Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όντως πανέμορφη η Aston Martin.:happy:

Αυτό για την Ford είναι σίγουρο;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου φαίνεται περίεργο να μειωθεί η εργοαστασιακή εγγύηση. Το είδαμε και στον σαρακάκη (που έδινε 10 χρόνια) αλλά εκεί ήταν αποκλειστικά θέμα εισαγωγέα-αντιπροσώπου και όχι εργοστασίου.
Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου φαίνεται περίεργο να μειωθεί η εργοαστασιακή εγγύηση. Το είδαμε και στον σαρακάκη (που έδινε 10 χρόνια) αλλά εκεί ήταν αποκλειστικά θέμα εισαγωγέα-αντιπροσώπου και όχι εργοστασίου.

Νομιζω οτι τα εχτρα 3 ψρονια εγγυησης τα εδινε η εδω αντιπροσωπεια. Οπως και να εχει ομως με αυτες τις κινησεις θα πρεπει να μειωθουν και αλλο οι πωλησεις τους για να καταλαβουν οτι πρεπει να δινουν παροχες και οχι να τις μειωνουν

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται το Audi RS5

 

Και τελικα θα εχει τον V8 4,2 με 450 ιππους και οχι τον V10!!:(

 

Υπήρξε μερίδα οπαδών της Audi που αποζητούσε κάτω από το καπό τον V10 των 5,2 lt από το R8, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν κρίθηκε απαραίτητο από την εταιρία, κυρίως για εμπορικούς λόγους…

Το νέο Audi RS5 θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά σε περίπου ένα χρόνο.

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=29426

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα απο το R8 ανεβασμένο απο τα 420 στα 450 άλογα.
Link to comment
Share on other sites

Αποκάλυψη για το νέο Opel Astra

 

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=New_OpelAstra1.jpg&width=490 http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/New_OpelAstra2.jpg

 

 

  • Με σχεδιαστικές καταβολές από Insignia το νέο Astra που θα διατίθεται σε πεντάθυρη, τρίθυρη GTC και estate έκδοση
  • Ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη, στην ελληνική αγορά το περιμένουμε αρχές 2010.

Όσο και αν προσπάθησαν να το αποφύγουν φαίνεται πως οι άνθρωποι της Opel δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν άλλο

κρυφή την σχεδιαστική ταυτότητα του νέου Astra που θα κάνει την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της

Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στην ελληνική αγορά το νέο Astra το περιμένουμε στις αρχές του

2010 με πλούσια γκάμα κινητήρων που θα περιλαμβάνει και τους νέους υπερτροφοδοτούμενους των 1,4 lt

που θα αποδίδουν από 120 έως 140 PS.

 

Οι διαστάσεις του αμαξώματος αναμένονται μεγαλύτερος ευνοώντας τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές ενώ

σχεδιαστικά είναι έντονες οι επιρροές από το Insignia. Άλλωστε, η σχεδίαση αναμένεται να είναι ένα από τα

μεγαλύτερα όλα της νέας γενιάς του Astra που θα βρεθεί αντιμέτωπη με το επίσης ολοκαίνουργιο Ford Focus

αλλά και άλλα μοντέλα όπως τα νέα Mazda 3, Renault Megane και VW Golf.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα απο το R8 ανεβασμένο απο τα 420 στα 450 άλογα.

 

Ναι οντος μαλλον αυτος πρεπει να ειναι...δεν καταλαβαινω ομως πως στο RS5 ο ιδιος κινητηρας θα αποδιδει 450 αλογα και ενα μοντελο οπως το R8 θα εχει τον ιδιο κινητηρα αλλα με 420 αλογα,την στιγμη που ειναι ενα μοντελο που κατατασετε κατευθειαν στην κορυφη της Audi!Φυσικα υπαρχει και το ενδεχομενο να το βγαζουν και αυτο απο εδω και στο εξης με 450 αλογα!(βλεπε s3 και ΤΤ που παντα ναι μεν ιδιοι κινητηρες αλλα ελαφρα πιο πανω η ιπποδυναμη του ΤΤ και μετα απο αλλαγες οι ιδιοι αλλα ποτε πιο πανω στο S3)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1400αρι και τουρμπο και η οπελ. ολοι στο δρομο που χαραζει η vag.

Πρώτη μου φαίνετε να ξεκίνησε η Φίατ με το uno στα 1300 και μετά 1400 αν θυμάμαι καλά, αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη μου φαίνετε να ξεκίνησε η Φίατ με το uno στα 1300 και μετά 1400 αν θυμάμαι καλά, αν κάνω λάθος διορθώστε με.

εννοω με τα σημερινα δεδομενα και προδιαγραφες ρυπων.

η renault ειχε το alpine turbo απο το 1983, kai to R5GT σαν διαδοχο το 1985 (πρωτη απο την φιατ που εβγαλε το ουνο το 1985)

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5_Alpine_Turbo

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Uno

Link to comment
Share on other sites

και οι ιαπωνες.......... το χαβα τους....

 

 

Mazda 3 (ολοκαινουργιο) με 1.4 και 1.6 με 85 και 105 αλογα....ΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠΝΟΣ... (και το λεω εγω που ειμαι τρελλος μαζντακιας)

 

Toyota Auris 1.4 και 1.6 με 100 και 124 αλογα......αλλος απο εκει....

 

Honda Civic με 1.4 και 1.8 (για 1.6 ουτε λογος!) με 100 και 140 αλογα...

 

απο ροπη πως παμε ρε παιδια???? θα μας περνανε ΑΠΟ ΠΑΝΩ ολα τα TSi και μικρο-τουρμπατα?

 

πρεπει να ξυπνησουν οι ιαπωνες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

επιτηδες δεν εγραψα τις ροπες (αν και οπως ειδες.. πεταξα τη σποντα μου).. θα ηταν ΜΕΓΑΛΑ τα δραματα και το ξερω (στο λεω εγω που ειμαι τζαπανοφιλος)..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς δεν έγραψες και τις ροπές, θα είχαμε δράματα.:shifty:

και τις καταναλωσεις, και τις καταναλωσεις.

Link to comment
Share on other sites

εννοω με τα σημερινα δεδομενα και προδιαγραφες ρυπων.

η renault ειχε το alpine turbo απο το 1983, kai to R5GT σαν διαδοχο το 1985 (πρωτη απο την φιατ που εβγαλε το ουνο το 1985)

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5_Alpine_Turbo

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Uno

 

Απλώς δεν ήξερα οτι η renault είχε turbo σε τέτοια κυβικά. Ήθελα να πω οτι άλλοι πρώτα χρησιμοποίησαν turbo σε τέτοια κυβικά και δεν παίζουν πιστεύω ρόλο τα σημερινα δεδομενα και προδιαγραφες ρυπων που αναφέρεις σχετικά με το ποιος άνοιξε το δρόμο.

Φιλικα πάντα δεν θέλω να προσβάλω ή να μειώσω την κίνηση του group vag ίσα ίσα.

Link to comment
Share on other sites

1400αρι και τουρμπο και η οπελ. ολοι στο δρομο που χαραζει η vag.

Άργησαν πολύ όμως να ξυπνήσουν και αυτοί αλλά και οι γάλλοι (βλέπε νέο megane). Μέχρι να τους βγάλουν στην παραγωγή και να ξεπεράσουν τα πιθανά νηπιακά προβλήματα, το vag group θα έχει καταργήσει εντελώς τους ατμοσφαιρικούς και θα παίζει με τουρμπάκια σε όλες τις κατηγορίες.

Link to comment
Share on other sites

Απλώς δεν ήξερα οτι η renault είχε turbo σε τέτοια κυβικά. Ήθελα να πω οτι άλλοι πρώτα χρησιμοποίησαν turbo σε τέτοια κυβικά και δεν παίζουν πιστεύω ρόλο τα σημερινα δεδομενα και προδιαγραφες ρυπων που αναφέρεις σχετικά με το ποιος άνοιξε το δρόμο.

Φιλικα πάντα δεν θέλω να προσβάλω ή να μειώσω την κίνηση του group vag ίσα ίσα.

 

ειχα R5GT το 1991.

υπηρχαν τουρμπο τοτε, αλλα μετα λογω ρυπων τα καταργησαν .η ρενω εβγαλε το κλιο με 1.8 και μετα με 2.0 16v μοτερ. ηταν της μοδας τα 16v.

μονο η φιατ ειχε το punto gt το οποιο το κρατησε 5 χρονια. μετα το επομενο πουντο σε γρηγορη εκδοση ηταν 1.8 16V.

και μετα ξεκινησε η vag με τον 1.8 20VT.

Link to comment
Share on other sites

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Είναι ασχημούλα ή είναι η ιδέα μου; :(

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...