Jump to content

Δεν λειτούργησαν οι αερόσακοι!


sculper
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σωστά κινήθηκες δικαστικά και μάλλον θα αποζημιωθείς και μάλιστα χοντρά αν όντως έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι . Πόσους αερόσακους είχε το αυτοκίνητο (πχ οι μπροστινοί σε μία ανατροπή δεν ανοίγουν κατά πάσα πιθανότητα) - αν είχες πλευρικούς ή κουρτίνες έπρεπε να ανοίξουν αφού λογικά τα πλευρικά τμήματα (πόρτες) βούλιαξαν/παραμορφώθηκαν κατά την ανατροπή .

 

Έίχα ακούσει παρόμοιο περιστατικό για αερόσακους που δεν άνοιξαν από εταιρία που καυχιέται για την ασφάλεια .

Yπάρχουν δυο τρόποι για να πετύχεις…

1)ποτέ μη λες όλα όσα ξέρεις

2)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

geia sas, 8a sas po kapoia pragmata en suntomia.....

eixa ena atuxhma opou to amaksi bghke olikh katastrofh (efera toumpa ktl)....sto sugkekrimeno atuxhma den anoiksan oi aerosakoi.....to amaksh htan sthn perimetro ths antiprosopias......meta apo mhnes pou sunhl8a eipa na to poulhso os antalaktika.....(eixa hdh katafugei dikastika enantion ths etairias)....otan to amaksi hr8e a8hna anakalupsa oti eixan klepsei tous egkefalous ton aerosakon....auto to kanan dioti mporei na eixe stoixeia gia thn sugkroush kata kapoio tropo h apla ta phre o antiprosopos gia na ta poulhsei....8elo na kleiso rantebou me ton dieu8unth ths etairias kai na tou to anafero...apodeikseis den exo mias kai to diapistosa afou mou paradosan to amaksi...alla exo endeikseis polles.......pou einai tekmhriomenes......

 

 

perimeno sxolia kai parathrhseis.....

 

 

 

xronia polla se olous.

 

 

ps apo to amaksi leipan kai alla antallaktika......apo ton 8eo na to brei!

σου πηραν και τα τρια εγκεφαλακια 1 master 2 back up?

τι αμαξι ειχες φιλε μου?

ειχα ακουσει παλια μια τετοια περιπτωση και σου λεω τους παρεις το κεφαλι και να ζητησεις καινουργιο αμαξι και ηθικη αμοιβη :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

to amaksi bghke olikh katastrofh...eixe 6 aerosakous...2 mprostinous 2 pleurikous kai 2 kourtina....kai den anoikse tipota.......pali kala pou bghka zontanos me to koloamakso.....sumperifora xalia apo etairia!

 

Τι αμάξι ήταν?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μας είναι για τη κλοπή των εγκεφάλων και όχι για το ατύχημα αυτό καθ' αυτό που από ότι θυμάμαι έχει συζητηθεί σε παλιό thread.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μας είναι για τη κλοπή των εγκεφάλων και όχι για το ατύχημα αυτό καθ' αυτό που από ότι θυμάμαι έχει συζητηθεί σε παλιό thread.

Το θυμάμαι και γω αυτό το thread και μου κάνει εντύπωση βρε sculper που τράβηξες όσα τράβηξες τότε και παρ'όλα αυτά δεν ήσουν υποψιασμένος ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο απο την αντιπροσωπεία για να καλύψουν τον **** τους!

Link to comment
Share on other sites

δεν ηξερα οτι υπαρχει εγκεφαλος αεροσακου..δηλ.τι λενε μεσα?

κατι ειχα ακουσει για πληροφοριες απο χαρτογραφηση ταχυτητας..ισχυουν?

Link to comment
Share on other sites

me phran shmera apo thn etairia......mou eipan den mporoun na entopisoun ta antalaktika......eleos mou erxetai na skaso.....8a enhmerosogenika...tou xronou einai to dikasthrio gia tous aerosakous......ana8ema tous!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Τους εγκεφαλους θα μπορουσε καποιος να πει οτι τους χρειαστηκε η εταιρια για τους δικους της 'εσωτερικους' λογους αξιολογησης του ατυχηματος και της συμπεριφορας και της επιδοσης του αυτοκινητου της κατα την διαρκεια του.

 

Αλλα, εφοσον η εταιρια δεν εστειλε εμπειρογνωμονες στον τοπο του ατυχηματος για να καταγραψουν πορεια, αποστασεις και δυναμεις τοτε το μονο που μπορει να διαπιστωσει απο αυτους φανταζομαι ειναι αν επρεπε να ανοιξουν και αν ανοιξαν ή οχι, τα οποια σε αφορουν αμεσα σε σχεση με την δικαστικη υποθεση σου εναντιον της εταιριας.

 

Οπως και να εχει βρωμαει πολυ και δεν τιμαει καθολου μια μεγαλη εταιρια που θελει να θεωρειται υπευθυνη και ποιοτικη και με 'σχολη', ουτε και φυσικα και την συγκεκριμενη αντιπροσωπεια της.

 

Να ρωτησω, ενδιαφερθηκε κανεις απο τον ειδικο τυπο τον εγχωριο ή τον διεθνη? Και περα απο τον τυπο, τι αλλες αντιδρασεις ειχες ?

Όταν κουραστείς να κάθεσαι, σήκω.

Όταν κουραστείς να στέκεσαι, τρέξε.

Όταν κουραστείς να τρέχεις, σταμάτα...... στο κάτω-κάτω, σκάσε και κολύμπα

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεει πολλά αυτό . Το αυτοκίνητο σου δεν ήταν από αυτά που λεει (Vin Numbers)

 

Πάντως εγώ βρίσκω θετικές τις ανακλήσεις όταν γίνονται και δείχνουν ότι η εταιρεία δεν υπολογίζει κόστος και αρνητική διαφήμιση προς όφελος του πελάτη της.

 

ΥΓ ΄Εδώ λέει για τη μη σωστή ανάπτυξη του αερόσακου και όχι για την μη ενεργοποίηση.

Yπάρχουν δυο τρόποι για να πετύχεις…

1)ποτέ μη λες όλα όσα ξέρεις

2)

Link to comment
Share on other sites

http://www.peugeot.gr/news/inside.php?id=82&year=2005

 

 

τι λέτε τώρα???

 

είναι η δεν είναι αλήτες???

Να το παιξω λιγακι δικηγορος του διαβολου??

Γιατι ειναι αλητες?? Επειδη αναγνωρισαν το λαθος τους και ειναι προθυμοι να το διορθωσουν χωρις εξοδα??

Προφανως δεν υπαρχει καμια σχεση με το δικο σου "συμβαν"...

Αλλα και παλι θα σε ξαναρωτησω γιατι κυνηγας την ολη υποθεση! Αφου οπως μας ειχες πει καταφερες να βγεις απο το αυτοκινητο σου μετα απο ενα αρκετα γερο ατυχημα με λιγες αμυχες! Εχει σημασια αν ανοιξαν οι αεροσακοι η οχι?!?! Την δουλεια του την εκανε το αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

me 307 trakara m ena filo mou,irthe enas apo pisw mas me mia sakaraka,mas xtypise kai tsoulisame se mia kolona,aerosakoi den anoiksane,kai aporousa mipos den epese arketa dynata?to pisw aytokinito,proistorikis epoxis,olo lamarina mpike i misi mouri mesa.
Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

φίλοι μου, να μην ξεχνάμε ότι ο αερόσακος είναι ένα όργανο το οποίο λειτουργεί πού βίαια... γίνεται κάτι ανάλογο με μια μικρή ελεγχόμενη έκρηξη μέσα στην καμπίνα όταν ανοίγει ένας, πόσο μάλλον περισσότεροι. Γι'αυτο και για άλλους λόγους οι εταιρίες προσπαθούν να διασφαλίσουν οτι ανοίγουν μόνο όταν πρέπει.

 

Αλλά στο συμβάν του sculper είχαμε μέχρι και απογείωση του αυτοκινήτου, εκτός από συγκρουση και ανατροπή...

Όταν κουραστείς να κάθεσαι, σήκω.

Όταν κουραστείς να στέκεσαι, τρέξε.

Όταν κουραστείς να τρέχεις, σταμάτα...... στο κάτω-κάτω, σκάσε και κολύμπα

Link to comment
Share on other sites

me 307 trakara m ena filo mou,irthe enas apo pisw mas me mia sakaraka,mas xtypise kai tsoulisame se mia kolona,aerosakoi den anoiksane,kai aporousa mipos den epese arketa dynata?to pisw aytokinito,proistorikis epoxis,olo lamarina mpike i misi mouri mesa.

 

Εφόσον σε χτύπησε από πίσω δεν έπρεπε να ανοίξουν γιατί θα σου έκαναν ζημία . Μην ξεχνάς ότι ανοίγουν με 330km/h.

 

Επίσης για την κολώνα που λες έπρεπε να σε χτυπήσει με 80- 100 km/h από πίσω ώστε πάρα την πλαστική κρούση (παραμόρφωση) να αναπτύξει το δικό σας αυτοκίνητο ταχύτητα το λιγότερο ~30km/h πριν σκάσεις στην κολώνα. Γιατι μόνο τότε δικαιολογούνται να ανοίξουν (οι μετωπικοί πάντα). Αν άνοιγαν λοιπόν θα είχες μούρη κιμά και αυχένα καπουτ.

 

Ας μην γενικέυουμε λοιπόν και βγάζουμε συμπεράσματα. ;)

Yπάρχουν δυο τρόποι για να πετύχεις…

1)ποτέ μη λες όλα όσα ξέρεις

2)

Link to comment
Share on other sites

Αλλά στο συμβάν του sculper είχαμε μέχρι και απογείωση του αυτοκινήτου, εκτός από συγκρουση και ανατροπή...

Δεν λεει κατι αυτο...

Και επαναλαμβανω! Γιατι καθεστε και ασχοληστε με το ποιες ειναι οι προυποθεσεις κατω απο τις οποιες πρεπει να ανοιξει ενας αεροσακος, την στιγμη που κανεις απο εμας δεν εχει την παραμικρη ιδεα!

Νομιζω σε αυτες τις περιπτωσεις αυτο που μετραει ειναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! Το αυτοκινητο εκανε την δουλεια του, προστατεψε τον οδηγο του απο ενα γερο δυστυχημα!

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει οπωσδηποτε να ανοιξουν οι αεροσακοι?? Θα μπορουσαν να ειχαν κανει πολυ σοβαρη ζημια στο παλικαρι αν ανοιγαν...

Link to comment
Share on other sites

... να μην ξεχνάμε ότι ο αερόσακος είναι ένα όργανο το οποίο λειτουργεί πού βίαια... γίνεται κάτι ανάλογο με μια μικρή ελεγχόμενη έκρηξη μέσα στην καμπίνα όταν ανοίγει ένας, πόσο μάλλον περισσότεροι. Γι'αυτο και για άλλους λόγους οι εταιρίες προσπαθούν να διασφαλίσουν οτι ανοίγουν μόνο όταν πρέπει....

 

Όπως βλέπεις φίλε amelidis στο ποστ μου πριν πω αυτό που σου έκανε εντύπωση, τόνισα τους κινδύνους από μη αναγκαία λειτουργία των αερόσακων.

Τώρα το γιατί ασχολούμαστε με θέματα τα οποία δεν γνωρίζουμε έχει να κάνει μάλλον με το ότι καθημερινά όλοι μας εμπιστευόμαστε τις ζωές μας σε προϊόντα 3ων που έχουν κοστίσει τις ζωές πολλών αθώων που φυσικά δεν ακούγονται τόσο συχνά.

Πέρα από το αν λειτόυργησε καλά ή όχι το σύστημα στην περίπτωση του sculper υπάρχουν και μερικές 100άδες αθώων και παιδιών που σκοτώθηκαν όταν χωρίς λόγο οι αερόσακοι άνοιξαν και 'πήραν' κεφάλια (από μεγάλη γνωστή κυριακάτικη εφημερίδα). Θέλω να σου πω πως αυτό που λες ότι

 

"μετράει το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ"

 

είναι η 'εύκολη' γνώμη αλλά για ανθρώπους που έχουν εμπλακεί (ή οι οικογένειές τους) σε σοβαρά ατυχήματα τότε και οι λεπτομέρειες πέρα του αποτελέσματος έχουν σημασία.

 

Και σου εύχομαι, όπως και για όλους μας, να είναι μακριά τέτοια πράγματα.

Όταν κουραστείς να κάθεσαι, σήκω.

Όταν κουραστείς να στέκεσαι, τρέξε.

Όταν κουραστείς να τρέχεις, σταμάτα...... στο κάτω-κάτω, σκάσε και κολύμπα

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το γιατί ασχολούμαστε με θέματα τα οποία δεν γνωρίζουμε έχει να κάνει μάλλον με το ότι καθημερινά όλοι μας εμπιστευόμαστε τις ζωές μας σε προϊόντα 3ων που έχουν κοστίσει τις ζωές πολλών αθώων που φυσικά δεν ακούγονται τόσο συχνά.

Πέρα από το αν λειτόυργησε καλά ή όχι το σύστημα στην περίπτωση του sculper υπάρχουν και μερικές 100άδες αθώων και παιδιών που σκοτώθηκαν όταν χωρίς λόγο οι αερόσακοι άνοιξαν και 'πήραν' κεφάλια (από μεγάλη γνωστή κυριακάτικη εφημερίδα). Θέλω να σου πω πως αυτό που λες ότι

 

"μετράει το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ"

 

είναι η 'εύκολη' γνώμη αλλά για ανθρώπους που έχουν εμπλακεί (ή οι οικογένειές τους) σε σοβαρά ατυχήματα τότε και οι λεπτομέρειες πέρα του αποτελέσματος έχουν σημασία.

 

Και σου εύχομαι, όπως και για όλους μας, να είναι μακριά τέτοια πράγματα.

 

Συμφωνώ 1000% μαζί σου man.Έτσι ακριβώς είναι...

Link to comment
Share on other sites

stelar και εγω συμφωνω με την γνωμη σου!! ;) Εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που λες για την βιαιη λειτουργια των αεροσακων...

Η ενσταση μου δεν ειχε να κανει με το ποστ σου! Απλα ηταν η αφορμη... :)

Link to comment
Share on other sites

thn etairia thn ''kunhgao''...proton to autokinhto eixe polla hlektrologika problhmata....to eixa 2 bdomades kai den eperne mpros....to idio epa8e kai mia filh mou!

to autokinhto den antapokri8hke stis apaithseis mou...eimaste sobaroi...OLIKH katastrofh bghke egine smparalia kai mou lete oti den eprepe na anoiksoun?

to oti eimai POLY tuxeros den exei na kanei....

dhladh esena an se purobolhsei kapoios kai den apokthseis kapoia anaphria....8eleis na mou peis oti den 8a tou kaneis kati?

 

oi aerosakoi den anoigoun sta 330km/h opos anefere kapoio paidi alla sta 60 peripou....an htan sta 330 den 8a anoigan sxedon pote!

opoios 8elei na tou steilo foto....kai oxi mono apo to diko mou alla kai apo alla ta opoia eixan polu ligoteres zhmies (alles markes) kai se ola oi aerosakoi anoiksan!

sxetika me to oti h anakoinosh deixnei upeu8unothta 8a diafonhso!

ama ftanei mia etaireia na anaferei dhmosia kati to problhma einai polu megalutero!

shmera exoume to 307 kai to 407 prin kairo eixame to 206

 

 

 

Sunday, 3 September, 2000, 00:52 GMT 01:52 UK

Peugeot recalls 206 model

 

 

 

The problem was seen in 60 cases of 206 models

 

French car maker Peugeot is recalling more than 40,000 cars of its 206 model after discovering faulty airbags.

The move follows a report that in about 60 cases airbags had inflated for no reason while the car was on the move.

 

The alarm was raised by the German weekly magazine Focus, in an article due to be published on Monday.

 

Questions are also being asked about the safety of another Peugeot model, the 406, after some drivers reported that their cars tended to swerve to the right.

 

 

 

A study into the safety of airbags is under way in the UK

 

The faulty airbags were fitted in 206 models produced between June 1999 and March 2000.

 

The company said all owners would receive a warning letter.

 

About 17,000 cars were recalled in Germany and France on Friday.

 

The company said that the problem had not affected the airbag from operating in case of a shock.

 

Airbags are designed to operate in a crash or collision. They inflate very rapidly and with an explosive noise.

 

Airbag research in UK

 

The announcement comes as the UK Government decides to fund research into the safety of car airbags over fears that the devices may be responsible for some deaths.

 

Two women died in the UK when their airbags inflated in separate ****dents. The father of one of them welcomed the research but said it was "long overdue".

 

 

 

In the US, airbags have saved thousands of lives

 

Other manufacturers have recalled cars because of faulty airbags.

 

German car maker Ford-Werke, a subsidiary of the US company Ford, had to recall nearly 124,000 cars in July 1998 due to faulty airbags.

 

And in December 1997, French automaker Renault had to recall about 160,000 Twingo, Clio and Laguna models in Europe to check on airbags.

 

About 15 million airbags have inflated in ****dent conditions in America, saving about 4,000 lives.

 

But they are also thought to have caused the deaths of 60 people.

 

 

Right-leaning cars

 

The French newspaper Liberation has been publishing first-hand experiences from drivers of Peugeot's larger model, the 406, who say their cars have an alarming tendency to veer to the right.

 

Some have ended up driving into walls, or have ended up in ditches.

 

Peugeot at first blamed driver error; now it admits a handful of vehicles have had problems but says there is no general fault.

 

It has not announced any plans for a recall.

 

 

 

 

 

skepsou loipon posa peristatika prepei na ''sumboun'' gia na to paroun xampari!

 

sumfono oti den eimaste eidikoi....alla as leitourghsoume kai m thn logikh!

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεει οτι οι αεροσακοι ανοιγουν στα 330χλμ/ωρα προφανως εννοει οτι η ταχυτητα με την οποια ανοιγουν ειναι αυτη, και οχι η ταχυτητα του αυτοκινητου!! ;)
Link to comment
Share on other sites

και προφανώς το "είναι αλήτες" πάει φαντάζομαι στο ότι αναγνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα, ανακαλούν αυτοκίνητα για να προλάβουν χειρότερα, αλλά σε σχέση με το συγκεκριμένο ατύχημα του φιλου κάνουν τους κινέζους

Όταν κουραστείς να κάθεσαι, σήκω.

Όταν κουραστείς να στέκεσαι, τρέξε.

Όταν κουραστείς να τρέχεις, σταμάτα...... στο κάτω-κάτω, σκάσε και κολύμπα

Link to comment
Share on other sites

To αν θα ανοίξουν οι αερόσακοι εξαρτάται από την επιτάχυνση της σύγκρουσης, την "ένταση" δηλαδή της πρόσκρουσης. Η επιτάχυνση με τι σειρά της εξαρτάται από την ταχύτητα αλλά και από το αντικείμενο στο οποίο πέφτεις και πόσο "μαλακό" αυτό είναι.

Αν πέσεις με 40 σε τοίχο θα ανοίξουν αν πέσεις όμως με 40 στον μπροστινό σου ίσως να μην ανοίξουν μιας και η παραμόρφωση στο εμπρός αμάξι δρα ως μαξιλάρι.

 

Το αυτοκίνητο μπορεί να φύγει εκτός ελέγχου με 160 να φέρει τούμπες ή και στροφές στον αέρα και να μην ανοίξουν...θα ανοίξουν μόνο αν υπάρξει μεγάλη επιμήκης επιβράδυνση (οι μετωπικοί αερόσακοι).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...