Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

...γραφει : Dispatch: Ships on Aug 23 που σημαινει οτι θα φυγει απο εκει στις 23 + ενας μηνας ταξιδι, δηλαδη θα το εχω σε περιπου δυο μηνες ετσι?

Δευτερον αφου επιλεξω free shiπping (που ειναι και η μονη επιλογη) κατα πασα πιθανοτητα δε μπλεκω με τελωνειο?...

Αν όντως κάνουν παραλαβή τότε και στο στείλουν άμεσα, θα το έχεις πολύ πιο γρήγορα, (εκτός απροόπτου πάντα).

Έχεις πολλές πιθανότητες κατά της 10 Σεπτέμβρη, (δηλαδή σε 40 μέρες) να το έχεις ήδη στα χέρια σου!

Αυτό βέβαια είναι το καλό (ας πούμε normal) σενάριο. Γιατί αν πέσεις σε τίποτα καθυστερήσεις, μπορεί να φτάσεις

ή ακόμα και να ξεπεράσεις (που δε το νομίζω δηλαδή αλλά λέμε) του δύο μήνες που λες...

Εγγυημένο δεν είναι τίποτα. Για τη γενική εικόνα μιλάμε πάντα.

Το ίδιο και για το τελωνείο. 100% σίγουρες δε μπορείς να είσαι αλλά από την άλλη είναι εξαιρετικά σπάνιο να περάσει με απλό ταχυδρομείο.

Ακόμα κι αν περάσει όμως, το συνολικό έξοδο θα είναι σημαντικά μικρότερο στα ΕΛΤΑ από ότι στις διάφορες κούριερ.

 

Για το Banggood -το οποίο το θεωρώ από τα σχετικά "καλά" μαγαζιά και το συστήνω και σε φίλους- διάβασα και ένα ευθέως αρνητικό σχόλιο από μέλος του myPhone, σε γειτονικό νήμα: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6805389#post6805389

Ομολογώ ότι μου αφαίρεσε κάμποσους πόντους από την καλή εντύπωση που είχα γι' αυτό...

Δυστυχώς αυτό το φαινόμενο, το... «είναι κοντά στη λήξη» το είχα λουστεί με ένα PiPo U8 που είχα πάρει από το DealsPrime

και κάποια στιγμή παρουσίασε το πρόβλημα του "Phantom Touch"!

 

Για να μη τα ξανά γράφω, παραθέτω με copy-paste όλη τη συζήτηση που είχα με την «γνωστή» Anna από την PiPo.

Είναι σεντόνι, οπότε όποιος δεν ενδιαφέρεται για τις λεπτομέρειες, ας αρκεστεί στα συμπέρασμα από τις απαντήσεις.

1ον Δεν υπάρχουν πια ανταλλακτικά

2ον Η εγγύηση θα λήξει σύντομα. :angry:

 

Όσοι πάλι έχετε κουράγιο, διαβάστε...

 

Hello.

As you can see below (after my message), I am an owner of a PiPo U8 Tablet that is still on 1 Year Warranty.

In general I am happy with this product until now. But...

 

At last months I have a very annoying issue sometimes, (Known as "Phantom Touch"!)

Anyway. This issue comes and goes by period...!!!

 

The serious problem is that Touch Screen is dead in some areas!!!

And this is a permanent problem now, (didn't comes and goes anymore).

 

Here you can see a video I made for the dead area:

 

At the beggining, take a look at the dead area of the screen with a help of a drawing app.

Then I try to write something, (on Chrome for example), the last row with letters (z, x, c, v, b. etc.) not pressed properly,

because it's located on the dead area of screen!

Of course when I turn the device upside down, the letters pressed normally...

As you can understand this is a utinitarian problem.

When I write... when I surf on internet... (up down pages) when I play a games, etc.

 

Sellers want to send them the device, but I prefer to fix it my self, (to save time and money).

I can replace the Touch Screen of my PiPo U8. It's easy for me.

 

So I would like to know if you can send me a new Touch Screen and what is the final (Shipping cost) for me in Greece. Also please, tell my how can I pay you. PayPal maybe?

If you need any other information or proof for the issue I have or/and the Warranty, please let me know.

 

Best Regards

 

************************************************************

 

Dear Friend,

 

Good day.

 

Thanks for so many information.

 

I am afraid we don't have touchscreen for U8 at the moment.

 

We don't have that for a long time, I am not sure we will have it or not in the future.

 

Best regards,

 

Anna

 

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

 

金森数码产品(深圳)有限公司

 

website: http://www.pipo.com.cn

 

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Skype: Anna_pipo

 

************************************************************

 

Dear Anna

 

Sorry to hear that!

I'm searching the net but (until now) I can't find PiPo U8 parts somewhere else...

 

Anyway, what about the 1 Year Warranty of my device?

What options I have?

 

Regards

 

************************************************************

 

Dear Friend,

 

Please tell me the serial number on the back cover of the tablet.

 

Best regards,

 

Anna

 

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

 

金森数码产品(深圳)有限公司

 

website: http://www.pipo.com.cn

 

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Skype: Anna_pipo

 

************************************************************

 

Hello,

 

Serial Number of the back cover is:

Pxxxxxxxxxxx3 (16GB)

 

Regards

 

************************************************************

 

Dear Friend,

 

I am afraid but we don't have the touchscreen for it.

 

And the warranty time will pass soon.

 

Best regards,

 

Anna

 

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

 

金森数码产品(深圳)有限公司

 

website: http://www.pipo.com.cn

 

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Skype: Anna_pipo

 

************************************************************

 

Dear Anna,

 

I'm sorry to tell but this isn't a serious answer!

The warranty expires at 22 September 2014, (after a month+).

 

And what exactly means for you the warranty?

If there are parts where you can repair or send OK

But if not, you can not do nothing about it?

 

After a good re searching I managed to find a Touch Screen for PiPo U8,

but I need to pay more expensive (over 40$).

And all this for a product that supposed to be within the Warranty!!!

 

If you can not support the your products then do not give any warranty at all...!!!

At least is more honest. There is no value on it, if it's fake!

 

Of course I have nothing personal with you.

The problem is with the company PiPo.

After that, I don't think that I'll buy or recommend to others PiPo products in the future...

 

Regards

 

************************************************************

 

Dear Friend,

 

Our warranty is 1 year, and we know it from the serial number.

 

The serial number of your tablet is Pxxxxxxxxxxx3, and the warranty time should be from September of 2013 to Augest of 2014.

 

It is not because we don't want to offer warranty, it is because we don't have touchscreen for it any more.

 

We stopped producting U8 for a long time, the manufacture of the touchscreen didn't work with us any more.

 

One of the customers paid for a touchscreen for U8 on July, but we don't have it.

 

Best regards,

 

Anna

 

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

 

金森数码产品(深圳)有限公司

 

website: http://www.pipo.com.cn

 

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Skype: Anna_pipo

 

************************************************************

 

Dear Anna,

 

One year warranty is 12 months = 365 days...

So normally 22 September 2013 - 21 September 2014 is One year warranty.

 

I believe you when you said that you haven't the Touch Screen,

but this is your problem (as company), it's not ours (as customers).

 

A serious company, gives warranty with many ways... If not a returning Fee and there is no option for repair,

it gives an alternative product with at least the same features... (a repaired maybe).

 

Anyway. Now I'm waiting for a Touch Screen from AliExpress and I pray to be OK and not lose 40$...

 

Thanks for communication, but the company is just bad...!!!

 

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Για την ιστορία, τελικά το πήρα το ανταλλακτικό από το AliExpress (40$) και το άλλαξα μόνος μου.

Ευτυχώς ήταν ΟΚ και το Tablet δούλευε μια χαρά.

Μάλιστα το πούλησα λίγο καιρό αργότερα σε γνωστό μου, που το δουλεύει ακόμα απροβλημάτιστα.

Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δυστυχώς αυτό το φαινόμενο, το... «είναι κοντά στη λήξη» το είχα λουστεί με ένα PiPo U8 που είχα πάρει από το DealsPrime

και κάποια στιγμή παρουσίασε το πρόβλημα του "Phantom Touch"!

 

Για να μη τα ξανά γράφω, παραθέτω με copy-paste όλη τη συζήτηση που είχα με την «γνωστή» Anna από την PiPo.

Άρα εσύ την... πόρτα την έφαγες κατευθείαν από την Pipo και όχι από το DealsPrime που το αγόρασες...;

 

Τουλάχιστον αυτό απαλλάσσει (σε κάποιο βαθμό, εν πάση περιπτώσει) το μαγαζί.

Αν ο προμηθευτής / κατασκευαστής δε δέχεται να τιμήσει την εγγύηση, τι να κάνει (ρεαλιστικά μιλώντας, πάντα) και ο reseller...;

Link to comment
Share on other sites

Μα εκεί θέλω να καταλήξω ουσιαστικά.

Την εγγύηση την δίνει στην ουσία η εταιρία η οποία κυκλοφορεί το προϊόν, (ή ο αντιπρόσωπος) όχι το όποιο μαγαζί.

Άμα είναι σοβαρός λοιπόν ο κατασκευαστής/αντιπροσωπία, φροντίζει για την σωστή υποστήριξη των προϊόντων του.

Αν όχι, δε βγάζεις άκρη...

Εκτός αν το μαγαζάκι είναι πολύ καλό και παίρνει πάνω του τέτοιες περιπτώσεις...

Όσων αφορά το PiPo U8, είχα δει στο σχετικό θέμα που λέγανε κι άλλοι ότι έστελναν μήνυμα στην Anna

και τους έστελνε ανταλλακτικά δωρεάν, πλήρωνες μόνο τα μεταφορικά.

Δυστυχώς όμως όταν χρειάστηκε σε μένα, δεν είχε μείνει τίποτα!

Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

που πηγαν οι σελιδες των καταστηματων;

Το ρωτησα στο παρελθον, αλλα απαντηση δεν βλεπω να παιρνω

Edited by Barlost
Link to comment
Share on other sites

Το ενδιαφέρον εδώ όμως είναι, νομίζω, άλλο: Μου έστειλαν φωτογραφία του πακέτου μου, στο οποίο ως αποστολέας φαίνεται η "Europe Time GmbH, PO Box 5001, Praha, Czech Republic" (!)

Τα... μπαγάσικα φαίνεται να το έχουν κανονίσει με την CZ Post να τα μεταφέρει... αθόρυβα ως την Τσεχία, και από εκεί να εμφανίζονται με διεύθυνση αποστολής στην Τσεχία, πιθανότατα για να αποφύγουν τελωνεία κλπ στις ευρωπαϊκές χώρες!

Δε μας χαλάει κιόλας... Υποψιάζομαι μόνο ότι tracking information θα δω μόνον όταν το πακέτο φτάσει Τσεχία.

 

Ακριβώς όπως τα λες είναι με το gearbest και την cz post...:up:

Και χρησιμοποιούν την Τσεχία για "κάλυψη" και tracking information θα δεις μόλις το πακέτο "πλησιάζει" προς τη χώρα μας...;)

Link to comment
Share on other sites

Το ενδιαφέρον εδώ όμως είναι, νομίζω, άλλο: Μου έστειλαν φωτογραφία του πακέτου μου, στο οποίο ως αποστολέας φαίνεται η "Europe Time GmbH, PO Box 5001, Praha, Czech Republic" (!)

Τα... μπαγάσικα φαίνεται να το έχουν κανονίσει με την CZ Post να τα μεταφέρει... αθόρυβα ως την Τσεχία, και από εκεί να εμφανίζονται με διεύθυνση αποστολής στην Τσεχία, πιθανότατα για να αποφύγουν τελωνεία κλπ στις ευρωπαϊκές χώρες!

Δε μας χαλάει κιόλας... Υποψιάζομαι μόνο ότι tracking information θα δω μόνον όταν το πακέτο φτάσει Τσεχία.

 

Δεν νομιζω να λεει τιποτα αυτο. Απλα ειμαι Κινα στελνω αποστολεα Γερμανια, και φευγει κανονικα το δεμα. Οταν εισαι στην αιθουσα διαλογης δεν κοιτας αποστολεα, παρα μονο παραληπτη

Link to comment
Share on other sites

που πηγαν οι σελιδες των καταστηματων;

Το ρωτησα στο παρελθον, αλλα απαντηση δεν βλεπω να παιρνω

Απ'ότι θυμάμαι,αλλάζουν τις σελιδες τους και θα ήταν για κάποιο καιρό off.Ειναι κάμποσες βδομάδες βέβαια

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Αυτό το Efox ξέρει κανένας τι παίζει? έχει αγοράσει απο εκεί κανένας?

Χρεώνει έξτρα μεταφορικά? γενικά τι λέει απο αξιοπιστία?

Βλέπω πως έχει το leagoo Μ5 σε προπαραγγελία κάτω από 50€, αλλά δεν λέει για μεταφορικά ή όχι και αν στέλνει με συστημένο δέμα ή όχι.

Ξέρει κάποιος που έχει πάρει από εκεί?

 

Παναγιώτης

Xiaomi Redmi Note 3 Pro <- LG G2 (D802) <- Xiaomi Mi2s
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Αυτό το Efox ξέρει κανένας τι παίζει? έχει αγοράσει απο εκεί κανένας?

Χρεώνει έξτρα μεταφορικά? γενικά τι λέει απο αξιοπιστία?

Βλέπω πως έχει το leagoo Μ5 σε προπαραγγελία κάτω από 50€, αλλά δεν λέει για μεταφορικά ή όχι και αν στέλνει με συστημένο δέμα ή όχι.

Ξέρει κάποιος που έχει πάρει από εκεί?

 

Παναγιώτης

Aστο το Efox και περιμενε οταν θα ερθει κανονικα, σε διαφορα καταστηματα, αυτο με τις προπαραγγελιες ποναει, γιατι οταν θα ερθει ο καιρος γινεται το μπαχαλο τις αρκουδας

Link to comment
Share on other sites

Aστο το Efox και περιμενε οταν θα ερθει κανονικα, σε διαφορα καταστηματα, αυτο με τις προπαραγγελιες ποναει, γιατι οταν θα ερθει ο καιρος γινεται το μπαχαλο τις αρκουδας

 

Πέρα από τις προπαραγγελίες, γενικά σαν μαγαζί και σαν αξιοπιστία τι λέει???

Γιατί βγάζει κάτι προσφορές και θέλω να ξέρω αν γενικά είναι εντάξει ή όχι?

Παναγιώτης

Xiaomi Redmi Note 3 Pro <- LG G2 (D802) <- Xiaomi Mi2s
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τις προπαραγγελίες, γενικά σαν μαγαζί και σαν αξιοπιστία τι λέει???

Γιατί βγάζει κάτι προσφορές και θέλω να ξέρω αν γενικά είναι εντάξει ή όχι?

Παναγιώτης

 

Μια φορα δοκιμασα και το μετανιωσα, αλλα μπορει να επεσε σε μενα ο κληρος.

Link to comment
Share on other sites

που πηγαν οι σελιδες των καταστηματων;

Το ρωτησα στο παρελθον, αλλα απαντηση δεν βλεπω να παιρνω

 

Να σου πω φίλε μου εδώ και κανά μισαωρο αυτό ψάχνω.Ειχα κανά μήνα να μπω στο αντίστοιχο θέμα και τώρα που κάτι ήθελα να δω πάπαλα

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, θελω να αγορασω το letv le max 2 820 και ηθελα να ρωτησω καποια πραγματακια επειδη ειμαι περιπου αχετος. πρωτον απο ποιο μαγαζι ειναι καλυτερα να το παραγγελω και πως θα το παραγγελω ετσι ωστε οταν ερθει να ειναι ετοιμο προ χρηση με Ελληνικα. Ν α σημειωσω πως το φθηνοτερο υπαρχει στο ALIEXPRE
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, θελω να αγορασω το letv le max 2 820 και ηθελα να ρωτησω καποια πραγματακια επειδη ειμαι περιπου αχετος. πρωτον απο ποιο μαγαζι ειναι καλυτερα να το παραγγελω και πως θα το παραγγελω ετσι ωστε οταν ερθει να ειναι ετοιμο προ χρηση με Ελληνικα. Ν α σημειωσω πως το φθηνοτερο υπαρχει στο ALIEXPRE

 

Προσπαθω να μην ειμαι ποτε απολυτος, αλλα στην περιπτωση Letv, νομιζω οτι η λυση Βικμολ ειναι μονοδρομος. Για πολλους λογους. Σερβις, τιμη, επιλογη ρομ κλπ.

Απο αλι αποφευγουμε την αγορα κινητου, ειδικα τετοιας τιμης.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Σωστός σε όλα κ για το Alli κ με το Vickmall...:up:

Έχει κ σε αξαιρετικη τιμή πλέον το μικρό αδερφάκι του Max, το Le 2 pro... ;)

Link to comment
Share on other sites

Σωστός σε όλα κ για το Alli κ με το Vickmall...:up:

Έχει κ σε αξαιρετικη τιμή πλέον το μικρό αδερφάκι του Max, το Le 2 pro... ;)

 

επαγγελματικη εμπειρια αποκτηθεισα εν τω στρατευματι που λεγαμε παλια φιλε μου! :lol:

Τωρα για το προ.... στοχος επισημανθει, εσκοπευτει και ειμαι ετοιμος για πυρ κατα ριπας!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να μην ειμαι ποτε απολυτος, αλλα στην περιπτωση Letv, νομιζω οτι η λυση Βικμολ ειναι μονοδρομος. Για πολλους λογους. Σερβις, τιμη, επιλογη ρομ κλπ.

Απο αλι αποφευγουμε την αγορα κινητου, ειδικα τετοιας τιμης.

Όταν λες ρομ εννοείς αυτήν με τα ελληνικά;

 

Στάλθηκε από το ONE A2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ρομ εννοείς αυτήν με τα ελληνικά;

 

Προσωπικα δεν εχω αγορασει την συγκεκριμενη συσκευη και καλυτερα ας μην δωσω πληροφορια περι ΡΟΜ, χωρις να την εχω δοκιμασει.

Εννοω ομως γενικα, οτι στο Βικμολ μπορεις να ζητησεις την ΡΟΜ που θες και αυτοι να σε εξυπηρετησουν.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,θελω να παραγγειλω ενα xiaomi redmi 3s pro και μαλλον θα γινει απο geekbuying ή yeso521. Θα ηθελα την γνωμη σας για τα καταστηματα και αν εχει παραλαβει προσφατα καποιος-α φιλος-η να μου πει αν πηγαν ολα καλα..
Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι τα μαγαζιά, προχωρα.

 

Κοιτα κ το Vickmall που μπορείς να επιλέξεις με ποια rom θέλεις να στο στείλουν... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι τα μαγαζιά, προχωρα.

 

Κοιτα κ το Vickmall που μπορείς να επιλέξεις με ποια rom θέλεις να στο στείλουν... ;)

 

kalhspera demakhs ,δυστηχως μεχρι την τριτη ηταν διαθεσιμο το grey,την τεταρτη που ηθελα να το παραγγειλω το βγαλανε.το φερανε βεβαια στο EU αλλα 30 ευρω περιπου πανω και με multi δεν.. Απο το πρωι εχω 'παρει σβαρνα' ολα τα σαιτ να δω αν το χουν διαθεσιμο και σε ποσες μερες περιπου το στελνουν και εχω καταληξει 'αναγκαστικα' σε αυτα. Θα θελα γνωμες και 'συμβουλες' αν μπορω να τους ζητησω δωρα και να διαλεξω μεταφορικη. Επειδη βλεπω με την nl post και γινεται χαμος λεω να τους ζητησω να το στηλουν με china post ή singapore post πιστευοντας οτι ειναι πιο λασκα εκει τα πραγματα... πειτε μου γνωμες

Link to comment
Share on other sites

Θέμα τύχης είναι ο χρόνος που θα παραλάβεις, σε σχέση με την μεταφορική που θα επιλεξεις, μην αγχώνεσαι.

Κ οι 3 που ανέφερες μια χαρά θα την κάνουν την δουλειά.. ;)

Εγω αυτήν την περίοδο ψηφίζω nl post..

Link to comment
Share on other sites

kalhspera demakhs ,δυστηχως μεχρι την τριτη ηταν διαθεσιμο το grey,την τεταρτη που ηθελα να το παραγγειλω το βγαλανε.το φερανε βεβαια στο EU αλλα 30 ευρω περιπου πανω και με multi δεν.. Απο το πρωι εχω 'παρει σβαρνα' ολα τα σαιτ να δω αν το χουν διαθεσιμο και σε ποσες μερες περιπου το στελνουν και εχω καταληξει 'αναγκαστικα' σε αυτα. Θα θελα γνωμες και 'συμβουλες' αν μπορω να τους ζητησω δωρα και να διαλεξω μεταφορικη. Επειδη βλεπω με την nl post και γινεται χαμος λεω να τους ζητησω να το στηλουν με china post ή singapore post πιστευοντας οτι ειναι πιο λασκα εκει τα πραγματα... πειτε μου γνωμες

το ταχυδρομειο της σιγκαπουρης εκανε νερα σε πολλα καταστηματα γιαυτο προτειμουν το ολλανδικο

Εξαλλου με ολλανδικο μου ηρθε σε 2 βδομαδες, τιποτα ανησυχιτικο

Δοκιμασε με βικμαλλ μακραν το ποιο εξυπηρετικο καταστημα

Link to comment
Share on other sites

το ταχυδρομειο της σιγκαπουρης εκανε νερα σε πολλα καταστηματα γιαυτο προτειμουν το ολλανδικο

Εξαλλου με ολλανδικο μου ηρθε σε 2 βδομαδες, τιποτα ανησυχιτικο

Δοκιμασε με βικμαλλ μακραν το ποιο εξυπηρετικο καταστημα

 

Πολυ θα το ηθελα barlost αλλα δεν το εχουν δυστηχως. Παιδια ερωτηση,εχω στηλει σε ολα τα μαιλ του yeso και δεν απανταει κανενας,μηοως εσεις γνωριζεται καποιο αλλο μαιλ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...