Jump to content

[Επίσημο] HTC Touch HD (Blackstone)


stark
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators
το bluetooth και το wifi ειναι ενσωματομενα στην πλακετα του hd ηειναι 3εχωριστα?και τα 2 δεν λειτουργουν σωστα το 1ο μια βρισκω μια δεν βρισκω συσκευες και με το wifi οταν το εχω διπλα ακριβως στην κεραια του router μονο τοτε πιανει σημα και μαλιστα μια γραμμη:(δεν 3ερω τι να κανω λετε να ειναι το προβλημα στις κεραιες?

 

To πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και μετά από hard reset;

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει και μετά από hard reset;

 

ναι :mad: το wifi πιανει μονο οταν ειναι κοντα στο router και το bluetooth οποτε το θυμιθει

Link to comment
Share on other sites

Είσαι εκτός εγγύησης; Φοράς την επίσημη rom στη συσκευή σου;

εκτος ειμαι φοραω την την επισημη μηπως και εστρωνε ξερεις ποσο μπορει να στοιχισει?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
εκτος ειμαι φοραω την την επισημη μηπως και εστρωνε ξερεις ποσο μπορει να στοιχισει?

 

Για αυτό επικοινώνησε καλύτερα με το service της ACE Hellas, αν και γενικώς δεν τους λες οικονομικούς αν χρειαστεί η συσκευή σου ανταλλακτικά.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους.

Εδώ και λίγες μέρες ανά φάσεις το htc μου "δεν βλεπει" την κάρτα. Μερικά reset ή βγαλσίματα της κάρτας, λύνεται το πρόβλημα. Γιατί συμβαίνει όμως;;:confused: Είναι πρόβλημα της κάρτας ή του τηλεφώνου;;

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Είναι πρόβλημα της κάρτας ή του τηλεφώνου;;

 

Για να το διαπιστώσουμε αυτό πρέπει σε πρώτη φάση να κάνεις ένα format στην κάρτα σε FAT32. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, λογικά κάτι δεν πάει καλά στην επαφή με τη συσκευή.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τελείωσε τηλεφωνική επικοινωνία μου με κάποιον τεχνικό διευθυντή ομιλούντα την αγγλική (τι σημαίνει αυτό? εργαζόμενος στην ελλάδα, που συναναστρέφεται επαγγελματικά με έλληνες, δεν μιλάει ελληνικά?) στην ACE HELLAS ο οποίος μου είπε ότι δεν αναλαμβάνουν την επισκευή της συσκευής μου επειδή δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς, και οτι αυτή είναι η γραμμή της μαμάς εταιρίας. Πρέπει λέει, να στείλω τη συσκευή στη χώρα που αγοράστηκε!

Ο τόνος μου ήταν κάπως έντονος και μετά από 10 λεπτά αντιπαραθέσεων και απαντήσεών του οι οποίες δεν συνάδουν με τη λογική, μου ζήτησε τον αριθμό τηλεφώνου μου, για να με ενημερώσει σχετικά, αφού ζητήσει τη γνώμη των προϊσταμένων του..

Αναμένω..

Αντώνης :)
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Μήπως μιλούσες με τον υπεύθυνο της HTC Hellas; Αυτοί μιλάνε στα αγγλικά. Πάντως αν δεν έχεις απόδειξη αγοράς... αναμενόμενη ήταν η απάντησή τους. Είναι γνωστό αυτό.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι εξωφρενικό.. Δεν το καταλαβαίνω..

Του έλεγα να μου εξηγήσει για ποιό λόγο δεν θέλει τα λεφτά μου.

Η απάντησή του ήταν: you are not registered in our database.

Του απαντάω βάλτε με εσείς. Σιωπή..

Δηλαδή τι μπορεί να συνέβει και δεν δέχονται χωρίς την απόδειξη.. Νο καταλαβαίνει..

Η συσκευή μπορεί να άλλαξε 5 ιδιοκτήτες, το γύρω του κόσμου.

Αν αγοράστηκε εξ'αρχής στην κίνα, θα τη στείλω εκεί, ή θα την πετάξω?

Και εν τέλει του λέω, περιμένετε τώρα εσείς να ξανααγοράσω εγώ τώρα HTC?

Πάλι σιωπή..

Φυσικά ούτε χθές, ούτε σήμερα χτύπησε το τηλέφωνό μου..

Στο μεταξύ, μπήκα στην αγγλική ιστοσελίδα και κατέβασα το τελευταίο (περισυνό) official πακέτο rom - radio, HTC_WWE_1.56.405.1_Radio_52.62.25.34_1.13.25.24), και από εχθές το μεσημέρι, έκανε μόνο 2 restart, εκεί που έκανε κάθε μισάωρο..

Αν μείνει έτσι, πάει καλά..

Υπάρχουν και άλλοι που βρήκαν την πόρτα της ACE κλειστή?

Τι απόγινε το θέμα τους? γνωρίζει κανείς κάποιο περιστατικό?

Αντώνης :)
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ο λόγος που δεν δέχονται συσκευή χωρίς απόδειξη είναι για να αποφευχθούν περιπτώσεις που η συσκευή είναι κλεμμένη. Και χωρίς απόδειξη δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν είναι.

 

Επίσης, η εγγύηση καλύπτει συσκευές αγορασμένες εντός Ευρώπης. Για συσκευές προερχόμενες από οπουδήποτε αλλού, δεν σε καλύπτει πουθενά στην Ευρώπη. Αυτό αναφέρεται και στα χαρτιά της εγγύησης που συνοδεύουν τη συσκευή και κατά συνέπεια δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για την πολιτική τους.

 

Εντούτοις, επιμένω ρωτώντας αν είσαι σίγουρος ότι μίλησες με υπεύθυνο της ACE Hellas και όχι με την HTC Hellas; Γιατί η ace hellas απαρτίζεται από ελληνικό προσωπικό και η εξυπηρέτηση γίνεται στα ελληνικά φυσικά.

Edited by athanaso77

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Εφ' όσον τους κοινοποιώ το serial No & το ΙΜΕΙ, δεν εκτίθεμαι στην περίπτωση που είναι κλεμμένη?

Με την HTC Hellas μίλησα, με τον αριθμό που είναι στη σελίδα support.

Επίσης έστειλλα mail στην HTC Europe, από όπου και η απάντηση που παραθέτω, μισή μόλις ώρα μετά παρακαλώ...

 

" Dear (...) Antonis

 

Dear Mr. (...), Thank you for contacting us, Kindly follow the steps below to solve the issue you're facing: 1) Kindly Check if the device has enough Free Memory to run (at least 5MB) Please go to : Start> Settings> System tab> Memory, If there is less than 5 MB free in each category, you need to free up some memory by removing files from the device or by shutting down programs that are not actively in use. To Free up the program memory Please go to : Start> Settings> System tab> Memory> Running Programs tab> Stop All. Free up the Storage memory Please go to : Start> Setting> System tab> Remove Programs . Once memory has been freed up, kindly re-test. 2) Please check if this issue has occurred after using any 3rd party applications. If yes, please remove the 3rd party software and retest the device. 3) Kindly perform a Soft reset to the handset by removing the battery and putting it back in again. In case any of the troubleshooting above doesn’t solve the issues you’re facing with your device kindly perform the following: Please backup all data on the device by synchronizing to a computer, My phone application, or using a data backup program using a memory card, afterwards, perform the Cold-boot (Hard-Reset) and retest the device. To perform a Hard Reset: 1. Tap Start > Settings>System>Clear storage 2. On the System tab, tap Clear Storage. 3. Enter “1234” and then tap Yes. Caution: this process will erase all the information from the phone memory If the issue still persists, kindly send me the serial number of your handset to check the proper repair process for it. Please note that you can contact us via support line +30-2111980955. For further details, please go to http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx, you'll find a toll free number that you can dial only from a landline. Best Regards, HTC Team http://www.htc.com

 

To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number 10GRCW37ENA000012."

 

To τηλ που αναγράφεται είναι αυτό με το οποίο επικοινώνησα..

 

Δεν απάντησα ακόμη, θα περιμένω 1-2 ημέρες, γιατί η συσκευή παραμένει σταθερή, δεν ξαναπαρουσίασε τίποτα..

 

Συγνώμη για το μεγάλο ποστ..

Αντώνης :)
Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λέμε έχει δίκιο ο φίλος Αντώνης!! Αν τυχόν και για τον οποιοδήποτε λόγο η συσκευή δεν έχει απόδειξη (έχει τύχει να πάρω και εγω τηλέφωνο απο κάποιον και να ΜΗΝ μου δώσει απόδειξη... ή απο φίλο μου) ... αυτό τι σημαίνει οτι αν πάθει κάτι η συσκευή ή θέλω να αλλάξω μια προσοψη να μην μπορώ ???

 

Δεν ξέρω εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτή η τακτική ... αλλά αυτή είναι μόνο η δική μου ταπεινή άποψη :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντος παιδία πέρισυ πηγα στην Αce στην Αγία Παρασκευή και παρέδωσα το blackstone μου χωρίς απόδειξη!!! το άνοιξαν χτύπησαν το barcode στον υπολογιστή τους και μου έιπαν ότι έιναι εντός αγγύησης!!! μου άλλαξαν την μητρική και μετά απο δέκα μέρες μου παρέδωσαν την συσκευή σαν καινούργια με ανανεωμένη αγγύηση έχω και τα χαρτά που μου έδωσαν!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Με την HTC Hellas μίλησα, με τον αριθμό που είναι στη σελίδα support.

 

Επειδή όμως με έχεις μπερδέψει, τελικά η επικοινωνία σου είναι με την HTC Hellas ή με την ACE Hellas όπως λες παραπάνω;

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Επίσης και εμένα μου το επισκεύασαν σε 11 μέρες, χωρίς απόδειξη στην ACE,

οπου οντως ειναι ενας Δανός που μιλάει Αγγλικά !!!

Το δικό μου ηταν χωρίς αποδειξη αλλά ηταν της ACE.

Οπότε πιστεύω του φιλου ειδαν οτι δεν ειναι δικό τους (ACE) και γι΄αυτό του ζητάνε απόδειξη....

Εγω θα επέμενα πάντως,ειδικά αν ξέρεις οτι ειναι απο Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!βρηκα το htc touch hd μεταχειρησμενο με 250 ευρο.τι λετε αξιζει?η να παρω το wildwire του κουτιου?ευχαρηστω
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με την περίπτωση του φίλου. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην δέχονται τη συσκευή για επισκευή.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μιλούσες με τον υπεύθυνο της HTC Hellas; Αυτοί μιλάνε στα αγγλικά. Πάντως αν δεν έχεις απόδειξη αγοράς... αναμενόμενη ήταν η απάντησή τους. Είναι γνωστό αυτό.

 

δεχονται και παραδεχονται χωρις την αποδειξη!

ετσι ειχα παει και εγω το htc1 στην ace hellas στην αγια παρασκευη πριν κανα 6μηνο

και μου το εφτιαξαν τσαμπα γιατι ηταν μεσα στην εγγυηση και το ειδαν καπου πισω απο το καπακι της μπαταριας η απο κατω οτι ειναι ακομα εντος εγγυησης!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Σου έκαναν επισκευή χωρίς απόδειξη αγοράς και εντός εγγύησης; Τελικά με τις ορέξεις τους ακολουθούνται οι διαδικασίες.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

4 πολυ ωραια παιχνιδια που ειναι για hd2

Τα δοκιμασα και λειτουργουν σχεδον αψογα στο hd1 μου με ρομ Cloudy 2.4 WM6.5

παιχνιδια http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=776602

video http://www.youtube.com/watch?v=TP4Iub1GURs

ρομ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=614538

manila στα ελληνικα http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=6854660&postcount=1340

Edited by THANOS26
Link to comment
Share on other sites

Επειδή όμως με έχεις μπερδέψει, τελικά η επικοινωνία σου είναι με την HTC Hellas ή με την ACE Hellas όπως λες παραπάνω;

 

Συγνώμη, έχεις δίκιο, λάθος μου, μίλησα με την ACE Hellas στο νούμερο 6068600 και όχι με την HTC Hellas, όπου η κυρία που το σήκωσε μόλις άκουσε ότι δεν έχω απόδειξη με παρέπεμψε στο τμήμα σέρβις γιατί εκείνη δεν μπορούσε να αποφανθεί για το τι θα γίνει (τηλ σέρβις 6068679) όπου αφού με ακούσανε με παραπέμψαν στον ομιλούντα την αγγλική, από τον οποίο ακόμη περιμένω τηλεφώνημα.

Εν τω μεταξύ, η συσκευή φαίνεται να συνέρχεται.. Ελπίζω να μη χρειαστεί να τους ξανατηλεφωνήσω, δεν έχω όρεξη ούτε μια θερμιδα να ξοδέψω για αυτούς.

Το μέηλ από την HTC EU με παρέπεμπε στην HTC Hellas όπως αναφέρω παραπάνω.

Και πάλι συγνώμη για το λάθος..

Αντώνης :)
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Το θέμα είναι όμως γιατί δεν δέχονται τη συσκευή σου ενώ σε άλλους την έχουν δεχθεί χωρίς απόδειξη αγοράς. Η συσκευή σου είναι παραεισαγωγή από αγορά εκτός της Ευρώπης;

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους ξανατηλεφώνησα, ούτε και τους πίεσα, ίσως να τη δεχτούν αν τους παραπέπψω στη μαμά εταιρία.. Αν δεν συνέλθει η συσκευή θα τηλεφωνήσω στην HTC Hellas πρώτα, και θα δώ..

Α, ξέχασα, ο τύπος που μιλούσε αγγλικά, μεταξύ άλλων μου είπε ειρωνικά "αγόρασες αγαθό των 600 ευρώ και δεν έχεις απόδειξη?"

Πως την είδε ο τύπος? "Τιμωρός"? Συγνώμη μαμά, δεν το ξανακάνω! Τώρα που μετάνιωσα για το λάθος μου, μπορώ να πάω να παίξω?

Είναι λίγο ψιλοκαβαλημένοι οι αντιπρόσωποι γενικότερα, ή μου φαίνεται?

 

 

Η συσκευή είναι αγορασμένη μεταχειρισμένη από το ebay.uk

Υπάρχει πίσω από τη μπαταρία κωδικός που δείχνει τη χώρα προέλευσης, είναι ο αριθμός κάτω από το ΙΜΕΙ και το SN, για την Ελλάδα τελειώνει σε 13, ο δικός μου τελειώνει σε 14.

Δεν ξέρω σε ποιά χώρα αντιστοιχεί, θα μάθω όταν ασχοληθώ. Δεν μου τον ζητήσανε στην ACE πάντως.

Ούτε και ΙΜΕΙ-SN μου ζητήσανε, δεν τα χρειαζόντουσαν για να με σταυρώσουν!

Μόνο στην Αγγλία τα έστειλα.

Edited by kawasutra
Αντώνης :)
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω πως μια ελληνική εταιρία με έδρα στην Ελλάδα έχει έναν τύπο που δεν μιλάει ελληνικά για την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι υποχρεωμένος όποιος αγόρασε ένα ελληνικό HTC από ελληνικό κατάστημα να γνωρίζει αγγλικά σε περίπτωση που χρειαστεί το service; :wacko:

 

Τουλάχιστον παλαιότερα με τα παιδιά της ACE Hellas έβγαζες άκρη, τώρα... τα έχουν μπλέξει και αυτοί.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...