Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

Toyota 1800cc 192hp

Renault 2000cc 200hp

 

Υπάρχουν και μερικά μοτέρ της BMW που έχουν ανάλογη αναλογία hp/cc αλλά φεύγουμε σε κυβικά.

 

Επίσης υπάρχουν και μερικά μοτέρ Toyota και Nissan με ανάλογες επιδόσεις αλλά δεν έχουν βγει από Ιαπωνία.

 

Μερικοί λόγοι που δεν εξελίσονται τέτοιοι κινητήρες:

-κόστος

-αδυναμία χρήσης σε πολλά μοντέλα (αντίθετα πχ με τους TFSi και TSi του Vag που μπαίνουν σε 32589 διαφορετικά μοντέλα)

-δύσκολοι σε καθημερινή χρήση

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Η Honda μπορει να εχει βγαλει ενα μοτερ 2,000 cc με 200-240 hp (Type R, S2000), αλλα αυτο το μοτερ δε μπορει να μπει σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο, οπως ο TSI, TFSI που μπαινουν σε Α4, Passat, κτλ. Γιατι τα μοτερ αυτα της Honda ειναι πολυ δυνατα στις ψηλες και δε νομιζω οτι το στριγκλισμα ταιριαζει σε οικογενειακα αυτοκινητα!! Τα οικογενειακα πανε σε αλλου ειδους αγοραστων!! Αντιθετα Type-R ειναι για πιο sport καταστασεις!!! Και ρολαριστα νομιζω οτι o 2.0 TFSI ειναι πιο μπροστα απο το V-TEC!!!
Hello !
Link to comment
Share on other sites

οι 2 αυτοι κινητηρες ειναι πολυ καλοι, ομως απαιτουν να δουλευτουν πολυ ψηλα για να αποδωσουν. γιαυτο δεν μπαινουν σε πολλες καροτσες. ποιος οικογενειαρχης θα επαιρνε ενα passat για να το δουλευει στις 7500 rpm?

επισης, ως κινητηρες ειναι αρκετα πουσαρισμενοι και απαιτουν πολυ R&D..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

οι 2 αυτοι κινητηρες ειναι πολυ καλοι, ομως απαιτουν να δουλευτουν πολυ ψηλα για να αποδωσουν. γιαυτο δεν μπαινουν σε πολλες καροτσες. ποιος οικογενειαρχης θα επαιρνε ενα passat για να το δουλευει στις 7500 rpm?

επισης, ως κινητηρες ειναι αρκετα πουσαρισμενοι και απαιτουν πολυ R&D..

 

ενας ανησυχος οικογενειαρχης:D...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Toyota 1800cc 192hp

Renault 2000cc 200hp

 

Υπάρχουν και μερικά μοτέρ της BMW που έχουν ανάλογη αναλογία hp/cc αλλά φεύγουμε σε κυβικά.

 

Επίσης υπάρχουν και μερικά μοτέρ Toyota και Nissan με ανάλογες επιδόσεις αλλά δεν έχουν βγει από Ιαπωνία.

 

Μερικοί λόγοι που δεν εξελίσονται τέτοιοι κινητήρες:

-κόστος

-αδυναμία χρήσης σε πολλά μοντέλα (αντίθετα πχ με τους TFSi και TSi του Vag που μπαίνουν σε 32589 διαφορετικά μοντέλα)

-δύσκολοι σε καθημερινή χρήση

 

 

το μοτερ της renault το ατμοσφαιρικο ''200αρι'' μαλλον θα επρεπε να ελεγε ''180αρι'' :lol:

 

Αυτό είναι και το μεγάλο του πλεονέκτημα.

 

εννοειται...

 

 

τα νεα αυτοκινητα ειναι βαρια και θελουν ροπη απο χαμηλα πραγμα που το δινει μονο η τουρμπινα και ο κομπρεσορας.Φανταζεστε εναν οικογενιαρχη 50αρη με την φαμιλια μεσα και το πορτπαγκαζ τιγκα και να ανεβαινει μια ανηφορα με 2α και 7500 rpm??χαχα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψηφίζω τούρμπο.

+Ανεξάρτητα από τα κυβικά,μπορείς να έχεις αρκέτα άλογα

+Πολύ ροπή

+Βελτιώση αρκετά φθηνή (βλέπε κάτι 300αρες που βαράνε τα Leon με πρόγραμμα)

-Κατανάλωση

-Θέλει μια Χ προσοχή στην χρήση

-Συντήρηση

 

Για να προτιμήσω ατμόσφαιρα πρέπει να είναι πολλά κυβικά (που στην Ελλάδα είναι σχεδόν απαγορευτικές οι τιμές για αγορά,μην πώ για κατανάλωση και τα τεκμήρια που θα έρθουν...) για να μου δώσει την "διασκέδαση" ενός τούρμπο και αυτό με δυσκολία (ΠΧ. BMW M3 κλπ κλπ)

 

για να προτιμησω πολλα κυβικα, περισσοτερα απο τα 2000 που εχω τωρα, πρεπει να εχουν και αυτα το τουρμπο τους γιατι αλλιως γιατι να παρεις αμαξι με 3000κυβικα χωρις τουρμπο και να βγαζει χ αλογα οταν μπορει να εχει τουρμπινα και να βγαζει χ+ψ αλογα? βεβαια απο την αλλη για μενα τα 2000κ με τα 210 αλογα ειναι υπεραρκετα και γιαυτο δε παω σε περισσοτερα καθως μετα αυξανεται η καταναλωση δυσαναλογα και στο κατω κατω ποιος χρειαζεται, ποιος μπορει να οδηγησει 250 ή 350 αλογα στο δρομο? στις πιστες ναι αλλα στο δρομο???

Link to comment
Share on other sites

Από 1600 ατμοσφαιρικό προ 10ετίας η Honda έβγαζε 160 άλογα...

Σήμερα κάνει το ίδιο στα δίλιτρα (200 άλογα)...

Καμμία άλλη εταιρία δεν το κάνει αυτό δυστυχώς. Θα ήθελα να μάθω τους λόγους...

Μιλάω πάντα χωρίς τουρμπίνες...

 

οι κινητήρες αυτοί έχουν μειονεκτήματα , δλδ οδηγούνται μόνο σε υψηλές στροφές , έχουν πολύ θόρυβο και καίνε ενίοτε και περισσότερο ... δεν είναι σε καμία περίπτωση κινητήρας για οικονομική οδήγηση ... Το πως βγάζει η κάθε εταιρία τα sport αμάξια της είναι δική της υπόθεση ... αυτή την στιγμή ένα diesel 200hp είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα honda 200 hp , εκτός της περίπτωσης από στάση .... ακόμα και εκεί όμως χάνει πολύ μετά τα 150 χαω....

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

Και ενα καρο να βαλεις ειναι πιο γρηγορο απο honda ...αχχααχχα,πλακα κανω μην αρχισετε να βαρατε.Εγω παντως ψηφιζω και Turbo και Combressor ολα τα λεφτα...TSI εχω,η ροπη που δινει ο συνδυασμος ειναι απλα απολαυστικος.
Link to comment
Share on other sites

οι κινητήρες αυτοί έχουν μειονεκτήματα , δλδ οδηγούνται μόνο σε υψηλές στροφές , έχουν πολύ θόρυβο και καίνε ενίοτε και περισσότερο ... δεν είναι σε καμία περίπτωση κινητήρας για οικονομική οδήγηση ... Το πως βγάζει η κάθε εταιρία τα sport αμάξια της είναι δική της υπόθεση ... αυτή την στιγμή ένα diesel 200hp είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα honda 200 hp , εκτός της περίπτωσης από στάση .... ακόμα και εκεί όμως χάνει πολύ μετά τα 150 χαω....

 

τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)!

 

 

ποια honda με 200 hp(civic type-r) και τι τσαγιαζουν??

Link to comment
Share on other sites

τα τσαγακια που κερνανε τα honda με 200 αλογα μαλλον δεν τα ξερεις..γιατι για να χαρακτηρησεις ενα αμαξι γρηγορο δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα αλλα&θεμα βαρους,στησιματος&πως περναει η δυναμη στον δρομο..φιλικα:)!

που τσαγιαζουν και τι?

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ψηφίζω τουρμπο-κομπρέσορα ;)

 

Σχετικά με τα honda κάποια εποχή (δεκετία 90') ναι ήταν γρήγορα σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό. Πλέον θεωρώ ότι έχουν μείνει πίσω (από θέμα φιλοσοφίας αλλά και βελτιωσιμότητας)

Link to comment
Share on other sites

τουρμπο και τουρμποκομπρεσορας, ροπη απο χαμηλα .

σιγα μην καθομαι να ανεβαζω 6000στροφες για να βρω ροπη.

Link to comment
Share on other sites

τουρμπο και τουρμποκομπρεσορας, ροπη απο χαμηλα .

σιγα μην καθομαι να ανεβαζω 6000στροφες για να βρω ροπη.

 

to turbo einai auto pou les to " siga min ka8omai na anevaZo 6000 strofes gia na vreis ropi " . epeiseis to turbo arxiZei na dinei iperplirosi apo 3000-3500 strofes , xoris tin xrisi tou kinitira kai tin meiosi tis apodoseis tou opws me ton kompressor...

opote ego 8a to ksana skeutomoun gia auto pou aneferes

Link to comment
Share on other sites

to turbo einai auto pou les to " siga min ka8omai na anevaZo 6000 strofes gia na vreis ropi " . epeiseis to turbo arxiZei na dinei iperplirosi apo 3000-3500 strofes , xoris tin xrisi tou kinitira kai tin meiosi tis apodoseis tou opws me ton kompressor...

opote ego 8a to ksana skeutomoun gia auto pou aneferes

εγω εχω ροπη χωρις προγραμμα 28 κιλα απο τις 1800 στροφες και με το προγραμμα παω 36 κιλα.

το τουρμπο ανοιγει στις 2000-2500 στροφες

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=177738

 

Power Output 147kw@5100

Torque 280nm@1800

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ροπη χωρις προγραμμα 28 κιλα απο τις 1800 στροφες και με το προγραμμα παω 36 κιλα.

το τουρμπο ανοιγει στις 2000-2500 στροφες

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=177738

 

Power Output 147kw@5100

Torque 280nm@1800

 

simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esena

Link to comment
Share on other sites

simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esena

για το 1400 (το 122 αλογα)δεν ξερω ποτε ανοιγει αλλα εχει ροπη αρκετη λογω μικροτερης τουρμπινας

http://www.topgear.com/uk/volkswagen/golf/spec/e8-126120-1

20 κιλα στισ 1500 στροφες.

(και νομιζω οτι το 170αρι εχει 24 κιλα.)

Link to comment
Share on other sites

simeiose , den einai se ola autokinita idies oi ropes , epeiseis epomeno einai , na min kaine toso kausimo , oso kai na vgaZoun ta aparaitita kausaeria gia na peristrafei h turbina ara den anoigei to turbo se ola ta autokinita stis 2000-2500 rpm.Deiladei enas me 1400 turbo den mporei na singri8ei me esena
Σε όλα τα νέας τεχνολογίας μοτερ τουρμπο από τις 1500 - 2000+κάτι στροφές σηκώνουν πίεση ;)
Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα νέας τεχνολογίας μοτερ τουρμπο από τις 1500 - 2000+κάτι στροφές σηκώνουν πίεση ;)

 

den ksero pantoC ego peiga volta me ena fiat punto gt 1400 me turbo 140 aloga kai kai eixe mparometro piesis , h piesi itan midamini mexri ta 2250 peripou, meta arxise na strofarei h turbina prosferontas iperplirosi

Link to comment
Share on other sites

GT έβγαινε μόνο το Punto MK1 και προφανώς δε συγκρίνεται με σύγχρονα turbo.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...