Jump to content

Που υστερεί το Vodafone CU;


nucleogenesis
 Κοινοποίηση

Που υστερεί το Vodafone Cu?  

181 members have voted

  1. 1. Που υστερεί το Vodafone Cu?

    • Τιμοκατάλογος Εσωτερικού (Χρεώσεις ομιλίας/ μηνυμάτων)
      32
    • Τιμοκατάλογος Εξωτερικού (Χρεώσεις ομιλίας/ μηνυμάτων)
      14
    • Προπληρωμένα πακέτα ομιλίας ή μηνυμάτων προς Cu προορισμούς
      8
    • Προπληρωμένα πακέτα ομιλίας ή μηνυμάτων προς Ολους τους προορισμούς
      41
    • Έλλειψη δυνατότητας μεταφοράς υπολοίπου σε άλλο καρτοκινητό
      28
    • Προσφορές/ Διαγωνισμοί
      11
    • Πρόγραμμα Ανταμοιβής "Pointmania"
      11
    • Διαχείριση μέσω my account (http://www.vodafone.gr)
      10
    • Αποκλειστικές υπηρεσίες (Όπως το 0,01Ε/λεπτό του a la carte)
      26


Recommended Posts

Δεν ξέρω αν έτσι ακούγεται εγώ ξέρω αυτό που βλέπω σε μένα και σε γνωστούς μου οτι δεν έχουν πολλοί cu και ούτε οι γνωστοί των γνωστών μου γιατί το τελευταίο ειδικά διάστημα το έχουμε συζητήσει λόγω της καλύτερης προσφοράς που είχε.Συμφωνώ πως έχει την καλύτερη προσφορά τώρα αλλά και πάλι ενώ έχω και f2g και wup, τελικά cu δε θα βάλω γιατί ξέρω μόνο μια φίλη και το ίντερνετ μονο 30 mb δε μου λεει κάτι σκέτο...βέβαια το σκέφοτμαι ακόμα...θα δείξει.έγω λίγες μέρες περιθώριο να το ενεργοποιήσω...

 

Αυτό είναι αλήθεια... Πλέον το CU το έχουν αρκετά λίγα άτομα και κυρίως το επιλέγουν ως δεύτερη επιλογή τους... Σε αυτό φταίει η Vodafone που την καλύτερη πρόταση στην αγορά το 2000(?) που έκανε, την παράτησε και δεν την υποστήριξε στα επόμενα χρόνια! Περιμένει ότι βελτιώνοντας το δίκτυό της, θα αυξήσει τους συνδρομητές της, αλλά δεν καταλαβαίνει ότι στις τσέπες μας πλέον έχουμε καβούρια, γιατί περνάμε δύσκολους καιρούς...

 

Γιατι δεν εχουν δεσμευση τιμης οπως το F2G? αυτο μας λειπει οχι το mobile internet,κατεβαστε τις τιμες καταργηστε την ελαχιστη χρεωση κλησης(πραγμα απαραδεκτο εν ετος 2009),δωστε vodafone double και ηχους κλησεις χωρις παγιο και ολα θα ειναι οκ.

 

ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ A LA CARTE ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ CU δωστε πακετα δωρεαν μηνυματων και χρονου ομιλιας προς ολους,ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ

 

Έτσι... Ας φωνάξουμε να δούμε αν θα γίνει κάτι! Εγώ προτείνω να τους στείλουμε όλοι mail για να μειώσουν τις τιμές στο CU. Να βγάλουν πακέτα ομιλίας και μηνυμάτων προς όλους και να μην μας θεωρούν δεδομένους... Εγώ θα στείλω τώρα και θα περιμένω απάντηση!

 

(Έστειλα, αναμένω απάντηση. Μόλις πάρω απάντηση θα την δημοσιεύσω μαζί με τα αιτήματά μου και τις παρατηρήσεις που έκανα.)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν εχουν δεσμευση τιμης οπως το F2G? αυτο μας λειπει οχι το mobile internet,κατεβαστε τις τιμες καταργηστε την ελαχιστη χρεωση κλησης(πραγμα απαραδεκτο εν ετος 2009),δωστε vodafone double και ηχους κλησεις χωρις παγιο και ολα θα ειναι οκ.

 

ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ A LA CARTE ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ CU δωστε πακετα δωρεαν μηνυματων και χρονου ομιλιας προς ολους,ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ

 

1.To mobile internet είναι σημαντικό, ενδεχομένως όχι για σένα αλλά για πολλούς είναι. Και το θεωρώ σημαντικότερο από τους "ήχους κλήσεις" ή το double...

2.To "ξυπνήστε" είναι σχετικό. Για να επιμένουν όλοι οι υπεύθυνοι του εμπορικού τμήματος (που κάτι παραπάνω ξέρουν από εμάς, δουλειά τους είναι και δεν δουλεύουν σε κανένα μπακάλικο) να υπάρχουν 2 πακέτα σημαίνει πως κάτι κερδίζει η εταιρεία.

3. Αν είναι να εφαρμόσει δέσμευση τιμής με το τρόπο που το έκανε η wind (δηλαδή μια δεκαρια διαφορετικά πακέτα copy-paste από τις άλλες εταιρείες και όμοια μεταξύ τους), ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Προτιμώ απλώς να ρίξει τις τιμές της όπως έκανε στα πάγια των καινούριων προγραμμάτων συμβολαίου το φθινόπωρο στο CU παρά να δω CU1, CU2 κ.τ.λ

 

Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα, πρέπει να ρίξουν τις βασικές χρεώσεις και να καταργήσουν την ελάχιστη χρέωση.:O

Link to comment
Share on other sites

1.To mobile internet είναι σημαντικό, ενδεχομένως όχι για σένα αλλά για πολλούς είναι. Και το θεωρώ σημαντικότερο από τους "ήχους κλήσεις" ή το double...

2.To "ξυπνήστε" είναι σχετικό. Για να επιμένουν όλοι οι υπεύθυνοι του εμπορικού τμήματος (που κάτι παραπάνω ξέρουν από εμάς, δουλειά τους είναι και δεν δουλεύουν σε κανένα μπακάλικο) να υπάρχουν 2 πακέτα σημαίνει πως κάτι κερδίζει η εταιρεία.

3. Αν είναι να εφαρμόσει δέσμευση τιμής με το τρόπο που το έκανε η wind (δηλαδή μια δεκαρια διαφορετικά πακέτα copy-paste από τις άλλες εταιρείες και όμοια μεταξύ τους), ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Προτιμώ απλώς να ρίξει τις τιμές της όπως έκανε στα πάγια των καινούριων προγραμμάτων συμβολαίου το φθινόπωρο στο CU παρά να δω CU1, CU2 κ.τ.λ

 

Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα, πρέπει να ρίξουν τις βασικές χρεώσεις και να καταργήσουν την ελάχιστη χρέωση.:O

 

Ρε φιλε νομιζω οτι ειναι περιτο να απευθυνονται στον κοσμο οσο αναφορα την καρτοκινητη με αυτο τον τροπο,το ιδιο και η κοσμοτε,η wind ειναι χαζη που εχει μονο F2G? ειναι απλα τα πραγματα το a la carte ειναι περιτο οταν στις βασικες χρεωσεις προς ολους εχει ιδια χρεωση με το cu αυτη τη στιγμη και αφου το cu εχει χαμηλοτερες χρεωσεις προς κλησεις cu νομιζω ειναι κοροιδια να λεμε οτι το a la carte απευθυνεται σε αυτους που μιλανε πολυ,απλα υπαρχει σκοπιμοτητα απο τη vodafone γιατι τους βολευει αυτο το πραγμα για να μην ενσωματωθουν τα πακετα των δυο σε ενα και χασουν μερος απο τα συμβολαια,αφου στοχος τους αυτος ειναι να προσελκυσουν οσο μπορουνε πελατες απο τα καρτοκινητα στα συμβολαια,αν εχεις vodafone κανε φορητοτητα προς αλλη εταιρια και θα δεις οτι θα σε πιεσουν να πας σε προγραμμα συμβολαιου vodafone οτι ταχα ειναι πιο συμφεροντολογικο απο το να πας σε καρτοκινητο αλλης εταιριας,ενω στην αντιθετη περιπτωση η wind και η cosmote δε το κανουν αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, πρέπει να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους... Τα καρτοκινητά της Vodafone και της Cosmote είναι ακριβά πλέον. Όταν βλέπεις ότι μπορείς να έχεις 0,21ευρώ/λεπτό στο F2G και στο CU και στο What's up, έχεις 0,35ευρώ/λεπτό, δεν μπορείς να μην διαμαρτυρηθείς. Δεν λέμε να το πάει στα 0,21ευρώ/λεπτό, αλλά τουλάχιστον ας το πάει στο 0,26 - 0,27 και με κάποιο πακετάκι ομιλίας προς όλους μπορεί να το φτάσει στο 0,22 με 0,21. Αντί αυτού, το αφήνει στο 0,35 από τον Νοέμβριο του 2007...

 

 

Άλλωστε, πέσανε τα τέλη τερματισμού... Η ΕΕΤΤ δεν τα έριξε τα τέλη, για να κερδίζει περισσότερα το δίκτυο, αλλά για να πέσουν και οι λιανικές τιμές και να είναι πιο φθηνό το κινητό για τον απλό χρήστη.

 

Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτοι αν τα αφήσουν ως έχουν... Πρέπει οπωσδήποτε να μειώσουν τις τιμές και στις βασικές χρεώσεις και σε όλα τα πακέτα. Και θεωρώ ότι πρέπει πλέον να δίνονται περισσότερες επιλογές στα καρτοκινητά παρέας... Δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο με την παρέα μας, θέλουμε να μιλάμε με όλους, αλλά σχετικά φθηνά!

 

Αλήθεια, δεν καταλαβαίνουν τον χρήστη που δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει τηλέφωνο επειδή δεν το επιτρέπει η τσέπη του? Εγώ για παράδειγμα, θα μπορούσα να τους ακουμπάω 3-4 ευρώ τον μήνα παραπάνω, αλλά με 0,35ευρώ/λεπτό, δεν τολμάω να τηλεφωνήσω όταν θέλω. Κάνω μόνο 1 στις 50 κλήσεις που σκέφτομαι να κάνω. Η λύση που βρίσκω είναι το sms, από το οποίο το κέρδος τους είναι πολύ μικρό. Θεωρώ ότι αν έριχναν τις τιμές, θα με προέτρεπαν να κάνω κάποιες κλήσεις παραπάνω... Έτσι αντί για 1 στις 50 κλήσεις, θα έκανα 10-20 στις 50, με αποτέλεσμα να μου δώσουν τη δυνατότητα και μένα να μην θεωρώ τις κλήσεις από το κινητό, ως είδος πολυτελείας... Θεωρώ το σκεπτικό αυτό, πολύ απλό και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν/σκεφτούν/υιοθετήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, πρέπει να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους... Τα καρτοκινητά της Vodafone και της Cosmote είναι ακριβά πλέον. Όταν βλέπεις ότι μπορείς να έχεις 0,21ευρώ/λεπτό στο F2G και στο CU και στο What's up, έχεις 0,35ευρώ/λεπτό, δεν μπορείς να μην διαμαρτυρηθείς. Δεν λέμε να το πάει στα 0,21ευρώ/λεπτό, αλλά τουλάχιστον ας το πάει στο 0,26 - 0,27 και με κάποιο πακετάκι ομιλίας προς όλους μπορεί να το φτάσει στο 0,22 με 0,21. Αντί αυτού, το αφήνει στο 0,35 από τον Νοέμβριο του 2007...

 

 

Άλλωστε, πέσανε τα τέλη τερματισμού... Η ΕΕΤΤ δεν τα έριξε τα τέλη, για να κερδίζει περισσότερα το δίκτυο, αλλά για να πέσουν και οι λιανικές τιμές και να είναι πιο φθηνό το κινητό για τον απλό χρήστη.

 

Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτοι αν τα αφήσουν ως έχουν... Πρέπει οπωσδήποτε να μειώσουν τις τιμές και στις βασικές χρεώσεις και σε όλα τα πακέτα. Και θεωρώ ότι πρέπει πλέον να δίνονται περισσότερες επιλογές στα καρτοκινητά παρέας... Δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο με την παρέα μας, θέλουμε να μιλάμε με όλους, αλλά σχετικά φθηνά!

 

Αλήθεια, δεν καταλαβαίνουν τον χρήστη που δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει τηλέφωνο επειδή δεν το επιτρέπει η τσέπη του? Εγώ για παράδειγμα, θα μπορούσα να τους ακουμπάω 3-4 ευρώ τον μήνα παραπάνω, αλλά με 0,35ευρώ/λεπτό, δεν τολμάω να τηλεφωνήσω όταν θέλω. Κάνω μόνο 1 στις 50 κλήσεις που σκέφτομαι να κάνω. Η λύση που βρίσκω είναι το sms, από το οποίο το κέρδος τους είναι πολύ μικρό. Θεωρώ ότι αν έριχναν τις τιμές, θα με προέτρεπαν να κάνω κάποιες κλήσεις παραπάνω... Έτσι αντί για 1 στις 50 κλήσεις, θα έκανα 10-20 στις 50, με αποτέλεσμα να μου δώσουν τη δυνατότητα και μένα να μην θεωρώ τις κλήσεις από το κινητό, ως είδος πολυτελείας... Θεωρώ το σκεπτικό αυτό, πολύ απλό και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν/σκεφτούν/υιοθετήσουν...

 

Η κοσμοτε παλι εχει ενα frog που το προωθει οσο μπορει,η τελευταια μειωση που εγινε στο frog δινει μεγαλη αβαντα,η voda εχει κατι αντιστοιχο με το πακετο super market αλλα το χει γραμμενο εδω και πολυ καιρο,ασε που εχουν καθηλωσει τις χρεωσεις και δεν ακολουθουν τον ανταγωνισμο,αρα λοιπον θα χρειαστει κατι να αλλαξει στα καρτοκινητα της.

 

Μια καλη πρωτη κινηση ειναι να καταργηθει το a la carte και να ενσωματωθουν ολα τα πακετα του στο cu

Link to comment
Share on other sites

Στον πόλεμο των οικονομικών καρτοκινητών, βλέπε frog και qcard, η Vodafone λάμπει δια της απουσίας της.

Πρέπει να κάνουν κάτι επιτέλους. Δεν λέω να βγάλουν κι άλλο πακέτο... ήμαρτον πια, γεμίσαμε με ενα σωρό διαφορετικά πακέτα... Απλά ας μειώσουν τις χρεώσεις του τιμοκαταλόγου τους.

Το λέμε και το ξαναλέμε, τα τέλη τερματισμού τα έριξε η ΕΕΤΤ. Ε.. πρέπει να περάσει και σε εμάς αυτή η αλλαγή. Για αυτό έγινε άλλωστε, όχι για να βγάζουν περισσότερα οι 3.

Ας μην παρακαλάμε για τα αυτονόητα. Πρέπει να τα απαιτούμε.

Link to comment
Share on other sites

Η κοσμοτε παλι εχει ενα frog που το προωθει οσο μπορει,η τελευταια μειωση που εγινε στο frog δινει μεγαλη αβαντα,η voda εχει κατι αντιστοιχο με το πακετο super market αλλα το χει γραμμενο εδω και πολυ καιρο,ασε που εχουν καθηλωσει τις χρεωσεις και δεν ακολουθουν τον ανταγωνισμο,αρα λοιπον θα χρειαστει κατι να αλλαξει στα καρτοκινητα της.

 

Μια καλη πρωτη κινηση ειναι να καταργηθει το a la carte και να ενσωματωθουν ολα τα πακετα του στο cu

 

Αν ενσωματωθούν τα πακέτα και οι προσφορές του a la carte στο CU, μιλάμε για σούπερ περίπτωση... Τότε θα είναι το ισχυρότερο καρτοκινητό στην αγορά, με την αξιοπιστία που δίνει η ίδια η Vodafone, αλλά και το δίκτυό της... Το πρόβλημα είναι ότι δεν το βλέπω να γίνεται στο άμεσο μέλλον! Μακάρι να συμβεί, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο πιστεύω!

 

Στον πόλεμο των οικονομικών καρτοκινητών, βλέπε frog και qcard, η Vodafone λάμπει δια της απουσίας της.

Πρέπει να κάνουν κάτι επιτέλους. Δεν λέω να βγάλουν κι άλλο πακέτο... ήμαρτον πια, γεμίσαμε με ενα σωρό διαφορετικά πακέτα... Απλά ας μειώσουν τις χρεώσεις του τιμοκαταλόγου τους.

Το λέμε και το ξαναλέμε, τα τέλη τερματισμού τα έριξε η ΕΕΤΤ. Ε.. πρέπει να περάσει και σε εμάς αυτή η αλλαγή. Για αυτό έγινε άλλωστε, όχι για να βγάζουν περισσότερα οι 3.

Ας μην παρακαλάμε για τα αυτονόητα. Πρέπει να τα απαιτούμε.

 

Ας απαιτήσουμε λοιπόν! Στην WIND, όσοι ζήτησαν την επιστροφή των 9ευρώ μέσω e-mail λόγω της αλλαγής της προσφοράς, τους τα επέστρεψαν. Ας στείλουμε όλοι το e-mail μας σε αυτή εδώ την ιστοσελίδα, με τα αιτήματα του ο καθένας(για το καρτοκινητό CU), για να τους κάνουμε να κινηθούν... Άλλωστε την γνώμη μας ζητάνε στο παραπάνω link, δεν είναι κακό να τους την πούμε... Εγώ έκανα την αρχή από χθες το βράδυ κιόλας... Αν είναι να απαιτούμε, ας το κάνουμε με τον σωστό τρόπο, στέλνοντας τα αιτήματά μας... Τα λεφτά μας τους δίνουμε, πρέπει να ζητάμε καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες... Αν δεν μας ακούσουν, σίγουρα δε θα είμαστε ικανοποιημένοι και θα ξέρουν ότι ορισμένοι από εμάς θα την κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε νομιζω οτι ειναι περιτο να απευθυνονται στον κοσμο οσο αναφορα την καρτοκινητη με αυτο τον τροπο,το ιδιο και η κοσμοτε,η wind ειναι χαζη που εχει μονο F2G? ειναι απλα τα πραγματα το a la carte ειναι περιτο οταν στις βασικες χρεωσεις προς ολους εχει ιδια χρεωση με το cu αυτη τη στιγμη και αφου το cu εχει χαμηλοτερες χρεωσεις προς κλησεις cu νομιζω ειναι κοροιδια να λεμε οτι το a la carte απευθυνεται σε αυτους που μιλανε πολυ.

 

Εδω θα διαφωνησω, δεν ειναι περιττο το a la carte, με τα πακετα που εχει + το bonus 45 λεπτων μπορεις με 20 ευρω το μηνα , να μιλας περιπου 2.5 ωρες (προς ολους) + free sms + 1 λεπτο/λεπτο προς 2. Ουτε οταν ειχα συμβολαιο δεν μιλουσα τοσο με 20 ευρω.

Απλα το μειονεκτημα ειναι οτι καθε βδομαδα πρεπει να θυμασαι και να βαζεις τα πακετα, πραγμα που με εχει κουρασει λιγο.

Παντως συμφωνω με 1000 να γινει συγχωνευση των 2 σε 1. Θα μιλαμε για ενα υπερ-καρτοκινητο μετα.

Link to comment
Share on other sites

Αν ενσωματωθούν τα πακέτα και οι προσφορές του a la carte στο CU, μιλάμε για σούπερ περίπτωση... Τότε θα είναι το ισχυρότερο καρτοκινητό στην αγορά, με την αξιοπιστία που δίνει η ίδια η Vodafone, αλλά και το δίκτυό της... Το πρόβλημα είναι ότι δεν το βλέπω να γίνεται στο άμεσο μέλλον! Μακάρι να συμβεί, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο πιστεύω!

 

 

 

Ας απαιτήσουμε λοιπόν! Στην WIND, όσοι ζήτησαν την επιστροφή των 9ευρώ μέσω e-mail λόγω της αλλαγής της προσφοράς, τους τα επέστρεψαν. Ας στείλουμε όλοι το e-mail μας σε αυτή εδώ την ιστοσελίδα, με τα αιτήματα του ο καθένας(για το καρτοκινητό CU), για να τους κάνουμε να κινηθούν... Άλλωστε την γνώμη μας ζητάνε στο παραπάνω link, δεν είναι κακό να τους την πούμε... Εγώ έκανα την αρχή από χθες το βράδυ κιόλας... Αν είναι να απαιτούμε, ας το κάνουμε με τον σωστό τρόπο, στέλνοντας τα αιτήματά μας... Τα λεφτά μας τους δίνουμε, πρέπει να ζητάμε καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες... Αν δεν μας ακούσουν, σίγουρα δε θα είμαστε ικανοποιημένοι και θα ξέρουν ότι ορισμένοι από εμάς θα την κάνουν...

Μόλις έστειλα ;)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Πήρα απάντηση από το αρμόδιο τμήμα για τις παρατηρήσεις μου στο CU... Το e-mail που έστειλα ήταν αυτό...

 

Γεια σας...

Θα ήθελα να σας κάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με το CU.

 

Πιστεύω ότι το CU πλέον έχει λίγες επιλογές σε σχέση με άλλα καρτοκινητά της αγοράς.

 

Σε διάφορες συζητήσεις το κοινό αίσθημα είναι ότι είναι ακριβό πλέον στις βασικές χρεώσεις. Θα ήταν θετικό λοιπόν αν μειώνονταν οι τιμές.

 

Δεύτερον, θεωρούμε πλέον ότι η επιλογή των 130 sms προς όλους με 5 ευρώ, δεν μπορεί να καλύψει τον περισσότερο κόσμο. Χρειαζόμαστε περισσότερα πακέτα μηνυμάτων προς όλους.

 

Τρίτον, χρειαζόμαστε πακέτα χρόνου ομιλίας προς όλους. Πακέτα ομιλίας που θα είναι φθηνά, οπώς είναι κατ' αντιστοιχία τα πακέτα μηνυμάτων στο Vodafone a la carte, που με ένα πακέτο των 4,5 και των 7,8 ευρώ έχουν επιλογές για φθηνότερα μηνύματα προς όλους, σε σχέση με τις βασικές χρεώσεις. Στο CU χρειαζόμαστε πακέτα χρόνου ομιλίας προς όλους...

 

Τέταρτον, ίσως ένα πακέτο με χρόνο ομιλίας προς όλα τα κινητά Vodafone, θα ήταν αρκετά χρήσιμο...

 

Αναμένω κάποια θετική απάντησή σας σε όλα ή κάποια από τα παραπάνω αιτήματα!

 

Ευχαριστώ!

 

Η απάντηση που πήρα ήταν:

 

Αγαπητέ κε Κ.,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

οι παρατηρήσεις, οι προτάσεις και τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα και αναλόγως του θέματος προωθούνται στα αρμόδια τμήματα της Εταιρίας μας. Σας Ευχαριστούμε πολύ για τις παρατηρήσεις σας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Communication Specialist

CS/Customer Complaints Management

 

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276256

 

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04

 

Δεν ξέρω αν ευγενικά μου την είπε ή όντως κάνουν αυτά που λένε... Προφανώς περιμένω και τη δική σας γνώμη σε αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Kαι γω ενα mail που εστειλα σχετικα με το 0,01λεπτο/το λεπτο του a la cart και το παγιο των 10 ευρω που βαλανε, με ''προωθησανε'' κανονικα.

Ετσι και γω προωθησα τον αριθμο μου στην κοσμοκαρτα:D

Link to comment
Share on other sites

 

Αγαπητέ κε Κ.,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

οι παρατηρήσεις, οι προτάσεις και τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα και αναλόγως του θέματος προωθούνται στα αρμόδια τμήματα της Εταιρίας μας. Σας Ευχαριστούμε πολύ για τις παρατηρήσεις σας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Communication Specialist

CS/Customer Complaints Management

 

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276256

 

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04

 

Δεν ξέρω αν ευγενικά μου την είπε ή όντως κάνουν αυτά που λένε... Προφανώς περιμένω και τη δική σας γνώμη σε αυτό...

Την ίδια απάντηση επακριβώς έλαβα και εγώ...
Link to comment
Share on other sites

Τι άλλη απάντηση θα μπορούσατε να λάβετε; Αυτός που έχει αναλάβει να απαντά απλώς προωθεί τα αιτήματα και τα παράπονα, δεν είναι αυτός που θα αποφασίσει. Μειώσεις στις τιμές θα γίνουν από τους αρμόδιους και ανακοινώνονται μετά μαζικά, όχι σε μεμονωμένα άτομα. Οπότε δεν μπορούσαν να σας απαντήσουν "Ναι, οι τιμές θα πέσουν σύντομα".

 

Συνεχείστε να στέλνετε mails, όχι για να λάβετε σαφή απάντηση, αλλά ακριβώς για να προωθηθούν εκεί που πρέπει. Μόνο έτσι θα γίνει δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχείστε να στέλνετε mails, όχι για να λάβετε σαφή απάντηση, αλλά ακριβώς για να προωθηθούν εκεί που πρέπει. Μόνο έτσι θα γίνει δουλειά.

 

Ελπίζω να δουλέψει αυτό, αν και οι πολλές προωθήσεις μου θυμίζουν τον όρο "γείωση"... Ελπίζω μιας και θεωρητικά λήγει αύριο η προσφορά της χρονιάς (θα πάρει λογικά παράταση ως 31/3 που έχουν και οι άλλες + το ότι λήγει το CU all day ως 28/2), η επόμενη κίνησή τους να είναι κάποια από τα αιτήματά μας...

Link to comment
Share on other sites

Η Vodafone είναι πολυεθνική εταιρία και τόσο μεγάλες εταιρίες λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το feedback από τους καταναλωτές(--αλλιώς δε θα ήταν μεγάλες). Μαζεύονται στατιστικά στοιχεία πριν παρθούν αποφάσεις. Αν λοιπόν ένα αίτημα έχει εκφραστεί από πολλούς συνδρομητές, έχει πολλές περισσότερες πιθανότητες να ληφθεί υπόψην και να γίνει πραγματικότητα.

 

Προσωπική μου άποψη είναι πως δε χάνεις τίποτα όταν ζητάς, παρά μόνον λίγα λεπτά από το χρόνο σου. Και που ξέρεις... μπορεί κι άλλοι να κάνουν το ίδιο και να φέρει αποτέλεσμα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Στην WIND, όσοι ζήτησαν την επιστροφή των 9ευρώ μέσω e-mail λόγω της αλλαγής της προσφοράς, τους τα επέστρεψαν.

 

μπορεις να μου πεις που εστειλαν το mail???

διατηρήστε καλές σχέσεις με το λεξικό σας
Link to comment
Share on other sites

Kαι γω ενα mail που εστειλα σχετικα με το 0,01λεπτο/το λεπτο του a la cart και το παγιο των 10 ευρω που βαλανε, με ''προωθησανε'' κανονικα.

Ετσι και γω προωθησα τον αριθμο μου στην κοσμοκαρτα:D

 

Κι εγώ την ίδια δουλειά με σένα έκανα. Αλλά πιστεύω ότι η κοσμοκάρτα εκτός από το 0,01 το λεπτό δεν έχει τίποτα άλλο. Άσε που δεν συγκρίνεται με την ποιότητα της Vodafone. Εάν καταργούσε η Vodafone αυτό με τα 10 € το μήνα θα γυρνούσα με 1000 πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...