bomber21 Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 Η Έκθεση της Γενεύης φαίνεται ότι θα είναι ενδιαφέρουσα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 καλα τα ηλεκτρονικα, αλλα τη δουλεια του κλασσικου δισκατου η τορσεν διαφορικου δεν την κανουν. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 Η Έκθεση της Γενεύης φαίνεται ότι θα είναι ενδιαφέρουσα... απο τον κοσμο ενδιαφερον υπαρχει ?προς το παρον οι μονοι οι οποιοι αγοραζουν αυτοκινητα ειναι οι συνταξιουχοι ... Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Η Mustang στην Ελλάδα! http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=FordMustang_GT.jpg&width=490 Δύο εκδόσεις με κινητήρες V6 4,0 lt και V8 4,6 lt Οι τιμές ξεκινούν από τα 46.000 ευρώ Εισάγεται από τον όμιλο εταιριών Τιρεκίδη Η Mustang αντιπροσωπεύεται πλέον και στην Ελλάδα από τον όμιλο εταιριών Τιρεκίδη, ο οποίος διαθέτει συνολικά τρία υποκαταστήματα. Στο Κιλκίς, στη Θεσσαλονίκη και πρόσφατα και στην Αθήνα. Συγκεκριμένα το νέο μαγαζί βρίσκεται στη Λ. Μεσογείων 346, στην Αγία Παρασκευή. H παραγωγή του Ford Mustang, το οποίο κατασκευάζεται από την Ford Motor Company ξεκίνησε στις 9 Μαρτίου 1964, στο εργοστάσιο του Dearborn στο Michigan. Έκτοτε, ακολούθησαν πέντε γενιές συνολικά και παράγεται εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Αρχικά κυκλοφόρησε ως διθέσιο roadster, ενώ στην πορεία έγινε τετραθέσιο coupe. Το σημερινό Mustang εξοπλίζεται με έναν 4λιτρο V6 κινητήρα με 210 PS και έναν μεγαλύτερο V8 4,6 lt με εκκεντροφόρο μεταβλητού χρονισμού και 320 PS. Η έκδοση V6 χρησιμοποιεί κιβώτιο 5 σχέσεων και προαιρετικά διατίθεται και ένα αυτόματο κιβώτιο με 5 σχέσεις. H έκδοση GT διατίθεται με κιβώτιο 5 ταχυτήτων της Tremec και στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται επίσης ένα αυτόματο κιβώτιο με 5 σχέσεις. Στην Ελλάδα οι τιμές του Mustang ξεκινούν από τα 46.000 ευρώ για την έκδοση V6 και φτάνουν έως τα 90.000 ευρώ για την κορυφαία Shelby. link Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Πολύ ευχάριστο που εισάγονται πλέον και επίσημα τα Mustang στην Ελλάδα αλλά, τι νόημα έχει ο 4λιτρος V6 κινητήρας με τα 210 PS στην ελληνική πραγματικότητα την στιγμή που οι περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν την "ίδια" απόδοση από 2λιτρο μόλις μοτέρ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 απο τα λιγα αυτοκινητα αμερικανκα που μου αρεσουν. το 4.6 με τα 320 αλιγα θα πηγαινει καλα οπως και το shelby που ειναι κομπρεσορατο και εχει περιπου 540 αλογα αν θυμαμαι καλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Πολύ ευχάριστο που εισάγονται πλέον και επίσημα τα Mustang στην Ελλάδα αλλά, τι νόημα έχει ο 4λιτρος V6 κινητήρας με τα 210 PS στην ελληνική πραγματικότητα την στιγμή που οι περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν την "ίδια" απόδοση από 2λιτρο μόλις μοτέρ; Αυτην την απορια εχω και εγω και μαλιστα οταν εχεις και την δυσβασταχτη φορολογια με τα τελη κυκλοφοριας να ειναι απλησιαστα και ολα αυτα για 210 αλογα!Για να μην πω για καταναλωση και κοστος συντηρησης.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 ο λογος ειναι απλος ρε παιδια..........μαστανγκ ειναι τι αλλο θελετε;και 150 αλογα να εβγαζε παλι θα το επαιρναν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Eπιπλεον δεν θα αλλαξουν οι αμερικανοι την τακτικη τους επειδη εμεις εχουμε τα δικα μας προβληματα οσον αφορα την καλυψη του αυτοκινητου.Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την corvette οσον αφορα την αναλογια κυβικων-αλογων. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Στην Αμερική $20000 στην Ελλάδα €46000. Απλά πράγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. February 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2009 Eπιπλεον δεν θα αλλαξουν οι αμερικανοι την τακτικη τους επειδη εμεις εχουμε τα δικα μας προβληματα οσον αφορα την καλυψη του αυτοκινητου.Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την corvette οσον αφορα την αναλογια κυβικων-αλογων. Δεκτό αλλά εγώ δεν μιλούσα για το αυτοκίνητο αλλά γενικότερα για την λογική, αν υπάρχει, του να πάρεις ένα αμάξι με τέτοιο μοτέρ. Και στα SUV παρατηρείται κάτι ανάλογο αλλά εκεί παίζεται άλλο παιχνίδι και, κατά κάποιον βαθμό, δικαιολογείς τα πολλά κυβικά-λίγα άλογα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. February 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2009 Καλα τωρα μπορεις να βγαλεις ακρη με τους Αμερικανους?????Και γω την τακτικη αυτη ποτε δεν την καταλαβα.Ανεκαθεν φορτωναν κυβικα για το τιποτα,απλα να χουν να πεταν δολλαρια στη βενζινη,καμια λογικη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. February 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2009 Και όμως υπάρχει λογική. Δύο λόγοι που μπορώ να σκεφτώ τώρα: Αντέχουν πολλά χιλιόμετρα και είναι πολύ καλοί για χαλαρό cruising στις τεράστειες ευθείες τους. Είναι πολύ απλοί στην κατασκευή και στη συντήρηση την οποία άνετα μπορεί να κάνει κάποιος στο σπίτι του αρκεί να έχει όρεξη. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. March 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2009 BMW X3 Limited Sport Edition http://www.zougla.gr/news/data/upimages/image.php?image=bmw37466423.jpg&width=490 link Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. March 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2009 Τελίκα γινόταν και πιο άσχημη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. March 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2009 ΠΟΛΥ άσχημη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas_ku990 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ άσχημη... :p Πως είναι έτσι ρε παιδιά? Παράθεση ~~They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.... ~~ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 χαλια το κανανε το Χ3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolis69 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Ε αυτη η ασχημια της την κανει τοσο "ιδιαιτερη"ρε παιδια...!Εχει ομορφη ασχημια.:p Σαν την Ζ3 coupe, που θυμαμαι θεωρουταν απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Είναι υπερβολικά άσχημη η x3. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Μηπως προσπαθουν να τη κανουν στυλ jeep; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Ε αυτη η ασχημια της την κανει τοσο "ιδιαιτερη"ρε παιδια...!Εχει ομορφη ασχημια.:p Μπα. Είναι απλά άσχημη. Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Καλα τωρα μπορεις να βγαλεις ακρη με τους Αμερικανους?????Και γω την τακτικη αυτη ποτε δεν την καταλαβα.Ανεκαθεν φορτωναν κυβικα για το τιποτα,απλα να χουν να πεταν δολλαρια στη βενζινη,καμια λογικη.απλα,πολλα κ.εκ λιγα αλογα αρα πιο πολυ ροπη και μακροζωια του κινητηρα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Lamborghini Murcielago Superveloce, η γρηγορότερη! Φαίνεται ότι οι μηχανικοί της Lamborghini έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους να μας τρελάνουν εντελώς! Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς το γεγονός ότι δημιούργησαν μια ακόμα ισχυρότερη Murcielago από την γνωστή και πανίσχυρη LP 640. Το όνομα της νέας και δυνατότερης Lambo, Murcielago LP 640-4 SuperVeloce. Με εμφάνιση που τσακίζει κόκκαλα και επιδόσεις που προκαλούν vertigo, η νέα SuperVeloce έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για να μας μείνει αξέχαστη. Ο κινητήρας 6,5 λίτρων αποδίδει πλέον 670 ίππους και σε συνδυασμό με την μείωση του βάρους κατά 100 κιλά, η αναλογία κιλών/ίππο φτάνει τα 2,3. Λογικό και επόμενο λοιπόν τα 0-100 km/h να ολοκληρώνονται σε μόλις 3,2 sec και η τελική να ανέρχεται στα 342 km/h. Η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 30 άλογα (από 640 σε 670) πραγματοποιήθηκε χάρη σε βελτιώσεις στο χρονισμό των βαλβίδων, αλλά και στο νέο σύστημα εισαγωγής. Το χάσιμο των περιττών κιλών πραγματοποιήθηκε λόγω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων σε καίρια σημεία του αμαξώματος. Βέβαια αλλαγές δεν συναντώνται μόνο στα μηχανικά μέρη, αλλά και στο εξωτερικό look του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα το εμπρός και πίσω μέρος έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Τι πάθατε, ζαλιστήκατε με τα όσα διαβάσατε; Και πού να μπείτε και μέσα και να σανιδώσετε το γκάζι. Βέβαια, αν καλοβλέπετε την νέα SuperVeloce, θα πρέπει να βιαστείτε, μιας και θα κατασκευαστούν μόλις 350 κομμάτια! http://www.imageshack.gr/files/sgfdoics3ctn0hc8lv8p.jpg http://www.sportdrive.gr/2009/3/3/lamborghini-presents-murcielago-lp670-4-superveloce Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Aston Martin DBS Volante http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=astonmartinvolante_1.jpg&width=490 Η DBS Volante αποτελεί το 16ο convertible μοντέλου στα 95 χρόνια της βρετανικής φίρμας Η οροφή της είναι υφασμάτινη και για να αναδιπλωθεί απαιτούνται μόλις 14 sec Εξοπλίζεται με V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 lt, αποδίδει 510 PS και «πιάνει» τα 0-100 km/h σε 4,3 sec! Έχουν περάσει 95 χρόνια από την ίδρυση της Aston Martin και οι βρετανοί προετοιμάζονται πυρετωδώς για την πρεμιέρα του 16ου convertible μοντέλου τους που θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο λόγος για την επικίνδυνα γοητευτική DBS Volante που εξοπλίζεται με V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 lt και αποδίδει 510 PS. Χάρη στον πανίσχυρο κινητήρα τα 0-100 km/h πραγματοποιούνται σε μόλις 4,3 sec ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 307 km/h. Η ροπή των 570 Nm μεταφέρεται μέσω εξατάχυτου μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου στους πίσω τροχούς ενώ ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σχέσεις και από τους διακόπτες στο τιμόνι. http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/astonmartinvolante_2.jpg Η οροφή είναι υφασμάτινη και για να ξεγυμνωθεί η DBS Volante απαιτούνται μόλις 14 sec. Στο 2+2 εσωτερικό υπάρχουν θεωρητικά δύο θέσεις για τους πίσω επιβάτες αλλά πρακτικά μπορούν να χωρέσουν π.χ. μόλις δύο παιδιά ή κανά δύο σακίδια. Εκτός από την γνωστή φινέτσα που χαρακτηρίζει το ταμπλό, ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος ξεχωρίζοντας το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 13 ηχεία, τις συνδέσεις USB και iPod, τον σκληρό δίσκο με το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης κ.α. http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/astonmartinvolante_3.jpg link Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.