Jump to content

Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο2)


 Κοινοποίηση

Ποια εταιρεία βγάζει τα καλύτερα cameraphones;  

1.622 members have voted

  1. 1. Ποια εταιρεία βγάζει τα καλύτερα cameraphones;

    • Alcatel
      6
    • Apple
      107
    • HTC
      44
    • LG
      102
    • Motorola
      13
    • Nokia
      551
    • Samsung
      290
    • Sony Ericsson
      376
    • ...άλλη εταιρεία
      58
    • ΔΞ/ΔΑ
      75


Recommended Posts

Δείτε ένα ακόμη συγκριτικό του Marc http://smartcam.club/node/3294

 

Για άλλη μια φορά φαίνεται ότι στο σύνολο η κάμερα του 808 κρατάει τον "θρόνο", ακολουθούν από κοντά όμως CM1, 1020, 1520 και S6. Φαίνεται πάντως ότι τα 1520 και S6 είναι πολύ κοντά, αν και το CM1 γενικά είναι σε καλύτερο επίπεδο. Το 1020 κινείται στο στυλ του 808, αλλά με τα γνωστά θέματα κιτρινίλας, θολούρας (λόγω φωτισμού) και σβησμένου texture, λόγω πολύ μικρών εικονοστοιχείων...

 

Ένα βελτιωμένο (με OIS και φλας ξένου) CM2 πιθανά είναι το μόνο που θα μπορούσε να εκθρονίσει το 808 από την θέση του βασιλιά της φωτογραφίας... (ακόμη κι ο Montoya πιστεύω να συμφωνεί!) :)

Αντι να φτιαξουν ενα cm2 με ois & xenon, να φτιαξουν ενα 808 με ois, να το ευχαριστηθεις τουλαχιστον! :)

HP 5710 θα την θυμάμαι πάντα...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

λολ .."πληρωμενη" απαντηση.

 

Το πιο πιθανον ειναι να φτιαξουν curved sensor με υπερφωτεινο φακο. Τωρα με ποιο κινητο θα μοιαζει ειναι αλλο θεμα και το πιο πιθανο με κανενα μιας και μαλλον θα εχει αλλαξει και η τεχνολογια στα ηλεκτρονικα του σενσορα. Θεωρητικα και πρακτικα δλδ παμε για καλους αισθητηρες με λιγο θορυβο και εμμεσα καλο dynamic range ακομα και σε μικρα μεγεθη. Ουτε καν θα απαιτει μεγαλο σενσορα πλεον -για κινητα δλδ.

Link to comment
Share on other sites

Tα καλυτερα οπτικα ειναι θεμα καθαροτητας κρυσταλλου(ων) και αφαιρεση ανωμαλιων (χρωματικων-γεωμετρικων). Και αλλη μια μικρη παρενθεση ->γεωμετρικη παραμορφωση ειναι και η σφαιρικη αναπαρασταση που αναγκαστικα δινει ενας φακος σε δυο διαστασεις. Εξου και η εναλλακτικη λυση curved sensor που απλοποιει τους φακους κατα πολυ. (βεβαια συγκεκριμενη καμπυλοτητα για συγκεκριμενο εστιακο μηκος)

 

Το θεμα αναλυτικοτητας ειναι θεμα διαφραγματος ωστε να μπορει το pixel να απεικονισει το σημα που θα ερθει μεσα απο το οποιο διαφραγμα. Aπο κει και περα ενας λιγοτερο αρτιος φακος εχει λιγοτερο σημαντικες επιπτωσεις στην αναλυτικοτητα. Πχ απο τον otus μεχρι πχ τον 1.8G της νικον ουτε 5% δε τους χωριζουν σε νορμαλ διαφραγματα (2.8) ενω η διαφορα ειναι μικροτερη σε μικροτερα διαφραγματα και μεγαλυτερη στα wide οpen..αλλα μεχρι τα 4κ € υπαρχει και sigma a στα ~800€ με μικροτερη διαφορα ακομα και στο 1.4.

 

Απο κει και περα για το περιπου 1μm pixel size δοκιμα διαφραγματα ειναι κοντα στο f2. πλεον τα εχουν ολα τα κινητα και δεν ειναι συμπτωση..

 

Για οποιον μπορει να ενδιαφερει scroll τεεεερμα κατω (μπορει να διαβασει βεβαια πριν scrollarei)

 

http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/diffraction-photography.htm

 

Diffraction Limit Calculator ->show advanced , τικαρετε "Set circle of confusion* based on pixels?" και επλεγετε πλεον μεγεθος sensora , resolution in megapixels και διαφραγμα

 

Η συντηρητικη σου προσεγγιση (στο τελος της παραγραφου) δεν στεκει.

Μεγαλυτερο μεγεθος απλα σου επιτρεπει να χρησιμοποιησεις μικροτερο διαφραγμα μιας και το diffraction ερχεται αρκετα μετα. Σαν ευκρινεια ..παντα το πυκνοτερο density κερδιζει εφοσον το διαφραγμα επιτρεπει καλο λογο snr (που για αυτο θες και μικρο(τερο) iso). Για αυτο και το trend ειναι πλεον "απειρα" mpx. To μονο που χρειαζονται ειναι μια αλλαγη στον τροπο "προσεγγισης" απο μεριας χειριστη.

Δεν θα πας για την 5ds/r για να τραβας @f22. Το f11 ειναι ηδη πολυ ενω καπου στο f8 ειναι το οριο...το οποιο το βλεπεις ουτως η αλλως απο τις μετρησεις φακων.Μεχρι 5.6-8 οτι αποδωσουν μετα αρχιζει πτωση.

 

Απο κει και περα μενει να αναφερθω και σε γωνιακη καλυψη σε μεγεθος pixel ..και ποση ευκρινεια αυτο προσφερει..αλλα σιγουρα το myphone.gr δεν προσφερεται για τετοια συζητηση.

Ειναι εμμεσα και ο λογος που για μεγαλο μεγεθος pixel πρεπει να πλησιασεις αρκετα κοντα για να παρεις ευκρινεια σε σχεση με μισο μεγεθος pixel .(δλδ 4 φορες περισσοτερα mpx) .

(Καλη ωρα το macro που ανεβασα τις προαλλες )

 

To θεμα με το contrast detect δεν "αποτελει" θεμα για μενα. Αν δεν πας για στατικο θεμα απλα μη παρεις. (οποιος ενδιαφερεται δλδ)

(που προσωπικα θα μπορουσα να το αποφυγω μιας και μπορω να δουλεψω με υπερεστιακη ή και σε manual αν εχω μεγαλη οθονη και focus peaking. Εξηγησε το και αυτο στο νεο χρηστη και στην απλοικοτητα του "θελω να τραβαω οτι να ΄ναι και να μην εχω προβλημα".)

Μεγαλυτερος σενσορας απαιτει καλυτερη εστιαση απο τις compact που εχουν αντιστοιχο βαθος πεδιου σε 35μμ ισοδυναμο κοντα στο φ11 και πιο πανω.

Το "γρηγορο" στις compact ειναι εις βαρος της ακριβειας που δεν χρειαζονται. Mεγαλυτερος σενσορας σε οχι και τοσο καλο φωτισμο (που ειναι αρκετα ευκολο απο οτι νομιζετε) θα εχεις "αισθητο" hunting.

 

 

Aν εχεις(ετε) focus control στο κινητο τραβα(ηξτε) κατι που ειναι μακρια σου(σας) 3-5 μετρα και δες ποσο χαμηλα παυει να ειναι εστιασμενο το θεμα σου.

(ελπιζοντας οτι σου δινει και distance subject)

 

Πιο τεχνικα..

http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/hyperfocal-distance.htm

 

και βαζετε show advanced μεγεθος sensora και πραγματικο εστιακο μηκος του φακου ( συνηθως 4.8mm για τους κοντα στο 1/2.3"-2.6" )

Για να φτασετε στο f2 πολλαπλασιαζετε με 1.41 το νουμερο ...(και για τους πιο απαιτητικους με 1.123 για καθε 1/3 στοπ).

 

Κοινως για street photgraphy με το 1020 που τεθηκε καποια στιγμη εστιαζεις manual στα 2.9 μετρα και απλα παιρνεις ληψεις. To burst δεν σε νοιαζει αν δεν ειναι sport/action .

(και με 3 καρε/sec υπερκαλλυμενος εισαι..δε ξερω ποσα εχει..απλα ξερω οτι δεν θες 10-15. Στη τελικη παρε καποιο με 4κ video και τραβα video δευτερολεπτων. 8mpx ειναι καλα για να παιρνεις εικονες.)

 

 

 

εδιτ.

Αν φτασατε μεχρι εδω ..bonus δωρο πως μεταβαλεται η αναλυτικοτητα και ευκρινεια βαση του pixel size . Aν υπηρχε η 5ds θα εδινε ιδια εικονα και ελαφρως καλυτερη απο την 7d

To βαζω σαν λινκ..

http://www.clarkvision.com/articles/digital.sensor.performance.summary/moon.300mm.c11.27.2010.incamera-jpeg.a.jpg

 

Γενικα δεν ειναι τυχαιο που ολα παιζουν στον φακο ακομα και τα πολλα λεφτα εκει ειναι, δεν σου λεω οτι ο otus αξιζει την διαφορα απο τον ταπεινο 50αρη της nikon, αλλα δυστηχως απο ενα σημειο και μετα ολα τα πληρωνεις χοντρα και φευγεις απο το vfm, αυτο το λιγο ακομα διαφραγμα και λιγο ακομα ευκρινεια το πληρωνεις δυστηχως και το κοστος δικαιολογειται μονο απο επαγγελματιες. Ομως ειδικα για τον 50αρη πως γινεται να αποδιδει τοσο καλα σε 36mp FF και τοσο μετρια σε 24mp dx δεν ξερω, ο otus σε dx ειναι απο αλλο πλανητη, ειναι απιστευτα οξυς ακομα και σε φωτογραφικες με AA filter (τι μπουρδα και αυτο, το εβαλαν σαν feature και μετα το εβγαλαν σαν feature :lol:).

 

Παντως ειδικα για τα κινητα οι περισσοτεροι φακοι ειναι πλαστικοι, δεν υπαρχει καν συγκριση με φακους φωτογραφικων μηχανων. Για το diffraction ενδιαφερον αυτο που γραφεις, δεν ηξερα οτι ερχεται νωριτερα στους μικροτερους αισθητηρες, γενικα στο dx μεχρι f8-9 δουλευω και οι περισσοτεροι φακοι δουλευουν καλα στο f5.6-f8, απο εκει και περα παιζεις με nd αν θελεις μικροτερη ταχυτητα κλειστρου.

 

Οσο για το contrast AF, το προβλημα με το υπερβολικο hunting το λυνουν συνηθως με διαφορετικη ρυθμιση για κοντα μακρινα, οι περισσοτερες compact για να εστιασουν κοντα πρεπει να τις γυρισεις στο ''macro'' που δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο το να σκαναρουν ολο τον αισθητηρα, αν γυρισεις στο μακρινο ειναι πολυ γρηγορες γιατι σκαναρουν λιγοτερη περιοχη, αλλα δεν εστιαζουν κοντα, επισης πολυ απλα μπορεις να κανεις αυτο που λες, με το 1020 το εκανα συνεχεια γιατι ειχε αργο autofocus, σε manual αν το ρυθμισεις στο απειρο απο καποια μετρα και μετα ολα ειναι εστιασμενα ετσι και αλλιως, το ιδιο μπορεις να κανεις και μια dslr/compact, αν βαλεις ενα σχετικα μεγαλο διαφραγμα και εχεις και καποιον wide φακο, ολα ειναι εστιασμενα απο ενα σημειο. Το phase autofocus κυριως με τα 30-40-70-180 που εχουν φτασει σημεια μετραει οταν κουμπωσεις πανω εναν τηλεφακο και κανεις hunting αντικειμενα που αλλαζουν συνεχεια αποσταση, με απλους short zoom φακουδακους δεν προκειται να καταλαβεις διαφορα (εκτος απο το βιντεο), εγω προσωπικα στις περισσοτερες φωτογραφιες εστιαση μονου σημειου επιλεγω, ετσι αποφευγω να μην εστιασει οπου θελει η φωτογραφικη γιατι ειναι και αυτο ενα θεμα αν εχεις πολλα focus points, δεν ειναι για πασα νοσο.

 

Παντως θα ηθελα να δω και laser focus σε dslr, απορω γιατι δεν το εχουν ενσωματωσει ακομα, στο G3 δουλευει παρα πολυ καλα και γρηγορα και το κυριοτερο σε πισσα σκοταδι. Κριμα που δεν υπαρχει εστω σαν δευτερη low light λυση και σε φωτογραφικες.

 

Edit τωρα το ειδα για το 1020, δεν εχει 3-4fps καλα θα ηταν να μπορουσες να κανεις και bracketing χωρις τριποδο, ειναι πολυ αργο θελεις μερικα sec για να βγαλεις την επομενη φωτο.

Edited by RaZoR333
Link to comment
Share on other sites

150 χρονια Nokia...φορος τιμης

http://mobiltelefon.ru/post_1431448436.html

 

Galaxy S6 left....Note 4 right

17091496912_282591a9c7_o.png

 

Κωστα το συγκεκριμένο άρθρο το έχω αναλύσει παραθέτοντας crop από διάφορα σημεία του πλάνου.

Το είχα ανεβάσει μάλιστα στο myphone.

Λέει την μισή αλήθεια το άρθρο. Έχουν επιλέξει να προβάλουν crop από το άγαλμα το οποίο βρίσκεται στο πιο σκοτεινό σημείο τύπου πλάνου.

Για κάνε 100% crop στους πυργίσκους που βρίσκονται πιο δεξιά και θα δεις ότι το Note δίνει μεγαλύτερη ευκρίνεια και λιγότερο θόρυβο από το S6.

 

Είναι λογικό στα σκοτεινά σημεία να τα πηγαίνει καλύτερα ο F1.9 αφού επιτρέπει να περάσει περισσότερο φως.

Για μένα στις ημερήσιες δεν υπάρχει διαφορά.

 

@mivas

Το εμπεδώσαμε για την υπερόξυνση αλλά μας αρέσει. :lol:

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Γενικα δεν ειναι τυχαιο που ολα παιζουν στον φακο ακομα και τα πολλα λεφτα εκει ειναι, δεν σου λεω οτι ο otus αξιζει την διαφορα απο τον ταπεινο 50αρη της nikon, αλλα δυστηχως απο ενα σημειο και μετα ολα τα πληρωνεις χοντρα και φευγεις απο το vfm, αυτο το λιγο ακομα διαφραγμα και λιγο ακομα ευκρινεια το πληρωνεις δυστηχως και το κοστος δικαιολογειται μονο απο επαγγελματιες. Ομως ειδικα για τον 50αρη πως γινεται να αποδιδει τοσο καλα σε 36mp FF και τοσο μετρια σε 24mp dx δεν ξερω, ο otus σε dx ειναι απο αλλο πλανητη, ειναι απιστευτα οξυς ακομα και σε φωτογραφικες με AA filter (τι μπουρδα και αυτο, το εβαλαν σαν feature και μετα το εβγαλαν σαν feature :lol:).

 

Γινεται και οφειλεται γενικα στα ποσα mpx εχεις διαθεσιμα και στο pixel size αναλογα παντα τι κοιτας.

To ΑΦ filter ηταν αναγκαιο παλιοτερα για σενσορες με μεγαλο pixel size. Εδινε πιο σωστα αποτελεσματα στα "νορμαλ" διαφραγματα.

Πλεον δεν ειναι απαραιτητο. Ουτε καν moire δεν μπορεις να αποκτησεις με τοσο μικρο pixel size.

(ααα...και μετα τους σιγμα αρτ δεν εχει νοημα οποιοσδηποτε ακριβοτερος φακος.Ακομα και τα σαμιαμιδια (samyang) ειναι αρκετα καλα (oχι στο μεγιστο δυνατο βαθμο που ειναι ο otus και ο αρτ) απλα δεν εχεις af και ειναι παλι μισοτιμης σε σχεση με τους "φθηνους" αρτ.)

 

Παντως ειδικα για τα κινητα οι περισσοτεροι φακοι ειναι πλαστικοι, δεν υπαρχει καν συγκριση με φακους φωτογραφικων μηχανων. Για το diffraction ενδιαφερον αυτο που γραφεις, δεν ηξερα οτι ερχεται νωριτερα στους μικροτερους αισθητηρες, γενικα στο dx μεχρι f8-9 δουλευω και οι περισσοτεροι φακοι δουλευουν καλα στο f5.6-f8, απο εκει και περα παιζεις με nd αν θελεις μικροτερη ταχυτητα κλειστρου.

 

Ειπαμε ..δεν ειναι μονο sensor size .Βασικα δεν ειναι καν θεμα sensor size. Εμμεσα σχετιζεται εκει αναλογα το μεγεθος των pixel.

Αλλιως να εχεις πχ 16mpx και αλλιως πχ 28mpx παντα σε aps-c sensor.

(d7000 με nx1/nx500 πχ).

Στο οριο εισαι ..και φυσικα παντα σχετιζεται και με το viewing. Δλδ αν κανεις resize βαλε και φ22. Oυτως η αλλως λιγοτερα mpx/καδρο δεν ειναι ικανα να δειξουν τετοια λεπτομερεια.

 

Οσο για το contrast AF, το προβλημα με το υπερβολικο hunting το λυνουν συνηθως με διαφορετικη ρυθμιση για κοντα μακρινα, οι περισσοτερες compact για να εστιασουν κοντα πρεπει να τις γυρισεις στο ''macro'' που δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο το να σκαναρουν ολο τον αισθητηρα, αν γυρισεις στο μακρινο ειναι πολυ γρηγορες γιατι σκαναρουν λιγοτερη περιοχη, αλλα δεν εστιαζουν κοντα, επισης πολυ απλα μπορεις να κανεις αυτο που λες, με το 1020 το εκανα συνεχεια γιατι ειχε αργο autofocus, σε manual αν το ρυθμισεις στο απειρο απο καποια μετρα και μετα ολα ειναι εστιασμενα ετσι και αλλιως, το ιδιο μπορεις να κανεις και μια dslr/compact, αν βαλεις ενα σχετικα μεγαλο διαφραγμα και εχεις και καποιον wide φακο, ολα ειναι εστιασμενα απο ενα σημειο. Το phase autofocus κυριως με τα 30-40-70-180 που εχουν φτασει σημεια μετραει οταν κουμπωσεις πανω εναν τηλεφακο και κανεις hunting(tracking...για να μη μπερδευονται οι εννοιες) αντικειμενα που αλλαζουν συνεχεια αποσταση, με απλους short zoom φακουδακους δεν προκειται να καταλαβεις διαφορα (εκτος απο το βιντεο), εγω προσωπικα στις περισσοτερες φωτογραφιες εστιαση μονου σημειου επιλεγω, ετσι αποφευγω να μην εστιασει οπου θελει η φωτογραφικη γιατι ειναι και αυτο ενα θεμα αν εχεις πολλα focus points, δεν ειναι για πασα νοσο.

 

Παντως θα ηθελα να δω και laser focus σε dslr, απορω γιατι δεν το εχουν ενσωματωσει ακομα, στο G3 δουλευει παρα πολυ καλα και γρηγορα και το κυριοτερο σε πισσα σκοταδι. Κριμα που δεν υπαρχει εστω σαν δευτερη low light λυση και σε φωτογραφικες.

 

Σε φωτογραφικες υπαρχει ..σε καμποσες (ολες?) nikon . Λεγεται Af assist lamp..και υπηρχε και παλιοτερα σε sony prosumers αλλα και αλλου.

Δυστηχως δεν δουλευει για οποιες αποστασεις θελουμε. Δλδ σε dslr μεχρι 3(?) μετρα ..καπου εκει.

Στο lg αν δεν "παρει" μετρηση απλα εστιαζει στο απειρο και τελειωσε το θεμα. Σε μεγαλυτερο σενσορα θα πρεπει να εστιαζει και λιγο πιο μετα απο τα ελαχιστο που μπορει.

Aν εχεις nikon ... https://support.nikonusa.com/app/answers/detail/a_id/684/~/af-assist-illuminator-usage

Σε canon γινεται με burst flashes. (ριχνει φλασιες...δεν ειναι και οτι καλυτερο. Αν εχεις external φλας εχεις επισης assist lamp χωρις τις φλασιες ανεξαρτητως εταιριας καμερας -αρκει να υποστηριζει ttl βεβαια)

Edited by xteacher
Link to comment
Share on other sites

Δυο βραδινες φωτο απο Note 4 και mx4, μονο που ειναι απο διαφορετικη μερα αλλα περιπου ιδια ωρα, δεν ειναι αμεση η συγκριση αλλα ενταξει, και οι 2 με iso 400 και κλειστρο στο auto, πρωτη του note 2 του meizu

 

17721075359_579c3723e0_z.jpg20150508_232331 by saleakos, on Flickr

17884127996_4ba470d98d_z.jpgP50521-002427 by saleakos, on Flickr

 

και εδω αλλες 2 απο το meizu με χαμηλοτερο κλειστρο και iso

 

shutter 0.6sec iso 200

17722931289_26272a3446_z.jpgP50520-232706 by saleakos, on Flickr

 

shutter 1sec iso 100

17909677651_7c86bc8161_z.jpgP50520-232842 by saleakos, on Flickr

Link to comment
Share on other sites

Το τόπικ αυτό έχει αποκτήσει επαγγελματικές προεκτάσεις με τόση πληροφορία... Να πω την αλήθεια δυσκολεύομαι να την παρακολουθήσω, ιδιαίτερα ως προς την πρακτική σημασία στην καθημερινότητά μας με τα κινητά.

Αυτό που παρατήρησα κοιτάζοντας δείγματα στο gsmarena (δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το συγκεκριμένο site), είναι πως το Meizu MX4 είναι πιο κοντά στη χρωματική απόδοση. Και αυτό το είδα (διορθώστε με αν ο τρόπος σκέψης μου δεν είναι σωστός) συγκρίνοντας δείγματα από CANON 5D MARK II (τα οποία θεώρησα σαν βάση) , με αντίστοιχα δείγματα MEIZU MX4, SAMSUNG S6 & N4. Τα samsung στο ασπρόμαυρο δείγμα με τα πόστερ, έχουν την τάση να το κάνουν sephia ενώ το MEIZU είναι σαφώς πιο κοντά στο "πραγματικό" της canon. Το ίδιο φυσικά και στα έγχρωμα δείγματα. Στην ευκρίνεια δεν είδα διαφορές.

Θέλω να αλλάξω κινητό (να αποχωριστώ φυσικά το ΟΝΕ Μ7 δεν είναι εύκολο) αλλά για χάρην της φωτογραφίας δεν ξέρω τι θα χάσω (ουσιαστικό) πηγαίνοντας στο ΜΧ4.

(Για να μην κουράζω το topic, κάτοχοι του mx4 να μπορούν με pm, να μου πουν πως πάει σε ανάγνωση στον δυνατό ήλιο, σε ένταση ήχου κλήσης και αναπαραγωγής, σε ταχύτητα focus της κάμερας και σε εμπειρία χρήσης).

Edited by babill2004
"Ο θόρυβος δεν αποδεικνύει τίποτα. Συχνά, η κότα που έκανε απλά ένα αβγό κακαρίζει λες και έχει γεννήσει έναν αστεροειδή."
Link to comment
Share on other sites

παιδια μαλλον θα πρεπει η συζητηση για τα τεχνικα μερη της φωτογραφιας(πχ συγκρισεις με full frame κλπ) να συνεχιστει στο θεμα των ψηφιακων μηχανων...γινεται δυσκολο να μαθει κανεις πιο κινητο βγαζει τελικα καλυτερες φωτογραφιες :p

images?q=tbn:ANd9GcSajrrZEo6APx0nLGx13EufEf6HGZt6oIMxyclgz-36fQJFB7gC

could you do it again?

ThL W8 Beyond , OnePlus 3T

Link to comment
Share on other sites

Το τόπικ αυτό έχει αποκτήσει επαγγελματικές προεκτάσεις με τόση πληροφορία... Να πω την αλήθεια δυσκολεύομαι να την παρακολουθήσω, ιδιαίτερα ως προς την πρακτική σημασία στην καθημερινότητά μας με τα κινητά.

Αυτό που παρατήρησα κοιτάζοντας δείγματα στο gsmarena (δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το συγκεκριμένο site), είναι πως το Meizu MX4 είναι πιο κοντά στη χρωματική απόδοση. Και αυτό το είδα (διορθώστε με αν ο τρόπος σκέψης μου δεν είναι σωστός) συγκρίνοντας δείγματα από CANON 5D MARK II (τα οποία θεώρησα σαν βάση) , με αντίστοιχα δείγματα MEIZU MX4, SAMSUNG S6 & N4. Τα samsung στο ασπρόμαυρο δείγμα με τα πόστερ, έχουν την τάση να το κάνουν sephia ενώ το MEIZU είναι σαφώς πιο κοντά στο "πραγματικό" της canon. Το ίδιο φυσικά και στα έγχρωμα δείγματα. Στην ευκρίνεια δεν είδα διαφορές.

Θέλω να αλλάξω κινητό (να αποχωριστώ φυσικά το ΟΝΕ Μ7 δεν είναι εύκολο) αλλά για χάρην της φωτογραφίας δεν ξέρω τι θα χάσω (ουσιαστικό) πηγαίνοντας στο ΜΧ4.

(Για να μην κουράζω το topic, κάτοχοι του mx4 να μπορούν με pm, να μου πουν πως πάει σε ανάγνωση στον δυνατό ήλιο, σε ένταση ήχου κλήσης και αναπαραγωγής, σε ταχύτητα focus της κάμερας και σε εμπειρία χρήσης).

 

H πρακτικη σημασια σε ο,τι μπορει να αποτυπωσει εικονα-φως ξεκιναει και σταματαει στο κλικ.

Η εξερευνηση-εκμεταλευση των δυνατοτητων-ικανοτητων κυριως του αισθητηρα ειναι αλλο πραμα, που η αληθεια ειναι εχω κανει καμποσα μεγαλα ποστ και ουτε αυτα ειναι αρκετα.

 

Οποιδηποτε site δε δινει πληρως την εικονα προς κατεβασμα-θεαση και αναφορα ρυθμισεων χανει μερος της αξιοπιστιας του.

Ακομα και αν αυτο αποτελει ανικανοτητα-μη γνωση στο συγκεκριμενο θεμα.

 

Η χρωματικη αποδοση ειναι ενα θεμα αλλα οχι τοσο σημαντικο οσο η αποδοση του αισθητηρα.

οπου εκει χωρις πολυ κοπο και βγαζοντας εξω ολες τις λεπτομερεις ..-> IMX240>>IMX220.

Eν αγνοια σου βαζοντας μεσα και ολα τα προηγουμενα μεγαλα ποστ εχεις προτιμησει μεγαλο pixel size για να εχεις την αποδοση που εχεις.

Απο κει και περα μπορεις καλλιστα να μη δωσεις βαση στις λεπτομερειες και απλα να παρεις το s6 :p

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

παιδια μαλλον θα πρεπει η συζητηση για τα τεχνικα μερη της φωτογραφιας(πχ συγκρισεις με full frame κλπ) να συνεχιστει στο θεμα των ψηφιακων μηχανων...γινεται δυσκολο να μαθει κανεις πιο κινητο βγαζει τελικα καλυτερες φωτογραφιες :p

 

Η απαντηση ειναι "αυτος που ξερει να το χειριζεται καλυτερα".

 

Ειναι πολυ ευκολο για τον παοκ να παρουσιαζει παντα καλες φωτογραφιες ανεξαρτητως κινητου.

Βγαζει και ασχημες πιστευω ..τις οποιες μαλλον θα δειξει στο επομενο κινητο :p

Link to comment
Share on other sites

Απο κει και περα μπορεις καλλιστα να μη δωσεις βαση στις λεπτομερειες και απλα να παρεις το s6 :p:p

 

 

Τα samsung σταμάτησα να τα συμπαθώ μετά το s2, και τη γνωριμία μου με το Μ7. Η φωτογραφική μηχανή είναι πια το μόνο που σήμερα θα μπορούσε να με βάλει σε δίλλημα αγοράς. Ολα τα άλλα, υπολογιστική ισχύς, τεράστιες αναλύσεις οθόνης, ουσιαστικά δεν με "ακουμπάνε", μιας και απο τη μια, δεν έχω τα χρήματα να ακολουθώ κατά πόδας τη τεχνολογία, από την άλλη τα θεωρώ και ανούσια. Το Μ7 με κάμερα πχ ΜΧ4 και ίσως μεγαλύτερη (πια) οθόνη, θα το ακολουθούσα μέχρι να το λιώσω...

700+ τώρα και 550+ σε λίγους μήνες που θα κάνουν τα νέα τοπ κινητά είναι υπερβολή ακόμα και για τους έχοντες...

"Ο θόρυβος δεν αποδεικνύει τίποτα. Συχνά, η κότα που έκανε απλά ένα αβγό κακαρίζει λες και έχει γεννήσει έναν αστεροειδή."
Link to comment
Share on other sites

Τα samsung σταμάτησα να τα συμπαθώ μετά το s2, και τη γνωριμία μου με το Μ7. Η φωτογραφική μηχανή είναι πια το μόνο που σήμερα θα μπορούσε να με βάλει σε δίλλημα αγοράς. Ολα τα άλλα, υπολογιστική ισχύς, τεράστιες αναλύσεις οθόνης, ουσιαστικά δεν με "ακουμπάνε", μιας και απο τη μια, δεν έχω τα χρήματα να ακολουθώ κατά πόδας τη τεχνολογία, από την άλλη τα θεωρώ και ανούσια. Το Μ7 με κάμερα πχ ΜΧ4 και ίσως μεγαλύτερη (πια) οθόνη, θα το ακολουθούσα μέχρι να το λιώσω...

700+ τώρα και 550+ σε λίγους μήνες που θα κάνουν τα νέα τοπ κινητά είναι υπερβολή ακόμα και για τους έχοντες...

 

δεν αντιλεγω σε αυτα που γραφεις..Δεν προτεινα πχ το σ6 επειδη ειναι αυτο που ειναι.

Ειναι ενα πολυ "καλοκουρδισμενο" κινητο στο θεμα φωτογραφια και μπορεις (εγω δλδ) να αποφυγεις μεγαλα ποστ στο ποσο αξιζει στο θεμα αυτο.

Εφοσον βεβαια εχεις και τα λεφτα ωστε να μη μπεις στη διαδικασια αυτων των λεπτομερειων.

Κατα τα λοιπα και για την δικη μου χρηση εχω ξεχωρισει το mx4 αλλα και το 930..

Για τον ιδιο λογο μπορω πχ να αποφυγω την αναγκη μιας 5ds/r ή και 810/a και να κανω αντιστοιχη δουλεια ακομα και με μια m4/3 "προσεγγιζοντας" διαφορετικα το ολο "θεμα".

 

Δεν ειναι θεμα μαρκας ουτε trend, ειναι ποσο μπορεις να εξαντλησεις τις δυνατοτητες του εξοπλισμου που εχεις ή να κινηθεις στα περιθεωρια που αυτα σου δινουν.

Link to comment
Share on other sites

Σε φωτογραφικες υπαρχει ..σε καμποσες (ολες?) nikon . Λεγεται Af assist lamp..και υπηρχε και παλιοτερα σε sony prosumers αλλα και αλλου.

Δυστηχως δεν δουλευει για οποιες αποστασεις θελουμε. Δλδ σε dslr μεχρι 3(?) μετρα ..καπου εκει.

Στο lg αν δεν "παρει" μετρηση απλα εστιαζει στο απειρο και τελειωσε το θεμα. Σε μεγαλυτερο σενσορα θα πρεπει να εστιαζει και λιγο πιο μετα απο τα ελαχιστο που μπορει.

Aν εχεις nikon ... https://support.nikonusa.com/app/answers/detail/a_id/684/~/af-assist-illuminator-usage

Σε canon γινεται με burst flashes. (ριχνει φλασιες...δεν ειναι και οτι καλυτερο. Αν εχεις external φλας εχεις επισης assist lamp χωρις τις φλασιες ανεξαρτητως εταιριας καμερας -αρκει να υποστηριζει ttl βεβαια)

 

Περιμενε λιγο, το laser focus ειναι assist ή ολοκληρωμενο συστημα εστιασης? Φυσικα και το ξερω το λαμπακι, αυτο κανουν και τα κινητα αλλωστε στο σκοταδι για να εστιασουν αναβουν το led, αλλα αυτο και αποτελεσματικο δεν ειναι πολλες φορες και διακριτικο δεν το λες.

 

Ειχα την εντυπωση οτι με το laser focus μετραει τον χρονο που θα επιστρεψει η ακτινα πισω ή κατι τετοιο , οπως ακριβως δουλευουν και τα μετρα με laser και σου βγαζουν την αποσταση, δεν φαινεται να βγαζει καποιο εστω ελαχιστο φως για contrast detection τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω παιδιά ότι θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο όπως έγραψα πριν μερικές μέρες, να μεταδίδετε τις γνώσεις σας προσαρμοσμένες στην χρήση κάμερας smartphone.

 

Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι χρήστες και θα μπορούσαν να μάθουν από εσάς.

 

Παράδειγμα: σωστό καδράρισμα, focus, χρήση HDR, βασικές manual ρυθμίσεις, crop & editing.

 

Θα μπορούσαν όλα αυτά να μπουν είτε στο αρχικό ποστ είτε σε νέο thread και να συζητούνται.

 

Επίσης το να ανεβάζουμε "ξερές" φώτο από την συσκευη μας δεν προσφέρει κάτι αν δεν αναλύουμε το πως τραβήχτηκαν, ρυθμίσεις, συμβουλές κλπ.

Μόνο έτσι θα βοηθήσουμε να ανέβει το επίπεδο.

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

http://photographic-central.blogspot.gr/2012/01/sony-cybershot-dsc-v3-review-cybershot.html

 

Scrollare για να δεις το "laser" grid pattern των sony τα παλια τα χρονια εκεινα.

 

Ολοκληρωμενο συστημα εστιασης δε ξερω τι πρεπει να εχει για να το πεις ετσι. Αποτελειται απο πολλα μερη και εξαταζεις καθε φορα το ενα.

Πιο πολυ στεκει απλα να το αφησεις ως "βοηθητικα".

Για να το βλεπεις η οχι εχει σχεση με το αν το "Φως" που εκπεμπεται ειναι στο ορατο φασμα η οχι. Απο κει και επειτα ειναι θεμα ρυθμισεων να ορισεις τη σωστη εστιαση.

(εστιασμενο αντικειμενο στο ir φασμα δεν θα ειναι εστιασμενο στο ορατο φασμα).

 

 

@Te-salat..

Θελει καποια ενασχοληση απο μεριας θεατη-χρηστη. Παπαγαλια μαθαινοντας απο τις ρυθμισεις του ενος αν δεν υπαρχει εμπειρια δυσκολα θα βρουν αντικρυσμα στη χρηση απο τον απειρο.

 

Θα βρω μια εικονα και θα αναφερω το τι εννοω με εδιτ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω παιδιά ότι θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο όπως έγραψα πριν μερικές μέρες, να μεταδίδετε τις γνώσεις σας προσαρμοσμένες στην χρήση κάμερας smartphone.

 

Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι χρήστες και θα μπορούσαν να μάθουν από εσάς.

 

Παράδειγμα: σωστό καδράρισμα, focus, χρήση HDR, βασικές manual ρυθμίσεις, crop & editing.

 

Θα μπορούσαν όλα αυτά να μπουν είτε στο αρχικό ποστ είτε σε νέο thread και να συζητούνται.

 

Επίσης το να ανεβάζουμε "ξερές" φώτο από την συσκευη μας δεν προσφέρει κάτι αν δεν αναλύουμε το πως τραβήχτηκαν, ρυθμίσεις, συμβουλές κλπ.

Μόνο έτσι θα βοηθήσουμε να ανέβει το επίπεδο.

 

+∞

Φωτογραφίες από κάποιο Χ κινητό με περιγραφή εν συντομία των ρυθμίσεων θα βοηθούσε πολύ.

Η πλειονότητα των χρηστών (μηδέν εμού εξαιρουμένου) τραβούν συνήθως στο auto. Οταν υπάρχει ο χρόνος παίζουμε και με τις ρυθμίσεις.

Ειδικά στα πορτραίτα, κοντινά και μη, θα ήταν πραγματικά ταμάμ κάτι ανάλογο, αν θέλουμε να μείνει και κάτι στο χαρτί μετά από τόσο ψηφιακό αρχείο.

Οι υπόλοιπες γενικότερες πληροφορίες από μαστόρους (κυριολεκτικά να μην παρεξηγηθώ) του είδους όπως φαίνεται (βλ. xteacher, RaZoR333 κα), ταιριάζουν σε topic με εξειδικευμένο target group.

"Ο θόρυβος δεν αποδεικνύει τίποτα. Συχνά, η κότα που έκανε απλά ένα αβγό κακαρίζει λες και έχει γεννήσει έναν αστεροειδή."
Link to comment
Share on other sites

http://photographic-central.blogspot.gr/2012/01/sony-cybershot-dsc-v3-review-cybershot.html

 

Scrollare για να δεις το "laser" grid pattern των sony τα παλια τα χρονια εκεινα.

 

Ολοκληρωμενο συστημα εστιασης δε ξερω τι πρεπει να εχει για να το πεις ετσι. Αποτελειται απο πολλα μερη και εξαταζεις καθε φορα το ενα.

Πιο πολυ στεκει απλα να το αφησεις ως "βοηθητικα".

Για να το βλεπεις η οχι εχει σχεση με το αν το "Φως" που εκπεμπεται ειναι στο ορατο φασμα η οχι. Απο κει και επειτα ειναι θεμα ρυθμισεων να ορισεις τη σωστη εστιαση.

(εστιασμενο αντικειμενο στο ir φασμα δεν θα ειναι εστιασμενο στο ορατο φασμα).

 

 

@Te-salat..

Θελει καποια ενασχοληση απο μεριας θεατη-χρηστη. Παπαγαλια μαθαινοντας απο τις ρυθμισεις του ενος αν δεν υπαρχει εμπειρια δυσκολα θα βρουν αντικρυσμα στη χρηση απο τον απειρο.

 

Θα βρω μια εικονα και θα αναφερω το τι εννοω με εδιτ.

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Όταν δώσεις κάποιες στάνταρ ρυθμίσεις που έχεις δοκιμάσει ο ίδιος, αυτός που θα τις διαβάσει θα πειραματιστεί στην δική του συσκευή και έτσι θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον και εμπειρία.

 

Αντιθέτως τα πολύ τεχνικά ποστ που αφορούν κυρίως φακούς & dslr δεν βρίσκουν ανταπόκριση στο συγκεκριμένο θέμα, ενώ θα ήταν πολύ χρήσιμα στο thread των φωτογραφικών μηχανών.

Edited by Te_salat
Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Και οτιδηποτε αλλο απο αυτα που πιστευετε οτι θα σας βοηθησουν ειναι τεχνικα θεματα εως ακρως τεχνικα θεματα.

 

πχ αυτη η φωτογραφια.

 

https://www.flickr.com/photos/64458592@N05/17015051769/in/photostream/

 

(ναι ειναι του paok4270..την ειχε βαλει παλιοτερα)

 

Δεν μπορω να φανταστω καποιον να παει να βγαλει με αυτες τις ρυθμισεις αντιστοιχη εικονα ..γιατι πολυ πιθανων να μην εχει την εμπειρια να "δει" οτι εκεινη την ωρα ειναι μερα εξω.

(τωρα 21/5 ακομα περισσοτερο..αλλα και τοτε δεν ηταν βραδυ).

 

Το ποσο φως θα αφησει να περασει ειναι στη ευχερεια του χειριστη και οχι της στιγμης.

Τραβωντας την "υποθεση" απο τα μαλλια στα ακρα οσο δε παει αν εισαι τυχερος και πετυχεις αναμα των φωτων (τωρα αυτη τη περιοδο καπου στις 9..λιγο νωριτερα εκει κοντα παντως) μπορεις να βγαλεις "αντιστοιχη" φωτο με iso 40 και κλειστρο χωρις να εισαι στο 1/7.

Και ολοι θα μεινουν με το στομα ανοιχτο για το ποσο καλα αποδιδει το "βραδυ" που καθε αλλο παρα βραδυ θα ειναι.

(για αυτο ειχα αναφερει οτι μπορω να σας κανω να πιστεψετε οτι οποιοδηποτε led απο κινητο ειναι αρκετα καλο σε οποιοδηποτε κινητο. Γιατι -θεωρω τουλαχιστον οτι- εχω την εμπειρια να το κανω να δουλεψει σε συνδιασμο με δικιας μου επιλογης υπαρχοντα φωτισμο που δεν θα ξερετε.)

 

Δοκιμασε να δεις πως βγαινουν οι εικονες που παιρνεις στο κινητο μειωνοντας το κλειστρο.

Ακομα και τωρα μεσημεριατικα.βαλε iso100 πχ και κλειστρο 1/32.000 (ναι ..32Κ) να δεις περιπου τι σοι εικονα θα παρεις.

Βαλε τωρα και υπαρχοντα εξωτερικο φωτισμο και εχεις ετοιμη "βραδινη" φωτο μεσημεριατικα.

(βασικα μεσημερι ειναι ψιλοαδυνατο αλλα προς σουρουπο ερχεται και "κουμπωνει" περισσοτερο η ενταση των φωτων στους δρομους με το υπαρχον φως απο τον ηλιο.)

(εξαιρεση οταν χρησιμοποιεις φωτα για να φωτισεις αντικειμενο -προτραιτο πχ- και οχι περιοχη)

 

Απο οπου και να το πιασεις και προς οπου και να κινηθεις το θεμα ειναι τεχνικο. Ειτε αφορα τον αισθητηρα και τις ικανοτητες του στη διαχειριση του φωτος ειτε τον χειριστη και τις δικες του ικανοτητες για την διαχειριση παλι του φωτος. Απλα ο χειριστης επιλεγει αν θελει να χρησιμοποιησει και τεχνητο φως προς οφελος του. Κατι που σημαινει οτι πρεπει να ξερει και πως να το χρησιμοποιει ..οχι απλα να εχει.

 

Το τι θα επιλεξεις να σε ενδιαφερει και τι οχι ειναι ενα συντομο μονοπατι στο τελικο αποτελεσμα που δεν υπαρχει εξαρχης.

Ακομα και τι κλειστρο ειναι επιτρεπομενο-απαραιτητο-απαιτουμενο (διαλεξε μια λεξη) ειναι κατι που θελει εμπειρια και ενασχοληση και οχι απλο copy paste.

Το δε θεμα επεξεργασιας ειναι αλλο κεφαλαιο...υπερτεραστιο. Επισης μαγικο κουμπακι δεν υπαρχει.

 

Στη τελικη ας μην ανεβαζουν (μονο) φωτο αυτοι που θελετε να βλεπετε φωτος. Ανεβαστε δικες σας και πειραματιστειτε γυρω απο αυτες. Ειναι πιο δοκιμη διαδικασια.

Link to comment
Share on other sites

Ας μάθουν πρώτα τα βασικά και μετά πανε πιο πέρα.

Βήμα βήμα ανεβαίνει το ενδιαφέρον.

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Και οτιδηποτε αλλο απο αυτα που πιστευετε οτι θα σας βοηθησουν ειναι τεχνικα θεματα εως ακρως τεχνικα θεματα.

 

πχ αυτη η φωτογραφια.

 

https://www.flickr.com/photos/64458592@N05/17015051769/in/photostream/

 

(ναι ειναι του paok4270..την ειχε βαλει παλιοτερα)

 

Δεν μπορω να φανταστω καποιον να παει να βγαλει με αυτες τις ρυθμισεις αντιστοιχη εικονα ..γιατι πολυ πιθανων να μην εχει την εμπειρια να "δει" οτι εκεινη την ωρα ειναι μερα εξω.

(τωρα 21/5 ακομα περισσοτερο..αλλα και τοτε δεν ηταν βραδυ).

 

Το ποσο φως θα αφησει να περασει ειναι στη ευχερεια του χειριστη και οχι της στιγμης.

Τραβωντας την "υποθεση" απο τα μαλλια στα ακρα οσο δε παει αν εισαι τυχερος και πετυχεις αναμα των φωτων (τωρα αυτη τη περιοδο καπου στις 9..λιγο νωριτερα εκει κοντα παντως) μπορεις να βγαλεις "αντιστοιχη" φωτο με iso 40 και κλειστρο χωρις να εισαι στο 1/7.

Και ολοι θα μεινουν με το στομα ανοιχτο για το ποσο καλα αποδιδει το "βραδυ" που καθε αλλο παρα βραδυ θα ειναι.

(για αυτο ειχα αναφερει οτι μπορω να σας κανω να πιστεψετε οτι οποιοδηποτε led απο κινητο ειναι αρκετα καλο σε οποιοδηποτε κινητο. Γιατι -θεωρω τουλαχιστον οτι- εχω την εμπειρια να το κανω να δουλεψει σε συνδιασμο με δικιας μου επιλογης υπαρχοντα φωτισμο που δεν θα ξερετε.)

 

Δοκιμασε να δεις πως βγαινουν οι εικονες που παιρνεις στο κινητο μειωνοντας το κλειστρο.

Ακομα και τωρα μεσημεριατικα.βαλε iso100 πχ και κλειστρο 1/32.000 (ναι ..32Κ) να δεις περιπου τι σοι εικονα θα παρεις.

Βαλε τωρα και υπαρχοντα εξωτερικο φωτισμο και εχεις ετοιμη "βραδινη" φωτο μεσημεριατικα.

(βασικα μεσημερι ειναι ψιλοαδυνατο αλλα προς σουρουπο ερχεται και "κουμπωνει" περισσοτερο η ενταση των φωτων στους δρομους με το υπαρχον φως απο τον ηλιο.)

(εξαιρεση οταν χρησιμοποιεις φωτα για να φωτισεις αντικειμενο -προτραιτο πχ- και οχι περιοχη)

 

Απο οπου και να το πιασεις και προς οπου και να κινηθεις το θεμα ειναι τεχνικο. Ειτε αφορα τον αισθητηρα και τις ικανοτητες του στη διαχειριση του φωτος ειτε τον χειριστη και τις δικες του ικανοτητες για την διαχειριση παλι του φωτος. Απλα ο χειριστης επιλεγει αν θελει να χρησιμοποιησει και τεχνητο φως προς οφελος του. Κατι που σημαινει οτι πρεπει να ξερει και πως να το χρησιμοποιει ..οχι απλα να εχει.

 

Το τι θα επιλεξεις να σε ενδιαφερει και τι οχι ειναι ενα συντομο μονοπατι στο τελικο αποτελεσμα που δεν υπαρχει εξαρχης.

Ακομα και τι κλειστρο ειναι επιτρεπομενο-απαραιτητο-απαιτουμενο (διαλεξε μια λεξη) ειναι κατι που θελει εμπειρια και ενασχοληση και οχι απλο copy paste.

Το δε θεμα επεξεργασιας ειναι αλλο κεφαλαιο...υπερτεραστιο. Επισης μαγικο κουμπακι δεν υπαρχει.

 

Στη τελικη ας μην ανεβαζουν (μονο) φωτο αυτοι που θελετε να βλεπετε φωτος. Ανεβαστε δικες σας και πειραματιστειτε γυρω απο αυτες. Ειναι πιο δοκιμη διαδικασια.

 

παντως το σουρουπο ειναι απο τις πιο δυσκολες στιγμες για να εχεις καλο αποτελεσμα, εκει λιγο πριν αναψουν τα φωτα στους δρομους, δεν το εχω ψαξει και θελω να το ψαξω λιγο, δεν ξερω αν κανω λαθος, τι νομιζεις;

Link to comment
Share on other sites

Και οτιδηποτε αλλο απο αυτα που πιστευετε οτι θα σας βοηθησουν ειναι τεχνικα θεματα εως ακρως τεχνικα θεματα.

 

πχ αυτη η φωτογραφια.

 

https://www.flickr.com/photos/64458592@N05/17015051769/in/photostream/

 

(ναι ειναι του paok4270..την ειχε βαλει παλιοτερα)

 

Δεν μπορω να φανταστω καποιον να παει να βγαλει με αυτες τις ρυθμισεις αντιστοιχη εικονα ..γιατι πολυ πιθανων να μην εχει την εμπειρια να "δει" οτι εκεινη την ωρα ειναι μερα εξω.

(τωρα 21/5 ακομα περισσοτερο..αλλα και τοτε δεν ηταν βραδυ).

 

Το ποσο φως θα αφησει να περασει ειναι στη ευχερεια του χειριστη και οχι της στιγμης.

Τραβωντας την "υποθεση" απο τα μαλλια στα ακρα οσο δε παει αν εισαι τυχερος και πετυχεις αναμα των φωτων (τωρα αυτη τη περιοδο καπου στις 9..λιγο νωριτερα εκει κοντα παντως) μπορεις να βγαλεις "αντιστοιχη" φωτο με iso 40 και κλειστρο χωρις να εισαι στο 1/7.

Και ολοι θα μεινουν με το στομα ανοιχτο για το ποσο καλα αποδιδει το "βραδυ" που καθε αλλο παρα βραδυ θα ειναι.

(για αυτο ειχα αναφερει οτι μπορω να σας κανω να πιστεψετε οτι οποιοδηποτε led απο κινητο ειναι αρκετα καλο σε οποιοδηποτε κινητο. Γιατι -θεωρω τουλαχιστον οτι- εχω την εμπειρια να το κανω να δουλεψει σε συνδιασμο με δικιας μου επιλογης υπαρχοντα φωτισμο που δεν θα ξερετε.)

 

Δοκιμασε να δεις πως βγαινουν οι εικονες που παιρνεις στο κινητο μειωνοντας το κλειστρο.

Ακομα και τωρα μεσημεριατικα.βαλε iso100 πχ και κλειστρο 1/32.000 (ναι ..32Κ) να δεις περιπου τι σοι εικονα θα παρεις.

Βαλε τωρα και υπαρχοντα εξωτερικο φωτισμο και εχεις ετοιμη "βραδινη" φωτο μεσημεριατικα.

(βασικα μεσημερι ειναι ψιλοαδυνατο αλλα προς σουρουπο ερχεται και "κουμπωνει" περισσοτερο η ενταση των φωτων στους δρομους με το υπαρχον φως απο τον ηλιο.)

(εξαιρεση οταν χρησιμοποιεις φωτα για να φωτισεις αντικειμενο -προτραιτο πχ- και οχι περιοχη)

 

Απο οπου και να το πιασεις και προς οπου και να κινηθεις το θεμα ειναι τεχνικο. Ειτε αφορα τον αισθητηρα και τις ικανοτητες του στη διαχειριση του φωτος ειτε τον χειριστη και τις δικες του ικανοτητες για την διαχειριση παλι του φωτος. Απλα ο χειριστης επιλεγει αν θελει να χρησιμοποιησει και τεχνητο φως προς οφελος του. Κατι που σημαινει οτι πρεπει να ξερει και πως να το χρησιμοποιει ..οχι απλα να εχει.

 

Το τι θα επιλεξεις να σε ενδιαφερει και τι οχι ειναι ενα συντομο μονοπατι στο τελικο αποτελεσμα που δεν υπαρχει εξαρχης.

Ακομα και τι κλειστρο ειναι επιτρεπομενο-απαραιτητο-απαιτουμενο (διαλεξε μια λεξη) ειναι κατι που θελει εμπειρια και ενασχοληση και οχι απλο copy paste.

Το δε θεμα επεξεργασιας ειναι αλλο κεφαλαιο...υπερτεραστιο. Επισης μαγικο κουμπακι δεν υπαρχει.

 

Στη τελικη ας μην ανεβαζουν (μονο) φωτο αυτοι που θελετε να βλεπετε φωτος. Ανεβαστε δικες σας και πειραματιστειτε γυρω απο αυτες. Ειναι πιο δοκιμη διαδικασια.

 

Δε συμφωνω....δεν ηταν μερα εξω ηταν σουρουπο.

Η συλληψη της ατμοσφαιρας ειναι συγκλονιστικη στη συγκεκριμμενη φωτογραφια.

Link to comment
Share on other sites

http://photographic-central.blogspot.gr/2012/01/sony-cybershot-dsc-v3-review-cybershot.html

 

Scrollare για να δεις το "laser" grid pattern των sony τα παλια τα χρονια εκεινα.

 

Ολοκληρωμενο συστημα εστιασης δε ξερω τι πρεπει να εχει για να το πεις ετσι. Αποτελειται απο πολλα μερη και εξαταζεις καθε φορα το ενα.

Πιο πολυ στεκει απλα να το αφησεις ως "βοηθητικα".

Για να το βλεπεις η οχι εχει σχεση με το αν το "Φως" που εκπεμπεται ειναι στο ορατο φασμα η οχι. Απο κει και επειτα ειναι θεμα ρυθμισεων να ορισεις τη σωστη εστιαση.

(εστιασμενο αντικειμενο στο ir φασμα δεν θα ειναι εστιασμενο στο ορατο φασμα).

 

Κοιταξε ολοκληρωμενο συστημα εστιασης ειναι το phase/contrast detection, συνδιασμος αυτων ακομα καλυτερα, το laser AF απο οτι το εψαξα λιγο και εκανα και το απλουστατο να κλεισω το laser beam με το δακτυλο δεν ειναι ο μονος τροπος που κανει focus το κινητο, πιθανοτατα να βοηθαει με καποιο τροπο, ισως να δουλευει σε hybrid mode με το contrast detection ωστε να βρισκει γρηγορα εστιαση, χωρις να σκαναρει μπρος πισω ολο το καρε. Δεν θεωρω οτι ειναι απλα assist του στυλ ριχνω φως να δουλεψει το phase/contrast detection, ειναι κατι περισσοτερο, δεν ξερω ομως τι ακριβεια/ταχυτητα θα ειχε απο μονο του. Αυτη η sony που ποσταρες, εκανε actual grid, εβλεπες φως δηλαδη με pattern ωστε να διμιουργησει contrast και να δουλεψει το AF ακομα και στο σκοταδι. Στο G3, δεν φαινεται τιποτα, η ακτινα ειναι υπεριωδης και δεν φαινεται, αυτο δεν σημαινει οτι δεν την βλεπει και ο αισθητηρας βεβαια, αλλα σε αλλα αρθρα διαβαζω οτι μετραει την αποσταση οπως τα laser μετρα, σε αλλα οτι ειναι assist για το contrast detection. Οπως και να εχει ειναι γρηγορο και εστιαζει σε απιστευτα χαμηλο φωτισμο.

Link to comment
Share on other sites

παντως το σουρουπο ειναι απο τις πιο δυσκολες στιγμες για να εχεις καλο αποτελεσμα, εκει λιγο πριν αναψουν τα φωτα στους δρομους, δεν το εχω ψαξει και θελω να το ψαξω λιγο, δεν ξερω αν κανω λαθος, τι νομιζεις;

 

Eξαρταται τι θες να δειξεις και τι θες να κανεις .Τα παντα εχουν σχεση με αυτο που θελεις και οχι αυτο που βλεπεις.

Οποτε δε μπορω να πω ουτε ναι ουτε οχι..

Αν υποθεσουμε οτι κραταει μιση ωρα η δυση του ηλιου (λιγο παραπανω αλλα οκ) εχεις λιγα λεπτα που θα μεταβεις απο "πολυ" σε λιγοστο φως.

και ακομα λιγοτερα να θεσεις την οποια εκθεση θελησεις με τις οποιες ρυθμισεις ...θελησεις.

 

Δε συμφωνω....δεν ηταν μερα εξω ηταν σουρουπο.

Η συλληψη της ατμοσφαιρας ειναι συγκλονιστικη στη συγκεκριμμενη φωτογραφια.

 

Συγκλονιστικο θα ηταν να μπορεις να το κανεις καθε μερα. Ειναι θεμα ρυθμισεων την εκαστοτε καταλληλη στιγμη και οχι θεμα τυχης.

Μικροδιαφορες ναι..θα υπαρξουν αλλα πιστευω οτι και σημερα να το παλεψεις θα βρεις γρηγορα ενα κλειστρο ακομα και σε iso40 να δειξεις κατι αντιστοιχο.

Δεν ειναι αναγκη να το δοκιμασεις μετα τις 9 γιατι μαλλον δεν θα πετυχει...Πριν τις 9 με δικο σου κλειστρο ..οχι αυτοματο.

(τωρα κακως βαζω ωρα μιας και δεν μπορω να ξερω με τετοια ακριβεια την οποια φωτεινοτητα εχεις..αλλα μπορεις να μικρυνεις το κλειστρο οσο θες..να το μεγαλωσεις πανω απο 1/7 ειναι δυσκολο ..εκτος αν ανεβαζεις παλι iso.).

Και πριν τις 9 εννοω απο 10-15 λεπτα εως 5 λεπτακια πριν. (που και παλι δεν ξερω τι φωτεινοτητα εχεις στη περιοχη σου συννεφια κλπ) Με βαση δυση του ηλιου "παω". Αν εχεις βουνο πχ και σου κρυβει τη δυση θα εχεις και αλλη φωτεινοτητα και προφανως και καμμια σχεση η συγκεκριμενη ωρα. Προφανως και γενικοτερη συννεφια μεταβαλει την οποια φωτεινοτητα.

Και τωρα παντως..σουρουπο το λες. (εδω εχει συννεφοκαμα..μαλλον παμε για βροχη βραδυ)

 

----- προσθήκη μηνύματος 18 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κοιταξε ολοκληρωμενο συστημα εστιασης ειναι το phase/contrast detection, συνδιασμος αυτων ακομα καλυτερα, το laser AF απο οτι το εψαξα λιγο και εκανα και το απλουστατο να κλεισω το laser beam με το δακτυλο δεν ειναι ο μονος τροπος που κανει focus το κινητο, πιθανοτατα να βοηθαει με καποιο τροπο, ισως να δουλευει σε hybrid mode με το contrast detection ωστε να βρισκει γρηγορα εστιαση, χωρις να σκαναρει μπρος πισω ολο το καρε. Δεν θεωρω οτι ειναι απλα assist του στυλ ριχνω φως να δουλεψει το phase/contrast detection, ειναι κατι περισσοτερο, δεν ξερω ομως τι ακριβεια/ταχυτητα θα ειχε απο μονο του. Αυτη η sony που ποσταρες, εκανε actual grid, εβλεπες φως δηλαδη με pattern ωστε να διμιουργησει contrast και να δουλεψει το AF ακομα και στο σκοταδι. Στο G3, δεν φαινεται τιποτα, η ακτινα ειναι υπεριωδης και δεν φαινεται, αυτο δεν σημαινει οτι δεν την βλεπει και ο αισθητηρας βεβαια, αλλα σε αλλα αρθρα διαβαζω οτι μετραει την αποσταση οπως τα laser μετρα, σε αλλα οτι ειναι assist για το contrast detection. Οπως και να εχει ειναι γρηγορο και εστιαζει σε απιστευτα χαμηλο φωτισμο.

 

Ολα υποβοηθηση ειναι.

ειτε laser ειτε απλα "φως".

Και μονος σου το γραφεις..("πιθανοτατα να βοηθαει με καποιο τροπο").

Kαι το rgb tracking sensor και αυτο υποβοηθηση ειναι..Δεν εχει νοημα να το ψαχνεις αν ειναι "ετσι" η "γιουβετσι" :p

Moνο το pd/cd που ειναι στο σενσορα(σε κινητα εως μιρορλες) μπορει να επιλεψει εστιαση. Οτιδηποτε αλλο ειναι πληροφορια που χρησιμοποιει ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

Link to comment
Share on other sites

@saleakos οσο παω και το συμπαθω περισσοτερο το mx4...Θεωρω οτι ειναι απο τις καλυτερες καμερες σε android. Φαινεται οτι το note 4 χρησιμοποιει saturation και oversharpen φιλτρα για να πιασει μια πιο καθαρη και ζωντανη εικονα ενω το meizu παιζει πιο συντηρητικα με πιο πολυ φυσικοτητα.

Αν ειχα την δυνατοτητα θα επαιρνα ενα για να το συγκρινω με το 1020 και να τα λιωσω στις δοκιμες, αν και το 1020 λογικα θα ειχε προβαδισμα, θεωρω οτι θα ηταν πολυ κοντα. (σαν συσκευες δεν το συζητω το mx4 το θεωρω πολυ καλυτερο).

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...