amelidis Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 Τα εχουμε ξαναπει αρκετες φορες και μαλιστα σε αρκετα εντονο τονο! Αφου δεν επαθαν τιποτα οι επιβαινοντες τοτε καλως δεν ανοιξαν οι αεροσακοι... Υπηρχε λογος! Οι αεροσακοι δεν ειναι μπαλονακια για να φουσκωνουν οποτε μας αρεσει (και δεν αναφερομαι στο κοστος!) Ενας αεροσακος αν ανοιξει εκει που δεν πρεπει τοτε προκαλει θανατο... Εχετε βιωσει ποτε ανοιγμα?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 Σιγουρα τα σχεδια του μπανγκλς αποδειχθηκαν ακρως εμπορικα αφου ανεβασαν παρα πολυ τις πωλησεις... Δεν ξερω αν οι αυξημενες πωλησεις οφειλονται στα σχεδια του,αν και μεταξυ μας και τετραγωνα κουτια να σχεδιαζε του μια χαρα θα πουλουσαν :lol:.Για μενα σε μια BMW η η εμφανιση το κερασακι στην τουρτα απο κει και περα,τοσο αυτος οσο και η ομαδα του ως "καλλιτεχνες"ειχαν και τις καλες αλλα και τις κακες τους στιγμες...απο τη μια βαζει την υπογραφη του σε 2 κακασχημα σχεδια οπως η 7αρα και η Ε90 profacelift,και απο την αλλη δημιουργει 2 classic σχηματα οπως αυτο της Ζ4 και της σειρας 6...σιγουρα το μοντελα του ειχαν αποψη και χαρακτηρα...το μεγαλυτερο και ασυγχωρητο λαθος του για εμενα ηταν οτι "εκοψε"το παραδοσιακο ,οδηγοκεντρικο ταμπλο... να πω την αμαρτια μου,για μενα δεν υπηρχε εμπορικο σχεδιο του Bangle που να μη μ'αρεσει :D.Ζ4,σειρα 1 hatch & coupe,6αρα κτλ ολες μοναδικες.(που πολλοι τη θαβουν)Με εξαιρεση ισως την προ f/l e90.Ακομα και στην 7αρα του δεν μπορω να βρω κατι τραγικο ενω δυσκολευομαι να εντοπισω ριζικες διαφορες με την καινουργια.Αλλα γενικα το κοινο στο οποιο απευθυνεται η 7αρα ειναι ειδικο και δεν ανεχεται τους πειραματισμους ας ελπισουμε ο ολλανδος να κρατησει τα καλα του ex-boss του,και να προχωρησει σε ομορφοτερα και πιο φρεσκα σχεδια.... Αυτο που μουαρκει εμενα ειναι να εξελιξει τα σχεδια χωρις να διαφοροποιηθει ριζικα.Ενα καλο παραδειγμα ειναι η νεα Ζ4 Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 η νεα Z4 ειναι ο ορισμος της σωστης εξελιξης στην σχεδιαση.φρεσκια θυμιζοντας ομως και την προηγουμενη... η μονη bmw επι bangle που δεν μου αρεσε ηταν η 1. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 η νεα Z4 ειναι ο ορισμος της σωστης εξελιξης στην σχεδιαση.φρεσκια θυμιζοντας ομως και την προηγουμενη... η μονη bmw επι bangle που δεν μου αρεσε ηταν η 1. δεν ειναι οτι δε σου αρεσε,απλα περιμενες οτι ποτε η BMW δε θα εβγαζε χατσμπακ αυτοκινητο,σε χαλασε πολυ αυτο οπως και τους περισσοτερους αλλωστε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 η coupe ειναι κουκλα παντως Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. February 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 δεν ειναι οτι δε σου αρεσε,απλα περιμενες οτι ποτε η BMW δε θα εβγαζε χατσμπακ αυτοκινητο,σε χαλασε πολυ αυτο οπως και τους περισσοτερους αλλωστε. οχι,δεν εχω τετοια κολληματα,γενικα το αμαξι δεν μου αρεσει... η coupe ειναι κουκλα παντως ειδα μια λευκη 135(νομιζω) στην Πατρα και ηταν κουκλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 πολλες φορες τυχαινουν αστοχιες υλικων. τωρα οτι το πηγε στο σερβις και το εφτιαξαν , αν το εφτιαξαν, μπλεκει ποιο πολυ τα πραγματα. το θεμα ειναι αν το εφτιαξαν,γιατι μαλλον προς τα κει θα πρεπει να κοιταξουν οι ατυχοι ιδιοκτητες του αυτοκινητου. εδω μου εφεραν mini κουτατο απο θεσσαλονικη κι ημουν μπροστα που υπεγραψαν οτι εγινε τεχνικος ελεγχος για παραδοση του αυτοκινητου ενω δεν ειχαν τσεκαρει τιποτα κι ουτε φυσικα ειχε μπει κι εγκεφαλο.και φυσικα τους εβαλα να το κοιταξουν το αμαξι με μενα απο πανω τους. ελλαδα. http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&catid=1&artid=918260 Και το ονομα της αυτοκινητοβιομηχανιας? BMW!!! τι να πει κανεις,κριμα πραγματικα για τους ατυχους ανθρωπους. τετοιες παντως περιπτωσεις εχουν κατσει σε πολλες εταιρειες,θυμαμαι και την mercedes που ειχε παθει μεγαλη ιστορια πριν αρκετα χρονια. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 Τα εχουμε ξαναπει αρκετες φορες και μαλιστα σε αρκετα εντονο τονο! Αφου δεν επαθαν τιποτα οι επιβαινοντες τοτε καλως δεν ανοιξαν οι αεροσακοι... Υπηρχε λογος! Οι αεροσακοι δεν ειναι μπαλονακια για να φουσκωνουν οποτε μας αρεσει (και δεν αναφερομαι στο κοστος!) Ενας αεροσακος αν ανοιξει εκει που δεν πρεπει τοτε προκαλει θανατο... Εχετε βιωσει ποτε ανοιγμα?? Όταν ο άλλος καταλήγει στην εντατική τότε σημαίνει ότι θα έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι....Πίστεψέ με ξέρω καλά ως πότε δικαιολογείται να μην ανοίγει...άλλωστε για αυτό τον λόγο υπάρχουν αερόσακοι που ανοίγουν σε 2 στάδια ανάλογα την ένταση της πρόσκρουσης.... Όσο για τον Μπανγκλ δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν τα σχέδια του τόσο....Εν μέρη κάποια στοιχεία ήταν καλά αλλά κάποια άλλα υστερούσαν και δεν άρμοζαν σε bmw...Στην Ε90 ο ***** είναι άθλιος καμία σχέση με της Ε46...Όσο για το εσωτερικό παράπλουστεύτικε τόσο που μου αρέσει περισσότερο της 1.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 η e90 ουτε κι εμενα με τρελανε πραγματικα σε κατι. ακομα και η coupe που συνεχιζω να πιστευω οτι θα πρεπε να ηταν πιο μυωδες και ειδικα το πισω μερος της. απο μπροστα δεν ειναι καθολου ασχημη,λιγο με χαλαει το σχημα της οταν την βλεπω στα πλαγια και φυσικα το πισω της μερος. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 Eγώ για να πω την αλήθεια μου αρέσουν περισσότερο τα φώτα της Ε90 από της Ε92 καθώς την κάνουν πιο δυναμική....Πάντως το πίσω μέρος της Ε92 είναι κλάσεις ανώτερο από της Ε90 που πίστευα ότι στο facelift θα το άλλαζαν... Άντε να δούμε τη νέα 3άρα.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 η e90 ουτε κι εμενα με τρελανε πραγματικα σε κατι. ακομα και η coupe που συνεχιζω να πιστευω οτι θα πρεπε να ηταν πιο μυωδες και ειδικα το πισω μερος της. απο μπροστα δεν ειναι καθολου ασχημη,λιγο με χαλαει το σχημα της οταν την βλεπω στα πλαγια και φυσικα το πισω της μερος. H coupe ειναι ενα πανεμορφο αυτοκινητο. Η BMW εκανε μια Μ@λ@κια για να πουλησει περισσοτερο... Την εχει βγαλει και 316:X... Ημαρτον! Οχι και ετσι! Οπου και να κοιταξεις βλεπεις το ιδιο σουλουπι... και εκει που λες πωπωπω σχεδιο βλεπεις το 316 ή το 320 και ξενερωνεις... Ειναι βαρυ αμαξι για 170 αλογα παιδιαααα.... Βλεποντας το 330 ή 335 ανοιγει το ματι μου...:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 Όταν ο άλλος καταλήγει στην εντατική τότε σημαίνει ότι θα έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι....Πίστεψέ με ξέρω καλά ως πότε δικαιολογείται να μην ανοίγει...άλλωστε για αυτό τον λόγο υπάρχουν αερόσακοι που ανοίγουν σε 2 στάδια ανάλογα την ένταση της πρόσκρουσης.... Όσο για τον Μπανγκλ δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν τα σχέδια του τόσο....Εν μέρη κάποια στοιχεία ήταν καλά αλλά κάποια άλλα υστερούσαν και δεν άρμοζαν σε bmw...Στην Ε90 ο ***** είναι άθλιος καμία σχέση με της Ε46...Όσο για το εσωτερικό παράπλουστεύτικε τόσο που μου αρέσει περισσότερο της 1.... ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ!! Οι αεροσακοι οπως εχω εξηγησει καμια 10.000 φορες σε αυτο το φορουμ δεν ανοιγουν με βαση τους τραυματισμους η την σφοδροτητα της συγκρουσης... Υπαρχει αρκετες δεκαδες αισθητηρες σε ενα αυτοκινητο που σχετιζονται με τους αεροσακους οι οποιοι μετρανε απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου, τις πλευρικες απιταχυνσεις ανα αξονα, την κλιση του αυτοκινητου, τις στρεβλωσεις του πλαισιου κλπ κλπ... Με βαση ολα αυτα τα δεδομενα ο εγκεφαλος των αεροσακων κρινει αν θα πρεπει να ανοιξει και ποιους αεροσακους... Το οτι ο συγκεκριμενος ανθρωπος κατεληξε στην εντατικη παλι δεν μου λεει κατι! Μπορω να σου δειξω μερικες χιλιαδες ανθρωπων που ενω οι αεροσακοι τους ανοιξαν αυτοι δεν ειναι πλεον μαζι μας... Ας μην κρινουμε ελαφρα τη καρδια πραγματα τα οποια επιστημονες μελετανε δεκαετιες και δεκαετιες! Ειδικα στο θεμα των συγκρουσεων που τα πραγματα ειναι απο πολυπλοκα εως εξωπραγματικα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ!! Οι αεροσακοι οπως εχω εξηγησει καμια 10.000 φορες σε αυτο το φορουμ δεν ανοιγουν με βαση τους τραυματισμους η την σφοδροτητα της συγκρουσης... Υπαρχει αρκετες δεκαδες αισθητηρες σε ενα αυτοκινητο που σχετιζονται με τους αεροσακους οι οποιοι μετρανε απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου, τις πλευρικες απιταχυνσεις ανα αξονα, την κλιση του αυτοκινητου, τις στρεβλωσεις του πλαισιου κλπ κλπ... Με βαση ολα αυτα τα δεδομενα ο εγκεφαλος των αεροσακων κρινει αν θα πρεπει να ανοιξει και ποιους αεροσακους... Το οτι ο συγκεκριμενος ανθρωπος κατεληξε στην εντατικη παλι δεν μου λεει κατι! Μπορω να σου δειξω μερικες χιλιαδες ανθρωπων που ενω οι αεροσακοι τους ανοιξαν αυτοι δεν ειναι πλεον μαζι μας... Ας μην κρινουμε ελαφρα τη καρδια πραγματα τα οποια επιστημονες μελετανε δεκαετιες και δεκαετιες! Ειδικα στο θεμα των συγκρουσεων που τα πραγματα ειναι απο πολυπλοκα εως εξωπραγματικα... Ξέρω από τι εξαρτάται το αν ανοίξουν οι αερόσακοι...Το γεγονός ότι η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη στην πόρτα όπου θα έπρεπε να ανοίξουν...Μην βγάζουμε έξω το γεγονός της αστοχίας.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 Οχι, σε καμια περιπτωση... Η αστοχια ομως μπορει να αποδειχτει πολυ ευκολα απλα με τα δεδομενα που καταγραφηκαν στον εγκεφαλο των αεροσακων! Το μονο που χρειαζεται ειναι ενας ιδιωτικος πραγματογνωμονας! Εγω απλα ηθελα να τονισω οτι αφενος μεν ο αεροσακος δεν ειναι πανακεια, σε ορισμενες φορες δε αν ανοιξει οταν δεν θα επρεπε (πχ χωρις να φοραει ο οδηγος η ο συνοδηγος ζωνη ασφαλειας) τοτε μπορει να κοψει ακομα και λαιμο! Αφετερου δε οτι οι υλικες η σωματικες ζημιες δεν ειναι οι προυποθεσεις βαση των οποιον ανοιγουν η οχι οι αεροσακοι! Επισης κατι ασχετο... Πως προεκυψε οτι η αυτοκινητοβιομηχανια περι της οποια αναφερεται το παραπανω ρεπορταζ ειναι η BMW?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. February 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2009 Εγω απλα ηθελα να τονισω οτι αφενος μεν ο αεροσακος δεν ειναι πανακεια, σε ορισμενες φορες δε αν ανοιξει οταν δεν θα επρεπε (πχ χωρις να φοραει ο οδηγος η ο συνοδηγος ζωνη ασφαλειας) τοτε μπορει να κοψει ακομα και λαιμο! Αφετερου δε οτι οι υλικες η σωματικες ζημιες δεν ειναι οι προυποθεσεις βαση των οποιον ανοιγουν η οχι οι αεροσακοι! Ακριβως.Και γω πιστευω πως ο αεροσακος ειναι ενα συμπληρωματικο συστημα ασφαλειας,ηπιας αποτελεσματικοτητας,αν μου επιτρεπετε το σχολιο,που για καποιον λογο εχει υπερτιμηθει απο τους καταναλωτες.Ισως φταιει το ειδικο βαρος που εχει αποκτησει στα tests του Euro Ncap-ποιος ξερει? εγω παντως,κατα την κακια την ωρα λιγες ελπιδες εναποθετω στον αεροσακο για την επιβιωση μου(μακαβρια κουβεντα,το ξερω)Σε ορισμενες κατηγοριες ατυχηματων,ναι ισως αποδειχθει σωτηριος αλλα σε σφοδρες πλαγιομετωπικες...χλωμο.Δινω πολυ μεγαλυτερη σημασια στην ενεργητικη ασφαλεια,αλλα αυτο ειναι δικη αποψη. επισης συμφωνω στο οτι ο ιδιος ο αεροσακος μπορει να ειναι αιτια τραυματισμου.Το σοκ και μονο του ακαριαιου ανοιγματος ισοδυναμει με μια μικρη εκρηξη κοντα στο κεφαλι του οδηγου.Ο αδερφος μου που ειναι 10 χρονια αξιωματικος στις ΕΔ,τα ειδε ολα οταν ανοιξε ο δικος του Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Παιδιά πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λέτε αλλά είμαστε εκτός θέματος.Αν έχετε να προσθέσετε κάτι καλύτερα να το γράψετε εδώ και να σας μεταφέρω τα μηνύματα που έχετε γράψει για να μην χαθούν.Αλλιώς ας συνεχίσουμε για οτιδήποτε έχει να κάνει με την BMW. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Η BMW κατάφερε και το 2008 να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στην premium κατηγορία τετρακίνητων, με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 323.000 για τα οχήματα που εφοδιαζόταν με σύστημα τετρακίνησης xDrive. Το παραπάνω νούμερο μεταφράζεται ως αύξηση πωλήσεων κατά 1%, παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Αλλά όταν ένα σύστημα προσφέρει τόσα πολλά, φαίνεται ότι το αγοραστικό κοινό είναι πρόθυμο να προβεί στις απαραίτητες θυσίες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι υπεροχή του xDrive έναντι του δεύτερου της κατηγορίας, ήταν σχεδόν διπλάσια σε μέγεθος συγκριτικά με του 2007. Αυτή τη στιγμή η BMW διαθέτει γκάμα 37 μοντέλων που διαθέτουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή της ισχύος στον εμπρός και πίσω άξονα. Το καλύτερο όμως είναι ότι η γερμανική εταιρεία ήδη έχει αποφασίσει να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το xDrive, ενώ εντός του 2009 αναμένεται να εισαχθεί σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων. Ένα από αυτά θα είναι και η BMW X1, η οποία σύντομα θα μπει στην γραμμή παραγωγής. Επίσης αναμένεται να δούμε το xDrive και στην Σειρά 7, αλλά και στα μοντέλα με το διακριτικό σηματάκι Μ. Τα τετρακίνητα μοντέλα της BMW μπήκαν στο αγοραστικό παιχνίδι το 1985, όταν «φορέθηκε» τετρακίνηση για πρώτη φορά στην BMW 325i. Βέβαια το μεγάλο μπαμ έγινε με το λανσάρισμα της πολυτελούς Χ5. 8αρι σαζμαν Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσεται ολοένα και ταχύτερα. Γνωστό σε όλους, θα μου πείτε. Έχουμε νέους κινητήρες, νέες αναρτήσεις, νέα κιβώτια ταχυτήτων και πάει λέγοντας. Ειδικά για τα τελευταία, οι εταιρείες «έχουν πάρει φωτιά» μιας και εκεί πιστεύουν ότι θα γίνει η διαφορά που θα μπορεί να δώσει την πρωτιά σε ένα μοντέλο. Πρωτοποριακή ήταν η Mercedes-Benz, η οποία εισήγαγε στην αγορά τα 7τάχυτητα κιβώτια και την ακολούθησαν η BMW, η Audi και η Hyundai, οι οποίες όμως εφοδίασαν τα μοντέλα τους με 8ταχυτα κιβώτια. Της μόδας είναι τα γνωστά μας πλέον κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία αλλάζουν τάχιστα τις σχέσεις. Όμως η BMW αποφάσισε να κάνει την διαφορά. Βλέπετε η εξέλιξη και κατασκευή ενός DSG κιβωτίου είναι αρκετά δαπανηρή και πλέον κάθε εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους. Γιʼ αυτό το λόγο λοιπόν η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να τοποθετήσει τα «συμβατικά» αυτόματα 8 σχέσεων στα πολυτελή μοντέλα της. Βέβαια αυτά τα κιβώτια δεν θα εξοπλίζουν τις σειρές Μ, αλλά τα συμβατικά μοντέλα! πηγη.sportdrive.gr Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Ενδιαφερον θα δουμε και τετρακινητες Μ δηλαδη στο μελλον,παιδια αλλη σειρα μικροτερη της 1 αναμενεται να βγαλει η BMW στο προσεχες μελλον?Νομιζω V1 ειχα ακουσει θα λεγεται η ηταν απλα φημες? Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Ε πόσο πιο μικρή από τη σειρά 1; Δε νομίζω.Έχει και το Mini... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Eννοω σαν το 207 πχ και να βγαινει και σε 1400 Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Ενδιαφερον θα δουμε και τετρακινητες Μ δηλαδη στο μελλον,παιδια αλλη σειρα μικροτερη της 1 αναμενεται να βγαλει η BMW στο προσεχες μελλον?Νομιζω V1 ειχα ακουσει θα λεγεται η ηταν απλα φημες? την αναβιωση των isetta εννοεις? http://img3.imageshack.us/img3/204/isettaphoto2316875optru5.jpg Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. February 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2009 Ακριβως φιλε ακουσα σαν V1 θα λεγεται η σειρα αυτη δε ξερω εδω οι BMWακιδες αν εχουν ακουσει κατι πιο συγκεκριμενο Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. February 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2009 το project (i) συνεχιζει ακομα αλλα δεν υπαρχει κατι χειροπιαστο.Ειναι και η οικονομικη κριση στη μεση... παντως και να κυκλοφορησει κατι θα ειναι bmw κατ'ευφημισμο Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. February 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2009 οχι και τετρακινητη m,η m εχει το παθος της πισω κινησης,η τετρακινηση δε θα προσφερει την ιδια απολαυση,φοβο και αδρεναλινη. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2009 Και η 4κινηση δεν ειναι και τοσο γνωστη στα BMW αμαξια. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.