madloufos Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Δεν θεωρω καγκουρια να βγει με turbo απο το εργοστασιο αλλα το να βαλει κανεις turbo και σκαστρα και να ακουγεται τσαφ-τσουφ ολη την ωρα. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 άλλο να λες για τον ήχο ( εμένα μ'αρέσει πολύ και δεν με κουράζει ποτΈ ! ) και άλλο να λες καγκουριά το τούρμπο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα ... και ο TFSI ήταν ατμοσφαιρικός FSI τον οποίο κουμπώσαν τούρμπο ... μάλλον δεν το έχεις εκφράσει σωστά , κάτι θες να πεις και δεν το λες σωστά ... οχι,ακριβως...ο tfsi δουλευει εντελως διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 οχι,ακριβως...ο tfsi δουλευει εντελως διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi... ακριβως,αν ηταν οπως ο fsi ζητω που καηκαμε:lol:ειναι διαφορετικος ομως. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jos3ph Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 omg , έμπλεξα με "μηχανικούς" ... και εγώ σας πληροφορώ ότι άμα βγάλεις τα 2 turbo του TFSI 122,140,170hp 1.4 ( υπάρχουν και εκδόσεις με ένα turbo , δεν με απασχολεί ποιες ) θα έχεις ένα FSI των 80 hp ... madloufos , το turbo θέλει απαραίτητα σκάστρα για την εκτόνωση του , αλλιώς με το που αφήνεις το γκάζι θα έβλεπες ένα τεράστιο blow up στο καπό ... όσο για τον ήχο του , είσαι ο μόνος που λέει ότι είναι καγκουριά , άλλο κουραστικό , άλλο καγκουριά ... linkin και τα 2 είναι μηχανές εσωτερικής καύσης , και τα τελευταία 80 χρόνια λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο ... εαν βρήκες νέο τρόπο , κάνε πατέντα και γίνε πλούσιος ! Ταξιδιώτη χαιρετισμούς στο Ηράκλειο ! Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 joseph omg,εμπλεξα με αρχιμηχανικο...το tsi 122 φοραει διαφορετικο τουρμπο απο το 140 και 170.ακομα κανενα απο αυτα δεν εχει 2 τουρμπο αλλα συνδιασμο κομπρεσορα-τουρμπο... ακομα,ο madloufos δεν εννοει να μην βαλεις καθολου σκαστρα αλλα να βαλεις κλειστου τυπου! οσο για το πως λειτουργει ο tfsi με τον απλο fsi,αυτο καταλαβες?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 joseph omg,εμπλεξα με αρχιμηχανικο...το tsi 122 φοραει διαφορετικο τουρμπο απο το 140 και 170.ακομα κανενα απο αυτα δεν εχει 2 τουρμπο αλλα συνδιασμο κομπρεσορα-τουρμπο... ακομα,ο madloufos δεν εννοει να μην βαλεις καθολου σκαστρα αλλα να βαλεις κλειστου τυπου! οσο για το πως λειτουργει ο tfsi με τον απλο fsi,αυτο καταλαβες?? Δεν εχει καμια σημασια το αν θα εχει 1-2-5-10 τουρμπο η 7-8-9 κομπρεσσορες! Η βαση των κινητηρων Tsi και Τfsi ειναι ακριβως η ιδια και δεν ειναι αλλη απο εναν Fsi... Αν αφαιρεσεις ολους τους μηχανικους η καυσαεριων συμπιεστες απο εναν tfsi/tsi τοτε θα εχεις στα χερια σου ενα fsi με ισχυροτερα ενδεχομενως εντοσθια!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 φιλε μου αφ'ενος το tsi kai tfsi δεν χρειαζεται να το ξεχωριζεις καθως ειναι το ιδιο πραγμα αφ'ετερου εχω 2.0 tfsi και ξερω πολυ καλα τι ειναι το καθε μοτερ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 omg , έμπλεξα με "μηχανικούς" ... και εγώ σας πληροφορώ ότι άμα βγάλεις τα 2 turbo του TFSI 122,140,170hp 1.4 ( υπάρχουν και εκδόσεις με ένα turbo , δεν με απασχολεί ποιες ) θα έχεις ένα FSI των 80 hp ... madloufos , το turbo θέλει απαραίτητα σκάστρα για την εκτόνωση του , αλλιώς με το που αφήνεις το γκάζι θα έβλεπες ένα τεράστιο blow up στο καπό ... όσο για τον ήχο του , είσαι ο μόνος που λέει ότι είναι καγκουριά , άλλο κουραστικό , άλλο καγκουριά ... linkin και τα 2 είναι μηχανές εσωτερικής καύσης , και τα τελευταία 80 χρόνια λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο ... εαν βρήκες νέο τρόπο , κάνε πατέντα και γίνε πλούσιος ! Ταξιδιώτη χαιρετισμούς στο Ηράκλειο ! Το ξερω οτι θελει σκαστρα αναγκαστικα απλα θεωρω καγκουρια να ακους το τσαφ-τσουφ. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 φιλε μου αφ'ενος το tsi kai tfsi δεν χρειαζεται να το ξεχωριζεις καθως ειναι το ιδιο πραγμα αφ'ετερου εχω 2.0 tfsi και ξερω πολυ καλα τι ειναι το καθε μοτερ... Αφου η ιδια η VW τα ξεχωριζει και τα ονομαζει οπως θελει αυτη ποιος ειμαι εγω να τα αποκαλεσω με το ιδιο ονομα... Το οτι εχεις αυτο το μοτερ στο αυτοκινητο σου πως σε κανει αυτοματως καλυτερο γνωστη απο εμενα που δεν το εχω (αλλα που θα μπορουσα να δουλευω ως μηχανικος σε καποια αντιπροσωπεια της vw)?? Λιγη σημασια εχει υποθετω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 το marketing γνωριζεις τι ειναι??δεν ειπα οτι με κανει καλυτερο γνωστη ουτε οτι τα ξερω ολα.αν θες πες μου για αλλα μοτερ αλλα τον tfsi αστον... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Σαφεστατα... Το σπουδαζω τα τελευταια 5 χρονια!! Αφου λοιπον ξερεις καλα τον tfsi γιατι λοιπον αντεδρασες οταν ο Jos3ph σου ειπε το κοινως γνωστο σε ολους οτι δηλαδη ο tfsi/tsi (οπως και αν τον λενε) ειναι στην ουσια απλα ενας Fsi με υπερπληρωτες (μηχανικους ειτε καυσαεριων!)?? Απολυτα σωστος ηταν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 χμμ,εγω τα τελευταια 3 :lol: Οταν εγραψα πως ο tfsi δουλευει διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi δεν εννοουσα ως προς την αρχη και τον τροπο λειτουργιας τους αλλα προς την γενικοτερη αποδοση και συμπεριφορα τους.δεν ειναι ο ενας συμβατικος και ο αλλος wankel!ο tfsi εννοειται πως βασιζεται στο ατμοσφαιρικο fsi (εχοντας αλλαγμενα παρα πολλα μερη ομως).αυτο που εννοουσα ειναι πως ο fsi ηταν ενα νωθρο,αροπο μοτερ με κακη αποδοση στις ψηλες στροφες,αρκετες μηχανικες βλαβες και αρκετο καμμενο λαδακι!απο την αλλη ο tfsi περα απο το λαδακι δεν εχει καμια σχεση με τον απλο fsi!αποδειξη αυτου που λεω πως ο fsi καταργηθηκε ενω ο tfsi εξελιχτηκε! οσο για το tsi,tfsi κλπ κλπ εννοουσα πως ασχετως του πως τα ονομαζει η vw,ειναι το ιδιο πραγμα!!!και το μοτερ των mazda 3 mps και 6 mps αμεσου ψεκασμου ειναι ασχετως πως το ονομαζει η mazda. ελπιζω να ξεκαθαρισαν λιγο τα πραγματα ;);) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Σαφεστατα... :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannisarv Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Άσχετο αλλά στο youtube κυκλοφορεί βιντεάκι από εκπομπή που συγκρίνει την Μ3 Ε92 (4.000cc V8 420 hp atmosphere) με την C63 AMG (6.200cc V8 457hp atmosphere). Νομίζω ότι ο κάθε φίλος της αυτοκίνησης πρέπει να το δει αν δεν το έχει κάνει ήδη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Το Top Gear ειναι μηπως?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 υπαρχει και ενα RS4 στο συγκριτικο.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 ναι...και βαζουν ενα φρουτο(δεν θυμαμαι ποιο) και προσπαθουν να το πατησουμε με αναποδο για να δουνε ποιο ειναι πιο ρυθμισημο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Το topgear ειναι το εχω δει το εν λογω βιντεο αν λεμε για το ιδιο,η Μ3 σε χρονο μεσα στην πιστα περναει ακομα και την mercedes της παραπανω ιποδυναμης και κυβικων,ειναι το απολυτο driftcar σε στυσιμο Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Μα και στην δοκιμασια ακριβειας εν μεσω drift η Μ3 ηταν σαφεστατα ακριβεστερη και αποτελεσματικοτερη!! Εκτος αν με τον ορο ντριφτ εννοουμε το χωρις οριο και λογικη καραφλιασμα των πισω ελαστικων συνοδευομενο απο συννεφα καπνου!! Για αυτο πρωτη ειναι η Merc! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Εννοω το πρωτο που λες φυσικα και στο λιωνει τα λαστιχα ειναι πρωτη η mercedes ειναι πιο δυνατη οπως και στο αν στησεις σε μια ευθεια τα δυο αυτοκινητα χωρις στροφες.Αλλα στην πιστα η BMW ΠΡΩΤΗ Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2009 Και στην ομορφια παλι η M3 ερχεται πρωτη.Κατα την γνωμη μου.Παντως απο το βιντεο αυτο που με εντυπωσιασε ηταν το ποσο παιχνιδιαρα φανηκε η Mercedes. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2009 Πολλα κυβικα, πολλα αλογα, ροπη στο Θεο... Αυτη ειναι η μαγικη συνταγη για να κανεις ενα αυτοκινητο παιχνιδιαρικο!! Για να το κανεις να στριψει ομως θελει αλλα κολπα, πιο συνθετα, βαυαρικα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. January 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2009 Πολλα κυβικα, πολλα αλογα, ροπη στο Θεο... Αυτη ειναι η μαγικη συνταγη για να κανεις ενα αυτοκινητο παιχνιδιαρικο!! Για να το κανεις να στριψει ομως θελει αλλα κολπα, πιο συνθετα, βαυαρικα! πως μου αρεσε η τελευταια προταση που εγραψες:) Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. January 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2009 Τωρα σοβαρα πιστευετε οτι το στησιμο ενος αυτοκινητου ειναι ζητημα τεχνολογικης προκλησης ή πολιτικης μαρκετινγκ?Η Mercedes και οποιαδηποτε φιρμα με αναλογη τεχνογνωσια και πορους,αν το επιθυμουσε θα μπορουσε να νικησει την BMW και την καθε BMW στο παιχνιδι της παρτε κι ενα Manta να driftαρει Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. January 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2009 εχετε χορηγους για τα λαστιχα? ξεκωληστε με το ντριφτ μονο στα παιχνιδια κ σε εκπομπες τα βλεπετε... εχετε δει πολλους με ακριβες πισωκουνες να κανουν donuts,drift ktl? φανταζεστε τι θα γινει περα απο λιωσιμο λαστιχου τι θα πρεπει να πληρωσει αν τσαλακωσει φτερο προφυλακτηρα? κατι προβληματακια που δημιουργουντε π.χ. με αντλια βενζινης ,κατι silent block απο αναρτησεις.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.