Jump to content

Rookie1

Members
  • Δημοσιεύσεις

    620
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Rookie1

  • Ημ. Γέννησης 09/01/1971

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Verizon Wireless - ΗΠΑ

Rookie1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Δηλαδη ποια προβληματα λυθηκαν αν επιτρεπεται? Γιατι σε εμενα δεν λυθηκε κανενα προβλημα......
  2. Κι εγω μετα απο ξεκλειδωμα δεν εχω αμεση συνδεση με το wifi μετα την τελευταια αναβαθμιση του software
  3. Με την δικη του καμερα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο νυχτερινες ληψεις. Και το συγκρινω με το 8 που ειχαν πριν. Καθαρες φωτογραφιες με ελαχιστο "θορυβο" οποτε δεν βρισκω λογο να προχωρησω σε πειραγματα της καμερας.
  4. Ποια έκδοση Android έχετε εγκατεστημένη ? Γιατί χωρίς να έχω κατεβάσει κάποια αναβάθμιση επίσημη ξαφνικά έπαψε να μου αναβαθμίζει μέσω του Play Store όλες τις εφαρμογές. Πριν γίνει αυτό σχεδόν κάθε μέρα μου έβγαζε ειδοποίηση για αναβάθμιση κάποιας εγκατεστημένης εφαρμογής μέδω του Play Store. :(:mad:
  5. Εμενα έχει κατεβασει την 12.05 μολις το άνοιξα.
  6. Το πιθανότερο είναι να μην πρέπει να ποστάρω εδώ την ερώτηση που θέλω να κάνω οπότε αν είναι κάποιος διαχειριστής κρίνει οτι πρέπει ας τη διαγράψει. Το ερώτημα είναι αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποια προστασία οθόνης glue tempered glass (απο αυτές που τοποθετούνται με UV light) όχι μεμβράνη που να μπορεί να τοποθετηθεί χωρίς προβλήματα κάτω απο τη θήκη που περιέχει η συσκευασία του τηλεφώνου. Σας ευχαριστώ πολύ
  7. Οπως εχω αναφερει και σε προηγουμενο post στο δικο μου ειχε ερθει ΟΤΑ η 12 2 μερες πριν το πουλησω (20/11/2020) οπότε φανταζομαι ειναι ζητημα χρονου να την λαβετε ολοι
  8. Δηλαδη παιζει και με κλειδωμενη οθονη/?
  9. Σε ευχαριστω, τωρα δεν το πιανει με τιποτα θα δοκιμασω κατα τις 2 τα ξημερωματα κ βλεπουμε btw μηπως παιζει κανενα ρολο οτι πριν κανα μηνα ειχα αλλαξει καρτες sim λογω προβλήματος ασφαλειας στην cosmote ?
  10. Tο ξέρω οτι με χρεώνει , αλλά όταν λές ώρες μη αιχμής ώρα Κινας π.χ. τι ωρα να δοκιμασω ?
  11. Μετά την τοποθέτηση των 2 καρτών στο νέο τηλέφωνο , μου εμφανίζει διαρκώς το μήνυμα server error occurred while requesting an activation sim Xiaomi Services Cannot activate sim card Παρότι συνδέομαι κανονικά απο τον mi account μέσω Η/Υ και μου στέλνει sms επαλήθευσης επιλέγοντας Try Again και πάλι δεν μπορεί να "αναγνωρίσει/επαληθεύσει" τις κάρτες sim. Επίσης απο επικοινωνία με τον πάροχο μου, δεν υπάρχει κάποια φραγή εισερχόμενων/εξερχόμενων γραπτών μηνυμάτων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να μου ενεργοποιήσει συγχρονισμό με το Mi Cloud ουτε το Find my Mobile. Γνωρίζει κανένας τι μπορεί να κάνω λάθος ή τι μπορεί να συμβαίνει; Ευχαριστώ
  12. Μόλις την κατέβασε το έδωσα, οπότε δεν γνωρίζω να απαντήσω
  13. Μπορεί να ισχύει αυτό που λές αλλά στο δικό μου παραδόξως δεν είχα διαφημίσεις.... Anyway το ξεφορτώθηκα σε πολύ καλή τιμή και απο σήμερα έχω το redmi note 9 pro Καλή συνέχεια. ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τα προβλήματα με την ταυτόχρονη λειτουργία WiFi + Bluetooth ήταν υπαρκτά και πολλές φορές ενοχλητικά μέχρι την έκδοση miui 11.0.11 Το επόμενο αρνητικό που είχα εγώ ήταν ότι χωρίς κάποιες "ειδικές" ρυθμίσεις στο ασύρματο δίκτυο δεν μπορούσα να εκμεταλλευτώ την ταχύτητα των 100mbs που έχω στο σπίτι. Κατά τα άλλα το τηλέφωνο ήταν αστέρι, κ χρησιμοποιώ αόριστο γιατί απλά το έδωσα και πήρα το redmi note 9 pro
  14. Αυτό είναι το περίεργο , οτι δηλαδή στην αρχή απο τη στιγμη που πήρα το τηλέφωνο, δεν είχε διαφημίσεις σε καμία εφαρμογή, χωρίς κάποια αλλαγή στη ROM......μετα την επαναφορά το κάνει
  15. ευχαριστώ πολυ θα διαβάσω το νήμα για να πάρω κι άλλες πολύτιμες πληροφορίες. !!!
×
×
  • Create New...