Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

MINI Coupe Concept

http://img291.imageshack.us/img291/4526/p90047097highres.th.jpg

http://img100.imageshack.us/img100/7594/rear341280.th.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/1907/sideview1280.th.jpg

http://img269.imageshack.us/img269/5346/34front1280opt.th.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/4151/p90047079highres.th.jpg

[url=http://img190.images

 

The design of the weird-looking but lightweight aluminum top is said to have been inspired by a baseball hat that MINI designer Gert Hildebrand saw his teenage son wearing backwards - go figure. According to the company, the new roof lowers the car's centre of gravity thus significantly reducing body movement and optimizing driving behavior.

 

Other details like the front and rear bumpers, headlamps, front grille and evidently, the rear-end design have been reworked but that's basically it.

 

Inside, the Coupe model ditches the hatchback's rear seat bench which helps increase luggage space from 160 liters to 250 liters (8.8 cu ft). To justify the concept moniker, MINI's designers spiced up the hatchback's cabin with a unique color scheme and higher quality materials such as leather upholstery and carbon fiber decorative trim.

 

A unique feature of the Coupe is the addition of two Chronoswiss clocks adjacent the rev counter. One clock is a purpose-built stopwatch for taking lap times, the second clock shows the time in classic style.

 

The two seater is motivated by the MINI John Cooper Work's 1.6-litre twin-scroll turbocharged engine that cranks out 211 horsepower and a peak torque of 260Nm (192 lb-ft) increasing through the Overboost function for a short while to 280Nm (206 lb-ft). Like the MINI hatch, power is delivered to the front wheels.

 

However, the lightweight aluminum roof together with the elimination of the rear seats and numerous other weight saving measures means that the Coupe is lighter and consequently, faster than the hatchback model.

 

Our sources tell us that the Coupe will be joined in Frankfurt by a roadster concept, details of which will be revealed closer to the show.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Θα σηκωθεί ο Ισιγόνης και θα μας πλακώσει...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

&μενα μ'αρεσε πολυ αν&ειναι λιγο περιεργη η οροφη..ισως να φταιει το χρωμα!!!
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Gemballa-mistrale-panamera

 

http://www.worldcarfans.com/109082521274/mini4/gemballa-mistrale-panamera-first-details-released--up-to-750hp

 

Τολμώ να πω ότι είναι όμορφη!!!

Πιο όμορφη από την κανονική έκδοση, ναι, αλλά... παραμένει απίστευτα άσχημη και απαράδεκτη για πόρσε.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

κινητηρες για το Polo εχουν ανακοινωσει? θα βαλουν καναν TSi αξιολογο...?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ειναι λιγο κουφο και χαζο να βγαζουν μονο το 1.2ΤSi στο Πολο και να εχουν στο Ιμπιζα τον 1.4TSi (150ps-FR) και 1.4TSi (185ps-Cupra)... λογικα θα βαλουν και καποιον πιο δυνατο σε εκδοση GTi. απλα ευελπιστω να γινει λιγο νωριτερα απο οτι εγινε η εκδοση GTi στο προηγουμενο πολο!!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

κινητηρες για το Polo εχουν ανακοινωσει? θα βαλουν καναν TSi αξιολογο...?

 

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91309.asp

 

 

κινητηρες polo :)

Link to comment
Share on other sites

Το Polo GTI θα φοράει τον 1.4 TSI με απόδοση 170 άλογα. Θα υπάρχει και το μπλοκέ που είδαμε στο Golf GTI. Θα κυκλοφορήσει το δεύτερο μισό του 2010.
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερον το GTi.. αν τοποθετηθει απεναντι σε 207RC, Corsa OPC, Ibiza Cupra κλπ λογικα θα παιζει στα 22.000+ ευρω...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Το Polo GTI θα φοράει τον 1.4 TSI με απόδοση 170 άλογα. Θα υπάρχει και το μπλοκέ που είδαμε στο Golf GTI. Θα κυκλοφορήσει το δεύτερο μισό του 2010.

 

1.4????????????Aν δεν βάλουν τον 1.8tsi το γείωσαν το αμάξι......ΜΕ το 1.4 μειώνονται και περιπτώσεις για βελτίωση του μοτερ....:cry:

Link to comment
Share on other sites

γιατι το λες αυτο?

 

τον 1.4 θα βαλουν πιθανοτητα.. πολυ-δουλεμενο μοτερ.. το φορανε ποσα αμαξια. κι εγω θα προτιμουσα τον 1.8ΤSi ομως αυτον τον φορανε μονο 3 μοντελα του GroupVAG (A3, Leon και Octavia).

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

γιατι το λες αυτο?

 

τον 1.4 θα βαλουν πιθανοτητα.. πολυ-δουλεμενο μοτερ.. το φορανε ποσα αμαξια. κι εγω θα προτιμουσα τον 1.8ΤSi ομως αυτον τον φορανε μονο 3 μοντελα του GroupVAG (A3, Leon και Octavia).

 

Δεν τον φοράνε μόνο τρία μοντέλα. Υπάρχει και στα ΤΤ, Α4, Α5(170ps), Passat, Passat CC.

Link to comment
Share on other sites

BMW Vision EfficientDynamics

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_1.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_3.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_5.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_9.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_2.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_10.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/BMW-Vision-EfficientDynamics_12.jpg

 

more

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

γιατι το λες αυτο?

 

τον 1.4 θα βαλουν πιθανοτητα.. πολυ-δουλεμενο μοτερ.. το φορανε ποσα αμαξια. κι εγω θα προτιμουσα τον 1.8ΤSi ομως αυτον τον φορανε μονο 3 μοντελα του GroupVAG (A3, Leon και Octavia).

 

Με την λογική ότι απλά ενα μοτέρ 1400 κυβικών και 170-180 ίππων είναι ήδη πιεσμένο αρκετά χωρίς να σημαίνει αυτό οτι θα "χαλάσει".Τι θα γίνει όμως αν βάλεις ένα πρόγραμμα κτλ και ανέβει σημαντικά η πίεση της τουρμπίνας???Επίσης δεν ξέρω αν θα χρησιμοποιηθεί ο twincharched κινητήρας ή ο single turbo.... Αν λογικά είναι ο δευτερος εγω προσωπικά θα φοβόμουν πολύ να βάλω χέρι στο μοτέρ καθώς το να ξεπεράσεις τα 200-210 άλογα με έναν 1.4 το θεωρώ επικίνδυνο και έτσι θα απέφευγα να πάρω ένα τετοιου είδους GTi

Link to comment
Share on other sites

κοιτα.. κι εγω θα φοβομουν να βαλω χερι, αλλα νομιζω οτι ενα μοτερ επιλεγουν να το βαλουν βασει αλλων συνισταμενων, και οχι απαραιτητα βασει βελτιωσιμοτητας! προκειμενου να μην ξεφυγουμε απο το θεμα, κι εγω θα προτιμουσα να μπει ο 1.8TSi με τα 160 αλογα, ομως προβλεπω να μπαινουν τα 14αρια που φορανε τα Cupra και FR! αντε, αντι για το 150αρι του FR να μπει το 160αρι που μπαινει στο Golf VI!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ξεχνάμε ότι δεν είναι όλα τα αμάξια για βελτιώσεις και ότι άλλο επιθυμούμε εμείς.

Fiat Grande Punto Evo

 

http://www.4troxoi.gr/files/Image/EPIKAIROTHTA/PUNTOEVO4T.jpg

 

Η Fiat θα εφοδιάσει τη συγκεκριμένη έκδοση με κινητήρες τεχνολογίας Μultiair, αλλά και με τους πετρελαιοκινητήρες Multijet δεύτερης γενιάς.

 

Με τους πρώτους η εταιρεία δηλώνει ότι χάρις στην τεχνολογία Μultiair η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου παρουσιάζεται αυξημένη κατά 10% και η ροπή του κατά 15%, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα εμφανίζονται μειωμένες κατά 10%.

Το αυτοκίνητο θα διαθέτει εκτός των άλλων την αναβαθμισμένη έκδοση «Blue&Me-TomTom» σε ό,τι αφορά στο «πακέτο» πλοήγησης –ψυχαγωγίας –πληροφοριών -επικοινωνίας.

Το Grande Punto θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LPG, με τις οποίες η αυτονομία του στους επαρχιακούς δρόμους θα φθάνει τα 1.500 χιλιόμετρα.

 

πηγή:http://www.4troxoi.gr

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...