giannhsgar1 Δημ. September 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2007 δεν ξερω σε διαφορα φορουμ βλεπω το μαυρο που εβαλα εκει ως το αυτοκινητο της abarth σε εκδοση ss Και σε αλλα αυτο που βαζεις εσυ δεν ξερω ποιο ειναι ποιο πια το ενα λεει για ενα αμαξι με 200 αλογα και το αλλο για 155 και 180 τι γινεται πια θα βγαλει τοσες εκδοσεις θα γινει golf Και αυτο ?:p ποιο ειναι μικρο?το 500?πανω κατω στα ιδια κυμαινονται,το 500 το 1,2 εχει Μ/Π/Υ 3550/1650/1490 και το mini cooper s αντιστοιχα 3714/-/1416 και με το μινι να εχει 10cm μεγαλυτερο μεταξονιο περιπου!δεν ειναι δα και τοσο μεγαλες οι διαφορες!ασε που του 500 abarth ss ισως αυξηθουν οι διαστασεις αν η fiat του βαλει κανα body-kit!αυτο που θελω να πω ειναι οτι ναι μεν το 500 ειναι πιο κουβας απο το mini αλλα ανετα συγκρινονται οπως&οι προγονοι τους φυσικα...:p ναι αλλα σκεψου οτι αφου θα περνει το μοτερ του 1.4 και ισως μετα απο κανα δυο χρονακια δουμε τι μπορει να βγαλει τοτε αναλογα θα μιλαμε για πυραυλο κρουζ εδαφους εδαφους....:D:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannhsgar1 Δημ. September 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2007 http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Ferrari/F430/Novitec/TuNero/tunero_430_03.jpg The end result is peak output of 707hp (520kW) at a staggering 8,350rpm and maximum torque of 712Nm at 6,300rpm. When combined with Novitec’s modified gearbox, the F430 TuNero is claimed to reach a top speed of 348km/h and should complete the 0-100km/h dash in just 3.5 seconds. :blink::wacko::shock::food: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2007 The end result is peak output of 707hp (520kW) at a staggering 8,350rpm and maximum torque of 712Nm at 6,300rpm. When combined with Novitec’s modified gearbox, the F430 TuNero is claimed to reach a top speed of 348km/h and should complete the 0-100km/h dash in just 3.5 seconds. :blink::wacko::shock::food: μηπως γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει το κιτ γιαυτο το τερατακι? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2007 H στρατηγική εξέλιξης της φιλοσοφίας «EfficientDynamics» της BMW εξακολουθεί να εφαρμόζεται σταθερά σε νέα μοντέλα, στοχεύοντας στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Στα πλαίσια του 2008, η παρουσίαση εξαιρετικά αποδοτικών κινητήρων στη «σειρά 3» θα συμβάλλει σημαντικά στη συνολική μείωση των εκπομπών ρύπων. Όλοι οι 4κύλινδροι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της νέας γενιάς κινητήρων προσφέρονται τώρα σε αυτή τη σειρά του μοντέλου, το οποίο διεκδικεί άνω του 49% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη. Ο νέος 4κύλινδρος 1.6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό στη λειτουργία καύσης φτωχού μίγματος είναι ο πιο αποδοτικός από τους βενζινοκινητήρες, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα οικονομίας καυσίμου και εκπομπών ρύπων στη νέα BMW 116i (5,8 λίτρα, 139 g). Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με Twin Turbo στη νέα BMW 123d (5.2 λίτρα, 138 g) αντιπροσωπεύει ένα συνδυασμό οδηγικής απόλαυσης και οικονομίας. Διατίθενται επίσης νέοι κινητήρες για την X5, την X3 και τη νέα «σειρά 6». Οι καινοτομίες που εξελίχθηκαν στο πλαίσιο της στρατηγικής EfficientDynamics της BMW παρέχονται στάνταρ σε όλα τα νέα μοντέλα BMW. Με τη συνεχή εισαγωγή νέων μέτρων που αυξάνουν την απόδοση σε όλες τις Σειρές, η BMW διασφαλίζει ότι οι τεχνολογίες της για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων θα εφαρμοστούν σε όλο το δυνατόν ευρύτερη κλίμακα. Το 2008, ο αριθμός μοντέλων BMW με μέγιστο επίπεδο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα 140g το χιλιόμετρο αυξάνεται σε 22. Αυτή η επέκταση της γκάμας μοντέλων εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών ρύπων γίνεται εφικτή με τους νέους 4-κύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες για τη BMW Σειρά 3 και την παρουσίαση στην αγορά των νέων BMW 123d και 520d. Μοντέλα BMW με εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων από το 2008 Μοντέλο Ίπποι Καταν. CO2 Μείωση Σειρά 5 diesel 520d 177 5.1 136 -14% 520d Touring 177 5.3 140 -14% Σειρά 3 320d 177 4.8 128 -16% 320d Touring 177 4.9 131 -17% 320d Coupé 177 4.8 128 ------ 318d 143 4.7 123 -18% 318d Touring 143 4.8 125 -19% 118i (5θυρη) 143 5.9 140 ----- 118i (3θυρη) 143 5.9 140 ----- 116i (5θυρη) 122 5.8 139 -23% 116i (3θυρη) 122 5.8 139 -23% Σειρά 1 diesel 123d (5θυρη) 204 5.2 138 ----- 123d (3θυρη) 204 5.2 138 ----- 120d (5θυρη) 177 4.8 128 ----- 120d (3θυρη) 177 4.8 128 ----- 118d (5θυρη) 143 4.5 119 ----- 118d (3θυρη) 143 4.5 119 ----- Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2007 http://www.worldcarfans.com/9070924.012/mercedes-sl-black-series-spied οταν οι γερμανοι εχουν τρελα κεφια...:shock::hypno::w00t::yahoo::devil::devil: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. September 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2007 http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/FerrariScudDrive_2_560.jpg http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/FerrariScudDrive_8_560.jpg http://www.carmagazine.co.uk/first_drive.php?sid=1074&page=1 http://www.youtube.com/watch?v=3ZzRICBFlIA Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2007 http://www.worldcarfans.com/9070924.012/mercedes-sl-black-series-spied οταν οι γερμανοι εχουν τρελα κεφια...:shock::hypno::w00t::yahoo::devil::devil: Αναμένουμε εναγωνίως! :drool: Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. September 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2007 Audi S4 Spied http://img443.imageshack.us/img443/8352/9070924009mini2lsu8.jpg http://img263.imageshack.us/img263/6361/9070924009mini1ley7.th.jpg....http://img225.imageshack.us/img225/7145/9070924009mini3lsc8.th.jpg....http://img225.imageshack.us/img225/7264/9070924009mini5lqc4.th.jpg....http://img263.imageshack.us/img263/5145/9070924009mini6lkb9.th.jpg....http://img263.imageshack.us/img263/7791/9070924009mini8lqk3.th.jpg Ollowing the release of Audi's fourth-generation B8 A4 Sedan at the Frankfurt Motor Show two weeks ago, we bring you the first spy pictures of a fully undisguised Audi S4 on the roads of Ingolstadt. Compared to the standard new-generation A4, the S4 features new S-style bumpers, a small bootlid spoiler as well as quad exhaust pipes. Powered by Audi's 4.2-litre V8, putting out some 340 bhp in the current B7 Audi S4, the new-generation S4 is expected to get a slight power boost to keep its Munchen- and Stuttgart-based rivals at bay. In usual Audi fashion, the range-topping S-models are equipped with the Quattro four-wheel drive technology. This time buyers will have a choice between a six-speed manual or automatic gearbox. Our colleagues over at Motorauthority.com are reporting that Audi may debut its all-new sport differential, capable of "distributing torque from the engine in continuously variable proportions between the rear wheels," in the 2009 S4. According to Audi, the controlled power flow "enables the car to take corners even more directly and responsively, and to retain its directional stability considerably longer" adding that understeer becomes a thing of the past. The sport differential will be available from 2008 onwards, indeed suggesting that it will be in the model year 2009 range for the S4. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. September 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2007 Maserati Quattroporte Sport GT S ............World Premiere in Frankfurt............ http://img211.imageshack.us/img211/9410/9070828008mini2ltq3.jpg http://img166.imageshack.us/img166/7485/02co7.th.jpg....http://img166.imageshack.us/img166/4159/03ks9.th.jpg Just in case the Maserati Quattroporte wasn't edgy enough for you, the stylish Italian luxury saloon sheds the Armani suit for more sporting attire. Starting with the suspension, the Sport GT S gets a new “racing” setup which includes stiffer springs and shock absorbers resulting in a 10mm lower ride height in the front and 25mm in the rear. In collaboration with famous brake manufacturer, Brembo, the Sport GT S receives special dual-cast brake rotors which is a road car first. Instead of a typical solid cast-iron rotor, the dual-cast rotors receive a blend of iron and aluminum which improve heat resistance and reduce brake fade. Additionally, Brembo's six piston calipers and 20” dark-chrome 7 spoke wheels wrapped in specially developed sport compound tires (front 245/35-R20 and rear 295/30-R20) are sure to transform driving dynamics in a vehicle that is known for its suppleness. For an aggressive look, the exterior receives a splash of black seen in the black-chrome mesh grille, black window surround trim and black dual exhaust pipes in addition to matching body color black door handles. On the inside, the sportiness continues with Alcantara inserted into the seats, door panels and steering wheel while the dashboard gets carbon fiber and aluminum treatments as well. Finally, the front seats get a sportier shape. Press Release The new Quattroporte Sport GT S will be unveiled at the Frankfurt Motorshow for its worldwide preview. The Quattroporte Sport GT S is the ultimate expression of Maserati’s saloon sportiness. Exclusively for those looking for an even stronger sporting edge in a luxury saloon, the Quattroporte Sport GT S, equipped with an automatic 6-speed gearbox, stands out for its exceptional dynamic behaviour and uncompromised handling. This result was obtained with the introduction of new suspension layout, featuring single rate dampers and a “racing” set up. The Quattroporte Sport GT S sits 10mm lower at the front and 25mm at the rear compared to other versions of the Quattroporte, and also features new, stiffer springs and dampers. The Quattroporte Sport GT S boasts a unique braking system developed in collaboration with Brembo. This innovative technology uses dual-cast brake discs, and this is the first time such a set up has been employed on a road car. Unlike traditional cast iron discs, dual-cast discs are made of two materials, cast iron and aluminium, to ensure optimised braking, improving performance in the most extreme conditions and providing greater resistance to fade even at the highest temperatures. The Quattroporte Sport GT S’s new braking system also benefits from new mono-block, six-piston callipers at the front and tyres developed especially for this car (front 245/35-R20 and rear 295/30-R20). The increased size of the rear tyres allows optimum use of the Maserati’s V8 power, whilst the new tyre compound helps the brakes and set-up to guarantee a superior level of handling and driving emotion. The Quattroporte Sport GT S’s exterior is distinguished by a more aggressive look. Along with the black-chrome mesh front grille, a characteristic element of sporty Maseratis, the side window trims and the two double exhaust pipes are also in black, whilst door handles are in the same colour as the body of the car. The Quattroporte Sport GT S is fitted with eye-catching dark-chrome 20", seven spoke alloy wheels. Even the choice of material for the interior of the Quattroporte Sport GT S reflects the car's sporty character. Traditional Poltrona Frau leather has been combined with Alcantara, which covers the central zone of the seats, the interior door panels and the steering wheel. Maserati has previously used Alcantara for the interior of the Trofeo cars and the MC12. The dashboard is finished in new carbon fibre with aluminium treads, whilst front seats are characterised by a new, more cosseting sporty shape. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. September 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2007 ρε τι κανει ο ανθρωπος.... http://www.auto24.gr/html/ent/053/ent.24053.asp δε ξερω αν το εχει βγαλει καποιος εδω το θεμα αυτο αλλα ειναι οντως εντυπωσιακο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
blackup Δημ. September 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2007 Γειά σας παιδιά. :) Έψαξα αναλυτικά αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό θέμα, οπότε ανοίγω νέο για να ρωτήσω αν έχει ακούσει κανείς για το επόμενο A3 της Audi και πότε αναμένεται. Προς το παρόν το μόνο που ξέρω είναι ότι οι 1.6FSI πάνε για κατάργηση σε όλα τα μοντέλ της εταιρείας και θα μείνει ο TSI1.4 με 125HP. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν. :) Παράθεση "The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man." George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gaurosgate7 Δημ. September 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2007 Γειά σας παιδιά. :) Έψαξα αναλυτικά αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό θέμα, οπότε ανοίγω νέο για να ρωτήσω αν έχει ακούσει κανείς για το επόμενο A3 της Audi και πότε αναμένεται. Προς το παρόν το μόνο που ξέρω είναι ότι οι 1.6FSI πάνε για κατάργηση σε όλα τα μοντέλ της εταιρείας και θα μείνει ο TSI1.4 με 125HP. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν. :) προς το παρον δεν υπαρχει πιθανοτητα αλλαγης του,εξαλλου τωρα βγαλανε (περιπου 2 μηνες) νεο κινητηρα στα 1.800cc TSI με 160hp! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KoKi_RuNNeR_125 Δημ. September 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2007 paidia gnorizei kaneis sygkekrimena pragmata gia kainourgio s2k?endiaferomai na parw alla dn gnorizo kati epishmo-dn xerw kai an yparxei kati-.to mono pou exo dei se ena site itan ena s2000 cr an dn kanw lathos pou itan ligo pio "pistiariko".vsk thelo na matho perissotero to an tha vgei apo tin paragogi,an xerei kaneis tpt... Παράθεση Heaven Holds A Sense Of Wonder And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up When The Rage In Me Subsides In This White Wave I Am Sinking In This Silence Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2007 paidia gnorizei kaneis sygkekrimena pragmata gia kainourgio s2k?endiaferomai na parw alla dn gnorizo kati epishmo-dn xerw kai an yparxei kati-.to mono pou exo dei se ena site itan ena s2000 cr an dn kanw lathos pou itan ligo pio "pistiariko".vsk thelo na matho perissotero to an tha vgei apo tin paragogi,an xerei kaneis tpt... Kατι εχει ακουστει για το νεο s2000 αλλα λιγα πραγματα..οπως πχ τοτι μπορει να λεγεται s3000!κατα ταλλα μην περιμενεις το τωρινο να βγει απο την παραγωγη πριν το 2009!ετσι πιστευω τουλαχιστον... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. September 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2007 ο αντικαταστατης του S θα αργησει λιγο ακομα. φημες λενε για 2010! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2007 Με νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. και απόδοση 122 ίππων, εξοπλίζει η BMW τη Σειρά 1 και τη Σειρά 3, στη sedan και coupe εκδοχή της. Πρόκειται για ένα νέο μηχανικό σύνολο, που συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι νέες και πιο προσιτές εκδόσεις των 1.600 κ.εκ. ξεκινούν από τα 22.950 ευρώ στην περίπτωση της τρίθυρης Σειράς 1, και από τα 29.950 ευρώ για τη sedan εκδοχή της «τριάρας». Σε εξίσου προσιτή τιμή διατίθεται πλέον και η Σειρά 3 Coupe, η οποία ξεκινά στην έκδοση των 1.600 κ.εκ. από τα 35.800 ευρώ. Ο νέος κινητήρας των 122 ίππων και των 160 Nm μέγιστης ροπής συνοδεύεται από την προηγμένη τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας Efficient Dynamics, γεγονός που περιορίζει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου. Για του λόγου το αληθές, η Σειρά 1 των 1.600 κ.εκ. καταναλώνει 5,8 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ., ενώ η Σειρά 3 φτάνει τα 5,9 λίτρα μέσης κατανάλωσης. Αντίστοιχα περιορισμένες και οι εκπομπές CO2, που κυμαίνονται στην περιοχή των 140 γρ./ χλμ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η Σειρά 1 των 1.600 κ.εκ. επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δεύτερα και η Σειρά 3 - sedan και coupe - σε 10,7. Οι παραπάνω εκδόσεις προσφέρονται ήδη στην ελληνική αγορά από το επίσημο δίκτυο της BMW. http://www.imageshack.gr/images/d1lnooogdzqtyf2iuezg.jpg' alt='d1lnooogdzqtyf2iuezg.jpg'> Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. October 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2007 Ε όχι και 316. jamais! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. October 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2007 Με νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. και απόδοση 122 ίππων, εξοπλίζει η BMW τη Σειρά 1 και τη Σειρά 3, στη sedan και coupe εκδοχή της. Πρόκειται για ένα νέο μηχανικό σύνολο, που συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι νέες και πιο προσιτές εκδόσεις των 1.600 κ.εκ. ξεκινούν από τα 22.950 ευρώ στην περίπτωση της τρίθυρης Σειράς 1, και από τα 29.950 ευρώ για τη sedan εκδοχή της «τριάρας». Σε εξίσου προσιτή τιμή διατίθεται πλέον και η Σειρά 3 Coupe, η οποία ξεκινά στην έκδοση των 1.600 κ.εκ. από τα 35.800 ευρώ. 0-100 στην πραξη με το βαρος του αυτοκινητου δεν νομιζω να ειναι κατω απο 11,5 αλλα τελοσπαντον... 1400 κιλα αυτοκινητο ειναι.. Ο νέος κινητήρας των 122 ίππων και των 160 Nm μέγιστης ροπής συνοδεύεται από την προηγμένη τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας Efficient Dynamics, γεγονός που περιορίζει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου. Για του λόγου το αληθές, η Σειρά 1 των 1.600 κ.εκ. καταναλώνει 5,8 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ., ενώ η Σειρά 3 φτάνει τα 5,9 λίτρα μέσης κατανάλωσης. Αντίστοιχα περιορισμένες και οι εκπομπές CO2, που κυμαίνονται στην περιοχή των 140 γρ./ χλμ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η Σειρά 1 των 1.600 κ.εκ. επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δεύτερα και η Σειρά 3 - sedan και coupe - σε 10,7. Οι παραπάνω εκδόσεις προσφέρονται ήδη στην ελληνική αγορά από το επίσημο δίκτυο της BMW. http://www.imageshack.gr/images/d1lnooogdzqtyf2iuezg.jpg' alt='d1lnooogdzqtyf2iuezg.jpg'> 0-100 κατω απο 11,5 αποκλειεται να κανει με τα 1400 κιλα της 3 coupe Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2007 http://img525.imageshack.us/img525/7294/bmw1cza5.th.jpg BMW 135i Cabriolet Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2007 http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-lancer-evolution-x.html και ralliart edition http://www.nihoncar.com/en/news-593-Lancer+Evolution+X+Ralliart+in+the+Wild.html:devil::devil::devil: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johny-B Δημ. October 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2007 Ωραίο αλλά το πίσω μέρος του μου θυμίζει alfa romeo!:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2007 Ωραίο αλλά το πίσω μέρος του μου θυμίζει alfa romeo!:rolleyes: οχι μονο εσενα...αυτοι οι ιαπωνες... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2007 http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/M3Sedan-1.jpg http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/M3Sedan2.jpg BMW M3 Sedan Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2007 το θεμα ειναι αν θα ειναι ετσι η τελικη της μορφη..σε σχεδον ολα τα ξενα site παρουσιαζονται αναλογες φοτο,δηλαδη μια E90 με ολες τις //Μ πινελιες και μουρη Ε92....Ιδωμεν.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2007 το θεμα ειναι αν θα ειναι ετσι η τελικη της μορφη..σε σχεδον ολα τα ξενα site παρουσιαζονται αναλογες φοτο,δηλαδη μια E90 με ολες τις //Μ πινελιες και μουρη Ε92....Ιδωμεν.. Πάντως οι φωτογραφίες στο Ultimate Car Page είναι με credits από τον Όμιλο BMW... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.