Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φιλε θεματακι σαν αυτο εχει γινει πολλες φορες σε διαφορα κινεζομαγαζα,για αυτο και παντα πριν κανεις καποια αγορα ρωτα διαθεσιμοτητα.Τωρα στο θεμα,εγω θα ζηταγα τα χρηματα μου πισω,αμεσα,και με την εμπειρια που εχω απο εκει τα στελνουν,δεν κανουν τσαλιμακια.....

Αυτο εκανα τωρα μολις απλα τους ειπα τι εννοουν partial refund,πιθανον να θελουν να αφαιρεσουν το τζαμακι και τη θηκη,απο μεριας μου δεν εχω προβλημα,αν οντως τα εχουν στειλει,αλλα τους ειπα θελω τα λεφτα του τηλεφωνου πισω επι τοπου,να δω περιμενω να μου απαντησουν

Ευχαριστω πολυ παιδια για την υποστιρηξη και συμπαρασταση αυτες τις δυσκολες ωρες.ενημερωνω παλι μολις στειλουν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ρε παιδια εστειλαν αυτο:

Thank you for your response, We are kindly to tell you that we don't have stock for the phone, so if you don't want to change to another one ,we will refund you for the phone's value (USD 229.99 ) but since you open the dispute ,we can only issue a full refund ( phone which we didn't send to you + spare parts which we have already sent to you in this parcel :RS585269885CN) If you agree with this partial refund (the value of the phone ),there are TWO choices for you : 1.Please close this dispute ,then send an email or give a call to our tracking support service team for canceling this order : Email : support_tracking@geekbuying.com Phone : +86-(0)755-23943772 (Mon - Fri. 9:00-18:30, GMT+8) 2. If you are not agree with the above solution ,could you please escalate the dispute to "Not as described - Claim "? Then we can arrange the partial refund for you immediately. (as you know ,if you open this dispute "Non-receipt dispute”,we can only arrange the full refund for you.) Looking forward to your early reply . Have nice day Customer Care Team

 

Τι να τους πω να μην την πατησω?νομιζω αν κλεισω τη διαφορα στο paypal και μου κανουν λαμογια,ειπαμε δεν μπορω να ανοιξω αλλη για το ιδιο θεμα οποτε πανε τα λεφτα.Αυτοι τι εννοουν,εσεις καταλαβαινετε καλυτερα?αν το αφησω ωσ εχειπρεπει να κλιμακωσω την υποθεση σε claim απ'οτι λεει και θα εχω πληρη επιστροφη χρηματων?

Αν επιλεξω τη δευτερη επιλογη θα γινει αμεσα,η θα φαμε καθυστεριση?δεν καταλαβαινω τη διαφορα αναμεσα στις 2 επιλογες που μου δινει,εσεις καταλαβαινετε?

 

 

Αν κλεισω την υποθεση στο paypal οπως λεει στην πρωτη επιλογη και δεν μου στειλει τα λεφτα,μπορω να ξανανοιξω στο paypal για το συγκεκριμενο,η τελος?ειμαι χαμενος απο χερι?

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις την υπόθεση, δεν ξανα ανοίγει. Αν αποφασίσεις να πας σε claim τότε αυτό που σε συμβουλεύω είναι, όταν παραλάβεις, να τραβήξεις φωτό απο τα στοιχεία της αποστολής, γιατί επάνω γράφει, τα γραμμάρια που ζυγίζει το δέμα και να βιντεοσκοπήσεις το άνοιγμα του πακέτου.

Πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το geek στο refund είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο, αλλά εντάξει, ποτέ δεν ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις την υπόθεση, δεν ξανα ανοίγει. Αν αποφασίσεις να πας σε claim τότε αυτό που σε συμβουλεύω είναι, όταν παραλάβεις, να τραβήξεις φωτό απο τα στοιχεία της αποστολής, γιατί επάνω γράφει, τα γραμμάρια που ζυγίζει το δέμα και να βιντεοσκοπήσεις το άνοιγμα του πακέτου.

Πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το geek στο refund είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο, αλλά εντάξει, ποτέ δεν ξέρεις.

Η δευτερη περιπτωση που λεει δηλαδη ειναι αφου παραλαβω,δηλαδη παει σε μακρος η βαλιτσα.Αν δεν παραλαβω το πακετο απο τον ταχυδρομο και τους πω για ακυρωση παραγγελιας και refund και μετα να κλεισω την υποθεση θα το δεχτουν?

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, θα κάνεις το claim, οταν φθάσει το δέμα και δεν εμπεριέχει το κινητό. Δεν ξέρω τι θα έκανε το Paypal στην περίπτωση που ζητήσεις ακύρωση παραγγελίας λίγο πριν την παραλαβή και πως θα το χειριστεί και το κατάστημα. Ρώτησε και το κατάστημα αρχικά να δεις τι θα σου πει.

Γιατί το tracking θα έχει δείξει ότι έφτασε και δεν πήγες να παραλαβεις και τότε είναι πιθανό στο τέλος να χάσεις την υπόθεση, γι αυτό πρόσεξε τις κινήσεις σου.

 

Δεν έχω κάνει πάντως ακύρωση πριν την παραλαβή και δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν το έκανε κάποιος και διαβάζει, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, θα κάνεις το claim, οταν φθάσει το δέμα και δεν εμπεριέχει το κινητό. Δεν ξέρω τι θα έκανε το Paypal στην περίπτωση που ζητήσεις ακύρωση παραγγελίας λίγο πριν την παραλαβή και πως θα το χειριστεί και το κατάστημα. Ρώτησε και το κατάστημα αρχικά να δεις τι θα σου πει.

Γιατί το tracking θα έχει δείξει ότι έφτασε και δεν πήγες να παραλαβεις και τότε είναι πιθανό στο τέλος να χάσεις την υπόθεση, γι αυτό πρόσεξε τις κινήσεις σου.

 

Δεν έχω κάνει πάντως ακύρωση πριν την παραλαβή και δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν το έκανε κάποιος και διαβάζει, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει.

 

Μου εστειλαν mail,οχι μεσα στο resolution στο προσωπικο μου,καποια Jenifer στις 11.20 μετα τις δυο προτασεις που νου εκαναν μεσω paypal κι εγω τους ειπα οτι θελω πληρη επιστροφη και λεει το εξης:

 

Hi there

Your request for the cancellation of the Order No. #

3990046

has been received, the order amount will be refunded to your account within 48 hours.

In-case of any queries, please let us know. For more information, contact us by,

Phone: +86-(0)755-23943772 (Mon - Fri. 9:00-18:30, GMT+8)

Regards

 

Jennifer

 

Μετα απο αυτο βεβαια εχω μιλησει κι αλλο μεσω paypal και μου λεει ο αλλος οτι ειναι στανταρ οι διαδικασιες,τωρα τι ισχυει,δεν ξερω,θα τα επιστρεψουν οπως λεει η Jenifer?η θα πρεπει να παμε σε claim που λεει ο αλλος?

ΧΑΟΣ παιδια ειναι μην μπλεξεις,κουραστηκα και κουρασα κι εσας,σορυ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το χειριστικες σωστα ,σου ειπαν να σου στειλουν το μεγαλυτερο μοντελο και τους ειπες οχι.Γιατι?

Τωρα ετσι οπως ειναι τα πραγματα θα ζητησεις full refund ,και το κινητο και τα παρελκομενα.Φυσικα ουτε ως σκεψη να κλεισεις το claim.

Θα κανεις escalate εξηγωντας στο πειπαλ οτι ΔΕΝ εχουν σε στοκ το κινητο που παραγγειλες και ΔΕΝ θα παραλαβεις αυτο που σου εστειλαν,

Link to comment
Share on other sites

Δεν το χειριστικες σωστα ,σου ειπαν να σου στειλουν το μεγαλυτερο μοντελο και τους ειπες οχι.Γιατι?

Τωρα ετσι οπως ειναι τα πραγματα θα ζητησεις full refund ,και το κινητο και τα παρελκομενα.Φυσικα ουτε ως σκεψη να κλεισεις το claim.

Θα κανεις escalate εξηγωντας στο πειπαλ οτι ΔΕΝ εχουν σε στοκ το κινητο που παραγγειλες και ΔΕΝ θα παραλαβεις αυτο που σου εστειλαν,

 

Καλημερα φιλε μου και σε ευχαριστω πολυ.Τωρα μολις μου εστειλαν αυτο:hi there

i checked that you opened the dispute,

could you mind closing it?

and we have refund your full payment would be returned within 48 hours,

if not, the refund would be delay by system .

so for avoiding your inconvenience,i advice you to close it before i apply refund for you.

looking forward to your early reply,

Sincerely,

 

Οποτε να μην τους εμπιστευτω λες?Escalate που λες,πως κανω?τωρα?πριν τγην αφιξη του πακετου?και πως το κανω?δεν μου εχει ξανατυχει κατι τετοιο και τα εχω παιξει.Αν δεν παραλαβω να κανω βιντεσκοπημενο unboxing για να αποδειξω οτι το κινητο δεν ειναι μεσα,καποιος φιλος ειπε οτι μπορει να χασω τα λεφτα γιατι δεν ξερουμε πως θα το χειριστει το paypal.Αλλα παλι αν κλεισω την υποθεση τελειωσαμε,μπορει να τη φαω.Εντωμεταξυ μεχρι στιγμης μιλαω μονο με αυτους μεσω paypal.Με το paypal απευθειας μπορω να μιλησω?και πως?Να σαι καλα.

Ψαχνοντας στο paypal κατι βρηκα.Το claim ειναι η δευτερη επιλογη(Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction).Επειδη ομως εχω κανει dispute για την ιδια συναλλαγη,γινεται παλι?δεν πατησα ακομα να συνεχισω μην κανω βλακεια.Μετα μεσα απο κει μιλας με paypal?και οχι με τον πωλητη?Εσυ λες να μην παραλαβω καθολου.Εντωμεταξυ τους εστειλα τωρα οτι αν δεν μου επιστρεψουν πρωτα τα λεφτα,δεν κλεινω την υποθεση και την κλιμακωνω και τους ξεφτιλιζω με αποδεικτικα στοιχεια παντου και οτι περιμενω μεχρι αυριο να δω το refund για να το κλεισω μετα.

Για το αλλο που ειπες γιατι δε δεχτηκα το μεγαλυτερο μοντελο,ζηταγαν παραπανω χρηματα και μετα απο αυτο που εκαναν να μου το που 20 μερες μετα την παραγγελια πως να τους εμπιστευτω παλι,ποιος μου λεει οτι δεν θα εκαναν τα ιδια?και μετα ηταν και το χρυσαφι που δεν το γουσταρω με τιποιτα.Τελοσπαντων τωρα να δουμε που θα καταληξει,λεω να πειμενω μεχρι αυριο και κανω claim.

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα γενικά ότι μπορεί να χάσεις την υπόθεση.

Είπα ότι μπορεί να χάσεις τα λεφτά , όταν εσύ είπες ότι σκέφτεσαι να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και να μην παραλάβεις. Το tracking number όμως θα έχει δείξει ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης.

 

 

 

Στάλθηκε από το m2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα γενικά ότι μπορεί να χάσεις την υπόθεση.

Είπα ότι μπορεί να χάσεις τα λεφτά , όταν εσύ είπες ότι σκέφτεσαι να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και να μην παραλάβεις. Το tracking number όμως θα έχει δείξει ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης.

 

 

 

Στάλθηκε από το m2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι αλλα εφοσον πριν φτασει το δεμα αυτοι εχουν παραδεχτει οτι στελνουν ελειπη τα πραγματα,δεν ειμαι καλυμενος?ωστε να μην κανω unboxing?και να γνωστοποιησω απο τωρα κιολας στο paypal με escalate to claim οτι δεν παραλαμβανω γιατι τι να τα κανω αυτα που στελνουν,χωρις το κινητο?γιατι να κινδυνευω να χασω τα λεφτα?το πακετο αν δεν παραλαβω,θα επιστρεψει σε αυτους

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα εφοσον πριν φτασει το δεμα αυτοι εχουν παραδεχτει οτι στελνουν ελειπη τα πραγματα,δεν ειμαι καλυμενος?ωστε να μην κανω unboxing?και να γνωστοποιησω απο τωρα κιολας στο paypal με escalate to claim οτι δεν παραλαμβανω γιατι τι να τα κανω αυτα που στελνουν,χωρις το κινητο?γιατι να κινδυνευω να χασω τα λεφτα?το πακετο αν δεν παραλαβω,θα επιστρεψει σε αυτους

 

δεν κλεινουμε ποτε υποθεση οταν την εχουμε ανοιξει,ποιος σου εγγυαται οτι θα κρατησουν τον λογο τους?

Προωθησε το μεηλ τους στο paypal

Link to comment
Share on other sites

δεν κλεινουμε ποτε υποθεση οταν την εχουμε ανοιξει,ποιος σου εγγυαται οτι θα κρατησουν τον λογο τους?

Προωθησε το μεηλ τους στο paypal

Εννοεις αφου ανοιξω το claim γιατι ακομα βρισκομαστε σε dispute.Ωστοσο το paypal δεν παρακολουθει τη συζητησ που εχω με αυτους?αφου ειμαστε μεσα στο paypal?Λεω να περιμενω μεχρι αυριο και να κανω escalate to claim αν δεν κανουν refund.

Και εννοειται οπως λες τωρα πια πειστηκα,δεν κλεινουμε υποθεση με τιποτα,ποτε δεν ξερεις μετα.Αυτο που με μπερδευει και δεν ξερω τι να κανω ειναι να παραλαβω οταν ερθει το λειψο πακετο?η να μην υπογραψω και να φυγει πισω οπως ειναι?ποια ειναι η καλυτερη επιλογη για να παρω τα λεφτα?αν το ανοιξω πρεπει να κρατησω θηκη και γυαλι,τι να τα κανω?και να μου δωσουνν τα υπολοιπα λεφτα,δηλαδη μας πουλησαν τα λαμογια με πονηρια ο,τι ηθελαν αυτοι

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις αφου ανοιξω το claim γιατι ακομα βρισκομαστε σε dispute.Ωστοσο το paypal δεν παρακολουθει τη συζητησ που εχω με αυτους?αφου ειμαστε μεσα στο paypal?Λεω να περιμενω μεχρι αυριο και να κανω escalate to claim αν δεν κανουν refund.

Και εννοειται οπως λες τωρα πια πειστηκα,δεν κλεινουμε υποθεση με τιποτα,ποτε δεν ξερεις μετα.Αυτο που με μπερδευει και δεν ξερω τι να κανω ειναι να παραλαβω οταν ερθει το λειψο πακετο?η να μην υπογραψω και να φυγει πισω οπως ειναι?ποια ειναι η καλυτερη επιλογη για να παρω τα λεφτα?αν το ανοιξω πρεπει να κρατησω θηκη και γυαλι,τι να τα κανω?και να μου δωσουνν τα υπολοιπα λεφτα,δηλαδη μας πουλησαν τα λαμογια με πονηρια ο,τι ηθελαν αυτοι

 

το paypal εχει contact us εκει θα βρεις ενα τηλεφωνο αλλα γινεται κ με μεηλ,εγω προτιμω το τηλεφωνο,εκει μπορεις να τους εξηγησεις τι εχει συμβει και θα γραφτει στο dispute-claim σου,ποτέ εγω δεν εκλεισα υποθεση επειδη το ζητουσε καταστημα,μονο αν λυσουν το θεμα την κλεινεις,τα υπολοιπα μην σε απασχολουν,αν ερθει θηκη κλπ πουλα τα στο φιναλε.

Link to comment
Share on other sites

το paypal εχει contact us εκει θα βρεις ενα τηλεφωνο αλλα γινεται κ με μεηλ,εγω προτιμω το τηλεφωνο,εκει μπορεις να τους εξηγησεις τι εχει συμβει και θα γραφτει στο dispute-claim σου,ποτέ εγω δεν εκλεισα υποθεση επειδη το ζητουσε καταστημα,μονο αν λυσουν το θεμα την κλεινεις,τα υπολοιπα μην σε απασχολουν,αν ερθει θηκη κλπ πουλα τα στο φιναλε.

Ok να σαι καλα,εκανα ηδη claim και τους εστειλα mail απο το contact οπως ειπες,και μου απαντησαν ηδη.Μου ειπε βεβαια να κανω τα βηματα που ηδη εχω κανει,σχετικα με claim και αριθμο υποθεσης PP.......κ.λ.π δεν ξερω γιατι δεν το βλεπουν οτι εχει προχωρησει το θεμα?Και μου ειπαν οπως λες τηλεφωνικα να μιλησουμε αλλα επειδη και τα αγγλικα μου ειναι λιγα,θα τα κανω μανταρα και τους ειπα με mail.Πιστευω να μου δωσουν λυση γιατι δεν φταιω σε τιποτα ρε γ@μωτο.Και εχει καλες κριτικες το Geek,τετοια λαμογια 20 μερες μετα την παραγγελια να μου πουν out of stock δεν το περιμενει κανεις

Link to comment
Share on other sites

Παιδια παρήγγειλα απο minideal.net ενα xiaomi redmi note 4x και μετα διάβασα τα χιλια μύρια για παράπονα που έχουν γίνει τώρα τελευταία.Εχω ξαναπαραγγείλει και έμεινα ευχαριστημένη.Ξέρει κανείς τι έχει συμβεί τελευταία και έχουν γίνει τόσα παράπονα να αγχωθω?μ έστειλαν email επιβεβαίωσης το tracking number αν ακυρώσω τωρα τη παραγγελία θα έχω κυρώσεις?
Link to comment
Share on other sites

Παιδια παρήγγειλα απο minideal.net ενα xiaomi redmi note 4x και μετα διάβασα τα χιλια μύρια για παράπονα που έχουν γίνει τώρα τελευταία.Εχω ξαναπαραγγείλει και έμεινα ευχαριστημένη.Ξέρει κανείς τι έχει συμβεί τελευταία και έχουν γίνει τόσα παράπονα να αγχωθω?μ έστειλαν email επιβεβαίωσης το tracking number αν ακυρώσω τωρα τη παραγγελία θα έχω κυρώσεις?

Δεν υπαρχει καταστημα (εντος η εκτος συνορων) μη παραπονεμενων.........ξεανχωσου λοιπον.:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Ok να σαι καλα,εκανα ηδη claim και τους εστειλα mail απο το contact οπως ειπες,και μου απαντησαν ηδη.Μου ειπε βεβαια να κανω τα βηματα που ηδη εχω κανει,σχετικα με claim και αριθμο υποθεσης PP.......κ.λ.π δεν ξερω γιατι δεν το βλεπουν οτι εχει προχωρησει το θεμα?Και μου ειπαν οπως λες τηλεφωνικα να μιλησουμε αλλα επειδη και τα αγγλικα μου ειναι λιγα,θα τα κανω μανταρα και τους ειπα με mail.Πιστευω να μου δωσουν λυση γιατι δεν φταιω σε τιποτα ρε γ@μωτο.Και εχει καλες κριτικες το Geek,τετοια λαμογια 20 μερες μετα την παραγγελια να μου πουν out of stock δεν το περιμενει κανεις

 

αν τους ζητησεις να σου στειλουν email να τους προωθησεις τα μεηλ του καταστηματος το κανουν,αν δεν μπορεις να συννενοηθεις μεσω τηλεφωνου ισως καποιος φιλος σου με καλα αγγλικα θα μπορεσει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα μου φαινεται την πατησαμε απο Geekbuying,μολις τωρα μου απεριψε το paypal την αξιωση,δειτε τι εστειλε:

Because your account security is our top priority, we fully investigated your Unauthorized Account Use Claim. We've determined that the payment is not a case of unauthorized account activity, and as a result your claim has been denied.

 

If you made this payment in error, please contact the recipient to request a refund. If you made this payment intentionally, but you never received your item or you received an item that was different from what was advertised, we may be able to investigate this payment for you and help to find a satisfactory outcome. If you want to take this option, please let us know and we can open a claim for you.

 

Τι κανω τωρα?πανε τα λεφτακια.Τους προωθησα το mail που εστειλε το Geek αλλα φαινεται επειδη δεν εχω παραλαβει ακομα αυτα που εστειλαν,δεν βλεπουν λογο αξιωσης.Τι να πω να περιμενω να παραλαβω και να τους πω αφου το ανοιξω οτι δεν εχει μεσα το κινητο?θα μπορεσει να ξανανοιξει υποθεση?μηπως εννοουν οτι επειδη την εκλεισαν αυτοι,μπορει να ξανανοιξει.Τωρα εστειλα mail παλι στο Geek οτι εκλεισε το claim οπως μου ειχαν προτεινει,αλλα βεβαια οχι απο μενα,δεν ξερω πως θα το παρουν, και να μου επιστρεψουν τα λεφτα του κινητου και να κρατησω αυτα που στελνουν.Μεγαλη ταλαιπωρια,να μην τυχαινει παιδια ευχομαι σε κανεναν.Τελος παντων εχω αρχισει να ξεχναω σιγα σιγα τα λεφτακια μου και ειναι και αθλια τα οικονομικα μου

Εντωμεταξυ οι ωρες που λενε τηλεφωνικα 8-14 GMT δικη μας ωρα ποια ειναι?εκανα μια προσπαθεια αλλα απο οτι μπορουσα να καταλαβω ηταν κλειστα ακομα

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να ξεμπλέξεις, αλλά θέλει προσοχή με τι κινήσεις που πρέπει να κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Στάλθηκε από το HM NOTE 1W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus.

Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon.

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να ξεμπλέξεις, αλλά θέλει προσοχή με τι κινήσεις που πρέπει να κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Στάλθηκε από το HM NOTE 1W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τι να προσεξω δηλαδη φιλαρακι?γιατι εχω πελαγωσει.Αυτο προσπαθω να προσεξω.Τι επρεπε να τους εμπιστευτω και να κλεισω την υποθεση?κι αν εκαναν τα κοροιδα μετα?τωρα την εκλεισε το Paypal απο μονο του γιατι δεν βλεπει λεει προβλημα,λες και δε βλεπουν ολα τα στοιχεια,σελιδες τους εστειλα ολες τις επικοινωνιες που ειχα με αυτους και οτι με ειδοποιησαν 20 μερες μετα την παραγγελια οτι το κινητο δεν ειναι stock.Αυτο δεν ειναι προβλημα?εγω φταιω σε τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα μου φαινεται την πατησαμε απο Geekbuying,μολις τωρα μου απεριψε το paypal την αξιωση,δειτε τι εστειλε:

Because your account security is our top priority, we fully investigated your Unauthorized Account Use Claim. We've determined that the payment is not a case of unauthorized account activity, and as a result your claim has been denied.

 

If you made this payment in error, please contact the recipient to request a refund. If you made this payment intentionally, but you never received your item or you received an item that was different from what was advertised, we may be able to investigate this payment for you and help to find a satisfactory outcome. If you want to take this option, please let us know and we can open a claim for you.

 

Φίλε από ότι γράφουν η υπόθεση που εξέτασαν είναι ότι κάποιος χρησιμοποίησε τον λογαριασμό σου να κάνει αγορά και όχι εσύ. Για κοίτα το ξανά γιατί παρακάτω γράφουν ότι αν εσύ έκανες την αγορά και δεν παρέλαβες το προϊόν τότε μπορούν να προχωρήσουν σε claim. Μάλλον άνοιξες dispute για Unauthorized activity ή αυτοί κατάλαβαν λάθος. Οπότε επικοινώνησε ξανά με PayPal.

 

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Φίλε από ότι γράφουν η υπόθεση που εξέτασαν είναι ότι κάποιος χρησιμοποίησε τον λογαριασμό σου να κάνει αγορά και όχι εσύ. Για κοίτα το ξανά γιατί παρακάτω γράφουν ότι αν εσύ έκανες την αγορά και δεν παρέλαβες το προϊόν τότε μπορούν να προχωρήσουν σε claim. Μάλλον άνοιξες dispute για Unauthorized activity ή αυτοί κατάλαβαν λάθος. Οπότε επικοινώνησε ξανά με PayPal.

 

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Να σου πω τι εκανα:Resolve a problem in our Resolution Center, μετα Dispute a transaction,μετα μαρκαρω τη συναλλαγη απο Geekbuying και continue και μαρκαρω τη δευτερη επιλογη που λεει:Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.

Αυτο ειναι το λαθος μου?Ομως να σου πω οτι πριν ειχα ξεκινησει απο την πρωτη επιλογη item dispute και μετα αφου δεν εβγαλα ακρη με τον πωλητη που μου ελεγε να κλεισω την υποθεση για να μου επιστρεψει τα λεφτα,μετα επελεξα τη δευτερη.Αυτο δεν ειναι η κλιμακωση σε claim?που λεμε?η εκανα πατατα?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω τι εκανα:Resolve a problem in our Resolution Center, μετα Dispute a transaction,μετα μαρκαρω τη συναλλαγη απο Geekbuying και continue και μαρκαρω τη δευτερη επιλογη που λεει:Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.

Αυτο ειναι το λαθος μου?Ομως να σου πω οτι πριν ειχα ξεκινησει απο την πρωτη επιλογη item dispute και μετα αφου δεν εβγαλα ακρη με τον πωλητη που μου ελεγε να κλεισω την υποθεση για να μου επιστρεψει τα λεφτα,μετα επελεξα τη δευτερη.Αυτο δεν ειναι η κλιμακωση σε claim?που λεμε?η εκανα πατατα?

Ναι, πατάτα έκανες. Έπρεπε να επιλέξεις ότι δεν παρέλαβε το προϊόν. Επικοινώνησε μαζί τους και εξήγησε τους τι συνέβη.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Έχω στείλει εδώ και 2 μέρες email σε Vickmall και δεν έχω λάβει απάντηση και στο chat τους είναι offline χτες και σήμερα. Έχουν καμιά γιορτή πάλι ή κάτι τέτοιο; Έχω στείλει πίσω ένα κινητό για επισκευή, έχει περίπου 2 εβδομάδες που παρέλαβαν και θέλω να δω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πατάτα έκανες. Έπρεπε να επιλέξεις ότι δεν παρέλαβε το προϊόν. Επικοινώνησε μαζί τους και εξήγησε τους τι συνέβη.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Ακομα δεν εχει φτασει το δεμα,στο tracking εχει μεινει αποστολη αντικειμενου στο εξωτερικο.πως να τους πω οτι δεν παρελαβα?λογικο να μην παρελαβα.Το θεμα ειναι οτι το Geek πριν φτασει ακομα το ελειπες πακετο,με ειδοποιησαν οτι λειπει απο μεσα το κινητο.Αυτο του εχω εξηγησει στο Paypal με mail αναλυτικα,τι αλλο να τους εξηγησω?Να ανοιξω παλι dispute η να περιμενω να ερθει το δεμα και μετα?

Edited by wolf_35
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...