Jump to content

"Σπάνε τα κοντέρ" οι νέες αυξήσεις που ζητούν οι ιδιοκτήτες ταξί


Lospsi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

:confused:.... ή έχεις ταξί , ή έχει ο μπαμπάς σου ταξί ... ή έχεις άπλετο χρήμα για σκότωμα!:)

Πρώτα απ' όλα ...- δεν έχω πάει παντού , αλλά έχω πάρει ταξί στην Αγγλία , στην Πράγα , στη Βιέννη και σε αρκετές πόλεις στην Ιταλία! Δεν θα έλεγα ότι ήταν ακριβά , παρόμοια με εδώ μου φάνηκαν ...

 

Δεν ξέρω που πήρες ταξί στην Αγγλία, αλλά εγώ για μια διαδρομή 10 λεπτών στο σπίτι μου πληρώνω 6 λιρόνια περίπου. Εκτός Λονδίνου όλα αυτά. Στην Αθήνα αντίστοιχα χρήματα είχα πληρώσει για να πάω από του Ψυρρή στην Πετρούπολη (πολλαπλάσια διαδρομή σε χλμ και χρονο).

 

Στο Λονδίνο παίρνω ταξί μόνο για επαγγελματικούς λόγους (που σημαίνει ότι δεν το πληρώνω εγώ :p) γιατί είναι πανάκριβα.

 

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε. Για να αυξηθούν οι τιμές πρέπει πρώτα να αυξηθεί η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Και φυσικά δε λέω ότι πρέπει να φτάσουν σε τιμές Λονδίνου (προς Θεού) απλά τώρα είναι φθηνά (γενικώς, όχι για το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 97
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν ξέρω που πήρες ταξί στην Αγγλία, αλλά εγώ για μια διαδρομή 10 λεπτών στο σπίτι μου πληρώνω 6 λιρόνια περίπου. Εκτός Λονδίνου όλα αυτά. Στην Αθήνα αντίστοιχα χρήματα είχα πληρώσει για να πάω από του Ψυρρή στην Πετρούπολη (πολλαπλάσια διαδρομή σε χλμ και χρονο).

 

Στο Λονδίνο παίρνω ταξί μόνο για επαγγελματικούς λόγους (που σημαίνει ότι δεν το πληρώνω εγώ :p) γιατί είναι πανάκριβα.

 

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε. Για να αυξηθούν οι τιμές πρέπει πρώτα να αυξηθεί η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Και φυσικά δε λέω ότι πρέπει να φτάσουν σε τιμές Λονδίνου (προς Θεού) απλά τώρα είναι φθηνά (γενικώς, όχι για το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν).

 

Στο Bournemouth , αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ ακριβό τότε , αλλά μπορεί και να έκανα λάθος!

+1 και έτσι όπως το έθεσες!;)

(απλά μην ξεχνάς και τους μισθούς που παίρνουν εκεί!)

Link to comment
Share on other sites

(απλά μην ξεχνάς και τους μισθούς που παίρνουν εκεί!)

 

Ναι, αλλά με τους μισθούς που παίρνει ο μέσος Λονδρέζος δε μπορεί να κάνει afford ένα ταξί, γιατί είναι πολύ ακριβά. ;)

 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι εδώ το ταξί το θεωρούμε σχεδόν ΜΜΜ, κάτι σαν λεωφορείο ένα πράγμα. Σε αρκετές χώρες του εξωτερικού είναι σχεδόν πολυτέλεια...:)

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω τι να πω περι του θεματος,πιστευω οτι η καθε δουλεια εχει και την μπουγαδα της απο πισω,απλα τους ταξιτζηδες τους βλεπουμε και ακουμε και γι αυτους καθημερινα.

σπανια μπαινω σε ταξι ομως η αληθεια ειναι οτι ηδη ειναι ακριβες οι ταριφες,να μου πεις τι θα κανουν κι αυτοι,δεν ξερω.

τα παντα εχουν ακριβηνει,αυτη ειναι η απαντηση μου.

περισσοτερο με ενοχλει το αν καποια φορα μου κατσει καποιος με ασχημο τροπο οπου εκει τον περιποιουμε καταλληλος.

παντως τα ταξι εχουν μεγαλωσει πολυ οσον αφορα τον αριθμο τους.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιτζήδες χωρίς δίπλωμα οδήγησης

 

Βάσει των στοιχείων της έρευνας που διενήργησαν συνδικαλιστές και ελεγκτές του ΙΚΑ ένα αρκετά υψηλό ποσοστό οδηγών ταξί δεν έχει καν άδεια οδήγησης. Όταν το 15% των οδηγών που ελέγχθηκαν δεν έχει δίπλωμα αντιλαμβάνεται κανείς τη σοβαρότητα του θέματος που αφορά τόσο στην ασφάλεια των ιδίων και των υπολοίπων οδηγών όσο και στην ασφάλεια των επιβατών που εμπιστεύονται καθημερινά τη μετακίνησή τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ..... συνέχεια ....(πηγή zougla.gr)

Link to comment
Share on other sites

Πωπω... μη μου λέτε για ταξί...

 

Με τραίνο απο πτολεμαίδα-θεσσαλονίκη(140χλμ) πλήρωσα 3,30€ και απο τον οσε πήραμε ταξί για να μας πάει δυό φανάρια πιό κάτω. 3,50€ δώσαμε και είχε πάρε και δυό ακόμα κοπέλες οι οποίες συνέχισαν το..ταξίδι...

 

Είναι καλοί μόνο όταν είναι σταματημένοι και τους ρωτάς πως να πας κάπου, μόνο τότε..

 

Η λύση είναι ένα καλό GPS και λίγο τύχη στο παρκάρισμα.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

θελουν και αυξηση για τις ελεεινες υπηρεσιες που προσφερουν?

 

και μιας και το εφερε η κουβεντα, αραγε στην εφορια τι δηλώνουν? ό,τι ο καθένας έχει ευχαρίστηση? γιατι αποδειξη δεν μου εχουν κόψει ποτέ, με εξαιρεση 1 φορα που τη ζήτησα πολυ επιτακτικά γιατι θα κάλυπτε τα έξοδα η εταιρεια στην οποια δουλευα, και παλι ο ταξιτζης ηθελε να μου γραψει στην αποδειξη λιγοτερο ποσο από αυτο που τον πληρωσα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:confused:.... ή έχεις ταξί , ή έχει ο μπαμπάς σου ταξί ... ή έχεις άπλετο χρήμα για σκότωμα!:)

 

Θα σε στενοχωρήσω, αλλά έπεσες έξω και στα τρία!

 

Ενδεικτικά θα σου πω ότι πριν 4 περίπου χρόνια στη Γερμανία, για να κάνω μια διαδρομή των 5-8 λεπτών περίπου (και την έκανα αρκετές φορές αυτή τη διαδρομή), πλήρωνα τουλάχιστον

7-8 ευρώ.

http://www.aparadektoi.gr/smforum/Smileys/default/MyEmoticons-com__weightlifting.gif

Link to comment
Share on other sites

Στην Σαλονικη εχω ζησει μια φορα κατι λιγακι...τραγικο...

Βόλος-Σαλονικη (με τραινο) 5.30 Ε

Σταθμος Οσε - Ανω Πολη στην 1η πορταρα 7Ε...

Πραγματικα αυτο ηταν κλεψιμο ομως...

Nokia 3310, 3510, 3510i, n81, n82, n95, Lumia 625 | SE T610, K700i, k750i, M600 | Sony Xperia Z1 | Samsung Galaxy S2, Galaxy S Advance, Note 4F | Apple iPhone 4s | Motorola Atrix 4G | HTC Touch HD, HD 2, Desire, Desire HD, Desire S

Current devices: iPhone 6s, Ipad 2

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Χθες πηρα τηλεφωνο σε ραδιοταξι για να παω απο Μαρουσι - Βριλησσια και μου ειπε η κοπελα σε 8 λεπτα (αφου εκανε άλλα 8 για να βρει...). Κατεβαινω κατω, περνανε 8, περνανε 10, περνανε 15...στα 20' εφυγα γιατι βιαζομουν, στην τελικη αμα το ηξερα δε θα επαιρνα ραδιοταξι, θα εβγαινα στη λεωφορο απο την αρχη. Ημουν πολυ εκνευρισμενη και δεν πηρα να ακυρωσω την κληση, ειπα ας κοψει το λαιμο του αφου περασε τοση ωρα! Αλλά μια φιλη μου ειπε οτι αν δεν παρεις να ακυρωσεις εχουν τα στοιχεια σου και πληρωνεις αποζημιωση...:blink: Ισχυει;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απο τα ΚΤΕΛ του Κηφισσού μέχρι Πειραιά με μια βαλίτσα χειρός στις 4 το πρωί κ μου πήρε 15Ε .. Απο τοτε αφηνα το αμαξι μου εκει ..Δεν συμφερε με τιποτα...
Link to comment
Share on other sites

Θα σε στενοχωρήσω, αλλά έπεσες έξω και στα τρία!

 

Ενδεικτικά θα σου πω ότι πριν 4 περίπου χρόνια στη Γερμανία, για να κάνω μια διαδρομή των 5-8 λεπτών περίπου (και την έκανα αρκετές φορές αυτή τη διαδρομή), πλήρωνα τουλάχιστον

7-8 ευρώ.

http://www.aparadektoi.gr/smforum/Smileys/default/MyEmoticons-com__weightlifting.gif

 

α) Ο βασικος μισθος του Γερμανου ειναι διπλασιος.

β) Οι υπηρεσιες των γερμανων ταξιτζιδων δεν συγκρινονται με αυτες τον ελληνων βρωμιαριδων.

γ) Στα γερμανικα ταξι βλεπεις 1 πελατη αρα θα παρει ενα 8ευρω, τα ελληνικα ταξι μαλλον ειναι μεσα μαζικης μεταφορας και περνουν 2-3 5ευρα.

 

Τελικα μαλλον ειναι ακριβοτερο το ελληνικο ταξι.

 

 

 

 

 

Ένας 38χρονος οδηγός ταξί τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα στην προσπάθειά του να διαφύγει από αστυνομικούς της Τροχαίας οι οποίοι επιχείρησαν να τον συλλάβουν για παρανομίες που έκανε στο πρακτορείο των ΚΤΕΛ Πελοποννήσου στον Κηφισό.

 

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, αστυνομικός της Μυστικής Υπηρεσίας της Τροχαίας με πολιτικά που είχε επιβιβαστεί σε ΚΤΕΛ του νομού Αχαΐας όταν έφτασαν στο πρακτορείο Πελοποννήσου εντόπισε τέσσερις οδηγούς ταξί οι οποίοι είχαν πάει στο σημείο για να κάνουν επιλογή πελατών.

 

Ο αστυνομικός τους δήλωσε την ιδιότητά του και ταυτόχρονα κάλεσε δύο συναδέλφους του που ήταν στο πρακτορείο για να τους συλλάβουν. Οι δύο από τους οδηγούς ταξί δήλωσαν αμέσως τα στοιχεία τους και δεν έφεραν αντίσταση, ο τρίτος επιβιβάστηκε στο όχημά του και απομακρύνθηκε με ταχύτητα ενώ ο 38χρονος έτρεξε προς την είσοδο της λεωφόρου Κηφισού.

 

Σύμφωνα πάντα με την αστυνομία ο αστυνομικός τον ακολούθησε και γύρισε πίσω. Ο 38χρονος οδηγός ταξί πέρασε τις διαχωριστικές μπάρες και βγήκε στη λεωφόρο Κηφισού όπου όμως τον παρέσυρε και τον τραυμάτισε διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς οι αστυνομικοί να το αντιληφθούν.

 

Διακομίστηκε και νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, όπου αργότερα τον βρήκαν οι αστυνομικοί και διαπίστωσαν ότι του είχε αφαιρεθεί η άδεια πριν από 10 ημέρες και πάλι για επιλογή πελατών.

 

Ο τρίτος ταξιτζής που είχε διαφύγει με το αυτοκίνητο συνελήφθη αργότερα και μαζί με τους δύο συναδέλφους του οδηγούνται σήμερα στο Αυτόφωρο.

 

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/02/2009_267145

 

Μαφια κανονικη.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά μια φιλη μου ειπε οτι αν δεν παρεις να ακυρωσεις εχουν τα στοιχεια σου και πληρωνεις αποζημιωση...:blink: Ισχυει;

 

Ναι γιατί κάπου θα σε βρουν για να σου ζητήσουν αποζημίωση... Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Ένας 38χρονος οδηγός ταξί τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα στην προσπάθειά του να διαφύγει από αστυνομικούς της Τροχαίας οι οποίοι επιχείρησαν να τον συλλάβουν για παρανομίες που έκανε στο πρακτορείο των ΚΤΕΛ Πελοποννήσου στον Κηφισό.

 

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, αστυνομικός της Μυστικής Υπηρεσίας της Τροχαίας με πολιτικά που είχε επιβιβαστεί σε ΚΤΕΛ του νομού Αχαΐας όταν έφτασαν στο πρακτορείο Πελοποννήσου εντόπισε τέσσερις οδηγούς ταξί οι οποίοι είχαν πάει στο σημείο για να κάνουν επιλογή πελατών.

 

Ο αστυνομικός τους δήλωσε την ιδιότητά του και ταυτόχρονα κάλεσε δύο συναδέλφους του που ήταν στο πρακτορείο για να τους συλλάβουν. Οι δύο από τους οδηγούς ταξί δήλωσαν αμέσως τα στοιχεία τους και δεν έφεραν αντίσταση, ο τρίτος επιβιβάστηκε στο όχημά του και απομακρύνθηκε με ταχύτητα ενώ ο 38χρονος έτρεξε προς την είσοδο της λεωφόρου Κηφισού.

 

Σύμφωνα πάντα με την αστυνομία ο αστυνομικός τον ακολούθησε και γύρισε πίσω. Ο 38χρονος οδηγός ταξί πέρασε τις διαχωριστικές μπάρες και βγήκε στη λεωφόρο Κηφισού όπου όμως τον παρέσυρε και τον τραυμάτισε διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς οι αστυνομικοί να το αντιληφθούν.

 

Διακομίστηκε και νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, όπου αργότερα τον βρήκαν οι αστυνομικοί και διαπίστωσαν ότι του είχε αφαιρεθεί η άδεια πριν από 10 ημέρες και πάλι για επιλογή πελατών.

 

Ο τρίτος ταξιτζής που είχε διαφύγει με το αυτοκίνητο συνελήφθη αργότερα και μαζί με τους δύο συναδέλφους του οδηγούνται σήμερα στο Αυτόφωρο.

 

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/02/2009_267145

 

Μαφια κανονικη.

 

Ασ έρθουν στο λιμάνι του Πειραιά όταν φτάνει πλοίο... εκεί να δεις γέλιο. Από τα 50 ΤΑΧΙ που υπάρχουν εκεί τα 49 κάνουν επιλογή. Το τελευταίο δεν προλαβαίνει να επιλέξει και παίρνει ότι έχει περισσέψει...

Link to comment
Share on other sites

Ένας 38χρονος οδηγός ταξί τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα στην προσπάθειά του να διαφύγει από αστυνομικούς της Τροχαίας οι οποίοι επιχείρησαν να τον συλλάβουν για παρανομίες που έκανε στο πρακτορείο των ΚΤΕΛ Πελοποννήσου στον Κηφισό.

 

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, αστυνομικός της Μυστικής Υπηρεσίας της Τροχαίας με πολιτικά που είχε επιβιβαστεί σε ΚΤΕΛ του νομού Αχαΐας όταν έφτασαν στο πρακτορείο Πελοποννήσου εντόπισε τέσσερις οδηγούς ταξί οι οποίοι είχαν πάει στο σημείο για να κάνουν επιλογή πελατών.

 

Ο αστυνομικός τους δήλωσε την ιδιότητά του και ταυτόχρονα κάλεσε δύο συναδέλφους του που ήταν στο πρακτορείο για να τους συλλάβουν. Οι δύο από τους οδηγούς ταξί δήλωσαν αμέσως τα στοιχεία τους και δεν έφεραν αντίσταση, ο τρίτος επιβιβάστηκε στο όχημά του και απομακρύνθηκε με ταχύτητα ενώ ο 38χρονος έτρεξε προς την είσοδο της λεωφόρου Κηφισού.

 

Σύμφωνα πάντα με την αστυνομία ο αστυνομικός τον ακολούθησε και γύρισε πίσω. Ο 38χρονος οδηγός ταξί πέρασε τις διαχωριστικές μπάρες και βγήκε στη λεωφόρο Κηφισού όπου όμως τον παρέσυρε και τον τραυμάτισε διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς οι αστυνομικοί να το αντιληφθούν.

 

Διακομίστηκε και νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, όπου αργότερα τον βρήκαν οι αστυνομικοί και διαπίστωσαν ότι του είχε αφαιρεθεί η άδεια πριν από 10 ημέρες και πάλι για επιλογή πελατών.

 

Ο τρίτος ταξιτζής που είχε διαφύγει με το αυτοκίνητο συνελήφθη αργότερα και μαζί με τους δύο συναδέλφους του οδηγούνται σήμερα στο Αυτόφωρο.

 

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/02/2009_267145

 

Μαφια κανονικη.

 

Η μόνη τιμωρία κατ' εμέ είναι μόνιμη αφαίρεση άδειας και συνεχείς έλεγχοι από την τροχαία. Να φύγουν εντελώς από τον κλάδο οι σκάρτοι. Το θέμα είναι ότι και ο ίδιος ο κλάδος τους θα έπρεπε να έχει κινηθεί σε διαδικασίες αυτοκάθαρσης, ώστε να μην βγαίνει κακό όνομα για όλους, ανεξαιρέτως του αν είναι απατεώνες ή όχι. Από ό,τι βλέπω, δε φαίνεται να να θέλουν. ;)

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

α) Ο βασικος μισθος του Γερμανου ειναι διπλασιος.

β) Οι υπηρεσιες των γερμανων ταξιτζιδων δεν συγκρινονται με αυτες τον ελληνων βρωμιαριδων.

γ) Στα γερμανικα ταξι βλεπεις 1 πελατη αρα θα παρει ενα 8ευρω, τα ελληνικα ταξι μαλλον ειναι μεσα μαζικης μεταφορας και περνουν 2-3 5ευρα.

 

Τελικα μαλλον ειναι ακριβοτερο το ελληνικο ταξι.

 

Δεν αντιλέγω, στο κάτω κάτω δεν είμαι γενικότερα υπέρ των αυξήσεων.

Τουλάχιστον όχι υπέρ των μονομερών.

 

Το ξέρετε ότι μια τυρόπιτα, προ ευρώ κόστιζε 100 δραχμές (0,30 ευρώ), ενώ μετά ευρώ κοστίζει κάτι παραπάνω από 500 δραχμές!!! (1,50 ευρώ)

Δηλαδή μιλάμε για αύξηση στο 5πλάσιο!

Μια αύξηση που επηρέασε όλα τα μικροπραγματάκια, αλλά όχι τους υπόλοιπους επαγγελματίες/μικροεπιχειρηματίες.

 

Φανταστείτε το λούκι που περνάει π.χ. ένας ξυλουργός, που το 1999 έφτιαχνε μια κουζίνα για π.χ. 3.000 ευρώ, τώρα για να ζήσει θα πρέπει (αναλογικά) να την φτιάξει το λιγότερο για 15.000 ευρώ!

Όπως καταλαβαίνετε, αυτό είναι αδύνατον να το κάνει, γιατί ποιός θα του δώσει δουλειά, (πόσο μάλλον τώρα που υπάρχουν και οι ετοιματζήδικες); Έτσι αναγκάζεται να δουλεύει για τα ίδια λεφτά που δούλευε και πριν 10 (!) χρόνια.

Σε κατάσταση "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα" βρίσκονται πολλά, πάρα πολλά επαγγέλματα σήμερα.

 

Γι' αυτό και αναρωτιέμαι, μήπως τελικά θα πρέπει να έχουμε στις αυξήσεις κάποιων επαγγελματιών την ίδια ανοχή που έχουμε και στις εκβιαστικές αυξήσεις του φούρναρη;

Ή μήπως τελικά θα πρέπει να αρχίσουμε να τρίζουμε τα δόντια σε κάθε είδους "φούρναρη";

Απλά θέτω το ερώτημα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατί κάπου θα σε βρουν για να σου ζητήσουν αποζημίωση... Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Ακομα και αν ισχυε...αποζημιωση γιατι? Εμενα ποιος θα μου αποζημιωσει το χρονο που εχασα με την ασυνεπεια τους?! Ευχαριστω παντως γιατι ειχα ενα αγχος...:worry:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό και αναρωτιέμαι, μήπως τελικά θα πρέπει να έχουμε στις αυξήσεις κάποιων επαγγελματιών την ίδια ανοχή που έχουμε και στις εκβιαστικές αυξήσεις του φούρναρη;

Ή μήπως τελικά θα πρέπει να αρχίσουμε να τρίζουμε τα δόντια σε κάθε είδους "φούρναρη";

Απλά θέτω το ερώτημα...

 

Οταν οι αυξησεις αφορουν ολα τα ταξι δεν ειναι το ιδιο με το να αυξησει τη κουζινα ενας επιπλοποιος γιατι εκει εχεις χιλιαδες επιλογες, με τους ταριφες δεν ισχυει το ιδιο γιατι ειναι μονοπωλειο.

Link to comment
Share on other sites

Μην βλέπεις "τους άλλους" ως μεμονωμένες περιπτώσεις, ενώ τους ταξιτζήδες σαν "ένα", γιατί έτσι κι αλλιώς κανείς επαγγελματίας/επιχειρηματίας δε μπορεί να λειτουργήσει εντελώς "ανεξάρτητα", ακριβώς για τον λόγο που αναφέρθηκε πιο πάνω, ότι θα τον πετάξει η αγορά έξω.

http://www.aparadektoi.gr/smforum/Smileys/default/croc.gif

 

Ωστόσο, έχεις δίκιο, ότι έτσι και μπεις στο ταξί, θεωρητικά είσαι οικονομικός "όμηρος" του εκάστοτε ταξιτζή.

 

Γνωρίζει κανείς να μας ενημερώσει σε ποιά υπηρεσία πρέπει να απευθυνόμαστε (κάποιο τηλέφωνο, κάτι), όταν έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι ο ταξιτζής μας υπερχρέωσε;

Πώς βρίσκουμε το δίκιο μας σε αυτή την περίπτωση;

Η αστυνομία είναι αρμόδια/ενημερωμένη να διευθετεί τέτοια ζητήματα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω, στο κάτω κάτω δεν είμαι γενικότερα υπέρ των αυξήσεων.

Τουλάχιστον όχι υπέρ των μονομερών.

 

Το ξέρετε ότι μια τυρόπιτα, προ ευρώ κόστιζε 100 δραχμές (0,30 ευρώ), ενώ μετά ευρώ κοστίζει κάτι παραπάνω από 500 δραχμές!!! (1,50 ευρώ)

Δηλαδή μιλάμε για αύξηση στο 5πλάσιο!

Μια αύξηση που επηρέασε όλα τα μικροπραγματάκια, αλλά όχι τους υπόλοιπους επαγγελματίες/μικροεπιχειρηματίες.

 

Φανταστείτε το λούκι που περνάει π.χ. ένας ξυλουργός, που το 1999 έφτιαχνε μια κουζίνα για π.χ. 3.000 ευρώ, τώρα για να ζήσει θα πρέπει (αναλογικά) να την φτιάξει το λιγότερο για 15.000 ευρώ!

 

Δεν έχω διαβάσει όλη τη συζήτησή σας - απλά μια γρήγορη επισήμανση.

 

H ανάλυσή σου είναι λανθασμένη γιατί:

1) το συνολικό κόστος ζωής ΔΕΝ έχει αυξηθεί 5 φορές (οι τυρόπιτες αποτελούν ένα μικρό μέρος του συνολικού προϋπολογισμού κάθε νοικοκυριού :p). Σίγουρα το κόστος ζωής έχει ανέβει, αλλά 5 φορές;; 5-πλασιάστηκαν οι τιμές των ενοικίων;; Της βενζίνης; Του ρεύματος;; Των ρούχων;; Των τροφίμων;; Συνολικά, τόσο πολύ ακρίβυνε η ζωή;

2) ο ξυλουργός δε "ζει" από τα συνολικά του έσοδα, αλλά από το καθαρό κέρδος που τα έσοδα του αποφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς να μας ενημερώσει σε ποιά υπηρεσία πρέπει να απευθυνόμαστε (κάποιο τηλέφωνο, κάτι), όταν έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι ο ταξιτζής μας υπερχρέωσε;

 

Τηλέφωνο Παραπόνων για Ταξί - 1019

 

Τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό για τα παράπονα και τις καταγγελίες των επιβατών ταξί καθιέρωσε το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου να βελτιωθούν οι συνθήκες μετακίνησης των πολιτών.

 

Πρόκειται για τον αριθμό 1019 ο οποίος θα λειτουργήσει πιλοτικά τρεις μήνες με δεκαπέντε (15) γραμμές και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία (αριθμός τηλεφωνημάτων, κατηγορίες παραπόνων κτλ.) ώστε να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία του μόνιμου τηλεφωνικού κέντρου.

 

Η γραμμή 1019 σε πρώτη φάση θα είναι στη διάθεση πολιτών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων ΑθηνώνΠειραιώς, Δυτικής Αττικής, Ανατολικής Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και της νήσου Ρόδου της ΝΑ Δωδεκανήσου. Η χρέωση θα είναι μιας απλής τηλεφωνικής κλήσης και θα παρέχονται στους πολίτες πληροφορίες για θέματα που αφορούν τη χρήση των ταξί (πού υπάρχουν πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, δικαίωμα για διπλή ταρίφα κτλ.) Επίσης θα δέχεται καταγγελίες και αναφορές σχετικά με προβληματική λειτουργία ή παράνομες ενέργειες που προκύπτουν κατά τη χρήση των υπηρεσιών ταξί. Οι καταγγελίες και οι αναφορές των πολιτών θα καταγράφονται από τη γραμμή 1019, θα ταξινομούνται ανάλογα με το περιεχόμενο και την περιοχή προέλευσής τους και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες. Οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν και ανώνυμες καταγγελίες, για τις οποίες θα γίνεται καταγραφή και ταξινόμηση προκειμένου να εξάγονται από το υπουργείο όσα συμπεράσματα.

 

Από το http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=245325

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σχετικά με τους οδηγούς ταξί και τα προβλήματα που δημιουργούν, προτείνω να ανοίξει το επάγγελμα και ως εκ τούτου να αναγκαστούν να βελτιωθούν. Συμφωνώ με την αύξηση των κομίστρων αλλά με ταυτόχρονη ΑΙΣΘΗΤΗ βελτίωση υπηρεσιών. Επίσης προτείνω ευκίνητο σύστημα καταγγελιών και τιμωρίας των "έξυπνων".

Ακόμα θα πρότεινα να βγουν τα ταξί απο τους λεοφωρειόδρομους.

 

Σε οτι αφορά στην οδική τους συμπεριφορά δε θεωρώ οτι είναι χαρακτηριστικό της επαγγελματικής τους κατηγορίας αλλά της κοινωνίας μας γενικότερα.

 

Το πιο σημαντικό όμως είναι να βελτιωθούμε όλοι μεμονωμένα και να μην κατηγορούμε μόνο τους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διαβάσει όλη τη συζήτησή σας - απλά μια γρήγορη επισήμανση.

 

H ανάλυσή σου είναι λανθασμένη γιατί:

1) το συνολικό κόστος ζωής ΔΕΝ έχει αυξηθεί 5 φορές

 

Μα αν διαβάσεις άλλη μια φορά το προηγούμενο ποστ μου θα δεις ότι ακριβώς αυτό λέω κι εγώ.

 

2) ο ξυλουργός δε "ζει" από τα συνολικά του έσοδα, αλλά από το καθαρό κέρδος που τα έσοδα του αποφέρουν.

 

Τυγχάνει να έχω πατέρα και παππού και σύζυγο και πεθερό και κουνιάδο και γαμπρό ξυλουργούς.

Τολμώ να πω λοιπόν ότι γνωρίζω αρκετά καλά από τί, αν και πώς ζει ο ξυλουργός σήμερα.

;):p

 

 

 

 

n_wildgirl σε ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες!!!

Link to comment
Share on other sites

Μα αν διαβάσεις άλλη μια φορά το προηγούμενο ποστ μου θα δεις ότι ακριβώς αυτό λέω κι εγώ.

 

To ξαναδιάβασα αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο :O

 

Μπορεί να κάνω και λάθος.

 

Τυγχάνει να έχω πατέρα και παππού και σύζυγο και πεθερό και κουνιάδο και γαμπρό ξυλουργούς.

Τολμώ να πω λοιπόν ότι γνωρίζω αρκετά καλά από τί, αν και πώς ζει ο ξυλουργός σήμερα.

;):p

 

Άρα λοιπόν θα ξέρεις τη διαφορά μεταξύ εσόδων (τι χρεώνει ο ξυλουργός) και καθαρού κέρδους για τον ξυλουργό (τι του μένει στην τσέπη στο τέλος = τα λεφτά από τα οποία ζει).

 

Αν υποθέσουμε ότι για να διατηρήσει το ίδιο επίπεδο ζωής πρέπει να x-πλασιάσει το διαθέσιμό εισόδημά του (επειδή το κόστος ζωής επίσης x-πλασιάστηκε) αυτό δε θα προέλθει από το να x-πλασιάσει την τιμή που χρεώνει στον πελάτη.

 

Παράδειγμα (τα ποσά είναι τυχαία).

 

Τιμή κουζίνας από τον ξυλουργό στον πελάτη:

- 1999: €3000

- 2009 €3000 (υποθέτω ότι δεν έχει αυξηθεί).

 

Κόστος για τον ξυλουργό:

- 1999: €1000

- 2000: €2000 (υποθέτω ότι διπλασιάστηκε και ξανατονίζω ότι τα ποσά είναι τυχαια).

 

Το καθαρό κέρδος τώρα είναι €1000 (αντί για €2000). Αν ακολουθήσω τη λογική σου (να 5πλασιάσει είπες, στο δικό μου παράδειγμα είναι διπλασιασμός) αντί για €3000 θα πρέπει να χρεώσει το διπλάσιο άρα €6000. Τα κέρδη του είναι 6000-2000=4000 σε σχέση με 1000 πριν. Άρα διπλασιάζοντας την τιμή έχει 4πλασιάσει τα κέρδη του.

 

Για αυτό είπα ότι η προηγούμενη ανάλυσή σου (αν το κόστος ζωής έχει 5πλασσιαστει => ο ξυλουργός πρέπει να 5πλασιάσει τις τιμές του) ήταν λάθος.

 

Ελπίζω να γινομαι κατανοητός :)

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να βαλω ολους τους επαγγελματιες σε ενα τσουβαλι γιατι υπαρχουν και εξεραισεις!!! Οι περισσοτεροι απο τους οδηγους ταξι ειναι απαραδεκτοι!!! Και ιδιεταιρα στην επαρχια οπου οι αποστασεις ειναι ελεεινα μικρες (πχ στα γιαννενα οι μεση διαδορμη μια κουρσας δεν ξεπερνα τα 4 χιλιομετρα) σε κουρεβουν κανονικα!!! Απο το 2006 που ηρθα στα γιαννενα ως φοιτητης η ελαχιστη διαδρομη εχει παρει 2 φορες αυξηση, ενω ο μισθος του πατερα μου και της μητερα μου καμια (βασικα παιρνουν οσο και ο πληθωρισμος 2-3% δεν θελω να κανω σχολιασμο) ισα ισα εχει μειωθει καθως κατι υπερωριες που επαιρναν τελος! Θα πει καποιος καλα φοιτητης και ταξι = πολυτελεια το ταξι ομως το χρησοιμοποιω σε περιπτωση αναγκης και μονο!!!!!!!

Τελος η τιμη του πετραιλεου ειναι σε σταθερη ή σε χαμηλοτερη απο περιση, οποτε η αυξηση που ζητανε οι φιλοι οδηγοι ταξι μονο λογικη δεν ειναι!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...