Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy ( 5 Νοέ. 2004 , 10:24)

 

kai kati pio prosito stous perissoterous edo mesa..

vgike RX8 fthino!

me ligo kato apo 29.000 kai mono periorismo sta xenon, derma, iliorofi pairnete ena rx8 me 192hp kai afinete ta golf gti kai seat cupra... gia kourema kai me tin aporia giati petaksan ta lefta tous...

perissotera EDO

 

 

Πανεμορφο, αλλα ξερεις ποσα αλογα ειναι το golf gti και ποσα polo μπορουν να σε κερασουν τσαγακι αν σε πετυχουν στον δρομο??? :o :whistle: :o :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος nikkosnet ( 9 Νοέ. 2004 , 22:29)

 

Πανεμορφο, αλλα ξερεις ποσα αλογα ειναι το golf gti και ποσα polo μπορουν να σε κερασουν τσαγακι αν σε πετυχουν στον δρομο??? :o :whistle: :o :whistle:

 

 

Και παγωμενο τσαγάκι μάλιστα... :whistle:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (11 Νοέ. 2004 , 22:32)

 

otan mou sigrinete to polo me to rx8 mi perimenete apantisi...

to theoro metaksi allon prosvoli tis odigikis mou krisis...

 

Με το polo σε καμία περίπτωση, με το golf όμως... ;)
Link to comment
Share on other sites

ΕΙΝΑΙ απο τις λιγες φορες που το λεω αλλα

ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ TOYOTA...δημιουργησατε εναν θαυματουργο οικολογικο κινητηρα δυο σε ενα και σας βγαζω το καπελο.

 

ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ PRIUS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗς ΧΡΟΝΙΑΣ.και παλι συγχαρητηρια μονο και μονο για τις περιβαντολογικες σας ανησυχιες!

 

http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2745&part=1

 

1. Toyota Prius 406

2. Citroën C4 267 :blink:

3. Ford Focus 228 :blink:

4. Opel/Vauxhall Astra 180

5. Renault Modus 151

6. Peugeot 407 135

7. BMW 1-series 83

 

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1100500992a.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://www.evoclub.gr/phpBB/images/smiles/eusa_clap.gifhttp://www.evoclub.gr/phpBB/images/smiles/eusa_clap.gifhttp://www.evoclub.gr/phpBB/images/smiles/eusa_clap.gifhttp://www.evoclub.gr/phpBB/images/smiles/eusa_clap.gif

 

 

ena megalo mprabo stin toyota........ tetia bathmologia (pano apo 400) blepoume spania ........ (ksanaeidame stin proti genia focus me giro stous 440 bauthous)

Link to comment
Share on other sites

alla kai sto sidriptiko 454 vathmous tis alfa romeo 156 to 1998 opou apotelei kai tin megaliteri vathmologia opou exei dothei

kai pali mpravo sti toyota!

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pininfarina (15 Νοέ. 2004 , 17:27)

 

alla kai sto sidriptiko 454 vathmous tis alfa romeo 156 to 1998 opou apotelei kai tin megaliteri vathmologia opou exei dothei

kai pali mpravo sti toyota!

 

 

;) ;) ;) ;)

 

exo sigkentromena ola ta car of the year's se .doc......... einai giro sta 1.1MB ta theli kanis??

Link to comment
Share on other sites

Βραβείο για τη Maserati Quattroporte

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/thumb_01/NEWS/27.maseratiquat.jpg

 

Η Maserati Quattroporte, ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα της ιταλικής φίρμας, κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό «Καλύτερο Εισαγόμενο Αυτοκίνητο για το 2004» που διοργανώνεται από το Japan Automotive Hall of Fame Association (JAHFA) στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

 

 

 

Η λαμπρή εκδήλωση έλαβε χώρα στο Εθνικό Μουσείο Επιστημών του Τόκιο και μερικοί από τους λόγους που έκαναν τη Maserati Quattroporte να ξεχωρίσει ήταν μεταξύ άλλων η καλή τιμή με την οποία διατίθεται στην αγορά και η οδηγική της συμπεριφορά. Η Maserati Quattroporte παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ιαπωνική αγορά στις 22 Οκτωβρίου 2003 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο και λίγες μέρες αργότερα παρουσιάστηκε και στην Ιταλική Πρεσβεία υπό την παρουσία του Προέδρου του Ομίλου Ferrari-Maserati, Λούκα ντι Μοντεζέμολο και τον Ιταλό πρέσβη, Μάριο Μπόβα. Από τον Απρίλιο του 2003 που ξεκίνησε και η εμπορική της διάθεση στην ιαπωνική αγορά περισσότερες από 250 Maserati Quattroporte έχουν ήδη πουληθεί ενώ μεγάλος είναι και ο αριθμός εκείνων που βρίσκονται στις λίστες αναμονής των παραγγελιών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ενώ στην Ιαπωνία το τιμόνι βρίσκεται από την δεξιά πλευρά του οχήματος, οι περισσότερες παραγγελίες της Maserati Quattroporte έχουν το τιμόνι αριστερά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eidh h porsche zitise thn voitheia ths toyota apo thn empireia ths me to prius gia na kateskeuasi kati antistixo profanos!

Thn VW pantos den ti kovo kai pollh kala paliotera eixa ths kaliteres entiposhs gia ta VW tora arxizo kai allazo gnomh polla lefta pollh onoma gia TO TIPOTA!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος peter (27 Νοέ. 2004 , 13:15)

Thn VW pantos den ti kovo kai pollh kala paliotera eixa ths kaliteres entiposhs gia ta VW tora arxizo kai allazo gnomh polla lefta pollh onoma gia TO TIPOTA!

 

 

exeis ena dikio.......

Link to comment
Share on other sites

O ksaderfos mou mallon tha poulisi to hyundai coupe tou auto me ta stroggila fota (2000) kai skeftomai na to paro isos!Eseis ti lete gia pite mou ti gnomi sas!

Epishs skeftomai kai ta parakato autokinita:

1)renault megane

2)opel corsa

3)seat cordoba

4)fiat punto

5)hyundai accent

Dektes oles oi apopsis mono min mou lete gia Alfa,Bmw kai otidipote exi akrivi sintirisi!Epidi pano apo ola thelo na pernao ego pio kala apoti to amaksi mou :-)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος peter (28 Νοέ. 2004 , 15:50)

 

O ksaderfos mou mallon tha poulisi to hyundai coupe tou auto me ta stroggila fota (2000) kai skeftomai na to paro isos!Eseis ti lete gia pite mou ti gnomi sas!

Epishs skeftomai kai ta parakato autokinita:

1)renault megane

2)opel corsa

3)seat cordoba

4)fiat punto

5)hyundai accent

Dektes oles oi apopsis mono min mou lete gia Alfa,Bmw kai otidipote exi akrivi sintirisi!Epidi pano apo ola thelo na pernao ego pio kala apoti to amaksi mou :-)

 

 

 

sigrineis ena coupe me, mesea oikogeniaka, mikra, mikra oikogeniaka klp...

katelikse ti katigorias amaksi thes na exeis.. kai ksanarota mas! edo eimaste emeis! :)

megane VS corsa???

cordoba VS punto???

:wacko: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες energy δεν ειναι απαραιτητα σωστο... Ας πουμε μπορεις να κατηγοριοποιησεις μια ομαδα αυτοκινητων με βαση την τιμη αγορας τους!! Ας πουμε για παραδειγμα ενα προσφατο αναλογο διλημα που αντιμετωπισε ενα κοντινο συγκενικο μου προσωπο! Ειχε περιπου 48.000 ευρω και ηταν αναμεσα στο Saab 9-3 Aero και την ΒMW 520i.. καμια σχεση τα δυο αυτοκινητο καθως το ενα ηταν ενα σπορ σενταν αυτοκινητο ενω το αλλα μια πολυτελης λιμουζινα,,, Ενταξυ αρκετες φορες αυτο που χρειαζομαστε απο ενα αμαξι μπορει να το βρουμε σε αυτοκινητα διαφορων κατηγοριων!! :) :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

File Energy pollh fovamai oti den mporeis na me voithisis dioti skeftese telios diaforetika apoti ego esi eisai tou kati VS kati kai to kalitero kerdizi!

O filos Amelidis nomizo pos me katalave kalitera ego eimai pio pollh "ideologika kai mono" car companys VS my pocket money gia na sou doso na katalavis pos skeftomai etsi!

Den me endiaferi mikro h mesaio autokinito sport h coupe me endiaferi na mou kani kai na mou aresi(tis tsephs mou):-)

Elpizo na me katalavate!

Link to comment
Share on other sites

tote dose ena plafon timis...

pou kai me thema timis na to paroume...

de nomizo to megane na einai idietaira fthinotero tou opel astra gia na mou vazeis to opel corsa sti sigrisi ant'aftou!!!!

diladi to cordoba erxetai stin idia katigoria timis me tou punto?...

mallon esi mas mperdeveis... ego na katatopisto ithela gia na ginei katanoito to ti psaxneis oste isos voithisoume...

Link to comment
Share on other sites

File Energy thanks pou prospathis na me voithisis alla xoris pareksigisi ksexna to den me katalavenis asto tha me voithisi kanas allos tha to psakso kai monos mou tha do ti tha kano,dioti arxises pali ta vs metaksi megane kai corsa afou to astra den mou aresi me to zori diladi!

Pio aplo den mporo na to kano exo lefta na agoraso 1 apo auta ta autokinita pou exo grapsi parapano kai pou tautoxronos mou aresoun!

Kai prepi na katalikso se 1 apo auta enoite auto psaxno opio mou dosi pio polla gia ta lefta mou mallon tha to paro tha diksi me to neo etos!

Link to comment
Share on other sites

Η βασική έκδοση του νέου Focus θα κοστίζει 13.669 ευρώ 29/11/2004

 

Όπως κατ' επανάληψη έχει τονίσει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς κ. Δημήτρης Σακελλαρόπουλος, στόχος της εταιρίας του, είναι να πιάνει τον παλμό της αγοράς, διαθέτοντας τα αυτοκίνητά της στην τιμή που μπορεί να πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής. Το Focus δεν είναι μία τυχαία περίπτωση. Είναι το μοντέλο που το 1997 αποτέλεσε το μεταβατικό στάδιο που θα έφερνε τη Ford σε μία νέα εποχή. Σηματοδοτεί τη μετάβαση από την εποχή του Escort στην εποχή του Focus και σε ότι ακολούθησε.

 

Ford Focus

Σήμερα, το όνομα Focus δεν φέρει το βάρος -και τη βαρύτητα- του πρωτοπόρου, δεν έχει το άγχος της επανατοποθέτησης της μάρκας στην αγορά. Μέσα στα 7 χρόνια που προηγήθηκαν, έχτισε ίματζ, επένδυσε στις αξίες του και τα τελευταία χρόνια η ανταπόδοση ήρθε από τα νούμερα πωλήσεων. Η Ford υποστηρίζει πως το Focus II, είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Λογική λοιπόν και η ακολουθία σκέψεων του κ. Σακελλαρόπουλου κατά την παρουσίαση του μοντέλου στους έλληνες δημοσιογράφους: «με βάση το γεγονός ότι εσείς οι ίδιοι αναφέρατε ότι το προηγούμενο Focus ήταν από τα καλύτερα στην κατηγορία του ακόμη και στη δύση της καριέρας του, τότε με δεδομένο ότι έχουμε ένα συνολικά βελτιωμένο αυτοκίνητο, το Focus II είναι το πληρέστερο μοντέλο της κατηγορίας C».

 

Προς τι όλη αυτή η εισαγωγή; Πολύ απλά, για να δώσουμε και εμείς με τη σειρά μας έμφαση στην τιμή του νέου Focus, η οποία σε αντίθεση με ότι ίσως θα περίμεναν αρκετοί, είναι αυτή που κλέβει την παράσταση. Τι θα περίμενε κανείς; Θα περίμενε προφανώς, η βασική τιμή του καλύτερου -κατά τη γνώμη της ίδιας της εταιρίας του- αυτοκινήτου της κατηγορίας C, να βρίσκεται πιο κοντά σε εκείνη της Corolla ή του Golf, παρά σε αυτή του Stilo. Θα περίμενε τουλάχιστον, να είναι έστω και λίγο υψηλότερη από του απερχόμενου Focus.

 

Κι όμως, η βασική έκδοση Ambiente του νέου Focus στα 1.4 λίτρα, είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη του προηγούμενου. Στα 13.669 ευρώ, θα περιλαμβάνει 4 αερόσακους, κλιματισμό, ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω και κάποια πράγματα ακόμη, που η Ford δεν θέλησε να αποκαλύψει ελέω ανταγωνισμού, καθώς η ημερομηνία λανσαρίσματος αργεί σχετικά (μέσα Ιανουαρίου). Κι όλα αυτά, τη στιγμή που στο νέο Focus, η Ford έχει προσθέσει πάνω από 2.000 ευρώ σε εξέλιξη, που μεταφράζεται σε ποιότητα, ασφάλεια και τεχνολογία. Αναγκάζεται δηλαδή λόγω της ανταγωνιστικότητας, να πουλάει φτηνότερα ένα καλύτερο προϊόν. Το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν, είναι πως θα αντιδράσουν και οι υπόλοιπες εταιρίες στην γραμμή που ακολουθεί η Ford, η οποία δεν κρύβει ότι θεωρεί ρεαλιστικό να πουλάει 1.000 Focus το μήνα.

 

Ποιος λοιπόν δεν θα συμμεριζόταν την αισιοδοξία των ανθρώπων της Ford, όσον αφορά στην πορεία του νέου Focus στην αγορά; Τη στιγμή που τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% της ελληνικής αγοράς κινείται ανάμεσα στα 1.000 με 1.400 κ.εκ. και λίγο ακόμη στα 1.600, τότε η τιμή ενός αυτοκινήτου είναι καθοριστική σε αυτές τις εκδόσεις. Αυτό είναι κάτι που αποδέχονται όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, τονίζοντας πως η τιμή και οι προσφορές των εταιριών, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιλογής αυτοκινήτου.

 

Το Focus από την πλευρά του, είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Ford, αντιπροσωπεύοντας το 40% των πωλήσεών της, ενώ από αυτό, το 50% είναι εκδόσεις στα 1.6 λίτρα. Θέλοντας να εκφράσει έμπρακτα τις ευχαριστίες της προς τους αγοραστές του Focus, η ελληνική Ford τους δίνει τη δυνατότητα εφόσον το επιθυμούν, να αποκτήσουν το νέο Focus με δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας περίπου 2.500 ευρώ, δίνοντας ως προκαταβολή το Focus που έχουν ήδη και ξεκινώντας να αποπληρώνουν το νέο μετά από 2 χρόνια, διάστημα για το οποίο δεν θα υπάρχουν τόκοι (η προσφορά ισχύει για παραγγελίες μέχρι τις 31/12/04).

 

Η Ford έχει αποστείλει ενημέρωση σχετικά με την προσφορά αυτή, σε 35.000 κατόχους Focus στην Ελλάδα. Ο κ. Σακελλαρόπουλος, δηλώνει ικανοποιημένος αν ανταποκριθούν ακόμη και 3.000 από αυτούς.

 

flash.gr

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...