mirrorofsorrow Δημ. November 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2008 General Motors: Στα όρια της χρεοκοπίας Εδώ και καιρό οι οικονομικές συνθήκες για την αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι οι καλύτερες και σχεδόν όλες οι εταιρείες σημειώνουν συνεχή πτώση. Φυσικά, από την κατρακύλα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και η GM, η οποία όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, οδεύει προς χρεοκοπία, καθώς στο αμερικάνικο χρηματιστήριο η μετοχή της σημείωσε πτώση 23% και έκλεισε στα 3,36 δολάρια ανά μετοχή. Είναι η χειρότερη στιγμή της αμερικανικής εταιρείας από το 1949. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η GM αναζητά ενίσχυση από την αμερικανική κυβέρνηση ώστε να υπάρξει μια ανάσα και να αποφευχθεί το σενάριο της χρεοκοπίας. Τέλος, να υπενθυμίσουμε πως η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι στο 3ο τρίμηνο του 2008 η ζημιά ανήλθε σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι για να διατηρηθεί «ζωντανή» θα πρέπει να εξασφαλίσει κρατικό δάνειο που να ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. city auto Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. November 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2008 General Motors: Στα όρια της χρεοκοπίας Κριμα για μια Ιστορικη αυτοκινητοβιομηχανια οπως αυτη!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. November 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2008 Ε δε νομίζω να φτάσουμε μέχρι το κλείσιμο. Πέφτουν μεν τα κέρδη αλλά, εως έναν βαθμό είναι κάτι αναμενόμενο. VW Tiguan με κίνηση εμπρός Η Volkswagen αποφάσισε να εμπλουτίσει την γκάμα των Tiguan με μια νέα, οικονομικότερη εκδοχή, με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αυτή θα προσφέρεται, στη γερμανική τουλάχιστον αγορά, με δύο μηχανικά σύνολα, ένα TSI, 1.4 λίτρων και 150 ίππων, προδιαγραφών Euro 5 και ένα TDI χωρητικότητας 2.0 λίτρων, με απόδοση 140 ίππων και μέση κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ. Η κίνηση αυτή δεν επηρεάζει σημαντικά τις εντός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου ενώ, παράλληλα, εξασφαλίζει χαμηλότερο κόστος κτήσης για όσους δεν αρέσκονται στις off road περιπλανήσεις. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν υπάρχουν σκέψεις οι συγκεκριμένες εκδόσεις να εισαχθούν στην Ελληνική αγορά. autobild Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. November 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2008 αμα κλεισει η GM που θα βρισκουμε ανταλλακτικα opel? χαχαχα Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. November 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2008 Audi TT RS http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/middle/dgEntity_56934.jpg H εξέλιξη φαίνεται πως δεν σταματά στις τάξεις του Ingolstadt. Μετά και τις τελευταίες προσθήκες στην γκάμα του TT, η Audi περνά στην παραγωγή την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, έκδοση του καταξιωμένου, πλέον, coupe. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56938.jpg Με σκοπό να αντιμετωπίσει τις Porsche Cayman και BMW Z4 M, το ΤΤ RS θα εξοπλίζεται με έναν νέο, πεντακύλινδρο twin turbo κινητήρα, η απόδοση του οποίου υπολογίζεται ότι θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Το τεχνολογικό προφίλ του TT RS θα συμπληρώνει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro και το εξατάχυτο, ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Σε επίπεδο σχεδίασης, πέρα από τους σκουρόχρωμους τροχούς και τους τροποποιημένους προφυλακτήρες του μπροστινού και πίσω τμήματος, το ισχυρότερο TT παραγωγής θα φέρει το λογότυπο της έκδοσης στις δαγκάνες των δισκόφρενων και στα skirts του πλαϊνού τμήματος. Τέλος, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας της VW, με χωρητικότητα 3,6 λίτρα και απόδοση 280 ίππους, αναμένεται να αντικαταστήσει το μοτέρ των 3,2 λίτρων, που μέχρι σήμερα συναντούσαμε στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας του TT. http://www.in.gr Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Όταν υπάρχει ο 2λιτρος τούρμπο με τα 272 άλογα και ο νέος πεντακύλινδρος διτούρμπινος με τα 350, ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του 3,6 με τα 280 άλογα; Ή μάλλον, γιατί κάποιος να στραφεί στην έκδοση με τον συγκεκριμένο κινητήρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Γιατί μπορεί να θέλει ατμόσφαιρα. Γιατί μπορεί να του αρέσει ο τρόπος που λειτουργεί ένας V6. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Όταν υπάρχει ο 2λιτρος τούρμπο με τα 272 άλογα και ο νέος πεντακύλινδρος διτούρμπινος με τα 350, ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του 3,6 με τα 280 άλογα; Ή μάλλον, γιατί κάποιος να στραφεί στην έκδοση με τον συγκεκριμένο κινητήρα; και εγω τον τουρμπισιο θα διαλεγα, αλλα ορισμενοι δεν τους θελουν και ειδικα οι πιο μεγαλοι σε ηλικια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Γιατι αν καποιος θελει το ΤΤ για πιστα θα παρει το V6!! Και αν καποιος θελει τρελες υποδυναμεις και tuning θα παρει παλι, τον 3,6!! Εδω σημερα κι ο 3,2 (με τα 250 αλογα) σε twin turbo (απο βελτιωτικες εταιρειες) εχει φτασει και τα 380 αλογα αξιοπιστα!!! Φανταστειτε τι θα κανει ο 3,6 σε bi-turbo εκδοση!!!! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Γιατι αν καποιος θελει το ΤΤ για πιστα θα παρει το V6!! Και αν καποιος θελει τρελες υποδυναμεις και tuning θα παρει παλι, τον 3,6!! Εδω σημερα κι ο 3,2 (με τα 250 αλογα) σε twin turbo (απο βελτιωτικες εταιρειες) εχει φτασει και τα 380 αλογα αξιοπιστα!!! Φανταστειτε τι θα κανει ο 3,6 σε bi-turbo εκδοση!!!! ο 3.2 με 2 κομπρεσσορες βγαζει 500 αλογα απροβληματιστα. απο μεγαλο οικο στη γερμανια. ειδα ενα τετοιο τζετα 3.2 και επαθα σοκ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Εφτασε τα 500??? ΠΩΠΩ!! Αυτο το τζετα θα ειναι porsche killer!!!!xaxaxaxax Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. November 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2008 Εφτασε τα 500??? ΠΩΠΩ!! Αυτο το τζετα θα ειναι porsche killer!!!!xaxaxaxax να ενα 400αρι με τουρμπο. http://www.europeancarweb.com/tuned/0401ec_volkswagen_golf_fastest_street_vw_in_the_world/index.html δεν μπορω να βρω το αλλο με τους κομπρεσορες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 Mitsubishi Colt http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3405&t=0&r=1 Το Colt, το μικρότερο μοντέλο της Mitsubishi, ανανεώθηκε στα σημεία και είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, το οποίο παραπέμπει ευθέως στο μεγαλύτερο Lancer. Επίσης, το μήκος του αμαξώματος είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, λόγω των επανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, ενώ σημειώστε πως η turbo έκδοση των 1,5 λίτρων με τους 150 ίππους θα ξεχωρίζει πλέον από τα διακριτικά «Rallliart». Το ίδιο θα ισχύει για όλα τα γρήγορα Mitsubishi -εκτός του Evolution- και η βρετανική εταιρεία θα συμμετέχει στη βελτίωση των συγκεκριμένων εκδόσεων. Πηγη:http://www.cityauto.gr http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3405&t=2&eid=16064 Αναλυτικότερα, το «νέο» Colt εφοδιάζεται με τους ίδιους κινητήρες (των 1,1 και 1,3 λίτρων με 75 και 95 ίππους αντίστοιχα) με τους οποίους εξοπλιζόταν και το προηγούμενο μοντέλο. Σημαντικές διαφορές δεν υπάρχουν ούτε και στις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική Inform διαθέτει μεταξύ άλλων ΑBS+EBD, δύο αερόσακους, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες και προεγκατάσταση ράδιο-CD. Η αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού, η Invite, προσφέρει -επιπλέον της βασικής- χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων, ράδιο-CD με MP3 player, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και θύρα εξωτερικής σύνδεσης πηγής ήχου. Η κορυφαία έκδοση, η Inntense, προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ προσφέρει επιπλέον προβολείς ομίχλης, αεροτομή, αισθητήρες βροχής και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 To νέο colt είναι απλά απαίσιο. Απορώ αν θα βρεθεί άνθρωπός που θα του αρέσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 To νέο colt είναι απλά απαίσιο. Απορώ αν θα βρεθεί άνθρωπός που θα του αρέσει. +1 Ήταν που ήταν χάλια, έγινε απαίσιο... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 σε μενα αρεσει αρκετα. βεβαια στις φωτογραφιες ειναι καλο,τωρα αν το δω απο κοντα και αλλαξω γνωμη...δεν ξερω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 H αληθεια ειναι πως φαινεται καπως περιεργο στην εμπρος του οψη.Ωστοσο μου αρεσει,και ειδικα η ralliart εκδοση. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 +1 Ήταν που ήταν χάλια, έγινε απαίσιο... Το υπάρχον μοντέλο καλό ήταν (τουλάχιστον σ' εμένα μου άρεσε), το νέο είναι αίσχος.. πολύ το χάλασε!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. November 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2008 Αμάν, πως το κάναν έτσι; Είχα δει πριν μέρες μια φωτο και σκέφτηκα οτι είναι φωτοσοπιά και με τίποτα δεν θα το κάνουν έτσι το καημένο. Και όμως. Αν είναι δυνατόν. Του βάλαν την μούρη του Lancer (που σπέρνει) και νομίζουν οτι επειδή μας άρεσε εκεί, θα μας αρέσει παντού; Έλεος. Μια χαρά ήταν το αυτοκινητάκι, γιατί το έκαναν αυτό; :lol: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 Το Opel Insignia ανακηρύχθηκε αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elusive Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 Ωραίο το Insignia! :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 Και ακολουθουν κατα σειρα:Ford Fiesta,VW Golf,Citroen C5,Alfa Romeo Μi.Τo,Skoda Superb ,Renault Megane. Με τι κρητιρια βαθμολογουν ηθελα να ξερα... Τωρα η skoda,η renault,η fiat να ειναι πιο πανω απο toyota,honda.Tι να πω....! Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 Με τα δικα τους ''μιζατα'' κριτηρια.....οτι θελουν κανουν οτι να ναι ψηφιζουν.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 εκατσα πισω στο ιsignia και με επιασε καταθλιψη, ειναι χαμηλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 Μα δεν βαθμολογούν κατασκευαστές αλλά συγκεκριμένα μοντέλα. Κοιτάνε καινοτομίες που φέρει το κάθε νέο μοντέλο, εμφάνιση, εξοπλισμό, ποιότητα, οδηγική συμπεριφορά και πολλά άλλα. Και η τελική κατάταξη είναι λογική. Για μένα τα καλύτερα και πιο σημαντικά μοντέλα του 2009 είναι τα VW Golf VI, Alfa Romeo Μi.Τo, Skoda Superb, Toyota iQ, Ford Fiesta και Opel Insignia. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.