Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

285 άλογα για το Leon Copa

 

Μια νέα έκδοση του Seat Leon με την ονομασία «Copa» παρουσίασε η Seat. Πρόκειται για μια έκδοση σε αρκετά περιορισμένη παραγωγή

(55 μόλις μονάδες), που απευθύνεται στους οπαδούς των «γρήγορων» εκδόσεων του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας.

 

 

Το Leon Copa διαθέτει προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αλλά και μαύρες αγωνιστικές ρίγες, που διατρέχουν κατά μήκος του αμαξώματος.

Ακόμα διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα και μαρσπιέ περιμετρικά του αμαξώματος.

 

 

Το μοντέλο εφοδιάζεται με το γνωστό 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 285 άλογα και 360 Nm ροπής.

Για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,9 δευτερόλεπτα αποτελώντας την ταχύτερη έως τώρα έκδοση του Leon.

 

 

Σύμφωνα με την εταιρία, η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης θα κυμανθεί στην Ισπανία περίπου στα 38.000 ευρώ (πολλά είναι για seat :down:).

 

 

πηγή: AutoΤρίτη

http://img257.imageshack.us/img257/7176/leoncopabe3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα Μελλοντικά Hyundai

 

H Hyundai σκοπεύει να συνεχίσει να εκπλήσσει ευχάριστα και στο μέλλον με μια σειρά από εντυπωσιακά πρωτότυπα αλλά και νέα μοντέλα παραγωγής.

Τα νέα προϊόντα της εταιρείας αναμένονται να διατηρήσουν την πολύ καλή σχέση τιμής/αξίας, ενώ παράλληλα ν’ανταποκρίνονται στα ευρωπαϊκά πρότυπα.

 

 

Hyundai Genesis Coupe

 

http://img257.imageshack.us/img257/5224/melhyula0.th.jpg - http://img257.imageshack.us/img257/2430/melhyu3tr6.th.jpg

 

Καινοτομώντας για μία ακόμη φορά, η Hyundai ενθουσίασε τους επισκέπτες της έκθεσης της Νέας Υόρκης με το νέο Genesis Coupe. Πρόκειται για το πρώτο

πισωκίνητο μοντέλο της κορεατικής φίρμας, το οποίο -αν μην τι άλλο- είναι πραγματικά ξεχωριστό σχεδιαστικά. Με ιδιαίτερα ελκυστικό στιλ, τόσο στο

εμπρόσθιο όσο και στο πίσω του άκρο, το αμάξωμα του Genesis Coupe συνδυάζει με επιτυχία καμπύλες, αλλά και καθαρές αεροδυναμικές γραμμές. Ως γνήσιο

κουπέ με περισσότερο νεανικό χαρακτήρα, στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 2+2 επιβάτες, ενώ εντύπωση προκαλούν οι πληροφορίες, ότι στο σύντομο

μέλλον θ’ αποκτήσει και targa εκδόσεις, με κομμάτι της γυάλινης οροφής να αφαιρείται.

 

Στον τομέα των μηχανικών συνόλων, το Genesis Coupe εφοδιάζεται μ’ ένα νέο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 223 ίππων (ίσως υπάρξει και έκδοση με

212 ps), αλλά και με ένα V8 μοτέρ 3,6 λίτρων, με 310 ίππους. Ανάλογα την έκδοση, οι κινητήρες αυτοί συνεργάζονται με νέο 6άρι αυτόματο σειριακό κιβώτιο.

Σε κάθε περίπτωση, το νέο αυτό μοντέλο της Hyundai διαφέρει αρκετά –είναι μεγαλύτερο τόσο σε διαστάσεις, όσο και σε κινητήρες- από το μικρομεσαίο Coupe,

που μέχρι πριν λίγο καιρό διετίθετο και στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι, πρακτικά, δεν πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Coupe, αφού απευθύνεται

περισσότερο σε αγορές όπως η αμερικάνικη.

 

 

Hyundai Matrix

 

http://img257.imageshack.us/img257/8770/melhyu5wd0.th.jpg

 

Επιθυμώντας να τονώσει εκ νέου το εμπορικό προφίλ του Matrix, η Hyundai παρουσίασε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης μία ανανεωμένη εκδοχή του.

Το πολυχρηστικό μοντέλο διαθέτει πλέον ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα εμπρός φωτιστικά σώματα, καθώς και διαφορετική μάσκα. Νέας σχεδίασης

είναι και οι προβολείς ομίχλης τόσο στο εμπρόσθιο, όσο και στο πίσω άκρο του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στις

διαφορετικές επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών, με περισσότερο φρέσκους χρωματισμούς. Αναλλοίωτες διατηρούνται οι πολυχρηστικές λύσεις που

προσφέρει η καμπίνα του Matrix, με τη γνώριμη ευελιξία διαμόρφωσης του χώρου αποσκευών, ανάλογα με τη θέση της δεύτερης σειράς καθισμάτων, αλλά

και τους αρκετούς χώρους, που είναι διαθέσιμοι για μεταφορά μικροαντικειμένων. Επίσης, δεν παρατηρούνται αλλαγές στα μηχανικά σύνολα. Έτσι, και

το ανανεωμένο Matrix θα συνεχίσει την πορεία του με τους δύο βενζινοκινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων, ισχύος 103 και 123 ίππων αντίστοιχα. Το

λανσάρισμα του ανανεωμένου Hyundai Matrix στην Ελλάδα προσδιορίζεται χρονικά μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2008.

 

 

Hyundai QarmaQ

 

http://img257.imageshack.us/img257/7735/melhyu6ej6.th.jpg

 

Αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες παρουσίες της περσινής έκθεσης της Γενεύης για λογαριασμό της Hyundai. Το πρωτότυπο QarmaQ είναι ένα νέο

crossover με έντονα αθλητικό look και ελκυστική σχεδίαση, με βασικότερο στοιχείο το κουπέ τελείωμα του πίσω άκρου. Αυτό, όμως, που το κάνει πραγματικά

ενδιαφέρον για εμάς είναι ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, αποτελεί τον προπομπό της επόμενης γενιάς του Hyundai Tucson. Εφ’ όσον διατηρήσει κάποια από τα

σχεδιαστικά του στοιχεία όταν περάσει στην παραγωγή, σίγουρα το επόμενο Tucson θα είναι πραγματικά ξεχωριστό. Κάτω από το καπό του QarmaQ βρίσκεται

ένα δίλιτρο σύνολο πετρελαίου, το οποίο, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, ενσωματώνει νέες τεχνολογίες, με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης

και των εκπομπών επικίνδυνων για το περιβάλλον ρύπων. Εν τω μεταξύ, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι αρκετά στοιχεία του αμαξώματος του πρωτότυπου

Hyundai αποτελούνται από ένα νέο εξελιγμένο είδος πλαστικού, προϊόν συνεργασίας της Hyundai με την εταιρεία GE Plastics. Μάλιστα, από αυτό το προηγμένο

τεχνολογικά πλαστικό αποτελείται σχεδόν ολόκληρο το εμπρόσθιο άκρο του QarmaQ, στοιχείο που, σύμφωνα με τη Hyundai, εξασφαλίζει πολύ μικρότερες

πιθανότητες τραυματισμού ενός πεζού σε περίπτωση τέτοιας σύγκρουσης.

 

 

Hyundai HED-5 “i-Mode”

 

http://img257.imageshack.us/img257/4850/melhyu7zn6.th.jpg

 

Το HED-5 I-Mode είναι πολλά παραπάνω από τον προπομπό ενός μελλοντικού crossover της Hyundai. Πρόκειται για ένα πραγματικά καινοτόμο μοντέλο σε

διάφορους τομείς. Αισθητικά εκφράζει τη σχεδιαστική ταυτότητα που φέρει και το QarmaQ και η οποία, εκτός απροόπτου, θα συνοδεύσει αρκετά από τα

μελλοντικά προϊόντα της φίρμας. Εν τω μεταξύ, περήφανη η Hyundai μπορεί να δηλώνει για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Bayer

MaterialScience AG, μέσα από την οποία προήλθε μεγάλο μέρος των υλικών που συνθέτουν το HED-5. Μάλιστα, ένα κομμάτι αυτής της συνεργασίας αφορά και

στην εξωτερική βαφή του οχήματος, η οποία αποτελείται από υδάτινα μικροστοιχεία αλλά και ειδική νανοτεχνολογία, προκειμένου να εξαφανίζονται αυτόματα

μικρογραντζουνιές από το αμάξωμα. Παροχή ασύρματου internet, ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές, οθόνες για προβολή ταινιών, εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας,

καθώς και υπολογιστές με ασύρματο δίκτυο και πρωτόκολλο επικοινωνίας με άλλα οχήματα είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που βρίσκει κανείς στο

εσωτερικό του HED-5. Τέλος, κάτω από το καπό του HED-5 βρίσκεται ένας νέος κινητήρας τούρμπο diesel 2,2 λίτρων με 212 ίππους,

ο οποίος θα περάσει στην παραγωγή του 2009.

 

 

Hyundai Veloster

 

http://img257.imageshack.us/img257/9343/melhyu2my1.th.jpg

 

Το είδαμε στη Σεούλ πέρυσι και ελπίζουμε η επόμενη φορά που θα το δούμε να είναι στους δρόμους. To πρωτότυπο Veloster με το κουπέ αμάξωμα αποτελεί

σπουδή για μελλοντικά σπορτίφ μοντέλα της φίρμας. Εφοδιάζεται με δίλιτρο τούρμπο κινητήρα, αγνώστων λοιπόν στοιχείων, και στην καμπίνα του, ως

πρωτότυπο, μπορεί να φιλοξενήσει 2+2 επιβάτες. Το αν θα παραχθεί τελικά, είναι ένα από τα μυστικά που μας κρατάει η Hyundai. Το σίγουρο είναι

ότι αρκετά στοιχεία από τη σχεδίασή του θα τα δούμε σε μελλοντικά μοντέλα. Άλλωστε είναι χαρακτηριστική η ομοιότητα που έχει σε διάφορα

σημεία με άλλα concepts, όπως το QarmaQ.

 

 

πηγή: AutoΤρίτη

Link to comment
Share on other sites

η Hyundai τελικα πηρε τα πανω της!!:p

αλλα και το leon απιστευτο εργαλιο!!αλλα εστω και 5 περισσοτερα αλογα απο το s3??!!ιεροσυλια...το s3 μετα ποσα πρεπει να εχει??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

 

Σύμφωνα με την εταιρία, η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης θα κυμανθεί στην Ισπανία περίπου στα 38.000 ευρώ (πολλά είναι για seat :down:).

 

 

 

 

Αλλά αν ήταν VW ή Audi, ε;;;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Αλλά αν ήταν VW ή Audi, ε;;;

 

υπαρχει καμμια ουσιαστικη διαφορα εκτος απ το οτι η Audi ειναι(και καλα) premium...?

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καμμια ουσιαστικη διαφορα εκτος απ το οτι η Audi ειναι(και καλα) premium...?

 

 

Αυτό ακριβώς εννοώ.

Μας φαίνονται πολλά τα 38.000Ε για Seat αλλά για Audi ή VW, που είναι τα ίδια με άλλο σήμα και καλύτερα πλαστικά, μας φαίνονται λογική τιμή.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς εννοώ.

Μας φαίνονται πολλά τα 38.000Ε για Seat αλλά για Audi ή VW, που είναι τα ίδια με άλλο σήμα και καλύτερα πλαστικά, μας φαίνονται λογική τιμή.

 

ετσι ειναι...

οτι πληρωνεις παιρνεις...;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι...

οτι πληρωνεις παιρνεις...;)

 

Αυτό ισχύει για Seat και Skoda.

Πιστεύεις ότι αξίζει τα 5.000Ε παραπάνω το Golf GTi Edition 30 από το Leon Cupra;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει για Seat και Skoda.

Πιστεύεις ότι αξίζει τα 5.000Ε παραπάνω το Golf GTi Edition 30 από το Leon Cupra;

 

μα ξερεις κατι...ειναι μια ιδεα για τον καθενα!

για καποιους ναι και για αλλους οχι!

το σιγουρο ομως ειναι οτι τελικα η ποιοτητα πληρωνεται και μαλιστα αδρα!!;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αντικειμενικά η διαφορά τιμής θα έπρεπε να είναι 1500-2000Ε το πολύ.

Από εκεί και πέρα ο καθένας ας αγοράσει ότι θέλει.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Η τιμες των εταιριων τις περισσοτερες φορες κοστολογουνται με βαση της πολιτικη και το ονομα που διατηρει η καθε εταιρια.Μπορει το gti και το cupra να ειναι ιδια,αλλα το ονομα της vw ειναι αρκετα χρονια πιο πανω!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Audi RS8: Με V10 580 ίππων

 

 

Οι υπεύθυνοι της Audi επιβεβαίωσαν και επίσημα την είδηση της εξέλιξης μιας κορυφαίας έκδοσης του R8, που θα φέρει το όνομα RS8 και η οποία θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2008 ή στις αρχές του 2009.

 

Το ταχύτερο Audi όλων των εποχών θα εφοδιάζεται με το θηριώδη V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων του RS6, ο οποίος αποδίδει με τη βοήθεια δυο υπερσυμπιεστών εξάτμισης, 580 ίππους και 66,3 kgm ροπής από τις 1.500 έως τις 6.500 rpm. Με μοτέρ αυτό το RS6 Avant των 2.025 κιλών χρειάζεται μόλις 4,6 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h –άρα, το πολύ ελαφρύτερο RS8 θα είναι, αναμενόμενα, ακόμα ταχύτερο...

 

Εκτός από το κατά 160 ίππους ισχυρότερο μοτέρ σε σχέση με το «απλό» R8 των 4,2 λίτρων και 420 ίππων, το RS8 θα διαθέτει και κάποιες στυλιστικές αλλαγές όπως οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί, οι διαφορετικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου και οι νέοι προφυλακτήρες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση μιας και στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι εντελως ασχετος.....απο ποτε ειναι ιδια audi Seat Volkswagen;;;εννοω απο ποτε ειναι ενα γκρουπ οι 3 εταιρειες;;;
Link to comment
Share on other sites

Η VW εχει τις εξης μαρκες: Audi, Bentley, Bugatti, Skoda, Lamborghini, Seat και φυσικα τα VW.

 

απο ποτε υπαρχει το γκρουπ της VW;;;;ξερεις;;;

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται η νεα Bugatti Veyron!

 

Η καινούργια Bugatti Veyron (ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου) θα παρουσιαστεί μέσα στο 2009. Η Veyron Targa θα έχει αφαιρούμενη οροφή η οποία θα πρέπει να μένει στο γκαράζ. Δεν υπάρχει τίποτα που να καλύπτει τα κεφάλια μας σε περίπτωση ξαφνικής βροχής αλλά θα υπάρχει η πρόβλεψη για μια λεπτή σίτα για τετοιες περιπτώσεις.

 

http://www.city-car.gr/news/563_1.jpg

http://www.city-car.gr/news/563_2.jpg

 

Έχουν γίνει βλετιώσεις για περισσότερη ασφάλεια πράγμα που ανεβάζει το βάρος της. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η τελική να φτάνει τα 350 χλμ/ώρα (η coupe έκδοση έχει τελική 402 χλμ/ώρα).

 

Όπως είπαμε θα κυκλοφορήσει το 2009 και φυσικά θα είναι για πολύ (πολύ μιλάμε) φουσκωμένα πορτοφόλια...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απο ποτε υπαρχει το γκρουπ της VW;;;;ξερεις;;;

 

Ιδρυθηκε το 1937 (wikipedia) αλλα το ποτε απεκτησε ολες αυτες τις εταιριες δεν το γνωριζω.

PS: H Porsche εχει το 30% του VW group και βλεπει στο να αποκτησει το 51...

Link to comment
Share on other sites

Η VW εχει τις εξης μαρκες: Audi, Bentley, Bugatti, Skoda, Lamborghini, Seat και φυσικα τα VW.

 

στις οποιες,Bentley και Bugatti εχει βαλει εδω και καιρο πωλητηριο..

Link to comment
Share on other sites

Ιδρυθηκε το 1937 (wikipedia) αλλα το ποτε απεκτησε ολες αυτες τις εταιριες δεν το γνωριζω.

PS: H Porsche εχει το 30% του VW group και βλεπει στο να αποκτησει το 51...

 

Νομίζω την εξαγόρασε ήδη.. Το διάβαζα πριν από λίγες ημέρες δεν θυμάμαι που, νομίζω στο auto24...

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Είναι καιρός να μπει και η BMW στον χώρο των supercars (βλ. SLR, R8)... Δεν το βλέπω, όμως, η M1 να προχωράει.

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

απο την εποχη της 8αρας και την κακη εμπορικη επιτυχια που ειχε το εχουν εγκαταλειψει το προτζεκτ...καλο ειναι να βγει..το συγκεκριμενο πρωτοτυπο παντως δε με τρελαινει...και μπροστα μου θυμιζει αλφα...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...