Jump to content

LG Arena (KM900)


chris7_
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα...παιδια εχω αγανακτησει..εχω το αρενα ειχε ενα προβλημα η οθονη και δεν ανταποκρινοταν απο τη μεση και κατω...το παω στο service στη σινωπης ,αμπελοκηπους και το αφηνω λεγοντας μου οτι θα με ενημερωσουν. για την παραλαβη.ολα καλα μεχρι που δεχομαι ενα τηλεφωνημα που μου ελεγε οτι η επισκευη κοστιζει 216,9e. λογω του οτι εχει περασει νερο στην πλακετα...τρελαθηκα...το κινητο ποτε δεν εχει ερθει σε επαφη με νερο και φυλασσεται με την αυθεντικη θηκη της lg για το arena.επιπλεον ενημερωνουν οτι χρειαζονται και 7 ευρω για τον ελεγχο...ειλικρινα δεν ξερω τι θα γινει...ημουν σε δουλεια οταν με πηραν και δεν μπορουσα να μιλησω.εχω νευριασει τοσο πολυ που δεν ξερω και εγω τι θα γινει.δηλαδη μου λενε πετα το κινητο σου και δωσε μας και 7 ευρω νταβα...κι .ειλικρινα δεν ξερω τι θα κανω...ας σταματησει αυτο το πραγμα με τα "νερα" και τις "υγρασιες" στις πλακετες οταν δεν μπορουν να φτιαξουν τη συσκευη η ειναι ακριβη η επισκευη....αυριο θα γινει μαχη στους αμπελοκηπους...οποιοσ θελει ερχεται να δει το ματς...εχω τρελαθει...δεν θα το αφησω ετσι

 

φιλε με αγχωσες πολυ τωρα,

κ σε μενα κατι τετοιο παιζει με την οθονη,δεν ανταποκρινεται μερικες φορες καθολου κ μερικες στη μεση...γενικα τα εχει παιξει!

ελεγα να του κανω πρωτα ενα φλασαρισμα κ αν δεν φτιαξει να το στειλω για σερβις...θα πουν τιποτε τετοιο κ σε μενα κ τι να κανω απο το τηλ...

κανεις αλλος καμια ιδεα???

Samsung Galaxy S4

Xiaomi redmi 3 note

Xiaomi redmi 3

Lenovo K3 note

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ρε παιδια σκεφτομαι παρα πολυ να αγορασω το arena αλλα τωρα τελευτεα ακουο ολο και περισοτερους να εχουν διαφορα προβλιματα τι να κανω??????
Link to comment
Share on other sites

224 ευρό για να στο φτιάξουν? 240 κάνει η συσκευή καινούρια πες τους... τι άλλο θα ακούσουμε!!

 

Η τιμή πώλησης της συσκευής δεν έχει σχέση με την τιμή των ανταλλακτικών (και της εργασίας) η οποία δεν αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου (ενώ η τιμή του κινητού πέφτει).

 

Τώρα, για να λένε αυτοί για υγρασία, κάτι θα ξέρουν....στο κάτω κάτω , από την τσέπη τους θα πλήρωναν την επισκευή?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σκεφτομαι παρα πολυ να αγορασω το arena αλλα τωρα τελευτεα ακουο ολο και περισοτερους να εχουν διαφορα προβλιματα τι να κανω??????

 

Η συσκευή δεν έχει προβλήματα. Τώρα, αν κάποιου μεμονωμένα του χάλασε, αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες.

 

Καλησπέρα.

Είμαι ανάμεσα στο LG Arena KM900 και το Nokia 5800. Μπορεί κάποιος να προτείνει ποιο είναι καλύτερο

Ευχαριστώ.

 

Εξαρτάται από τις απαιτήσεις σου. Το πλεονεκτήματα του αρένα είναι η οθόνη, η κάμερα, το βίντεο η μεγάλη ενσωματωμένη μνήμη και οι πιο μαζεμένες διαστάσεις. (ίσως και η αναπαραγωγή μουσικής).

 

Το 5800 πλεονεκτεί στην μπαταρία και στη δυνατότητα εγκατάστασης επιπλέον προγραμμάτων. Είναι καλύτερο στα μέιλ και στον web browser.

Τέλος, το 5800 έχει εγνωσμένα προβλήματα λογισμικού. Μέχρι σήμερα δεν έχουν διορθωθεί όλα.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή πώλησης της συσκευής δεν έχει σχέση με την τιμή των ανταλλακτικών (και της εργασίας) η οποία δεν αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου (ενώ η τιμή του κινητού πέφτει).

 

Τώρα, για να λένε αυτοί για υγρασία, κάτι θα ξέρουν....στο κάτω κάτω , από την τσέπη τους θα πλήρωναν την επισκευή?

 

συγγνωμη φιλε αλλα δεν νομιζω οτι το θεμα στην προκειμενη περιπτωση ειναι το ποιος θα βαλει απο την τσεπη του τα ανταλλακτικα...το θεμα ειναι η κοροιδια και το δηθεν "υγρο" που βρεθηκε στην πλακετα του κινητου μου το οποιο μπορει οπως μου ειπαν να περασε "απο τον ιδρωτα του χεριου μου"...μιλαμε για ελεεινες διακιολογιες...το κινητο μου δεν εχει ερθει σε επαφη με νερο ουδεποτε,φυλασσεται σε θηκη και δεν ειμαι τοσο χαζος να το παω για επισκευη στο επισημο service point ενω ξερω οτι το εχω βρεξει...και το χειροτερο ειναι οτι η απαντηση της lg ειναι οτι δεν μπορει να κανει κατι απο τη στιγμη που το service εχει βγαλει το κινητο μου εκτος εγγυησης ενω παραλληλα συμφωνει με τον τροπο της οτι εχω δικιο για τις "δηθεν" υγρασιες και υγρα που εντοπιζονται στις πλακετες οταν η επισκευη ειναι ακριβη.και δεν τα βαζουν απο την τσεπη τους αλλα σιγουρα το κοστος επισκευης καποιον επιβαρυνει.δεν νομιζω οτι το να παραβλεπεις αυτα που ξερεις και εσυ και εγω οτι γινονται στα service βοηθαει στη συζητηση.και οχι "δεν ξερουν κατι αυτοι" οταν μιλουν για υγρα στο κινητο μου...νομιζω ξερω καλυτερα απο αυτους αν εχω ριξει νερο στο κινητο μου η αν το εχω εκθεσει σε υγρασια...φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

_προς ddr2 _ συγγνωμη φιλε αλλα δεν νομιζω οτι το θεμα στην προκειμενη περιπτωση ειναι το ποιος θα βαλει απο την τσεπη του τα ανταλλακτικα...το θεμα ειναι η κοροιδια και το δηθεν "υγρο" που βρεθηκε στην πλακετα του κινητου μου το οποιο μπορει οπως μου ειπαν να περασε "απο τον ιδρωτα του χεριου μου"...μιλαμε για ελεεινες διακιολογιες...το κινητο μου δεν εχει ερθει σε επαφη με νερο ουδεποτε,φυλασσεται σε θηκη και δεν ειμαι τοσο χαζος να το παω για επισκευη ενω ξερω οτι το εχω βρεξει...και το χειροτερο ειναι οτι η απαντηση της lg ειναι οτι δεν μπορει να κανει κατι απο τη στιγμη που το service εχει βγαλει το κινητο μου εκτος εγγυησης ενω παραλληλα συμφωνει με τον τροπο του οτι εχω δικιο για τις "δηθεν" υγρασιες στις πλακετες οταν η επισκευη ειναι ακριβη.και δεν τα βαζουν απο την τσεπη τους αλλα σιγουρα το κοστος επισκευης καποιον επιβαρυνει.δεν νομιζω οτι το να παραβλεπεις αυτα που ξερεις και εσυ και εγω οτι γινονται στα service βοηθαει στη συζητηση.και οχι "δεν ξερουν κατι αυτοι "οταν μιλουν για υρα στο κινητο μου...νομιζω ξερω καλυτερα απο αυτους αν εχω ριξει νερο στο κινητο μου η αν το εχω εκθεσει σε υγρασια...φιλικα

 

 

Φίλε μου είναι μεγάλο ζήτημα αυτό.

Και εγώ λέω ότι οκ, μπορεί αυτοί να βούτηξαν το κινητό σε ένα κουβά με νερό και μετά λένε για υγρα.

Αλλά από την άλλη, γιατί να το κάνουν αυτό? Αφού δεν πληρώνουν αυτοί.

Δεν ξέρω τι να πώ. Ειλικρινά.

Τα ίδια ακούω από όλες τις μάρκες. Τουλάχιστον η LG έχει ένα αξιοπρεπές σέρβις.

Πάντως, τα προβλήματα που αναφέρονται στην οθόνη, όντως μυρίζουν υγρασία.

Επίσης, πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι αν πχ βρέχει και περαπατάει στο δρόμο μιλώντας, το κινητό θα πάρει νερά και μετά θα χαλάσει.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είναι μεγάλο ζήτημα αυτό.

Και εγώ λέω ότι οκ, μπορεί αυτοί να βούτηξαν το κινητό σε ένα κουβά με νερό και μετά λένε για υγρα.

Αλλά από την άλλη, γιατί να το κάνουν αυτό? Αφού δεν πληρώνουν αυτοί.

Δεν ξέρω τι να πώ. Ειλικρινά.

Τα ίδια ακούω από όλες τις μάρκες. Τουλάχιστον η LG έχει ένα αξιοπρεπές σέρβις.

Πάντως, τα προβλήματα που αναφέρονται στην οθόνη, όντως μυρίζουν υγρασία.

Επίσης, πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι αν πχ βρέχει και περαπατάει στο δρόμο μιλώντας, το κινητό θα πάρει νερά και μετά θα χαλάσει.

 

δεν ξερω τι μυριζει "υγρασια "και τι οχι ...αυτο που ξερω εγω ειναι το αν το ειχα εκθεσει σε νερο η βροχη η το βουτηξα στο μελι και τους το πηγα ...και κατι τετοιο δεν εχει γινει ποτε...δεν εχει ερθει σε επαφη με υγρο οπως μου ειπαν ουτε ζω σε στεπα με τροπικο κλιμα..και το οτι η επισημη απαντηση της lg ειναι οτι "δεν τους απασχολει"αν εγω απο δω και περα δεν ξαναγορασω lg...ετσι μου δειχνουν οτι με αγνοουν σαν πελατη και δεν μου παρεχουν υποστηριξη οταν μου λενε πληρωσε μας 216 ευρω να στο φτιαξουμε και αλλα 7 ευρωπουλακια επειδη σου ανοιξαμε το κινητο(τα 7 ευρω μου τα ειπαν εκ των υστερων οτι θα τα πληρωσω και οχι οταν παρεδωσα για σερβις)...τα λογια ειναι περιττα φιλε μου.πιστεψε με.και οχι "το αξιοπρεπες σερβις" που αναφερεις τουλαχιστον σε εμενα δεν ισχυει...αλλα ειναι δυσκολο να με καταλαβεις και εσυ και αλλοι...αλλα ειναι τουλαχιστον λυπηρο και απογοητευτικο να σε κοροιδευουν μπροστα στα ματια σου

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι μυριζει "υγρασια "και τι οχι ...αυτο που ξερω εγω ειναι το αν το ειχα εκθεσει σε νερο η βροχη η το βουτηξα στο μελι και τους το πηγα ...και κατι τετοιο δεν εχει γινει ποτε...δεν εχει ερθει σε επαφη με υγρο οπως μου ειπαν ουτε ζω σε στεπα με τροπικο κλιμα..και το οτι η επισημη απαντηση της lg ειναι οτι "δεν τους απασχολει"αν εγω απο δω και περα δεν ξαναγορασω lg...ετσι μου δειχνουν οτι με αγνοουν σαν πελατη και δεν μου παρεχουν υποστηριξη οταν μου λενε πληρωσε μας 216 ευρω να στο φτιαξουμε και αλλα 7 ευρωπουλακια επειδη σου ανοιξαμε το κινητο(τα 7 ευρω μου τα ειπαν εκ των υστερων οτι θα τα πληρωσω και οχι οταν παρεδωσα για σερβις)...τα λογια ειναι περιττα φιλε μου.πιστεψε με.και οχι "το αξιοπρεπες σερβις" που αναφερεις τουλαχιστον σε εμενα δεν ισχυει...αλλα ειναι δυσκολο να με καταλαβεις και εσυ και αλλοι...αλλα ειναι τουλαχιστον λυπηρο και απογοητευτικο να σε κοροιδευουν μπροστα στα ματια σου

Αυτό που σου συνέβη είναι ενδιαφέρον (έχει συμβεί και σε μένα με άλλη εταιρία, της οποίας προϊόντα δεν ξαναπήρα και έχω δικαιωθεί, μέ κάποιες βέβαια παραλλαγές, αλλά η αιτία ήταν η ίδια-υγρασία),κακό βέβαια, αλλά ενδιαφέρον.Και ενδιαφέρον είναι από νομική πλευρά.Εγώ το κυνήγησα μέχρι τέλους και λόγω νομικού επαγγέλματος.Λύθηκε εξωδικαστικά , αν και ήμουν αποφασισμένος ηθικά πάντα να το πάω δικαστικά.

Καταρχάς να σου πω ότι ξέρω απόλυτα πως νιώθεις.Κατά δεύτερον και παίρνοντας ως δεδομένο ότι αυτό που έγινε δεν οφείλεται σε δική σου υπαιτιότητα,θα πρέπει να κάνεις κάποια βήματα εφόσον είσαι αποφασισμένος να μην το αφήσεις.

Καταρχάς όλες οι εταιρίες ποντάρουν στο ότι ο καταναλωτής ποτέ δε θα πάει δικαστικά για μια υπόθεση 200-300 Ευρώ.Με την έννοια ότι μέχρι να δικαστεί αυτή η υπόθεση, ο καταναλωτής θα έχει ξοδέψει πολλά παραπάνω σε αμοιβές δικηγόρου κλπ κλπ.

Τι μπορείς να κάνεις:

Επικοινωνείς ξανά μαζί τους και τους ενημερώνεις για κάποιες κινήσεις που θα κάνεις.Εφόσον νιώθεις ότι αδικείσαι, έχεις έννομο συμφέρον να πράξεις αυτές.Αυτές είναι:

1)Εmail στην επίσημη Κορεάτικη LG και στην LG Hellas ,όπου αναλύεις το ιστορικό και ταυτόχρονα τους λες ότι σου ζήτησαν 7 ευρώ για το άνοιγμα της συσκευής.

2)Επίσημη καταγγελία στην δ/νση εμπορίου στη νομαρχία σου.

3)Επίσημη καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Πάμε στα άλλα τώρα.Μπορείς μέσω εξωδίκου (απαιτεί δικηγόρο,δικαστικό επιμελητή , άρα και χρήματα δικά σου-τα οποία βέβαια ζητάς να στα δώσουν αυτοί μετά) να τους κοινοποιήσεις πως σε περίπτωση μη επισκευής του κινητού, θα τους πας δικαστικά.Καταλαβαίνεις ότι θα χρειαστείς δικηγόρο.

(Ανοίγω μια παρένθεση εδώ.Μπορεί σε πολλούς να φανεί παράξενο αυτό, ο δρόμος ο δικαστικός.Αλλά σκεφτείτε αν κάποιοι είχαν πάει δικαστικώς και είχαν δικαιωθεί, έχοντας κάποιες αποφάσεις στα χέρια μας, πόσο πιο απλά θα ήταν τα πράγματα για εμάς τους καταναλωτές).

Οπλίσου με υπομονή και μη κάνεις πίσω.Θα ζητήσεις γραπτά τη δική τους έκθεση που θα αναφέρει ότι το κινητό πήρε υγρασία.

Για τα 7 ΕΥΡΩ:Απαράδεκτοι, είναι υποχρέωσή τους να εξετάσουν το κινητό, δεν το σχολιάζω καν και επιπλέον ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ακούω κάτι τέτοιο.Επ ουδενί δε θα καταβάλλεις αυτά τα χρήματα.

Ο ddr2 έχει δίκιο, το σέρβις της LG είναι από τα καλύτερα εκεί έξω και εμένα μου κάνει τεράστια εντύπωση.

Προφανώς θα ισχυριστούν ότι πήρε υγρασία λόγω ιδρώτα.Ενημέρωσέ μας πάντως πως θα πάει το πράγμα.

Και κάτι τελείως δεοντολογικό:Ο ρόλος μου εδώ είναι ρόλος moderator και όχι δικηγόρου.Το ότι δίνω νομικές συμβουλές όπου κρίνω ότι μπορώ, μου το επιτρέπει ο Κώδικας περί Δικηγόρων (τα ξέρει ο συνάδελφος ddr2) και ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ για να βρω κάποιον πελάτη ή ο,τιδήποτε άλλο. :) Αυτό σε περίπτωση που κάποιος πει ή νομίσει ο,τιδήποτε.

Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά τα λες φίλε συνάδελφε.

Ωστόσο, η LG δεν είναι υποχρεωμένη να δικαιολογήσει την ύπαρξη υγρασίας (πχ ιδρώτας).

Αυτό που ξέρει και διαπιστώνει είναι ότι, σύμφωνα με το δείκτη υγρασίας (που φαντάζομαι ότι υπάρχει μέσα στη συσκευή) το τηλέφωνο έχει πάρει υγρασία. Πώς, πότε και γιατί δεν την ενδιαφέρουν.

Οπότε, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι δύσκολο (αδύνατο θα έλεγα) για τον φίλο να αποδείξει αυτό που τον συμφέρει, ότι δηλαδή η συσκευή δεν είχει πάρει υγρασία μέχρι τη στιγμή που παραδόθηκε στο σέρβις.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα προβλημα βαζω με βαση τν οδηγο του jim dem το WE TRAVEL αλλα οταν κανω εγκατασταση το .jad μου βγαζει μυνημα αποτυχια ελεγχου ταυτοτητας!!!!!!! ξερει κανεις κατι πλζ????:(:(:blink::blink:
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα προβλημα βαζω με βαση τν οδηγο του jim dem το WE TRAVEL αλλα οταν κανω εγκατασταση το .jad μου βγαζει μυνημα αποτυχια ελεγχου ταυτοτητας!!!!!!! ξερει κανεις κατι πλζ????:(:(:blink::blink:

Vodafone είναι το κινητό;

Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και παλί! Μια ερώτηση... VL συσκευή με V10v firmware. μπαίνω στις επαφές και καθώς μετακινούμαι πάνω κάτω γρήγορα σ'αυτές με τα βελάκια που εμφανίζονται δεξιά στην οθόνη στο κέντρο της οθόνης εμφανίζεται ένα μαύρο ημιδιαφανές κουτάκι το οποίο κανονικά θα έπρεπε να δείχνει το αρχικό γράμμα του επιθέτου ή του ονόματος (?)... αλλά δεν δείχνει δείχνει τπτ είναι σκέτο το κουτάκι... επίσης οι επαφές είναι ναι μεν αλφαβιτικά ταξινομιμένες αλλά όχι χωρισμένες ανά γράμμα όπως νομίζω πρέπει (?)... μπορώ να κάνω κάτι ή φταίει αποκλειστικά το firmware?

επίσης τα χρώματα στις 4 οθόνες μπορούμε να τα αλλάξουμε? να βάλουμε wallpapers της επιλογής μας?

τέλος το .jar για να κάνω εγκατάσταση στο τηλ τον opera mini σε ποιον φάκελο πρέπει να το βάλω? μόνο με το .jar γίνεται η εγκατάσταση ή χρειάζομαι κι άλλο αρχείο?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου συνέβη είναι ενδιαφέρον (έχει συμβεί και σε μένα με άλλη εταιρία, της οποίας προϊόντα δεν ξαναπήρα και έχω δικαιωθεί, μέ κάποιες βέβαια παραλλαγές, αλλά η αιτία ήταν η ίδια-υγρασία),κακό βέβαια, αλλά ενδιαφέρον.Και ενδιαφέρον είναι από νομική πλευρά.Εγώ το κυνήγησα μέχρι τέλους και λόγω νομικού επαγγέλματος.Λύθηκε εξωδικαστικά , αν και ήμουν αποφασισμένος ηθικά πάντα να το πάω δικαστικά.

Καταρχάς να σου πω ότι ξέρω απόλυτα πως νιώθεις.Κατά δεύτερον και παίρνοντας ως δεδομένο ότι αυτό που έγινε δεν οφείλεται σε δική σου υπαιτιότητα,θα πρέπει να κάνεις κάποια βήματα εφόσον είσαι αποφασισμένος να μην το αφήσεις.

Καταρχάς όλες οι εταιρίες ποντάρουν στο ότι ο καταναλωτής ποτέ δε θα πάει δικαστικά για μια υπόθεση 200-300 Ευρώ.Με την έννοια ότι μέχρι να δικαστεί αυτή η υπόθεση, ο καταναλωτής θα έχει ξοδέψει πολλά παραπάνω σε αμοιβές δικηγόρου κλπ κλπ.

Τι μπορείς να κάνεις:

Επικοινωνείς ξανά μαζί τους και τους ενημερώνεις για κάποιες κινήσεις που θα κάνεις.Εφόσον νιώθεις ότι αδικείσαι, έχεις έννομο συμφέρον να πράξεις αυτές.Αυτές είναι:

1)Εmail στην επίσημη Κορεάτικη LG και στην LG Hellas ,όπου αναλύεις το ιστορικό και ταυτόχρονα τους λες ότι σου ζήτησαν 7 ευρώ για το άνοιγμα της συσκευής.

2)Επίσημη καταγγελία στην δ/νση εμπορίου στη νομαρχία σου.

3)Επίσημη καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Πάμε στα άλλα τώρα.Μπορείς μέσω εξωδίκου (απαιτεί δικηγόρο,δικαστικό επιμελητή , άρα και χρήματα δικά σου-τα οποία βέβαια ζητάς να στα δώσουν αυτοί μετά) να τους κοινοποιήσεις πως σε περίπτωση μη επισκευής του κινητού, θα τους πας δικαστικά.Καταλαβαίνεις ότι θα χρειαστείς δικηγόρο.

(Ανοίγω μια παρένθεση εδώ.Μπορεί σε πολλούς να φανεί παράξενο αυτό, ο δρόμος ο δικαστικός.Αλλά σκεφτείτε αν κάποιοι είχαν πάει δικαστικώς και είχαν δικαιωθεί, έχοντας κάποιες αποφάσεις στα χέρια μας, πόσο πιο απλά θα ήταν τα πράγματα για εμάς τους καταναλωτές).

Οπλίσου με υπομονή και μη κάνεις πίσω.Θα ζητήσεις γραπτά τη δική τους έκθεση που θα αναφέρει ότι το κινητό πήρε υγρασία.

Για τα 7 ΕΥΡΩ:Απαράδεκτοι, είναι υποχρέωσή τους να εξετάσουν το κινητό, δεν το σχολιάζω καν και επιπλέον ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ακούω κάτι τέτοιο.Επ ουδενί δε θα καταβάλλεις αυτά τα χρήματα.

Ο ddr2 έχει δίκιο, το σέρβις της LG είναι από τα καλύτερα εκεί έξω και εμένα μου κάνει τεράστια εντύπωση.

Προφανώς θα ισχυριστούν ότι πήρε υγρασία λόγω ιδρώτα.Ενημέρωσέ μας πάντως πως θα πάει το πράγμα.

Και κάτι τελείως δεοντολογικό:Ο ρόλος μου εδώ είναι ρόλος moderator και όχι δικηγόρου.Το ότι δίνω νομικές συμβουλές όπου κρίνω ότι μπορώ, μου το επιτρέπει ο Κώδικας περί Δικηγόρων (τα ξέρει ο συνάδελφος ddr2) και ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ για να βρω κάποιον πελάτη ή ο,τιδήποτε άλλο. :) Αυτό σε περίπτωση που κάποιος πει ή νομίσει ο,τιδήποτε.

 

εγω φιλε spidey δλδ που νομιζω οτι πηρε υγρασια απο πολυ λιγο ποτο που ειχε πανω το τραπεζι δεν εχω καμια τυχη με το σερβις κ με το κινητο???

ειναι για πεταμα πλεον???η μπορω να κανω κατι?

Samsung Galaxy S4

Xiaomi redmi 3 note

Xiaomi redmi 3

Lenovo K3 note

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα προβλημα βαζω με βαση τν οδηγο του jim dem το WE TRAVEL αλλα οταν κανω εγκατασταση το .jad μου βγαζει μυνημα αποτυχια ελεγχου ταυτοτητας!!!!!!! ξερει κανεις κατι πλζ????:(:(:blink::blink:

 

επειδη και εγω αντιμετοπιζα το ιδιο προβλημα και το ελυσα μωλις τωρα...:D σου προτεινω να πας εδω http://we-travel.co.cc/joomla/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=31%3Av00.02-rc31-experimental&Itemid=17&lang=en

και να κατεβασεις την πιο αναβαθμισμενη εκδοση δλδ την rc31 που περιεχει τα αρχεια τα .jar και .jad ετσι τα αντικαθηστας με τα παλια και πριν κανεις οτιδιποτε κανε ενα factory rest απο το κρυφο μενου γραφοντας 1809#*900 (πριν το κανεις θα θυμηθεις να κανεις backup :!:) και μετα εκτελεις τον οδηγο του jimm και κανεις εγκατασταση πρωτα το .jad πας ωρισμο δικαιωματων και σου εχει να επιλεξεις επιτελους το να επιτρεπετε παντα ....τα υπολιπα τα εχει ο οδηγος!!:):)

Αγγελίες μόνο στο Buy & Sell !
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια!!! στο we-travel δεν θα μπορυσαμε να βολουμε ελληνικη φωνιτικη πλοηγηση απο αλλα προγραμματα navi(igo8,destinator++)που εχουν ελληνικη πλογηση?
Αγγελίες μόνο στο Buy & Sell !
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σος. Σας παρακαλω. Ξαφνικα χαλασε η οθονη του κινητου μου. Τιποτα δε κανει. Σε θεμα αφης παντα. Απλα δε πατιεται τιποτα. Εχω κανει ενα σωρο επανεκκινησεις. Το αφησα και κλειστο-ανοιχτο 2-3 μερες. Θα το πηγαινα στην κοσμοτε απο που το πηρα, αλλα εχω βαλει τη γερμανικη βερσιον. Φοβαμαι μη μου πουν πως δεν ισχυει η εγγυηση. Βαζω το καλωδιο μπας κ κανει συνδεση με το πισι να αλλαξω φιρμγουερ αλλα τιποτα. θελει επιβαιβεωση απο το κινητο. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩ. Μου αρεσει το κινητακι μου. Πειτε καμια ιδεα για ολα αυτα που σας αραδειασα.

Ευχαριστω πολυυυ. *Α απο τουμπα κ τετοια δεν ειναι. Δε νομιζω.

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3003520#post3003520

δοκίμασε το Gsmulti δεν έχεις να χάσεις τίποτε

καλή επιτυχία

 

εμένα με έσωσε δύο φορές

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3003520#post3003520

δοκίμασε το Gsmulti δεν έχεις να χάσεις τίποτε

καλή επιτυχία

 

εμένα με έσωσε δύο φορές

 

Εξηγησε λιγο ρε μαν γιατι εχει πολλα πραγματα. Θα μπορεσω να ξαναφλασαρω το κινητο?... Λες αμα το παω στην κοσμοτε να μου πουν οτι δε μπορουν να το καλυψουν με την εγγυηση?

Οποια αλλη βοηθεια καλοδεχουμενη. :(

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια!!! στο we-travel δεν θα μπορυσαμε να βολουμε ελληνικη φωνιτικη πλοηγηση απο αλλα προγραμματα navi(igo8,destinator++)που εχουν ελληνικη πλογηση?

 

Τα πάντα για ελληνική φωνητική πλοήγηση

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=256123

αν ακολουθήστε πιστά τον οδηγό εγκατάστασης του jimdem και βάλετε τους garmin χάρτες που τροποποίησα δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα με το we travel

το μόνο πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι χάρτες έχουν γλώσσα μάλλον με γερμανική διάταξη και αντί για Grevena γράφεις Ghrevena

 

http://www.lgarenatools.moonfruit.com/

το site του jimdem φοβερή δουλειά όποιος διαβάσει θα του λυθούν πολλές απορίες

Link to comment
Share on other sites

Εξηγησε λιγο ρε μαν γιατι εχει πολλα πραγματα. Θα μπορεσω να ξαναφλασαρω το κινητο?... Λες αμα το παω στην κοσμοτε να μου πουν οτι δε μπορουν να το καλυψουν με την εγγυηση?

Οποια αλλη βοηθεια καλοδεχουμενη. :(

 

Αν κολλάει η οθόνη και δεν κάνει τίποτε θα μπορέσεις να κάνεις κάτι

Εμένα μου κόλλησε στο factory reset και δεν ανταποκρίνονταν σε τίποτε η συσκευή και μάλιστα πρόσφατα πριν δύο μέρες τώρα όλα ο.κ.

Τα ρίσκο δικό σου

Καλή τύχη

Link to comment
Share on other sites

Guest pazios13
ρε παιδια εδω μεσα δεν εχει αγγελιες γιατι δεν με βολευει η αφη το εχω 5,5 μηνες αλλα δεν λεω να το βολευτω αν γραφω αυτα σε λαθος μερος σορυ κι ασ στειλει Ρ Μ
Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλά άτομα έχουν πρόβλημα με το we-travel να αναφέρω οτι σε όποιους τυχών εμφανιστεί σφάλμα ελέγχου ταυτότητας, κατεβάστε την έκδοση μαζί με το jar και το jad απο το http://www.we-travel.co.cc στην ενότητα downloads. Έπειτα ακουλουθήστε τις οδηγίες που έχω στο pdf μου.
Link to comment
Share on other sites

σε vista ειναι δοκιμασμενο το φλασαρισμα? επειδη λεει C:lg-units και εμενα μεσα στον C: δεν εχει καναν τετοιο φακελο εχει εναν km900. ξερει κανεις?
Link to comment
Share on other sites

μαγκες ειχα το προβλημα με την υγρασια,εκανα ενα νεο φλασαρισμα τσαμπα κ τωρα 8α το στειλω για σερβις... επειδη μενψ γιαννενα κ νομιζω δεν εχει εδω σερβις ξερει κανεις τι πρεπει να κανω???

με τηλεφωνο(ποιο ειναι?) η να το παω στη vodafone που το πηρα?

Samsung Galaxy S4

Xiaomi redmi 3 note

Xiaomi redmi 3

Lenovo K3 note

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...