Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Koenigsegg CCXR Edition

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/01-4.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/02-4.jpg

 

Περισσότερα

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Όποιος πιστεύει πως ένα αυτοκίνητο σαν την Mercedes McLaren SLR Roadster δεν μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσει τις απόψεις του μετά την παρέμβαση της βελτιωτικής εταιρίας Brabus http://www.auto24.gr/html/ent/063/ent.26063.asp?tp=pu

Γιωργος

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 Pixels και 16,3 KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Koenigsegg CCXR Edition

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/01-4.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/02-4.jpg

 

Περισσότερα

 

818 kai 1018 aloga!!!:blink:

tifla na exei h bugati dhladh!:wacko:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ακομα και με 1018 αλογα δε νομιζω να φτασει τα 407 χμ της βευρον. Τα λεφτα που ξοδεψαν για να εχει την αεροδυναμικη που εχει δε νομιζω να τα εχει η koenigsegg.

 

Εντυπωσιακο ομως, ετσι κι αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και με 1018 αλογα δε νομιζω να φτασει τα 407 χμ της βευρον. Τα λεφτα που ξοδεψαν για να εχει την αεροδυναμικη που εχει δε νομιζω να τα εχει η koenigsegg.

 

Εντυπωσιακο ομως, ετσι κι αλλιως.

 

nai ontos entiposiako,kai akoma pio entiposiakh einai h timh 1,5 ekatomira eurw(sxedon osa kai h veyron!!!)

pantos den mas eipan kai thn telikh???:)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

pantos den mas eipan kai thn telikh???:)

 

αν δεις κατω απο τις φωτο εχει μια λεξη που σε βαζει σενα site!εκει αναφερει τελικη 417km/h!!!!:wacko::p

&5χρονια δωρεαν service&5 χρονια εγγυηση!ειπε κανεις τιποτα???

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Η αναγεννημένη βρετανική εταιρεία βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην εντυπωσιακή είσοδό της στην κατηγορία των ειδικών αυτοκινήτων. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Ace, που σίγουρα θα ενθουσιάσουν πολλούς.

 

Το μοντέλο που απεικονίζεται βασίζεται στο smart roadster, αλλά το πιο ξεχωριστό του στοιχείο είναι o τρόπος που ανοίγουν -προς τα επάνω- οι πόρτες του. Το ξεχωριστό σχέδιο, είναι εμπνευσμένο από τη Lamborghini Diablo και σίγουρα θα βοηθά στην είσοδο στο εσωτερικό με τα "χωνευτά" καθίσματα, ενώ αναμφίβολα δεν είναι κατάλληλο σε όσους επιθυμούν διακριτικές μετακινήσεις.

 

Όπως και στο αυθεντικό Ace, έτσι και στο μελλοντικό θα δεσπόζει η χαρακηριστική μπροστινή γρίλια της AC, πλαισιωμένη από τα μεγάλα στρογγυλά φωτιστικά σώματα στα άκρα. Επίσης το περίγραμμα του παρμπρίζ θα έχει φινίρισμα σε ασημί χρώμα, όπως άλλωστε και το μοντέλο της δεκαετίας του ΄50.

 

Το διάσημο λογότυπο της AC θα κοσμεί το καπό, αλλά και στις εισαγωγές αέρα, ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί ένας μοντέρνος διαχύτης, αλλά και μία διακριτική αεροτομή στο επίπεδο πίσω καπό του roadster.

 

Εκτός από την ανοιχτή έκδοση, θα υπάρξει και coupe, ενώ και οι δύο εκδόσεις θα εξοπλίζονται με οροφή τύπου targa, όπως και η Lotus Elise, η οποία θα αντικαταστήσει την αποσπώμενη που υπήρχε στα smart.

 

Αν και η πρόοδος στο νέο μοντέλο δεν ήταν η αναμενόμενη, ο οργανισμός Project Kimber που "κρύβεται" πίσω από την αναβίωση της εταιρείας, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξασφάλισης των κονδυλίων, ύψους περίπου 100 εκ. ευρώ τα οποία απαιτούνται για την εξέλιξη και την παραγωγή του Ace.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη υπογραφεί η συμφωνία για το δικαίωμα της κατασκευής και της πώλησης των smart roadster και coupe, όπως άλλωστε και για τη γραμμή παραγωγής.

 

Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί ποια θα είναι η προμηθεύτρια εταιρεία των κινητήρων, αλλά σύμφωνα με τις πηγές μας, αυτοί θα προέρχονται από τη Mitsubishi, με πιο πιθανά τα τρικύλινδρα μοτέρ που προορίζονται για το νέο smart fortwo.

 

Το μοτέρ του 1,0 λίτρου θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 61, 71 και 84 ίππων με τις δύο πρώτες να είναι ατμοσφαιρικές και την ισχυρότερη υπερτροφοδοτούμενη.

 

Η AC εκτιμά ότι το Ace θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και μία αναβαθμισμένη έκδοση του ημιαυτόματου του smart με τις αλλαγές να γίνονται από μοχλούς στο τιμόνι.

 

Η επίσημη παρουσίαση του νέου "άσσου" αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2007, ενώ οι -εκτιμώμενες- τιμές στην Αγγλία θα κυμαίνονται από 18.000 έως 28.500 ευρώ.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/middle/dgEntity_49560.jpg

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_49559.jpg

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_49558.jpg

 

http://www.in.gr

 

Καλο φαινεται.... :)

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

αν δεις κατω απο τις φωτο εχει μια λεξη που σε βαζει σενα site!εκει αναφερει τελικη 417km/h!!!!:wacko::p

&5χρονια δωρεαν service&5 χρονια εγγυηση!ειπε κανεις τιποτα???

 

:X:X:X:X:X

Τοτε πραγματικα :respect::respect::respect:

Link to comment
Share on other sites

αν δεις κατω απο τις φωτο εχει μια λεξη που σε βαζει σενα site!εκει αναφερει τελικη 417km/h!!!!:wacko::p

&5χρονια δωρεαν service&5 χρονια εγγυηση!ειπε κανεις τιποτα???

 

Αυτές τις τιμές αν δεν κάνω λάθος τις δίνει ο κατασκευαστής.

 

Πάντως το ρεκόρ κρατάει ακόμη η Veyron, μέχρι τον επόμενο... :wink: :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Επίσημα το ρεκόρ το έχει αυτό:

 

http://www.supercars.net/carpics/3621/2007_SSC_UltimateAeroTT1.jpg

http://www.supercars.net/carpics/3621/2007_SSC_UltimateAeroTT8.jpg

 

The data, collected by Dewetron's world-renowned GPS tracking system, will be verified by Guinness before the Ultimate Aero is officially crowned the ''World's Fastest Production Car.'' This breaks the current official record held by the Koenigsegg CCR at 242 mph by 13.83 mph and the Bugatti Veyron's unofficial speed of 253 mph by 3.11 mph.

 

Only using half throttle at that speed, the Aero's available 1183 bhp was massive and could spin the wheels at 190 in 6th gear!

 

Η νέα SL εθεάθη στο Dubai

http://www.supercars.net/pitlane/pics/146716/911679d.jpg

TRUST YOUR SOLE
Link to comment
Share on other sites

nomizw oti exei ksanaanaferthh oti den einai epishmo to rekor auto,alla isxiei akoma ths veyron!auth h timh(417)einai tou kataskevasth kai sinepos anepisimh!:)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

nomizw oti exei ksanaanaferthh oti den einai epishmo to rekor auto,alla isxiei akoma ths veyron!auth h timh(417)einai tou kataskevasth kai sinepos anepisimh!:)

September 13, 2007 SSC Ultimate Aero TT 411.76 Verified by Guinness World Records on October 9, 2007 as the fastest production car.[16]

Συμφωνα με την wikipedia ειναι επισημο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fastest_production_car

Link to comment
Share on other sites

αυτο να βγαλει η aston&τοτε θα γινει το αγαπημενο μου supercar...

http://img89.imageshack.us/img89/9466/vantagersdx7.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/5510/vantagers2ek6.jpg:this::heat::love:

για περισσοτερα info

http://www.worldcarfans.com/9071212.003/aston-martin-unveils-v12-vantage-rs

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Με πρόλαβες, θα ανέβαζα τις ίδιες φωτογραφίες, με link από Ultimate Car Page όμως... :p

 

Υ.Γ.

Πολύ πρόσφατο το ρεκόρ, γ' αυτό και έχουμε όλοι αμφιβολίες...

 

Υ.Γ.2

Δεν μου αρέσει η νέα SL-Class... :(

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Με πρόλαβες, θα ανέβαζα τις ίδιες φωτογραφίες, με link από Ultimate Car Page όμως... :p

 

Υ.Γ.

Πολύ πρόσφατο το ρεκόρ, γ' αυτό και έχουμε όλοι αμφιβολίες...

 

Υ.Γ.2

Δεν μου αρέσει η νέα SL-Class... :(

Ουτε εμενα μου αρεσε ιδιαιτερα αλλα να σκεφτεις οτι ειναι απλο facelift δεν μπορουσαν να αλλαξουν πολλα. Αλλαξαν τα μπροστινα φωτα που ηταν απαραιτητο. Τα παλια ειναι ολοιδια με αυτα της παλιας C. Ηταν αθλια για την SL.

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εμενα μου αρεσε ιδιαιτερα αλλα να σκεφτεις οτι ειναι απλο facelift δεν μπορουσαν να αλλαξουν πολλα. Αλλαξαν τα μπροστινα φωτα που ηταν απαραιτητο. Τα παλια ειναι ολοιδια με αυτα της παλιας C. Ηταν αθλια για την SL.

 

Πάντως τα προτιμώ από αυτά της ανανεωμένης. Δεν είναι θέμα το σε ποιό άλλο μοντέλο είναι τα ίδια φωτιστικά σώματα (εξ άλλου παρόμοια είναι και της SLR).

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Renault Twingo 1.2 16V

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/renaulttwingoopen1_medium.jpg

 

Μόνο τυχαία δεν συνέβη άλλωστε αυτό, καθώς ήταν από τα πρώτα που εξασφάλιζε, παρά τις μικρές διαστάσεις του, σεβαστούς χώρους για όλους τους επιβάτες ενώ και το design του ήταν πολύ έξυπνο. Μετά από αποχή περίπου δυο ετών από την αγορά, το Twingo επιστρέφει με την ιδία προσέγγιση και την προσαρμοσμένη στην εποχή κομψή εμφάνιση, αποτελώντας το πρώτο από τα μοντέλα που σταδιακά, μέχρι το 2009, θα σηματοδοτήσουν την νέα γενιά των Renault.

 

Το γαλλικό mini κατασκευάζεται στο Novo Mesto της Σλοβενίας και διαθέτει το προσόν να είναι το μεγαλύτερο μικρό της κατηγορίας A, καθώς είναι το πιο μακρύ και πλατύ από όλα. Όγκος που τονίζεται ακόμη περισσότερο από τη σχεδίασή του -ιδίως στο εμπρός μέρος- με τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, το μεγάλο προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς προβολείς και την υπερμεγέθη κυψελοειδή εισαγωγή αέρα. Μάλιστα, επιλέγει να ακολουθήσει ένα μοναχικό δρόμο, με το 3θυρο αμάξωμα να αποτελεί μονόδρομο, ακριβώς όπως συνέβαινε και στο παλιό, τη στιγμή που τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα του είτε διατίθενται (για λόγους πρακτικότητας) αποκλειστικά ως 5θυρα είτε δίνουν τη δυνατότητα επιλογής.

 

Αυτή η συνειδητή επιλογή βεβαίως δεν το εμποδίζει να ξεχωρίσει για την ευρυχωρία, και την πρακτικότητά του, ενώ δείχνει και καλά φτιαγμένο. Μπορεί η χρήση των ανοιχτόχρωμων σκληρών πλαστικών να είναι κάτι παραπάνω από εκτεταμένη, αλλά η σαγρέ υφή τους και η συναρμογή τους ικανοποιούν απόλυτα. Περισσότερο ικανοποιεί η εξαιρετική διαρρύθμιση του εσωτερικού, με το ψηφιακό ταχύμετρο και την οθόνη των 18 ενδείξεων να βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, τοποθετημένα σε μια νοητή ευθεία με τα υπόλοιπα συστήματα (κλιματισμό, ηχοσύστημα). Αυτό που ξενίζει κάπως είναι η μη ύπαρξη στροφόμετρου (στάνταρ μόνο στην κορυφαία έκδοση), καθώς και κάποια στοιχεία όπως η τοποθέτηση της κόρνας στο μοχλοδιακόπτη αριστερά του τιμονιού και το επικλινές ηχοσύστημα που θυμίζουν το παλιό Twingo. Εκεί που το νέο παίρνει άριστα -εκμεταλλευόμενο στο έπακρο ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας- είναι στην ευρυχωρία. Ειδικά οι ψηλοί θα εκτιμήσουν τον αέρα που έχουν για τα κεφάλια τους, τη στιγμή που τα πίσω δυο καθίσματα ακόμα και στις εκδόσεις που είναι μονοκόμματα προσφέρουν επαρκή άνεση. Η οποία γίνεται κορυφαία στην top εκδοχή, όπου το ενιαίο κάθισμα αντικαθίσταται από δύο ανεξάρτητα που αναδιπλώνονται, σύρονται κατά το διαμήκη άξονα, ενώ ρυθμίζεται και η κλίση της πλάτης τους σε πέντε διαφορετικές θέσεις.

 

Με όποια διάταξη πάντως και εάν προτιμήσετε το νέο Twingo, το σίγουρο είναι πως εξασφαλίζετε το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (230 λίτρα με σταθερή την πίσω σειρά, 165 έως 285 με μετακινούμενη) καθώς και 30 λίτρα επιπλέον αποθηκευτικού χώρου, «διασκορπισμένου» σε 11 θήκες. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον από όλες παρουσιάζουν αυτές στο πάνω μέρος του ταμπλό (μπροστά από το τιμόνι και κάτω από τον πίνακα ενδείξεων), όπως και οι δύο στο πλάι των πίσω καθισμάτων. Τέλος, επειδή ακριβώς τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα απευθύνονται σε νέες οικογένειες, υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση παιδικού καθίσματος προδιαγραφών Isofix εκτός από τις πίσω θέσεις και σε αυτή του συνοδηγού, που όταν αναδιπλωθεί μετατρέπεται σε τραπεζάκι.

 

Ο 16βάλβιδος 1.200άρης που κινεί το μικρό Renault αποδίδει 76 ίππους και εξασφαλίζει ικανοποιητική ελαστικότητα και αρκετά χαμηλή κατανάλωση. Έτσι, στην πράξη το Twingo αποδεικνύεται αρκετά σπιρτόζικο και ευέλικτο εντός πόλης, χωρίς να πηγαίνει πίσω σε ζωντάνια έξω από αυτήν. Η στιβαρότητα που παρέχει το πλαίσιο συνδυάζεται με αποτελεσματική ρύθμιση των αναρτήσεων, εξαιρετικά φρένα (αν και όχι πολύ ικανοποιητικά στην αίσθησή τους) ενώ στα αρνητικά πρέπει, οριακά, να κατατάξω το θορύβο που φτάνει στην καμπίνα, όπως επίσης και την αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού που είναι ελαφριά. Παράλληλα, οι 3,3 στροφές από άκρη σε άκρη δεν βοηθούν ιδιαίτερα σε αστικές συνθήκες (π.χ., παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα).

 

Χωρίς να διεκδικεί ιδιαίτερες δάφνες, σε σχέση πάντα με τα νούμερα του ανταγωνισμού, το νέο Twingo εμφανίζεται και ευαίσθητο στην προστασία του περιβάλλοντος. Εκτός από το γεγονός ότι ένα σεβαστό ποσοστό από τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του είναι αποτέλεσμα ανακύκλωσης (9% από τα πλαστικά μέρη), οι εκπεμπόμενοι ρύποι διατηρούνται κάτω από το όριο των 140 γραμμαρίων CO2/ 100 χιλιόμετρα (135 για τη συγκεκριμένη έκδοση).

 

Η τιμή εκκίνησης (10.800 €) φαντάζει ακριβή, δικαιολογείται όμως σε μεγάλο βαθμό από όσα προσφέρει το νέο Twingo και τον εξοπλισμό του (ABS, κλιματισμό, 2 αερόσακους, ράδιο/CD, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές). Στα συν 1.000 € διατίθεται η κορυφαία έκδοση Dynamic με επιπλέον (εκτός του στροφόμετρου και των ανεξάρτητων πίσω καθισμάτων) πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης κ.λπ.

 

πηγή: yupi.gr

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Καλό χρυσό αλλά είναι λάθος να βγαίνει αποκλειστικά 3πορτο και όχι και 5πορτο. Θα του κόψει σίγουρα πωλήσεις όπως έγινε -κατά την γνώμη μου- και στο C2.
Link to comment
Share on other sites

απο τα τρια,εγω θα παρω το δεξιο αμαξακι!μενουν αλλα δυο προλαβετε!:lol::p
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Αφού πήρες το δεξιό, παίρνω το αριστερό... :D

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ζηλευω! Κι εγω το δεξι ηθελα!

 

Όλοι το δεξί θέλαμε, αλλά μας πρόλαβε ο leo123... :(:p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...