς δεν είναι στα επίπεδα της Mercedes. Αν ήταν όμως, το αμάξι θα ήταν 400 κιλά βαρύτερο... :p

 

Zer0cooL24 ναι έτσι έγινε. Αλλά και πάλι άμεση σχέση με το χώρο των επιβατών δεν έχει; Το Vectra με ζημιά 1.5 εκατομμύριo... και η Alfa 500.000 απο τα οποία 250.000 βάψιμο και χρώμα :p :)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Mythozz -Εισαι ακομη ερωτευμενος με το αυτοκινητο σου και το κορυφαιο τιμονι του η τωρα πλεον απλως το αγαπας?
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (12 Μάρ. 2004 , 22:16)

 

Mythozz -Εισαι ακομη ερωτευμενος με το αυτοκινητο σου και το κορυφαιο τιμονι του η τωρα πλεον απλως το αγαπας?

 

 

Είμαι ακόμα ερωτευμένος με το αμάξι μου, περισσότερο απο όσο ήμουν. Δεν μπορείς να το εξηγήσεις αυτό φίλε sakiss... Είναι κόλλημα, είναι η καρδιά που αποπνέει σαν όχημα, σαν ήχος κινητήρα, σαν τιμόνι... σαν Alfa 147. :o

 

Το τιμόνι του με έχει βγάλει παλικάρι, σε πολλές δύσκολες στροφές, απότομες ή μη, και σε αρκετές επικίνδυνες καταστάσεις. Προσωπικά είναι ακριβώς όπως το θέλω στο "βάρος " του, αφού πλεον συνήθισα το λίιγο ελαφρύ του "βάρος" :D Μου αρέσει που γυρίζει 90 μοίρες στροφή με... τον αντίχειρα μόνο, που χρειάζεται μισή στροφή για να αλλάξει κατεύθυνση το αμάξι... και στις υψηλές ταχυτητες που δεν κουνιέται ρούπι... :p

 

Αν έχω λίγο παράπονο είναι απο το κιβώτιο ταχυτήτων, που θα το ήθελα με λίγο μικρότερες διαδρομές... ;) χεχεχε... :D

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Πωπω ημαρτον τι διαβαζω!Τι σχεση εχουν τα τρακαρισμενα που εχεις δει και δεν ειχαν τσαλακωμενη η οροφη,ειδες το τρακαρισμα και ειχες ταχυτητες προσκρουσης μηπως?Τα επιχειρηματα που διαβασα ηταν τουλαχιστο γελοια.

 

1ον οτι το αμαξι ηταν βγαλμενο τυχαια απ τη γραμμη παραγωγης.Δηλαδη εννοειτε οτι ηταν σκαρτο το συγκεκριμενο,ε που και που τους ξεφευγει και κανενα αυτοκινητο που δεν ειναι καλα κολημμενο και προφανως τετοια περιπτωση ηταν το αυτοκινητο που χρησιμοποιηθηκε!

 

2ονΕιναι μουφα το EuroNCAP που εβγαλε το αυτοκινητο το χειροτερο σε αυτο το μεγεθος.Το τσιμεντο ηταν σκληροτερο στην περιπτωση της Alfa η τους ξεφυγε και το στειλανε με 80Km/h η δε ξερω και γω τι.Εδω μιλανε τα οργανα ακριβειας και οι φωτογραφιες.Αυτο που εγω παρατηρω ειναι οτι ριξανε στο ιδιο ντουβαρι με την ιδια ταχυτητα ολα τα αυτοκινητα και ενω φτηνοτερα αυτοκινητα της κατηγοριας οπως Focus,Corolla ,Golf,Megane διατηρουν στο ακεραιο την καμπινα των επιβατων ,στην 147 η καμπινα ανοιγει και στραβωνει γιατι προφανως δεν ειναι καταλληλα ενισχυμενη για τρακαρισμα σε αυτη την ταχυτητα με τσιμεντο και μερικη κάλυψη της προσοψης.Τι πιο ατρανταχτο επιχειρημα για να πεισθω οτι σε αυτο τον τομεα το αυτοκινητο ειναι μακραν πισω ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΝΤΑ.Εγω δεν ειπα ειναι απικυνδυνο αυτοκινητο που σαφως τα οδικα του χαρακτηριστικα αποδεικνυουν το ακριβως αντιθετο απλα εκανα συγκριση με τον ανταγωνισμο ειναι πολυ πισω σε παθητικη ασφαλεια.

 

Βεβαιως μη ξεχναμε οτι με τα λεφτα που περνεις την 147 1.6 παιρνεις ενα Mondeo 1.8 που αν εξαιρεσουμε την σπορ εμφανιση που ισως μερικοι θελουν απ την Alfa το βρισκω ανωτερο σε ολους τους τομεις απ την 147.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Don_VitoCorleone (13 Μάρ. 2004 , 01:45)

 

Πωπω ημαρτον τι διαβαζω!Τι σχεση εχουν τα τρακαρισμενα που εχεις δει και δεν ειχαν τσαλακωμενη η οροφη,ειδες το τρακαρισμα και ειχες ταχυτητες προσκρουσης μηπως?Τα επιχειρηματα που διαβασα ηταν τουλαχιστο γελοια.

 

 

Ntin ntin ntan. :rolleyes:

Katarxin Mr. pantognosti as ksekinisoume apo to aploustero. Otan vlepeis ena amaksi OLOKLIROTIKA sxedon katestrammeno mporeis na symperaneis oti den trakare me 60km/h. Eidikos den eimai, alla de nomizo oti xreiazetai ptyxio panepistimiou gia na po oti ena soros apo paliosidera eixe atyxima me perissotera apo mia triti stis mesaies strofes (katw apo fysiologikes synthikes). :cool:

 

Oson afora tin aksiopistia tou ENCAP profanws den tin amfisvitoume mono emeis logo 147. An asxoliosoun ligo parapanw me to antikeimeno tha ikseres to thoryvo pou exei proklithei (tha ikseres fysika kai kapoia kritiria me ta opoia dinontai ta asterakia) kai den tha exaves san asxetos ta papatzilikia. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Tha symfwnisw.Ti paei na pei re mythos htan ena autokinhto apo th grammh paragwghs?Ena apo auta de tha parw ki egw methaurio?H tha mou to "diamorfwsoun" eidika?Me euroncap h oxi oloi xeroun pws oi Italoi den ta katafernoun kala se themata pathitikhs.Koryfaia h 147 alla oxi se proskroush.Bebaia me to ypodeigmatiko handling ths to pithanotero einai na mhn ftaseis sth sygroush
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος omikrone3 (13 Μάρ. 2004 , 02:39)

 

Me euroncap h oxi oloi xeroun pws oi Italoi den ta katafernoun kala se themata pathitikhs.

 

 

Afou porothikate me to ENCAP as mas thymisei kapoios poio itan to prwto mikro pou pire 4 asteria. :rolleyes:

 

Gia na voithisw itan to Punto, to opoio an den kanw lathos einai italiko. :whistle:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Να θυμισω κι εγω οτι η ναυαρχίδα της Fiat πριν 10 χρονια ηταν ενα αυτοκινητο που τσαλακωνοταν στο crash test πιο ευκολα κι απο αλουμινοχαρτο!Ξεφευγουμε ομως απ το topic

 

 

Επαναλαμβανω οτι δε κολαω στο 18% κι αν αυτο ηταν 20 η 16 στην πραγματικοτητα αλλα στην πολυ ασχημη εντυπωση που εδωσε το αυτοκινητο ειδικα αν λαβει κανεις υπ οψη οτι τα τελευταια 6-7 χρονια οι Alfa Romeo ειναι βαρια αυτοκινητα υποτιθεται λογω παθητικης ασφαλειας.ΚΑι αντε να δεχτω οτι το EuroNCAP θελει να θαψει οποια εταιρια γουσταρει (δεν ειδα να εθαψε ποτε τη Mercedes κατα τυχη ,αντιθετα μαρκες οπως η VW η η Opel που γενικα βγαζουν γερα αυτοκινητα εχουν βγαλει και μοντελα που δε τα πηγαν τοσο καλα και δεν κρυφτηκε αυτο πχ Opel Corsa προηγουμενης γενιας) ,τοτε δεν ειναι σκανδαλο που οσα χρονια βλεπουμε crash test δεν ειδαμε ποτε μια Alfa Romeo?Φυσικα δε χωραει αμφιβολια οτι 10 χρονια πριν αν βλεπαμε cash test αυτοκινητου της εταιριας θα τραβαγαμε τα μαλλια μας!(Τα τραβαγαμε με τα Fiat τοτε)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος omikrone3 (13 Μάρ. 2004 , 02:39)

 

...Me euroncap h oxi oloi xeroun pws oi Italoi den ta katafernoun kala se themata pathitikhs...

 

 

Θύμησε μου λίγο....Το Punto που οδηγάω ηταν ή δεν ηταν το πρώτο με 4 αστεράκια μαζί με το Yaris ή κάνω λάθος...? :rolleyes:

Και μάλιστα ακομη παραμενει μετα απο τόσα νεα μοντελα στην 5η παρακαλω θεση της κατηγορίας του...

 

Δε διαφωνω οτι τα γερμανικα,δεν πιάνονται σε παθητικη ασφάλεια,απλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

 

Και εμενα σαν πιθανο αγοραστη της 147 θα με προβλημάτιζαν ισως οι επιδόσεις στο NCAP...Γι'αυτό μαλλον θα περιμενουμε την 148... :p

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...