jackdaniels Δημ. July 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2006 http://media.spikedhumor.com/41153/390620.jpg New Jag... http://media.spikedhumor.com/41297/390630.jpg Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill_viper Δημ. July 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2006 Copy/Paste? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. July 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2006 Jaguar XKR 2006: Κίτρινος πυρετός! [Ενώ η XK βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, η XKR αναμένεται -θεωρητικά- πριν το τέλος του 2006.] http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48314.jpg Για μας σε αυτό το περιοδικό αποτελεί "συνήθεια" να οδηγούμε πρώτοι τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα της αγοράς. Αλλά στην περίπτωση της νέας Jaguar XKR δεν είπαμε "όχι" σε μια βόλτα από το... αριστερό κάθισμα. Η "δοκιμή" μας με το μοναδικό κίτρινο αυτοκίνητο επίδειξης, απέδειξε τις δυνατότητες του υπερτροφοδοτούμενου coupe, πολύ πριν αυτό φτάσει στις εκθέσεις της φίρμας, προς το τέλος του χρόνου. Ακολουθώντας τα χνάρια της ατμοσφαιρικής ΧΚ, η "R" θα τεθεί αντιμέτωπη με κορυφαία αυτοκίνητα επιδόσεων, όπως η Aston Martin Vantage, η BMW M6 και η Mercedes-Benz SL55 AMG. Με περισσότερη δύναμη και ακριβέστερη οδική συμπεριφορά, είναι επιπλέον καλύτερα εξοπλισμένη από τον ανταγωνισμό της, όπως τουλάχιστον αποδείχθηκε και στο πρόσφατο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood. Οδηγούμενο από τον αρχιμηχανικό της Jaguar, τον Mike Cross, το "ειδικό" αυτό μοντέλο διαθέτει τις ίδιες εισαγωγές αέρα στο καπό με εκείνες της αυθεντικής XKR. Η νέα γενιά του μοντέλου πάντως διαθέτει επίσης εισαγωγές αέρα από αλουμίνιο, αναβαθμισμένο πίσω προφυλακτήρα ώστε να φιλοξενεί τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και την επιλογή μεταξύ τροχών διαμέτρου 19 ή 20 ιντσών. Οι αλλαγές μπορεί να μην φαίνονται άμεσα σε σχέση με την απλή ΧΚ, αλλά στην πράξη η κορυφαία XKR χαρακτηρίζεται από μία εκπληκτική ισορροπία μεταξύ αγριάδας και κομψότητας. Στο εσωτερικό, οι επενδύσεις αλουμινίου στο ταμπλό, τα bucket καθίσματα και τα λογότυπα "XKR" ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές. Ωστόσο, κάτω από το αμάξωμα οι μηχανικοί διαφοροποίησαν αρκετά πράγματα. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει πλέον 420 ίππους και 597 Nm ροπής, δηλαδή, 20 επιπλέον ίππους και 44 Nm ροπής σε σχέση με την προηγούμενη XKR. Το βάρος όμως μειώθηκε κατά 70 κιλά, φτάνοντας τώρα τα 1.665, με αποτέλεσμα τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση να καλύπτονται πλέον σε 4,9 δευτερόλεπτα και τα 80-120χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα (με kickdown). H τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ./ώρα. Καθισμένος στη θέση του οδηγού, δύο στοιχεία εντυπωσιάζουν άμεσα. Η απρόσκοπτη επιτάχυνση και ο ήχος. Χάρη στο βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο της ΧΚ, οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι ακόμα πιο γρήγορες, αφού απαιτούνται πλέον 600 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Επιπρόσθετα, οι μοχλοί στο τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων ενισχύουν ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία. Η τελευταία ενισχύεται περαιτέρω και από την τροποποιημένη εξάτμιση, -Active Exhaust System- της Jaguar, που είναι εξοπλισμένη με βαλβίδες που ανοίγουν σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης, ρυθμισμένες έτσι ώστε να επιτρέπουν στον ήχο του V8 να εισέρχεται στο εσωτερικό και να μην υπερκαλύπτεται από το σφύριγμα του turbo. Και χάρη στον δυνατό βρυχηθμό που παράγει, ακούγεται φανταστικά! Η XKR εντυπωσιάζει επίσης με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά της, χάρη στα αναβαθμισμένα ελατήρια, τα ενεργά αμορτισέρ και την προσθήκη μίας επιπλέον ράβδου στην πίσω ανάρτηση. Το βελτιωμένο, δύο σταδίων, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που επιτρέπει προοδευτικά την ολίσθηση των τροχών, βοηθάει το βρετανικό coupe να "βουτά" στις στροφές με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι απόλυτα ρυθμίσιμο διατηρώντας παράλληλα πολύ καλή πρόσφυση. Ακόμα και από τη θέση του συνοδηγού πάντως, είναι ξεκάθαρο πως η Jaguar δημιούργησε ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο γρήγορο στην ευθεία, αλλά συμπεριφέρεται στις στροφές εξίσου καλά με τους ανταγωνιστές της. Στα χέρια του Mike Cross, ο ρυθμός ήταν πραγματικά εντυπωσιακός. Σϊγουρα αναμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία να τη δοκιμάσουμε οι ίδιοι, αλλά ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο, η XKR μπορεί να είναι κίτρινη, αλλά δεν είναι "λεμόνι"! [Το εσωτερικό είναι πολύ καλά εξοπλισμένο και με τις απαραίτητες επενδύσεις από αλουμίνιο και δέρμα.] http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48317.jpg • Photo 01 • Photo 02 • Photo 03 • Photo 04. πηγή: in.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. July 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2006 Honda CR-V (2007) Spy Photos http://www.japanesecarfans.com/spyphotos/6060707.002/6060707.002.1M.jpg Imagine the surprise Benjamin Hong felt when he spotted the soon to be released 2007 Honda CR-V in his rear view mirror as he was driving in downtown Vancouver, Canada. And then he saw another! And yet another! Hong grabbed his trusted cell phone-camera and managed to snap a few pictures before the convoy of Hondas disappeared. And, remarkably, got exceptional pictures with the little phone. It's not our recommended piece of shooting equipment, but it sure worked in this case. And we're pleased to be able to showcase Benjamin's efforts here. The 2007 CR-V won't officially reach dealerships until mid-October, and we know its now riding on a new platform which it shares with the U.S. version Civic and Acura's RD-X. It should also have a bit more power than the outgoing model - around 170 horsepower. A hybrid version may be available for the 2008 model year. http://www.japanesecarfans.com/spyphotos/6060707.002/6060707.002.Mini2S.jpg http://www.japanesecarfans.com/spyphotos/6060707.002/6060707.002.Mini3S.jpg http://www.japanesecarfans.com/spyphotos/6060707.002/6060707.002.Mini4S.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. July 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2006 @akis_k φοβάμαι η Jag παραστράτησε, δεν μου θυμίζη σε τίποτα παλιό καλό Jag, ούτε έξω ούτε μέσα :mad: Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 http://www.barabus.info/ http://www.leftlanenews.com/2006/07/21/barabus-tkr-takes-over-as-worlds-fastest-car/ μιλαμε για ενα αμαξι που ομοιο του δεν θα ξαναγινει 0-100 σε 1.67.. και με αδεια δρομου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgep800 Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Μήπως σε 1.67 sec κάνει τα 0-60 και όχι τα 0-100; Απίστευτο πάντως... Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Μήπως σε 1.67 sec κάνει τα 0-60 και όχι τα 0-100; Απίστευτο πάντως... μηπως ειναι μιλια?.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cambas Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Σχεδιαστικά πάντως προτιμώ την Veyron.... Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/8915burberry.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisz20 Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Το άρθρο λέει ότι σε 1.67 δευτερόλεπτα πιάνει τα 60 mph (μίλια την ώρα)... Δηλαδή τα 100 χιλιόμετρα την ώρα.. Σκεφτείτε μόνο τον ανθρώπινο οργανισμό και τις δυνάμεις που δέχεται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Den einai kai polu akrivh se sxesh me ta antistoixa ths supercars!;) To apofasisa!! THA TO PARW!!!!!:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Το θέμα του hydro με τίτλο "η βερυον προκειται να χασει την θεση της..." μεταφέρθηκε εδώ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. July 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2006 Σε 1,67 τα 0-100 δεν γίνονται... Δεν είναι θέμα ιπποδύναμης, στησίματος ή μετάδοσης της κίνησης, είναι θέμα ελαστικών. ...και με νορμάλ ελαστικά αυτό δεν γίνεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgep800 Δημ. July 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2006 μηπως ειναι μιλια?.... Μάλλον έχεις δίκιο... Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. July 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2006 http://www.dn.no/multimedia/archive/00067/Aston2_67284g.jpg PORSCHE-KILLER? Λέει το άρθρο για την καινούργια Vantage, και μάλλον έχει δίκιο :D Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2006 Fiat Bravo...η αλλιώς νέο Fiat Stilo. http://img385.imageshack.us/img385/4012/immagine1kv6.jpg http://img452.imageshack.us/img452/788/immagine2xp9.jpg Σχεδιαστής Frank Stephenson Παρουσίαση 30 Σεπτέμβρη στην έκθεση της Φρανκφούρτης και λανσάρισμα τους πρώτους μήνες του 2007 Βενζινοκινητήρες-->1.4 Starjet 95hp, 1.4 Starjet Turbo 120hp & 1.4 Starjet Turbo 150hp για αρχή και πάρα πολλοί diesel...1.3 multijet 90hp, 1.6 multijet 120hp, 1.9 multijet 150hp, 1.9 multijet 175hp ktl. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. August 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2006 μου φαινετε οτι ο Agneli πρεπει να ξηλωσει ολοκληρο το τμημα σχεδιασμου της φιατ.αυτη η μασκα που εβαλε στο πουντο και τωρα στο (κατι μου λεει χαμενο απο χερι)μπραβο sucks Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 H F430 Spider στην κινηματογραφική μεταφορά της τηλεοπτικής σειράς Miami Vice. http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/article/717/717822/miami-vice-20060710055809144.jpg http://www.430m.com/Spider15.jpg Trailer...etc http://www.miamivice.com/main.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. August 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2006 Καλά φοβερή αλλαγή έκανε το Νέο Fiat Stilo. Και με δυνατούς κινητήρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kolabrou Δημ. August 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2006 A U D I R 8 ...Tελικά περνάει στην παραγωγή η «πολιτική» έκδοση του R8, του υπεραυτοκινήτου της Audi που δανείζεται το όνομά του από το αυτοκίνητο πολυνίκη του Λε Μαν. Εμείς το εντοπίσαμε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Το αυτοκίνητο έχει στοιχεία από το πρωτότυπο Le Mans, τεχνολογία από το αγωνιστικό R8, αλλά και από τη Gallardo της Lamborghini. Ο κινητήρας θα είναι ο V10 της Lamborghini, αλλά σε μία έκδοση μικρότερης ισχύος (450 ίππων) για να αποφευχθεί πιθανός κανιβαλισμός) , ενώ θα υπάρχει και ένας V8 420 ίππων. Στην αγορά, με βάση την τιμή που θα έχει, τοποθετείται απέναντι στις 911 της Porsche και DB9 της Aston Martin. by http://www.auto-internet.gr/spy/spy_Audi_R8_video.htm δειτε το video ειναι μαματο! Παράθεση IPHONE 4 The Ultimate Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kolabrou Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Το νέο Mini http://www.auto-internet.gr/images/news/Mini/Mini_p3.htm http://www.auto-internet.gr/images/news/Mini/Mini_p3.htm " Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το νέο Mini, που θα παρουσιαστεί επίσημα ενώπιον του κοινού τον φθινόπωρο στο Παρίσι. Αρχικά θα λανσαριστούν τα Mini Cooper και Cooper S και θ' ακολουθήσει λίγο αργότερα η «βασική» έκδοση της σειράς, το Mini One. Αν και λίγο μεγαλύτερο (το μήκος μεγάλωσε κατά 6 εκατοστά) το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει ριζικά σε ντιζάιν εξωτερικά , αφού ο ρετρό χαρακτήρας του είναι ένα από τα στοιχεία που συντέλεσαν στην επιτυχία του, αλλά κατά τα άλλα είναι εντελώς νέο, με ριζικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη του. Αρκετές είναι επίσης οι σχεδιαστικές αλλαγές στο εσωτερικό. Τα Cooper και Cooper S θα κινούνται από ένα νέο κινητήρα 1.6, ατμοσφαιρικό μεταβλητού χρονισμού και τούρμπο άμεσου ψεκασμού αντίστοιχα, που θ' αποδίδει 120 ίππους στην πρώτη περίπτωση και 175 στη δεύτερη. Και οι δύο θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το Cooper S θα προσφέρεται και με μπλοκέ διαφορικό." by auto-internet.gr Παράθεση IPHONE 4 The Ultimate Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. August 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 μου φαινετε οτι ο Agneli πρεπει να ξηλωσει ολοκληρο το τμημα σχεδιασμου της φιατ.αυτη η μασκα που εβαλε στο πουντο και τωρα στο (κατι μου λεει χαμενο απο χερι)μπραβο sucks Βελτιώθηκε σε σχέση με το Stilo που κυκλοφορεί αλλά αυτή η μάσκα είναι πράγματι ΧΑΛΙΑ! Ελπίζω να αλλάξει τίποτα στο μοντέλο παραγωγής γιατί οι κινητήρες φαίνονται πολύ καλοί;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kolabrou Δημ. August 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2006 Την επιστροφή ενός ιστορικού ονόματος στη γκάμα της προετοιμάζει η VW, με την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στα τέλη του Σεπτεμβρίου στο Παρίσι του concept «Iroc coupe». Πρόκειται για το Scirocco, που είχε εμφανιστεί το 1974 σχεδιασμένο από την Ιtal Design του Τζιουτζάρο κι ανταγωνιζόταν στην τότε αγορά τα «λαϊκά κουπέ» Οpel Manta και FordCapri....περισσότερα με φωτο!! by 4troxoi.gr Παράθεση IPHONE 4 The Ultimate Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2006 Lancia Ypsilon Facelift http://www.xelopolis.com/blog/images/lancia/lancia_ypsilon_01.jpg http://www.xelopolis.com/blog/images/lancia/lancia_ypsilon_02.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2006 http://www.supercar-world.com/nieuws/data/upimages/scw.jpg Quattroruote 9/06 Ferrari 599 GTB (20R,Pirelli PZero) Top Speed 332.145 Kph - 206.39 Mph/8050 rpm 0-60 Kph 1.8s 0-100 3.47s 0-160 6.8s (app. 100 mph) 0-200 10.39s 0-240 15.3s (app. 150 mph) 1/4 mile 11.2s/208.3 Kph - 129.4 Mph 1 Km 20.1/269.5 Kph - 167.5 Mph Brakes 100-0 Kph 31.2m (warm, -1.26g) 200-0 Kph 135.8m (cold, -1.16g) best results when warm, more than 1.2g!! Handling skipad 1.07g 1'16"810 NEW LAP RECORD!! (air 23.8°C, track 31.6°C) Top Ten 1'16"810 - 119.98 Kph - Ferrari 599 GTB 1’17”349 - 119.15 Kph - Porsche Carrera GT SUPERTEST 2005 1'17"373 - 119.11 Kph - Ferrari F430 F1 MY06 1’17”448 - 119.00 Kph - Ferrari Enzo Ferrari SUPERTEST 2005 1'17"814 - 118.44 Kph - Lamborghini Gallardo e-gear MY06 (520hp) SUPERTEST 2006 1’17”861 - 118.36 Kph - Lamborghini Gallardo SE e-gear (520hp) 1’18”992 - 116.67 Kph - Porsche 996 GT2 (462hp) 1’19”307 - 116.21 Kph - Ferrari F430 F1 1’19”361 - 116.13 Kph - Lamborghini Gallardo e-gear (500hp) 1'19"510 - 115.91 Kph - Chrysler Viper 8.3l SRT-10 (2nd run) SUPERTEST 2006 http://www.supercars.net/pitlane/pics/2740942a.jpg http://www.supercars.net/pitlane/pics/2740942b.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.