Jump to content

All about Peugeot


sugardad
 Κοινοποίηση

Σας Αρεσει;  

78 members have voted

  1. 1. Σας Αρεσει;

    • Πανέμορφο
    • Κατάσχημο Είναι
    • Με Αφήνει Αδιάφορο
    • Τίποτα Αλλο Θα Βγάλει η Peugeot;


Recommended Posts

to peugeot 2006 einai gunekio autokinito opws to vw polo?

 

Δεν είναι γυναικείο.Εκτός κι αν το αγόρασες σε ροζάκι:lol: Πλάκα κάνω:)

 

Αφού το αγόρασες, κοίταξε να το χαρείς. Κι εγώ το 206 λέω να πάρω...όταν πάρω...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 274
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

geia sas eimai apo mitilini.

se 4 meres 8a parw ena metaxeirismeno peugeot 206 sta 1400cc 75hp

montelo 2004 me 36.000km.

 

stin timh ton 8500euro. 8a to kanw meso trapezis kai 8a mou stixeisi 10.000euro.

einai to proto mou autokinito.

 

skeftika kai to kainourgio alla kanei sxedon 13 kai me tis doseis 8a paei konta sta 15.000 euro kai etsi to aperipsa ase pou den 8a xero na to stroso sosta.

 

to agorasa akriva lete gia metaxeirismeno?

to peugeot 2006 einai gunekio autokinito opws to vw polo?

 

Εμενα μου ακουγονται πολλα τα χρηματα για 206..Θα μπορουσες καλλιστα να ριξεις μια ματια και σε Golf IV,Opel Astra.:)

ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

Aκριβώς! 8500 είναι πολλά χρήματα!

 

Εγώ θα ξαναπροτείνω να έρθεις Αθήνα και να πάρεις κάποιο μεταχειρισμένο που να έχει ένα υπόλοιπο εγγύησης τύπου Corsa, Υαρις κλπ.

Στα λεφτά σου θα βρεις αμάξια με full εξοπλισμό και πιο δυνατούς κινητήρες από το 206.

 

Αυτό το 206 εγώ θα το έπερνα με max 7500, όχι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Πριν παρω το Golf GTsport καινουργιο,ειχα το 206XS και γενικως στο ψαξιμο για αντικαταστάτη του,ειχα βρει ενα Civic 2ετιας με λιγα σχετικα χλμ.

Λογω αξιοπιστιας της μαρκας πιο πολυ και οχι εμφανισης,σκεφτηκα να το αγορασω.

Αυτο που ομως διαπιστωσα διαβαζοντας τους ορους εγγυησης ηταν το οτι η 7ετης εγγυηση του αυτοκινητου ισχυε μονο για τον πρωτο αγοραστη/κατοχο δυστυχως...

Στη Nissan αντιθετα η εγγυηση επεκτεινεται και στον επομενο κατοχο.

 

Να το χαιρεσαι το 206 σου,φιλε,ειναι πολυ ομορφο αυτοκινητο και οχι γυναiκειο-το 2000-2002 κερδιζε τον ενα αγωνα μετα τον αλλο στο WRC-αν και θα μπορουσες να το παρεις λιγο πιο φθηνα.

Προφανως αγορασες απο μαντρα,υποθετω...

Αν ναι,να απαιτησεις και καποια στοιχειωδη εγγυηση!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

pedia to agorasa to autokinito. tin trith 8a to exw se galazio xrwma einai ekdosi color line. exei leyka organa mesa polly wraio!

to pira me 8500eurw kai mou xarise mono tin metavivasi kai ta teli kukloforias pou den 8a pliroso egw. me tis doseis 8a mou paei sta 10.000eurw. ti na kanoume an mas aresi kati exei kai to timima tou.

pedia o 1400cc sta 75 aloga paei katholou? an exw px to a/c anameno kinite aneta to autokinito h me 4 atoma mesa?

Link to comment
Share on other sites

Καλα πηγαινει για την κατηγορια του.

Ο συγκεκριμενος κινητηρας μπορει να μην εχει τα 90+ αλογα των σημερινων 16V αλλα εχει καλα αποθεματα ροπης και ταυτοχρονα εχει να μετακινησει λιγοτερο βαρος απο οτι εχουν οι παραπανω.

Για να καταλαβεις σε επιδοσεις βρισκεσαι στο μεσο ορο της κατηγοριας των σημερινων super mini.

206 1.4 8V (77HP/950Kg)

207 1.4 16V(90HP/1160Kg)

Yaris1.3 16V(87HP/1060Kg)

Με δυο ατομα και το Α/C on,το αυτοκινητο πηγαινει μια χαρα.

Με ενα ατομο μεσα και σε πραγματικες ευθειες της εθνικης θα δεις γυρω στα 175χλμ/ωρα τελικη,ενω σε σχετικη ανηφορα γυρω στα 160.(Το κοντερ του δεν κλεβει πολυ.)

Με 4 ατομα πραγματι τα πραγματα δυσκολευουν λιγο,αλλα μονο σε παρατεταμενες ανηφορες αρκετων χλμ εθνικης(βλ.Μεγαρα),οπου το αυτοκινητο διατηρει ανετα γυρω στα 120+,ενω σε χαμηλοτερες ταχυτητες και τριτη (80-110) σου δινει καλη επιταχυνση για ενα προσπερασμα.

Σα συμβουλη τωρα,να προσεξεις να χρησιμοποιεις καλα λαδια,τουλαχιστον ημι-συνθετικα 10W/40 (δε χρειαζεται παραπανω απο 3λιτρα σε καθε αλλαγη) και να χρησιμοποιεις επισης καλο αντιψυκτικο (παραφλου),γιατι το ευρος των θερμοκρασιων (χειμωνα-καλοκαιρι) στο νησι σου ειναι μεγαλο και οι ορεινες διαδρομες πολλες!

Καλυτερα να δωσεις λιγα παραπανω εκει,παρα να τρεχεις μετα...

 

Και ενα ενδιαφερον site:http://www.peugeotclub.gr

 

Καλες και ασφαλεις διαδρομες!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

an theliso sto melon mporw na paw stin peugeot kai na valw tin mixani 1400cc 16v 90ps?

 

poso 8a stoixisei auto?

 

episis pia einai kala lipantika kai paraflou(markes)?

to peugeot pou exw den exei provolis omoxlis mporw na tou valw?

episis h keraia tou einai mprosta kai einai kai makria. mporw na valw mia pio mikri?

Link to comment
Share on other sites

an theliso sto melon mporw na paw stin peugeot kai na valw tin mixani 1400cc 16v 90ps?

 

poso 8a stoixisei auto?

 

episis pia einai kala lipantika kai paraflou(markes)?

to peugeot pou exw den exei provolis omoxlis mporw na tou valw?

episis h keraia tou einai mprosta kai einai kai makria. mporw na valw mia pio mikri?

 

Για καινούριο μοτέρ μην το συζητάς. Πολλά τα €€€. Βρίσκεις ένα τροπέτο από 16βου και κάνεις την τράμπα. Αν και αν είναι να κάνεις κάτι τέτοιο, καλύτερα να βάλεις τον 1,6 με τα 110 άλογα. Και φυσικά χρειάζεσαι και τον σωστό μάστορα.

 

Λάδια total/elf, με τον δείκτη που πρέπει. Παραφλού να αλλάζεις απαραίτητα κάθε 2 χρόνια. Αν δεν είσαι σίγουρος ότι έχει αλλαχτεί, άλλαξε το. Προφυλάσεις το αδύνατο σημείο του μοτέρ, την φλάντζα του.

 

Προβολείς ομίχλης φυσικά και μπαίνουν, όπως και η πιο κοντή κεραία.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με το το φιλο drdino.

Καλυτερα συμφερει να παρεις ενα τροπετο και να κανεις δουλεια σου,στην περιπτωση που θελεις να "ανοιξεις" δουλειες...

Με 2500-3000€ εισαι "κομπλε",αν θες να κανεις σωστη δουλεια!

(φρενα πισω,αναρτησεις,αμορτισερ,λαστιχα...χρειαζονται και αυτα βλεπεις!)

Ο ΤU 1600/110HP σιγουρα ειναι η πιο σωστη λυση στην παραπανω περιπτωση απο πλευρας επιδοσεων.Στα μειον του,η αρκετα αυξημενη καταναλωση.

Παντως γνωμη μου ειναι να μην κανεις απολυτως τιποτα,να ευχαριστηθεις το αυτοκινητο οπως ειναι,να το ξεχρεωσεις και να μαζεψεις χρηματα σιγα,σιγα για καποιο αλλο πιο δυνατο μοντελο και κατα προτιμηση οχι απο καμια μαγαλης εκτασης μετατροπη!

Τωρα για τους προβολεις ομιχλης,βεβαιως και μπαινουν,οπως μπαινει σε πολυ καλη τιμη απο την ιδια τη Lion Hellas η πολυ ωραια αεροτομη του,ετοιμη βαμμενη,με μολις 150€!!!(Απο 280€,που εκανε παλια)

Κεραια καλυτερα ασε την εργοστασιακη για λογους καλυτερης ληψης,εκτος και αν εισαι διατεθειμενος να δωσεις ενα αρκετα καλο ποσο για μια πιο κοντη η οποια να ειναι ομως ταυτοχρονα και ποιοτικη!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

gia to melon 8a parw ena golf. mou aresi polu auto to autokinito kai apo oti vlepo me ton tsi paei polu kala xwris na xreiazetai metatropi. opote auto vlepo se ,erika xronakia na paro. ase pou mexri tote o tsi 8a exei ftiaxtei kalutera xwris provimatakia pou vgazoune panta stin arxi. euxariasto pantos gia tis sunvoules. gia aerotomi 8a tou valw mia apo to rc.

 

mia erotisi an tou vawl exatmisi kai ena filtro aera 8a dw diafora?

Link to comment
Share on other sites

Στην τσέπη σου θα δεις σίγουρα. :p

 

Με το συγκεκριμένο μοτέρ δεν αξίζει να ασχοληθείς κατά την ταπεινή μου γνώμη. Κράτα τα λεφτά για τις βενζίνες σου καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

 

mia erotisi an tou vawl exatmisi kai ena filtro aera 8a dw diafora?

 

Eξατμιση οταν τρυπησει η "μαμα" που ειναι πολυ καλης ποιοτητας,βαλτου μία χειροποιητη group N και εισαι ΟΚ.Φυσικα μονο για καφε θα μπορεις να πηγαινεις αφου για ταξιδι με το θορυβο που κανει (οχι μονο αυτη φυσικα),θα ειναι δυσκολα τα πραγματα!

Φιλτρο ειχα βαλει στο δικο μου της JR(το ειχα αγορασει γυρω στα 50€),με μικρο αποτελεσμα απο πλευρας επιδοσεων αλλα για μακροχρονια χρηση τελικα συμφερει,αφου δεν αλλαζεις πλεον στα service τα αναλωσιμα χαρτινα(~15€),ενω με το πλυσιμο του ανα δεκα χιλιαδες χλμ,εκμεταλευεσαι την αποδοση ενος καθαρου ελευθερου φιλτρου.Προσοχη μεγαλη χρειαζεται ομως κατα το ψεκασμα του με το ειδικο λαδι.Δεν πρεπει να το κανεις "λουτσα" στο λαδι παρα μονο ενα γρηγορο ελαφρυ ψεκασμα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

8elw na paw na tou alaxo ladia.

ti ladia pernei? kai pia marka na protimiso?

 

Πολύ αγχώνεσαι και χωρίς λόγο.

Έχεις ένα απλό αμαξάκι και όχι ferrari.Εννοείται ότι δε θα το έχεις του πεταματού, αλλά μην τρελαίνεσαι με μάρκες κλπ.

Σου είπαν τα παιδιά πιο πάνω ότι καλό είναι να παίζεις με 10/40.Τώρα η μάρκα, τι Repsol, τι TOTAL, κοίτα απλά να είναι φτηνή και μην πετάς τα λεφτά σου σε ακριβές μάρκες γιατί σε αυτό το μοτέρ δε θα δεις διαφορές.

 

Και για Peugeot δεν αξίζει με την καμία.Πεταμέμενα λεφτά σε επίσημο συνεργείο.Να είχες καινούριο και να σε ένοιαζε για την εγγύηση το καταλαβαίνω, αλλά τώρα σε μεταχείρα, απλά δεν αξίζει.Λάδια μπορείς να αλλάξεις και σε συνεργείο που φτιάχνουν άλλα μοντέλα.Δεν είναι κάτι δύσκολο.Ένας οποιοσδήποτε μηχανικός το κάνει για πλάκα.

 

Σου προτείνω το http://www.psclub.gr, που παλιά ήταν το 206club.gr και όπου οι χρήστες στο 70% έχουν όλοι 206.Πίστεψε με θα βρεις τα πάντα για το αμάξι σου εκεί.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

to autokinito to pira kai to odigisa. petaei o kinitiras mia xara paei. exw patathi plaka exei kati epitanxisis. stis strofes mpenei san agonistiko polu stathero! exw mia aporia omws exei mesa radio kasetofono kai xeiristirio dipla sto timoni. rotisa enan pou pernaei radio cd kai mou eipe pws 8a axreisteutoun auta an valw allo opws kai h othoni pou deixni tis plirofories gia to radio kasetofono.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ειδικός αντάπτορας (κάπου στα 150 αν θυμάμαι), και συνεχίζουν να λειτουργούν τα χειριστήρια και η οθόνη.

 

Σεμνά με το αμάξι μέχρι να το μάθεις, έχει λίγο περίεργη συμπεριφορά στο άφημα του γκαζιού/φρένα μέσα στην στροφή...

Link to comment
Share on other sites

+1,drdino,συμφωνω απολυτα.

Ειναι αρκετα παιχνιδιαρικο,οταν αφησεις αποτομα το γκαζι στις στροφες,αλλα οπως λες μπορει να εκπληξει δυσαρεστα τον νεο οδηγο.

Προσοχη λοιπον geo!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

thelo na valw ena pionner pou mporw na vrw auton ton antaptora?

uparxon tipota parenergeies me tin alagi rnos neou radio /cd.

sto ntoulapaki pernei cdera?

 

episi skeftika tin agora enos ipod touch me transmaiter na pezei tin mousiki pou thelo meso ipod. isws se auto na katalixw.

Link to comment
Share on other sites

Τον αντάπτορα θα τον βρεις σε ηχοσυστηματάδικα... Εκεί που θα πας για την πηγή, τους ζητάς και αυτόν. Θα χρειαστείς και μία πρόσοψη για να ταιριάξει στην υπάρχουσα θέση στο ταμπλώ. Το ντουλαπάκι είναι αρκετά ευμεγέθες, τώρα αν χωράει την cdiερα ομολογώ πως δεν ξέρω.

 

Τον fm transmitter μην τον αγοράσεις καν. Τζάμπα λεφτά, στην ελλάδα με το μπάχαλο των συχνοτήτων δεν υπάρχει περίπτωση να παίξει. Μερικά pioneer εχουν την δυνατοτητα σύνδεσης με ipod με την προμήθεια έξτρα καλωδίου.

 

Έτσι βέβαια μαζεύονται αρκετά χρήματα (πηγή+ανταπτορας+καλωδιο συνδεσης).

Έχεις σκοπό να βάλεις ενισχυτές, ηχεία, γούφερ κτλ; Αν όχι, μήπως να προσανατολιστείς στην τοποθέτηση ενός αντάπτορα για line-in ή ipod στην υπάρχουσα πηγή;

Link to comment
Share on other sites

to sugekrimeno pou exw den exei line in. einai aplo radio kasetofono.

den skopeuw na valw enisxiti mporei sto melon. aplos thelo ena kalo radio/mp3 player. 8a paw pros pionner sigura. aplos den thelo na xaso to xeiristirio kai tin othoni pou exei to peugeot mesa auto.

Link to comment
Share on other sites

A δεν είναι radio-cd; Οκ. Αν ήταν το radio-cd υπάρχει λύση, ενώ δεν έχει άμεσα είσοδο. Ό,τι έκανα και εγώ στο δικό μου δλδ. :p
Link to comment
Share on other sites

Aνταπτορες για χρηση των χειριστηριων του τιμονιου,πραγματι υπαρχουν:

http://www.pioneer.eu/eur/products/25/38/301/RC-HW/index.html

οπως και για την οθονη του αυτοκινητου:

http://www.pioneer.eu/eur/products/25/38/301/CAR-Displ-Ad/index.html

Aπλα πρεπει να δεις αν ειναι συμβατοι με το ρ/κ που εχεις.

Επικοινωνησε με την intersys,να σου πουν,οπως και για τα σημεια πωλησης,

γιατι αν πας αδιαβαστος ο καθενας θα σου λεει τα δικα του...:

http://www.pioneer.eu/eur/content/company/company/locations.html

 

Οσο για τη CDιερα,στη δικη μου περιπτωση,την ειχα βαλει κατω απο το καθισμα του συνοδηγου-στερεωμενη με velcro-για να μη μου κλεινει το πραγματικα πολυ πρακτικο και μεγαλο "ντουλαπακι" του...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...