Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για το BlackBerry OS


overflow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια help!

Δεν μπορω να βρω πώς αλλαζει ο ηχος ειδοποιησης μηνυματων στο Passport!

Εκδοση λογισμικου: 10.3.1.2576

 

Υ.Γ: εχει αλλαξει σε σχεση με πριν...

 

Edit: το βρηκα, ηταν μεσα στο προφιλ

Edited by megatr0n

ΜySmartphone: iPhone 15 Pro Max 512GB

MySmartwatch:  Apple Watch Ultra 2 

 

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο οτι η Wind και η Vodafone έχουν εδώ και ένα χρόνο ενοποιήσει το δίκτυο κεραιών τους το πιθανότερο είναι η Wind να μην έχει την υποδομή να δώσει full 4G στους συνδρομητές της μετα την τεράστια καμανια της Vodafone η οποία προφανώς και διαθετει πολλαπλάσιους συνδρομητές απο τη Wind.

 

Στην εξυπηρέτηση (ο θεος να την κάνει εξυπηρέτηση) της Wind τι σου λένε ? Μήπως πρέπει να καλέσεις για να σου ξεμπλοκάρουν την 4G πρόσβαση στις κεραίες μετά την ενεργοποίηση που έκανες? Εμένα τουλάχιστον έτσι εγινε με την Cosmote, πρώτα ενεργοοιησα πακέτο με 4G δεδομενα και μετά μου είπαν να τους πάρω κι ένα τηλέφωνο για να με "ξεκλειδώσουν" απο τις κεραίες...!!!

 

Μόλις μίλησα με τους φωστήρες της Wind, οι οποίοι μετά από ενδελεχή κουβέντα και ανάλυση ότι τα bb τρέχουν με BIS και όχι με κανονικά data, μου είπαν ότι το 4g δεν είναι ανοιχτό για όλες τις συσκευές και πρέπει να περιμένουμε νέο update στο λογισμικό συνεργασίας bb και wind. Συμβαίνει και σε άλλες συσκευές, εκτίμηση δε χρόνου φυσικά και δεν μπορούν να δώσουν...

 

p.s. τουλάχιστον πλέον έμαθαν ότι τα bb 10 και μετά δεν έχουν BIS.

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα με τους φωστήρες της Wind, οι οποίοι μετά από ενδελεχή κουβέντα και ανάλυση ότι τα bb τρέχουν με BIS και όχι με κανονικά data, μου είπαν ότι το 4g δεν είναι ανοιχτό για όλες τις συσκευές και πρέπει να περιμένουμε νέο update στο λογισμικό συνεργασίας bb και wind. Συμβαίνει και σε άλλες συσκευές, εκτίμηση δε χρόνου φυσικά και δεν μπορούν να δώσουν...

 

p.s. τουλάχιστον πλέον έμαθαν ότι τα bb 10 και μετά δεν έχουν BIS.

 

Α, καλά...

 

Κάτι άλλο που "ανακάλυψα". Στην οθόνη με τις ανοιχτές εφαρμογές, αν πατήσω το Enter (στο Q10), επιλέγει την πρώτη ανοιχτή εφαρμογή.

 

Ξέρουμε αν με κάποιο τρόπο μπορούμε να επιλέξουμε κάποια από τις υπόλοιπες ανοιχτές εφαρμογές;

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Στο τμημα ΒΒ η Wind εχει μια κοπελα -δεν θυμαμαι ονομα- η οποια ειναι ΑΣΤΕΡΙ σε οτι αφορα τα ΒΒ!!! Ολοι οι υπολοιποι στο τμημα ειναι .....γνησιοι απογονοι του θεου αυναν και αυτος ηταν και ο βασικος λογος που εφυγα απο την Wind. Βαριουνται που ζουνε. Αν δεν δεσμευεσαι απο συμβολαιο θα σου ελεγα να φυγεις το συντομοτερο δυνατόν.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ολοι οι υπολοιποι στο τμημα ειναι .....γνησιοι απογονοι του θεου αυναν

 

ΘΕΟΣ!!!!!!!!! :lol::lol::lol:

Κλαιω!

ΜySmartphone: iPhone 15 Pro Max 512GB

MySmartwatch:  Apple Watch Ultra 2 

 

Link to comment
Share on other sites

Στο τμημα ΒΒ η Wind εχει μια κοπελα -δεν θυμαμαι ονομα- η οποια ειναι ΑΣΤΕΡΙ σε οτι αφορα τα ΒΒ!!! Ολοι οι υπολοιποι στο τμημα ειναι .....γνησιοι απογονοι του θεου αυναν και αυτος ηταν και ο βασικος λογος που εφυγα απο την Wind. Βαριουνται που ζουνε. Αν δεν δεσμευεσαι απο συμβολαιο θα σου ελεγα να φυγεις το συντομοτερο δυνατόν.

 

Άλλους 14 μήνες... :wacko:

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Άλλους 14 μήνες... :wacko:

ΥΠΟΜΟΝΗ σε νοιωθω αλλά τουλάχιστον εγώ είχα επαγγελματικό συμβόλαιο με εκπτώσεις 48% επι του συνολικου λογαριααμού και ΒΙS απεριοριστο με 5 ευρώ το μήνα. Ακομα κι αθυα ομως δεν ηταν αρκετα να με κρατησουν ετσι τους εριξα μια πιστολια 200 ευρω και αστους τωρα να ψαχνονται...!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΜΟΝΗ σε νοιωθω αλλά τουλάχιστον εγώ είχα επαγγελματικό συμβόλαιο με εκπτώσεις 48% επι του συνολικου λογαριααμού και ΒΙS απεριοριστο με 5 ευρώ το μήνα. Ακομα κι αθυα ομως δεν ηταν αρκετα να με κρατησουν ετσι τους εριξα μια πιστολια 200 ευρω και αστους τωρα να ψαχνονται...!

 

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

 

Δυστυχώς και το δικό μου εταιρικό είναι, οπότε δεν προβλέπεται να αλλαχθεί...

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

 

Δυστυχώς και το δικό μου εταιρικό είναι, οπότε δεν προβλέπεται να αλλαχθεί...

 

Στρατιωτικός? Γιατί το μόνο μεγάλο εταιρικό που της έχει μείνει είναι του στρατού.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στρατιωτικός? Γιατί το μόνο μεγάλο εταιρικό που της έχει μείνει είναι του στρατού.

 

Στρατιώτης του Digital Marketing σε εταιρεία του finance industry, όχι στρατιωτικός...

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε για τη wind, αλλά μέχρι να βγάλουν και οι άλλοι με 5€, το πακέτο data που αγοράζω, δεν το κουνάω. :D

 

Τώρα, έχω κι εγώ ένα θέμα, που εμφανίστηκε σήμερα το πρωί. Έσβησα τη συσκευή, την ξανα-άναψα και αφού εμφάνισε την αρχική οθόνη, πήγα να ανοίξω την εφαρμογή της wind και αμέσως μετά αυτή του viber, δεν άνοιξαν καθόλου και πήρα το μήνυμα που φαίνεται στη συνημμένη εικόνα, σαν "απάντηση". Θέλω να πιστεύω ότι το "περιβάλλον" (?) του Android δεν ήταν έτοιμο. Το έχει συναντήσει κανείς; :worry:

 

Επίσης, στο BBOS10, μπορούμε να εντοπίσουμε τη συσκευή μας μέσω internet και να την κλειδώσουμε, κάνουμε κλήση ή να της κάνουμε ολική διαγραφή; Και αν ναι, ποια είναι αυτή η επιλογή;

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε για τη wind, αλλά μέχρι να βγάλουν και οι άλλοι με 5€, το πακέτο data που αγοράζω, δεν το κουνάω. :D

 

Τώρα, έχω κι εγώ ένα θέμα, που εμφανίστηκε σήμερα το πρωί. Έσβησα τη συσκευή, την ξανα-άναψα και αφού εμφάνισε την αρχική οθόνη, πήγα να ανοίξω την εφαρμογή της wind και αμέσως μετά αυτή του viber, δεν άνοιξαν καθόλου και πήρα το μήνυμα που φαίνεται στη συνημμένη εικόνα, σαν "απάντηση". Θέλω να πιστεύω ότι το "περιβάλλον" (?) του Android δεν ήταν έτοιμο. Το έχει συναντήσει κανείς; :worry:

 

Επίσης, στο BBOS10, μπορούμε να εντοπίσουμε τη συσκευή μας μέσω internet και να την κλειδώσουμε, κάνουμε κλήση ή να της κάνουμε ολική διαγραφή; Και αν ναι, ποια είναι αυτή η επιλογή;

 

για το δευτερο που ρωτας γινεται εντοπισμος και wipe out (και back up) μεσω του blackberry protect.επισης γινεται κλειδωμα αλλα ποτε μου δεν το εχω κανει γιατι δεν μου εχει συμβει..

Link to comment
Share on other sites

για το δευτερο που ρωτας γινεται εντοπισμος και wipe out (και back up) μεσω του blackberry protect.επισης γινεται κλειδωμα αλλα ποτε μου δεν το εχω κανει γιατι δεν μου εχει συμβει..

 

Α, μέσω Blackberry Protect. Thanks! :) Έχω διάβασμα, λοιπόν.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Και μέσω blackberry protect το pin της κάρτας κλειδώνει με την συσκευή. Υπάρχει ακόμα και επιλογή για κρυπτογράφηση των δεδομένων που έχουμε στις ssd αλλά να ξέρετε ότι θα πρέπει να βάζετε την λέξη κλειδί για να ξεκλειδώσει μετά η οθόνη αναμονής.

Νομίζω υπάρχει δυνατότητα να ξεκλειδώσει και φωνητικά το είχα δει στις ρυθμίσεις αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.

Link to comment
Share on other sites

Και μέσω blackberry protect το pin της κάρτας κλειδώνει με την συσκευή. Υπάρχει ακόμα και επιλογή για κρυπτογράφηση των δεδομένων που έχουμε στις ssd αλλά να ξέρετε ότι θα πρέπει να βάζετε την λέξη κλειδί για να ξεκλειδώσει μετά η οθόνη αναμονής.

Νομίζω υπάρχει δυνατότητα να ξεκλειδώσει και φωνητικά το είχα δει στις ρυθμίσεις αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.

 

Μπελάς κάθε φορά που θες κάτι απο την κάρτα να πληκτρολογείς κωδικό. Αν θες πες που βρισκουμε την φωνητική λύση για το ξεκλείδωμα....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω όσο και ψάχνω δεν το βρίσκω :P και εγώ καινούργιος είμαι στο λειτουργικό αλλά θυμάμαι ότι είχα δει ρυθμίσεις για φωνητικό unlock?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μπορούμε, πάντα με official τρόπο, να εγκαθιστούμε ή να μεταφέρουμε εφαρμογές στην κάρτα μνήμης micro sd;
Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Απο μια προσπάθεια που έκανα είδα οτι δεν υπάρχει αυτη η δυνατότητα :(

 

Κρίμα τα 16GBs! :lol: Ελπίζω να έρθει με μελλοντικό update η συγκεκριμένη δυνατότητα.

 

Edit: Πριν το μεγάλο update, είχα προσπαθήσει να αγοράσω κάποια εφαρμογή και μου είχε βγει ένα μήνυμα, πριν την ολοκλήρωση της αγοράς, που με προειδοποιούσε για κάποια υπηρεσία και επιπλέον χρεώσεις (αν θυμάμαι το είχα ρωτήσει και τότε, αλλά δεν είχα πάρει απάντηση). Σκέφτηκα ότι με το update θα το αλλάξουν αυτό, αλλά προσπαθώντας και πάλι να αγοράσω κάποια άλλη εφαρμογή, εμφανίστηκε το ίδιο μήνυμα, που φαίνεται στις παρακάτω εικόνες. Το έχει συναντήσει κανείς;

Edited by mr_47
Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες,

 

Το τελευταίο διάστημα εντοπίζεται το εξής πρόβλημα: το εταιρικό mail πλέον δε συγχρονίζει με τη συσκευή, ενώ το calendar και τα contacts είναι μια χαρά. Έχω άπειρες φορές προσπαθήσει να κάνω delete το account και ξανά install, αλλά το πρόβλημα παραμένει... Σε συχνές περιόδους μου εμφανίζει ότι ο λογαριασμός δεν είναι πλέον συγχρονισμένος και πρέπει να βάλλω πάλι το password προκειμένου να συγχρονιστεί, αλλά και πάλι τπτ... 'Όταν δοκιμάζω να στείλω αν στείλει, αργεί πάρα πολύ.

Αν παρελπίδα έρθει κάποιο mail είναι πολύ πιθανό να μην το φορτώσει, και δεν εννοώ τα συνημμένα, αλλά το σώμα του mail.

Όλα τα υπόλοιπα mail accounts λειτουργούν κανονικά.

 

Σήμερα δοκίμασα να συγχρονίσω το mail με 1 android και ήταν μια χαρά.

 

Καμιά ιδέα????

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες,

 

Το τελευταίο διάστημα εντοπίζεται το εξής πρόβλημα: το εταιρικό mail πλέον δε συγχρονίζει με τη συσκευή, ενώ το calendar και τα contacts είναι μια χαρά. Έχω άπειρες φορές προσπαθήσει να κάνω delete το account και ξανά install, αλλά το πρόβλημα παραμένει... Σε συχνές περιόδους μου εμφανίζει ότι ο λογαριασμός δεν είναι πλέον συγχρονισμένος και πρέπει να βάλλω πάλι το password προκειμένου να συγχρονιστεί, αλλά και πάλι τπτ... 'Όταν δοκιμάζω να στείλω αν στείλει, αργεί πάρα πολύ.

Αν παρελπίδα έρθει κάποιο mail είναι πολύ πιθανό να μην το φορτώσει, και δεν εννοώ τα συνημμένα, αλλά το σώμα του mail.

Όλα τα υπόλοιπα mail accounts λειτουργούν κανονικά.

 

Σήμερα δοκίμασα να συγχρονίσω το mail με 1 android και ήταν μια χαρά.

 

Καμιά ιδέα????

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

ΥΠΟΘΕΣΗ κάνω: μήπως δεν είναι θέμα του ΒΒ server αλλά του server πάνω στον οποίο πατάει το εταιρικό email? Με τι επιλογή το έχεις σετάρει, POP η ΙΜΑΡ ? Μέχρι τώρα δούλευε κανονικα και ξαφνικά άρχισε να στο κάνει?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΘΕΣΗ κάνω: μήπως δεν είναι θέμα του ΒΒ server αλλά του server πάνω στον οποίο πατάει το εταιρικό email? Με τι επιλογή το έχεις σετάρει, POP η ΙΜΑΡ ? Μέχρι τώρα δούλευε κανονικα και ξαφνικά άρχισε να στο κάνει?

 

Καλημέρα, αρχικά το είχα σαν απλό account και για 1 χρόνο δούλευε κανονικότατα. Όταν μου το παρουσίασε -αρχές Απριλίου- πήγα στο ΙΤ και το έβαλλαν σαν exchange. Να το δοκιμάσω λες και σαν POP ή ΙΜΑP?

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, αρχικά το είχα σαν απλό account και για 1 χρόνο δούλευε κανονικότατα. Όταν μου το παρουσίασε -αρχές Απριλίου- πήγα στο ΙΤ και το έβαλλαν σαν exchange. Να το δοκιμάσω λες και σαν POP ή ΙΜΑP?

Προτού κάνεις οτιδήποτε, μήπως να ρώταγες τον ΙΤ της εταιρίας αν έχει αλλάξει κάτι στους σέρβερς των εταιρικών email και σε "κόβει" απο εκεί?

Και στη συνέχεια κάνεις μια δοκιμή να σεταρεις ξανα το λογαριασμο καλύτερα με ΙΜΑΡ θα σου πρότεινα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προτού κάνεις οτιδήποτε, μήπως να ρώταγες τον ΙΤ της εταιρίας αν έχει αλλάξει κάτι στους σέρβερς των εταιρικών email και σε "κόβει" απο εκεί?

Και στη συνέχεια κάνεις μια δοκιμή να σεταρεις ξανα το λογαριασμο καλύτερα με ΙΜΑΡ θα σου πρότεινα.

 

 

Καλημέρα το έχω κάνει αυτό πριν το Πάσχα. Όντως κάτι άλλαξαν, αλλά μόνο στα blackberry έχει προκύψει ζήτημα. Και πλέον σε μια εταιρεία 500+ατόμων, ο μόνος με bb είμαι εγώ που δεν το έχει αλλάξει σε android. Δύο ώρες το είχαν κάτω το κινητό και δεν κατάφεραν να βρουν τι φταίει... Λες αν το κάνω iMap να λυθεί?

Pearl 8110 - Bold 9000 - Bold 9700 - Playbook - Z10 - Q10 - Passport
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα το έχω κάνει αυτό πριν το Πάσχα. Όντως κάτι άλλαξαν, αλλά μόνο στα blackberry έχει προκύψει ζήτημα. Και πλέον σε μια εταιρεία 500+ατόμων, ο μόνος με bb είμαι εγώ που δεν το έχει αλλάξει σε android. Δύο ώρες το είχαν κάτω το κινητό και δεν κατάφεραν να βρουν τι φταίει... Λες αν το κάνω iMap να λυθεί?

 

Επειδή είχα αντιμετωπίσει κι εγώ ένα ανάλογο πρόβλημα με εταιρικό email στο παρελθόν , μετά απο αλλαγές στο σέρβερ της εταιρίας, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις να το σετάρεις σε ΙΜΑΡ αλλά αφού σου δώσουν οι ΙΤ τα smtp kai imap settings που θα πρέπει να ρησιμοποιήσεις. Επίσης δεν ξέρω αν θα ήταν προτιμότερο να σετάρεις το email μέσα απο τη σελίδα του παρόχου σου, π.χ. η wind είχε σελίδα για πελάτερς της με ΒΒ απ οπου λογκάριζες και έκανες οτι αλλαγές ήθελες σαν να τις έκανες απο το κινητό σου. Τωρα όμως εχω φυγει απο wind και δεν ξερω αν οι αλλοι παροχοι εχουν κάτι αντίστοιχο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για το BlackBerry OS

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...