Jump to content

[Service] Προβλήματα / Απορίες / DOA


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σκεφτηκες ομως οτι σε συμφερει να παρεις τα λεφτα πισω αν εχεις συναψει καποιο συμβολαιο μονο για το κινητο η εστω και γι αυτο?

 

δηλαδη να παρεις ενα μικρο ποσο πισω?

 

δεν κατάλαβες,όχι μονο τα λεφτά πίσω...αλλα και κόψιμο τις σύνδεσης και επιστροφή χρημάτων...ούτος η άλλος τις υπηρεσίες τις σύνδεσης δεν τις χρησιμοποίησα από την στιγμή που δεν έχω κινητό...

και τώρα που μου το άλλαξαν πάλι θα μου κάνουν δώρο 2 λογαριασμούς.

Link to comment
Share on other sites

Γκούχου γκούχου, εγώ είμαι αυτός για τον οποίο μιλάτε. Εγώ πήρα 3GS το γύρισα σε 1 μέρα, εγκρίθηκε η αντικατάσταση και απαίτησα κουτί. Εγώ συμβιβάστηκα με κινητό σε σακουλάκι το οποιο όμως εξέτασα ΜΕΣΑ στο κατάστημα, έκρινα ελατωματικό και τους το έδωσα να το βάλουν... ξέρετε που. Κρίθικε όντως και το 2ο ελατωματικό. Φυσικά μετά απαίτησα κουτί, ή τα λεφτά μου πίσω. Προτίμησαν να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να με χάσουν από πελάτη. Η συνέχεια είναι ξεκαρδιστική θα σας την πώ σε λίγο.

 

Θέλω πρώτα να τονίσω ότι καλό είναι όποιος θέλει να διεκδικήσει κουτί να έχει υπόψην του ότι η Vodafone επίσημα δεν δικαιολογεί DOA (κούτα πίσω) για τα iphones, ενώ ο Γερμανός δικαιολογεί 3 μέρες. Φυσικά αυτό είναι παράνομο, γιατί για κάποιο χρονικό διάστημα για ΟΛΑ τα προϊόντα ισχύει DOA Και ο νόμος 2251/1994 ορίζει ξεκάθαρα μεταξύ άλλων σε μια παράγραφό του ότι οποιαδήποτε συμφωνία και αν έχει γίνει από εταιρίες δεν αναιρεί τα δικαιώματα του καταναλωτή. Άστους να συμφωνούν ότι θέλουν δηλαδή. Όποιος λοιπόν στείλει πίσω συσκευή, εγγριθεί αντικατάσταση και θέλει κουτί, να μάθει πρώτα πόσο χρόνο δίνει DOA ο νόμος (νομίζω ή 7 ή 14 μέρες πρέπει να είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος). Δεν γίνεται 10 μήνες μετά να ζητάς κουτί και είναι λογικό.

 

Πίσω σε μένα τώρα. Πήρα τα λεφτά στο χέρι, διέκοψα το συμβόλαιο και όπως τα πήρα πήγα σε άλλο κατάστημα Vodafone και τα ξαναέσταξα και έκανα νέα σύνδεση και τελικά πήρα αυτό για το οποίο πάλεψα τόσο: ΚΟΥΤΙ. Το κουτί παιδιά ήρθε σήμερα. Πάω τους λέω "δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά τόσα έχω περάσει, το κουτί θα το ανοίξω εδώ μέσα" και μιλούσα ευγενικά γιατί ήταν όλοι τους εξυπηρετικότατοι. Το ανοίγω λοιπόν, ενθουσιάζομαι... ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΕΝΟ PIXEL. Όχι Χριστέ μου λέω, δεν είναι δυνατόν... οχι και 3η συσκευή... τι κατάρα είναι αυτή.. Μα εβδομάδα παραγωγής 38 και ακόμα προβλήματα? Χλώμιασα, ζήτησα τον υπεύθυνο, ο οποιος ήξερε πόσα είχα περάσει στο άλλο κατάστημα για αυτό και παρέκαμψε την λίστα αναμονής και μου έδωσε πρώτο πρώτο συσκευή, και του λέω πάρε δες. Μου λέει το βλέπω, πρέπει όμως να πάει στο Service. Του λέω αποκλείεται, δεν το ξαναπερνάω όλο αυτό. Ο νόμος λέει μου δίνετε άλλο τώρα, για αυτό το άνοιξα εδώ μέσα. Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά service δεν πάει, κουτί θέλω.

 

Δεν ξέρω εαν ήταν επειδή έτυχε να είναι ένας επιθεωρητής μέσα στο γραφείο ή επειδή είναι όντως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εξυπηρετικοί εκεί μέσα, αλλά μου λέει κάτσε και θα δω τι μπορώ να κάνω. Περίμενα λίγο (λίγο πολύ αλλά δεν έχει σημασία) και έρχεται και μου λέει "κατ' εξαίρεση θα σου αλλάξω το κουτί επιτόπου εδώ. υπό έναν όρο. αν 1 στο 1.000.000 έχει και αυτή πρόβλημα, τότε θα πάει service δεν μπορώ να σου αλλάξω 2 συσκευές" . Του λέω δεν έχω επιλογή, οπότε εντάξει. Μου φέρνει άλλο, και ΔΩΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ήταν Τ Ε Λ Ε Ι Ο φτού μην το ματιάξω ούτε μέρα δεν το έχω ακόμα (στην μέρα πάνω βρήκα τα Pixels στο πρώτο 3GS)

Θέλω λοιπόν να πώ ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο κατάστημα Vodafone στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (εντός Carefour) για την εξυπηρετικότητά τους και για τον επαγγελματισμό τους! Επιτέλους μετά από 35 μέρες το μαρτύριό μου δείχνει να έλαβε αίσιο τέλος!!!

 

Υ.Γ. Όσοι θυμάστε, μιλούσα με έναν υπεύθυνο apple από Ιρλανδία. Σιγή ιχθύος η apple...

Link to comment
Share on other sites

Γκούχου γκούχου, εγώ είμαι αυτός για τον οποίο μιλάτε. Εγώ πήρα 3GS το γύρισα σε 1 μέρα, εγκρίθηκε η αντικατάσταση και απαίτησα κουτί. Εγώ συμβιβάστηκα με κινητό σε σακουλάκι το οποιο όμως εξέτασα ΜΕΣΑ στο κατάστημα, έκρινα ελατωματικό και τους το έδωσα να το βάλουν... ξέρετε που. Κρίθικε όντως και το 2ο ελατωματικό. Φυσικά μετά απαίτησα κουτί, ή τα λεφτά μου πίσω. Προτίμησαν να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να με χάσουν από πελάτη. Η συνέχεια είναι ξεκαρδιστική θα σας την πώ σε λίγο.

 

Θέλω πρώτα να τονίσω ότι καλό είναι όποιος θέλει να διεκδικήσει κουτί να έχει υπόψην του ότι η Vodafone επίσημα δεν δικαιολογεί DOA (κούτα πίσω) για τα iphones, ενώ ο Γερμανός δικαιολογεί 3 μέρες. Φυσικά αυτό είναι παράνομο, γιατί για κάποιο χρονικό διάστημα για ΟΛΑ τα προϊόντα ισχύει DOA Και ο νόμος 2251/1994 ορίζει ξεκάθαρα μεταξύ άλλων σε μια παράγραφό του ότι οποιαδήποτε συμφωνία και αν έχει γίνει από εταιρίες δεν αναιρεί τα δικαιώματα του καταναλωτή. Άστους να συμφωνούν ότι θέλουν δηλαδή. Όποιος λοιπόν στείλει πίσω συσκευή, εγγριθεί αντικατάσταση και θέλει κουτί, να μάθει πρώτα πόσο χρόνο δίνει DOA ο νόμος (νομίζω ή 7 ή 14 μέρες πρέπει να είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος). Δεν γίνεται 10 μήνες μετά να ζητάς κουτί και είναι λογικό.

 

Πίσω σε μένα τώρα. Πήρα τα λεφτά στο χέρι, διέκοψα το συμβόλαιο και όπως τα πήρα πήγα σε άλλο κατάστημα Vodafone και τα ξαναέσταξα και έκανα νέα σύνδεση και τελικά πήρα αυτό για το οποίο πάλεψα τόσο: ΚΟΥΤΙ. Το κουτί παιδιά ήρθε σήμερα. Πάω τους λέω "δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά τόσα έχω περάσει, το κουτί θα το ανοίξω εδώ μέσα" και μιλούσα ευγενικά γιατί ήταν όλοι τους εξυπηρετικότατοι. Το ανοίγω λοιπόν, ενθουσιάζομαι... ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΕΝΟ PIXEL. Όχι Χριστέ μου λέω, δεν είναι δυνατόν... οχι και 3η συσκευή... τι κατάρα είναι αυτή.. Μα εβδομάδα παραγωγής 38 και ακόμα προβλήματα? Χλώμιασα, ζήτησα τον υπεύθυνο, ο οποιος ήξερε πόσα είχα περάσει στο άλλο κατάστημα για αυτό και παρέκαμψε την λίστα αναμονής και μου έδωσε πρώτο πρώτο συσκευή, και του λέω πάρε δες. Μου λέει το βλέπω, πρέπει όμως να πάει στο Service. Του λέω αποκλείεται, δεν το ξαναπερνάω όλο αυτό. Ο νόμος λέει μου δίνετε άλλο τώρα, για αυτό το άνοιξα εδώ μέσα. Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά service δεν πάει, κουτί θέλω.

 

Δεν ξέρω εαν ήταν επειδή έτυχε να είναι ένας επιθεωρητής μέσα στο γραφείο ή επειδή είναι όντως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εξυπηρετικοί εκεί μέσα, αλλά μου λέει κάτσε και θα δω τι μπορώ να κάνω. Περίμενα λίγο (λίγο πολύ αλλά δεν έχει σημασία) και έρχεται και μου λέει "κατ' εξαίρεση θα σου αλλάξω το κουτί επιτόπου εδώ. υπό έναν όρο. αν 1 στο 1.000.000 έχει και αυτή πρόβλημα, τότε θα πάει service δεν μπορώ να σου αλλάξω 2 συσκευές" . Του λέω δεν έχω επιλογή, οπότε εντάξει. Μου φέρνει άλλο, και ΔΩΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ήταν Τ Ε Λ Ε Ι Ο φτού μην το ματιάξω ούτε μέρα δεν το έχω ακόμα (στην μέρα πάνω βρήκα τα Pixels στο πρώτο 3GS)

Θέλω λοιπόν να πώ ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο κατάστημα Vodafone στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (εντός Carefour) για την εξυπηρετικότητά τους και για τον επαγγελματισμό τους! Επιτέλους μετά από 35 μέρες το μαρτύριό μου δείχνει να έλαβε αίσιο τέλος!!!

 

Υ.Γ. Όσοι θυμάστε, μιλούσα με έναν υπεύθυνο apple από Ιρλανδία. Σιγή ιχθύος η apple...

 

Καλημέρα :)

 

Βρε συ σαν κινηματογραφική ταινία μοιάζει η ταλαιπωρία σου :p

 

Τέλος καλό όλα καλά βέβαια :happy: (τράβηξες περισσότερα από εμένα)

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα τα χειρότερα.. Μίλαγα στο τηλέφωνο και με το που το κλείνω πατάω το home.

 

Με το που το πατάω κάνει ενα "τσαφ" υπόκοφο και βλέπω την οθόνη να ραγίζει σε 3 σημεία.

 

Σα να έκανε 3 λιμνούλες. Το πλήκτρο home δε δουλεύει πια παρά μόνο το touch. Είναι απίστευτο.

 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει. Το πήγα στο Γερμανό και το έστειλε, αλλά το παιδί μου είπε οτι θα το βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Και ότι δεν κάνουν αντικατάσταση αλλά το ανοίγουν και αλλάζουν είτε τη μητρική είτε την οθόνη.

 

Είναι πράγματι έτσι ρε παιδιά; Πραγματικά θέλω να το ανοίξουν και να δουν το βραχυκύκλωμα ή οτι άλλο έγινε. !

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? Δε θα βρω ποτέ το δίκιο μου.. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ :cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα τα χειρότερα.. Μίλαγα στο τηλέφωνο και με το που το κλείνω πατάω το home.

 

Με το που το πατάω κάνει ενα "τσαφ" υπόκοφο και βλέπω την οθόνη να ραγίζει σε 3 σημεία.

 

Σα να έκανε 3 λιμνούλες. Το πλήκτρο home δε δουλεύει πια παρά μόνο το touch. Είναι απίστευτο.

 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει. Το πήγα στο Γερμανό και το έστειλε, αλλά το παιδί μου είπε οτι θα το βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Και ότι δεν κάνουν αντικατάσταση αλλά το ανοίγουν και αλλάζουν είτε τη μητρική είτε την οθόνη.

 

Είναι πράγματι έτσι ρε παιδιά; Πραγματικά θέλω να το ανοίξουν και να δουν το βραχυκύκλωμα ή οτι άλλο έγινε. !

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ?? Δε θα βρω ποτέ το δίκιο μου.. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ :cry::cry:

Το εχουν παθει κι αλλοι χρηστες αυτο και σε αλλες χωρες.

Μαλιστα, το συγκεκριμενο περιστατικο το ειχε περιγραψει σε σχετικο αρθρο της και η εφημεριδα ΤΑ ΝΕΑ (κανε κλικ εδω για να δεις το σχετικο αρθρο).

Οταν εγω, προς ενημερωση ολων στο forum, πριν καιρο το ειχα κανει post σε καποιo αλλο thread

Δε μ αρεσει να αναπαραγω δυσαρεστες ειδησεις και σε καμια περιπτωση δε θεωρω οτι ολα τα iPhone, παρουσιαζουν ΟΛΑ τα "προβληματα" - "ελαττωματα", που κατα καιρους εχουν παρουσιαστει η παρουσιαζονται στους χρηστες τους.

Εχοντας αυτο υπ οψη, διαβαστε τη σελιδα 51 στο τευχος 28/8/09 της εφημεριδας ΤΑ ΝΕΑ ...

"καποιοι" ειχαν σπευσει να μιλησουν για ανυποστατα περιστατικα καποιων φαντασιοπληκτων χρηστων η/και για συνωμοσια των μεσων ενημερωσης που απλα κυνηγανε αρνητικες ειδησεις χωρις να διασταβρωνουν την εγκυροτητα τους η ακομη χειροτερα πως επινοουν περιστατικα που δεν συνεβησαν ποτε και τα παρουσιαζουν σαν πραγματικες ειδησεις ...

Φανταζομαι barcode, πως "αυτοι" και την δικη σου δυσαρεστη εμπειρια, την κατατασουν σε μια απο τις ανωτερω κατηγοριες.

 

 

 

Εγω παντως σε πιστευω (πως ολα συνεβησαν ακριβως οπως τα περιεγραψες) και σου προτεινω:

1. Να τους δειξεις (στο service του Γερμανου) το σχετικο αρθρο απο την εφημεριδα ΤΑ ΝΕΑ που παρεθεσα παραπανω, και αποδεικνυει οτι εχει συμβει ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ και αποτελει "known issue" για την Apple = γνωστο προβλημα = η Apple ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ !!!

2. ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ να επικοινωνησεις (ειτε μεσω e-mail ειτε ακομη καλυτερα τηλεφωνικα) με την Apple στην Ιρλανδια και να τους καταγγειλεις το περιστατικο, τονιζοντας οτι γνωριζεις οτι δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα και οτι ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ οτι σε ΙΔΙΑ περιπτωση εχουν αντικαταστησει την ελαττωματικη συσκευη με καινουρια !!!

Ζητησε τους να παρεμβουν για να εξυπηρετηθεις ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ.

 

Σε καμια περιπτωση μην το αφησεις "να περασει ετσι" το θεμα και μην μασας με τις λ@λ@κιες που θα σου πουν απο το service του Γερμανου !!!

Εχε υποψη σου οτι ισως δικαιουσε μεχρι και χρηματικη αποζημιωση για την συγκεκριμενη βλαβη, ακριβως επειδη προκειται για κατι αρκετα επικινδυνο που υπο προυποθεσεις θα μπορουσε ακομη και να σε τραυματησει !!!

Κατι τετοια, μερικοι επιτηδειοι, τα κυνηγανε κιολας για να στριμωξουν τις εταιριες ...

Δε σου προτεινω σε καμια περιπτωση κατι τετοιο, απλα στο επισημαινω για να καταλαβεις οτι δεν πρεπει να απογοητευτεις αλλα να το κυνηγησεις.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρουμε το τηλ. της Ιρλανδίας; Και γιατί Ιρλανδία; Είναι υπεύθυνη για τα ευρωπαϊκά apple ? Θα πιέσω όσο μπορώ και ας βγω και τρελός στο τέλος.!
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρουμε το τηλ. της Ιρλανδίας; Και γιατί Ιρλανδία; Είναι υπεύθυνη για τα ευρωπαϊκά apple ? Θα πιέσω όσο μπορώ και ας βγω και τρελός στο τέλος.!

http://www.apple.com/support/contact/phone_contacts.html

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρουμε το τηλ. της Ιρλανδίας; Και γιατί Ιρλανδία; Είναι υπεύθυνη για τα ευρωπαϊκά apple ? Θα πιέσω όσο μπορώ και ας βγω και τρελός στο τέλος.!

 

Εστειλα εγω email εκει και μου απαντησαν να απευθυνθω στην Rainbow...Τοσα ξερουν !!!

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Το παίρνω αλλά μου λέει οτι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή 003531850946191.. Κάνω κάτι λάθος;

Έτσι θα το καλούσα κι εγώ. Δε δοκιμάζεις και με + αντί για τα 00 στην αρχή αν και δεν θα έχει διαφορά φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Just for the record. E-mail με την ιστορία έστειλα σε αυτό contactus.ie@euro.apple.com

 

Δεν ξέρω αν θα πάρω απάντηση αν και δεν ελπίζω. Το θέμα είναι να καταλάβουν τι έγινε στο Γερμανό πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω.

 

http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSArticleId=306&id=306

Για το παραπάνω γνωρίζει κανείς τίποτα; Όταν πήγα το κινητό δε μου είπαν τίποτα...

 

Αν το βγάλουν εκτός εγγύησης τι επιλογές έχω. Αν και δε θέλω να το σκέφτομαι γιατί πραγματικά θα τσαντιστώ πολύ και δε νομίζω να το δεχτώ.!

Link to comment
Share on other sites

Just for the record. E-mail με την ιστορία έστειλα σε αυτό contactus.ie@euro.apple.com

 

Δεν ξέρω αν θα πάρω απάντηση αν και δεν ελπίζω. Το θέμα είναι να καταλάβουν τι έγινε στο Γερμανό πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω.

 

http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSArticleId=306&id=306

Για το παραπάνω γνωρίζει κανείς τίποτα; Όταν πήγα το κινητό δε μου είπαν τίποτα...

 

Αν το βγάλουν εκτός εγγύησης τι επιλογές έχω. Αν και δε θέλω να το σκέφτομαι γιατί πραγματικά θα τσαντιστώ πολύ και δε νομίζω να το δεχτώ.!

ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, δικηγόρος. Αυτές είναι οι επιλογές σου πέρα από την ίδια την εταιρία και το service.

Link to comment
Share on other sites

Αν το βγάλουν εκτός εγγύησης τι επιλογές έχω. Αν και δε θέλω να το σκέφτομαι γιατί πραγματικά θα τσαντιστώ πολύ και δε νομίζω να το δεχτώ.!

Ειναι σχεδον βεβαιο οτι στο Γερμανο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης, δεν προκειται αυτοι να κατσουν να ψαξουν και να επιβεβαιωσουν οτι αυτο που σου συνεβει ειναι γνωστο προβλημα.

Εσυ φυσικα και δεν προκειται να το δεχθεις αυτο !

Πρεπει να επιμηνεις ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΣ Apple ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ (στην Ιρνανδια ειναι το support για την Ευρωπαικη αγορα), μην περιμενεις να λυσεις το προβλημα σου μεσω e-mail.

Επισης συμβουλεψου και καποιον δικηγορο, να εχεις και ενα εξωδικο ετοιμο, και για την Apple και για το service του Γερμανου.

Μπορει να σου φαινεται υπερβολικο σε αυτο το σταδιο, αλλα δυστυχως μονον αν πιεσεις θα ασχοληθει καποιος πραγματικα υπευθυνος μαζι σου.

Οτι κι αν σου πουν, πχ οτι το εριξες εσυ κατω και εσπασε, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ οτι πολυ ευκολα μπορει να αποδειχθει το αντιθετο (αν οντως ειναι ετσι) ...

Γενικα θελει κυνηγι και υπομονη η περιπτωση, αν θελεις βεβαια να βρεις το δικιο σου ...

 

ΙΝΚΑ, Γενικη Γραμματεια Προστασιας Καταναλωτη κτλ δυστυχως δεν μπορουν και ουτε προκειται να κανουν πολλα πραγματα, το εχουν δοκιμασει κι αλλοι "τυχεροι" εδω μεσα και δεν ειδαν φως, το μονο που κανουν ειναι να διαβιβασουν την καταγγελια που θα στειλεις εσυ σε αυτους στον Γερμανο και να περιμενουν απαντηση την οποια οταν θα την παρουν θα στην στειλουν κι εσενα, μεχρι εκει ομως.

Link to comment
Share on other sites

Ααααααα, καλο θα ηταν να στειλεις ενα ακομη e-mail στην Apple, στο οποιο θα μετραφραζεις οσα λεει το αρθρο απο ΤΑ ΝΕΑ, φυσικα και το original αρχειο απο ΤΑ ΝΕΑ που σου παρεθεσα.

Προσπαθησε να τους δειξεις οτι ΞΕΡΕΙΣ οτι δεν εισαι ο μονος ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ !

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς στην Ιρλανδία έχει κλείσει η υπηρεσία για ευρωπαϊκή εξυπηρέτηση .

Όλα τα τηλέφωνα δείχνουν οτι δεν υπάρχουν και μόνο ένα απαντα με μαγνητοφωνημένο μήνυμα "This service is no longer available" Ή κάτι τέτοιο.!

 

Σε ποιό mail να στείλω για να απαντήσουν; Σε αυτό που έδωσα σε προηγούμενο post;

Link to comment
Share on other sites

Σε καποιο αλλο thread καποιος αλλος χρηστης περιεγραφε ΑΚΡΙΒΩΣ την διαδικασια που πρεπει να κανεις για να τους βγαλεις στο τηλεφωνο καθως και τα βηματα που ειχε ακολουθησει μεχρι να λυσει το προβλημα του.

Μπορεις να χρησιμοποιησεις το post του (αφου το βρεις βεβαια) σαν υποδειγμα για το τι πρεπει να κανεις.

Αν βοηθαει καθολου για να το βρεις, νομιζω οτι ο χρηστης ηταν γενους ΘΗΛΥΚΟΥ (δεν ειμαι σιγουρος), επισης νομιζω οτι το post ηταν σε ενα απο αυτα τα 2 thread

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=250119&page=17

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=245639&page=130

η σε αυτο που γραφουμε τωρα.

Αν καποιος αλλος θυμαται ας βοηθησει.

Μπορεις να μπεις και στα αλλα thread και να ρωτησεις για το συγκεκριμενο post, ισως οποιος το εγραψε η καποιος που το θυμαται να το δει και να σε καθοδηγησει σε αυτο.

 

Νομιζω παντως πως το post ελεγε οτι καλεις στην υποστηριξη για ΟΛΑ τα προιοντα της Apple και οταν ερθει η στιγμη να επιλεξεις ΔΕΝ πατας το πληκτρο που σε οδηγει στο iPhone γιατι εκει βγαινει ενα ηχογραφημενο μηνυμα που λεει οτι "για την υποστηριξη των iPhone απευθυνθειτε στον τοπικο ειασαγωγεα που προσφερει την υποστηριξη" η κατι τετοιο ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι αυτή που λέτε ;)

Διαβάστε την περιπέτειά μου στο http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2897036#post2897036

 

ΔΕΝ πρέπει να εγκαταλείψετε την προσπάθεια! Αυτό γράφω σε όλους! Στο τέλος μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο διευθυντής του καταστήματος της Vodafone και μου ζήτησε να πάω στο κατάστημα να παραλάβω το νέο μου iPhone :D

 

Καλή επιτυχία σε όλους που ταλαιπωρούνται με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ service που προσφέρει η Apple στην Ελλάδα. Αυτά τους είπα και στο τηλέφωνο: "Απαιτώ τις ίδιες υπηρεσίες που προσφέρει η Apple σε όλους τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες!"

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Α μπραβο, γεια σου Αννη,

καλα θυμομουνα οτι ησουν κοπελα, εκανα λαθος ομως ως προς το thread και απ' οτι βλεπω και για την Ιρλανδια που ελεγα, γιατι απ' οτι βλεπω τωρα καλεσες σε Ελληνικο νουμερο( ;; ) και συγκεκριμενα στο 00800 44145417, ειναι οντως Ελληνικο νουμερο ;

Γιατι θυμαμαι οτι ειχες μιλησει με καποιον Αγγλοφωνο; Κανω λαθος;

Τελος παντων,

οποτε barcode διαβασε το post της aangel κανε οτι εκανε και ο Θεος βοηθος, και μην ξεχνας ΘΕΛΕΙ ΚΗΝΥΓΙ ...

Link to comment
Share on other sites

Α μπραβο, γεια σου Αννη,

καλα θυμομουνα οτι ησουν κοπελα, εκανα λαθος ομως ως προς το thread και απ' οτι βλεπω και για την Ιρλανδια που ελεγα, γιατι απ' οτι βλεπω τωρα καλεσες σε Ελληνικο νουμερο( ;; ) και συγκεκριμενα στο 00800 44145417, ειναι οντως Ελληνικο νουμερο ;

Γιατι θυμαμαι οτι ειχες μιλησει με καποιον Αγγλοφωνο; Κανω λαθος;

Τελος παντων,

οποτε barcode διαβασε το post της aangel κανε οτι εκανε και ο Θεος βοηθος, και μην ξεχνας ΘΕΛΕΙ ΚΗΝΥΓΙ ...

 

Δεν κάνεις λάθος, μίλησα στην αρχή αγγλικά γιατί όταν από το ελληνικό μενού ζητούσα support για iPhone μου έβγαινε το μαγνητοφωνημένο κείμενο ότι για υποστήριξη iPhone απευθυνθείτε στον πάροχό σας κλπ κλπ... Έτσι το γύρισα στο αγγλικό μπας και βγάλω άκρη. Αλλά ο ίδιος ο νεαρός που μου μιλούσε αγγλικά στην αρχή, με ρώτησε κάποια στιγμή εάν προτιμώ να μιλάμε ελληνικά κι έτσι συνεχίσαμε :p

 

Την δεύτερη φορά όμως που τηλεφώνησα στο support της Apple, επέλεξα απευθείας το ελληνικό μενού και τα υπόλοιπα είναι γραμμένα στο link που έστειλα πριν.

 

Έχεις δίκιο πάντως, ο αριθμός του support πρέπει να είναι ελληνικός, αλλά έχω την εντύπωση ότι γίνεται εκτροπή κάπου στις ΗΠΑ. Τώρα τι να πώ; μπορεί να είναι και η εντύπωσή μου ή να μου το είχε αναφέρει ο τεχνικός που μίλησα μαζί του.

 

Πάντως, παρόλο που είναι πολύ ευγενικοί στην Apple, στην αρχή πάνε να σε πασάρουνε στην Vodafone/Cosmote. Εγώ επέμεινα (ευγενικά φυσικά :D) με την λογική ότι δεν γίνεται να μην παρέχει η μαμά εταιρεία διασφάλιση ποιότητας ΚΑΙ του after sales support για τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο :mad: Προτιμότερο, τους είπα, να μην φέρνατε το iPhone στην ελλάδα εάν δεν μπορείτε να το υποστηρίξετε σωστά :X

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα τους τα ειπες ... τελικα πραγματι ειστε πιο καταφερτζουδες εσεις οι γυναικες :rolleyes: το φερες απο δω το φερες απο κει και τελικα παροτι ΔΗΘΕΝ δεν ηταν καν "υποχρεωμενος" να σε ακουσει (λογω Μπανανιας & Vodafone/Cosmote ) οχι μονο σε ακουσε, ΠΑΡΕΝΕΒΗΝ κιολας για να στο αντικαταστησουν.

Εγω στη θεση σου οταν θα αρχιζε να με πεταει σε Vodafone/Cosmote ισως να εχανα την ψυχραιμια μου, να αρχιζα τα μπινελικια και τελικα δεν θα γινοταν τιποτα ...

 

Κατι "ασχετο" τωρα, το καινουριο που σου εδωσαν απο τη Vodafone ηταν κανονικα μεσα σε σφραγισμενο κουτι ;

Και κατι τελευταιο, αυτο που σου εδωσαν ειναι 100% οπως θα επρεπε να ειναι ;

Κανενα ελαττωμα ;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς (ή ευτυχώς!) με μπινελίκια δεν καταφέρνεις και πολλά πράγματα, τουλάχιστουν με τους ξένους :shifty: Αυτοί θέλουν να τους κολλήσεις στον τοίχο με επιχειρήματα :rolleyes::p

Όχι, δεν ήταν σε σφραγισμένο κουτί, αλλά το κινητό είναι καινούργιο, μέσα σε σελλοφάν και μεμβράνη στην οθόνη, νέο IMEI και νέο serial number και εγγύηση που άρχισε να τρέχει από την ημέρα που μου παρέδωσαν το καινούργιο :);)

 

Είχα διαβάσει και αντίστοιχα threads στο forum της Apple και όλοι έλεγαν το ίδιο (αμερικάνοι και ευρωπαίοι): όταν σου αντικαθιστούν το κινητό σου δίνουν καινούργιο κινητό όχι όμως σε σφραγισμένο κουτί.

Το νέο κινητούλι είναι μια χαρά! :)

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αγόρασα την δευτέρα 12/10 ενα iphone 3GS από την vodafone. Έχει όμως το εξής πρόβλημα χάνει συνέχεια το σήμα του και κυρίως μόλις το ξεκλειδώνεις αλλά και στην συνέχεια.

Πήγα λοιπόν σήμερα 14/10 στην vodafone τους είπα το πρόβλημα και ζήτησα αντικατάσταση. Και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο service και δεν γίνεται αντικατάσταση τώρα. Δηλαδή θα κάτσουν να σκαλίσουν ολοκαίνουριο κινητό κ θα μείνω εγώ χωρίς κινητό ένα μήνα??

Δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το αλλάξουν αφού το πήγα μέσα σε 3 μέρες από την στιγμή που το πήρα? DOA δεν ισχύει σε αυτούς? Ακόμα δεν το άφησα για να δώ τι θα κάνω.

Πείτε μου σας παρακαλώ τι να ζητήσω?

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και ισχύει το DOA και θα πρέπει να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση αλλιώς όπως έκαναν και αρκετοί φίλοι επιστροφή και ζητάς τα χρήματά σου πίσω στο ακέραιο κάτι που είναι νόμιμο δικαίωμά σου ακόμα και αν το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά.

Και μην διανοηθείς να τους δώσεις το τηλέφωνο για service. Το πιθανότερο είναι πως μετά ένα μήνα (και αν), θα πάρεις το ίδιο τηλέφωνο απλά γεμάτο γρατζουνιές χωρίς καμμιά επιδιόρθωση, ή στην καλύτερη περίπτωση κάποιο refurbished.

 

Ρε τους απατεώνες δεν δέχονται αντικατάσταση μετά δύο ημέρες. Και αν σου κάνουν νερά φίλε antstyl, τρέχα στο δικηγόρο σου για εξώδικο και τα περαιτέρω. Να δεις μετά αν στο αντικαθιστούν ή όχι.

Δεν είμαι fan ή hater. Πληρώνω, χρησιμοποιώ, κρίνω και επικρίνω!
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...