Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χμ, δεν συμφωνώ. Δεν θα έλεγα ότι μοιάζουν και ιδιαίτερα σχεδιαστικά, οπότε που το στηρίζεις αυτό που λες;

 

Επιπλέον, αν αναλογιστεί κανείς ότι η απευθείας ανταγωνιστής της 6άρας είναι η CL-Class, τότε θα ήταν πιο λογικό να μου έλεγες ότι η 6άρα είναι η κουπέ 7άρα...

 

Συμφωνείς δε συμφωνείς έχουν ίδιο πάτωμα, ίδια μηχανικά μέρη και εσωτερικό κωδικό που δείχνει ότι το ένα είναι το κουπέ του άλλου.

Το ότι δε μοιάζουν δε λέει κάτι.

 

Ούτε το Polo με το Ibiza μοιάζει αλλά το ίδιο αμάξι είναι.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμφωνείς δε συμφωνείς έχουν ίδιο πάτωμα, ίδια μηχανικά μέρη και εσωτερικό κωδικό που δείχνει ότι το ένα είναι το κουπέ του άλλου.

Το ότι δε μοιάζουν δε λέει κάτι.

 

Ούτε το Polo με το Ibiza μοιάζει αλλά το ίδιο αμάξι είναι.

 

Δεν αντιλαμβάνεσαι αυτό που θέλω να πω. Πάρε την τριάρα για παράδειγμα. Παρατηρείς καμία σχεδιαστική διαφορά στις γραμμές ή στα φωτιστικά σώματα λ.χ., μεταξύ της δίπορτης, της τετράπορτης και της κάμπριο; Ουδεμία Το ίδιο και με τη σειρά 1. Αναφερόμενος λοιπόν σε αυτό, τόνισα πως δεν βρίσκω λόγο διαχωρισμού της κουπέ έκδοσης της κάθε σειράς σε ξεχωριστή αρίθμηση.

 

Δεν νομίζω ότι ανέφερα ποτέ οτιδήποτε για πατώματα/ταβάνια/μηχανικά μέρη... Το ότι χρησιμοποιούν ή όχι τα ίδια, ομοίως, δεν μου λέει κάτι... :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνείς δε συμφωνείς έχουν ίδιο πάτωμα, ίδια μηχανικά μέρη και εσωτερικό κωδικό που δείχνει ότι το ένα είναι το κουπέ του άλλου.

Το ότι δε μοιάζουν δε λέει κάτι.

 

Ούτε το Polo με το Ibiza μοιάζει αλλά το ίδιο αμάξι είναι.

 

Kαι το golf με το leon, octavia5 αλλά και το tiguan το ίδιο πάτωμα έχουν...Δεν νομίζω να είναι το ίδιο αμάξι...Δες μόνο και πως πλασάρετε...Άλλη η μηχανολογική συγγένεια και άλλο το πως πλασάρετε...Δηλάδη και το πιο ακραίο παράδειγμα η continental gt είναι coupe έκδοση του vw phateon;;;

 

Ακριβώς μπορεί όχι, αλλά σίγουρα η κουπέ 6άρα ανταγωνίζεται την κουπέ CL. Simple as that. Η SL είναι roadster, η 6άρα είναι GT, οπότε δεν μπορούν να συγκριθούν (για να μην αναφερθούμε στην πασιφανή διαφορά των δύο έξτρα θέσεων)...

Όσο για την cl αντίστοιχα είναι ανταγωνιστής της 6άρας και η Ε coupe;;;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλαμβάνεσαι αυτό που θέλω να πω. Πάρε την τριάρα για παράδειγμα. Παρατηρείς καμία σχεδιαστική διαφορά στις γραμμές ή στα φωτιστικά σώματα λ.χ., μεταξύ της δίπορτης, της τετράπορτης και της κάμπριο; Ουδεμία Το ίδιο και με τη σειρά 1. Αναφερόμενος λοιπόν σε αυτό, τόνισα πως δεν βρίσκω λόγο διαχωρισμού της κουπέ έκδοσης της κάθε σειράς σε ξεχωριστή αρίθμηση.

 

Δεν νομίζω ότι ανέφερα ποτέ οτιδήποτε για πατώματα/ταβάνια/μηχανικά μέρη... Το ότι χρησιμοποιούν ή όχι τα ίδια, ομοίως, δεν μου λέει κάτι... :)

 

 

Εγώ δεν απάντησα σε αυτό.

 

Απάντησα σε αυτό που είπες για τη σειρά 6 και ότι δεν είναι το κουπέ κάποιας άλλης σειράς.

Αν εννοούσες μόνο σχεδιαστικά, τότε ναι, δε μοιάζει με κάποια. Αλλά το αμάξι βγήκε σαν κουπέ της σειράς 5. Γι'αυτό και το ένα έχει κωδικό Ε60 και το άλλο Ε63.

Το ίδιο ισχύει και για τα καινούρια.

 

Kαι το golf με το leon, octavia5 αλλά και το tiguan το ίδιο πάτωμα έχουν...Δεν νομίζω να είναι το ίδιο αμάξι...Δες μόνο και πως πλασάρετε...Άλλη η μηχανολογική συγγένεια και άλλο το πως πλασάρετε...Δηλάδη και το πιο ακραίο παράδειγμα η continental gt είναι coupe έκδοση του vw phateon;;;

 

Το παράδειγμα ήταν για να δείξω ότι για να είναι το ένα coupe έκδοση του άλλου δε χρειάζεται να μοιάζουν και σχεδιαστικά.

Το Tiguan έχει βασικές διαφορές από τα άλλα 3 με κυριότερες το ύψος(άρα και διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης) και αυξημένα μετατρόχια.

Δε θα μπω σε κουβέντα κατά πόσο ίδια είναι τα αυτοκίνητα του ομίλου VW.

 

Η 6αρα πλασαρίστηκε σαν κουπέ έκδοση της 5αρας.

Edited by NickTG

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την cl αντίστοιχα είναι ανταγωνιστής της 6άρας και η Ε coupe;;;

 

H E-Coupe ανήκει προφανώς σε κατηγορία που δεν υπάρχει ακόμη στην BMW, αφού η πεντάπορτη έκδοση της είναι ο ανταγωνιστής της 5άρας. Είναι αυτό που λες, δεν υπάρχουν ακριβώς ανταγωνιστές όπως είναι τα μοντέλα της κάθε εταρείας, αλλά και τιμολογιακά να το δεις, δεν μπορεί η 6άρα να ανταγωνιστεί την E-Coupe...

 

Εγώ δεν απάντησα σε αυτό.

 

Απάντησα σε αυτό που είπες για τη σειρά 6 και ότι δεν είναι το κουπέ κάποιας άλλης σειράς.

Αν εννοούσες μόνο σχεδιαστικά, τότε ναι, δε μοιάζει με κάποια. Αλλά το αμάξι βγήκε σαν κουπέ της σειράς 5. Γι'αυτό και το ένα έχει κωδικό Ε60 και το άλλο Ε63.

Το ίδιο ισχύει και για τα καινούρια.

 

Σχεδιαστικά αναφέρθηκα προφανώς και ο λόγος είναι απλός. Οι εταιρείες πλέον κατασκευάζουν 3-4-5 πατώματα τα οποία χρησιμοποιούν σε 4-5 μοντέλα το καθένα, τα οποία μπορεί να κοστίζουν εώς και τα διπλάσια λεφτά το ένα από το άλλο. Και η Rolls Royce Ghost είναι εν μέρει 7άρα...

 

Το παράδειγμα ήταν για να δείξω ότι για να είναι το ένα coupe έκδοση του άλλου δε χρειάζεται να μοιάζουν και σχεδιαστικά.

 

To Ibiza είναι το κουπέ Polo;

 

Η 6αρα πλασαρίστηκε σαν κουπέ έκδοση της 5αρας.

 

Για την ακρίβεια πλασαρίστηκε ως αναβιωτής της σειράς 8 και βασίστηκε στα μέρη της 5άρας...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

H E-Coupe ανήκει προφανώς σε κατηγορία που δεν υπάρχει ακόμη στην BMW, αφού η πεντάπορτη έκδοση της είναι ο ανταγωνιστής της 5άρας. Είναι αυτό που λες, δεν υπάρχουν ακριβώς ανταγωνιστές όπως είναι τα μοντέλα της κάθε εταρείας, αλλά και τιμολογιακά να το δεις, δεν μπορεί η 6άρα να ανταγωνιστεί την E-Coupe...

Eννοείται ότι δεν είναι ανταγωνίστρια της 6, απλώς στο έδωσα για παράδειγμα και κατάλαβες τον συλλογισμό μου

 

To Ibiza είναι το κουπέ Polo;

Εδώ σε έχασα...ibiza/polo/fabia/a1 είναι ότι τα golf/leon/octavia5/a3/tiguan/altea/freetrack....Όπως το ibiza βγαίνει τρίθυρο και πεντάθυρο έτσι και το polo. Η κοινή προέλευση πατώματος δεν έχει να κάνει με το αν το αμάξι είναι ίδιο από την στιγμή που ιδίως όσο ανεβαίνεις κατηγορία βγάζεις εντελώς διαφορετικά αμάξια

 

Για την ακρίβεια πλασαρίστηκε ως αναβιωτής της σειράς 8 και βασίστηκε στα μέρη της 5άρας...

 

Ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Eννοείται ότι δεν είναι ανταγωνίστρια της 6, απλώς στο έδωσα για παράδειγμα και κατάλαβες τον συλλογισμό μου

 

Καταλαβαίνω απόλυτα. :)

 

Εδώ σε έχασα...ibiza/polo/fabia/a1 είναι ότι τα golf/leon/octavia5/a3/tiguan/altea/freetrack....Όπως το ibiza βγαίνει τρίθυρο και πεντάθυρο έτσι και το polo. Η κοινή προέλευση πατώματος δεν έχει να κάνει με το αν το αμάξι είναι ίδιο από την στιγμή που ιδίως όσο ανεβαίνεις κατηγορία βγάζεις εντελώς διαφορετικά αμάξια

 

Στον φίλτατο NickTG πήγαινε το ερώτημα... :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Σχεδιαστικά αναφέρθηκα προφανώς και ο λόγος είναι απλός.

 

Τότε συμφωνούμε.

Σχεδιαστικά δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

SSC Tuatara

http://www.autoblog.gr/2011/07/18/shelby-supercars-shows-of-its-latest-creation-the-1350hp-tuatara-w-video/

:drool: http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2011/07/Shelby-Supercars-Tuatara-1-610x397.jpg :drool:

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πωλείται η McLaren του Ayrton Senna!

 

Ως γνωστόν, για πολλούς ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία της Formula

1. 17 χρόνια μετά το θάνατο του, ο οίκος δημοπρασιών Coys θα προχωρήσει στον πλειστηριασμό του ιστορικού

μονοθέσιου με το οποίο ο Ayrton Senna στέφθηκε τελευταία φορά πρωταθλητής.

 

Πρόκειται για το μονοθέσιο της McLaren με κωδικό MP4/6 του Ayrton Senna με το οποίο κέρδισε το πρωτάθλημα του 1991. Το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε το 1992 από την ίδια τη McLaren και αργότερα δόθηκε στον καλλιτέχνη Jay Burridge ο οποίος

χρησιμοποίησε τα βασικά μέρη του για να δημιουργήσει το «γλυπτό» που βλέπετε στη φωτογραφία. Θυμίζει περισσότερο κομμάτια

από συναρμολογούμενο όχημα, όπως αυτά που μπορεί να αγοράσει ο καθένας μας και να φτιάξει διακοσμώντας το γραφείο του,

όμως το συγκεκριμένο είναι σε κλίμακα 1:1, και έχει τη διαφορά ότι έχει κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1991!

 

Το εντυπωσιακό δημιούργημα θα δημοπρατηθεί από τον οίκο Coys σε σχετικές εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα στην πίστα του Nurburgring στις 13 Αυγούστουμεταξύ 30.000 και 80.000 λιρών.

 

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/PESENNAC-1.jpg

 

πηγή

 

(Send from iPad)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Porsche 911 (2012)

 

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458728_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458722_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458719_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458713_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458749_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458746_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458743_25.jpg

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_917/car_photo_458740_25.jpg

 

http://www.evo.co.uk/news/evonews/271741/allnew_porsche_911_revealed.html?CMP=NLC-Newsletters&uid=0582e6d708438daa4ea4cf02473262d6

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7eNAUihkOR0

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Very nice! Μου αρέσει αρκετά το πίσω μέρος.

Επίσης θα την προτιμούσα σε κόκκινο, αν και το κόκκινο σαν χρώμα νομίζω "ανήκει" στην ferrari!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ανάκληση ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων από τη HONDA

 

http://i37.abimg.gr/an/anaklisi_enos_ekatommyrioy_aftokiniton_honda_1895769_b.jpg

 

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακοίνωσε σήμερα ότι ανακαλεί σχεδόν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα παγκοσμίως, εξαιτίας ενός προβλήματος στον διακόπτη του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού.

 

Ο όμιλος θα επισκευάσει δωρεάν 216.193 οχήματα στην Ιαπωνία, 255.766 στην Κίνα, 297.000 στην Ασία, 103.000 στη Βόρεια Αμερική και αρκετές δεκάδες χιλιάδες στον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή συνολικά 936.000 αυτοκίνητα.

 

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε αρκετά οχήματα του μοντέλου Fit (Jazz στην Ευρώπη).

 

Ο διακόπτης του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού παρουσιάζει ελάττωμα στην κατασκευή του και αναμένεται να αντικατασταθεί.

 

Αρκετές δεκάδες περιπτώσεις υπερθέρμανσης έχουν καταγραφεί, αλλά δεν υπήρξε τραυματισμός, διευκρίνισε η Honda στο ιαπωνικό Υπουργείο Μεταφορών.

Link to comment
Share on other sites

Τίτλοι τέλους για την Alfa 159

 

http://1.1.1.3/bmi/img824.imageshack.us/img824/9834/alfaf.jpg

 

Ο ιταλικός όμιλος ετοιμάζεται να σταματήσει την παραγωγή της Alfa Romeo 159, ενός μοντέλου που 6 χρόνια μετά το λανσαρίσμά του,

παραμένει ένα από τα ομορφότερα της αγοράς.

 

Δύο χρόνια πριν το διάδοχο μοντέλο -που θα ακούει μάλλον στο όνομα Giulia- σταματάει η παραγωγή της Alfa Romeo 159, γεγονός που δημιουργεί

ένα μεγάλο κενό στη γκάμα ολόκληρου του ιταλικού Ομίλου.

 

Παρόλο που «περί ορέξεως ουδείς λόγος», θα τολμήσουμε μια τοποθέτηση: η Alfa 159 είναι ίσως το ομορφότερο οικογενειακό όχημα της παγκόσμιας

αγοράς, παρόλο που ήδη κουβαλάει στην «πλάτη» της έξι χρόνια ζωής. Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 159 αποτελεί σημείο αναφοράς της κλάσης

σε ό,τι αφορά στο design. Οπότε, καταλαβαίνετε, πως το νέο για παύση της παραγωγής της στεναχωρεί πολύ κόσμο, καθώς η ιταλική φίρμα έχει το

δικό της, πολύ φανατικό κοινό.

 

Το όνομα, όμως, 159 ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, καθώς η παραγωγή της έχει ήδη σταματήσει

στο εργοστάσιο του Naples. Βλέπετε, εκεί θα κατασκευάζεται εφεξής το νέο Fiat Panda. Για να διώξουμε κάθε αμφιβολία (και ελπίδα, δυστυχώς)

από το μυαλό σας, σας ενημερώνουμε πως ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου «εξαφανίστηκε» από τους βρετανικούς καταλόγους, ενώ σε άλλες

αγορές πωλούνται κομμάτια σε stock, με τις μόνες επιλογές να περιορίζονται σε 4 χρώματα. Ούτε κινητήρες, ούτε αμαξώματα, ούτε εξοπλισμοί,

τίποτα!

 

Το θέμα είναι πως η απουσία της 159 θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό, όχι μόνο στη γκάμα της Alfa Romeo, αλλά ολόκληρου του Ομίλου της Fiat.

Ενώ στα μίνι, στα μικρά και στα μικρομεσαία μοντέλα υπάρχει υπερπροσφορά μοντέλων, τι γίνεται με τις μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων;

Ποιες είναι οι επιλογές αυτού που θέλει περισσότερους χώρους από αυτούς που προσφέρουν τα Fiat Bravo, Lancia Delta και Alfa Romeo Giulietta;

Αν δεν μπορεί να αγοράσει την Maserati Quattroporte (που μάλλον δε θα μπορεί) ή θα πρέπει να στραφεί σε άλλο «μαγαζί» ή θα πρέπει να «ψωνίσει»

κάποιο από τα Chrysler που ετοιμάζονται να μετονομαστούν σε Lancia. Ακόμα χειρότερα, το διάδοχο μοντέλο της Alfa 159 (πιθανότερο όνομα το Giulia)

φαίνεται ακόμα να αργεί (το νωρίτερο που το περιμένουμε είναι στα τέλη του 2013). Οπότε ο ιταλικός όμιλος θα μείνει χωρίς δυνατή εκπροσώπηση στα

οικογενειακά οχήματα για δύο περίπου χρόνια, κάτι που μοιάζει (και είναι) πρόβλημα.

 

πηγή

Link to comment
Share on other sites

Renault Clio IV (Q2 2012) http://goo.gl/1fHZA

 

http://img835.imageshack.us/img835/3653/clio4f.jpg

http://i63.servimg.com/u/f63/09/03/96/03/cl411.png

 

.......................................................................................................

 

Citroen DS5H Technologie Hybrid4 http://goo.gl/hb5oJ

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφο!:D Η υβριδική DS5 επίσης τα σπάει... Ο ηλεκτροκινητήρας θα συνδιάζεται και με βενζίνη;
Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφο!:D Η υβριδική DS5 επίσης τα σπάει... Ο ηλεκτροκινητήρας θα συνδιάζεται και με βενζίνη;
Οχι μονο diesel και υβριδικο κινητηρα ωστε να εχουν την ελαχιστη δυνατη καταναλωση.
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για την Alfa 159.

Αξιόλογο αυτοκίνητο και σίγουρα το ομορφότερο της κατηγορίας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...