Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ντεμπούτο για τη Maserati GS Zagato

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_50794.jpg

Λίγο μετά την παρουσίαση της νέας Maserati GranTurismo στη Γενεύη -η οποία κατασκευάστηκε σε συνεργασία με

τον οίκο Pininfarina- η ιταλική εταιρία τραβάει για μία ακόμα φορά τα βλέμματα, με τη νέα Maserati GS Zagato.

 

 

Ενα χρόνο μετά την παρουσίαση της Ferrari 575GTZ, ο οίκος Zagato επιστρέφει στη Villa d΄ Este με ένα ακόμη εντυπωσιακό σπορ μοντέλο, κατασκευασμένο σε συνεργασία με τη Maserati.

 

Η Maserati GS Zagato βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη GranSport Spyder, διαθέτει όμως ένα ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το μεταξόνιό της είναι μικρότερο κατά 18 ολόκληρα εκατοστά, ώστε να προσφέρει μία πιο απόλυτη και ακριβή αίσθηση στον οδηγό.

 

Στο θέμα της αισθητικής, οι δημιουργοί της φρόντισαν ώστε να παραπέμπει στην κλασική Maserati A6 G Zagato του 1954, ένα από τα ομορφότερα σπορ μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τοποθέτησαν μάλιστα παντού τα λογότυπα της Maserati, εκτός από τα μπροστινά φτερά, που δεσπόζει το λιτό "Z" του Zagato.

 

Η επίσημη παρουσίαση της Maserati GS Zagato θα γίνει στις 20-22 Απριλίου στο "Concours d΄ Elegance Villa d΄ Este" στην Ιταλία.

 

Για την ιστορία ο Ugo Zagato δημιούργησε τον ομώνυμο οίκο το 1919, ασχολούμενος τόσο με αυτοκίνητα, όσο και με αεροπορικές κατασκευές. Από το ατελιέ του πέρασαν κατά καιρούς προτάσεις των Ferrari, Maserati, Bugatti, Rolls Royce, Aston Martin, καθώς επίσης και πολλών άλλων εταιριών.

 

Σήμερα, πέραν των μοντέλων που σχεδιάζει, ασχολείται και με "μετατροπές" αυτοκινήτων επιφανών πελατών, που θέλουν στο αυτοκίνητό τους το απόλυτο από μηχανολογικής πλευράς αλλά και ένα μοναδικό "tailor-made" παρουσιαστικό, που θα εντυπωσιάζει και θα αυξάνει την αξία του με την πάροδο του χρόνου.

 

πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 308 και Renault Megane III έως το 2009

 

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια Peugeot και Renault θα ρίξουν στην αρένα της ευρωπαϊκής αγοράς τους δύο νέους

«μονομάχους» τους στη εξαιρετικά ανταγωνιστική μικρομεσαία κατηγορία. Ποια στοιχεία θα βελτιώσουν

οι δύο γαλλικές εταιρείες και ποιους άσσους κρύβουν κάτω από το…καπό τους;

 

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/megiii.jpg

 

Renault Megane III

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που φτάνουν στα γραφεία μας, οι άνθρωποι της Renault δουλεύουν πυρετωδώς στο πρότζεκτ του τρίτης γενιάς Megane , έχοντας χρονικό ορίζοντα δύο ετών μέχρι το λανσάρισμα. Η σχεδίαση θα είναι πιο εντυπωσιακή από αυτή του τωρινού μοντέλου, χωρίς ωστόσο θα είναι τόσο ρηξικέλευθη όσο αυτή της δεύτερης γενιάς.

 

Ακόμη δεν υπάρχουν στοιχεία για τη διαμόρφωση του τεχνικού προφίλ (πλατφόρμα, ανάρτηση κ.λ.π.) του νέου μοντέλου, ωστόσο ξέρουμε ότι από πλευράς κινητήρων υπάρχει μία σημαντική πληροφορία σύμφωνα με την οποία το επόμενο Megane θα έχει και ένα turbo κινητήρα 1,6 λίτρων, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Από πλευράς διαστάσεων το νέο μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο, αφήνοντας υποσχέσεις για ακόμη καλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/iojw2to2n5i1yqmmv2gd.jpg

_______________________________________________________________________________________________

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/puz308f2.jpg

 

Peugeot 308

Η διατήρηση της επιθετικής σχεδιαστικής προσωπικότητας του 307 είναι ο βασικός στόχος για το 308. Στο μελλοντικό μικρομεσαίο η γενική αισθητική θα είναι αρκετά γνώριμη, καθώς θα διατηρεί πολλούς δεσμούς τόσο με το τωρινό, όσο και με το μεσαίο της εταιρείας το 407. Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις, υπάρχουν πληροφορίες για αυξητικές τάσεις, ενώ χωρίς καμία αμφιβολία η γκάμα θα είναι τόσο ευρεία όσο και η τωρινή, με 3θυρες, 5θυρες, CC και SW εκδόσεις να δίνουν το «παρών».

 

Η γκάμα των κινητήρων -πλην μίας εξαίρεσης- θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την τωρινή και θα αποτελείται από μηχανικά σύνολα 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων, με απόδοση 90, 110 και 140 ίππων, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται οποιαδήποτε προσθήκη. Πολύ πιθανή θεωρείται και η τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και 150 ίππων από το 207 GT. Με την ίδια λογική, υποψηφιότητα θέτει και η ισχυρότερη έκδοσή του με τους 175 που βλέπουμε στο 207 RC.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/y3djd3mzm0uzncnmwmwi.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/tjwzwudjm0gjj1zqwmmk.jpg

 

Πηγή: autoτρίτη.gr

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινώντας ανάποδα, πολύ πιο ωραίο το 308 από το facelift 307. Αντίθετα δεν μου αρέσει καθόλου το νέο Megane, ειδικά το εμπρόσθιο μέρος.

 

Η GS Zagato μου θυμίζει λίγο Porsche αλλά γενικά φαίνεται ιδιαίτερα όμορφη (όπως πρέπει να είναι όλες οι ιταλίδες κυρίες). :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Νέο Ford Focus ΙΙΙ το 2009

 

Εάν η 1η γενιά Focus διακρίθηκε για τον επαναστατικό σχεδιασμό της και την

κορυφαία οδική συμπεριφορά της, η 2η γενιά φρόντισε να αναδείξει έναν πιο

ποιοτικό και ώριμο χαρακτήρα. Η 3η εκδοχή, όμως, είναι αυτή που εμφανίζει

το πιο ολοκληρωμένο προφίλ ως κατασκευή, απ' όλες τις απόψεις…

 

http://www.imageshack.gr/images/xqfgyygkowuzzw5dongx.jpg

 

Το 1998, όταν οι άνθρωποι της Ford λανσάριζαν την 1η γενιά του Focus, σίγουρα δεν περίμεναν και οι ίδιοι, πως το μικρομεσαίο μοντέλο θα εξελισσόταν σε ένα από τα πλέον επιτυχημένα οχήματα του ομίλου, με συνολικές πωλήσεις της τάξεως των 1.000.000 μονάδων. Με την επίσημη παρουσίαση της 2ης γενιάς, το 2004, απέδειξαν εμπράκτως, πως ένα καλό αυτοκίνητο μπορεί, με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές, να γίνει ακόμα καλύτερο!

 

Εστιάζοντας στη βελτίωση της ποιότητας του εσωτερικού, αλλά και στην αύξηση των διαθέσιμων χώρων -τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές- κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο ευχάριστο στο δρόμο, που καλύπτει παράλληλα τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, σε τομείς όπως οι χώροι και η ποιότητα κατασκευής.

 

Παρουσιάστηκε, όμως, ένα μικρό πρόβλημα καθώς πολλοί, χαρακτήρισαν συντηρητικό το σχεδιασμό της 2ης γενιάς. Το γεγονός αυτό φαίνεται πως έλαβαν υπόψη οι ιθύνοντες της Ford, οι οποίοι αποφάσισαν, πως η 3η γενιά οφείλει να είναι πιο δυναμική. Οφείλει, με πιο απλά λόγια, να δώσει και πάλι στους θαυμαστές του Focus ένα ντιζάιν ξεχωριστό, όπως αυτό της 1ης γενιάς, συνδυάζοντας ταυτόχρονα όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιέρωσαν στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.

 

Από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε, φαίνεται ξεκάθαρα ότι το Focus της επόμενης γενιάς αναδεικνύει μία «προχωρημένη» σχεδιαστικά εικόνα που έχει επηρεαστεί αρκετά από το πρωτότυπο Iosis, στοιχεία του οποίου έχουμε δει και στο νέο Mondeo.

 

Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε με ακρίβεια ποιες και πόσες θα είναι οι τεχνικές αλλαγές στο νέο Focus. Μη ξεχνάμε άλλωστε, πως η παρουσίαση του μοντέλου δεν αναμένεται πριν το 2009, οπότε και τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας προς το παρόν είναι λιγοστά. Πάντως, αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι, πως και η 3η γενιά θα διατηρήσει αναλλοίωτη η δομή της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), όπως και τη γκάμα των κινητήρων. Έτσι και στο 3ο Focus, το "παρών" θα δώσουν κανονικά ο κινητήρας 1,6 λίτρων τεχνολογίας Duratec Ti - VCT, με τους 115 ίππους, ο 2λιτρος με τους 145 και πιθανότατα ο 5κύλινδρος turbo (έκδοση ST) με τα 225 άλογα. Υψηλό αναμένεται βέβαια και το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου που θα περιλαμβάνει το Key Free System, αντικαθιστώντας έτσι το κλειδί για το άνοιγμα των θυρών μέσω ενός χειριστηρίου, το Solar Reflect Windshield, που βοηθάει στη απομάκρυνση της ηλιακής ακτινοβολίας έως και 5 φορές περισσότερο από τα συνηθισμένα κρύσταλλα (με αποτέλεσμα να είναι πιο αποτελεσματικός ο κλιματισμός) και φυσικά το Adaptive Front Lighting System, με τα φώτα κατευθύνονται ανάλογα με την κίνηση του οχήματος.

 

Πέραν των 3θυρων και 5θυρων εκδόσεων που θα λανσαριστούν ταυτόχρονα, η γκάμα των αμαξωμάτων θα περιλαμβάνει φυσικά και κουπέ-κάμπριο έκδοση. Τα σχέδια, όπως βλέπετε, ήδη υπάρχουν στο στρατόπεδο της Ford και μάλιστα το project "CC" δε θα αργήσει χρονικά πάρα πολύ, όπως συνέβη με την υπάρχουσα ανοιχτή έκδοση. Όπως αφήνουν να διαρρεύσει οι υπεύθυνοι της φίρμας, το μελλοντικό ανοιχτό Focus, πέραν του ελκυστικότατου σχεδιασμού του, θα κρύβει ακόμη πολλές εκπλήξεις...Ίδωμεν!

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/hzgttl0nhzdzzmczlznk.jpg

 

Πηγή: AutoMotor&Sport

Link to comment
Share on other sites

Τα πίσω φωτιστικά σώματα μου θυμίζουν Citroen C4, τα εμπρός Mazda 2. Γενικά δεν είναι άσχημο, αλλά έχω την εντύπωση πως θα μπορούσαν να παρουσιάσουν κάτι καλύτερο.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πιο νωρίς θα βγει το νέο Golf (2009)

 

Αρχικά το πρόγραμμα της VW «μιλούσε» για αντικατάσταση του Golf V (παρουσιάστηκε το 2003) στα τέλη του 2009. Ούτως ή άλλως

κάθε γενιά του best seller είχε χρόνο ζωής 6-7 χρόνια (σ’ αυτό το διάστημα υπήρχαν και ενδιάμεσες… ανανεωτικές ενέργειες).

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/golfVI.jpg

 

Με την επόμενη γενιά, όμως, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τα σχέδιά της. Έτσι το νέο Golf VI θα παρουσιαστεί επίσημα, ένα χρόνο περίπου νωρίτερα, δηλαδή προς τα τέλη του 2008. Τα σχέδια δεν αλλάζουν όμως μόνο όσον αφορά στην περίοδο λανσαρίσματος του νέου μοντέλου, αλλά και σε ότι αφορά τη λογική του νέου Golf. Πιο συγκεκριμένα, σημαντικές διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν στη σχεδίαση, στη λογική –και τον αριθμό- των εκδόσεων, με στόχο το νέο Golf να κάνει μια ακόμα καλύτερη εμπορική πορεία από το υπάρχον, απευθυνόμενο σε ακόμα πιο ευρύ κοινό. Επιπλέον, οι προσπάθειες της VW θα εστιαστούν στα επόμενα χρόνια και στη μείωση του κόστους παραγωγής του επομένου μοντέλου (τουλάχιστον κατά 10%) ώστε αυτό να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό σε επίπεδο τιμής, απέναντι στον ανταγωνισμό. Κατά τα λεγόμενα των υπευθύνων της γερμανικής εταιρείας, αυτή η προσπάθεια αποτελεί μονόδρομο, καθώς το κόστος παραγωγής του Golf V, είναι πολύ υψηλό και η διαδικασία παραγωγής εξαιρετικά χρονοβόρα. Όπως μάλιστα δήλωσε ο πρόεδρος της VW, Βόλφγκανγκ Μπέρνχαρντ, για την κατασκευή ενός Golf στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ, η VW χρειάζεται δυόμισι φορές περισσότερο χρόνο, σε σχέση με το καλύτερο ανταγωνιστικό μοντέλο της αγοράς.

 

Νέα σχεδίαση, διαφοροποίηση εκδόσεων

Το Golf VI θα διαφοροποιηθεί σε σημαντικό βαθμό, σε σχέση με το υπάρχον, στη σχεδίαση. Το να… φωνάζει ότι είναι Golf, είναι ο κύριος στόχος. Αλλά αυτή η φωνή θα είναι πολύ πιο δυνατή και μάλιστα με άλλη… χροιά. Έτσι, λοιπόν, θα υπάρξει ένας σαφέστατος διαχωρισμός στο design των τρίθυρων εκδόσεων, οι οποίες θα αποκτήσουν πιο έντονα σπορτίφ στοιχεία. Παράλληλα για την κλασσική 5θυρη εκδοχή, όλα δείχνουν ότι θα παραχωρήσει τη θέση της σε μια έκδοση που θα πλησιάζει περισσότερο στη λογική του Golf Plus (υπερυψωμένο αμάξωμα, πιο οικογενειακό και «χρηστικό» προφίλ).

 

Tουλάχιστον 3 νέα διαφορετικά Golf

Η στρατηγική επέκτασης της γκάμας των εκδόσεων του, θα «δώσει» τουλάχιστον 3 νέα Golf. Έτσι, λοιπόν, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα δούμε το Cross Golf (μια… lifestyle έκδοση, στα πρότυπα του Cross Polo). To Cross Golf, θα στοχεύσει σε πιο νεανικό κοινό και θα το δούμε για πρώτη φορά, βασισμένο στο σημερινό Golf Plus. Η δεύτερη νέα εκδοχή του Golf θα είναι κουπέ. Η ανακοίνωση της παραγωγής της ενός μικρομεσαίου κουπέ στο «πάτωμα» του Golf, χαρακτηρίστηκε από το σύνολο του Ειδικού Τύπου ως η αναβίωση του Scirocco. Η τρίτη εκδοχή του Golf θα είναι SUV (θα βασιστεί στο πρωτότυπο Concept A, που είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης). Το Golf SUV (πιθανότατα δεν θα διατηρήσει το όνομα Golf, όπως και το κουπέ) θα αποτελέσει και τον πρώτο εκπρόσωπο της εταιρείας στα «μεσαία» τετρακίνητα οχήματα «ελευθέρου χρόνου».

 

Ίδιο «πάτωμα», αλλά… διαφορετικό

Το νέο Golf VI δεν θα έχει καινούριο «πάτωμα», αλλά μια βελτιωμένη (και μάλλον λίγο πιο μεγάλη σε μήκος) εκδοχή του σημερινού. Η προσπάθεια της μείωσης του κόστους εξέλιξης και παραγωγής, οδηγεί σ’ αυτήν την απόφαση, η οποία δεν είναι καθόλου κακή, τη στιγμή που η σημερινή πλατφόρμα είναι εξαιρετική. Αλλαγές δεν αναμένονται και στις αναρτήσεις, όπου θα διατηρηθεί η –ακριβή- λύση των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, καθώς τα οφέλη στην οδική συμπεριφορά, δεν θέτουν θέμα κόστους…

 

Κινητήρες: Μεγαλύτερος ρόλος για τον 1.4 TSI

Η τεχνολογία FSI (και TFSI) θα συνεχίζει να «χαρακτηρίζει» τους κινητήρες και στο επόμενο Golf. Γενικά οι κινητήρες δεν θα διαφοροποιηθούν ιδιαίτερα (τουλάχιστον όσον αφορά στον κυβισμό τους) Ωστόσο, μεγαλύτερη θα είναι η παρουσία του νέου 1.4 TSI (με τα 2 turbo) o οποίος θα αποτελέσει έναν ακόμα κινητήρα-πασπαρτού για τον όμιλο. Έτσι, θα τον δούμε σε διάφορες διαμορφώσεις ιπποδύναμης (μικρότερης και ίσως και μεγαλύτερης από τα σημερινά 140 και 170 άλογα) σε όλες τις εκδοχές του Golf (3θυρες, 5θυρες, κουπέ, SUV). Πληροφορίες μάλιστα λένε, ότι η VW μελετά τη χρήση της τεχνολογίας TSI και σε μικρότερους σε κυβισμό κινητήρες!

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/golfVI2.jpg

 

πηγή: autoτρίτη.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όλα είναι υπέροχα!Ελπίζω να μήν διαφέρουν πολυ απο τις φωτογραφιές...

Κ Επιτέλους ένα γκολφ ενδιαφέρον απο άποψη σχεδιασμού.

Αυτός ο 1,4TSi με τα 2 τούρμπο θα είναι διαφορετικός απο αυτόν με τον κομπρεσσορα κ το τούρμπο;

Έχετε μήπως ακούσει τίποτα γ τον 1,2TSi με τα 110 άλογα;

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

πανακριβο και λιγα δινει ...
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερον κινητηρας ουτοπικη τιμη!!!προκειται για ενα καθαρα αγωνιστικο αυτοκινητο
Link to comment
Share on other sites

Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΒΜW concept CS

 

Η BMW δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι των υπερπολυτελών 4θυρων κουπέ

και στη Σαγκάη παρουσίασε τη δική της πρόταση σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία.

Αν και πρωτότυπο, η άκρως εντυπωσιακή CS, φαίνεται να βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή.

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/bmcscon.jpg

 

Το μοντέλο, που αναμένεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της γερμανικής εταιρείας, (όταν δοθεί το τελικό ΟΚ για την παραγωγή του) παρουσιάζει ταυτόχρονα και τη σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της BMW στο μέλλον.

 

Ο δυναμισμός στην εμφάνιση της CS…ξεχειλίζει, από όποια γωνία και να το κοιτάξει κανείς τόσο λόγω των αναλογιών του αμαξώματος που θυμίζουν κουπέ (μακρύ καπό, κοντοί πρόβολοι, μικρός τρίτος όγκος), όσο και από τη σχεδίαση των επιμέρους τμημάτων. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν τα διπλά «νεφρά» της BMW με τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και τις τεράστιες εισαγωγές του αέρα να συμπληρώνουν την εικόνα.

Το χαμηλό προφίλ του αυτοκινήτου (1,36 μ. ύψος) ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το μήκος και το πλάτος(5,10 και 1,98 μ. αντίστοιχα)

αλλά και τις ακμές που διατρέχουν όλο το πλαϊνό μέρος.

Πίσω ξεχωρίζουν τα κομψά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και η σχεδίαση του προφυλακτήρα που ενσωματώνει τις τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων στις άκρες του, ενώ εντύπωση προκαλεί και το σχήμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ.

 

Το εσωτερικό της CS είναι υπερπολυτελές και το μεγαλύτερο μέρος του έχει καλυφθεί από δέρμα, ενώ το οδηγοκεντρικό ταμπλό με την «κυματοειδή» μορφή του εισάγει μία νέα σχεδιαστική γλώσσα για τα πρότυπα της γερμανικής εταιρείας. Η κεντρική κονσόλα εκτείνεται μέχρι τους πίσω επιβάτες και παίζει το ρόλο του υποβραχιόνιου που σημαίνει, ότι παρά +5 μέτρα του, το αυτοκίνητο είναι αυστηρά τετραθέσιο.

 

Κάτω από το μακρύ καπό της CS φημολογείται ότι θα υπάρχει ένα 12κύλινδρο μηχανικό σύνολο σε διάταξη V που θα βασίζεται στον 10κύλινδρο κινητήρα της Μ5, κάτι που μάλλον θα ισχύει αφού παρόμοια τακτική ακολουθήθηκε και για τη νέα Μ3.

 

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/yl4imnt2yyrm2jnmjdwu.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/d0lzljhtztrhmkgmdnjo.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/d2ae0myctddnjc4mon5o.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/ml5tzmjujb2mzjntzkyk.jpg

 

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/m30ce3u1mnyyznwtg2uz.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/nzkj5lwjnfomnhnwnmge.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/yziwnyzymymwzy5moijc.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/z50m3y5diqygtliminzm.jpg

 

 

πηγή: AutoΤρίτη.gr

Link to comment
Share on other sites

«Περίεργο» εξωτερικά, κάποιοι ίσως το βρουν όμορφο. Δεν είναι άσχημο, είναι λίγο πιο φουτουριστικό απ' όσο θα το ήθελα... Εσωτερικά δεν μου αρέσει καθόλου, μα καθόλου.

 

Παράλληλα θεωρώ ότι το εξωτερικό του δεν αποπνέει το απαραίτητο κυρός και πολυτέλεια (όσο πολυτελές και αν είναι), για να βρεθεί στην κορυφή της γκάμας της BMW (απέναντι δηλαδή σε Maybach, Rolls Royce, Bentley κλπ.).

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

υπεροχο απ ολες τις πλευρες..πανεμορφο τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα ενω αυτο που μου αρεσει περισσοτερο ειναι οτι και χωρις να δεις το σημα καταλαβαινεις οτι ειναι BMW.μια πραγματικη BMW που μακαρι να βγει στη παραγωγη.το εσωτερικο του πιστευω οτι θα αλλαξει και θα γινει λιγοτερο hi-tech και περισσοτερο πολυτελες οταν και αν βγει στη παραγωγη
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς ίχνος ειρωνείας, που ακριβώς καταλαβαίνεις ότι είναι μία πραγματική BMW; Γιατί εγώ βλέπω ίχνη από Quattroporte, Citroen C6, εώς και Ford Mustang GT...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφο, ειδικά εσωτερικά... Και προσωπικά δεν με πειράζει να παραμείνει έτσι στο εσωτερικό της :D . Εξωτερικά θα ήθελα να μειωθεί το μέγεθος των εισαγωγών αέρα. Κατά τα άλλα καλά;)
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς ίχνος ειρωνείας, που ακριβώς καταλαβαίνεις ότι είναι μία πραγματική BMW; Γιατί εγώ βλέπω ίχνη από Quattroporte, Citroen C6, εώς και Ford Mustang GT...

 

η μουρη ειναι κλασσικη Bangles σε πιο εντονο υφος...;)

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο βραβειο για τους νεους κινητηρες της BMW..(3lt-2,5lt-1,6turbo)

Εξήντα δύο δημοσιογράφοι από 30 χώρες ανέδειξαν τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς, στην καθιερωμένη ψηφοφορία «International Engine of the Year».

 

O ομώνυμος τίτλος δόθηκε στον 3λιτρο Twin-Turbo της BMW 335i, o oποίος ανακηρύχθηκε και «Best New Engine», ενώ επικράτησε και στην κατηγορία από τα 2.5 ως τα 3 λίτρα. Η γερμανική εταιρεία αναδείχθηκε νικήτρια και του «Best Performance Engine», με τον 5λιτρο V10 των M5 και M6, που ήταν ο καλύτερος και στην κατηγορία των 4 λίτρων και άνω.

 

Η διάκριση για τη ΒΜW ολοκληρώθηκε με τον κινητήρα της των 2.5 λίτρων ως καλύτερο στην κατηγορία από τα 2 ως τα 2.5 λίτρα, ενώ το επιστέγασμα ήταν ο 1.6 Τurbo που κατασκευάζει από κοινού με την PSA για το ΜΙΝΙ και το 207, ο οποίος αναδείχθηκε πρώτος στην «κλάση» από τα 1.4 ως τα 1.8 λίτρα.

 

Δύο τίτλους κατέκτησε το VW Group με τον 1.4 TSI και τον 2.0 ΤFSI, στις κατηγορίες από τα 1 ως 1.4 και από τα 1.8 ως τα 2 λίτρα αντίστοιχα. Ισάριθμες επιτυχίες είχε και η Τoyota με τον υβριδικό 1.5 του Ρrius ως «Best Fuel Economy» και τον ενός λίτρου που «φορούν» τα Aygo, Yaris, Peugeot 107 & Citroën C1. Τέλος, η Porsche μάλλον δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία από τα 3 ως τα 4 λίτρα, με τον 3.6 Τurbo της 911.

4troxoi.gr

Link to comment
Share on other sites

Νέο Opel Astra IV (2009)

 

http://www.ams.gr/jpg/ams/390/NEWS/11scoop2.jpg

 

Παραδοσιακά και πριν την ανάμειξη του Focus στα μικρομεσαία, η Opel με το Astra θεωρούνταν αιώνιοι δεύτεροι, αλλά οι επιτυχίες είναι ενίοτε και μεγαλύτερες. Για να κάνει το… «ενίοτε» μόνιμο, η θυγατρική της GM έχει μεγαλεπήβολα σχέδια για τον διάδοχο. Μετά το πρόσφατο facelift,

η αποκάλυψη της νέας γενιάς έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2009 (Γενεύη), άρα κι εδώ η συνολική παρουσία του υπάρχοντος

Astra στις ευρωπαϊκές αγορές θα είναι γύρω στα 5 χρόνια.

 

Το καινούριο δείχνει πιο επιβλητικό και με πιο έντονη ποδιά και περισσότερο όγκο. Οι διαστάσεις θα πάρουν λίγο πάνω τους με το μήκος να φτάνει τα

4,3 μέτρα και το αμάξωμα θα έχει πιο πολλές καμπύλες και ορισμένες φαντεζί σχεδιαστικές λεπτομέρειες, σαν την ανάγλυφη «λωρίδα» στην οροφή. Πιο κομψά δείχνουν και τα φώτα με τις νέες LED μονάδες, ενώ το πεντάθυρο θα είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο από το τρίθυρο. Για μεταφορές πολλών αντικειμένων, πάντως, πάλι θα ενδείκνυται το στέισον με συνολική χωρητικότητα 1.700 λίτρων!

Με την επονομαζόμενη πλατφόρμα «Delta», η GM ρίχνει στο παιχνίδι νέα βάση για τα μικρομεσαία, που μετά την Opel θα χρησιμοποιηθεί και από άλλες θυγατρικές. Απλά, η γερμανική φίρμα θεωρείται πιο εξειδικευμένη στην κατηγορία, γιʼ αυτό και θα είναι αυτή που ουσιαστικά θα λανσάρει πρώτη τις καινοτομίες της. Βελτιώσεις αναμένονται στον τομέα της κατανάλωσης, αλλά και της οδικής συμπεριφοράς με τους τεχνικούς να ψάχνουν τον ιδανικό συνδυασμό δυναμισμού άνεσης για την ανάρτηση. Μαζί με το IDS Plus θα τεθούν δεδομένα που δύσκολα θα ανταγωνιστούν άλλες εταιρείες, δηλώνει στέλεχος του τμήματος… Downsize κινητήρες, ορισμένοι και τούρμπο, όπως και νέα κιβώτια -και διπλής σύμπλεξης- περιμένουν τους αγοραστές,

οι οποίοι για πρώτη φορά θα έχουν επιλογή και μεταξύ τετρακίνητων εκδόσεων! Για το Astra, η νέα γενιά θα είναι συνολικά η 5η.

 

http://www.ams.gr/jpg/ams/390/NEWS/11scoop3.jpg

 

πηγή: AutoΤρίτη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...