Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όπως θα είδες στο εκεί νήμα, το πιο πιθανό είναι να κάνει καμια μέρα να έρθει (αεροπορικώς έρχονται όλα έτσι κι αλλιώς) - άντε λίγο παραπάνω, αν έχει κανένα ενδιάμεσο σταθμό και μεταφόρτωση.

Από κει και ύστερα, όλα τα δέματα περιμένουν... υπομονετικά στο Ελ Βενιζέλος μέχρι να τα πιάσουν (και καταγράψουν) οι -σχετικά λίγοι και εξαιρετικά φορτωμένοι με τον όγκο των εισερχομένων- υπάλληλοι των ΕΛΤΑ, για διάστημα που μπορεί να κυμαίνεται από λίγες μέρες ως (αν είσαι... πολύ άτυχος) και 3-4 εβδομάδες - και ακόμα περισσότερο αν το δέμα μπει και τελωνείο!

Οι αγορές του είδους είναι άθλημα για... γερά νεύρα! :p

Οκ καταλαβα, το είχα υποψιαστεί, ηταν εντελως ακυρο να ταξιδευει για τόσες μέρες, απλα επειδη κανω πρωτη φορα αγορα CNpost απο Geekbuying(εχω παρει παρα πολλα πραγματα απο Vickmall και Gearbest και παντα με SGpost η NLpost)μετα την ενημερωση αναχωρησης απο Κινα,το πολυ σε 4-5 εργασιμες ειχα παντα:arrival to Greece.Και μετα βεβαια η απαραιτητη καθυστεριση στα κέντρα διαλογής. Μπορει εδω να διαφέρουν λίγο τα πράγματα.Δεν πειραζει υπομονη καποια στιγμη θα σκασει.Σε υπερευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ειναι θεμα τυχης.το ταχυδρομειο που εστειλε το κινητο το γραφει στην παραγγελια.

 

Yπάρχει τρόπος (πχ τριγωνική) για να μην περάσουμε τελωνείο από geek?

Έχει στα 152 το 4 note glabal και το ψήνω.

Link to comment
Share on other sites

Έλεος παίδες.

Είστε σε λάθος topic.

Εδώ δεν συζητάμε για τρόπους αποστολής.

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ ΒΡΩΜΑ ΣΤΟ GEEKBUING

Απο τις 13/4 που εχει γινει η παραγγελια και εχω παρει τελευταιο update 23/4/2017(αποστολη αντικειμενου στο εξωτερικο λαικη δημοκρατια της Κινας)σημερα μου στελνουν αυτο το mail:Hi Dear Ioannis,

Thank you for shopping at Geekbuying

Unfortunately, the item you have purchased "geekbuying:366863 212034" has stopped production.

Would you like to change to this one "geekbuying:370848 232091"?

We are sorry for the inconvenience caused.

Looking forward to your early reply.

Best regards.

Ell

Σας παραθετω ολα τα στοιχεια μηπως βοηθησετε

 

Order Number: #3990046

Order Date: 4/13/2017

Order Status: Shipped (Portion of order shipped)

Shipping methods: Registered Airmail

Shipping date: 4/19/2017 6:04:24 PM

Tracking Number: RS585269885CN

Tracking Site: http://www.17track.net

Shipping Address:

 

Payment Method:

ExpressCheckout

 

Shipping Method:

Registered Airmail

Client Type:

WebSite

Items Unit Price Qty Price

[HK Stock ]Xiaomi Mi Max 6.44 Inch FHD 3GB 64GB MIUI 8 Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 652 Octa Core 5.0MP 16.0MP TOUCH ID 4850mAh Battery IR Remote Control - Silver

USD 229.99 1 USD 229.99

Soft Case TPU Back Cover Ultra-thin Transparent Protective Phone Shell For Xiaomi Max 6.44 Inch

USD 4.99 1 USD 4.99

Tempered Glass 2.5D Arc Edge 0.33mm 9H Hardness Explosion-proof HD Glass Film Screen Protector For Xiaomi Max 6.44 Inch

USD 4.99 1 USD 4.99

Subtotal: USD 239.97

Shipping Cost: USD 0.00

Total: USD 239.97

 

 

Και μου λεει αν θελετε να στειλουμε αυτο:http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi-Max-6-44inch-4GB-128GB-Smartphone---Gold-370848.html

 

Θα τρελαθω ρε παιδια ενω περιμενω αφιξη στο Βενιζελο μου λενε οτι δεν ειναι διαθεσιμο και να παρω το ακριβοτερο.

Δειτε και το trackingnumber την πορεια του.

 

Να σας πω τι εκανα,τους ειπα full refund αμεσως και ταυτοχρονα ανοιξα dispute στο paypal με ολα τα αποδεικτικα στοιχεια copy-past'

 

Ρε παιδια ειλικρινα ψωνιζω χρονια τωρα απο vickmall και Gearbest δεν εχει συμβει το παραμικρο ακομα και στο μικροτερο αντικειμενο,ενα σωρο πραγματα εχω παρει ακριβα και φθηνα.Ειπα πρωτη φορα απο δω επειδη το ειδα σε καλη προσφορα αλλα ειναι λαμογια,για πεστε καμια γνωμη τι θα επακολουθησει?

δεν μου εχει ξανατυχει και κατι τετοιο και τις κινησεις τις εκανα διαβαζοντας εδω στο φορουμ πως πρεπει να πραξουμε

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν περιμένεις να σου έρθει πρώτα να δεις τι σου στείλανε;;;

Από την άλλη σου σου ζητάνε παραπάνω λεφτά;;;

Γιατί αν δεν σου ζητάνε εγώ θα τους έλεγα και ευχαριστώ που μου στέλνουν καλύτερο τηλέφωνο.

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus.

Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν περιμένεις να σου έρθει πρώτα να δεις τι σου στείλανε;;;

Από την άλλη σου σου ζητάνε παραπάνω λεφτά;;;

Γιατί αν δεν σου ζητάνε εγώ θα τους έλεγα και ευχαριστώ που μου στέλνουν καλύτερο τηλέφωνο.

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Μα,το θεμα ειναι οτι δεν πρεπει να το εχουν στειλει καθολου και το tracking μαλλον θα ειναι μουφα.Εσυ λες οτι αφου το εχουν στειλει,που ειναι και το μεγαλυτερο και σε χρυσο,αν το βλεπεις,μετα ζητανε παραπανω λεφτα?Δε νομιζω,αφου λενε καθαρα στο μαιλ,αν θελετε να παρετε αυτο,γιατι μου δεινουν επιλογη αν το εχουν ηδη στειλει?αρα μαλλον δεν εχουν στειλει τιποτα.Δεν ξερω ρε παιδια εχω σκασει και ειναι δυσκολα και τα οικονομικα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που έχεις τρακ πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα έρθει, μέγα φάουλ που άνοιξες dispute στο paypal, και αν λέμε το PayPal δεν σου δώσει τα λεφτα σου;; και κλείσει το dispute;; να ξέρεις ότι δεν μπορείς να ανοίξεις άλλο οπότε αν δεν παραλάβεις χάνεις τα λεφτά σου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βιάζεστε, μίλα πρώτα με το geek και βλέπεις το dispute είναι όταν παραλάβεις και π.χ δεν δουλεύει το τηλέφωνο τότε ναι άνοιξε.

 

 

Στάλθηκε από το HM NOTE 1W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus.

Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αν διαβάσεις προσεκτικά τα στοιχεία της αποστολής, θα δεις αυτό:

Order Status: Shipped (Portion of order shipped)

Δηλαδή σου έχουν στείλει μέρος της αποστολής, το πιο πιθανό τη θήκη και το tempered glass, αφού σου έχουν προτείνει άλλη έκδοση του τηλεφώνου.

Να σου κάνουν δώρο τη διαφορά από την καλύτερη έκδοση, το θεωρώ απίθανο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ζήτα τους λοιπόν να σου στείλουν την ακριβότερη έκδοση χωρίς να πληρώσεις διαφορά, γράφοντας τους κιόλας ότι αλλιώς θέλεις πλήρες refund, αφού και η θήκη με το tempered glass σου είναι άχρηστα χωρίς το κινητό. Αν πιάσει, τυχερός θα είσαι...

Link to comment
Share on other sites

Αυτήν την λεπτομέρεια δεν την πρόσεξα έχεις απόλυτο δίκιο φίλος

 

Στάλθηκε από το HM NOTE 1W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus.

Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το υποπτευθηκα κι εγω οτι εχουν στειλει μνο θηκη και γυαλι.Ναι φιλε chios αφου λενε να στειλουν αλλο τωρα,πως γινεται να το εχουν στειλει ηδη?αυτο που μπορει να παθω σκεφτομαι ειναι να πουν οτι εγω παρελαβα την αποστολη με tracking αυτο που εχουν δωσει,αλλα να μην εχουν μεσα το τηλεφωνο,μονο τα αλλα δυο.Εγω τι κανω σε αυτη την περιπτωση?πως θα αποδειξω οτι δεν ειναι το τηλεφωνο μεσα στο πακετο?η μηπως αποδεικνειεται απο το mail τους που λενε οτι δεν ειναι διαθεσιμο???

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παιδια μου απαντησαν στο resolution center του paypal αυτο:

Thank you for your response, we just got an information from our warehouse workmate that the phone you ordered in our website is discontinued: [HK Stock ]Xiaomi Mi Max 6.44 Inch FHD 3GB 64GB MIUI 8 Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 652 Octa Core 5.0MP 16.0MP TOUCH ID 4850mAh Battery IR Remote Control - Silver (ItemCode:366863) in this case ,would you like to change into another item ? Just give us the item code or link of the item , then ,we will help you check if there is enough stock for it and we will swap it for you . Or if you do not want to change ,we can arrange a partial refund for you since we have sent the spare parts to you . Looking forward to your early reply . Have nice day Customer Care Team

 

Τους ειπα οτι εδω περιμενω σε λιγες μερες το τηλεφωνο στα χερια μου γιατι το χρειαζομαι και τωρα μου λετε να κανετε νεα αποστολη?θελω πληρη επιστροφη χρηματων να παρω αλλο τηλεφωνο ΤΩΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Ναι το υποπτευθηκα κι εγω οτι εχουν στειλει μνο θηκη και γυαλι.Ναι φιλε chios αφου λενε να στειλουν αλλο τωρα,πως γινεται να το εχουν στειλει ηδη?αυτο που μπορει να παθω σκεφτομαι ειναι να πουν οτι εγω παρελαβα την αποστολη με tracking αυτο που εχουν δωσει,αλλα να μην εχουν μεσα το τηλεφωνο,μονο τα αλλα δυο.Εγω τι κανω σε αυτη την περιπτωση?πως θα αποδειξω οτι δεν ειναι το τηλεφωνο μεσα στο πακετο?η μηπως αποδεικνειεται απο το mail τους που λενε οτι δεν ειναι διαθεσιμο???

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παιδια μου απαντησαν στο resolution center του paypal αυτο:

Thank you for your response, we just got an information from our warehouse workmate that the phone you ordered in our website is discontinued: [HK Stock ]Xiaomi Mi Max 6.44 Inch FHD 3GB 64GB MIUI 8 Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 652 Octa Core 5.0MP 16.0MP TOUCH ID 4850mAh Battery IR Remote Control - Silver (ItemCode:366863) in this case ,would you like to change into another item ? Just give us the item code or link of the item , then ,we will help you check if there is enough stock for it and we will swap it for you . Or if you do not want to change ,we can arrange a partial refund for you since we have sent the spare parts to you . Looking forward to your early reply . Have nice day Customer Care Team

 

Τους ειπα οτι εδω περιμενω σε λιγες μερες το τηλεφωνο στα χερια μου γιατι το χρειαζομαι και τωρα μου λετε να κανετε νεα αποστολη?θελω πληρη επιστροφη χρηματων να παρω αλλο τηλεφωνο ΤΩΡΑ

Φιλε θεματακι σαν αυτο εχει γινει πολλες φορες σε διαφορα κινεζομαγαζα,για αυτο και παντα πριν κανεις καποια αγορα ρωτα διαθεσιμοτητα.Τωρα στο θεμα,εγω θα ζηταγα τα χρηματα μου πισω,αμεσα,και με την εμπειρια που εχω απο εκει τα στελνουν,δεν κανουν τσαλιμακια.....

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Φιλε θεματακι σαν αυτο εχει γινει πολλες φορες σε διαφορα κινεζομαγαζα,για αυτο και παντα πριν κανεις καποια αγορα ρωτα διαθεσιμοτητα.Τωρα στο θεμα,εγω θα ζηταγα τα χρηματα μου πισω,αμεσα,και με την εμπειρια που εχω απο εκει τα στελνουν,δεν κανουν τσαλιμακια.....

Αυτο εκανα τωρα μολις απλα τους ειπα τι εννοουν partial refund,πιθανον να θελουν να αφαιρεσουν το τζαμακι και τη θηκη,απο μεριας μου δεν εχω προβλημα,αν οντως τα εχουν στειλει,αλλα τους ειπα θελω τα λεφτα του τηλεφωνου πισω επι τοπου,να δω περιμενω να μου απαντησουν

Ευχαριστω πολυ παιδια για την υποστιρηξη και συμπαρασταση αυτες τις δυσκολες ωρες.ενημερωνω παλι μολις στειλουν

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εστειλαν αυτο:

Thank you for your response, We are kindly to tell you that we don't have stock for the phone, so if you don't want to change to another one ,we will refund you for the phone's value (USD 229.99 ) but since you open the dispute ,we can only issue a full refund ( phone which we didn't send to you + spare parts which we have already sent to you in this parcel :RS585269885CN) If you agree with this partial refund (the value of the phone ),there are TWO choices for you : 1.Please close this dispute ,then send an email or give a call to our tracking support service team for canceling this order : Email : support_tracking@geekbuying.com Phone : +86-(0)755-23943772 (Mon - Fri. 9:00-18:30, GMT+8) 2. If you are not agree with the above solution ,could you please escalate the dispute to "Not as described - Claim "? Then we can arrange the partial refund for you immediately. (as you know ,if you open this dispute "Non-receipt dispute”,we can only arrange the full refund for you.) Looking forward to your early reply . Have nice day Customer Care Team

 

Τι να τους πω να μην την πατησω?νομιζω αν κλεισω τη διαφορα στο paypal και μου κανουν λαμογια,ειπαμε δεν μπορω να ανοιξω αλλη για το ιδιο θεμα οποτε πανε τα λεφτα.Αυτοι τι εννοουν,εσεις καταλαβαινετε καλυτερα?αν το αφησω ωσ εχειπρεπει να κλιμακωσω την υποθεση σε claim απ'οτι λεει και θα εχω πληρη επιστροφη χρηματων?

Αν επιλεξω τη δευτερη επιλογη θα γινει αμεσα,η θα φαμε καθυστεριση?δεν καταλαβαινω τη διαφορα αναμεσα στις 2 επιλογες που μου δινει,εσεις καταλαβαινετε?

 

 

Αν κλεισω την υποθεση στο paypal οπως λεει στην πρωτη επιλογη και δεν μου στειλει τα λεφτα,μπορω να ξανανοιξω στο paypal για το συγκεκριμενο,η τελος?ειμαι χαμενος απο χερι?

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις την υπόθεση, δεν ξανα ανοίγει. Αν αποφασίσεις να πας σε claim τότε αυτό που σε συμβουλεύω είναι, όταν παραλάβεις, να τραβήξεις φωτό απο τα στοιχεία της αποστολής, γιατί επάνω γράφει, τα γραμμάρια που ζυγίζει το δέμα και να βιντεοσκοπήσεις το άνοιγμα του πακέτου.

Πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το geek στο refund είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο, αλλά εντάξει, ποτέ δεν ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις την υπόθεση, δεν ξανα ανοίγει. Αν αποφασίσεις να πας σε claim τότε αυτό που σε συμβουλεύω είναι, όταν παραλάβεις, να τραβήξεις φωτό απο τα στοιχεία της αποστολής, γιατί επάνω γράφει, τα γραμμάρια που ζυγίζει το δέμα και να βιντεοσκοπήσεις το άνοιγμα του πακέτου.

Πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το geek στο refund είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο, αλλά εντάξει, ποτέ δεν ξέρεις.

Η δευτερη περιπτωση που λεει δηλαδη ειναι αφου παραλαβω,δηλαδη παει σε μακρος η βαλιτσα.Αν δεν παραλαβω το πακετο απο τον ταχυδρομο και τους πω για ακυρωση παραγγελιας και refund και μετα να κλεισω την υποθεση θα το δεχτουν?

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, θα κάνεις το claim, οταν φθάσει το δέμα και δεν εμπεριέχει το κινητό. Δεν ξέρω τι θα έκανε το Paypal στην περίπτωση που ζητήσεις ακύρωση παραγγελίας λίγο πριν την παραλαβή και πως θα το χειριστεί και το κατάστημα. Ρώτησε και το κατάστημα αρχικά να δεις τι θα σου πει.

Γιατί το tracking θα έχει δείξει ότι έφτασε και δεν πήγες να παραλαβεις και τότε είναι πιθανό στο τέλος να χάσεις την υπόθεση, γι αυτό πρόσεξε τις κινήσεις σου.

 

Δεν έχω κάνει πάντως ακύρωση πριν την παραλαβή και δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν το έκανε κάποιος και διαβάζει, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, θα κάνεις το claim, οταν φθάσει το δέμα και δεν εμπεριέχει το κινητό. Δεν ξέρω τι θα έκανε το Paypal στην περίπτωση που ζητήσεις ακύρωση παραγγελίας λίγο πριν την παραλαβή και πως θα το χειριστεί και το κατάστημα. Ρώτησε και το κατάστημα αρχικά να δεις τι θα σου πει.

Γιατί το tracking θα έχει δείξει ότι έφτασε και δεν πήγες να παραλαβεις και τότε είναι πιθανό στο τέλος να χάσεις την υπόθεση, γι αυτό πρόσεξε τις κινήσεις σου.

 

Δεν έχω κάνει πάντως ακύρωση πριν την παραλαβή και δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν το έκανε κάποιος και διαβάζει, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει.

 

Μου εστειλαν mail,οχι μεσα στο resolution στο προσωπικο μου,καποια Jenifer στις 11.20 μετα τις δυο προτασεις που νου εκαναν μεσω paypal κι εγω τους ειπα οτι θελω πληρη επιστροφη και λεει το εξης:

 

Hi there

Your request for the cancellation of the Order No. #

3990046

has been received, the order amount will be refunded to your account within 48 hours.

In-case of any queries, please let us know. For more information, contact us by,

Phone: +86-(0)755-23943772 (Mon - Fri. 9:00-18:30, GMT+8)

Regards

 

Jennifer

 

Μετα απο αυτο βεβαια εχω μιλησει κι αλλο μεσω paypal και μου λεει ο αλλος οτι ειναι στανταρ οι διαδικασιες,τωρα τι ισχυει,δεν ξερω,θα τα επιστρεψουν οπως λεει η Jenifer?η θα πρεπει να παμε σε claim που λεει ο αλλος?

ΧΑΟΣ παιδια ειναι μην μπλεξεις,κουραστηκα και κουρασα κι εσας,σορυ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το χειριστικες σωστα ,σου ειπαν να σου στειλουν το μεγαλυτερο μοντελο και τους ειπες οχι.Γιατι?

Τωρα ετσι οπως ειναι τα πραγματα θα ζητησεις full refund ,και το κινητο και τα παρελκομενα.Φυσικα ουτε ως σκεψη να κλεισεις το claim.

Θα κανεις escalate εξηγωντας στο πειπαλ οτι ΔΕΝ εχουν σε στοκ το κινητο που παραγγειλες και ΔΕΝ θα παραλαβεις αυτο που σου εστειλαν,

Link to comment
Share on other sites

Δεν το χειριστικες σωστα ,σου ειπαν να σου στειλουν το μεγαλυτερο μοντελο και τους ειπες οχι.Γιατι?

Τωρα ετσι οπως ειναι τα πραγματα θα ζητησεις full refund ,και το κινητο και τα παρελκομενα.Φυσικα ουτε ως σκεψη να κλεισεις το claim.

Θα κανεις escalate εξηγωντας στο πειπαλ οτι ΔΕΝ εχουν σε στοκ το κινητο που παραγγειλες και ΔΕΝ θα παραλαβεις αυτο που σου εστειλαν,

 

Καλημερα φιλε μου και σε ευχαριστω πολυ.Τωρα μολις μου εστειλαν αυτο:hi there

i checked that you opened the dispute,

could you mind closing it?

and we have refund your full payment would be returned within 48 hours,

if not, the refund would be delay by system .

so for avoiding your inconvenience,i advice you to close it before i apply refund for you.

looking forward to your early reply,

Sincerely,

 

Οποτε να μην τους εμπιστευτω λες?Escalate που λες,πως κανω?τωρα?πριν τγην αφιξη του πακετου?και πως το κανω?δεν μου εχει ξανατυχει κατι τετοιο και τα εχω παιξει.Αν δεν παραλαβω να κανω βιντεσκοπημενο unboxing για να αποδειξω οτι το κινητο δεν ειναι μεσα,καποιος φιλος ειπε οτι μπορει να χασω τα λεφτα γιατι δεν ξερουμε πως θα το χειριστει το paypal.Αλλα παλι αν κλεισω την υποθεση τελειωσαμε,μπορει να τη φαω.Εντωμεταξυ μεχρι στιγμης μιλαω μονο με αυτους μεσω paypal.Με το paypal απευθειας μπορω να μιλησω?και πως?Να σαι καλα.

Ψαχνοντας στο paypal κατι βρηκα.Το claim ειναι η δευτερη επιλογη(Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction).Επειδη ομως εχω κανει dispute για την ιδια συναλλαγη,γινεται παλι?δεν πατησα ακομα να συνεχισω μην κανω βλακεια.Μετα μεσα απο κει μιλας με paypal?και οχι με τον πωλητη?Εσυ λες να μην παραλαβω καθολου.Εντωμεταξυ τους εστειλα τωρα οτι αν δεν μου επιστρεψουν πρωτα τα λεφτα,δεν κλεινω την υποθεση και την κλιμακωνω και τους ξεφτιλιζω με αποδεικτικα στοιχεια παντου και οτι περιμενω μεχρι αυριο να δω το refund για να το κλεισω μετα.

Για το αλλο που ειπες γιατι δε δεχτηκα το μεγαλυτερο μοντελο,ζηταγαν παραπανω χρηματα και μετα απο αυτο που εκαναν να μου το που 20 μερες μετα την παραγγελια πως να τους εμπιστευτω παλι,ποιος μου λεει οτι δεν θα εκαναν τα ιδια?και μετα ηταν και το χρυσαφι που δεν το γουσταρω με τιποιτα.Τελοσπαντων τωρα να δουμε που θα καταληξει,λεω να πειμενω μεχρι αυριο και κανω claim.

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα γενικά ότι μπορεί να χάσεις την υπόθεση.

Είπα ότι μπορεί να χάσεις τα λεφτά , όταν εσύ είπες ότι σκέφτεσαι να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και να μην παραλάβεις. Το tracking number όμως θα έχει δείξει ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης.

 

 

 

Στάλθηκε από το m2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα γενικά ότι μπορεί να χάσεις την υπόθεση.

Είπα ότι μπορεί να χάσεις τα λεφτά , όταν εσύ είπες ότι σκέφτεσαι να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και να μην παραλάβεις. Το tracking number όμως θα έχει δείξει ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης.

 

 

 

Στάλθηκε από το m2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι αλλα εφοσον πριν φτασει το δεμα αυτοι εχουν παραδεχτει οτι στελνουν ελειπη τα πραγματα,δεν ειμαι καλυμενος?ωστε να μην κανω unboxing?και να γνωστοποιησω απο τωρα κιολας στο paypal με escalate to claim οτι δεν παραλαμβανω γιατι τι να τα κανω αυτα που στελνουν,χωρις το κινητο?γιατι να κινδυνευω να χασω τα λεφτα?το πακετο αν δεν παραλαβω,θα επιστρεψει σε αυτους

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα εφοσον πριν φτασει το δεμα αυτοι εχουν παραδεχτει οτι στελνουν ελειπη τα πραγματα,δεν ειμαι καλυμενος?ωστε να μην κανω unboxing?και να γνωστοποιησω απο τωρα κιολας στο paypal με escalate to claim οτι δεν παραλαμβανω γιατι τι να τα κανω αυτα που στελνουν,χωρις το κινητο?γιατι να κινδυνευω να χασω τα λεφτα?το πακετο αν δεν παραλαβω,θα επιστρεψει σε αυτους

 

δεν κλεινουμε ποτε υποθεση οταν την εχουμε ανοιξει,ποιος σου εγγυαται οτι θα κρατησουν τον λογο τους?

Προωθησε το μεηλ τους στο paypal

Link to comment
Share on other sites

δεν κλεινουμε ποτε υποθεση οταν την εχουμε ανοιξει,ποιος σου εγγυαται οτι θα κρατησουν τον λογο τους?

Προωθησε το μεηλ τους στο paypal

Εννοεις αφου ανοιξω το claim γιατι ακομα βρισκομαστε σε dispute.Ωστοσο το paypal δεν παρακολουθει τη συζητησ που εχω με αυτους?αφου ειμαστε μεσα στο paypal?Λεω να περιμενω μεχρι αυριο και να κανω escalate to claim αν δεν κανουν refund.

Και εννοειται οπως λες τωρα πια πειστηκα,δεν κλεινουμε υποθεση με τιποτα,ποτε δεν ξερεις μετα.Αυτο που με μπερδευει και δεν ξερω τι να κανω ειναι να παραλαβω οταν ερθει το λειψο πακετο?η να μην υπογραψω και να φυγει πισω οπως ειναι?ποια ειναι η καλυτερη επιλογη για να παρω τα λεφτα?αν το ανοιξω πρεπει να κρατησω θηκη και γυαλι,τι να τα κανω?και να μου δωσουνν τα υπολοιπα λεφτα,δηλαδη μας πουλησαν τα λαμογια με πονηρια ο,τι ηθελαν αυτοι

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις αφου ανοιξω το claim γιατι ακομα βρισκομαστε σε dispute.Ωστοσο το paypal δεν παρακολουθει τη συζητησ που εχω με αυτους?αφου ειμαστε μεσα στο paypal?Λεω να περιμενω μεχρι αυριο και να κανω escalate to claim αν δεν κανουν refund.

Και εννοειται οπως λες τωρα πια πειστηκα,δεν κλεινουμε υποθεση με τιποτα,ποτε δεν ξερεις μετα.Αυτο που με μπερδευει και δεν ξερω τι να κανω ειναι να παραλαβω οταν ερθει το λειψο πακετο?η να μην υπογραψω και να φυγει πισω οπως ειναι?ποια ειναι η καλυτερη επιλογη για να παρω τα λεφτα?αν το ανοιξω πρεπει να κρατησω θηκη και γυαλι,τι να τα κανω?και να μου δωσουνν τα υπολοιπα λεφτα,δηλαδη μας πουλησαν τα λαμογια με πονηρια ο,τι ηθελαν αυτοι

 

το paypal εχει contact us εκει θα βρεις ενα τηλεφωνο αλλα γινεται κ με μεηλ,εγω προτιμω το τηλεφωνο,εκει μπορεις να τους εξηγησεις τι εχει συμβει και θα γραφτει στο dispute-claim σου,ποτέ εγω δεν εκλεισα υποθεση επειδη το ζητουσε καταστημα,μονο αν λυσουν το θεμα την κλεινεις,τα υπολοιπα μην σε απασχολουν,αν ερθει θηκη κλπ πουλα τα στο φιναλε.

Link to comment
Share on other sites

το paypal εχει contact us εκει θα βρεις ενα τηλεφωνο αλλα γινεται κ με μεηλ,εγω προτιμω το τηλεφωνο,εκει μπορεις να τους εξηγησεις τι εχει συμβει και θα γραφτει στο dispute-claim σου,ποτέ εγω δεν εκλεισα υποθεση επειδη το ζητουσε καταστημα,μονο αν λυσουν το θεμα την κλεινεις,τα υπολοιπα μην σε απασχολουν,αν ερθει θηκη κλπ πουλα τα στο φιναλε.

Ok να σαι καλα,εκανα ηδη claim και τους εστειλα mail απο το contact οπως ειπες,και μου απαντησαν ηδη.Μου ειπε βεβαια να κανω τα βηματα που ηδη εχω κανει,σχετικα με claim και αριθμο υποθεσης PP.......κ.λ.π δεν ξερω γιατι δεν το βλεπουν οτι εχει προχωρησει το θεμα?Και μου ειπαν οπως λες τηλεφωνικα να μιλησουμε αλλα επειδη και τα αγγλικα μου ειναι λιγα,θα τα κανω μανταρα και τους ειπα με mail.Πιστευω να μου δωσουν λυση γιατι δεν φταιω σε τιποτα ρε γ@μωτο.Και εχει καλες κριτικες το Geek,τετοια λαμογια 20 μερες μετα την παραγγελια να μου πουν out of stock δεν το περιμενει κανεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...