NickTG Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 Toyota 1800cc 192hp Renault 2000cc 200hp Υπάρχουν και μερικά μοτέρ της BMW που έχουν ανάλογη αναλογία hp/cc αλλά φεύγουμε σε κυβικά. Επίσης υπάρχουν και μερικά μοτέρ Toyota και Nissan με ανάλογες επιδόσεις αλλά δεν έχουν βγει από Ιαπωνία. Μερικοί λόγοι που δεν εξελίσονται τέτοιοι κινητήρες: -κόστος -αδυναμία χρήσης σε πολλά μοντέλα (αντίθετα πχ με τους TFSi και TSi του Vag που μπαίνουν σε 32589 διαφορετικά μοντέλα) -δύσκολοι σε καθημερινή χρήση Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 φιλε τα 1.4 122 απο vag ειναι light turbo... Αυτό είναι και το μεγάλο του πλεονέκτημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. January 5, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 Η Honda μπορει να εχει βγαλει ενα μοτερ 2,000 cc με 200-240 hp (Type R, S2000), αλλα αυτο το μοτερ δε μπορει να μπει σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο, οπως ο TSI, TFSI που μπαινουν σε Α4, Passat, κτλ. Γιατι τα μοτερ αυτα της Honda ειναι πολυ δυνατα στις ψηλες και δε νομιζω οτι το στριγκλισμα ταιριαζει σε οικογενειακα αυτοκινητα!! Τα οικογενειακα πανε σε αλλου ειδους αγοραστων!! Αντιθετα Type-R ειναι για πιο sport καταστασεις!!! Και ρολαριστα νομιζω οτι o 2.0 TFSI ειναι πιο μπροστα απο το V-TEC!!! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 οι 2 αυτοι κινητηρες ειναι πολυ καλοι, ομως απαιτουν να δουλευτουν πολυ ψηλα για να αποδωσουν. γιαυτο δεν μπαινουν σε πολλες καροτσες. ποιος οικογενειαρχης θα επαιρνε ενα passat για να το δουλευει στις 7500 rpm? επισης, ως κινητηρες ειναι αρκετα πουσαρισμενοι και απαιτουν πολυ R&D.. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 οι 2 αυτοι κινητηρες ειναι πολυ καλοι, ομως απαιτουν να δουλευτουν πολυ ψηλα για να αποδωσουν. γιαυτο δεν μπαινουν σε πολλες καροτσες. ποιος οικογενειαρχης θα επαιρνε ενα passat για να το δουλευει στις 7500 rpm? επισης, ως κινητηρες ειναι αρκετα πουσαρισμενοι και απαιτουν πολυ R&D.. ενας ανησυχος οικογενειαρχης:D... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 Toyota 1800cc 192hp Renault 2000cc 200hp Υπάρχουν και μερικά μοτέρ της BMW που έχουν ανάλογη αναλογία hp/cc αλλά φεύγουμε σε κυβικά. Επίσης υπάρχουν και μερικά μοτέρ Toyota και Nissan με ανάλογες επιδόσεις αλλά δεν έχουν βγει από Ιαπωνία. Μερικοί λόγοι που δεν εξελίσονται τέτοιοι κινητήρες: -κόστος -αδυναμία χρήσης σε πολλά μοντέλα (αντίθετα πχ με τους TFSi και TSi του Vag που μπαίνουν σε 32589 διαφορετικά μοντέλα) -δύσκολοι σε καθημερινή χρήση το μοτερ της renault το ατμοσφαιρικο ''200αρι'' μαλλον θα επρεπε να ελεγε ''180αρι'' :lol: Αυτό είναι και το μεγάλο του πλεονέκτημα. εννοειται... τα νεα αυτοκινητα ειναι βαρια και θελουν ροπη απο χαμηλα πραγμα που το δινει μονο η τουρμπινα και ο κομπρεσορας.Φανταζεστε εναν οικογενιαρχη 50αρη με την φαμιλια μεσα και το πορτπαγκαζ τιγκα και να ανεβαινει μια ανηφορα με 2α και 7500 rpm??χαχα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. January 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2009 Εγώ ψηφίζω τούρμπο. +Ανεξάρτητα από τα κυβικά,μπορείς να έχεις αρκέτα άλογα +Πολύ ροπή +Βελτιώση αρκετά φθηνή (βλέπε κάτι 300αρες που βαράνε τα Leon με πρόγραμμα) -Κατανάλωση -Θέλει μια Χ προσοχή στην χρήση -Συντήρηση Για να προτιμήσω ατμόσφαιρα πρέπει να είναι πολλά κυβικά (που στην Ελλάδα είναι σχεδόν απαγορευτικές οι τιμές για αγορά,μην πώ για κατανάλωση και τα τεκμήρια που θα έρθουν...) για να μου δώσει την "διασκέδαση" ενός τούρμπο και αυτό με δυσκολία (ΠΧ. BMW M3 κλπ κλπ) για να προτιμησω πολλα κυβικα, περισσοτερα απο τα 2000 που εχω τωρα, πρεπει να εχουν και αυτα το τουρμπο τους γιατι αλλιως γιατι να παρεις αμαξι με 3000κυβικα χωρις τουρμπο και να βγαζει χ αλογα οταν μπορει να εχει τουρμπινα και να βγαζει χ+ψ αλογα? βεβαια απο την αλλη για μενα τα 2000κ με τα 210 αλογα ειναι υπεραρκετα και γιαυτο δε παω σε περισσοτερα καθως μετα αυξανεται η καταναλωση δυσαναλογα και στο κατω κατω ποιος χρειαζεται, ποιος μπορει να οδηγησει 250 ή 350 αλογα στο δρομο? στις πιστες ναι αλλα στο δρομο??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jos3ph Δημ. January 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2009 Από 1600 ατμοσφαιρικό προ 10ετίας η Honda έβγαζε 160 άλογα... Σήμερα κάνει το ίδιο στα δίλιτρα (200 άλογα)... Καμμία άλλη εταιρία δεν το κάνει αυτό δυστυχώς. Θα ήθελα να μάθω τους λόγους... Μιλάω πάντα χωρίς τουρμπίνες... οι κινητήρες αυτοί έχουν μειονεκτήματα , δλδ οδηγούνται μόνο σε υψηλές στροφές , έχουν πολύ θόρυβο και καίνε ενίοτε και περισσότερο ... δεν είναι σε καμία περίπτωση κινητήρας για οικονομική οδήγηση ... Το πως βγάζει η κάθε εταιρία τα sport αμάξια της είναι δική της υπόθεση ... αυτή την στιγμή ένα diesel 200hp είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα honda 200 hp , εκτός της περίπτωσης από στάση .... ακόμα και εκεί όμως χάνει πολύ μετά τα 150 χαω.... Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antreasM77 Δημ. January 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2009 Και ενα καρο να βαλεις ειναι πιο γρηγορο απο honda ...αχχααχχα,πλακα κανω μην αρχισετε να βαρατε.Εγω παντως ψηφιζω και Turbo και Combressor ολα τα λεφτα...TSI εχω,η ροπη που δινει ο συνδυασμος ειναι απλα απολαυστικος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. January 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2009 οι κινητήρες αυτοί έχουν μειονεκτήματα , δλδ οδηγούνται μόνο σε υψηλές στροφές , έχουν πολύ θόρυβο και καίνε ενίοτε και περισσότερο ... δεν είναι σε καμία περίπτωση κινητήρας για οικονομική οδήγηση ... Το πως βγάζει η κάθε εταιρία τα sport αμάξια της είναι δική της υπόθεση ... αυτή την στιγμή ένα diesel 200hp είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα honda 200 hp , εκτός της περίπτωσης από στάση .... ακόμα και εκεί όμως χάνει πολύ μετά τα 150 χαω.... τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2009 Kαι μιλαμε παντα για V-Tec Honda. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)! ποια honda με 200 hp(civic type-r) και τι τσαγιαζουν?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)! που τσαγιαζουν και τι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 Kαι μιλαμε παντα για V-Tec Honda. pes ta re madloufe , giauto iaponas mia Zoi , dinami xoris tin anagki iperplirosis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 Και εγώ ψηφίζω τουρμπο-κομπρέσορα ;) Σχετικά με τα honda κάποια εποχή (δεκετία 90') ναι ήταν γρήγορα σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό. Πλέον θεωρώ ότι έχουν μείνει πίσω (από θέμα φιλοσοφίας αλλά και βελτιωσιμότητας) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 τουρμπο και τουρμποκομπρεσορας, ροπη απο χαμηλα . σιγα μην καθομαι να ανεβαζω 6000στροφες για να βρω ροπη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 τουρμπο και τουρμποκομπρεσορας, ροπη απο χαμηλα . σιγα μην καθομαι να ανεβαζω 6000στροφες για να βρω ροπη. to turbo einai auto pou les to " siga min ka8omai na anevaZo 6000 strofes gia na vreis ropi " . epeiseis to turbo arxiZei na dinei iperplirosi apo 3000-3500 strofes , xoris tin xrisi tou kinitira kai tin meiosi tis apodoseis tou opws me ton kompressor... opote ego 8a to ksana skeutomoun gia auto pou aneferes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 to turbo einai auto pou les to " siga min ka8omai na anevaZo 6000 strofes gia na vreis ropi " . epeiseis to turbo arxiZei na dinei iperplirosi apo 3000-3500 strofes , xoris tin xrisi tou kinitira kai tin meiosi tis apodoseis tou opws me ton kompressor... opote ego 8a to ksana skeutomoun gia auto pou aneferes εγω εχω ροπη χωρις προγραμμα 28 κιλα απο τις 1800 στροφες και με το προγραμμα παω 36 κιλα. το τουρμπο ανοιγει στις 2000-2500 στροφες http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=177738 Power Output 147kw@5100 Torque 280nm@1800 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 εγω εχω ροπη χωρις προγραμμα 28 κιλα απο τις 1800 στροφες και με το προγραμμα παω 36 κιλα. το τουρμπο ανοιγει στις 2000-2500 στροφες http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=177738 Power Output 147kw@5100 Torque 280nm@1800 simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esena Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esena για το 1400 (το 122 αλογα)δεν ξερω ποτε ανοιγει αλλα εχει ροπη αρκετη λογω μικροτερης τουρμπινας http://www.topgear.com/uk/volkswagen/golf/spec/e8-126120-1 20 κιλα στισ 1500 στροφες. (και νομιζω οτι το 170αρι εχει 24 κιλα.) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esenaΣε όλα τα νέας τεχνολογίας μοτερ τουρμπο από τις 1500 - 2000+κάτι στροφές σηκώνουν πίεση ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 Σε όλα τα νέας τεχνολογίας μοτερ τουρμπο από τις 1500 - 2000+κάτι στροφές σηκώνουν πίεση ;) den ksero pantoC ego peiga volta me ena fiat punto gt 1400 me turbo 140 aloga kai kai eixe mparometro piesis , h piesi itan midamini mexri ta 2250 peripou, meta arxise na strofarei h turbina prosferontas iperplirosi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 Ποιο punto λες το καινουργιο η το Mk1? Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 GT έβγαινε μόνο το Punto MK1 και προφανώς δε συγκρίνεται με σύγχρονα turbo. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 Συγνωμη λαθος μου.Αυτο εννοουσα και εκει ακριβως ηθελα να καταληξω. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.