Jump to content

Ηλεκτρονική ανανέωση χρόνου ομιλίας


tazio
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πολλοί πάνε και βρίσκουν πακέτα f2g upgrade και βάζουν 50€ μέσω web τα οποία γίνονται 125€ και πουλώντας μετά το χρόνο σε διάφορους με την πολιτική "πληρώνεις χ€ και σου δίνω χ+20% χρόνο ομιλίας" κερδίζουν 50€ με 55€ από την κάθε τέτοια "αθώα" ανανέωση.

 

κ με εξαργυρωση 10000 ποντων αποτισ καρτεσ μπονουσ τησ αλφα μπανκ μπορεισ να παρεισ δωρεαν μοναδεσ αξιασ 30 ευρω απο καταστημα wind κ να τισ πουλησεισ με τον τροπο που λεσ βγαζοντασ κερδοσ. γιατι δεν την σταματαει κ αυτην την διαδικασια η wind?αυτο που λεσ ειναι επιστημονικη φαντασια. την wind την νοιαζει να γινεται καταναλωση. ποσοι ειναι αυτοι που εχουν την δυνατοτητα να κανουν αυτο που λεσ?εχει αναγκη η wind απο 20-30 τετοιουσ?στερειται καθε λογικησ αυτο που λεσ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 179
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

κ με εξαργυρωση 10000 ποντων αποτισ καρτεσ μπονουσ τησ αλφα μπανκ μπορεισ να παρεισ δωρεαν μοναδεσ αξιασ 30 ευρω απο καταστημα wind κ να τισ πουλησεισ με τον τροπο που λεσ βγαζοντασ κερδοσ. γιατι δεν την σταματαει κ αυτην την διαδικασια η wind?αυτο που λεσ ειναι επιστημονικη φαντασια. την wind την νοιαζει να γινεται καταναλωση. ποσοι ειναι αυτοι που εχουν την δυνατοτητα να κανουν αυτο που λεσ?εχει αναγκη η wind απο 20-30 τετοιουσ?στερειται καθε λογικησ αυτο που λεσ.

Για να μαζέψεις 10.000 πόντους πρέπει να κάνεις 10000€ λογαριασμό στην κάρτα ή στην καλύτερη 2.500€ σε μεγάλους συνεργάτες ή μέσω μεταφοράς υπολοίπου. Κανείς δεν πρόκειται να μπει στη διαδικασία να κάνει όόόόλο αυτό για να πάρει 30€ χρόνου ομιλίας για να τα πουλήσει 20. Είναι ασύμφορο.

Αυτό που λέω γίνεται κανονικά και όχι από 20-30 άτομα αλλά 2.000-3.000 μόνο για την Αττική. Εαν δεν έχεις δει καρτοκινητό με 2.500€ χρόνο ομιλίας μέσα τότε σίγουρα σου φαίνεται επιστημονική φαντασία. Βέβαια δεν είναι σίγουρα ο μόνος λόγος που υπάρχει όριο στη χρήση της ίδιας κάρτας από το σύστημα της wind. Ο μεγαλύτερος λόγος είναι σε περίπτωση κλοπής ή "δανεισμού" από κάποιο γνωστό-συγγενή να μην γίνουν πολλές χρεώσεις κάτι που επιδιώκουν (με το δικό τους τρόπο και δικλείδα ασφαλείας) όλες οι εταιρείες που εμπορεύονται μέσω ίντερνετ και δέχονται ως τρόπο πληρωμής την άμεση χρήση πιστωτικής κάρτας. Σχεδόν όλα τα καρτοκινητά είναι ανώνυμα, άντε να βρεις ποιός πήρε το χρόνο ομιλίας με την πιστωτική σου και σε ποιόν τον έστειλε αφού την επόμενη στιγμή μπορεί να μεταφερθεί αλλού.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Για να μαζέψεις 10.000 πόντους πρέπει να κάνεις 10000€ λογαριασμό στην κάρτα ή στην καλύτερη 2.500€ σε μεγάλους συνεργάτες ή μέσω μεταφοράς υπολοίπου. Κανείς δεν πρόκειται να μπει στη διαδικασία να κάνει όόόόλο αυτό για να πάρει 30€ χρόνου ομιλίας για να τα πουλήσει 20. Είναι ασύμφορο.

Αυτό που λέω γίνεται κανονικά και όχι από 20-30 άτομα αλλά 2.000-3.000 μόνο για την Αττική. Εαν δεν έχεις δει καρτοκινητό με 2.500€ χρόνο ομιλίας μέσα τότε σίγουρα σου φαίνεται επιστημονική φαντασία. Βέβαια δεν είναι σίγουρα ο μόνος λόγος που υπάρχει όριο στη χρήση της ίδιας κάρτας από το σύστημα της wind. Ο μεγαλύτερος λόγος είναι σε περίπτωση κλοπής ή "δανεισμού" από κάποιο γνωστό-συγγενή να μην γίνουν πολλές χρεώσεις κάτι που επιδιώκουν (με το δικό τους τρόπο και δικλείδα ασφαλείας) όλες οι εταιρείες που εμπορεύονται μέσω ίντερνετ και δέχονται ως τρόπο πληρωμής την άμεση χρήση πιστωτικής κάρτας. Σχεδόν όλα τα καρτοκινητά είναι ανώνυμα, άντε να βρεις ποιός πήρε το χρόνο ομιλίας με την πιστωτική σου και σε ποιόν τον έστειλε αφού την επόμενη στιγμή μπορεί να μεταφερθεί αλλού.

 

εισαι σιγουροσ οτι ειναι 3000 ατομα μονο στην αττικη?την wind η την οποιαδηποτε εταιρια τι την νοιαζει αν ειναι ενασ η εκατο αυτοι που καταναλωνουν το μπονουσ που δινει?για να το δινει σημαινει οτι μπορει κ οτι την συμφερει. αν την απασχολουσε αυτο που λεσ, δεν θα ειχε την δυνατοτητα του wind sharing, η τουλαχιστον θα το απαγορευε σε αυτουσ που εχουν κερδισει ωσ μπονουσ χρονο ομιλιασ.απο την στιγμη που δινει το μπονουσ σε σενα, τησ ειναι αδιαφορο αν το καταναλωνεισ εσυ η το μεταφερεισ στην μανα σου η στον πατερα σου η στον αδερφο σου η οπυδηποτε αλλου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μα και αυτό να γίνεται (που δεν μου φαίνεται παράλογο) δεν έχει λόγο να ακυρώνει κάρτες που κάνουν πρώτη φορά ανανέωση μέσω της σελίδας της. άλλο να έχει περίεργη κίνηση ένας λογαριασμός, αλλά ένας καινούργιος? τα νύχια τους μυρίζονται?
Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy:
Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουροσ οτι ειναι 3000 ατομα μονο στην αττικη?την wind η την οποιαδηποτε εταιρια τι την νοιαζει αν ειναι ενασ η εκατο αυτοι που καταναλωνουν το μπονουσ που δινει?για να το δινει σημαινει οτι μπορει κ οτι την συμφερει. αν την απασχολουσε αυτο που λεσ, δεν θα ειχε την δυνατοτητα του wind sharing, η τουλαχιστον θα το απαγορευε σε αυτουσ που εχουν κερδισει ωσ μπονουσ χρονο ομιλιασ.απο την στιγμη που δινει το μπονουσ σε σενα, τησ ειναι αδιαφορο αν το καταναλωνεισ εσυ η το μεταφερεισ στην μανα σου η στον πατερα σου η στον αδερφο σου η οπυδηποτε αλλου.

Όταν μπορείς στην ομόνοια, στη σοφοκλέους και σε πολλά άλλα μέρη (ακόμα και στο ίντερνετ) να αγοράσεις 10€ χρόνο ομιλίας και να πληρώσεις 7€ ή 20€ και να πληρώσεις 15€ σίγουρα σε συμφέρει από το να αγοράσεις από το περίπτερο 10€ και να πληρώσεις 10€. Σε αυτή τη περίπτωση η εταιρεία χάνει πελάτες. Δεν είναι πάρα πολλοί σε σχέση με όλη τη συνδρομητική βάση αλλά πλέον η κάθε εταιρεία έχει ιδιαίτερο τμήμα (με ολιγοάριθμο προσωπικό) το οποίο μοναδικό σκοπό έχει την αναζήτηση των διαφόρων τρυπών κατάχρησης του δικτύου (δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν τηλεφωνήματα κοκ) οπότε θεωρώ οτι παίρνουν σοβαρά τέτοιες απώλειες.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Όταν μπορείς στην ομόνοια, στη σοφοκλέους και σε πολλά άλλα μέρη (ακόμα και στο ίντερνετ) να αγοράσεις 10€ χρόνο ομιλίας και να πληρώσεις 7€ ή 20€ και να πληρώσεις 15€ σίγουρα σε συμφέρει από το να αγοράσεις από το περίπτερο 10€ και να πληρώσεις 10€. Σε αυτή τη περίπτωση η εταιρεία χάνει πελάτες. Δεν είναι πάρα πολλοί σε σχέση με όλη τη συνδρομητική βάση αλλά πλέον η κάθε εταιρεία έχει ιδιαίτερο τμήμα (με ολιγοάριθμο προσωπικό) το οποίο μοναδικό σκοπό έχει την αναζήτηση των διαφόρων τρυπών κατάχρησης του δικτύου (δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν τηλεφωνήματα κοκ) οπότε θεωρώ οτι παίρνουν σοβαρά τέτοιες απώλειες.

 

Ας κυνηγήσει τότε αυτούς που πουλάνε στην Ομόνοια ή στη Σοφοκλέους. Ή ας ρυθμίσει το σύστημά της έτσι ώστε, όσοι παίρνουν extra ποσά από ανανεώσεις μέσω διαδικτύου να μη μπορούν να τα διαθέσουν μέσω του Wind sharing. Ή ας ρυθμίσει πάλι το σύστημά της έτσι ώστε αν μια πιστωτική κάρτα κάνει ανανεώσεις σε τακτά διαστήματα και μετά από τον αριθμό αυτό γίνονται συνεχείς διαμοιρασμοί χρόνου ομιλίας σε διαφορετικούς αριθμούς κάθε φορά (διότι υπάρχει και η περίπτωση κάποιος να έχει μια πιστωτική και να ανανεώνει συνεχώς μέσω διαδικτύου και μετά να μοιράζει τον extra χρόνο ομιλίας προς τη σύζυγό του τα παιδιά του τη πεθερά του κ.λ.π. μοιράζοντας δηλαδή το extra ποσό στους ίδιους και στους ίδιους αριθμούς) μέσω του Wind sharing, τότε να ενημερώνεται ο κάτοχος ότι οι κινήσεις της κάρτας του είναι εκτός κανόνων και πιθανόν να κλειδωθεί η κάρτα του από το σύστημα.

Γενικά ας βρει όποια άλλη λύση εκτός από το να αχρηστεύει τη πιστωτική οποιουδήποτε χωρίς έλεγχο, γιατί όπως έγραψε ο WormeR το κλείδωμα γίνεται και σε κάρτες που ανανεώνουν για πρώτη φορά.

Link to comment
Share on other sites

Όταν μπορείς στην ομόνοια, στη σοφοκλέους και σε πολλά άλλα μέρη (ακόμα και στο ίντερνετ) να αγοράσεις 10€ χρόνο ομιλίας και να πληρώσεις 7€ ή 20€ και να πληρώσεις 15€ σίγουρα σε συμφέρει από το να αγοράσεις από το περίπτερο 10€ και να πληρώσεις 10€. Σε αυτή τη περίπτωση η εταιρεία χάνει πελάτες. Δεν είναι πάρα πολλοί σε σχέση με όλη τη συνδρομητική βάση αλλά πλέον η κάθε εταιρεία έχει ιδιαίτερο τμήμα (με ολιγοάριθμο προσωπικό) το οποίο μοναδικό σκοπό έχει την αναζήτηση των διαφόρων τρυπών κατάχρησης του δικτύου (δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν τηλεφωνήματα κοκ) οπότε θεωρώ οτι παίρνουν σοβαρά τέτοιες απώλειες.

 

γιατι χανει η εταιρια δεν μπορω να καταλαβω. αφου τον χρονο που εσυ αγοραζεισ απο καποιον μεσαζοντα, αυτοσ τον εχει αγορασει απο την ιδια την wind κ τον εχει πληρωσει. τωρα αν πηρε κ καποιο μπονουσ κ αυτο το μπονουσ το μεταπουλαει βγαζοντασ καποιο κερδοσ αυτο ειναι αλλο θεμα.κ αυτο να γινεται ομωσ, που γινεται, γιατι χανει πελατεσ η εταιρια?ισα ισα που μπορει να κερδιζει γιατι αν καποιοσ ξερει οτι μπορει να βρει χρονο ομιλιασ 30 ευρω κ να τον πληρωσει 20 γιατι να μην αφησει την αλλη εταιρια κ να μην παει στην wind που μπορει να κερδισει ακομα παραπανω?

 

Ας κυνηγήσει τότε αυτούς που πουλάνε στην Ομόνοια ή στη Σοφοκλέους. Ή ας ρυθμίσει το σύστημά της έτσι ώστε, όσοι παίρνουν extra ποσά από ανανεώσεις μέσω διαδικτύου να μη μπορούν να τα διαθέσουν μέσω του Wind sharing. Ή ας ρυθμίσει πάλι το σύστημά της έτσι ώστε αν μια πιστωτική κάρτα κάνει ανανεώσεις σε τακτά διαστήματα και μετά από τον αριθμό αυτό γίνονται συνεχείς διαμοιρασμοί χρόνου ομιλίας σε διαφορετικούς αριθμούς κάθε φορά (διότι υπάρχει και η περίπτωση κάποιος να έχει μια πιστωτική και να ανανεώνει συνεχώς μέσω διαδικτύου και μετά να μοιράζει τον extra χρόνο ομιλίας προς τη σύζυγό του τα παιδιά του τη πεθερά του κ.λ.π. μοιράζοντας δηλαδή το extra ποσό στους ίδιους και στους ίδιους αριθμούς) μέσω του Wind sharing, τότε να ενημερώνεται ο κάτοχος ότι οι κινήσεις της κάρτας του είναι εκτός κανόνων και πιθανόν να κλειδωθεί η κάρτα του από το σύστημα.

Γενικά ας βρει όποια άλλη λύση εκτός από το να αχρηστεύει τη πιστωτική οποιουδήποτε χωρίς έλεγχο, γιατί όπως έγραψε ο WormeR το κλείδωμα γίνεται και σε κάρτες που ανανεώνουν για πρώτη φορά.

 

αυτο που λεσ ειναι παρα πολυ σωστο.δηλαδη ολοι αυτοι οι εκατονταδεσ που δεν μπορεσαν να ανανεωσουν προσπαθησαν να εξαπατησουν την wind?ασ σταματησει την δυνατοτητα μεταφορασ υπολοιπου για να κοψει την χαρα σε ολουσ αυτουσ που κ καλα εξαπατουν την wind βγαζοντασ κερδοσ. δηλαδη εγω που στελνω μοναδεσ σε 2 φιλουσ μου φανταρουσ κ στουσ γονεισ μου εκμεταλλευομαι την wind εξαπατωντασ την?κ ολα αυτα επειδη παιρνω το μπονουσ τησ ηλεκτρονικησ ανανεωσησ?ε μην τρελαθουμε κ τελειωσ. μην λεμε τωρα οτι θελουμε

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει τουλάχιστον 10 ανανεώσεις με την ίδια κάρτα.

Ποτέ δεν με εμπόδησε το σύστημα

Πριφανώς το πρόβλημα είναι στην κάρτα σας και καλό θα ήταν να πάρετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας.

'Εχω ξαναπεί ότι με την κάρτα Simply της Carrefour καμία συναλαγή δεν είναι εφικτή .Επίσης με την κάρτα Της Αspis μόνο μία συναλαγή στο internet την μέρα , δηλαδή αν κάνω μία στην vodafone μετά είναι αδύνατον να κάνω άλλη στην Wind.

Η κάρτα της Citibnak επιτρέπει δύο συναλλαγές την μέρα.

Επίσης από την εμπειρεία μου ήταν αδύνατο να κάνω ανανέωση με κάρτα της Εθνικής

Αλλά με κάρτες της Γενικής, Aspis, και Citibank, ανανεώνω κανονικά.

Επίσης να λάβετε υπόψη τους περιορισμούς που θέτει η WIND

 

----

To ανώτατο συνολικό όριο ημερησίως ορίζεται στα €50 (ανά καρτοκινητή σύνδεση) και στις τρεις συναλλαγές εντός της ίδιας ημέρας (ανά καρτοκινητή σύνδεση). Την ημέρα το όριο είναι τρεις συναλλαγές ανά πιστωτική κάρτα και το μήνα το όριο είναι 7 συναλλαγές ανά πιστωτική κάρτα. Το ανώτατο όριο ανανέωσης χρόνου ομιλίας εκάστης κάρτας ανανέωσης είναι έως και εκατό ευρώ (€100) το μήνα (ανά καρτοκινητή σύνδεση). Εντός των ως άνω ορίων ο συνδρομητής θα μπορεί να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας για το δικό του καρτοκινητό καθώς και για οποιοδήποτε καρτοκινητό αριθμό, εφόσον υποστηρίζεται από το δίκτυο της WIND.

 

 

Τέλος οι όροι συανλλαγής ρητά αναφέρουν τα πιο κάτω

 

H Εμπορική Τράπεζα, ως συνεργαζόμενη τράπεζα εισάγει απευθείας τα στοιχεία πιστωτικών καρτών στα συστήματά της, όπου συλλέγονται από την Εμπορική Τράπεζα, η οποία τα επεξεργάζεται χωρίς την παρέμβαση της WIND, σχετικά με τη συλλογή πληρωμών με πιστωτική κάρτα. Επομένως η WIND δεν λαμβάνει γνώση καθ’ οιονδήποτε τρόπο ούτε συλλέγει ούτε αποθηκεύει ούτε επεξεργάζεται τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των συνδρομητών που κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία της πληρωμής

 

Με λίγα λόγια όσα γράφτηκαν πιο πάνω για την παρακολουθηση της WIND και την δυνατότητα ακύρωσης σε όποιους χρησιμοποιούν πολλή την κάρτα δεν έχουν καμμία υπόσταση

Link to comment
Share on other sites

Τέλος οι όροι συανλλαγής ρητά αναφέρουν τα πιο κάτω

 

H Εμπορική Τράπεζα, ως συνεργαζόμενη τράπεζα εισάγει απευθείας τα στοιχεία πιστωτικών καρτών στα συστήματά της, όπου συλλέγονται από την Εμπορική Τράπεζα, η οποία τα επεξεργάζεται χωρίς την παρέμβαση της WIND, σχετικά με τη συλλογή πληρωμών με πιστωτική κάρτα. Επομένως η WIND δεν λαμβάνει γνώση καθ’ οιονδήποτε τρόπο ούτε συλλέγει ούτε αποθηκεύει ούτε επεξεργάζεται τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των συνδρομητών που κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία της πληρωμής

 

Με λίγα λόγια όσα γράφτηκαν πιο πάνω για την παρακολουθηση της WIND και την δυνατότητα ακύρωσης σε όποιους χρησιμοποιούν πολλή την κάρτα δεν έχουν καμμία υπόσταση

 

επιβεβαιωνεισ με τον πιο εμφατικο τροπο αυτο που ειπα νωριτερα. ολεσ οι εικασιεσ για παρακολουθηση κ μπλοκαρισμα πιστωτικων καρτων ειναι επιστημονικη φαντασια κ στερουνται καθε λογικησ. ειναι που υπαρχουν κ ολιγομελη τμηματα για να παρακολουθουν τισ λαμογιεσ των χρηστων σε καθε εταιρια. παμε καλα η το εχουμε χασει τελειωσ το μυαλο μασ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει τουλάχιστον 10 ανανεώσεις με την ίδια κάρτα.

Ποτέ δεν με εμπόδησε το σύστημα

Πριφανώς το πρόβλημα είναι στην κάρτα σας και καλό θα ήταν να πάρετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας.

'Εχω ξαναπεί ότι με την κάρτα Simply της Carrefour καμία συναλαγή δεν είναι εφικτή .Επίσης με την κάρτα Της Αspis μόνο μία συναλαγή στο internet την μέρα , δηλαδή αν κάνω μία στην vodafone μετά είναι αδύνατον να κάνω άλλη στην Wind.

Η κάρτα της Citibnak επιτρέπει δύο συναλλαγές την μέρα.

Επίσης από την εμπειρεία μου ήταν αδύνατο να κάνω ανανέωση με κάρτα της Εθνικής

Αλλά με κάρτες της Γενικής, Aspis, και Citibank, ανανεώνω κανονικά.

Επίσης να λάβετε υπόψη τους περιορισμούς που θέτει η WIND

 

----

To ανώτατο συνολικό όριο ημερησίως ορίζεται στα 50 (ανά καρτοκινητή σύνδεση) και στις τρεις συναλλαγές εντός της ίδιας ημέρας (ανά καρτοκινητή σύνδεση). Την ημέρα το όριο είναι τρεις συναλλαγές ανά πιστωτική κάρτα και το μήνα το όριο είναι 7 συναλλαγές ανά πιστωτική κάρτα. Το ανώτατο όριο ανανέωσης χρόνου ομιλίας εκάστης κάρτας ανανέωσης είναι έως και εκατό ευρώ (100) το μήνα (ανά καρτοκινητή σύνδεση). Εντός των ως άνω ορίων ο συνδρομητής θα μπορεί να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας για το δικό του καρτοκινητό καθώς και για οποιοδήποτε καρτοκινητό αριθμό, εφόσον υποστηρίζεται από το δίκτυο της WIND.

 

 

Τέλος οι όροι συανλλαγής ρητά αναφέρουν τα πιο κάτω

 

H Εμπορική Τράπεζα, ως συνεργαζόμενη τράπεζα εισάγει απευθείας τα στοιχεία πιστωτικών καρτών στα συστήματά της, όπου συλλέγονται από την Εμπορική Τράπεζα, η οποία τα επεξεργάζεται χωρίς την παρέμβαση της WIND, σχετικά με τη συλλογή πληρωμών με πιστωτική κάρτα. Επομένως η WIND δεν λαμβάνει γνώση καθ’ οιονδήποτε τρόπο ούτε συλλέγει ούτε αποθηκεύει ούτε επεξεργάζεται τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των συνδρομητών που κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία της πληρωμής

 

Με λίγα λόγια όσα γράφτηκαν πιο πάνω για την παρακολουθηση της WIND και την δυνατότητα ακύρωσης σε όποιους χρησιμοποιούν πολλή την κάρτα δεν έχουν καμμία υπόσταση

Πάντως η προπληρώμενη της πειραιώς δυστυχώς μπαναρεται από το σύστημα τούς παρόλο που έχει δουλευτεί με βάση τα όρια που θέτουν.

Η κάρτα λειτουργεί άψογα οπουδήποτε αλλού οπότε δεν τίθεται θέμα τράπεζας.

 

Πρέπει να κάτσουν να το κοιτάξουν το θέμα σοβαρά και να μην κοροϊδεύουν τον κόσμο. Αν τώρα δεν το κατέχουν το θέμα ας σταματήσουν την υπηρεσία, απλά είναι τα πράματα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η προπληρώμενη της πειραιώς δυστυχώς μπαναρεται από το σύστημα τούς παρόλο που έχει δουλευτεί με βάση τα όρια που θέτουν.

Η κάρτα λειτουργεί άψογα οπουδήποτε αλλού οπότε δεν τίθεται θέμα τράπεζας.

 

Πρέπει να κάτσουν να το κοιτάξουν το θέμα σοβαρά και να μην κοροϊδεύουν τον κόσμο. Αν τώρα δεν το κατέχουν το θέμα ας σταματήσουν την υπηρεσία, απλά είναι τα πράματα.

Πέρα από την προπληρωμένη, δοκίμασα να κάνω ανανέωση και με κανονική mastercard της Πειραιώς και δεν με άφησε. Χωρίς να έχω ξαναχρησιμοποιήσει την κάρτα για άλλη ανανέωση στο παρελθόν.

Σχετικά με την πιθανή παρακολούθηση από τη wind κλπ, δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Απλώς είναι τραγικό το σύστημά τους και θα πρέπει ή να το διορθώσουν ή να το αποσύρουν!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάνω ανανέωση με Πειραιώς electron Visa κάθε μήνα σε 3 διαφορετικά νούμερα χωρίς να εχω κανένα πρόβλημα
Link to comment
Share on other sites

Επίσης από την εμπειρεία μου ήταν αδύνατο να κάνω ανανέωση με κάρτα της Εθνικής

Προσπάθησα να κάνω ανανέωση με την ΑΒ της Εθνικής και έγινε με την πρώτη προσπάθεια χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

...

Σχετικά με την πιθανή παρακολούθηση από τη wind κλπ, δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Απλώς είναι τραγικό το σύστημά τους και θα πρέπει ή να το διορθώσουν ή να το αποσύρουν!

 

Προσωπικά δεν έχω (ακόμα) πρόβλημα σε συναλλαγές (χρησιμοποιώ προπληρωμένη της τράπεζας Κύπρου) που έχω κάνει. Μόνο ότι δε τις δέχεται (τις συναλλαγές) με firefox αλλά μόνο με i explorer.

Διαβάζοντας όμως τόσα προβλήματα και με αφορμή την υπογραμμισμένη φράση σκέφτομαι με το φτωχό μου το μυαλό. Μήπως τελικά υπάρχει εσκεμμένα όλο αυτό το πρόβλημα για να λένε μεν ότι έχουν ηλεκτρονική ανανέωση και μάλιστα με πρόσθετες παροχές αλλά να μη τις δίνουν τελικά σε ένα μεγάλο ποσοστό πελατών τους;

Μην αρχίσουν παρακαλώ οι επιθέσεις από φίλους και "φίλους" της εταιρείας, απλά μια σκέψη είναι μετά από όλα όσα έχουν γραφτεί.

Link to comment
Share on other sites

Πριν μια ώρα με Alpha Mastercard & Firefox έκανα μια ανανέωση επιτυχημένα :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Για να μην αντιμετωπιζετε κανενα απολυτως προβλημα:

 

1. παντα χρησιμοποιειτε Εξπλορερ για το script της ηλεκτρονικης ανανεωσης

2. κανετε τις συναλλαγες σε ωρες απο 0800 μεχρι 1800. οσες φορες εκανα μετα τισ 0000 δεν επιασε. κατι παιζει με το συστημα της εμπορικης τραπεζας.

3. μια συναλλαγη ανα ημερα

 

ετσι δε θα σκονταψετε πουθενα.

 

φιλικα,

Link to comment
Share on other sites

Καλα θα ηταν το προβλημα να λυνοταν με μονο τις παραπανω συμβουλες αλλα δεν...

Μεχρι οι καρεκλοκενταυροι της wind να στρωθουν να λυσουν το προβλημα, θα εχουμε δοκιμασει μεχρι και ταμα να κανουμε..

Link to comment
Share on other sites

Καλα θα ηταν το προβλημα να λυνοταν με μονο τις παραπανω συμβουλες αλλα δεν...

Μεχρι οι καρεκλοκενταυροι της wind να στρωθουν να λυσουν το προβλημα, θα εχουμε δοκιμασει μεχρι και ταμα να κανουμε..

Πάντως και η ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών της Κοσμοτέ έχει το ίδιο σύστημα, αυτό της Εμπορικής Τράπεζας. Εκεί πληρώνω κανονικά με την κάρτα... Με την ιδια κάρτα όμως δεν «περνάνε» οι συναλλαγές στην Wind... Άρα δε φταίει το σύστημα της Εμπορικής, αλλα η ίδια η Γουίντ... Αυτή για κάποιο λόγο ακυρώνει κάρτες...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι, 2 καρτες μου εχει μπλοκαρει που λειτουργουν κανονικοτατα και δεν εχω περασει τα ορια της εταιριας. Στανταρ υπαρχει καποιου ειδους ban..
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο.

2 κάρτες της Eurobank έχουν αχρηστευθεί για την ηλεκτρονική ανανέωση.

Η μια μάλιστα παρακρατήθηκε από ΑΤΜ της τράπεζας γιατί θεωρήθηκε από το σύστημα της Eurobank οτι η συναλλαγή αυτή εμπεριείχε κίνδυνο ασφαλείας του λογαριασμού μου!

Και δεν είναι δυνατόν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζουμε κάρτες εξαιτίας του προβληματικού συστήματος συναλλαγής της Wind.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο.

2 κάρτες της Eurobank έχουν αχρηστευθεί για την ηλεκτρονική ανανέωση.

Η μια μάλιστα παρακρατήθηκε από ΑΤΜ της τράπεζας γιατί θεωρήθηκε από το σύστημα της Eurobank οτι η συναλλαγή αυτή εμπεριείχε κίνδυνο ασφαλείας του λογαριασμού μου!

Και δεν είναι δυνατόν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζουμε κάρτες εξαιτίας του προβληματικού συστήματος συναλλαγής της Wind.

 

σοβαρα μιλασ?για μια ανανεωση τραβηξεσ τοση ταλαιπωρια?απιστευτο. καταντια τησ wind θεμα τησ ηλεκτρονικησ ανανεωσησ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Περίμενα κάποιες μέρες μέχρι να μου στείλουν τη νέα κάρτα με τους κωδικούς της.

Η δικαιολογία που μου δώσανε οι υπάλληλοι της τράπεζας ήταν αυτή που ανέφερα παραπάνω. Και η μόνη συναλλαγή που έκανα μέσω ίντερνετ ήταν η ηλεκτρονική ανανεώση από το site της Wind.

Και με τις 2 κάρτες, λειτούργησε μόνο για μια φορά η ηλεκτρονική ανανέωση και με την επόμενη προσπάθεια, μπλοκαρίστηκαν οι κάρτες!

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα κάποιες μέρες μέχρι να μου στείλουν τη νέα κάρτα με τους κωδικούς της.

Η δικαιολογία που μου δώσανε οι υπάλληλοι της τράπεζας ήταν αυτή που ανέφερα παραπάνω. Και η μόνη συναλλαγή που έκανα μέσω ίντερνετ ήταν η ηλεκτρονική ανανεώση από το site της Wind.

Και με τις 2 κάρτες, λειτούργησε μόνο για μια φορά η ηλεκτρονική ανανέωση και με την επόμενη προσπάθεια, μπλοκαρίστηκαν οι κάρτες!

 

απο τη μια πλευρα χαιρεσε γιατι βλεπεισ οτι η eurobank ειναι οργανωμενη κ εχει δικλιδεσ ασφαλειασ, απο την αλλη πλευρα σε πιανουν τα κλαματα για την ταλαιπωρια που προξενει η wind στουσ συνδρομητεσ τησ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απλα ξεχναμε το θεμα ανανεωση μεσω ιντερνετ και πλεον θα γινει ανεκδοτο.

Δεν την παλευουν οι ανθρωποι παντελως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...