Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

η ιστορια της

 

1916: Η BMW ιδρύθηκε σαν βιομηχανία κινητήρων αεροσκαφών στο Μόναχο.

 

1919: Ο Franz Zeno Diemer καταρρίπτει το πρώτο παγκόσμιο ρεκόρ της BMW , αγγίζοντας τα 9760 μέτρα με ένα αεροσκάφος που διέθετε τον κινητήρα BMW IV.

 

1922: Η BMW εγκαθίσταται στο σημείο που βρίσκονται σήμερα τα Κεντρικά, ανατολικά του τότε αεροδρομίου Oberwiesenfeld του Μονάχου (σήμερα είναι το Ολυμπιακό Κέντρο της πόλης).

 

1923: Η πρώτη μοτοσικλέτα BMW αφήνει την γραμμή παραγωγής στο Μόναχο.

 

1924: Η πρώτη διηπειρωτική πτήση προς την Περσία γίνεται με κινητήρες της BMW.

 

1926: Το ιπτάμενο παιχνίδι Rohrbach Ro VII κατακτά πέντε παγκόσμια ρεκόρ με έναν κινητήρα αεροσκάφους BMW VI .

 

1927: Η χρονιά αυτή έδειξε το επίτευγμα ενός συνόλου 87 παγκόσμιων ρεκόρ στην αεροπορία. 29 από αυτά ήταν με κινητήρες ΒMW.

 

1928: Η BMW αγοράζει την αυτοκινητοβιομηχανία στο Eisenach/Thuringia και με αυτήν το δικαίωμα παραγωγής ενός μικρού αυτοκινήτου που λέγεται Dixi. Η εταιρία συνάπτει συμφωνία για την κατασκευή αστεροειδών κινητήρων με την αμερικάνικη βιομηχανία αεροπορικών κινητήρων Pratt & Whitney.

 

1929: Dixi είναι το όνομα του πρώτου αυτοκινήτου BMW. Εξελίχθηκε στο Μόναχο, όπως όλα τα υπόλοιπα προϊόντα BMW. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα BMW κατασκευάζονται στον Eisenach την δεκαετία του 1940. Ο Ernst Henne είναι ο ταχύτερος μοτοσικλετιστής στον κόσμο για πρώτη φορά πάνω σε μια BMW.

 

 

Η BMW καταρριπτει ρεκορ

 

1930: Ο Wolfgang von Gronau διασχίζει τον Βόρειο Ατλαντικό σε 44 ώρες από ανατολικά στα δυτικά με ένα ανοικτό ιπτάμενο δελφίνι Dornier 'Whale' κινούμενο από κινητήρες BMW. BMW Hornet και BMW Xa είναι τα ονόματα των πρώτων αστεροειδών κινητήρων από το εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο.

 

1932: Εξελίχθηκε στο Μόναχο, κατασκευάζεται στο Eisenach: η BMW 3/20.

 

 

1933: Η απαρχή της παράδοσης του 6κύλινδρου κινητήρα BMW: η BMW 303.

 

1934: Η παραγωγή αεροπορικών κινητήρων γίνεται μια ανεξάρτητη εταιρία: BMW Flugmotorenbau GmbH. Ο αστεροειδής κινητήρας BMW 132 είναι ο πρώτος εξελιγμένος εντός της BMW κινητήρας με βάση ένα σχέδιο της Pratt & Whitney.

 

1935: Η BMW R 12 είναι η πρώτη μοτοσικλέτα με εμπρός υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι.

 

1936: Την χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων του Βερολίνου, η BMW λανσάρισε το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία των 2-λίτρων - την BMW 328.

 

1937: Ο Ernst Henne θέτει ένα απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας μοτοσικλετών (279.5 km/h, 174.7 mph), το οποίο παραμένει ακατάρριπτο για δεκατέσσερα χρόνια. Ξεκινά την λειτουργία του ένα ειδικό εργοστάσιο αεροπορικών κινητήρων στο Durrerhof κοντά στο Eisenach. Ένα άλλο ξεκινά στο Allach κοντά στο Μόναχο για μεγάλης κλίμακας παραγωγή.

 

1938: Η BMW 328 Roadster κερδίζει στην κατηγορία της τον αγώνα χιλίων μιλίων Mille Miglia στην Ιταλία.

 

1939: Λίγο πριν την έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου απογειώνεται με το Brandenburgische Motorenwerke στο Βερολίνο-Spandau και με τα ειδικά εργοστάσια στο Basdorf και το Zuhlsdorf κοντά στο Βερολίνο.

 

1940: Ξεκινά η μαζική παραγωγή του αεροπορικού κινητήρα 801. Κατασκευάστηκαν περίπου 30,000 μέχρι το 1945. Η BMW κερδίζει ξανά τον Ιταλικό Mille Miglia με μεγάλη διαφορά με το ''αεροδυναμικό coupe'' βασισμένο στο 328.

 

1941: Η παραγωγή των μοτοσικλετών BMW μεταφέρεται σταδιακά στο Eisenach εξαιτίας του πολέμου. Η παραγωγή αυτοκινήτων σταματά επί του παρόντος. Κατασκευάστηκαν 81.228 BMW από το 1929.

 

1943: Για πρώτη φορά πετά ένας κινητήρας τζετ της BMW. Το μοντέλο είναι το 109-003. Τίθεται σε παραγωγή τα επόμενα χρόνια σαν ένας από τους πρώτους παγκοσμίως κινητήρες τζετ.

 

1944: Η BMW δοκιμάζει πυραύλους για χρήση στον πόλεμο στο Basdorf και το Zuhlsdorf.

 

1945: Στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η BMW είναι κατεστραμμένη. Τα εργοστάσια στο Eisenach και το Durrerhof, το Basdorf και το Zuhlsdorf έχουν χαθεί. Το εργοστάσιο στο Μόναχο διαλύεται. Οι νικητές Σύμμαχοι επιβάλλουν μια τριετή απαγόρευση της παραγωγής εξαιτίας της συμμετοχής της εταιρίας στην κατασκευή αεροπορικών κινητήρων και πυραύλων.

 

To οικονομικο θαυμα

 

1948: Η μονο-κύλινδρη BMW R 24 από το Μόναχο είναι το πρώτο μεταπολεμικό προϊόν.

 

1950: Η R 51/2 βλέπει την αναγέννηση μιας δι-κύλινδρης μοτοσικλέτας με βάση τον κινητήρα μπόξερ.

 

1951: Η BMW παράγει το πρώτο μεταπολεμικό αυτοκίνητο - την 501. Μπαίνει σε παραγωγή την επόμενη χρονιά αλλά είναι μια οικονομική αποτυχία.

 

1954: Η BMW είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Μοτοσικλετών Sidecar και διατηρεί τον τίτλο για τα επόμενα είκοσι χρόνια.

 

1955: Η BMW Triebwerk GmbH ξαναζωντανεύει στο Allach. Η εταιρία συνεχίζει την παράδοση των αεροπορικών κινητήρων. Τα μοντέλα R 50 και R 60 είναι μια νέα γενιά μοτοσικλετών BMW με ανάρτηση πλήρως αιωρούμενου βραχίονα. Η εταιρία ξεκινά την παραγωγή μικρών αυτοκινήτων με το Isetta.

 

1956: Τα σπορ αυτοκίνητα 503 και 507 θεωρούνται σήμερα 'golden oldies'. Έχουν παραχθεί μόνο 412 και 253 αντίτυπα μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1950.

 

1959: Με επακόλουθο την απώλεια στην κατηγορία των μεγάλων λιμουζινών, η BMW είναι στα πρόθυμα για πώληση. Η απειλή όμως απομακρύνεται χάρη στους μικρομετόχους, το εργατικό δυναμικό και τους αντιπροσώπους. Η BMW είναι ικανή να προχωρήσει με νέα κεφάλαια. Το μοντέλο 700 είναι η πρώτη επιτυχημένη μαζική παραγωγή ενός αυτοκινήτου BMW.

 

1962: Το μοντέλο 1500 παγιώνει την τάση για την φιλοσοφία σχεδίασης της εταιρίας. Είναι ο προάγγελος μιας ''νέας κατηγορίας'' των σπορ compact touring αυτοκινήτων.

 

 

Δημιουργωντας το μελλον

 

1965: Η BMW Triebwerkbau GmbH πωλείται. Η BMW σταματά την παραγωγή αεροπορικών κινητήρων για τα επόμενα 25 χρόνια.

 

1966: Η BMW λανσάρει μια νέα σειρά αυτοκινήτων με την δίθυρη έκδοση του 1600. Αυτό θα αποτελέσει αργότερα την βάση για την Σειρά 3.

 

1967: Η BMW αγοράζει την Hans Glas GmbH στο Dingolfing και αργότερα κατασκευάζει εκεί την δεύτερή της εγκατάσταση παραγωγής.

 

1969: Μετά την εισβολή στην αγορά για μοτοσικλέτες, η αγορά για δίκυκλα μειώθηκε. Η BMW μεταφέρει το εργοστάσιο μοτοσικλετών στην τρίτη εγκατάσταση παραγωγής στο Βερολίνο. Παρουσιάστηκε μια επαναστατική νέα σχεδίαση μοτοσικλέτας με τα μοντέλα της σειράς /5.

 

1970: Κατασκευάζεται το δεύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων BMW στο Dingolfing. Η κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών ξεκινά την λειτουργία της. Κατασκευάζεται το τέταρτο εργοστάσιο στο Landshut και τοποθετείται η θεμέλια λίθος στο Μόναχο για τα φουτουριστικά κεντρικά γραφεία.

1972: Λανσάρεται το πρώτο αυτοκίνητο της Σειράς 5 την χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων του Μονάχου. Η μελέτη turbo styling και ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW για τους φανατικούς των σπορ παραμένουν πρωτότυπα. Ιδρύεται η BMW Motorsport GmbH. Η BMW κατασκευάζει ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Νότια Αμερική.

 

1973: Αρχίζει η χρησιμοποίηση των Κεντρικών της BMW στο Μόναχο και ανοίγει επίσημα το εργοστάσιο στο Dingolfing. Η BMW 2002 Turbo από το Μόναχο είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο turbo στον κόσμο. Η BMW είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης στην φόρμουλα 2, πρωταθλητής Ευρώπης Αυτοκινήτων Τουρισμού και παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλετών Sidecar για εικοστή φορά. Το τμήμα μοτοσικλετών BMW γιορτάζει τα πεντηκοστά γενέθλια του - έχουν κατασκευαστεί 500.000 μοτοσικλέτες. Ανοίγει η πρώτη ευρωπαϊκή θυγατρική στην Γαλλία και θεμελιώνεται η BMW στην Νότια Αμερική. Το φθινόπωρο ξεσπά η πρώτη πετρελαϊκή κρίση

 

1974: Η BMW 3.0 CSL αγωνίζεται για πρώτη φορά με ABS. Υλοποιείται ένα πρόγραμμα συμμετοχής στα κέρδη για τους εργαζόμενους στην BMW.

 

1975: Λανσάρεται η Σειρά 3. Ο Alexander Calder σχεδιάζει το πρώτο Αυτοκίνητο Τέχνης BMW.

 

1976: Παρουσιάζεται το Coupe της Σειράς 6. Η R 100 RS είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που διατίθεται με πλήρες φέρινγκ στο βασικό εξοπλισμό. Η BMW δημιουργεί ελέγχουσες εταιρίες στο εξωτερικό.

 

1977: Λανσάρεται η Σειρά 7. Ο πρόεδρος Walter Scheel εγκαινιάζει ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής μοτοσικλετών στο Βερολίνο. Η εκπαίδευση οδηγών BMW ξεκινά το πρόγραμμά της για την οδική ασφάλεια.

 

1979: Η BMW εξελίσσει τα πρώτα ψηφιακά ηλεκτρονικά κινητήρα, διαθέτει το πρώτο θωρακισμένο αυτοκίνητο BMW, ξεκινά την έρευνα και εξέλιξη στους κινητήρες υδρογόνου και συνεργάζεται με την Steyr-Daimler-Puch. Θεμελιώνει επίσης το 'Spielmotor Munich' όπου για πρώτη μια βιομηχανική εταιρία συνεργάζεται με τις τοπικές αρχές για την προώθηση πολιτιστικών εκδηλώσεων. Η πρώτη συνάντηση του εποπτικού συμβουλίου της BMW λαμβάνει χώρα με ίση αντιπροσώπευση των μετόχων και των εργαζομένων. Λανσάρεται η M1.

 

1980: Ξεκινά η παραγωγή του ABS. Αρχίζει η εξέλιξη του κινητήρα της Formula 1. Οι μοτοσικλέτες BMW κερδίζουν το ράλι Παρίσι - Ντακάρ, τον σκληρότερο αγώνα στον κόσμο.. Και οι BMW συνεχίζουν να κερδίζουν για άλλες τρεις φορές.

 

 

Η δεκαετια του '80

 

1981: Η BMW είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός εισαγωγέας που δημιουργεί θυγατρική στην Ιαπωνία. (αχ0α0χα0χ0αχ0α0χα0χ0αχ0α0χα0χα0χ0α0χα0χ0αχ0α0χα0χ 0αχ0α0χ0αχ0)

 

1982: Η εγκατάσταση παραγωγής της Steyr ξεκινά σαν το πέμπτο εργοστάσιο της BMW. Λαμβάνεται η απόφαση δημιουργίας του έκτου εργοστασίου στο Regensburg. Η BMW κερδίζει για έκτη φορά το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Formula 2.

 

1983: Ο Nelson Piquet είναι παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 1 με μια Brabham BMW. Ο καγκελάριος Helmut Kohl ανοίγει επίσημα το νέο εργοστάσιο μοτοσικλετών στο Βερολίνο στο λανσάρισμα της Σειράς Κ. Η BMW περιλαμβάνει κινητήρες diesel στα μοντέλα της. Στην Γενεύη, η BMW ζητά για πρώτη φορά την χρήση αμόλυβδης βενζίνης στην Ευρώπη.

 

1984: Εμφανίζονται τα πρώτα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα με καταλύτες. Ιδρύεται η BMW Technik GmbH. Υπολογιστές και ρομπότ επιταχύνουν τις εργασίες για τον προγραμματισμό και την παραγωγή.

 

1985: Η BMW παράγει περισσότερες από 37.000 μοτοσικλέτες την χρονιά του αιώνα για τα δίτροχα. Εορτασμός για την ολοκλήρωση του Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας της BMW. Η BMW 325 iX είναι η πρώτη BMW με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Οι νέες μέθοδοι αλλάζουν τον τρόπο εργασίας ανάμεσα στις εγκαταστάσεις παραγωγής και τους προμηθευτές. Νέες συμφωνίες στα εργοστάσια διαχωρίζουν τελείως το ωράριο του εργοστασίου από αυτό των εργαζομένων.

 

1986: Το αυτοκίνητο γιορτάζει την εκατονταετηρίδα του. H BMW διοργανώνει μία αναδρομική έκθεση με θέμα το άυτοκίνητο στη τέχνη'. Το 1986 αποτελεί την πιο επιτυχημένη χρονιά στις ΗΠΑ με πωλήσεις που φτάνουν τα 96.800 αυτοκίνητα. Μαζί με άλλες 13 ευρωπαϊκές βιομηχανίες, η BMW ξεκινά το πρόγραμμα Προμηθέας για βελτιωμένη κυκλοφορία κατά το 1990s.

 

1987: Η BMW παρουσιάζει τον πρώτο γερμανικό δωδεκακύλινδρο κινητήρα αυτοκινήτου στα μέσα του αιώνα, εξελίσσει ένα ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού diesel , εισάγει την επί του οχήματος διάγνωση στα μοντέλα όλων των σειρών, και, με την Μ3 κερδίζει το μοναδικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού που διοργανώθηκε ποτέ.

 

1988: Λανσάρεται το Z1 roadster. Η K 100 είναι η μοναδική μοτοσικλέτα στον κόσμο που διαθέτει ABS (και σύντομα και καταλύτη). Ανοίγει ένα επισκευαστικό κέντρο BMW στην Μόσχα και εισαγωγικό κέντρο στην Ιαπωνία. Το εργοστάσιο στο Regensburg ξεκινά ένα κυλιόμενο τετραήμερο, περιλαμβάνοντας και τα Σάββατα. Οι μονάδες συναρμολόγησης στην Νότιο Αμερική, την Νότιο Αφρική και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας συναρμολογούν 250,000. Οι λέσχες BMW διαθέτουν πλέον 100,000 μέλη.

 

1989: Την χρονιά της πτώσης του Σιδηρούν Παραπετάσματος, η BMW έχει άλλη μια πρωτιά παράγοντας μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα. Η εταιρεία έχει επίσης ένα κύκλο εργασιών είκοσι δισεκατομμυρίων μάρκων, και αποκτά την Kontron GmbH, ειδικό στην εφαρμοσμένη μηχανολογία. Η χρονιά βλέπει το λανσάρισμα της μοτοσικλέτας K1 και της 850i Coupe.

 

 

Ο δρομος για την επιτυχια

 

1990: Μέσα στην χρονιά της Γερμανικής ενοποίησης, η BMW επιστρέφει στις ρίζες της στην παραγωγή αεροπορικών κινητήρων με την ίδρυση της BMW Rolls Royce GmbH. Το Κέντρο Έρευνας και Σχεδίασης στο Μόναχο είναι ανοικτό επίσημα και τοποθετείται η θεμέλια λίθος για το όγδοο εργοστάσιο παραγωγής στο Eisenach. Για τρίτη συνεχή χρονιά, οι αναγνώστες του μεγαλύτερου Ευρωπαϊκού περιοδικού για το αυτοκίνητο, του 'ams', επιλέγουν την BMW Σειρά 3, 5 και 7 ως τα 'καλύτερα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο' στις κατηγορίες τους.

 

1991: Μία ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά: Η BMW γιορτάζει την εβδομηκοστή-πέμπτη επέτειος της. Παρουσιάζεται η εφαρμοσμένη μελέτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η BMW λαμβάνει το χρυσό βραβείο στην οδική ασφάλεια για την δέσμευσή της στην πρόσφατα πιστοποιημένη εκπαίδευση. Η 15η εταιρία BMW πωλήσεων εξωτερικού ιδρύεται στην Σουηδία. Το σύστημα αντιμπλoκαρίσματος των φρένων έρχεται ως στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα της BMW. Απονέμεται το πρώτο Επιστημονικό Βραβείο BMW.

 

1992: Η BMW παράγει 598.000 αυτοκίνητα και 35.000 μοτοσικλέτες. Η M3 πετυχαίνει σε αγώνες μέσα και έξω από την Γερμανία, και η θέση της ως το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο touring σε όλο τον κόσμο εξαπλώνετε από άκρη σε άκρη. Το BMW Group αυξάνει τις εγκαταστάσεις παραγωγής κατά δυο ακόμη μονάδες. Στο Eisenach η BMW Fahrzeugtechnik GmbH ξεκινά την παραγωγή εργαλείων, ενώ στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας άρχισαν οι εργασίες κατασκευής ενός εργοστασίου αυτοκίνητων στην Βόρεια Αμερική. Τα αυτοκίνητα BMW είναι η πιο δημοφιλή μάρκα στην κορυφαία κατηγορία της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων.

 

1993: Ο Bernd Pischetsrieder εκλέγεται ως ο νέος πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου. Αντικατέστησε τον Eberhard von Kuenheim ο οποίος στα 23 χρόνια ως πρόεδρος είδε την αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 18 φορές. Σε όλη αυτή την περίοδο η παραγωγή του αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά τέσσερις φορές και η παραγωγή της μοτοσικλέτας κατά τρεις φορές. Η εταιρία τώρα απασχολεί τρεις φορές περισσότερους ανθρώπους. Ο Eberhard von Kuenheim γίνεται πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της BMW. Η BMW γίνεται πόλος έλξης στην IAA στην Φραγκφούρτη εκεί όπου η εταιρεία λανσάρει μία νέα ιδέα μέσα από το σλόγκαν ''Η Αυτοκίνηση είναι Ζωή'': μία ομάδα που μεταβαίνει από το κλασσικό μοντέλο ενός αυτοκινήτου και μίας μοτοσικλέτας σε έναν προμηθευτή της αυτοκίνησης. Η BMW Rolls-Royce GmbH λαμβάνει τα πρώτα μεγάλα συμβόλαια για παραγωγή κινητήρων αεροσκαφών. Η εξέλιξή τους και οι εγκαταστάσεις παραγωγής στο Dahlewitz κοντά στο Βερολίνο είναι χειμαρρώδης. Το πεντάκις εκατομμυριοστό αυτοκίνητο BMW εγκαταλείπει την γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Μονάχου. Το Dingolfing παράγει το εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της σημερινής Σειράς 5 . Λανσάρεται η πρώτη Ευρωπαϊκή μοτοσικλέτα - η BMW F650 .

 

1994: Ο όμιλος Rover Group ενώνεται με το BMW Group. Ξεκινά το αμερικάνικο εργοστάσιο BMW US στο Spartanburg. Ιδρύεται η BMW de Mexico S.A. ως η 16η θυγατρική ενώ ανοίγει μια αντιπροσωπεία στο Πεκίνο. Επανασχεδιάζεται με επιτυχία η Σειρά 7. Η διάσημη μάρκα Rolls-Royce συνεργάζεται με την BMW: ένα μακρόχρονο συμβόλαιο για την προμήθεια οκτακύλινδρων και δωδεκακύλινδρων κινητήρων και τεχνολογικής συνεργασίας φέρνει κοντά δυο από τις πιο διάσημους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

 

1995: Η BMW συνάπτει συμβόλαιο για συναρμολόγηση αυτοκινήτων στην Ινδία, και ιδρύει θυγατρικές στην Βραζιλία, την Νορβηγία, την Φινλανδία και την Νότιο Κορέα. Ξεκινούν την λειτουργία τους τα εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων BMW στο Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες. Ξεκινά την λειτουργία του το εργοστάσιο BMW στο Μεξικό.

Η εταιρία Designworks στην Καλιφόρνια γίνεται θυγατρική της BMW. Η νέα Σειρά 5 εισέρχεται στην αγορά. Η Z3 Roadster είναι το πρώτο αυτοκίνητο BMW που βγαίνει στο δρόμο και δεν έχει παραχθεί στην Γερμανία. Ο James Bond οδηγεί την Ζ3 στην τελευταία κινηματογραφική επιτυχία. Πωλούνται 50,000 μοτοσικλέτες BMW - ένα νέο ρεκόρ στις ετήσιες πωλήσεις. Η Rover λανσάρει τα νέα μοντέλα στις Σειρές 200 και 400. Και στην Σαβάνα (Γεωργία, ΗΠΑ) ένα Gulfstream V κάνει το παρθενικό του ταξίδι χρησιμοποιώντας κινητήρες BMW Rolls Royce

 

1996: Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι η BMW ανακοινώνει την κατασκευή ενός εργοστασίου μικρών τετρακύλινδρων κινητήρων στην Νότια Αμερική σε συνεργασία με την Chrysler. Η BMW ανακοινώνει επίσης ότι θα κατασκευάσει ακόμη ένα εργοστάσιο κινητήρων στο Hams Hall (κοντά στο Birmingham) στο Ενωμένο Βασίλειο κόστους ενός δισεκατομμυρίου μάρκων. Στην Νότιο Αφρική, η BMW εκτιμά την αύξηση κατά 250 τοις εκατό στην παραγωγή του εργοστασίου στο Rosslyn (1995: 18,000 αυτοκίνητα) το 1999. Ξεκινά η συνεργασία με το Yontrakit Group στην Ταϊλάνδη. Η BMW Thailand με ελάχιστο μερίδιο από την BMW ξεκινά την εισαγωγή αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Στην Νότιο Κορέα η BMW αποφασίζει την επικέντρωση στα τετρακίνητα αυτοκίνητα, λανσάροντας μοντέλα Land Rover και δημιουργώντας ένα δίκτυο πωλήσεων. Η εταιρία ανακοινώνει ένα ακόμη εργοστάσιο στην Αίγυπτο.

 

 

Καινοτομιες του αυριο

 

1997: Η BMW παρουσιάζει την R 1200 C στην IAA στην Φρανκφούρτη - μια εντελώς νέα απόδοση της cruiser. Η εντυπωσιακή σχεδίαση, που συνδυάζει παραδοσιακά και σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία, δημιούργησε αυτήν την μοτοσικλέτα των αισθήσεων. Την ίδια χρονιά, η BMW παρουσιάζει ένα ονειρικό αυτοκίνητο το οποίο έκανε τις καρδιές των φανατικών του αυτοκινήτου να αναπηδήσουν. Το M roadster ενσαρκώνει το ιδανικό καθαρόαιμο ανοικτό σπορ αυτοκίνητο όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο BMW πιο μπροστά. Ο 321-HP M3 κινητήρας φροντίζει για την συναρπαστική οδήγηση. Η έκδοση touring της Σειράς 5 που παρουσιάστηκε το 1995 έρχεται επίσης στο προσκήνιο. Συνδυάζει την σπορ φινέτσα με τις πολύπλευρες δυνατότητες χρήσης. Η συμπαγής μικρού βάρους πίσω ανάρτηση συμβάλλει σε αυτό με τα σχεδόν οριζόντια αμορτισέρ. Ο πρώην διευθυντής της BMW, Karl-Heinz Kalbfell, επιφυλάσσει μια ιδιαίτερη έκπληξη: ανακοινώνει την επιστροφή της BMW στην Formula 1 το 2000.

 

1998: Η πέμπτη γενιά της επιτυχημένης Σειράς 3 saloon κάνει το ντεμπούτο της την άνοιξη. Με περαιτέρω εξέλιξη σε πολλές λεπτομέρειες, η νέα Σειρά 3 προσφέρει όχι μόνο μια χαρισματική εμφάνιση, άλλα τους πιο σύγχρονους κινητήρες, πρωτοποριακή τεχνολογία αναρτήσεων και επίπεδα ασφαλείας που την κάνουν την καλύτερη στην κατηγορία της. Για πρώτη φορά η BMW ξεκινά στην κατηγορία πρωτοτύπων με δυο δικά της αυτοκίνητα στον 24-ωρο αγώνα του Le Mans, αλλά το φιλόδοξο σχέδιο τελειώνει πολύ νωρίς: και τα δυο αυτοκίνητα αποκλείστηκαν από τον αγώνα γιατί έχαναν λάδια. Κακοτυχία για την Ομάδα BMW Motorsport: η BMW V12 Le Mans των Steve Soper, Tom Kristensen και H.-J. Stuck ήταν στην κορυφή της κατηγορίας της την στιγμή εκείνη. Η BMW M GmbH παρουσιάζει επίσης δυο εντελώς νέα μοντέλα το 1998: την M coupe - πιθανόν τον πιο συναρπαστικό συνδυασμό ταχύτητας και στυλ, και ένα αυτοκίνητο που συνενώνει όλα τα χαρακτηριστικά ενός απολύτως πρωτότυπου αυτοκινήτου. Και η νέα M5 έχει ήδη προκαλέσει ταραχή: με μια μέγιστη ισχύ 400 hp (294 kW), είναι η ισχυρότερη Μ5 όλων των εποχών.

 

1999: Η αρχή της χρονιάς βρίσκει την BMW X5 να γιορτάζει το ντεμπούτο της, και με αυτό γεννήθηκε το πρώτο παγκοσμίως Sports Activity Vehicle: ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι μοναδικά ικανό να συνδυάσει κομψότητα και πολυχρηστικότητα, και να ανοίξει έτσι μια εντελώς νέα διάσταση στην αυτοκίνηση. Μια άλλη πρωτιά: η BMW Z8, το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο, κάνει την πρεμιέρα του το 1999, και εντυπωσιάζει και γοητεύει τους θαυμαστές του James Bond στην ταινία, "The World Is Not Enough". Η BMW εντυπωσιάζει επίσης τους ενθουσιώδεις του αυτοκινήτου στην έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη , με το Z9 gran turismo, καθώς και με δυο νέες εκδόσεις της BMW Σειράς 3: το Coupe και το touring. Η BMW Motorsport βρισκόταν στα νέα το 1999, με την νίκη της στον 24-ωρο αγώνα Le Mans με την BMW V12 LMR, των J. Winkelhock, Y. Dalmas και P. Martini κερδίζοντας με έναν ολόκληρο γύρο διαφορά. Η κορυφαία επίδοση της BMW V12 LMR συνεχίστηκε και στον Αμερικάνικο αγώνα Le Mans. Οι προετοιμασίες της BMW για την επιστροφή στην Formula 1 έχουν επίσης κορυφωθεί.

 

απο το bmw-motorsport.gr

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πολύ ωραίο το θεματάκι Ταξιδιώτη22.

Δεν έχω BMW.Ευελπιστώ όμως μια μέρα να καταφέρω να πάρω. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

νεα σειρα 7

 

Μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας της στην αγορά και τις όποιες καυστικές κριτικές έχει εισπράξει η προ-facelift επτάρα του Chris Bangle έφτασε η ώρα της νέας γενιάς. Για τη ναυαρχίδα της BMW οι έννοιες του άψογου και του κορυφαίου είναι συνυφασμένες με την ύπαρξή της. Τι μπορεί να δώσει παραπάνω η νέα σειρά 7; Περισσότερη οδηγική απόλαυση (έστω και αν πρόκειται για... τον σοφέρ). Από την άλλη, η νέα επτάρα είναι και πιο φιλική προς το περιβάλλον καθώς εντάσσεται στο πρόγραμμα «Efficient Dynamics» που περιλαμβάνει τη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου και την εκμετάλλευση ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται κατά την επιβράδυνση και αποθηκεύεται στην μπαταρία που υπάρχει κάτω από το πορτμπαγκάζ.

 

 

 

Ασφάλεια και σιγουριά

Η νέα σειρά 7 έχει εξοπλιστεί με τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά καλούδια ώστε οι επιβάτες της (ξέρετε, μεγαλοστελέχη εταιρειών, πολιτικοί, διασημότητες κ.ά.) να νιώθουν απόλυτα ασφαλείς. Να αναφέρουμε μερικά από αυτά; Οι μηχανικοί της εταιρείας τοποθέτησαν πλευρικές κάμερες στον μπροστινό προφυλακτήρα με συστήματα νυχτερινής όρασης και αναγνώρισης πεζών. Υπάρχει φυσικά και σύστημα προειδοποίησης για αλλαγή λωρίδας, το οποίο λειτουργεί και ως σύστημα παρακολούθησης για να ενημερώνει τον οδηγό για οτιδήποτε βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 60 μέτρων και δεν φαίνεται.

 

 

 

Το σύστημα Integral Active Steering (όπως το ονομάζουν οι Γερμανοί μηχανικοί) είναι ένα σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης και ανάλογα με την ταχύτητα και την κατεύθυνση του αυτοκινήτου οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά τρεις μοίρες. Βελτιωμένη είναι και η ανάρτηση και παρόλο που μιλάμε για «προεδρικό» αυτοκίνητο έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη σπορ οδήγηση, αλλά και στο σύστημα λειτουργίας φρένων Dynamic Traction Control, που αυξάνει την πρόσφυση στις άσχημες καιρικές συνθήκες ώστε το αυτοκίνητο να φρενάρει καλύτερα. Επίσης, υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης για τις ανηφόρες, που δεν επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω.

 

 

 

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, η νέα σειρά 7 εξοπλίζεται με τρεις κινητήρες, δυο βενζίνης και έναν diesel. Η 730D θα εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουργιο τρίλιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 245 ίππων, ενώ η 740i και η 740Li (με επιμηκυμένο μεταξόνιο) θα εφοδιάζονται με τρίλιτρο βενζίνης ισχύος 326 ίππων. Φυσικά θα υπάρχει και ο κορυφαίος V8 κινητήρας των 4,4 λίτρων με τους 407 ίππους, που θα εφοδιάζει τις 750i και 750Li. Με τη βοήθεια του διπλού τούρμπο οι δύο παραπάνω εκδόσεις πετυχαίνουν τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2" και 5,3" αντίστοιχα, ενώ η τελική τους ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

 

 

 

Άνεση και πολυτέλεια

Όπως σε κάθε επτάρα έτσι και στη νέα τα στοιχεία που κυριαρχούν στο εσωτερικό είναι η αίσθηση της χλιδής και της πολυτέλειας, με υλικά υψηλής ποιότητας και προδιαγαρφών. Μερικά από τα εξοπλιστικά γλυκάδια είναι ο τετραζωνικός κλιματισμός, τα καθίσματα που κάνουν μασάζ στους επιβάτες, το προηγμένο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και η νέα οθόνη 10,2" με ενσωματωμένο σκληρό δίσκο χωρητικότητας 8GB.

 

Ξέχωρα πάντως από όλα τα παραπάνω, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που το κόστος του ξεπερνά το ένα κατοστάρικο και σίγουρα απευθύνεται σε πολύ λίγους. Το ίδιο σίγουρο, πάντως, είναι πως αποκλείεται να περάσει απαρατήρητη από δίπλα σας, όπως επίσης αποκλείεται να την ξεχάσετε, αν τύχει ποτέ και βρεθείτε έστω και συνεπιβάτες στη γερμανική λιμουζίνα.

 

http://www.imageshack.gr/files/tg8kidhpqee9adoq98gs.jpg

http://www.imageshack.gr/files/r0web2is6f78xjv3o0ii.jpg

http://www.imageshack.gr/files/hf0daqf58zn8vrmf2dne.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

x1

 

Μαθηματικά μπορεί να φαίνεται λάθος, αλλά με τη λογική της BMW η κίνηση της να εισβάλει σε μία μικρότερη κατηγορία ίσως αποδειχτεί προφητικά ορθή. Αφαιρείς την Χ3 από την Χ5 και τι σου μένει; Η πρωτότυπη Χ1 η οποία θα τοποθετείται κάτω από την Χ3 και θα βγει στην παραγωγή το 2010 με μικρές διαφορές από την πρωτότυπη εκδοχή της που βλέπετε στις φωτογραφίες και η οποία παρουσιάστηκε πριν μερικές μέρες στο Παρίσι.

 

 

 

Το μήκος της δεν θα ξεπερνά τα 4,5 μέτρα ενώ θα υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων από ό,τι στη Χ3, που θα μεγαλώσει σε διαστάσεις ώστε να τοποθετείται ακόμη πιο καλά ανάμεσα στη μικρότερη Χ1 και στη μεγαλύτερη Χ5. Φυσικά θα είναι τετρακίνητη και θα εξοπλίζεται με το γνωστό σύστημα xDrive, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, αλλά μην περιμένετε κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες καθώς ο χαρακτήρας της Χ1 θα είναι ριζικά προσανατολισμένος προς την άσφαλτο.

 

 

 

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει εκτός απρόοπτου τους δοκιμασμένος δίλιτρους βενζίνης και πετρελαίου, που αποδίδουν 170 και 177 ίππους αντίστοιχα. Ενδέχεται να δούμε και μικρότερες, όπως και μεγαλύτερες σε κυβισμό εκδόσεις, ενώ δεν αποκλείεται και η ύπαρξη υβριδικής έκδοσης.

 

http://www.imageshack.gr/files/o6ccc8eyexrdet9ba3hc.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε πριν μερικές εβδομάδες στην έκθεση αυτοκινήτου στο Σικάγο τη νέα αγωνιστική BMW M3 η οποία όπως έγινε γνωστό θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής στην Αμερική το 2009, το γνωστό ALMS. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα έχει την υποστήριξη της Rahal Letterman Racing.

 

 

 

Με δυνατή "καρδιά"...

 

Τα πρώτα αποτελέσματα της μετατροπής του γερμανικού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων σε αγωνιστικό είναι άκρως ικανοποιητικά αφού ο κινητήρας στην εν λόγω έκδοση θα αποδίδει 65 ίππους περισσότερους από αυτήν της γραμμής παραγωγής και θα αγγίζει τους 485 ίππους, ενώ ο αλουμινένιος 8κύλνδρος κινητήρας χωρητικότητας 3.999 κ.εκ. με τον κωδικό P65, θα αποδίδει 500 Nm ροπής. To συνολικό βάρος του είναι 1.150 κιλά και το σύστημα πέδησης αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες αλουμινίου και δίσκο 380 χλστ. εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες αλουμινίου με δίσκο διαμέτρου 332 χλστ. πίσω. Η μεταφορά ισχύος μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την βοήθεια εξατάχυτου σειραικού κιβωτίου ταχυτήτων με υδραυλικό συμπλέκτη κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

 

 

 

...και τεράστια ιστορία!

 

Η ιστορία που κουβαλάει μάλιστα το αυτοκίνητο με το σήμα της M3 είναι τεράστια άλλωστε, αφού σε 118 αγώνες που έχει αγωνιστεί από το 1995 μέχρι και το 2006 έχει δει 53 φορές τη γραμμή τερματισμού. Η ομάδα της Rahal Letterman η οποία και θα αναλάβει το αυτοκίνητο για τους αγώνες ΑLMS είναι ιδιοκτησία του θρύλου των αμερικανικών αγώνων Μπόμπι Ράχαλ αλλά και του κωμικού ηθοποιού Ντέιβιντ Λέτερμαν.

 

 

 

«Η BMW έχει μεγάλη ιστορία στους αγώνες. Γι αυτό ακριβώς και η Rahal Letterman Racing δεν θέλει απλώς να γίνει μέλος αυτή της αγωνιστικής παράδοσης αλλά και να την διευρύνει ακόμη περισσότερο. Στόχος μας είναι να βρεθούμε στις πρώτες σειρές της εκκίνησης των αγώνων τα επόμενα χρόνια με την BMW», είπε ο Μπόμπι Ράχαλ για τη νέα αυτή συνεργασία.

 

 

 

Για το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο όμως μίλησε και ο επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της BMW και γνωστός από την F1, Μάριο Τάισεν. "Η BMW M3 είναι κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, αφού είναι ένας θρύλος των αγώνων και έχει πολλούς φίλους που την λατρεύουν. Είμαι σίγουρος ότι αυτή η μοναδική ιστορία της M3 στα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα διευρυνθεί ακόμη πιο πολύ με αυτή την συνεργασία", τόνισε ο Γερμανός επικεφαλής.

 

 

 

Πρόκειται λοιπόν για την τέταρτη γενιά της BMW M3 που μπαίνει στο αγωνιστικό στερέωμα και είναι πιθανότατα να την δούμε και το πρωτάθλημα WTCC.

 

http://www.imageshack.gr/files/49pvwm9ew150qbus0vxf.jpg

http://www.imageshack.gr/files/zpe9t92ct42v03697tn0.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ΒΜW Concept CS

απλα απιστευτο αυτοκινητο,αν βγει ποτε απο τωρα καταλαβαινω την τοτε αντιδραση μου,ισως να το δουμε το 2011.

 

http://www.imageshack.gr/files/mnw92yvwvyshcyd2dnj3.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Μερικά στατιστικά στοιχεία για τη σειρά 8....

 

* Από τον 5/1989 έως τον 5/1999 κατασκευάστηκαν συνολικά 22800 BMW 850. (Από αυτά ΜΟΝΟ τα 2721 ήταν με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η παραγωγή τους ξεκίνησε τον 7/1989 και σταμάτησε τον 9/1994).

 

* Από τον 7/1993 έως τον 5/1999 κατασκευάστηκαν συνολικά 7803 BMW 840.

 

* Από τον 4/1992 έως τον 12/1992 κατασκευάστηκαν συνολικά 18 BMW 830. (Και τα 18 πρωτότυπα δεν βγήκαν ποτέ στην παραγωγή και καταστράφηκαν σύμφωνα με την BMW.)

 

* Ενώ για το απόλυτο εργαλείο το BMW850 CSI κατασκευάστηκαν συνολικά 1510 κομμάτια από τον 8/1992 έως τον 11/1996.

 

 

 

BMW 850i

05/1989 - 12/1992, V12 (M70), 5.0l displacement, 300 hp, number: unknown (including M70 850Ci: 20072)

 

BMW 850Ci

01/1993 - 10/1994, V12 (M70), 5.0l displacement, 300PS, number: unknown (including M70 850i: 20072)

02/1994 - 05/1999, V12 (M73), 5.4l displacement, 326PS, number: 1218

 

 

Στην Ελλάδα πουλήθηκαν συνολικά ''ΕNNIA'' BMW 8 series (από Ελληνικές αντιπροσωπείες).

 

* Δύο το 1990

* Ένα το 1992

* Ένα το 1993

* Ένα το 1994

* Τρία το 1997

* Ένα το 1998

 

 

Επίσης κάποια επιπλέον στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζεται:

 

BMW M8 (ήταν κατασκευασμένο πάνω στο σασί της σειράς 8).

Κατασκευάστηκε το 1990 (ένα πρωτότυπο), με κινητήρα V12 (S70/1), 6λιτρο, 550 hp.

 

Δεν το είδε κανείς ποτέ στο δρόμο. Σύμφωνα με μαρτυρίες από κάποιους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της BMW βρίσκεται μέσα σε μια αποθήκη.

 

Ένα ακόμα σπάνιο κομμάτι είναι και το ALPINA Β12

 

Alpina B12 5.0 Coupe

Κατασκευάστηκε από τον 06/1990 έως τον 05/1994, V12 (βασισμένο στον M70 κινητήρα), 350 hp, Συνολικά παράχθηκαν: 97 κομμάτια.

Το Alpina B12 5.0 κουπέ βασίζεται πάνω στο 850i και ήταν εφοδιασμένο με 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Alpina B12 5.7 Coupe

Κατασκευάστηκε από τον 11/1992 έως τον 12/1996, V12 (βασισμένο στον S70 κινητήρα), 416 hp, Συνολικά παράχθηκαν: 57 κομμάτια.

Το Alpina B12 5.7 κουπέ βασίζεται πάνω στο 850CSi και ήταν εφοδιασμένο με 6-τάχυτο manual κιβώτιο ταχυτήτων.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις την Ζ4 τοτε βγαινει σε 2.0i, 2.5i, 2.5si, 3.0si k 3.2M

 

ωραιο το 3,2m αν και χρειαζεται εμπειρια.και γενικα η πισωκουνα αν εχει λιγα αλογα θελει προσοχη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε ταξιδιωτη για την πραγματικα τελεια ιδεα σου....η αγαπημενη μου μαρκα...ολα τα αυτοκινητα της ειναι αψογα(η χ3 τα χαλαει λιγο εμφανισιακα αλλα οκ)..το καλυτερο κ ομορφοτερο ολων???η m3 ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!!!
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Οντως ωραιο θεμα..

Η αγαπημενη μου και εμενα μαρκα για πω την αληθεια.

Λιγο ρε παιδια το Χ1 με χαλασε, αλαλ καταλαβαινω τη λογικη της δημιουργιας του.

Απο την αλλη η Χ6 ειναι απλως κουκλα!!!!

 

Επισης ανυπομονω για την νεα Ζ4 αν και αποψη μου ειναι οτι επρεπε να το ειχαν συντομευσει.. Αποψη μου παντα.

 

Η CS απλα κουκλα!!!

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Kai apo emena sigxaritiria.Poli psagmeno thema kai analieis kai tin istoria autis tis etairias.Gia mena to pio oraia montela pou exei vgalei i BMW einai ennoeitai i kainourgia M3 E92 kai trelainomai kai gia tin E30.Palio montelo vevaia alla einai all time classics.Kai i X5 kai X6 apla koukles.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ρε παιδια αλλα για μενα ισως το πιο ομορφο μοντελο της ειναι η Ζ8. Ισως ειναι και ο γεγονος οτι εχω κολλημα με καμπριο αλλα αυτο το αμαξι τι να πω, κλασικη ομορφια, απιστευτο.. :O:):O

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Η Μ3 ειναι ολα τα λεφτα,δεν βλεπω τον λογο εκτος των χωρων ναπαει καποιος στην Μ5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΕΓΑΛΗ
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γιαμενα η ομορφότερη μπέμπα που έχει κατασκευαστή ποτε είναι η 8άρα...:bow:

Τη βλέπεις ακόμα και χαζεύεις :love:

 

Γιατί όμως δε βγάλανε στη παραγωγή την M8? έστω και λίγα κομμάτια έτσι για το καλο... ( και για καμια κηδεία):yahoo:

Link to comment
Share on other sites

e46 μηπως εννοεις???

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα νέα σχετικά με τη νέα Z4 δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων. Η BMW προτίθεται να κάνει ακόμη πιο ελκυστική για το καταναλωτικό κοινό την έκδοση Roadster. Προς αυτή την κατεύθυνση θα την προσφέρει και με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, παράλληλα με την υφασμάτινη. Οπτικά, η νέα γενιά της Z4 δείχνει ακόμη πιο μυώδης από το απερχόμενο μοντέλο, με τις διαστάσεις να έχουν αυξηθεί ελάχιστα. Δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε την πιθανότητα εξοπλισμού της και με πετρελαιοκινητήρα για πρώτη φορά. Αυτό που θεωρείται σίγουρο, είναι ότι χάρη στο πρόγραμμα EfficientDynamics της BMW, η νέα Z4 θα παρουσιάζει χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

 

Εκτός από τα γνωστά ατμοσφαιρικά 4κύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολα, οι ενδείξεις συνηγορούν στο ότι η νέα Z4 θα εξοπλιστεί και με το 3λιτρο κινητήρα με διπλό τούρμπο της 335i. Όσο για την κορυφαία έκδοση Μ, θα δανειστεί από την M3 τον V8 κινητήρα των 4 λίτρων.

 

Η επίσημη παρουσίαση της νέας BMW Z4 ενδέχεται να πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά προγραμματίζεται για τα τέλη του 2009.

 

δειτε αμαξι ρε παιδια,πωπω

 

http://www.imageshack.gr/files/5ljl0bwk9eux21vrs5cj.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

BMW Z2 2010

 

Eνα μόνο ρόουντστερ δε φτάνει. Το καθήκον της αντιμετώπισης ανταγωνιστών, από διαφορετικά επίπεδα τιμής, δεν μπορεί να ανατεθεί μόνο στη Z4, οπότε η εξέλιξη ενός μικρότερου ρόουντστερ είναι μονόδρομος για την BMW.

Fun για περισσότερους

Με τη Z2 η BMW θέλει να προσελκύσει ένα κομμάτι της αγοράς, το οποίο ενδεχομένως βρίσκει πολύ ακριβή τη Z4. To αυτοκίνητο θα είναι αισθητά μικρότερο από την επόμενης γενιάς Z4 (η οποία θα προηγηθεί κατά ένα χρόνο περίπου) και οι μέχρι τώρα πληροφορίες "μιλούν" για μήκος της τάξης των 3.900 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.400 χλστ., με τα αντίστοιχα νούμερα για την επόμενη Z4 να είναι 4.100 και 2.500 χλστ. Ένας ακόμη βασικός στόχος είναι η διατήρηση του βάρους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα, αλλά όχι απαραίτητα με χρήση "διαστημικών" υλικών, που θα αύξαναν το κόστος της επένδυσης και θα ταίριαζαν πιο πολύ π.χ. σε μια M6.

Ένα αυτόνομο σχέδιο

Στους κόλπους της BMW το όλο σχέδιο αντιμετωπίζεται ως κάτι αυτόνομο. Βεβαίως, ακόμη δεν υπάρχει καμμία σχετική απόφαση, ωστόσο οι κεφαλές της βαυαρικής φίρμας θέλουν να προσδώσουν στη Z2 μια εντελώς ξεχωριστή ταυτότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα "Z-cars". Σε τεχνικό επίπεδο εκτιμάται πάντως, ότι θα υπάρχει κάποιου είδους συγγένεια με την τότε Z4, ειδικά σε ό,τι αφορά στη λειτουργία της οροφής, στις αναρτήσεις και ίσως -εν μέρει- στη δομή του πλαισίου.

Μόνο 4κύλινδρα

Για να πετύχει το σχέδιο η BMW, θα χρειαστεί μόνο 4κύλινδρους κινητήρες και έτσι τόσο η επόμενη Z4, όσο και η επίσης πιθανή Z8 θα μπορούν να ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους, στηριζόμενες σε 6κύλινδρα ή/και 8κύλινδρα μοτέρ. Με δεδομένο ότι η Z2 -ως σχέδιο- κοιτάζει έναν ορίζοντα έως το 2010, είναι πιθανό να δούμε μια νέα γενιά κινητήρων. Αυτό που έχει ακουστεί είναι εκδόσεις Ζ2 1,8i (150 ίππων), 2,0i (200 ίππων), 2,0is με turbo χαμηλής πίεσης (250 ίππων) και στην κορυφή μια έκδοση Z2M, με turbo υψηλής πίεσης και περί των 300 ίππων. Όλες οι εκδόσεις θα έχουν κιβώτια έξι σχέσεων, με τις δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές να φέρουν ως πιθανή εναλλακτική και ένα κιβώτιο με δύο συμπλέκτες.

απο auto triti

 

http://www.imageshack.gr/files/6n0if6uabsbxn6zrxmxh.jpg

http://www.imageshack.gr/files/1y2iygv8hoaafwc9oij3.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...