Jump to content

Λανθασμένες χρεώσεις για 3ο μήνα


robotech
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οτι λέει ο τίτλος. Τη μια φορά ήταν 15 ευρώ και είχε να κάνει μόνο με χρεώσεις Ιντερνετ τη στιγμή που έχω 1,5GB και παρακολουθώ στενά τα counters του κινητού μου. Την επόμενη ήταν κλήσεις που έγιναν 2 μήνες πριν την έκδοση του λογαριασμού.

Και στις δύο περιπτώσεις τα χρήματα μου επιστράφηκαν.

Στον τελευταίο λογαριασμό, μετά και την αλλαγή της ημερομηνίας κατά την οποία αρχίζουν να μετράνε τα προπληρωμένα λεπτά ομιλίας παρεμβάλλονται στο διάστημα 18/11-18/12 τέσσερις κλήσεις στις 23-24/11 οι οποίες έχουν τιμολογηθεί κανονικότατα.

Εκτός από την πρώτη περίπτωση που ήταν σημαντικό το ποσό για έναν μήνα, την 2η και την 3η τα ποσά είναι πολύ μικρά κοντά στο 1 ευρώ.

Αλλά εμένα έχει βάλει στο στόχαστρο το μηχανογραφικό τους σύστημα και γίνονται λάθη??Είναι γενικότερο?Για κοιτάξτε λίγο τους λογαριασμούς σας...

Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να ανανεώσω..Θα μου πείτε σε όλους τα ίδια θα πληρώσεις...το καρτελ μου μεσα....κατά τα άλλα ρίξαν το τέλος το τερματισμού αλλά τις τιμές λιανικής δεν τις ρίχνουν...

Robotech
Link to comment
Share on other sites

δεν εισαι ο μονος

 

μολις διαπιστωσα οτι για γραμμη που διεκοψα ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ το αναποσβεστο , μου το ξαναχρεωσαν σε λογαριασμο

 

και σε αμφισβητηση που εγινε το Μαιο, ενω ειχα δικιο και το δεχθηκαν, ποτε δεν εβαλαν τα χρηματα μεσα

:X
Link to comment
Share on other sites

και με μενα κατι παιχτηκε αυτες τις μερες που κανανε αλλαγες. δεν μιλησα ουτε 200 λεπτα τον προηγουμενο μηνα, και με χρεωσαν παραπανω (πληρωνω το maximum 35€. ισα ισα το παγιο και αν στειλω λιγα sms, ποτε δεν ξεπερναω τα 200 λεπτα του προγραμματος χρησης). ο λογαριασμος μου καλυπτει τις ημερες απο 18 του μηνος μεχρι 17 του επομενου. αρα κατι θα παιχτηκε απο τις 18 μεχρι τελος του μηνος. προφανως με χρεωσαν τις κλησεις που εκανα αυτες τις 12-13 μερες. θα το ψαξω αυριο, αλλα εχω αυτη την εντυπωση...

αν ισχυει κατι τετοιο, τι μπορω να κανω? θα βγαλω ακρη ή να το αφησω να περασει ετσι?

Link to comment
Share on other sites

και με μενα κατι παιχτηκε αυτες τις μερες που κανανε αλλαγες. δεν μιλησα ουτε 200 λεπτα τον προηγουμενο μηνα, και με χρεωσαν παραπανω (πληρωνω το maximum 35€. ισα ισα το παγιο και αν στειλω λιγα sms, ποτε δεν ξεπερναω τα 200 λεπτα του προγραμματος χρησης). ο λογαριασμος μου καλυπτει τις ημερες απο 18 του μηνος μεχρι 17 του επομενου. αρα κατι θα παιχτηκε απο τις 18 μεχρι τελος του μηνος. προφανως με χρεωσαν τις κλησεις που εκανα αυτες τις 12-13 μερες. θα το ψαξω αυριο, αλλα εχω αυτη την εντυπωση...

αν ισχυει κατι τετοιο, τι μπορω να κανω? θα βγαλω ακρη ή να το αφησω να περασει ετσι?

 

Και βέβαια δεν θα το αφήσεις να περάσει έτσι! Εφόσον έχεις βεβαιωθεί οτι υπάρχουν λανθασμένες χρεώσεις κάλεσε το 13830 και ενημέρωσέ τους σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ, VMC 5άρι φοιτητικό, τους κυνηγάω από τις 13/8 που έκανα αίτηση διακοπής. Πέντε λογαριασμοί μου ήρθαν, οι δύο πρώτοι σωστοί, ο τρίτος είχε μέσα χρέωση πέραν του παγίου πάνω από 10 ευρώ ενώ εγώ είχα υπερβεί κατά 5 ευρώ μόνο το πάγιο (με αποτέλεσμα να περάσει το σύνολο τα 40 € και να κάτσει το κράτος άλλα 2,02 € πάγιο τέλος), ο τέταρτος ήταν σωστός και ο πέμπτος - εκκαθαριστικός βγήκε το Σεπτέμβριο και είχε μέσα όλο το πάγιο του μηνός ενώ από τις 13/9 η σύνδεση είχε διακοπεί.

 

Τους έχω ενοχλήσει επανειλημμένα, μου ζητούσαν αναλυτικά στοιχεία, έψαξα τα έβαλα σε ένα φύλλο Excel και τους τα είπα κλήση προς κλήση, και γενικότερα έχω πάρει πάνω από 7 φορές από τα μέσα Σεπτεμβρίου ως τώρα, ζητώντας ο τελικός εκκαθαριστικός λογαριασμός να πιστωθεί με τις 17 ημέρες παγίου που μου ζητάνε να πληρώσω, συν άλλα 10 ευρώ και κάτι ψιλά που έχω ήδη προπληρώσει από την εξόφληση του τρίτου λογαριασμού.

 

Την τελευταία φορά που επικοινώνησα μία υπάλληλος με αγενέστατο τρόπο με πήρε από το τμήμα αμφισβητήσεως (sic) για να μου τραβήξει το αυτί λέγοντάς μου ουσιαστικά α) ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ασήμαντο, και β) ότι δεν αναγράφεται πουθενά στο συμβόλαιο ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει τον προπληρωμένο όγκο δεδομένων συνεχόμενα (δηλαδή: κάνε τρία GB δωρεάν, θα σε χρεώσουμε πέντε ευρώ data και μετά κάνε και τα άλλα δυο... και σου χρωστάμε, αν το πάρεις χαμπάρι).

 

Με τα πολλά (και αφού με άκουσε κάθε ζωντανή ψυχή σε εμβέλεια χιλιομέτρου) δέχτηκε να περάσει το αίτημά μου στο τμήμα λογαριασμών, αρνήθηκε να μου δώσει στοιχεία επικοινωνίας μαζί της λέγοντας ότι είναι εσωτερικό τμήμα και επικοινωνούν μόνο αυτοί προς τα έξω, και με ενημέρωσε ότι ο τελικός εκκαθαριστικός θα είναι αυτός του Ιανουαρίου 2010... 5 μήνες μετά την αρχική αίτηση διακοπής. Έχω στη διάθεσή μου το όνομα της υπαλλήλου και όλων των υπολοίπων τηλεφωνητών που με έχουν εξυπηρετήσει στις κατά καιρούς κλήσεις μου το 13830, σε περίπτωση που δημιουργηθεί θέμα ξέρω ποιους να κυνηγήσω.

 

Είναι απλά απαράδεκτοι. Δεν ξαναπηγαίνω στη Vodafone για κανέναν λόγο, ούτε καν επί πληρωμή - ήδη τη νέα σύνδεση που έκανα με το νέο μου iPhone 3G την έκανα στην Cosmote (και ας ήταν λίγο λιγότερο συμφέρουσα οικονομικά), και έχω μεταφέρει και τους τρεις καρτοκινητούς μου αριθμούς από τη Vodafone στις άλλες δύο.

 

Αυτοί χάνουν παληκάρια, όχι εμείς. Η συμβουλή μου, μην τους αφήνετε σε ησυχία, δε θα βρείτε ποτέ το δίκιο σας: πιέστε μέχρι να ικανοποιηθούν τα σύννομα και δίκαια αιτήματά σας.

Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για πειτε μ τη γνωμη σας ρε παιδια!

Πηρα τηλ να μου πουνε ποσα δεδομενα μου απομενουν απο τα 3gb που εχω κ μου ειπαν 2.9gb, οσα δλδ περιμενα βαση του μετρητη μ που δειχνει να εχω καταναλωσει 100ΜΒ.

Το θεμα ειναι οτι μου ειπαν οτι εχω χρεωθει κ 217€, δλδ καμια 30αρια ΜΒ. Ο μετρητης μ δειχνει μεχρι την προηγουμενη μερα της ενεργοποιησης του πακετου να εχω χρεωθει 592ΚΒ, κ μεχρι και την ημερα ενεργοποιησης, αφου δλδ μου ηρθε σμσ επιβεβαιωσης κ αφου επικοινωνησα με το 13830και μου ειπαν οτι ενεργοποιηθηκε, ειχαν χρεωθει 30ΜΒ.

Μου ειπαν πως μεχρι να εκδωθει ο λογαριασμος δεν μπορω να κανω αμφισβητηση. Αυτο που πιστευω οτι εγινε ειναι πως μου χρεωναν κανονικα ολη την ημερα ενεργοποιησης.

Θα βγαλω ακρη; στον λογαριασμο αναφερεται αναλυτικα ποτε κ ποιες χρεωσεις δεδομενων εγιναν; γιατι τα 30ΜΒ δεν γινεται να καταναλωθηκαν με 5-10' στο google κ μεσω του vodafone.gr μεχρι να ενεργοποιησω το πακετο. Τοσα τρωω τωρα που μπαινω ολη μερα. Το κινητο δεν τρωει πολλα!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς να χρεώθηκες πρίν ενεργοποιήσεις το πακέτο. Πάντως οι χρεώσεις φαίνονται αναλυτικά οπότε θα βγάλεις άκρη.
Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να εχουν χρεωσει τα ΜΒ μετα την ενεργοποιηση που εκανα, γιατι τοτε δεν θα τα πληρωσω! αλλιως θα πληρωνω κερατιατικα....
Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να εχουν χρεωσει τα ΜΒ μετα την ενεργοποιηση που εκανα, γιατι τοτε δεν θα τα πληρωσω! αλλιως θα πληρωνω κερατιατικα....

Αν κατανάλωσες τα MB που αναφέρονται ΠΡΙΝ την ενεργοποίηση του πακέτου, θα πρέπει να τα πληρώσεις κανονικά. Περίμενε να έρθει ο λογαριασμός που φαίνονται όλα αναλυτικά.

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

ελπιζω οτι θα ειναι λαθος δικο τους, δλδ να χρεωσαν μετα την ενεργοποιηση του πακετου!
Link to comment
Share on other sites

Το "περίεργο" είναι πώς είχες και data πριν! Είχες ζητήσει ενεργοποίηση...βασικού πακέτου? Γιατί εγώ μέχρι να ενεργοποιηθώ δεν είχα καθόλου data.
Link to comment
Share on other sites

πακετο δεδομενων δεν ειχα πριν, παρ ολα αυτα συνδεθηκα στο ιντερνετ κ μπηκα σε καποιες σελιδες! αν ηξερα βεβαι ποσο κοστιζει δεν θα εμπαινα! το θεμα ειναι οτι τα 217ευρω αντιατοιχουν σε 30ΜΒ, και τοσα ειχα καταναλωσει μεχρι το βραδυ του Σαββατου κ την ενεργοποιηση την εκανα το μεσημερι....και ενημερωθηκα 15.50 οτι ενεργοποιηιηκε το πακετο δεδομενων κ μπορω να τα χρησιμοποιησω!

 

Οποτε αυτο που περιμενω κ ελπιζω ειναι το μεγαλυτερο μερος του ποσου να εχει χρεωθει απο λαθος, δλδ μετα τις 15.50.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω 1. γιατί ενεργοποιούν DATA χωρίς να υπογράψεις κάτι αφού ξέρουν οτι οι χρεώσεις τους είναι υπερβολικές. 2. Γιατί δε βάζουν normal χρεώσεις σε όλο το κόσμο να μπαίνεις όποτε θές και να καταναλώνεις ότι θές!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω 1. γιατί ενεργοποιούν DATA χωρίς να υπογράψεις κάτι αφού ξέρουν οτι οι χρεώσεις τους είναι υπερβολικές. 2. Γιατί δε βάζουν normal χρεώσεις σε όλο το κόσμο να μπαίνεις όποτε θές και να καταναλώνεις ότι θές!

 

Γιατί είναι ιδιαίτερα δαπανηρό αυτό.. Μην ξεχνάς μιλάμε για internet μέσω της κινητής τηλεφωνίας.. Δεν είναι σαν το adsl που έχεις στο σπίτι σου.. Πολύ εύκολα ''γονατίζεται΄΄ το δίκτυο , τουλάχιστον ακόμα...

Εξάλλου πέρα από αυτό, αν υπήρχαν πολύ χαμηλές χρεώσεις, δεν θα είχαν και τόσο νόημα τα πακέτα data που δίνουν.

Αν εννοείς πάλι για τα πακέτα data ότι είναι ακριβά, θα έλεγα ότι πάμε καλά και ήδη οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με πέρσι π.χ. .. 80mb κοστίζουν 4 ευρώ στη Vodafone συγκεκριμένα. (ενώ χωρίς πρόγραμμα η χρέωση είναι 7 ευρώ ανά mb αν δεν κάνω λάθος)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω 1. γιατί ενεργοποιούν DATA χωρίς να υπογράψεις κάτι αφού ξέρουν οτι οι χρεώσεις τους είναι υπερβολικές. 2. Γιατί δε βάζουν normal χρεώσεις σε όλο το κόσμο να μπαίνεις όποτε θές και να καταναλώνεις ότι θές!

 

Το πρώτο σκέλος δεν ισχύει, γιατί το αν θα έχεις data ή όχι το καθορίζει το συμβόλαιό σου, όπου τσεκάρεις εσύ ποιες υπηρεσίες θες να έχεις. Τώρα αν μερικοί υπογράφουν απλά και αφήνουν τους υπαλλήλους να τσεκάρουν όποιες υπηρεσίες θέλουν (που φυσικά και θα είναι μέσα τα data), αυτό είναι δική τους ευθύνη. Κοιτάμε τι υπογράφουμε.

 

Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, για όποιον θέλει mobile internet υπάρχουν πακέτα mobile internet που είναι πολύ πιο οικονομικά. Ο λόγος που οι εταιρίες δεν ρίχνουν τις τιμές είναι επειδή ακριβώς θέλουν να προωθήσουν τα data plans.

 

Και επιτέλους όσοι θέλουν να χρησιμοποιούν mobile internet ας μάθουν πρώτα τι είναι και τι σημαίνει ογκοχρέωση, και μετά ας το χρησιμοποιήσουν. :X

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εξεταζουμε ειναι η πινανως λανθασμενη χρεωση δεδομενων μετα την ενεργοποιηση του πακετου! Τωρα για το αν γνωριζω τι ειναι το mobile internet και η ογκοχρεωση ειναι δικο μου θεμαα! Αυτο που δεν ηξερα ηταν οι χρεωσεις, γιατι δεν ειχα βρεθει ποτεε στην αναγκη να το χρησιμοποιησω διχως να εχω ενεργοποιησει πρωτα κααποιο πακετο...
Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν πακέτα mobile internet που είναι πολύ πιο οικονομικά. Ο λόγος που οι εταιρίες δεν ρίχνουν τις τιμές είναι επειδή ακριβώς θέλουν να προωθήσουν τα data plans.

Πράγματι τα data plans είναι πιο οικονομικά, δεν είναι όμως το ίδιο εξυπηρετικά. Με 1 κάρτα φωνής+data και κυρίως με συσκευές σαν το iphone θές να έχεις πλήρη ελευθερία. Να μη βγάζεις - βάζεις κάρτες και να μην έχεις στο μυαλό σου οτι θα σου τελειώσουν τα data και θα αρχίσουν οι χρεώσεις! Τέτοια πακέτα έχει διατηρήσει ακόμα μόνο η wind. Επίσης στη χειρότερη θα έπρεπε να μπορούσε ο πελάτης να έχει στην ίδια κάρτα 2 συνδέσεις (φωνή + internet) και να τις εναλάσσει όποτε θέλει. Διστυχώς για κάποια "περίεργη" κοινή πολιτική οι εταιρίες θέλουν διαχωρισμό data και φωνής ή δίνουν περιορισμένο όγκο, με 1η τη cosmote που με το on the go σε περιορίζει σε μεγάλο βαθμό! Για εμένα μια λύση του απεριόριστου όγκου με χρέωση λογική θα ήταν το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα βγηκε η αναλυτικη! επρεπε να εχω χρεωθει μονο 30-35€ για ιντερνετ απο τα 217€. Τα υπολοιπα χρεωθηκαν μετα την ενεργοποιηση του πακετου..

Εχω προχωρησει ηδη σε αμφισβητηση λογαριασμου κ περιμενω εντος 10ημερου απαντηση συμφωνα με τον υπαλληλο του καταστηματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hρθε απαντηση οτι εχει γινει πιστωση 214€ χωρις τελη, φπα κλπ.....

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!!!

περιμενω το νεο λογαριασμο να δω την χρεωση και την πιστωση...

Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα με λογαριασμό κι εγώ.

Τελικά από τον περασμένο Νοέμβρη έχουν αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού του δωρεάν χρόνου και έχω τσακωθεί άπειρες φορές μαζί τους. Στον τελευταίο λογαριασμό, αφού έπαιρνα στο 1284 για να δω το χρόνο που μου μένει, είδα ότι δεν πέρασ το χρόνο μου. Κι όμως μ' έχουν χρεώσει τις τελευταίες 4 μέρες του λογαριασμού κανονικότατα.

Δεν πάει άλλο με τη Vodafone. Τελικά είναι απατεώνες μεγάλοι.

Ήδη την πρώτη φορά έκανα καταγγελία στο ΙΝΚΑ και την ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
εμενα μαλλον πιστωθηκαν γυρω στα 320€ βαση του online συστηματος που απο 490 πηγε στα 170...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...