H_Panagia Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Ισχύει ότι δεν θέλουν να το ελέγξεις εκεί, αλλά μόνο επειδη ξέρουν ότι αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα πρέπει να σου δώσουν άλλο επιτόπου! Εγώ έλεγξα εκεί την συσκευή αντικατάστασης αλλά να βλέπατε πως μου φερόντουσαν. Μου λέγανε "δεν μπορείς γιατί δεν ξέρουμε να το κάνουμε" λέω ξέρω εγώ δεν είναι τίποτα έναν υπολογιστή δώστε μου. Με παράτησαν σε μια γωνία σαν τον τρελό κυριολεκτικά. Όταν τους είπα όμως δεν το παραλαμβάνω δεν ξέρω πως τους φάνηκε. Μου είπαν πως πρέπει να το στείλουν στο service πάλι και με βάλαν να υπογράψω το δελτίο αποστολής, αλλά δελτίο παραλαβής δεν υπέγραψα ;) Είχα και μάρτυρα ότι δεν το έβγαλα το κινητό από το κατάστημα. Με όλα τα παραπάνω υπόψην και δεδομένου ότι ο κακομοίρης έδωσα τα 680 και σε 1 μέρα πίσω τους το γύρισα, αιτήθηκα "σφραγισμένο κουτί" και αναμένω απάντηση σήμερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pik. Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 εχεις καθε δικαιωμα.... Παράθεση Δημήτρης XS Max 512gb. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TearDrop Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 1000 Ευχαριστώ για τις διευκρινιστικότατες απαντήσεις. Υπενθυμίζω πως πήρα iphone 3gs, μέσα σε 1 μέρα το γύρισα γιατί είχε καμμένα pixels, 18 μέρες μετά ήταν η συσκευή αντικατάστασης στο κατάστημα (πιστέψτε με, ήθελα να πάρω ολόκληρο κουτί και θα μπορούσα αλλά δεν υπήρχε πουθενά) και πριν λίγες ώρες αρνήθηκα να την παραλάβω γιατί είχε ανομοιόμορφα κιτρινισμένη οθόνη. Το τι θα κάνω τώρα δεν το ξέρω, είμαι σε απόγνωση. Είμαι σε επικοινωνία με μια υπεύθυνη των κεντρικών η οποία εγγυήθηκε την όσο πιο δυνατόν πιο γρήγορη αντικατάσταση της συσκευής μου. Εγώ σαφώς και θα προτιμούσα κουτί ολόκληρο προς αντικατάσταση, και το δικαιούμαι, αλλά δεν υπάρχει πουθενά.. Οπότε συνεχίζω να περιμένω... Ένα μεγάλο αίσχος για την Vodafone. Μην περιμένεις άδικα, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις σφραγισμένο κινητό. Και αυτό όχι γιατί δεν υπάρχουν συσκευές, αλλά γιατί αυτή είναι η συμφωνία με την Apple. Τόσο η Vodafone όσο και η Cosmote δεσμεύονται με βάση τους όρους του συμβολαίου που έχουν υπογράψει. Αν σου κάνει εσένα η εταιρεία το χατήρι, θα πρέπει να το κάνει για όλους. Για σκέψου το λίγο... Ενα μεγάλο αίσχος για την Apple λοιπόν θα έπρεπε να λές. Παράθεση Ti na balw twra edw.. den kserw! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dolce7 Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Μην περιμένεις άδικα, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις σφραγισμένο κινητό. Και αυτό όχι γιατί δεν υπάρχουν συσκευές, αλλά γιατί αυτή είναι η συμφωνία με την Apple. Τόσο η Vodafone όσο και η Cosmote δεσμεύονται με βάση τους όρους του συμβολαίου που έχουν υπογράψει. Αν σου κάνει εσένα η εταιρεία το χατήρι, θα πρέπει να το κάνει για όλους. Για σκέψου το λίγο... Ενα μεγάλο αίσχος για την Apple λοιπόν θα έπρεπε να λές. δινουν της κουτας... εγω περιμενω να βρει το oteshop γιατι μου λενε οτι δεν εχουνε. παντως της κουτας θα παρω .. και μαλιστα η συσκευη εχει κλεισει μηνα πλεον αν σας αρνηουν στειλτε εξωδικο Παράθεση http://www.cretapost.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkp Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 δινουν της κουτας... εγω περιμενω να βρει το oteshop γιατι μου λενε οτι δεν εχουνε. παντως της κουτας θα παρω .. και μαλιστα η συσκευη εχει κλεισει μηνα πλεον αν σας αρνηουν στειλτε εξωδικο Με ειδοποίησαν σήμερα από το oteshop της Νίκαιας να πάω να παραλάβω την καινούργια συσκευή η οποία ήρθε όπως μου είπαν... Επειδή έχω ξενερώσει με την όλη διαδικασία και δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση με τους υπαλλήλους του καταστήματος μπορώ να μην παραλάβω την σφραγισμένη συσκευή και να μου κόψουν πιστωτικό στον λογαριασμό του ΟΤΕ όπου είχε γίνει η χρέωση αρχικά;;; Παράθεση Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010). Θα σε θυμόμαστε για πάντα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Δεν με νοιάζει τι συμφωνία έχουν κάνει, πάντως δεν είναι υπεράνω νόμου. Έχω και την γραμμή καταναλωτή στο πλάι μου. Αν δεν μου δώσουν κινητό μέσα στον μήνα θα πέσει καταγγελία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dolce7 Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 δεν ξερω αν γινεται να σου δωσουν πισω τα χρηματα... καλυτερα ρωτα τους. παντως παιδια μην παιρνετε πισω συσκευες σε σακουλακι.. απαιτειστε σφραγισμενη καινουργια συσκευη....να βρουν αλλου μ@λακες αλλιως τα λεφτα πισω και κατι αλλο... επειδη καποιοι λεγανε οτι οι κιτρινες οθονες δεν εχουν προβλημα προφανως και δεν εχουν αλλα δεν εχουν και καμια σχεση με τις τελευταιες εβδομαδες παραγωγης που οι οθονες ειναι απλα τελειες... ουτε κιτρινιλες ουτε τπτ Παράθεση http://www.cretapost.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkp Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Με ειδοποίησαν σήμερα από το oteshop της Νίκαιας να πάω να παραλάβω την καινούργια συσκευή η οποία ήρθε όπως μου είπαν... Επειδή έχω ξενερώσει με την όλη διαδικασία και δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση με τους υπαλλήλους του καταστήματος μπορώ να μην παραλάβω την σφραγισμένη συσκευή και να μου κόψουν πιστωτικό στον λογαριασμό του ΟΤΕ όπου είχε γίνει η χρέωση αρχικά;;; Εναλλακτικά ρωτάω αν κάποιος από το forum θέλει συσκευή σφραγισμένη να έρθει μαζί μου στο κατάστημα να μου δώσει τα χρήματα και να την παραλάβουμε παρέα γιατί εγώ άλλο ρίσκο δεν παίρνω με την apple... Το έβγαλα στο σφυρί στο κάτωθι link πριν το παραλάβω... Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου πει http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2932797 Παράθεση Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010). Θα σε θυμόμαστε για πάντα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Εναλλακτικά ρωτάω αν κάποιος από το forum θέλει συσκευή σφραγισμένη να έρθει μαζί μου στο κατάστημα να μου δώσει τα χρήματα και να την παραλάβουμε παρέα γιατί εγώ άλλο ρίσκο δεν παίρνω με την apple... Το έβγαλα στο σφυρί στο κάτωθι link πριν το παραλάβω... Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου πει http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2932797#post2932797 Ξέρεις, πιστεύω ότι κακώς το μετανιώνεις. Το τηλέφωνο είναι απίστευτο, είχα το 3g 1 χρόνο και κράτησα 1 μέρα το καινούργιο και έπαθα την πλάκα μου. Απλά η πρώτη παρτίδα βγήκε μούφα. Αυτό που θα παραλάβεις μπορείς να το ελέγξεις επιτόπου, πάνε με κανέναν φίλο σου με iphone για συγκριση καλύτερα. Αν εξακολουθείς να θες να το πουλήσεις, φτάξε το Link γιατί εγώ δεν μπορώ να μπω :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dolce7 Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 @gkp ζήτησες επιστροφή χρημάτων και δεν δέχτηκαν ? Παράθεση http://www.cretapost.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkp Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 @gkp ζήτησες επιστροφή χρημάτων και δεν δέχτηκαν ? Όχι δεν ζήτησα γιατί πιστεύω ότι θα μου τα μασάνε και θα πρέπει να περιμένω άλλον έναν μήνα μέχρι να μου απαντήσουν... Επομένως δεν θα μπω καθόλου σε αυτήν την διαδικασία...Αν μπορέσω να βρώ κάποιον που να ενδιαφέρεται από εδώ τότε θα το δώσω... Όχι δεν ζήτησα γιατί πιστεύω ότι θα μου τα μασάνε και θα πρέπει να περιμένω άλλον έναν μήνα μέχρι να μου απαντήσουν... Επομένως δεν θα μπω καθόλου σε αυτήν την διαδικασία...Αν μπορέσω να βρώ κάποιον που να ενδιαφέρεται από εδώ τότε θα το δώσω... Διαβάστε πάλι τι μου έτυχε εχθές που πήγα στο ΟΤΕSHOP να παραλάβω την νέα συσκευή. Η κοπέλα με ρωτάει το όνομα μου και πηγαίνει στην αποθήκη και μου φέρνει το κουτί με την νέα συσκευή. Το κοιτάζω καλά και διαπιστώνω ότι είναι αυτό που είχαν χτυπήσει στις γωνίες από το πρώτο κινητό. Φυσικά δεν υπήρχε ζελατίνα απ’ έξω αφού επρόκειτο για το παλιό κουτί. Όταν λοιπόν την ρώτησα αν αντικατέστησαν την συσκευή μου απάντησε ότι φυσικά και μου ανοίγει το κουτί δείχνοντας μου την καινούργια συσκευή μέσα σε ένα σακουλάκι. Καλά λέω έτσι το έστειλαν πάλι;;; Χύμα κινητό μου στείλανε;;; Η απάντηση λοιπόν ήταν από εκείνη ότι έτσι τα αντικαθιστούν… Άρχισα λοιπόν τις εύλογες ερωτήσεις… Από πότε την ρωτάω ισχύει η εγγύηση του;;; Από την ημερομηνία αγοράς μου απαντάει… Μα εγώ το αγόρασα 12.08.2009 και δεν το έχω κρατήσει παρά μόνο μία μέρα αφού σας το επέστρεψα στις 13.08.2009 και έκτοτε δεν το έχω ξαναπάρει στα χέρια μου. Αυτή μου λέει είναι η οδηγία κύριε. Ωραία της λέω αν το κρατήσω και είναι κίτρινο πάλι θα μου το αλλάξετε ή πάλι πρέπει να το στείλετε στο service του Γερμανού για έλεγχο;;; Θα πρέπει λέει να το στείλουμε πάλι στο service του Γερμανού. Μα το service του Γερμανού δεν αναγνωρίζει την κιτρινίλα της οθόνης για πρόβλημα και μου το αντικατέστησαν (έστω και χύμα) λόγω του ότι έσπασε κατά την μεταφορά μάλλον…Αν λοιπόν έχει κιτρινίλα θα μου πουν είναι φυσιολογικό και δεν είναι πρόβλημα… Εγώ με αυτές τις προοπτικές δεν το θέλω… Πετάγεται λοιπόν κάποια άλλη κοπέλα από δίπλα και λέει… Γιατί κύριε δεν το κοιτάζεται τώρα αν είναι οκ και μιλάτε υποθετικά για το αν τελικά είναι κίτρινο;;; Της απαντάω λοιπόν ότι αυτή τη συσκευή δεν την παίρνω στα χέρια μου ούτε για έλεγχο γιατί την προηγούμενη φορά μου είπατε ότι την έσπασα εγώ. Αν θέλετε να το ανοίξετε εσείς να το ενεργοποιήσετε στο itunes και να το τσεκάρουμε παρέα είμαι σύμφωνος. Συμφώνησε λοιπόν το έβγαλε από το σακουλάκι έβαλε μια sim μέσα και το ενεργοποίησε μέσω του itunes. Την καθοδηγώ να μπει στις ρυθμίσεις να βάλει την φωτεινότητα στο μέγιστο για να δούμε αν η οθόνη είναι κίτρινη ή κανονική. Αφού το κάνει μου λέει πως το βλέπετε; Εσείς λέω πείτε μου το βλέπετε λευκό;;; Μια χαρά μου φαίνεται μου λέει. Καλά δεν βλέπετε λέω ότι είναι πιο κίτρινο από λεμόνι το λευκό του;;; και της βγάζω το iphone που είχα του φίλου μου το 3gs που είναι κανονικό και το βάζω δίπλα… Το κοιτάζει και μου λέει όντως υπάρχει μεγάλη διαφορά. Μήπως υπάρχει κάποια ρύθμιση για να γίνει πιο άσπρο;;; Για να μην σας τα πολυλογώ δεν το παρέλαβα πάλι γιατί ήταν κατακίτρινο και ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα κάτι το οποίο είπε ότι μόνο ο προιστάμενος μπορεί να κανονίσει και έφυγα από το κατάστημα με άδεια χέρια… Εκτός από την κιτρινίλα υπάρχουν και οι εξής απορίες: • Αυτήν την συσκευασία με αυτό το κινητό μπορούν να τα πουλήσουν από το κατάστημα σε κάποιον άλλον για καινούργια;;; Η απάντηση είναι όχι αλλά εμένα μου τα πασάρουν για καινούργια. • Γιατί η εγγύηση να μην ισχύει από την ημέρα που θα παραλάβω την καινούργια συσκευή και μου λένε από την ημερομηνία αγοράς δηλαδή 1,5 μήνα πίσω;;; • Αφού η κιτρινίλα δεν αναγνωρίζεται για πρόβλημα αυτή η δουλειά θα γίνεται μέχρι να πετύχω κάποιο λευκό;;; Παράθεση Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010). Θα σε θυμόμαστε για πάντα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pik. Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 δυστυχως και εγω ειμαι σε τετεια φαση αλλα με το gps. οπως και να εχει οι τελειες οθονες βγηκαν απο την εβδομαδα 33~35 και μετα δηλαδη μεσα Αυγουστου με αρχες Σεπτ. δηλαδη οσα κινητα εχουν 3ο και 4ο αριθμο στον σειριακο 3 και 3,3 και 4 και πανω... αυτο που σου δωσαν ειναι ενα επαναεπισκευασμενο με οθονη παλια... εννοειται δεν μπορουν να το πουλησουν γιατι αλλο σειριακο αριθμο εχει το κουτι πανω και αλλο το κινητο...εκτος αν το δωσουν σε καποιον ασχετο και κολλησουν το αυτοκολλητο του σειριακου στο κουτι... δυστυχως τα refurd που μας πλασαρει η Απλ ειναι μαπα ειδικα σε ασπρα εναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. σημερα παω για αλλαγη τελικα,ειπα οχι στο παιδι που θα εδινα το δικο μου. αν...ΑΝ δεν ερθει κατι της προκοπης...αποχαιρετω την Απλ στα κινητα.. δεν μπορει να εχει πεσει τοσο η ποιοτητα απο το 2G... απαραδεκτη. ποτε διαχυση φωτος ποτε σκληρο αρκετα home button που δεν πατιεται καλα, ποτε μπαταρια χαλια ποτε οθονη μαπα ποτε gps ποτε πιξελς η ολοι οι αλλοι ειναι στραβοι και δεν τα καταλαβαινουν η ειμαι εγω πολυ ψειρας... Παράθεση Δημήτρης XS Max 512gb. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Αυτό ξαναπές το! Μας κάνουν να αισθανόμαστε και περίεργοι που το ψάχνουμε από πάνω! Δεν μου λες, η διάχυση του φωτός πως διαπιστώνεται? (πρακτικά ρωτάω τι είναι :p) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dolce7 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 ρεζιλιδες.... ξανα πισω στειλτο στην θεση σου καθε μερα θα ημουν στο καταστημα και θα ανοιγα φασαριες μεχρι να μου δωσουν τα λεφτα... να μαθαινει και ο κοσμος που ειναι εκει που παει να μπλεξει Παράθεση http://www.cretapost.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
foxx Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 στην θεση σου καθε μερα θα ημουν στο καταστημα και θα ανοιγα φασαριες μεχρι να μου δωσουν τα λεφτα... να μαθαινει και ο κοσμος που ειναι εκει που παει να μπλεξει Πολύ σωστά, γιατί δεν είσαι σε κανένα Apple Store για να πιάσουν οι ευγένειες. Αν δεν ρίξεις μπινελίκι βλέπω να σε τραβούν με τους μήνες και αν πάλι γίνει τίποτα. Προσωπικά στη θέση σου, το μόνο που θα δεχόμουν είναι είτε τα χρήματα πίσω είτε σφραγιστό μηχάνημα και επανέναρξη της εγγύησης. Οτιδήποτε άλλο είναι κοροϊδία και παρόλο που ακούγεται λίγο υπερβολικό, ίσως θα πρέπει αν φυσικά χρειαστεί να καταφύγεις ακόμα και στο δικηγόρο σου. Παράθεση Δεν είμαι fan ή hater. Πληρώνω, χρησιμοποιώ, κρίνω και επικρίνω! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ αν μέχρι τέλος του μήνα δεν έχω ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ κουτί στα χέρια μου θα κάνω καταγγελία μέσω της προστασίας του καταναλωτή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
foxx Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ αν μέχρι τέλος του μήνα δεν έχω ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ κουτί στα χέρια μου θα κάνω καταγγελία μέσω της προστασίας του καταναλωτή Καλά θα κάνεις αλλά αν μπλέξεις με την "προστασία" του καταναλωτή θα ...καλοκαιριάσεις. Αυτοί για να κουνηθούν περνούν μήνες και ακόμα και τότε το μόνο που κάνουν είναι να στέλνουν τη διαμαρτυρία σου στον αντίδικο και τίποτα άλλο. Άχρηστη εντελώς αρχή. Αν έχεις δικηγόρο, τράβα τους ένα εξώδικο για αρχή, δημοσιοποίησε και τις ενέργειές σου στον τεχνικό τύπο κλπ, ενημέρωσε για τις αντιδράσεις σου και την ίδια την Apple και να δεις πως θα σου φέρουν σφραγιστό iphone σπίτι σου ζητώντας σου και συγγνώμη. Γιατί αν μπλέξεις με τους εντελώς διακοσμητικής αξίας "κρατικούς φορείς" μόνο να χάσεις έχεις. Στην πραγματικότητα αυτοί είναι χειρότεροι και από τις καταγγελόμενες εταιρείες, άχρηστοι όσο δεν φαντάζεσαι. :p Παράθεση Δεν είμαι fan ή hater. Πληρώνω, χρησιμοποιώ, κρίνω και επικρίνω! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Παραπάνω από ευχαρίστως να ενημερώσω την apple! Πες μου πως όμως?! Ε-mail δεν έχουν και όταν παίρνω στην εξυπηρέτησή τους στην Ελλάδα δηλώνουν άγνοια (και καλά κάνουν στην τελική) γιατί δεν είναι υπεύθυνοι για το iphone. Ξέρω ότι αυτά που μας δίνουν τα παίρνουμε από Ολλανδία. Άν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις εκτός από το να τους τηλεφωνήσω εκεί πραγματικά θα με σώσεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
foxx Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Ρίξε μια ματιά εδώ όπου και θα βρεις λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορείς να επικοινωνήσεις με την Apple τηλεφωνικά. 00800 44145417 (τηλ υποστήριξη για Ελλάδα). Δεν γνωρίζω αν ήδη πήρες σε αυτό τον αριθμό και τι σου είπαν, αλλά όπως μπορείς να δεις σε άλλα posts εδώ στο forum, και άλλοι απευθύνθηκαν στη γραμμή αυτή και είχαν αποτέλεσμα. Στη χειρότερη των περιπτώσεων με όποιον και αν μιλήσεις είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν τηλέφωνο ή email επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα της "μαμάς" εταιρείας. Ας μην ξεχνούμε ότι άσχετα με τις συμφωνίες της Apple και των παρόχων, απέναντι στο νόμο ο μόνος υπεύθυνος είναι η ίδια η Apple και η οποιαδήποτε καταγγελία σου εκεί θα καταλήξει. Πάντως θα μου επιτρέψεις να σου ξαναπώ πως η αποτελεσματικότερη και ενδεικνυόμενη μέθοδος είναι εξώδικο στον πάροχο κοινοποιημένο και στην ίδια την Apple. Καταλαβαίνω πως ίσως δεν θελεις να μπλέξεις με δικηγόρους και δεν έχεις άδικο, αλλά αν δεις αδιαφορία και είσαι βέβαιος πως από μέρους σου έγιναν όλα σωστά, τότε σκέψου και αυτό το δρόμο. Αν υπάρχει κάτι που τρέμουν εταιρείες όπως η Apple είναι οι νομικές διαμάχες με πελάτες τους, οι οποίες συνήθως παίρνουν μεγάλη δημοσιότητα και φυσικά αρνητική γι'αυτές. Άσε που η ίδια η Apple αποφεύγει αυτές τις κακοτοπιές "χαϊδεύοντας" στην κυριολεξία τους διαμαρτυρόμενους. Στην πραγματικότητα τα "γαϊδούρια" είναι οι πάροχοι - μεταπωλητές της και αν επικοινωνήσεις μαζί της να είσαι βέβαιος πως θα πέσει "σύρμα" σε αυτούς να σε εξυπηρετήσουν. Παράθεση Δεν είμαι fan ή hater. Πληρώνω, χρησιμοποιώ, κρίνω και επικρίνω! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
virginia285 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 μπας κ βγάλεις άκρη δηλαδή,όχι τίποτα άλλο... Παράθεση Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 Προς το παρόν μου είπαν πως θα μου έχουν μια απάντηση την Δευτέρα το μεσημέρι, οπότε ελπίζω να μην χρειαστούν τα όσα ανέφερες. Σε υπέρευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες σου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dolce7 Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Προς το παρόν μου είπαν πως θα μου έχουν μια απάντηση την Δευτέρα το μεσημέρι, οπότε ελπίζω να μην χρειαστούν τα όσα ανέφερες. Σε υπέρευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες σου τι εγινε τελικα ? εγω ακομα περιμενω ... Παράθεση http://www.cretapost.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Θα σου πώ τι έγινε: Πήγα, περίμενα μισή ώρα να επικοινωνήσει η υπάλληλος με την υπεύθυνη (η οποία δεν απαντούσε στις δικές μου κλήσεις) και ως απάντηση έλαβα "θα σας τηλεφωνήσμουμε μέσα σε 2 ώρες να σας ενημερώσουμε για την πρόοδο του ελέγχου της συσκευής -αυτής που αρνήθηκα να παραλάβω-. Φαντάζεσαι την αντίδρασή μου, λέω δεν με νοιάζει αυτή η συσκευή, δεν την παρέλαβα κάντε την ότι θέλετε, στο θέμα μου γιατί δεν μου απαντάτε? Γιατί δεν μου δίνεται κουτί? Μου λέει εγώ κάνω ότι μου πουν. Η επόμενη μου πρόταση ήταν η τελευταία μου μαζί τους "μίλησα με τον δικηγόρο μου και μου είπε να επικαλεστώ το δικαίωμα υπαναχώρησης βάση του νόμου 2251/1994 και να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω". Φυσικά τα'χασε, πήγε να ρωτήσει τα κεντρικά και γύρισε πίσω να μου πει πως ναι, έχω δικαίωμα να πάρω τα λεφτά μου πίσω, να ακυρώσω το συμβόλαιο και να μου δώσουν μια καρτούλα με το νούμερο μου, ως καρτοκινητό πλεον. Αυτό που δεν χωράει το μυαλό μου είναι ότι τα λεφτά που θα πάρω εκείνη την στιγμή θα τους τα ξαναδώσω επιτόπου (έχε χάρη που η Cosmote είναι πολύ πιο ακριβή) και θα πάρω στην τελική αυτό που ήθελα! Δηλαδή θα τα κάνω όλα από την αρχή και θα πάρω κουτί. Ωστόσο είμαι άνθρωπος που το άδικο με πονάει και αποφάσισα να το κυνηγήσω. Τελευταία μου κίνηση θα είναι η καταγγελία με την προστασία του καταναλωτή. Πριν από αυτό όμως αποφάσισα να ενημερώσω κάποια κεφάλια της apple τι κάνει η vodafone. Μιας και η apple δεν ασχολείται με τα iphone στην Ελλάδα κατέληξα να πάρω σε 5-6 χώρες μέχρι να πιάσω ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης στην Ισπανία. Ένας ευγενικότατος κύριος άκουσε το πρόβλημα μου και με συνέδεσε άμεσα (ούτε πάρε εκεί ούτε τίποτα) μέ κάποιον, από ότι κατάλαβα, υπεύθυνο παραπόνων της Ιρλανδίας. Αφού του εξήγησα και του ίδιου έμεινε έκπληκτος με το ότι μου αντικαταστήσανε μιας μέρας κινητό με συσκευή σε σακουλάκι! Μάλιστα με ρωτούσε αν είχα κάποια φωτογραφία να του στείλο από αυτό το κινητό με σακουλάκι. Έπειτα μου είπε πως θα κοιτάξει τι μπορεί να κάνει και θα με πάρει αυτός τηλέφωνο στο σταθερό μου σε 15 λεπτά. Παιδιά στον λόγο μου σε 15 λεπτά ακριβώς με πήρε, μου είπε ότι δεν ξέρει τι μπορεί να κάνει αλλά θα το προσπαθήσει όσο μπορεί, μου έδωσε το e-mail του (μην μου το ζητήσει κανείς παρακαλώ, είναι ενός προσωπικού ανθρώπου και όχι της εταιρείας και δεν έχω δικαίωμα να το αναμεταδώσω σε κανέναν) και μου ζήτησε να του στείλω αναλυτικά ΟΤΙ συνέβει και να του επισυνάψω όλα τα έγγραφα. Έτσι και έκανα! Φυσικά του είπα ότι δεν κατηγορώ την apple αλλά από την στιγμή που μπορώ να πάω να πάρω τα λεφτά μου πίσω, δεν νομίζω ότι θα ξαναρισκάρω κάτι ανάλογο πάλι. Είμαι διατεθειμένος, πρόσθεσα, αφού περίμενα 1 μήνα, να περιμένω αυτές τις 2 μέρες που μου ανέφερε ως εκτιμώμενο χρονικό περιθώρειο, αλλά μετά θα κινηθώ ακόμα και νομικά. Ελπίζω να μην είμαι πολύ offtopic Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pazo Δημ. September 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2009 Ελπίζω να μην είμαι πολύ offtopic Και offtopic να είσαι, είναι τόσο σημαντικές οι πληροφορίες που μας δίνεις, που εκτιμώ πως πρέπει τα σχετικά μηνύματα να μεταφερθούν σε νέο θέμα, ώστε να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη. Άλλωστε, μας αφορά όλους. Κάποια στιγμή, πρέπει να σταματήσει αυτή η αντιμετώπιση, μαχαίρι! :mad: Σε συγχαίρω για την επιμονή και την υπομονή σου! Παράθεση Βασίλης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H_Panagia Δημ. September 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2009 Τελικά εφόσον πάρω τα λεφτά μου πίσω, για 2 μήνες δεν θα μπορώ λέει να ξανακάνω σύνδεση. Τώρα αυτό δεν ξέρω αν θα είναι μόνο στην Vodafone ή και στην Cosmote. Επίσης δεν ξέρω αν θα μπορώ να φύγω από την Vodafone για 2 μήνες. Πάντως θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας, οπότε θα κλείσω και επισήμως 1 μήνα χωρίς το κινητό και μετά θα πάω να πάρω τα λεφτά μου πίσω και θα δω τι θα κάνω, εαν θα περιμένω 2 μήνες ή αν θα αλλάξω αριθμό (που τον εχο 10 χρόνια :() Η τελευταία μου ελπίδα είναι η Apple Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.