Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Που το βρήκατε αυτό το βάρος;

Η αυτόματη Z4 sDrive35i ζυγίζει 1585 κιλά.

 

Ποια αντίστοιχα Alfa Romeo είναι σχεδόν 1900 κιλά;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μιλησα γενικα για την Ε93 σε σχεση με τη Ζ4..

τα 335 που σε αφηνουν 2,3 αμαξια πισω,ειναι και ολιγον πειραγμενα στα 360-380 αλογα σωστα?:whistle:

 

αμα ηταν 360-380 θα τα επερνα εγω...:lol: ειναι πανω απο 420 αλογα!

Link to comment
Share on other sites

μιλησα γενικα για την Ε93 σε σχεση με τη Ζ4..

τα 335 που σε αφηνουν 2,3 αμαξια πισω,ειναι και ολιγον πειραγμενα στα 360-380 αλογα σωστα?:whistle:

 

Gross vehicle weight rating = 1895

Link to comment
Share on other sites

αμα ηταν 360-380 θα τα επερνα εγω...:lol: ειναι πανω απο 420 αλογα!

 

κι οχι μονο,καποιοι αλλοι λενε οτι ειναι καλυτερα να μπει λιγο χερι σε μια 335 παρα σε μια m3,εν ολιγης πολλοι προτεινουν μια 335 σαν καλυτερη αγορα απο μια m3.

μπορει να φταιει και το σχετικα ευκολο tuning που μπορει να δεχθει λογω και biturbo.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Gross vehicle weight rating = 1895

 

To gross είναι το μέγιστο μικτό βάρος.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το Curb Weight.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

κι οχι μονο,καποιοι αλλοι λενε οτι ειναι καλυτερα να μπει λιγο χερι σε μια 335 παρα σε μια m3,εν ολιγης πολλοι προτεινουν μια 335 σαν καλυτερη αγορα απο μια m3.

μπορει να φταιει και το σχετικα ευκολο tuning που μπορει να δεχθει λογω και biturbo.

 

Σε καμμια περιπτωση δε μπορεις να πεις ως καλυτερη αγορα μια 335 απο μια Μ3...Οσο potential και να εχει η διτουρμπινη,δεν εχει πολλα πραγματα που βρισκεις στην Μ.δεν ειναι τυχαια η διαφορα τιμης......Εξαλλου και ο 8κυλινδρος απ οτι φαινεται καθε αλλο παρα αγγουρι ειναι σε ενδεχομενη βελτιωση...καμμια σχεση με την S54 της Ε46...

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα τιμης προκυπτει απο το γεγονος οτι ελαχιστα απο τα εξαρτηματα απο τα οποια απαρτιζεται η 335ι ειναι ιδια απο την Μ3 και τα κοινα τους μερη ειναι κυριως οι λαμαρινες του αμαξωματος!

Αν ομως ειχες την επιλογη να βαλεις τον διπλοτουρμπινο σε μια πραγματικη Μ3 και τον γαργαλουσες και λιγακι εχω την εντυπωση οτι το αποτελεσμα θα ηταν μακραν καλυτερο... Και αυτος ειναι ο λογος για τον οποιο ολα τα επομενα ///Μ θα ειναι υπερτροφοδοτουμενα!

 

Ας μην αρχισουμε ομως τα δραματα και τα νοσταλγικα συναισθηματα για τις παλιες καλες εποχες της ατμοσφαιρας... Οπως ειπα ειναι παλιες αυτες οι εποχες και ειτε μας αρεσει ειτε οχι οι καιροι και οι τεχνολογιες προχωρανε! Δεν μπορω να πω, εκπληκτικος κινητηρας ο S54 των 3,2 λιτρων και των 6 πεταλουδων αλλα καλως η κακως ειχε φτασει στα ορια του! Ο δε καινουριος 4λιτρος V8 αυξησε μεν τα ορια αλλα ταυτοχρονα και το βαρος σε επικινδυνα επιπεδα...

 

Εγω απλα δεν μπορω να καταλαβω αν οι ενστασεις που προκυπτουν απο την ενδεχομενη υπερτροφοδοτηση των ///M εχουν να κανουν με "συναισθηματικους" η πρακτικους λογους... Γιατι εγω δεν μπορω να βρω κανενα πρακτικο! Ενω αν θελετε την προσωπικη μου αποψη οι "συναισθηματικοι" σε τετοια αυτοκινητα δεν εχουν καμια θεση...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από ότι βλέπω γενικά,ο άτσαλος μέχρι πρότινος Bangle,αρχίζει και δείχνει κάποια ωραία αυτοκίνητα,όπως η ανανεωμένη 3αρα!
Nokia 7650,7200,6234,n73,n78, Sony Ericsson Satio, Nokia N8, Lenovo A820, A806, Doogee F3 PRO, Ulefone Paris, Xiaomi Redmi 4x, Xiaomi Redmi Note 5 dual camera, Xiaomi Pocophone F1 :happy:
Link to comment
Share on other sites

Σε καμμια περιπτωση δε μπορεις να πεις ως καλυτερη αγορα μια 335 απο μια Μ3...Οσο potential και να εχει η διτουρμπινη,δεν εχει πολλα πραγματα που βρισκεις στην Μ.δεν ειναι τυχαια η διαφορα τιμης......Εξαλλου και ο 8κυλινδρος απ οτι φαινεται καθε αλλο παρα αγγουρι ειναι σε ενδεχομενη βελτιωση...καμμια σχεση με την S54 της Ε46...

 

καλα αν ημουν καποια στιγμη σε διλλημα σιγουρα η m θα ηταν η επιλογη μου ομως ας δουμε πρωτα τι θα δουμε το νεο ετος με τεκμηρια κι οτι αλλο σκεφτουν να μας φορτωσουν και μετα θα δω.

για μενα το εμβλημα m εχει ξεχωριστη αξια,δεν μπορω να το παρω και να το κολλησω οπουδηποτε αν δεν ειναι γνησιο m.τα συναισθηματα δεν κρυβοντε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

και φυσικα οταν σκας 100 χιλιαδες γιουρα για μια "3αρα" που δεν ειναι ουτε οτι γρηγοροτερο η πιο ανετο,λειτουργεις με το συναιθημα...προτιμοτερο να κοιταξουν το βαρος και να επενδυσουν σε υλικα που δε θα κανει το αυτοκινητο δεινοσαυρο,παρα να του βαλουν σαλιγκαρο..εξαλλου ουτε η ροπη λειπει σε αυτα τα κυβικα,ουτε το γκαζι και το ολο θεμα ειναι η επικρατηση απεναντι στον ανταγωνισμο..για μενα προτιμοτερο να φτιαξεις ενα αυτοκινητο ελαφρωμενο,που να βγαζει τη δυναμη του στο δρομο οπως ολα τα "γνωστα" Μ,πετυχαινοντας μια πραγματικη αναλογια κιλων ανα ιππο παρα η ευκολη λυση της υπερτροφοδοτησης στα 1800+ κιλα...
Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχναμε βεβαια οτι αυτη η παραπανω ροπη που "δεν λειπει" κανει την 335i πιο γρηγορη απο την Μ3 Ε46! Και εκτος αυτου δεν μπορω να σκεφτω πολλα οχηματα που να κοστιζουν 100.000€, να ειναι οσο γρηγορα και "αγωνιστικα" ειναι η Μ3, ταυτοχρονα να μπορει να σε παει και σε μια πολυτελη εκδηλωση (για ευνοητους λογους δεν θα βαλω τα μπουζουκια!) και να χωραει ανετα μια οικογενεια... Επομενως ειναι ενα αυτοκινητο η αγορα του οποιου ειναι κατα την αποψη μου θεμα λογικης και οχι συναισθηματος! Δεν ειναι κατι τρελο για να επικαλειται το συναισθημα...

Η δε αυξηση του βαρους πλεον ειναι μια καθημερινοτητα... Δεν μπορει να αποφευχθει λογω πολυτελειας και ασφαλειας κριτιρια τα οποια πλεον ειναι must σε καθε αυτοκινητο που σεβεται τον εαυτο του! Και αν υπαρχει μια λυση για να λυθει το προβληματακι της αδρανειας αυτο σιγουρα δεν ειναι ενας V12 η ενας V10 η ακομα και ενας V8! Οσο μεγαλυτερο ειναι το μοτερ τοσο μεγαλυτερο και το βαρος και μπαινουμε ουσιαστικα σε ενα φαυλο κυκλο...

 

Η λυση οπως ειναι γνωστο ειναι η υπερτροφοδοτηση... Μειωση των κυβικων, σαλιγκαρακι, μειωση του βαρους, μειωση της καταναλωσης και των εκπομπων ρυπων, ομαλοτερη διαθεση της ιπποδυναμης λογω αυξημενης ροπης κλπ κλπ! Δεν υπαρχουν μειωνεκτηματα...

Link to comment
Share on other sites

και φυσικα οταν σκας 100 χιλιαδες γιουρα για μια "3αρα" που δεν ειναι ουτε οτι γρηγοροτερο η πιο ανετο,λειτουργεις με το συναιθημα...προτιμοτερο να κοιταξουν το βαρος και να επενδυσουν σε υλικα που δε θα κανει το αυτοκινητο δεινοσαυρο,παρα να του βαλουν σαλιγκαρο..εξαλλου ουτε η ροπη λειπει σε αυτα τα κυβικα,ουτε το γκαζι και το ολο θεμα ειναι η επικρατηση απεναντι στον ανταγωνισμο..για μενα προτιμοτερο να φτιαξεις ενα αυτοκινητο ελαφρωμενο,που να βγαζει τη δυναμη του στο δρομο οπως ολα τα "γνωστα" Μ,πετυχαινοντας μια πραγματικη αναλογια κιλων ανα ιππο παρα η ευκολη λυση της υπερτροφοδοτησης στα 1800+ κιλα...

 

περιμενε να καταλαβω καλα.

εννοεις οτι η νεα m3 ειναι πολυ βαρια.σωστα???

τα γνωστα m ποια ειναι φιλε μου που γραφεις???

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε ομως για ενα μοντελο M,που ο λογος που φτιαχτηκε απο το Division, ειναι για να ικανοποιει συγκεκριμενες αναγκες-γουστα των αγοραστων του...το αυτο ισχυει και για τη καταναλωση-εκπομπες ρυπων κτλ...οποιος θελει ηρεμια και ανεση,υπαρχουν οι διτουρμπινες καθως και αλλα τοσα σβελτα saloon, χωρις το σκληρο" στησιμο των Μ,και με μπολικο γκαζι και ροπη..Τα Μ αποτελουν ημιαγωνιστικες εκδοσεις για συγκεκριμενους σκοπους και και ατοχη σε συνεχες λιωσιμο...τα(τουρμπισια) αλογα δε φερνουν παντα τους καλυτερους χρονους...ακομα και αν υπαρχει παρομοια ροπη μια Μ στη green hell θα δειξει για τι ακριβως ειναι φτιαγμενη απεναντι σε ενα gt υψηλων επιδοσεων..
Link to comment
Share on other sites

παιδες επειδη λιγο εχουμε μπερδευτει.....

 

το μελλον της αυτοκινησης ειναι η υπερτροφοδοτηση.παλιοτερα η bmw εβγαζε μοτερ 2,5 και 3,0 ατμοσφαιρικα αροπα που μελλον δεν ειχαν.πλεον με την 335 biturbo τσαγιαζει οτι κυκλοφορει...

 

δεν ειναι τυχαιο πως η 335 ειναι ανετα μπροσα απο m3 e46 και με φπε ειναι μπροστα και απο την τελευταια(ε92 νομιζω?).βεβαια αυτο δεν την κανει καλυτερο αμαξι.η m3 ειναι πολυ πιο ψαγμενο αυτοκινητο και με καλυτερο στησιμο...

 

βεβαια,το καθε αυτοκινητο ειναι για συγκεκριμενη χρηση,η 335 biturbo για να πυροβολαει στις κοντρες και η m3 για να κανει circuit και αναβασεις και sprint ταχυτατα...

 

τα αυτοκινητα εχουν βαρυνει πλεον τοσο πολυ που χρειαζονται ροπη...και την ροπη χαμηλα την δινει μονο η τουρμπινα και ο κομπρεσορας....

 

αν ειχα την δυνατοτητα,θα ειχα μια m3 e46 με turbo garett 3,5αρι και αντε γεια!!

 

οσο για τους τυπους που εχουν 1600 και βαζουν σημα Μ........

Link to comment
Share on other sites

σημειωση...

επειδη το εργο το εχω δει πολλες φορες, μια 335 μαμα απο σταση δεν ειναι ΠΟΤΕ πιο γρηγορη απο Μ3 Ε46..

Link to comment
Share on other sites

το εχεις δει live???εγω δεν το εχω αλλα σε διαφορα περιοδικα που τα ειχαν μετρησει η 335 ηταν πιο γρηγορα χωρια που εβγαζε και περισσοτερα αλογα στο μοτερ!!!η m3 εβγαζε αρκετα λιγοτερα απο τα 343 που δηλωνε....

 

τεσπα,σημασια δεν εχει αν ειναι η δεν ειναι,με ενα ΑΣΦΑΛΕΣ προγραμμα παιρνει 60 αλογα ανετα και πολυ ροπη...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν εχω καταλαβει γιατι κατ αναγκη το αυξανωμενο βαρος σημαινει και ασφαλεια ταυτοχρονα.Θα μπορουσαν καλλιστα οι αυτοκινητοβιομηχανιες να επενδυσουν ολα αυτα τα αυτοκινητα επιδοσεων με ανθρακονηματα και αλουμινιο και να μειωθει το βαρος.Ταυτοχρονα με την μειωση του βαρους μπορουν να χρησιμοποιηθουν κινητηρες μικροτερου κυβισμου ικανοι να περασουν τα ορια των κανονισμων Euro3.Τρανο παραδειγμα η Lotus Elise,Exige.Κερνανε αμετρητα τσαγια σε αμαξια με 2πλασια και 3πλασια αλογα.Και κατα την γνωμη μου οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες ειναι απαραιτητοι για αμαξια για απαιτητικους οδηγους.Καλο το turbo και ο κομπρεσσορας αλλα σε αμαξια μικροτερων κυβικων και σε πιο καθημερινα.
Link to comment
Share on other sites

σημειωση...

επειδη το εργο το εχω δει πολλες φορες, μια 335 μαμα απο σταση δεν ειναι ΠΟΤΕ πιο γρηγορη απο Μ3 Ε46..

Επειδη το εργο ειναι εδω και παρα πολυ καιρο γνωστο η 335ι ειναι ελαφρως πιο γρηγορη απο την Μ3 Ε46! Ολα αυτα σε μαμα καταστασεις... Με ελαχιστα χρηματα και με την αξιοπιστια στα γνωστα εργοστασιακα επιπεδα η 335i μπορει να χαθει απο την Μ3 Ε46!

 

Φαντασου τωρα ενα αυτοκινητο με το στησιμο και το ελαφρωμενο βαρος της Μ3 Ε46 και το μοτερ της 335i να δουλευει στα 380-400 αλογα... Για να μην μιλησουμε για την Μ3 Ε92! Καλη η ατμοσφαιρα αλλα ειναι τεχνολογια του παρελθοντος...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν εχω καταλαβει γιατι κατ αναγκη το αυξανωμενο βαρος σημαινει και ασφαλεια ταυτοχρονα.Θα μπορουσαν καλλιστα οι αυτοκινητοβιομηχανιες να επενδυσουν ολα αυτα τα αυτοκινητα επιδοσεων με ανθρακονηματα και αλουμινιο και να μειωθει το βαρος.Ταυτοχρονα με την μειωση του βαρους μπορουν να χρησιμοποιηθουν κινητηρες μικροτερου κυβισμου ικανοι να περασουν τα ορια των κανονισμων Euro3.Τρανο παραδειγμα η Lotus Elise,Exige.Κερνανε αμετρητα τσαγια σε αμαξια με 2πλασια και 3πλασια αλογα.Και κατα την γνωμη μου οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες ειναι απαραιτητοι για αμαξια για απαιτητικους οδηγους.Καλο το turbo και ο κομπρεσσορας αλλα σε αμαξια μικροτερων κυβικων και σε πιο καθημερινα.

Με ολο το θαρος απεναντι σου... αλλα σκεψου λιγο πριν πεις την αποψη σου!!

Προφανως και το εχουν σκεφτει αυτο οι αυτοικινητοβιομηχανιες αλλα δυστυχως για εμας και για αυτους υπαρχει μια σχεση που προκυπτει αναμεσα στο βαρος και το κοστος...

Καλη η χρηση των ανθρακονηματων αλλα το κοστος τους ειναι δυσβαστακτο και οπου χρησιμιποιουνται η χρηση τους γινεται με μετρο... Φαντασου μια Μ3 200 κιλα ελαφρυτερη ας πουμε και με κοστος 30.000€ επιπλεον! Ποιος θα την αγοραζε?? Οικονομικη αυτοκτονια δηλαδη..

 

Ακομα σε οτι αφορα τις Elise... Ειναι μια πολυ καλη ιδεα η μειωση του των εξτρα και του εξοπλισμου πολυτελειας σε οτι αφορα την οδηγικη απολαυση! Αλλα μα τω Θεο πες μου ποιος θα αγοραζε ενα τετοιο αυτοκινητο! Οσοι αγοραζουν και τις Elise στην Ελλαδα... καμια 20αρια ατομα δηλαδη! Οικονομικη αυτοκτονια ξανα...

 

Η Μ3 καθε αλλο παρα αγωνιστικο αυτοκινητο ειναι... Φερει απλα καποια αγωνιστικα χαρακτηριστικα πλεον! Στην πραγματικοτητα αποτελει ενα πολυτελεστατο οχημα (διαθετει απο δερματινα μεχρι κινητο τηλεφωνο και κουρτινακια!) με πιο σφιχτο στησιμο και ενα αρκετα πιο αγριο μοτερ!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν εχω καταλαβει γιατι κατ αναγκη το αυξανωμενο βαρος σημαινει και ασφαλεια ταυτοχρονα.Θα μπορουσαν καλλιστα οι αυτοκινητοβιομηχανιες να επενδυσουν ολα αυτα τα αυτοκινητα επιδοσεων με ανθρακονηματα και αλουμινιο και να μειωθει το βαρος.Ταυτοχρονα με την μειωση του βαρους μπορουν να χρησιμοποιηθουν κινητηρες μικροτερου κυβισμου ικανοι να περασουν τα ορια των κανονισμων Euro3.Τρανο παραδειγμα η Lotus Elise,Exige.Κερνανε αμετρητα τσαγια σε αμαξια με 2πλασια και 3πλασια αλογα.Και κατα την γνωμη μου οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες ειναι απαραιτητοι για αμαξια για απαιτητικους οδηγους.Καλο το turbo και ο κομπρεσσορας αλλα σε αμαξια μικροτερων κυβικων και σε πιο καθημερινα.

 

 

α)δεν το εχεις καταλαβει επειδη προφανως εισαι μικρος και δεν εχεις ασχοληθει με τα αυτοκινητα αρκετα....

 

β)μεγαλυτερο βαρος =πιο ανθεκτικα σασι + μεγαλυτερες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης---->ασφαλεια! :)

 

γ)ανθρακονηματα??ετσι απο περιεργεια,τραβα σε ενα μαγαζι που φτιαχνει ανθρακονηματινα καπο και ρωτα ποσο κοστιζει ενα.μετα βρες το κοστος για πορτες,ουρανο,φτερα κλπ κλπ...

 

δ)lotus elise και exige...εδω στην πατρα που ειμαι φιλε,υπαρχουν περισσοτερες ferrari f360 παρα ολες οι lotus μαζι!επειδη εχω κατσει σε elise να σε πληροφορησω πως το yugo zastava του παππου μου ηταν πιο πλουσια εξοπλισμενο! :lol:

 

ολα αυτα τα λεω εννοειται σε φιλικο κλιμα για συζητηση,σορρυ αν το ποστ βγηκε λιγο πιο ''επιθετικο'' απ'οτι ηθελα...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το εργο ειναι εδω και παρα πολυ καιρο γνωστο η 335ι ειναι ελαφρως πιο γρηγορη απο την Μ3 Ε46! Ολα αυτα σε μαμα καταστασεις... Με ελαχιστα χρηματα και με την αξιοπιστια στα γνωστα εργοστασιακα επιπεδα η 335i μπορει να χαθει απο την Μ3 Ε46!

 

Φαντασου τωρα ενα αυτοκινητο με το στησιμο και το ελαφρωμενο βαρος της Μ3 Ε46 και το μοτερ της 335i να δουλευει στα 380-400 αλογα... Για να μην μιλησουμε για την Μ3 Ε92! Καλη η ατμοσφαιρα αλλα ειναι τεχνολογια του παρελθοντος...

 

διαβασε φιλε μου λιγο καλυτερα το ποστ μου...

μιλαω για ΜΑΜΑ καταστασεις και απο ΣΤΑΣΗ...

καμμια εργοστασιακη 335 δε μπορει να ξεκολλησει πιο γρηγορα απο μια στοκ Μ3 Ε46..Το Μ-Differential θα κανει τη δουλεια του ενω μεχρι να μπει στο παιχνιδι και ο σαλιγγαρος(εστω 1500στρ)η Μ3 θα εχει τελειωσει το 400αρι..

για το ποσο ευκολα παιρνει αλογα η 335 δεν ειναι αναγκη να το αναφερουμε συνεχεια..τουρμπο ειναι,εχει potential...ευκολα...

Link to comment
Share on other sites

το εχεις δει live???εγω δεν το εχω αλλα σε διαφορα περιοδικα που τα ειχαν μετρησει η 335 ηταν πιο γρηγορα χωρια που εβγαζε και περισσοτερα αλογα στο μοτερ!!!η m3 εβγαζε αρκετα λιγοτερα απο τα 343 που δηλωνε....

 

τεσπα,σημασια δεν εχει αν ειναι η δεν ειναι,με ενα ΑΣΦΑΛΕΣ προγραμμα παιρνει 60 αλογα ανετα και πολυ ροπη...

 

ωπα,ωπα,δεν τα χα δει αυτα τα μηνυματα,εχασα επεισοδια.

φιλε μου δεν στεκει αυτο που λες.

ανοιξα με μαμα 335 σε καλη ασφαλτο απο σταση και την περασα,γρηγορη η 335 αλλα η τριτη της m3 αξιζει πολλα,αυτο μπορω να πω.

στην αρχη πηγαιναμε σχεδον μαζι.

υποψιν,τρεξαμε και με esp και με χωρις.4 φορες ανοιξαμε και την μια ηταν κοντα μου.

το παιδι που την εχει ξερει να οδηγαει,δεν ηταν κανενας πρωταρης.

η 335 σαφως και μου αρεσει και βρισκεται κοντα στην m.

τα αλογα που πανε στον τροχο της m3 ειναι απο 285 μεχρι και 295,εχουν γινει αρκετες μετρησεις σε πολλα αυτοκινητα.

το καλο της 335 ειναι οτι με αρκετα πιο ελαχιστα χρηματα μπορει κανεις να της δωσει δυναμη.

το καλο με την m3 ειναι οτι παιρνει τρομερη δυναμη αλλα και με μεγαλο αντιτιμο στην τσεπη.

η 335 επειδη την οδηγησα μπορω να πω με ασφαλεια οτι σαν ανεση εινα περισσοτερο απολαυστικη απο την m3,η m ειναι λιγο στριγγλα και θελει και λιγο καλυτερο χειρησμο καθως δεν το χω και για το απολυτα ασφαλες αυτοκινητο με τα ηλεκτρονικα της απενεργοποιημενα στους ελληνικους δρομους.

πολλοι την εχουν αποκαλεσει σκοτωστρα,μπορει και να ναι,το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν συγχωρει λαθη.

1 φορα ετυχα σε λαθος κινηση ενως φιλου με m3 θαλασσι χρωματος που την ειχε 1 μηνα και καταληξαμε μεσα σε ενα χωραφι,συνοδηγος εγω.

ηθελε να παιζει παντιλικια ενω δεν ηξερε καλα το αυτοκινητο.

δεν εχουμε τους ασφαλης δρομους για drift οπως και να το κανουμε κι οσο κι αν θελουμε να το παιξουμε tokyo drift επι της ελληνικης ασφαλτου τα λαθη απαγορευοντε γιατι τα πληρωνουμε ακριβα μετα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα φιλε μου στεκει δεν στεκει,εγω ψυχρη κριτικη της μετρησης επιδοσεων 2 ελληνικων περιοδικων αυτοκινητου σε τεστ 335 vs m3.ουτε M3 εχω ουτε 335 ωστε να μεροληπτω!(αν και θα θελα!! )

 

αμα λες πως ανοιξες με 335 και ησουν μπροστα δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω...ρολαριστα ανοιξατε??λογικα η 335 θα ξεκολλησει λογω ροπης.

 

το να αποκαλεσει καποιος ενα αυτοκινητο σαν την m3 σκοτωστρα το θεωρω αστειο.αποτομο ναι αλλα για να πας ενα τετοιο αμαξι θελει να εχεις...χερια.μου θυμιζει τις μαναδες που λεγαν τα saxoralla και τα Punto gt σκοτωστρες επειδη οι γιοκες τους εφευγαν σε οποια στροφη ηταν δυνατον!!

 

για την m3 τι πακετα βελτιωσης turbo και compressor υπαρχουν?σκεφτεσαι καμια ..μετατροπουλα?χεχε...

 

οσο για τους ελληνικους δρομους αστο...θελω να βαλω μια 18αρα bbs αλλα με τις γουβες που εχουμε θα ραγισει για πλακα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να πω, εκπληκτικος κινητηρας ο S54 των 3,2 λιτρων και των 6 πεταλουδων αλλα καλως η κακως ειχε φτασει στα ορια του! Ο δε καινουριος 4λιτρος V8 αυξησε μεν τα ορια αλλα ταυτοχρονα και το βαρος σε επικινδυνα επιπεδα...

 

 

Παραθέτω από wikipedia:

The engine (σ.σ. S65) weighs 15 kg (33 lb) less than the outgoing six cylinder (σ.σ. S54) for a total weight of 202 kg (445 lb).

Παρομοίως, πάλι από wikipedia παραθέτω:

The resulting engine (σ.σ. S65) weighs 202 kg (445 lb): 15 kg (33 lb) lighter than the straight-6 engine it replaces (σ.σ. S54), while also being shorter.

 

Ο V8 της E92 είναι ένα πραγματικό αριστούργημα. Το αν η BMW θα στραφεί προς τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, πιστεύω πως θα εξαρτηθεί από το κόστος εξέλιξης και όχι από το βάρος των ατμοσφαρικών κινητήρων.

 

Φιλικά πάντα!

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...