Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θεωρω καγκουρια να βγει με turbo απο το εργοστασιο αλλα το να βαλει κανεις turbo και σκαστρα και να ακουγεται τσαφ-τσουφ ολη την ωρα.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

άλλο να λες για τον ήχο ( εμένα μ'αρέσει πολύ και δεν με κουράζει ποτΈ ! ) και άλλο να λες καγκουριά το τούρμπο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα ... και ο TFSI ήταν ατμοσφαιρικός FSI τον οποίο κουμπώσαν τούρμπο ... μάλλον δεν το έχεις εκφράσει σωστά , κάτι θες να πεις και δεν το λες σωστά ...

 

οχι,ακριβως...ο tfsi δουλευει εντελως διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi...

Link to comment
Share on other sites

οχι,ακριβως...ο tfsi δουλευει εντελως διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi...

 

ακριβως,αν ηταν οπως ο fsi ζητω που καηκαμε:lol:ειναι διαφορετικος ομως.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

omg , έμπλεξα με "μηχανικούς" ... και εγώ σας πληροφορώ ότι άμα βγάλεις τα 2 turbo του TFSI 122,140,170hp 1.4 ( υπάρχουν και εκδόσεις με ένα turbo , δεν με απασχολεί ποιες ) θα έχεις ένα FSI των 80 hp ...

 

madloufos , το turbo θέλει απαραίτητα σκάστρα για την εκτόνωση του , αλλιώς με το που αφήνεις το γκάζι θα έβλεπες ένα τεράστιο blow up στο καπό ... όσο για τον ήχο του , είσαι ο μόνος που λέει ότι είναι καγκουριά , άλλο κουραστικό , άλλο καγκουριά ...

 

linkin και τα 2 είναι μηχανές εσωτερικής καύσης , και τα τελευταία 80 χρόνια λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο ... εαν βρήκες νέο τρόπο , κάνε πατέντα και γίνε πλούσιος !

 

Ταξιδιώτη χαιρετισμούς στο Ηράκλειο !

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

joseph omg,εμπλεξα με αρχιμηχανικο...το tsi 122 φοραει διαφορετικο τουρμπο απο το 140 και 170.ακομα κανενα απο αυτα δεν εχει 2 τουρμπο αλλα συνδιασμο κομπρεσορα-τουρμπο...

 

ακομα,ο madloufos δεν εννοει να μην βαλεις καθολου σκαστρα αλλα να βαλεις κλειστου τυπου!

 

οσο για το πως λειτουργει ο tfsi με τον απλο fsi,αυτο καταλαβες??

Link to comment
Share on other sites

joseph omg,εμπλεξα με αρχιμηχανικο...το tsi 122 φοραει διαφορετικο τουρμπο απο το 140 και 170.ακομα κανενα απο αυτα δεν εχει 2 τουρμπο αλλα συνδιασμο κομπρεσορα-τουρμπο...

 

ακομα,ο madloufos δεν εννοει να μην βαλεις καθολου σκαστρα αλλα να βαλεις κλειστου τυπου!

 

οσο για το πως λειτουργει ο tfsi με τον απλο fsi,αυτο καταλαβες??

Δεν εχει καμια σημασια το αν θα εχει 1-2-5-10 τουρμπο η 7-8-9 κομπρεσσορες! Η βαση των κινητηρων Tsi και Τfsi ειναι ακριβως η ιδια και δεν ειναι αλλη απο εναν Fsi... Αν αφαιρεσεις ολους τους μηχανικους η καυσαεριων συμπιεστες απο εναν tfsi/tsi τοτε θα εχεις στα χερια σου ενα fsi με ισχυροτερα ενδεχομενως εντοσθια!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αφ'ενος το tsi kai tfsi δεν χρειαζεται να το ξεχωριζεις καθως ειναι το ιδιο πραγμα αφ'ετερου εχω 2.0 tfsi και ξερω πολυ καλα τι ειναι το καθε μοτερ...
Link to comment
Share on other sites

omg , έμπλεξα με "μηχανικούς" ... και εγώ σας πληροφορώ ότι άμα βγάλεις τα 2 turbo του TFSI 122,140,170hp 1.4 ( υπάρχουν και εκδόσεις με ένα turbo , δεν με απασχολεί ποιες ) θα έχεις ένα FSI των 80 hp ...

 

madloufos , το turbo θέλει απαραίτητα σκάστρα για την εκτόνωση του , αλλιώς με το που αφήνεις το γκάζι θα έβλεπες ένα τεράστιο blow up στο καπό ... όσο για τον ήχο του , είσαι ο μόνος που λέει ότι είναι καγκουριά , άλλο κουραστικό , άλλο καγκουριά ...

 

linkin και τα 2 είναι μηχανές εσωτερικής καύσης , και τα τελευταία 80 χρόνια λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο ... εαν βρήκες νέο τρόπο , κάνε πατέντα και γίνε πλούσιος !

 

Ταξιδιώτη χαιρετισμούς στο Ηράκλειο !

 

Το ξερω οτι θελει σκαστρα αναγκαστικα απλα θεωρω καγκουρια να ακους το τσαφ-τσουφ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αφ'ενος το tsi kai tfsi δεν χρειαζεται να το ξεχωριζεις καθως ειναι το ιδιο πραγμα αφ'ετερου εχω 2.0 tfsi και ξερω πολυ καλα τι ειναι το καθε μοτερ...

Αφου η ιδια η VW τα ξεχωριζει και τα ονομαζει οπως θελει αυτη ποιος ειμαι εγω να τα αποκαλεσω με το ιδιο ονομα... Το οτι εχεις αυτο το μοτερ στο αυτοκινητο σου πως σε κανει αυτοματως καλυτερο γνωστη απο εμενα που δεν το εχω (αλλα που θα μπορουσα να δουλευω ως μηχανικος σε καποια αντιπροσωπεια της vw)?? Λιγη σημασια εχει υποθετω...

Link to comment
Share on other sites

το marketing γνωριζεις τι ειναι??δεν ειπα οτι με κανει καλυτερο γνωστη ουτε οτι τα ξερω ολα.αν θες πες μου για αλλα μοτερ αλλα τον tfsi αστον...
Link to comment
Share on other sites

Σαφεστατα... Το σπουδαζω τα τελευταια 5 χρονια!!

Αφου λοιπον ξερεις καλα τον tfsi γιατι λοιπον αντεδρασες οταν ο Jos3ph σου ειπε το κοινως γνωστο σε ολους οτι δηλαδη ο tfsi/tsi (οπως και αν τον λενε) ειναι στην ουσια απλα ενας Fsi με υπερπληρωτες (μηχανικους ειτε καυσαεριων!)?? Απολυτα σωστος ηταν...

Link to comment
Share on other sites

χμμ,εγω τα τελευταια 3 :lol:

 

Οταν εγραψα πως ο tfsi δουλευει διαφορετικα απο τον ατμοσφαιρικο fsi δεν εννοουσα ως προς την αρχη και τον τροπο λειτουργιας τους αλλα προς την γενικοτερη αποδοση και συμπεριφορα τους.δεν ειναι ο ενας συμβατικος και ο αλλος wankel!ο tfsi εννοειται πως βασιζεται στο ατμοσφαιρικο fsi (εχοντας αλλαγμενα παρα πολλα μερη ομως).αυτο που εννοουσα ειναι πως ο fsi ηταν ενα νωθρο,αροπο μοτερ με κακη αποδοση στις ψηλες στροφες,αρκετες μηχανικες βλαβες και αρκετο καμμενο λαδακι!απο την αλλη ο tfsi περα απο το λαδακι δεν εχει καμια σχεση με τον απλο fsi!αποδειξη αυτου που λεω πως ο fsi καταργηθηκε ενω ο tfsi εξελιχτηκε!

 

οσο για το tsi,tfsi κλπ κλπ εννοουσα πως ασχετως του πως τα ονομαζει η vw,ειναι το ιδιο πραγμα!!!και το μοτερ των mazda 3 mps και 6 mps αμεσου ψεκασμου ειναι ασχετως πως το ονομαζει η mazda.

 

ελπιζω να ξεκαθαρισαν λιγο τα πραγματα ;);)

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά στο youtube κυκλοφορεί βιντεάκι από εκπομπή που συγκρίνει την Μ3 Ε92 (4.000cc V8 420 hp atmosphere) με την C63 AMG (6.200cc V8 457hp atmosphere). Νομίζω ότι ο κάθε φίλος της αυτοκίνησης πρέπει να το δει αν δεν το έχει κάνει ήδη.
Link to comment
Share on other sites

ναι...και βαζουν ενα φρουτο(δεν θυμαμαι ποιο) και προσπαθουν να το πατησουμε με αναποδο για να δουνε ποιο ειναι πιο ρυθμισημο...
Link to comment
Share on other sites

Το topgear ειναι το εχω δει το εν λογω βιντεο αν λεμε για το ιδιο,η Μ3 σε χρονο μεσα στην πιστα περναει ακομα και την mercedes της παραπανω ιποδυναμης και κυβικων,ειναι το απολυτο driftcar σε στυσιμο
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα και στην δοκιμασια ακριβειας εν μεσω drift η Μ3 ηταν σαφεστατα ακριβεστερη και αποτελεσματικοτερη!! Εκτος αν με τον ορο ντριφτ εννοουμε το χωρις οριο και λογικη καραφλιασμα των πισω ελαστικων συνοδευομενο απο συννεφα καπνου!!

Για αυτο πρωτη ειναι η Merc!

Link to comment
Share on other sites

Εννοω το πρωτο που λες φυσικα και στο λιωνει τα λαστιχα ειναι πρωτη η mercedes ειναι πιο δυνατη οπως και στο αν στησεις σε μια ευθεια τα δυο αυτοκινητα χωρις στροφες.Αλλα στην πιστα η BMW ΠΡΩΤΗ
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και στην ομορφια παλι η M3 ερχεται πρωτη.Κατα την γνωμη μου.Παντως απο το βιντεο αυτο που με εντυπωσιασε ηταν το ποσο παιχνιδιαρα φανηκε η Mercedes.
Link to comment
Share on other sites

Πολλα κυβικα, πολλα αλογα, ροπη στο Θεο... Αυτη ειναι η μαγικη συνταγη για να κανεις ενα αυτοκινητο παιχνιδιαρικο!! Για να το κανεις να στριψει ομως θελει αλλα κολπα, πιο συνθετα, βαυαρικα!
Link to comment
Share on other sites

Πολλα κυβικα, πολλα αλογα, ροπη στο Θεο... Αυτη ειναι η μαγικη συνταγη για να κανεις ενα αυτοκινητο παιχνιδιαρικο!! Για να το κανεις να στριψει ομως θελει αλλα κολπα, πιο συνθετα, βαυαρικα!

πως μου αρεσε η τελευταια προταση που εγραψες:)

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα σοβαρα πιστευετε οτι το στησιμο ενος αυτοκινητου ειναι ζητημα τεχνολογικης προκλησης ή πολιτικης μαρκετινγκ?Η Mercedes και οποιαδηποτε φιρμα με αναλογη τεχνογνωσια και πορους,αν το επιθυμουσε θα μπορουσε να νικησει την BMW και την καθε BMW στο παιχνιδι της

 

παρτε κι ενα Manta να driftαρει

 

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

εχετε χορηγους για τα λαστιχα?

ξεκωληστε με το ντριφτ μονο στα παιχνιδια κ σε εκπομπες τα βλεπετε...

εχετε δει πολλους με ακριβες πισωκουνες να κανουν donuts,drift ktl?

φανταζεστε τι θα γινει περα απο λιωσιμο λαστιχου τι θα πρεπει να πληρωσει αν τσαλακωσει φτερο προφυλακτηρα?

κατι προβληματακια που δημιουργουντε π.χ. με αντλια βενζινης ,κατι silent block απο αναρτησεις....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...