Jump to content

[Επίσημο] Nokia N97


Itchrist86
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτό υποψιάζομαι κι εγώ. Ή μάλλον, αυτό ελπίζω...

 

για να παει για αντικατασταση πρεπει να ειναι μιας εβδομαδας και να μην εχεις μιλησει πανω απο μιση ωρα, οποτε αν δεν το εχεις ξεπερασει τι μισαωρο χρονου ομιλιας μην το χρησιμοποιεις αλλο. αν παλι το εχεις ξεπερασει δεν πας για αντικατασταση αλλα για επισκευη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

για να παει για αντικατασταση πρεπει να ειναι μιας εβδομαδας και να μην εχεις μιλησει πανω απο μιση ωρα, οποτε αν δεν το εχεις ξεπερασει τι μισαωρο χρονου ομιλιας μην το χρησιμοποιεις αλλο. αν παλι το εχεις ξεπερασει δεν πας για αντικατασταση αλλα για επισκευη

Βδομάδα κλείνει μεθαύριο. Το χρόνο ομιλίας δεν τον έχω ξεπεράσει, αλλά δεν ισχύει κιόλας. Υπάρχει σχετική δικαστική απόφαση. Αν σας πει κανείς καμιά τέτοια μπούρδα μην ψαρώσετε. Ο όρος έχει κριθεί καταχρηστικός και παράνομος.

Link to comment
Share on other sites

Βδομάδα κλείνει μεθαύριο. Το χρόνο ομιλίας δεν τον έχω ξεπεράσει, αλλά δεν ισχύει κιόλας. Υπάρχει σχετική δικαστική απόφαση. Αν σας πει κανείς καμιά τέτοια μπούρδα μην ψαρώσετε. Ο όρος έχει κριθεί καταχρηστικός και παράνομος.

 

δεν το ηξερα, αλλα αμα ειναι να μπλεξεις αστα.δεν θα βγαλεις ακρη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν το ηξερα, αλλα αμα ειναι να μπλεξεις αστα.δεν θα βγαλεις ακρη

Δεν έχεις κι άδικο.Όμως καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματά μας και να διεκδικούμε. Πρέπει επιτέλους να πάψουν να μας πιάνουν κορόιδα. Πολύ τους έχουμε καλομάθει. Όλους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κι άδικο.Όμως καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματά μας και να διεκδικούμε. Πρέπει επιτέλους να πάψουν να μας πιάνουν κορόιδα. Πολύ τους έχουμε καλομάθει. Όλους.

 

εχεις πολυ δικιο. μπορεις να μου πεις αν υπαρχει καπου δημοσιευμενη αυτη η αποφαση για το μισαωρο χρονου ομιλιας?εγω οταν το πηρα απο το πλαισιο ο υπαλληλος μου το τονισε 10 φορες. θα ηθελα πολυ να το γνωριζα νωριτερα και να του απαντουσα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βδομάδα κλείνει μεθαύριο. Το χρόνο ομιλίας δεν τον έχω ξεπεράσει, αλλά δεν ισχύει κιόλας. Υπάρχει σχετική δικαστική απόφαση. Αν σας πει κανείς καμιά τέτοια μπούρδα μην ψαρώσετε. Ο όρος έχει κριθεί καταχρηστικός και παράνομος.

 

Επιτέλους!!! Τι θα πει 30 λεπτά κλήσεων;;;

Ειδικά τώρα με τα πακέτα ομιλίας στα καρτοκινητά, 30 λεπτά είναι τίποτα!

Γι αυτό πρέπει να ενημερωνόμαστε, για να μη μας λέει κανείς μ******ς!

Όπως για παράδειγμα στο Γερμανό, αν δεν έχεις κρατήσει το κουτί, χάνεις -λένε- την εγγύηση!

Και το έλεγα μια φορά σε ένα υπάλληλο του Πλαισίου και έβαλε τα γέλια! :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Backlight Off Issue

 

 

Introduction

There are many complaints from customer that touch screen backlight is not on when they try to unlock the device. After investigation, we found that it was caused by mis-understanding of device lock and backlight off. This bulletin is to clarify the issue.

 

Identification of fault or service case

Symptom: 4906 Display: Backlight issue

When backlight time-out expires, backlight of touch screen will be off. User tries to enable backlight by sliding lock switch, but display backlight doesnʼt light on. User has to slide lock switch second time to make backlight light on.

 

Service procedure

Check below two settings:

1) Auto. keyguard (max: 5min)

Menu->Settings->Phone->Phone mgmt.->Auto. keyguard->Keypad autolock period

2) Light time-out (max: 1min)

Menu->Settings->Phone->Display->Light time-out

If Auto. keyguard setting value is bigger than Light time-out setting value, when Light time-out expires and display backlight turns off, the device is still in unlock state, until Auto. keyguard expires. Before Auto. keyguard expires, if user slides lock switch first time, he actually locks the device, therefore display backlight will not light on. If user slide lock switch second time, he actually unlocks the device. So display backlight will light on.

 

Support Summary

This is not a failure. Device should not be returned due to this symptom. L1 and L2 should explain above scenario to customer. We can advice customer to set up Auto. keyguard value less than Light time-out value to avoid the issue.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Display Back Line Issue

 

 

Introduction

There are some display black line failures reported by service point. After investigation, this is a known issue that has been found in product development phase. Display is damaged at ACF bonding area. Actions have been taken by supplier and factories. Tightened functional check and more reliability testing are taken in supplier. But still some devices in the market got impact of this before action is taken. This bulletin is to tell how to identify which device might get impact.

 

Identification of fault

Symptom: 4904 Display: Black lines

Below are two examples:

 

Parts or assemblies affected

There is no change in part code.

 

Repair solution and procedure

If display has black line as described above, it has to be changed. If device is returned due to other

symptoms, display module SHOULD NOT be changed.

 

Support Summary

Devices that are shipped out from factory before Jun. 15, 2009 are likely impacted by black line issue. Below

are IMEIs for tracking.

RM-505: 354225/03/220250/4

If IMEI number of a device is smaller than above numbers, its display may have potential black line issue.

Service point should monitor the situation. If black line issue is still found in devices that their IMEI numbers

are bigger than above numbers, they should report it to Nokia Care.

Link to comment
Share on other sites

Symptom: 4904..4906!

Αν δεν πρόκειται για τυχαίο κωδικό αλλά για αριθμό σειριακής απαρίθμηση των bugs (hardware / software) και άλλων ζητημάτων της συσκευής τότε είναι τουλάχιστον .. τι να πω; ... :D

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

εχεις πολυ δικιο. μπορεις να μου πεις αν υπαρχει καπου δημοσιευμενη αυτη η αποφαση για το μισαωρο χρονου ομιλιας?εγω οταν το πηρα απο το πλαισιο ο υπαλληλος μου το τονισε 10 φορες. θα ηθελα πολυ να το γνωριζα νωριτερα και να του απαντουσα

Δεν την έχω, αλλά μου το είπε με απόλυτη σιγουριά ο υπάλληλος της Cosmote, από το κατάστημα που το πήρα, όταν τον ρώτησα αν ισχύει το μισάωρο (που βέβαια τον συνέφερε να κάνει την πάπια).

 

Αν δεν πρόκειται για τυχαίο κωδικό αλλά για αριθμό σειριακής απαρίθμηση των bugs (hardware / software) και άλλων ζητημάτων της συσκευής τότε είναι τουλάχιστον .. τι να πω; ... :D

Γιατί σε παραξενεύει ο αριθμός; Η Nokia δεν ξεκίνησε να κατασκευάζει τηλέφωνα χθες.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε παραξενεύει ο αριθμός; Η Nokia δεν ξεκίνησε να κατασκευάζει τηλέφωνα χθες.

Για αυτό περίμενα να είναι μικρότερος. Υπέθεσα όμως, για να μην παρεξηγηθώ, ότι ο αριθμός αφορά τα προβλήματα του N97 (καθώς με διαφορά 1 αριθμού και τα δυο προβλήματα αφορούν την ίδια συσκευή) που έχουν ως τώρα αναφερθεί και όχι γενικά τα τεχνικά προβλήματα όλων την συσκευών της (τότε μάλλον ο αριθμός θα ήταν πολύ μεγαλύτερος για τον λόγο που ανέφερες), αν συμβαίνει το δεύτερο είναι μέσα σε αποδεκτά πλαίσια αν συμβαίνει το πρώτο τότε όχι.

:)

 

Υ.Γ.

Μιας και από ότι είδα σκέφτεσαι να πας για service το N97 σου λόγο κάποιον θεμάτων με την μπαταρία - φόρτιση κτλ (btw. καμία φορά μπορεί να έχεις πρόβλημα από κακία επαφή της μπαταρίας - μια επανατοποθέτηση αρκεί), αν βρεις κανέναν τεχνικό με διάθεση για chat ρώτησε τον επ αυτού για να μάθουμε και οι υπόλοιποι το πως καταγράφονται οι βλάβες (per device ή per malfunction).

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

Δεν την έχω, αλλά μου το είπε με απόλυτη σιγουριά ο υπάλληλος της Cosmote, από το κατάστημα που το πήρα, όταν τον ρώτησα αν ισχύει το μισάωρο (που βέβαια τον συνέφερε να κάνει την πάπια).

 

 

Γιατί σε παραξενεύει ο αριθμός; Η Nokia δεν ξεκίνησε να κατασκευάζει τηλέφωνα χθες.

 

Απο προφορικες "σιγουρες" δηλωσεις, κι αν εχουν δει τα ματια μας και ακουσει τα αυτια μας.

 

Το θεμα ειναι πως αφενος δεν προβλεπεται αυτος ο περιορισμος (του μισαωρου) απο καμμια καταναλωτικη συνθηκη, απο την αλλη ομως οι εταιρειες εκμεταλευομενες το νομικο κενο και το ασαφες νομοθετικο πλαισιο και στην προσπαθεια τους να μειωσουν τον αριθμο συσκευων που υποχρεουνται να αντικαταστησουν προσθετουν ορους αυθαιρετα.

 

Οπως και να εχει ακομη και αν υπαρχει καταδικαστικη αποφαση για μονομερεις και καταχρηστικους ορους, αυτες πρακτικα δεν λαμβανονται υποψιν και οι υπαλληλοι επικαλουνται τον μπουσουλα (οδηγιες) που εχουν εκ μερους της καθε εταιρειας.

 

Αν το κυνηγησεις πεισματικα ισως βρεις καποια στιγμη ακρη αλλα με μεγαλη ψυχικη ταλαιπωρια και αρκετο οικονομικο κοστος (εκτος αν εισαι δικηγορος). Εκει πονταρουν αλλωστε και η πρακτικη τους δικαιωνει.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη παρατηρηση ειναι οτι οταν τελειωνει η μπαταρια του δικου μου δεν προλαβαινει καλα καλα να μου δειξει προειδοποιήσεις. Χθες ειχα μια μπαρα, δεν μου ειχε εμφανισει καποια προειδοποιηση χαμηλης μπαταριας, παω να στειλω ενα μηνυμα και η μπαταρια "πεθαινει" κατα την διαρκεια.. Το εχει πετυχει κανενας αλλος αυτο?
.. Και ειπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια, γιατι καθρέφτης γίνεσαι και όλοι σε σπαν κομμάτια ..
Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη παρατηρηση ειναι οτι οταν τελειωνει η μπαταρια του δικου μου δεν προλαβαινει καλα καλα να μου δειξει προειδοποιήσεις. Χθες ειχα μια μπαρα, δεν μου ειχε εμφανισει καποια προειδοποιηση χαμηλης μπαταριας, παω να στειλω ενα μηνυμα και η μπαταρια "πεθαινει" κατα την διαρκεια.. Το εχει πετυχει κανενας αλλος αυτο?

 

Το παθαίνει και το δικό μου καμιά φορά, αλλά νομίζω ότι δεν είναι πρόβλημα λογισμικού, απλά όταν κάνεις κάτι άλλο στο τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή, η ειδοποίηση εμφανίζεται αλλά ελαχιστοποιείται αμέσως.

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετές...:rolleyes:

μα καλα ανακοινωθηκε μηνες πριν και εφτασε να κυκλοφορησει με τοσα πολλα προβληματα

...? καλα ελεγχος κανενας? και ειναι και η ναυαρχιδα τους στην 5 ...μαλλον

δεν ...δινουν και τοσο σημασια προς το παρον κρινοντας και απο τα αλλα 2 μοντελα..

παρολο που ανελπιστα το 5800 (με τα τοσα προβληματα) τους εφερε μπολικο χρημα..

δηλαδη λεφτα απο θα βγαλουν ? με τα μικρα ? (Ν86 κλπ) ή με τα ελαχιστα δημοφιλη Ε?

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη παρατηρηση ειναι οτι οταν τελειωνει η μπαταρια του δικου μου δεν προλαβαινει καλα καλα να μου δειξει προειδοποιήσεις. Χθες ειχα μια μπαρα, δεν μου ειχε εμφανισει καποια προειδοποιηση χαμηλης μπαταριας, παω να στειλω ενα μηνυμα και η μπαταρια "πεθαινει" κατα την διαρκεια.. Το εχει πετυχει κανενας αλλος αυτο?

 

εμενα αλλες φορες τρελαινεται στις προειδοποιήσεις και αλλες φορες σβηνει χωρις την παραμικρη προειδοποιηση. το εχω συνηθισει πλεον και εχω τον νου μου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απο προφορικες "σιγουρες" δηλωσεις, κι αν εχουν δει τα ματια μας και ακουσει τα αυτια μας.

Έχεις δίκιο, όμως το χαρτί που μου έδωσε η Cosmote γράφει κατά λέξη:

«Σύμφωνα με την πολιτική του κατασκευαστή, η συσκευή σας μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη ίδιου τύπου, εφόσον δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της, μέσα σε χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς της.

Μπορείτε να επιστρέψετε την συσκευή μαζί με την απόδειξη αγοράς σε οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας καταστημάτων Cosmote.»

 

BTW, εσάς πόση ώρα σας κάνει για μια πλήρη φόρτιση; Από το φορτιστή εννοείται, όχι από το καλώδιο USB.

Link to comment
Share on other sites

BTW, εσάς πόση ώρα σας κάνει για μια πλήρη φόρτιση; Από το φορτιστή εννοείται, όχι από το καλώδιο USB.

 

Το έχουμε αναφέρει λίγο πιο πάνω! :)

3 ώρες περίπου είναι μια πλήρης φόρτιση.

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε αναφέρει λίγο πιο πάνω! :)

3 ώρες περίπου είναι μια πλήρης φόρτιση.

Και μένα τόσο μου κάνει, αλλά πιστεύω πως είναι ελαττωματική η συσκευή μου. Κανονικά θα πρέπει να κάνει 1 ώρα και 15 λεπτά, όπως έχω κι εγώ αναφέρει πιο πάνω. 3 ώρες μόνο μέσω του USB (δίνει 500mA, ενώ ο φορτιστής 1200mA).

 

Ξαναρωτάω λοιπόν, κάνει σε όλους σας 3 ώρες για να φορτίσει; Με τη συσκευή κλειστή.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί το 49 να είναι ο σταθερός κωδικός της συσκεύης και το 04, 05, 06, κτλ κτλ, να είναι ο σειριακός αριθμός bug. Δε νομίζω ότι έχει σχεδόν 5000 bugs! Είπαμε... :lol:

Στην θέση σου δεν θα γέλαγα καθόλου - υπάρχουν λεπτομέρειες - προβλήματα στο λογισμικό και στο hardware που οι καταναλωτές των συσκευών δεν βλέπουν ποτέ (συνήθως ευτυχώς ασχολούνται μόνο με τα πιο εμφανή προβλήματα -υπάρχουν και άλλα που απλά μπορεί να φανούν σε ένα τυχαίο σπάνιο ..restart) αλλά υπάρχουν και άλλα πιο μικρά, πιο ιδιόρρυθμα, πιο σπάνια τα οποία απλά περιμένουν το revision είτε σε επίπεδο firmware είτε σε επίπεδο hardware για να διορθωθούν και ελάχιστοι ως κανένας δεν τα παίρνει χαμπάρι εκτός από τους προγραμματιστές που στήσανε την συσκευή, τους προγραμματιστές που γράφουν προγράμματα για την συσκευή και τους μηχανικούς (όταν τους αφορά) που κάνουν service στην συσκευή (ξέρεις για παράδειγμα πόσο με ταλαιπώρησε η JVM -το software που εκτελεί τα J2ME applet- της Nokia επειδή δεν ακολουθεί πάντα τα πρότυπα της SUN;.. bugs είναι και αυτά απλά δεν τα βλέπεις ποτέ εσύ ως τελικός χρήστης - αλλά τα βλέπω εγώ δυστυχώς ως developer:)).

 

Υ.Γ.

Όποιος θέλει (και δεν φοβάται να ζορίσει την συσκευή του |εγώ το έχω χόμπι :p) - του προτείνω να παίξει πχ. με το Calendar του... ας πάει στην τελική ημερομηνία και ας αρχίζει να παίζει με τις οριακές τιμές -- συνήθως θα βρει προβλήματα στις ρουτίνες υπολογισμού χρόνου όταν στρεσάρονται στα limits τους, δεν ξέρω αν συμβαίνει στο N97 σε παλιότερα S60 υπήρχαν διάφορα issues (απλά δεν τα βλέπει κανείς εκτός από κανέναν bug hunter ή developer :p) -- βέβαια άμα πάψει να κάνει boot μετά το τηλέφωνο μην μου πείτε ότι δεν σας προειδοποίησα (οκ υπερβολικό αλλά ποτέ δεν ξέρεις)!.

 

/.

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

Και μένα τόσο μου κάνει, αλλά πιστεύω πως είναι ελαττωματική η συσκευή μου. Κανονικά θα πρέπει να κάνει 1 ώρα και 15 λεπτά, όπως έχω κι εγώ αναφέρει πιο πάνω. 3 ώρες μόνο μέσω του USB (δίνει 500mA, ενώ ο φορτιστής 1200mA).

 

Ξαναρωτάω λοιπόν, κάνει σε όλους σας 3 ώρες για να φορτίσει; Με τη συσκευή κλειστή.

 

και σε μενα κανενα τριωρο κανει. δεν το υπολογισα βασει των mah του φορτιστη και της μπαταριας αλλα μου φαινεται μεγαλο χρονικο διαστημα. σε κανενα απο τα προηγουμενα νοκια που ειχα δεν εκανε πανω απο μιαμιση ωρα να φορτισει. και τωρα πηγαμε κατευθειαν στον διπλασιο χρονο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ένα search με τις λέξεις "N97 charging problem" βγάζει ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Δείτε πχ αυτό: http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&message.id=150923

 

Το σημαντικό ερώτημα βέβαια είναι, έχουμε να κάνουμε με software ή hardware πρόβλημα; Από την απάντηση εξαρτάται και η αντίδρασή μας. Στην πρώτη περίπτωση δεν κάνουμε τίποτα και απλά περιμένουμε (κάποιο software update που θα το λύσει), ενώ στη δεύτερη τρέχουμε κατευθείαν για αντικατάσταση (και αν πέσουμε πάλι σε συσκευή με το ίδιο πρόβλημα; ).

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό ρετάρισμα έχω παρατηρήσει και γω στο gps. Με χρήση του garmin. Συγκεκριμενα στην νέα εθνική αθηνων κορίνθου σε καθε χιλιομετρο άλλαζε πορεια. Με τις ίδιες ρυθμίσεις στο 5800 δεν είχε ποτε πρόβλημα.

Μάλλον είναι και δω θέμα firmware και οχι του gps

με τις τοσες αλλαγες/βελτιωσεις/προσθηκες που πρεπει να κανουν στα επομενα firmware

110 version πρεπει να ειναι και οχι 11, 12 κλπ.

 

αραγε τα ξερουν ολα αυτα διοτι προερχονται απο τη χρηση του κινητου ολημερις

που αυτοι στα γραφεια τους δεν μπορει να ασχολουνται τοσο σχολαστικα.

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

και σε μενα κανενα τριωρο κανει. δεν το υπολογισα βασει των mah του φορτιστη και της μπαταριας αλλα μου φαινεται μεγαλο χρονικο διαστημα. σε κανενα απο τα προηγουμενα νοκια που ειχα δεν εκανε πανω απο μιαμιση ωρα να φορτισει. και τωρα πηγαμε κατευθειαν στον διπλασιο χρονο

Και βάζω στοίχημα πως όταν τελειώσει σου σταματάει η ένδειξη στις 2 γραμμές.

 

Το N95 (με μπαταρία 950mAh και φορτιστή 800mA) έκανε 1-1,5 ώρα, χρόνο φυσιολογικό αν σκεφτείς πως με αυτές τις τιμές ο ονομαστικός χρόνος φόρτισης είναι 1 ώρα και 11 λεπτά ακριβώς. Το N97, με τον ίδιο σχεδόν ονομαστικό χρόνο (1 ώρα και 15 λεπτά), κάνει στην πραγματικότητα 3 ώρες (παραπάνω από το διπλάσιο). Πιστεύω πάντως πως δε συμβαίνει σε όλες τις συσκευές, μάλλον κάποια παρτίδα βγήκε προβληματική. Γι' αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος που να παρατήρησε μικρότερους χρόνους.

Link to comment
Share on other sites

Και βάζω στοίχημα πως όταν τελειώσει σου σταματάει η ένδειξη στις 2 γραμμές.

 

Το N95 (με μπαταρία 950mAh και φορτιστή 800mA) έκανε 1-1,5 ώρα, χρόνο φυσιολογικό αν σκεφτείς πως με αυτές τις τιμές ο ονομαστικός χρόνος φόρτισης είναι 1 ώρα και 11 λεπτά ακριβώς. Το N97, με τον ίδιο σχεδόν ονομαστικό χρόνο (1 ώρα και 15 λεπτά), κάνει στην πραγματικότητα 3 ώρες (παραπάνω από το διπλάσιο). Πιστεύω πάντως πως δε συμβαίνει σε όλες τις συσκευές, μάλλον κάποια παρτίδα βγήκε προβληματική. Γι' αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος που να παρατήρησε μικρότερους χρόνους.

 

ευτυχως δεν αντιμετωπισα ποτε το προβλημα με την ενδειξη της μπαταριας στις 2 γραμμες. θα δοκιμασω να φορτισω το κινητο και με αλλο φορτιστη νοκια, απο αλλη συσκευη. θα δω ποσα ειναι τα ma και θα υπολογισω ποσο πρεπει να κανει και ποσο κανει τελικα η φορτιση και θα ενημερωσω

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δε σας είπα και το κορυφαίο. Πηγαίνω σήμερα στα κεντρικά της Aplha Copy στη Θεσσαλονίκη. Τους λέω το πρόβλημα και μου λένε:

- θα πρέπει να το κρατήσουμε εδώ μία μέρα να το ελέγξουμε. Έχετε κάνει backup;

- Ναι

- Πώς το κάνατε; Γιατί ενδέχεται με την επαναφορά του να επιστρέψει μαζί και το πρόβλημα.

- Με το Ovi Suite.

- Τι είναι αυτό;

:lol:

 

Οπότε πήρα κι εγώ το τηλεφωνάκι μου κι έφυγα. Γιατί, σε ερώτηση μου τι θα ελέγξουν και αν θα μου το ανοίξουν, μου απάντησε πως θα κάνουν ό,τι χρειαστεί. Καλύτερα στην Cosmote και αντικατάσταση λοιπόν, παρά με ένα καινούριο τηλέφωνο που θα το έχουν «ελέγξει» για μια ολόκληρη μέρα, που πιθανώς θα το ανοίξουν κιόλας, και από N97 θα έχει γίνει Ν95 (όσον αφορά τους τζόγους και τα τριξίματα).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...