Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet.

 

Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν!

 

Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή!

 

Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ:

 

Παρήγγειλα τον Ιανουάριο, το Teclast X98 Air III από EU Warehouse. Ήρθε πολύ γρήγορα, αλλά χαλασμένο - η οθόνη είχε κάθετες γραμμές.

 

Άμεσα φωτογραφίες και μήνυμα, μου απάντησαν μετά από 10 μέρες με αυτόματο μήνυμα μάλλον γιατί δεν απαντούσαν σε τίποτα από ότι έγραφα.

 

Μετά από μερικές μέρες άνοιξα Dispute στο PayPal. Μου είπαν να τους το στείλω για Refund. Το έστειλα, τους έστειλα tracking no. μέσω PayPal. Έπειτα καμία απάντηση. Μετά από αρκετά μηνύματα τους είπα ότι αν δεν απαντήσουν ως σήμερα θα ξεκινήσω Claim (έστειλα πριν 4 μέρες). Μου έστειλαν αλλά στο Support τους ένα μάλλον πάλι αυτόματο μήνυμα. Το επισυνάπτω για να δείτε πόσο ότι να'ναι είναι το μαγαζί:

 

Thank you very much for placing your order with us.

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/ab...nd*return.html

http://www.gearbest.com/ab...onditions.html

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund( USD) back to your GB wallet.As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer a partial refund of your product value which is USD 15 on your wallet. This amount can be used for your future orders.

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is USD 115. We will then arrange a shipment and send you an

invoice if you choose this option.

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

 

Αφού πρώτα μου είχαν δώσει στοιχεία αποστολής στο PayPal και τους έχω ήδη στείλει το αντικείμενο! Φυσικά όλες τις απαντήσεις τις δίνω μέσω PayPal για να είμαι καλυμμένος. Ξεκίνησα claim σήμερα και βλέπουμε. Γενικά όλη η εμπειρία μου με το PayPal είναι καλή και μάλλιστα μου έδωσαν τα έξοδα αποστολής στην Κίνα.

 

Το Gearbest πάντως απαράδεκτο στο Support. Θέλω να ξαναπάρω το Tablet όταν πάρω τα λεφτά μου πίσω, αλλά δεν ξέρω από που. Καμία πρόταση;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως.
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Τους έστειλα mail με τα στοιχεία χθες και ελπίζω να προχωρήσουμε. Τηλεφωνικά νομίζω δεν μπορώ. Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο και μόνο με το καρτοκίνητο βλέπω να φεύγουν πολλές κάρτες!!

 

Πάντως ευτυχώς που υπάρχει το PayPal για τέτοιες περιπτώσεις. Έκανα το λάθος και δεν έψαξα αρκετά το Gearbest πριν την παραγγελία. Νομίζω την επόμενη φορά θα πάω από Banggood που έχει και καλύτερη τιμή για το tablet που θέλω και γενικά διαβάζω καλά λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet.

 

Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν!

 

Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή!

 

Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ:

Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα...

Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now.

I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers.

 

*Your problem I have already feedback to customer service,dont worry.

 

Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος.

 

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ...

 

Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα...

Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now.

I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers.

 

*Your problem I have already feedback to customer service,dont worry.

 

Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ;

Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ***** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ...

Edited by impreza_sti
Οφείλουμε να εκφραζόμαστε κόσμια
Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ...

 

 

Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ****** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ...

Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα;

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα;

Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ...

Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό...

Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα.

Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας,

κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ.

 

Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό...

Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα.

Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας,

κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ.

 

Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί.

 

Άλλο το "ψύλλου πήδημα" και άλλο αυτό που έκαναν σε εμένα. Όταν δεν είχε γίνει αποστολή της παραγγελίας μετά από 35 ημέρες, και με την επικοινωνία με τον πωλητή μου ζητούσε να περιμένω άλλες 20-25 εργάσιμες ημέρες, έκανα dispute στο paypal και το αποτέλεσμα ήταν να δώσουν στον πωλητή 7 ημέρες γιά να απαντήσει, οπότε έσπευσαν να μου δώσουν αριθμό αποστολής ο οποίος εμφανίσθηκε μετά από 10 ημέρες. (Σύνολο 52 ημέρες από την πληρωμή).Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ....

 

Να τον διαβάσω αλλά που είναι ??

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη σελίδα ... αλλά συνήθως εφ'όσον είναι με απλό ταχυδρομείο όπως το δικό σου είναι ζήτημα τύχης.

Αναμονή. :)

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Συστημα δεν λες οτι το εχουν. Αλλα το να χαθει ενα δεμα ειναι μεσα στους κινδυνους των αγορων απο Κινα.

Τωρα εσυ μιλας για μεσα Δεκεμβρη!!!!!!!! Τι εκανες απο τοτε? Μιλησες μαζι τους? Αγορασες με πευπαλ?

Το καταστημα παντως απατη δεν ειναι! (η τελος παντων ειναι οσο ειναι και τα αλλα).:O

κάθε μήνα τους ρωτάω αλλά τώρα άνοιξα case.

Σε γενικότερα ερώτημα απαντάνε οτι θα έρθει το δέμα που έτυχε στην κινέζικη πρωτοχρονιά,για τα άλλα σαν να μην ρώτησα σαν να μην έκανα dispute στο paypal.

Από εμένα τρώνε ελαφρώς άκυρο οχι μόνο για αυτό αλλά για άλλες 2 υποθέσεις με τροφοδοτικά από tablet και tvbox.

Κρίμα γιατί νόμιζα ότι βρήκα κάποιο σοβαρό μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ...

 

Το PayPal όπως είπε κάποιος φίλος, δυστυχώς χάλασε και τα χει κάνει πλακάκια με τους εμπόρους...:mad:

Το ότι έκλεισε το dispute είναι κακό, γιατί ναι μεν σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις appeal σε περίπτωση που παραλάβεις κάτι ελαττωματικο ή κάτι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, αλλά τη θεωρούν τελειωμένη την υπόθεση και σε γειωνουν...:worry:

Μακάρι αυτό που θα παραλάβεις να είναι σε καλή κατάσταση και να σου μείνει μόνο η αρχική ταλαιπωρία....;)

Από ποιο κατάστημα ψωνισες?

Link to comment
Share on other sites

Το PayPal όπως είπε κάποιος φίλος, δυστυχώς χάλασε και τα χει κάνει πλακάκια με τους εμπόρους...:mad:

Το ότι έκλεισε το dispute είναι κακό, γιατί ναι μεν σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις appeal σε περίπτωση που παραλάβεις κάτι ελαττωματικο ή κάτι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, αλλά τη θεωρούν τελειωμένη την υπόθεση και σε γειωνουν...:worry:

Μακάρι αυτό που θα παραλάβεις να είναι σε καλή κατάσταση και να σου μείνει μόνο η αρχική ταλαιπωρία....;)

Από ποιο κατάστημα ψωνισες?

Από το Everbuying και είμαι και VIP τρομάρα μου ...:X

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Άλλο το "ψύλλου πήδημα" και άλλο αυτό που έκαναν σε εμένα. Όταν δεν είχε γίνει αποστολή της παραγγελίας μετά από 35 ημέρες, και με την επικοινωνία με τον πωλητή μου ζητούσε να περιμένω άλλες 20-25 εργάσιμες ημέρες, έκανα dispute στο paypal και το αποτέλεσμα ήταν να δώσουν στον πωλητή 7 ημέρες γιά να απαντήσει, οπότε έσπευσαν να μου δώσουν αριθμό αποστολής ο οποίος εμφανίσθηκε μετά από 10 ημέρες. (Σύνολο 52 ημέρες από την πληρωμή).Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ...

Σαφώς και αυτά που έκαναν σε σένα -όπως και αυτά που διαβάζω από άλλους στα τελευταία posts εδώ- μόνο "ψύλλου πήδημα" δεν είναι - και βεβαίως ορθώς απευθυνθήκατε στο paypal!

Επειδή όμως πιστεύω ότι όντως γίνεται κατάχρηση από πολλούς (θα δείτε πολλές αναφορές τους τελευταίους μήνες στα διάφορα topics που αφορούν αποστολές, συγκεκριμένα μαγαζιά, αυτό εδώ που είμαστε τώρα κλπ), φοβάμαι ότι δόθηκε αφορμή στο paypal να δείξει περισσότρη εύνοια στους πωλητές και λιγότερη στους αγοραστές και τώρα πληρώνουμε όλοι τα σπασμένα (όπως κι εσύ στην προκειμένη περίπτωση).

 

Και γενικότερα το paypal έχει "χαλάσει" (αλλά εδώ βγαίνω εκτός θέματος...), καθώς π.χ. (όπως έχω επισημάνει και σε άλλο νήμα) κάθε λίγες μέρες πάει και αλλάζει μόνο του τις προτιμήσεις που έχεις δηλώσει σχετικά με τη μετατροπή συναλλάγματος (όπου οι περισσότεροι ζητάμε να γίνεται από την κάρτα / τράπεζά μας) και ορίζει να την κάνει το ίδιο το paypal, με αποτέλεσμα να μας τα παίρνει... κερατιάτικα αν δεν το δούμε εγκαίρως.

Προσωπικά αισθάνομαι ότι με σέβεται πλέον σαφώς λιγότερο σαν πελάτη.

 

Σα γενικότερη διαπίστωση, όλο και περισσότερα μαγαζιά αρχίζουν και δημιουργούν προβλήματα με τη μεταπωλητική υποστήριξη (αλλά και τις ίδιες τις αποστολές), το paypal αρχίζει και μας κάνει νερά, και γενικότερα μου φαίνεται ότι οι αγορές από εξωτερικό αρχίζουν να θέλουν ολο και περισσότερη προσοχή (παρ' όλο που με τη διάδοση που έχει τελευταία το... άθλημα, θα περίμενε κανείς το αντίθετο!)

Link to comment
Share on other sites

Το άλλο πρόβλημα είναι το ότι ενώ τους είπα να στείλουν τα τηλέφωνα σε δύο δέματα τα έστειλαν σε ένα και πολύ φοβάμαι μήπως πέσει στο "δόκανο" ... :worry:

Έτυχε σε κανέναν άλλον να πάρει δέμα με δύο τηλέφωνα μέσα ;;;

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Ε ενταξει, δύο τηλέφωνα είναι οκ. Ειδικά τα φτηνά 5άρια πλέον είναι σε πολύ μικρά κουτιά

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έκανα μια παραγγελία στο Gearbest, θεωρώντας ότι έχει απόθεμα, επειδή ανέφεραν συγκεκριμένο αριθμό διαθέσιμων μονάδων προς πώληση σε αυτή τη τιμή.

 

Επικοινώνησα με το κατάστημα μέσω ticket και μου είπαν πως έχει γίνει back-order και δεν μπορούν καθόλου να δώσουν ούτε εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής...

 

Σήμερα ρώτησα στο live chat και μου είπαν πως έχει απόθεμα!

Κι όταν τους είπα πως έχω ήδη παραγγείλει και αναμένω αποστολή, μου είπαν πως το προϊόν βρίσκεται στο στάδιο "quality control test"...όταν ρώτησα τί σημαίνει αυτό δεν έκαναν καν το κόπο να απαντήσουν και ζήτησαν να περιμένω 3-5 εργάσιμες μέρες.

 

Όταν τους ρώτησα αν λοιπον θα γίνει αποστολή μέχρι το τέλος της επόμενης βδομάδας, με ρώτησαν αν θα ήθελα να αλλάξω ΄προϊόν ή να περιμενω ή να ακυρώσω. Τους είπα πως εξαρτάται από τη καθυστέρηση και τους ζήτησα ένα εκπτωτικό κωδικό σε περίπτωση που καθυστερήσει τόσο ώστε να χρειαστεί να ακυρώσω, αλλά έχοντας χάσει άλλες προσφορές.

 

Ό,τι νά'ναι δλδ...αλλά κουράστηκα να ασχολούμαι με το Paypal και τους Κινέζους. Θα περιμένω άλλη μια βδομάδα και μετά θα ακυρώσω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ακυρώσει παραγγελία από TomTop εδώ και 8-9 μέρες και ακόμα δε μου έχουν επιστραφεί τα λεφτά... Το chat δε λειτουργεί ποτέ, για ομορφιά το έχουν. :mad: Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έκανα μια παραγγελία στο Gearbest, θεωρώντας ότι έχει απόθεμα, επειδή ανέφεραν συγκεκριμένο αριθμό διαθέσιμων μονάδων προς πώληση σε αυτή τη τιμή.

 

Επικοινώνησα με το κατάστημα μέσω ticket και μου είπαν πως έχει γίνει back-order και δεν μπορούν καθόλου να δώσουν ούτε εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής...

 

Σήμερα ρώτησα στο live chat και μου είπαν πως έχει απόθεμα!

Κι όταν τους είπα πως έχω ήδη παραγγείλει και αναμένω αποστολή, μου είπαν πως το προϊόν βρίσκεται στο στάδιο "quality control test"...όταν ρώτησα τί σημαίνει αυτό δεν έκαναν καν το κόπο να απαντήσουν και ζήτησαν να περιμένω 3-5 εργάσιμες μέρες.

 

Όταν τους ρώτησα αν λοιπον θα γίνει αποστολή μέχρι το τέλος της επόμενης βδομάδας, με ρώτησαν αν θα ήθελα να αλλάξω ΄προϊόν ή να περιμενω ή να ακυρώσω. Τους είπα πως εξαρτάται από τη καθυστέρηση και τους ζήτησα ένα εκπτωτικό κωδικό σε περίπτωση που καθυστερήσει τόσο ώστε να χρειαστεί να ακυρώσω, αλλά έχοντας χάσει άλλες προσφορές.

 

Ό,τι νά'ναι δλδ...αλλά κουράστηκα να ασχολούμαι με το Paypal και τους Κινέζους. Θα περιμένω άλλη μια βδομάδα και μετά θα ακυρώσω.

Βρες κάποιο άλλο προϊόν, στα ίδια λεφτά.. πάρε αυτό που θες και μετά μονο ebay... Που είναι χρονιά στο κουρμπετι χωρίς π***ες και καθυστέρηση

Και μένα το ίδιο έκαναν, επέλεξα άλλο και περιμένω ενημέρωση εαν και αυτό είναι διαθέσιμο... Χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειναι μεσα το Banggood και σκεφτομαι να κανω αγορα απο εκει ( οχι κινητου ) αλλα διαφορα αλλα ηλεκτρονικα εξαρτηματα, και επειδη ειναι πρωτη φορα που θα το τολμησω ( εμαθα στο Βικμαλλ ) λεω να παραγγειλω.

Αλλα οταν βλεπω, να με χρεωνει 2 φορες τον αριθμο αποστολης, για δυο διαφορετικες αποθηκες+ασφαλεια ;;; ( κλασικο κολπο απατεωνιας) πως να τους παρω σοβαρα;

Για πειτε μου τι προτεινετε;

Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με αυτά που είχαμε διαβάσει... Υπάλληλος του GearBest (που απάντησε στο ticket μου εντός 10 λεπτών) μου είπε ότι το GearBest είναι διαφορετική εταιρία από το Everbuying... :blink:

 

Είχα ζητήσει μια προσφορά που είδα στο Ever να τη βάλουν και στο GB, για να την αγοράσω από εκεί, ξοδεύοντας τους (αρκετούς) πόντους που έχω... Του λέω αφού είστε ίδια εταιρία, υπάρχει πρόβλημα να γίνει; Και μου λέει δεν είμαστε ίδια... Εκτός κι αν κατάλαβε άλλο. :p

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με αυτά που είχαμε διαβάσει... Υπάλληλος του GearBest (που απάντησε στο ticket μου εντός 10 λεπτών) μου είπε ότι το GearBest είναι διαφορετική εταιρία από το Everbuying... :blink:

 

Είχα ζητήσει μια προσφορά που είδα στο Ever να τη βάλουν και στο GB, για να την αγοράσω από εκεί, ξοδεύοντας τους (αρκετούς) πόντους που έχω... Του λέω αφού είστε ίδια εταιρία, υπάρχει πρόβλημα να γίνει; Και μου λέει δεν είμαστε ίδια... Εκτός κι αν κατάλαβε άλλο. :p

 

Προφανώς και δεν θα σε έλεγε ότι είναι ή ίδια εταιρια. Για κάποιο λόγο το έχουν κανει.

Link to comment
Share on other sites

Βρες κάποιο άλλο προϊόν, στα ίδια λεφτά.. πάρε αυτό που θες και μετά μονο ebay... Που είναι χρονιά στο κουρμπετι χωρίς π***ες και καθυστέρηση

Και μένα το ίδιο έκαναν, επέλεξα άλλο και περιμένω ενημέρωση εαν και αυτό είναι διαθέσιμο... Χαχαχα

 

το χειρότερο έκανες...όποια διαφορά θα σου τη καταθέσουν στο GB Wallet, αφου πρώτα σε δουλέψουν ότι υπάρχει στοκ από την άλλη ταμπλε΄τα που θες.

 

Υπερβάλλεις με το ebay, άσε που μέχρι και το tinydeal έχει μαγαζί στο ebay...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...